Ze kwam mij in chock over. En na 3 jaar zal ze wel behoorlijk afgestompt zijn.quote:Op maandag 4 februari 2008 08:11 schreef Werewolf het volgende:
Ik vond de reactie van de moeder van Natalee op het zien van de bekentenissen nogal apart.
Volgens mij houd je, indien er geen lichaam is gevonden, altijd rekening dat iemand nog leeft. Hoe klein de kans daarop ook is.
Natuurlijk reageert iedereen anders, maar ze reageerde erg kalm vond ik.
Ook bij het stukje over de seksuele uitspattingen leek ze niet echt geschokt te zijn. Zou ze weten wat haar dochter allemaal uitspookte?
Wat maakt het op dat moment uit wat je dochter al dan niet doet? Enige wat je op dat moment wilt weten is wat er gebeurd is.quote:Op maandag 4 februari 2008 08:11 schreef Werewolf het volgende:
Ik vond de reactie van de moeder van Natalee op het zien van de bekentenissen nogal apart.
Volgens mij houd je, indien er geen lichaam is gevonden, altijd rekening dat iemand nog leeft. Hoe klein de kans daarop ook is.
Natuurlijk reageert iedereen anders, maar ze reageerde erg kalm vond ik.
Ook bij het stukje over de seksuele uitspattingen leek ze niet echt geschokt te zijn. Zou ze weten wat haar dochter allemaal uitspookte?
De moeder is net gescheiden van haar tweede man. Al veel eerder was ze gescheiden van de vader van Natalee.quote:Op maandag 4 februari 2008 08:14 schreef RacerDKB het volgende:
Heeft dat meisje geen vader ofzo.
Dat van het afgestompte en de verhalen kan ik wel inkomen, maar als je laatste sprankje hoop vervliegt moet je toch breken...?quote:Op maandag 4 februari 2008 08:17 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ze kwam mij in chock over. En na 3 jaar zal ze wel behoorlijk afgestompt zijn.
Vergeet niet dat zij zelf ook beschuldigd is, en dat er ergere verhalen over de uitspattingen van haar dochter de ronde zijn gegaan.
Ja, want als je drank en drugs gebruikt dan verdien je het om verkracht te worden en vervolgens levend in zee te worden gedumpt.quote:Op maandag 4 februari 2008 08:32 schreef Scorpie het volgende:
Het rare vond ik dat ze zei "Look what they have done to her", alsof ze haar vermoord hadden
Beetje vreemd, want zoals Joran het zei over haar drank en drugsgebruik ging ze zelf ook niet helemaal vrijuit zeg maar...
Pure aannames wat je hier doet.quote:Op maandag 4 februari 2008 08:39 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ja, want als je drank en drugs gebruikt dan verdien je het om verkracht te worden en vervolgens levend in zee te worden gedumpt.
Kansloze opmerking. Stick to the facts.quote:“Jee Peter, that an awfully nice story. But it clearly shows that my daughter got what she deserved for being such a godless harlot.”
Lijkt me nu niet dat ze verkracht is of zo. Ik vind de uitzending Joran eerder vrijpleiten dan beschuldigen. Ik denk echt dat hij gewoon pech heeft gehad en daar verkeerd op gereageerd heeft. Btw komt hij wel erg over als iemand die niet helemaal 100% is en dan bedoel ik echt als iemand die niet in staat is helemaal normaal te denken.quote:Op maandag 4 februari 2008 08:39 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ja, want als je drank en drugs gebruikt dan verdien je het om verkracht te worden en vervolgens levend in zee te worden gedumpt.
“Jee Peter, that an awfully nice story. But it clearly shows that my daughter got what she deserved for being such a godless harlot.”
Dat hebben ze misschien ook wel. Je kunt ook "out" raken door een combinatie van veel drugs en alcohol.quote:Op maandag 4 februari 2008 08:32 schreef Scorpie het volgende:
Het rare vond ik dat ze zei "Look what they have done to her", alsof ze haar vermoord hadden
En als je een kort rokje aan doet vraag je erom verkracht te worden..?quote:Op maandag 4 februari 2008 08:32 schreef Scorpie het volgende:
Beetje vreemd, want zoals Joran het zei over haar drank en drugsgebruik ging ze zelf ook niet helemaal vrijuit zeg maar...
Heb je er wat mee te maken ofzo, dat je dit soort dingen zegt? Beetje daderkennis zeg maar?quote:Op maandag 4 februari 2008 08:50 schreef Werewolf het volgende:
[..]
Dat hebben ze misschien ook wel. Je kunt ook "out" raken door een combinatie van veel drugs en alcohol.
Ik heb nergens gezien dat hij daadwerkelijk heeft gecontroleerd of ze nog een hartslag had.
[..]
En als je een kort rokje aan doet vraag je erom verkracht te worden..?
Beetje kort door de bocht..
Inderdaad. Maar gezien zijn bekentenis en het algehele kansloze en respectloze gedrag van Joran kom ik volgens mij aardig in de buurt. het is duidelijk een egocentrisch ventje dat overal een voordeeltje uit probeert te slaan. hij had haar ook bij haar vrienden kunnen achterlaten, of terugbrengen naar het hotel. Maar nee, het was: "heeeeeeey, ik wil wel mijn cunjos tegen haar gezicht wrijven, jeweets".quote:Op maandag 4 februari 2008 08:45 schreef Scorpie het volgende:
Pure aannames wat je hier doet.
Gelukkig ben je geen rechterquote:Op maandag 4 februari 2008 08:52 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar gezien zijn bekentenis en het algehele kansloze en respectloze gedrag van Joran kom ik volgens mij aardig in de buurt.
Het is een vergelijking met jouw eerdere uitspraak dat ze zelf ook niet vrijuit gaat.quote:Op maandag 4 februari 2008 08:51 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Heb je er wat mee te maken ofzo, dat je dit soort dingen zegt? Beetje daderkennis zeg maar?
Er is inderdaad een verschil tussen overduidelijk zien dat iemand ergens schuldig aan is, en het wettelijk kunnen bewijzen. Dat ik dat laatste niet kan, betekent nog niet dat ik het eerste niet mag doen.quote:
Stel dat je het verhaal van Joran gelooft, dus ook de doodsoorzaak, dan kan je heel logisch beredeneren dat het zogenaamde coma-zuipen op Natalee van toepassing is. Dus dan is ze wel degelijk zelf verantwoordelijk voor haar dood.quote:Op maandag 4 februari 2008 08:54 schreef Werewolf het volgende:
[..]
Het is een vergelijking met jouw eerdere uitspraak dat ze zelf ook niet vrijuit gaat.
Nee iemand in zee kieperen die misschien nog niet eens dood is is heel normaal. En daarna de nabestaanden twee-en-een-half jaar door een hel laten gaan om je eigen hachje te redden. Ook heel normaal. Hoe kun je je dan afvragen hoe mensen zo kunnen doen inderdaad.quote:Op maandag 4 februari 2008 08:32 schreef Scorpie het volgende:
Ow? Dus jij kan aan Joran zijn blauwe ogen zien dat hij Natalee verkracht heeft, terwijl hij een volledige bekentenis heeft afgelegd en dat daar geen woord over verkrachting gerept isquote:Op maandag 4 februari 2008 08:56 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Er is inderdaad een verschil tussen overduidelijk zien dat iemand ergens schuldig aan is, en het wettelijk kunnen bewijzen. Dat ik dat laatste niet kan, betekent nog niet dat ik het eerste niet mag doen.
Nee, ik zeg ook niet dat het niet raar is dat ze dat zegt, alleen zou ik een andere reactie hebben verwacht..quote:Op maandag 4 februari 2008 08:57 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Nee iemand in zee kieperen die misschien nog niet eens dood is is heel normaal. En daarna de nabestaanden twee-en-een-half jaar door een hel laten gaan om je eigen hachje te redden. Ook heel normaal. Hoe kun je je dan afvragen hoe mensen zo kunnen doen inderdaad.
Zout een end op, omdat ik niet iedereen zijn "JORAN MOET HANGEN" opmerkingen aanhang ben ik aan het trollen? Doe ff normaal ofzoquote:Ga ergens anders trollen aub.
Kom nou toch, Aruba is het Salou voor Amerikanen, meidem die net geslaagd zijn op een feestvakantie, nee, dat deden/doen wij nooooooooooooooooooit!quote:Op maandag 4 februari 2008 08:51 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Heb je er wat mee te maken ofzo, dat je dit soort dingen zegt? Beetje daderkennis zeg maar?
Een andere reactie als woede, ongeloof en verdriet?quote:Op maandag 4 februari 2008 08:59 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nee, ik zeg ook niet dat het niet raar is dat ze dat zegt, alleen zou ik een andere reactie hebben verwacht.
Omdat ik een eigen mening heb huil huilquote:Zout een end op, omdat ik niet iedereen zijn "JORAN MOET HANGEN" opmerkingen aanhang ben ik aan het trollen? Doe ff normaal ofzo
Nee, dan verdien je het inderdaad om bewusteloos, comateus of dood in zee te worden gedumpt. En dan verdient je familie het om jarenlang in onzekerheid te leven over wat er met je gebeurd is.quote:Op maandag 4 februari 2008 08:32 schreef Scorpie het volgende:
Coma is een diepe staat van bewusteloosheid, dus ook al zou ze in coma zijn is het nog steeds moord.quote:Op maandag 4 februari 2008 08:57 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Stel dat je het verhaal van Joran gelooft, dus ook de doodsoorzaak, dan kan je heel logisch beredeneren dat het zogenaamde coma-zuipen op Natalee van toepassing is. Dus dan is ze wel degelijk zelf verantwoordelijk voor haar dood.
Waar Joran leuk aan heeft meegewerkt door haar 75% drankjes te geven.quote:Op maandag 4 februari 2008 08:57 schreef Scorpie het volgende:
Stel dat je het verhaal van Joran gelooft, dus ook de doodsoorzaak, dan kan je heel logisch beredeneren dat het zogenaamde coma-zuipen op Natalee van toepassing is.
quote:Dus dan is ze wel degelijk zelf verantwoordelijk voor haar dood.
Coma zuipen kan tot de dood leiden, dat weet je?quote:Op maandag 4 februari 2008 09:10 schreef Werewolf het volgende:
[..]
Coma is een diepe staat van bewusteloosheid, dus ook al zou ze in coma zijn is het nog steeds moord.
Waar zeg ik dat danquote:Op maandag 4 februari 2008 09:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, dan verdien je het inderdaad om bewusteloos, comateus of dood in zee te worden gedumpt. En dan verdient je familie het om jarenlang in onzekerheid te leven over wat er met je gebeurd is.
Ze vroeg aan hem wat hij haar aan zou raden. Hij had kunnen zeggen neem een colatje, of gewoon een drankje aanraden wat hij zelf lekker vond.quote:Op maandag 4 februari 2008 09:10 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Waar Joran leuk aan heeft meegewerkt door haar 75% drankjes te geven.
Ik had vooral woede verwacht, en dat zag ik niet nee.quote:Op maandag 4 februari 2008 09:04 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Een andere reactie als woede, ongeloof en verdriet?
Ik het slachtoffer bashen? Omdat ik niet klakkeloos aanneem dat ze zo lief en ontschuldig is? Come on manquote:[..]
Omdat ik een eigen mening heb huil huil![]()
Nee omdat je het slachtoffer bashed lul!
quote:
Kom op nou zegquote:ging ze zelf ook niet helemaal vrijuit zeg maar...
Dus haar gedrag heeft totaal niets te maken met haar eventuele dood, vind jij?quote:Op maandag 4 februari 2008 09:24 schreef buzzer het volgende:
[..]
[..]
Kom op nou zeg
Dit is zoooo goedkoop
Als er echt gebeurd is wat hij zegt dat er gebeurd is dan mag hij van mij alsnog vergast worden.quote:Op maandag 4 februari 2008 08:48 schreef ArnoKlaassen het volgende:
[..]
Lijkt me nu niet dat ze verkracht is of zo. Ik vind de uitzending Joran eerder vrijpleiten dan beschuldigen. Ik denk echt dat hij gewoon pech heeft gehad en daar verkeerd op gereageerd heeft. Btw komt hij wel erg over als iemand die niet helemaal 100% is en dan bedoel ik echt als iemand die niet in staat is helemaal normaal te denken.
Dat heb ik gemist. Haalt hij normaal gesproken wel zijn pik uit hun keel voordat ze stikken?quote:Op maandag 4 februari 2008 09:24 schreef Het_hupt het volgende:
Zeker als je Pa v/d S. hoort praten hoe lief Joran wel niet is voor meisjes.
Ja, want Joran heeft altijd zooooveel respect voor meisjes, zo is hij opgevoed.quote:Op maandag 4 februari 2008 09:30 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dat heb ik gemist. Haalt hij normaal gesproken wel zijn pik uit hun keel voordat ze stikken?
Ja, dat lijkt me ook. Verder was ik er niet bij, dus heb ik er geen oordeel over.quote:Op maandag 4 februari 2008 09:28 schreef deedeetee het volgende:
Dat arme mens was in shock en wist gewoon niks meer te zeggen. Heel begrijpelijk lijkt mij.
Te horen dat je dochter- al dan niet dood- in zee is gedumpt terwijl niet eens geprobeerd is om haar leven te houden, nou dat beneemt je wel even de normale spraak hoor
Bron?quote:heeft hij bij haar in het drinken gegooid
Toch knap dat ze de hele show heeft bekeken zonder dat ook maar een doos tissues nodig hadquote:Op maandag 4 februari 2008 09:31 schreef shmoopy het volgende:
Het is natuurlijk schandelijk dat Natalee's moeder niet gereageerd heeft volgens het 'Hoe reageer ik op een bekentenis van de moordenaar van mijn dochter terwijl er een camera op m'n snufferd gericht staat'-handboek.
We shall never know, want Joran is een pathologische leugenaar, waarbij er dus geen enkel peil op valt te trekken wanneer hij liegt en wanneer hij de waarheid spreekt.quote:Op maandag 4 februari 2008 09:29 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Als er echt gebeurd is wat hij zegt dat er gebeurd is dan mag hij van mij alsnog vergast worden.
Klopt. Het epilepsie verhaal zou ook waar kunnen zijn; dan heeft ze een toeval gehad en als er dan geen reanimatie plaatsvind (schudden is geen reanimatie) dan overlijd zo`n iemand aan de gevolgen ervan.quote:Ze kan in shock zijn gekomen door combinatie van alcohol en drugs (heeft hij bij haar in het drinken gegooid, niemand die het meer kan bevestigen) en zo zijn er nog wel meer mogelijkheden.
Eens, mits ze toen nog in leven was.quote:Ze is zonder hulp de zee in gedumpt wat haar alle kansen op levensreddend handelen is ontnomen. Dat staat gewoon gelijk aan moord.
Weet jij veel hoe ze 't vertaald haddenquote:Op maandag 4 februari 2008 09:32 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Toch knap dat ze de hele show heeft bekeken zonder dat ook maar een doos tissues nodig had
Werd duidelijk gezegd dat ze niet de hele documantaire te zien kreeg alleen bepaalde delen. en je zag de tranen duidelijk lopen hoor.quote:Op maandag 4 februari 2008 09:32 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Toch knap dat ze de hele show heeft bekeken zonder dat ook maar een doos tissues nodig had
Toch knap dat jij precies weet hoe je op dit soort dingen reageert na 3 jaar ellende, want jij weet natuurlijk hoe het voelt om zo'n verschrikkelijk verdriet om je kind te hebben.quote:Op maandag 4 februari 2008 09:32 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Op de vraag of hij zeker wist of ze dood was, zei hij toch echt dat hij dat niet gecheckt hadquote:
Ik heb haar gevingerd en wou toen nog wel gepijpt worden.quote:Op maandag 4 februari 2008 09:34 schreef Polleeder het volgende:
[..]
Weet jij veel hoe ze 't vertaald hadden
Ik betwijfel het ze straalde niet de intelligentie uit waarvan ik zoiets had van, nou die weet het morgen ook nog.quote:Op maandag 4 februari 2008 09:36 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Ik zag een vrouw die door dit alles behoorlijk gehard was en geen tranen meer over had, verbluft en verbijsterd was en geleerd had haar verdriet enigszins te verbijten.
Voor verdriet om je kind heb je inderdaad intelligentie nodig.quote:Op maandag 4 februari 2008 09:38 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Ik betwijfel het ze straalde niet de intelligentie uit waarvan ik zoiets had van, nou die weet het morgen ook nog.
Dus dan kan ze dood of levend zijn, tochquote:Op maandag 4 februari 2008 09:36 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Op de vraag of hij zeker wist of ze dood was, zei hij toch echt dat hij dat niet gecheckt had
omg, dit meen je? 11.gifquote:Op maandag 4 februari 2008 09:38 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Ik betwijfel het ze straalde niet de intelligentie uit waarvan ik zoiets had van, nou die weet het morgen ook nog.
Precies, die uitspraak begreep ik ook al niet. Net alsof JvdS Amerika in de goot geholpen heeft.quote:
jaquote:Op maandag 4 februari 2008 09:42 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dus dan kan ze dood of levend zijn, toch
Ik vind dat jij niet bepaald veel intelligentie uitstraalt door je uitlatingen. Je weet niet eens wat het woord 'shock' betekent.quote:Op maandag 4 februari 2008 09:38 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Ik snap dit soort reacties dus echt niet, dit wordt toch totaal niet gesuggereerd??quote:Op maandag 4 februari 2008 09:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, dan verdien je het inderdaad om bewusteloos, comateus of dood in zee te worden gedumpt. En dan verdient je familie het om jarenlang in onzekerheid te leven over wat er met je gebeurd is.
Klopt heb vorige week net lidwoorden leren kennen, maar iedereen kan toch zien dat het om de knaken gaat. Zoveel moeite is het ook weer niet om een nieuw dom blond wijf op te voedenquote:Op maandag 4 februari 2008 09:43 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Ik vind dat jij niet bepaald veel intelligentie uitstraalt door je uitlatingen. Je weet niet eens wat het woord 'shock' betekent.
Het blijft natuurlijk een Amerikaanse blonde nitwit.quote:Op maandag 4 februari 2008 09:46 schreef Karina het volgende:
Vooral dat laatste vond ik erg vreemd, natuurlijk is het afschuwelijk wat er is gebeurd, maar is het afschuwelijk voor Amerika? dat snap ik niet.
jonge, jongequote:Op maandag 4 februari 2008 09:47 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Klopt heb vorige week net lidwoorden leren kennen, maar iedereen kan toch zien dat het om de knaken gaat. Zoveel moeite is het ook weer niet om een nieuw dom blond wijf op te voeden
Tuurlijk, een nieuw kind is zo gemaakt, ben je alles weer vergeten.quote:Op maandag 4 februari 2008 09:47 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Klopt heb vorige week net lidwoorden leren kennen, maar iedereen kan toch zien dat het om de knaken gaat. Zoveel moeite is het ook weer niet om een nieuw dom blond wijf op te voeden
Scherp, die was idd het leukst. Aruba leeft nu niet lang meer?quote:
Mocht je ooit zelf eens kinderen hebben en als je dan ook nog eens op wat voor een manier deze dan ook verliest hoop ik dat je terugdenkt aan wat je hier hebt neergeschreven.quote:Op maandag 4 februari 2008 09:47 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Nee ze moeten tegen de ouders (die toevallig niet blank zijn) zeggen dat ze ook naar hun kinderen gaan zoekenquote:Op maandag 4 februari 2008 09:50 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
jonge, jonge![]()
Dit moet je eens tegen ouders zeggen die een kind hebben verloren, held
Dat weet ik ja. Als je iemand die in coma raakt niet snel naar het ziekenhuis brengt.quote:Op maandag 4 februari 2008 09:20 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Coma zuipen kan tot de dood leiden, dat weet je?
Hmm misschien dat je een belletje moet wagen aan Peter R want je hebt blijkbaar info die niemand anders heeft. Misschien genoeg voer voor een nieuwe marathon uitzending.quote:Op maandag 4 februari 2008 08:39 schreef Strolie75 het volgende:
Weer zo'n interessante stelling die je niet kan bewijzen (en Peter R de Vries en het OM op Aruba ook niet).quote:Op maandag 4 februari 2008 09:01 schreef yvonne het volgende:
Joran is een ijs en ijskoude killer.
Niemand heeft bewezen dat ze dood was, misschien wel bewusteloos, dus in coma.quote:Op maandag 4 februari 2008 09:56 schreef Gunner het volgende:
[..]
Hmm misschien dat je een belletje moet wagen aan Peter R want je hebt blijkbaar info die niemand anders heeft. Misschien genoeg voer voor een nieuwe marathon uitzending.
[..]
Weer zo'n interessante stelling die je niet kan bewijzen (en Peter R de Vries en het OM op Aruba ook niet).
Maar goed, je bent iig goed bezig om iemand te veroordelen zonder daar enkel bewijs voor te hebbem. Chapeau. Misschien dat er nog een baantje voor je is op de redactie van Peter. Je lijkt er geschikt voor te zijn.
Ze kan dood of levend zijn gedumpt, ze hebben het nie gecheckt. Lastig he, zo`n vraagstelling, blijkbaar ook voor moeders.quote:
quote:Op maandag 4 februari 2008 09:56 schreef Gunner het volgende:
[..]
Hmm misschien dat je een belletje moet wagen aan Peter R want je hebt blijkbaar info die niemand anders heeft. Misschien genoeg voer voor een nieuwe marathon uitzending.
[..]
Weer zo'n interessante stelling die je niet kan bewijzen (en Peter R de Vries en het OM op Aruba ook niet).
Maar goed, je bent iig goed bezig om iemand te veroordelen zonder daar enkel bewijs voor te hebbem. Chapeau. Misschien dat er nog een baantje voor je is op de redactie van Peter. Je lijkt er geschikt voor te zijn.
In dit geval is shocktoestand dat het verhaal niet tot je doordringt, je bent apatisch als een zombie.quote:Op maandag 4 februari 2008 09:56 schreef Werewolf het volgende:
Maar goed, het topic ging over mijn verbazing over de reactie van de moeder.
Ik weet niet precies wat een shock met je doet, maar ik had een extremere reactie verwacht.
Nee.quote:Tuurlijk raak je afgestompt, maar feitelijk hoorde ze nu pas dat ze echt dood is en dat hij de schuldige is.
En wat dat betreft leek mij haar woede en verdriet nogal ingehouden.
Amenquote:Op maandag 4 februari 2008 10:11 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
In dit geval is shocktoestand dat het verhaal niet tot je doordringt, je bent apatisch als een zombie.
[..]
Nee.
Ik weet waarover ik praat, heb zelf een dochter verloren door een medische fout. Je bent apatisch en de woede met verdriet komt later als het tot je begint door te dringen.
Niemand maar dan ook niemand die niet zelf een kind heeft verloren zal ooit begrijpen wat een ouder doormaakt, welk impact het heeft op je verdere leven.
Hier houd ik het bij want mijn emoties nemen de overhand.
Daar kunnen we inderdaad vreemd van opkijken, feit is wel dat amerikaanse kids vanaf de kleuterschool zo geindoctrineerd worden.quote:Op maandag 4 februari 2008 09:49 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Het blijft natuurlijk een Amerikaanse blonde nitwit.
Joh, die moeder moet natuurlijk nuchter en onbevooroordeeld kijken naar de juridische waarde van de verklaring van Joran.quote:Op maandag 4 februari 2008 10:15 schreef Re het volgende:
je zal als schoonouder maar een reactie zoals die van scorpie lezen.... daar maak je vrienden mee binnen je schoonfamilie
O god, emo-kid is er ookquote:Op maandag 4 februari 2008 10:15 schreef Re het volgende:
je zal als schoonouder maar een reactie zoals die van scorpie lezen.... daar maak je vrienden mee binnen je schoonfamilie
Hij heeft haar wel geprobeerd te reanimeren, zei hij.quote:Op maandag 4 februari 2008 08:50 schreef Werewolf het volgende:
Dat hebben ze misschien ook wel. Je kunt ook "out" raken door een combinatie van veel drugs en alcohol.
Ik heb nergens gezien dat hij daadwerkelijk heeft gecontroleerd of ze nog een hartslag had.
Je hebt dus niet gekeken?quote:En als je een kort rokje aan doet vraag je erom verkracht te worden..?
Beetje kort door de bocht..
man, wat probeer je nou te bereiken met je Joran verheerlijking?quote:
Nee, hij heeft slechts gekeken, de vraag is diverse malen esteld, en hij bleef bij het "kijken" Geen enkele keer heeft hij gezegd even de pols gevoeld te hebben.quote:Op maandag 4 februari 2008 10:23 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Hij heeft haar wel geprobeerd te reanimeren, zei hij.
Dus het lijkt mij wel dat hij zo af en toe controleerde op hartslag (en ademhalen)
[..]
Je hebt dus niet gekeken?Dat meisje is niet verkracht, ze hebben zelfs geen seks gehad. En ze vond alles best.
Nou, ach, Dr Phil enzo he je weet het wel...quote:Op maandag 4 februari 2008 10:20 schreef yvonne het volgende:
[..]
Daar kunnen we inderdaad vreemd van opkijken, feit is wel dat amerikaanse kids vanaf de kleuterschool zo geindoctrineerd worden.
Nee, dat had hij juist niet gedaan, de reanimatie bestond uit naar haar kijken en haar door elkaar schudden.quote:Op maandag 4 februari 2008 10:23 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Dus het lijkt mij wel dat hij zo af en toe controleerde op hartslag (en ademhalen)
Joran verheerlijking? Welk ei kom je uit? Lees gewoon eens ff mijn Post History door, voordat je dom begint te blatenquote:Op maandag 4 februari 2008 10:24 schreef Re het volgende:
[..]
man, wat probeer je nou te bereiken met je Joran verheerlijking?
Nou beter gezegd, hij zei alleen maar "Ja tuuuurliujk. Ik heb zitten schudden"quote:Op maandag 4 februari 2008 10:23 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
ja en je hebt zeker geen kinderen, die 3 jaar vermist zijn, bent nooit zelf beschuldigd van het ombrengen van je kind, realiseert je niet dat als je na 3 jaar eindelijk die etter hoort vertellen dat ze gewoon de zee in is gedumpt zonder de absolute wetenschap dat ze dood is.... nee ok dan zou ik ook zo reageren zoals jijquote:Op maandag 4 februari 2008 10:26 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Joran verheerlijking? Welk ei kom je uit? Lees gewoon eens ff mijn Post History door, voordat je dom begint te blatenDan zal je zien dat ik vermoed dat Joran Natalee heeft vermoord
Wat ben je toch ook voor pannekoek soms he
Met iemand door elkaar schudden krijg je een hart niet aan de gang.quote:Op maandag 4 februari 2008 10:23 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Het was een vergelijking met de opmerking dat ze zelf schuld had aan haar dood.quote:Op maandag 4 februari 2008 10:23 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Je hebt dus niet gekeken?Dat meisje is niet verkracht, ze hebben zelfs geen seks gehad. En ze vond alles best.
Nee inderdaad, ik heb geen kids. Maar ik heb wel zat "trauma`s" van dichtbij gezien, en mensen in shock gezien. En vanuit die ervaring vind ik de reactie van haar nogal timide, ik had meer woede verwacht....quote:Op maandag 4 februari 2008 10:29 schreef Re het volgende:
[..]
ja en je hebt zeker geen kinderen, die 3 jaar vermist zijn, bent nooit zelf beschuldigd van het ombrengen van je kind, realiseert je niet dat als je na 3 jaar eindelijk die etter hoort vertellen dat ze gewoon de zee in is gedumpt zonder de absolute wetenschap dat ze dood is.... nee ok dan zou ik ook zo reageren zoals jij
quote:
Hou jij om te beginnen eens op met dat gescheld en op de man spelen, dan kunnen we weer ontopic verder.quote:Op maandag 4 februari 2008 10:39 schreef Scorpie het volgende:
[..]Doe eens normaal ofzo, randdebiel.
Wens jij iedereen die een andere mening heeft dan jij zulke dingen toe ?
Naja, in paniek kan je vreemde dingen doen die je achteraf gezien beter niet gedaan had kunnen hebben.quote:Op maandag 4 februari 2008 10:34 schreef Werewolf het volgende:
Met iemand door elkaar schudden krijg je een hart niet aan de gang.
Als je eerst probeert iemands leven te redden door te reanimeren, waarom bel je daarna dan een vriend in plaats van een ambulance.
Ach, het is niet de kleding maar vooral het gedrag.quote:Het was een vergelijking met de opmerking dat ze zelf schuld had aan haar dood.
Mijn opmerking sloeg niet op Natalee, maar je hoort wel vaker van mensen dat iemand erom vraagt verkracht te worden als ze zich sletterig kleden.
nou bakkie koffie dan maarquote:Op maandag 4 februari 2008 10:35 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nee inderdaad, ik heb geen kids. Maar ik heb wel zat "trauma`s" van dichtbij gezien, en mensen in shock gezien. En vanuit die ervaring vind ik de reactie van haar nogal timide, ik had meer woede verwacht....
En wat heeft dit te maken met een eventuele Joran verheerlijking
Ik heb nog een excuses te goed van jou![]()
Prima, hou jij je mods in bedwang?quote:Op maandag 4 februari 2008 10:40 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Hou jij om te beginnen eens op met dat gescheld en op de man spelen, dan kunnen we weer ontopic verder.
Mja, misschien heb je daar wel gelijk in. Nou ja, ik weet ook niet hoe ik zou reageren op een filmpje wat dat betreft, dat maakt het toch wat abstracter in het geheel.quote:Op maandag 4 februari 2008 10:41 schreef Re het volgende:
[..]
nou bakkie koffie dan maar, ik heb ook genoeg trauma's en shock's gezien en vind dit geen vreemde reactie van haar, het enige wat voor een moeder dan telt is de gewaarwording dat ze dus misschien nog wel leefde ten tijde dat ze gedumpt werd in zee, of dat nou haar eigen schuld was of niet....
Die kunnen het getroll wel eens zat worden, en dat ben ik ook.quote:Op maandag 4 februari 2008 10:42 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Prima, hou jij je mods in bedwang?
quote:Op maandag 4 februari 2008 10:43 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Mja, misschien heb je daar wel gelijk in. Nou ja, ik weet ook niet hoe ik zou reageren op een filmpje wat dat betreft, dat maakt het toch wat abstracter in het geheel.
quote:Op maandag 4 februari 2008 10:46 schreef shmoopy het volgende:
Paar berichten verwijderd, we gaan weer ontopic verder.
quote:Overigens is die lamlul van der Sloot niet degene die haar daadwerkelijk in het water heeft gedumpt, hoe zou dat dan zitten mbt strafrechtelijke vervolging? Medeplichtigheid ofzo
ja bewust iemand weeerhouden van hulp en medeplichtigheid...quote:
Ik zeg niet dat het zo is, ik zeg alleen dat de mogelijkheid bestaat. En door jezelf te ontdoen van een lichaam geef je natuurlijk wel te kennen dat het geen onschuldige dood was.quote:Op maandag 4 februari 2008 09:32 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt me ook. Verder was ik er niet bij, dus heb ik er geen oordeel over.
Edit:
[..]
Bron?
Overigens is die lamlul van der Sloot niet degene die haar daadwerkelijk in het water heeft gedumpt, hoe zou dat dan zitten mbt strafrechtelijke vervolging? Medeplichtigheid ofzo![]()
Daarbij.. wij zagen haar aan het eind van de show terwijl er duidelijk gezegd werd dat zij tijdens die opnames keek naar fragmenten van de "bekentenis" en je zag haar duidelijk lezen, je zag haar ook schrikken toen ze zich (wellicht weer) realiseerde dat haar kind misschien nog in leven was toen ze in zee gedumpt werd.quote:Op maandag 4 februari 2008 11:03 schreef marbe het volgende:
Wellicht is het ook zo dat de moeder van Natalie deze beelden al eerder te zien heeft gekregen eerder op de dag zonder camera's maar een tweede keer moest kijken voor de opnames. Vandaar de wellicht lauwe reactie van mams. Daarnaast is ze natuurlijk al drie jaar hiermee bezig en zal alle mogelijke scenario's al een keer hebben doorgemaakt in haar hoofd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |