abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56521870
quote:
Op maandag 4 februari 2008 10:50 schreef Just_Shut_Up het volgende:

[..]

.
quote:
Iemand?
Dat staat oa hier: Vervolging in VS?!
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
  maandag 4 februari 2008 @ 10:51:51 #102
262 Re
Kiss & Swallow
pi_56521876
quote:
Op maandag 4 februari 2008 10:50 schreef Just_Shut_Up het volgende:

Iemand?
ja bewust iemand weeerhouden van hulp en medeplichtigheid...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  maandag 4 februari 2008 @ 10:54:33 #103
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_56521927
quote:
Op maandag 4 februari 2008 09:32 schreef Just_Shut_Up het volgende:

[..]

Ja, dat lijkt me ook. Verder was ik er niet bij, dus heb ik er geen oordeel over.

Edit:
[..]

Bron?

Overigens is die lamlul van der Sloot niet degene die haar daadwerkelijk in het water heeft gedumpt, hoe zou dat dan zitten mbt strafrechtelijke vervolging? Medeplichtigheid ofzo
Ik zeg niet dat het zo is, ik zeg alleen dat de mogelijkheid bestaat. En door jezelf te ontdoen van een lichaam geef je natuurlijk wel te kennen dat het geen onschuldige dood was.
pi_56522104
Wellicht is het ook zo dat de moeder van Natalie deze beelden al eerder te zien heeft gekregen eerder op de dag zonder camera's maar een tweede keer moest kijken voor de opnames. Vandaar de wellicht lauwe reactie van mams. Daarnaast is ze natuurlijk al drie jaar hiermee bezig en zal alle mogelijke scenario's al een keer hebben doorgemaakt in haar hoofd.
Als je gaat door filosoferen over iets, kom je altijd uit tot niets....probeer het maar, klopt altijd!
  maandag 4 februari 2008 @ 11:10:18 #105
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_56522242
Ik ben in slaap gevallen voordat ik moeders reactie kon zien
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_56524152
quote:
Op maandag 4 februari 2008 11:03 schreef marbe het volgende:
Wellicht is het ook zo dat de moeder van Natalie deze beelden al eerder te zien heeft gekregen eerder op de dag zonder camera's maar een tweede keer moest kijken voor de opnames. Vandaar de wellicht lauwe reactie van mams. Daarnaast is ze natuurlijk al drie jaar hiermee bezig en zal alle mogelijke scenario's al een keer hebben doorgemaakt in haar hoofd.
Daarbij.. wij zagen haar aan het eind van de show terwijl er duidelijk gezegd werd dat zij tijdens die opnames keek naar fragmenten van de "bekentenis" en je zag haar duidelijk lezen, je zag haar ook schrikken toen ze zich (wellicht weer) realiseerde dat haar kind misschien nog in leven was toen ze in zee gedumpt werd.

En ik heb iig tranen gezien, daarna ben ik weggelopen want ik vond de manier waarop PRdV bijna klaar zat te komen van de reacties van Natalee's moeder zum kotzen. Wat mij betreft was er geen enkele reden om de moeder nog een keer in beeld te brengen terwijl ze met de beelden van Joran geconfronteerd werd.

[ Bericht 0% gewijzigd door Paris_Texas op 04-02-2008 13:11:16 (typo) ]
Syl moet winnen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')