Er zijn mensen voor minder op de stoel gekomen daarquote:Op maandag 4 februari 2008 09:58 schreef Pakspul het volgende:
TS denkt nog dat je in heel Amerika op Death Row kunt komen
Ja, maar die waren zwartquote:Op maandag 4 februari 2008 09:59 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Er zijn mensen voor minder op de stoel gekomen daar
Zeker in Alabama.quote:Op maandag 4 februari 2008 09:59 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Er zijn mensen voor minder op de stoel gekomen daar
Ja, maar dat kunnen ze niet zomaar met iemand die niet inwoner van de VS is.quote:Op maandag 4 februari 2008 09:58 schreef Nr.G het volgende:
Voor de mogelijke verdwijning van een lijk? Dat hebben ze toch al geprobeerd.
ook blank hoor, white trash dudequote:
O.J. Simpson is destijds ook door de rechter vrijgesproken, maar in een civiele procedure toch schuldig bevonden.quote:Op maandag 4 februari 2008 09:58 schreef senesta het volgende:
Het lijkt me sterk dat dat kan.
Nee inderdaad, maar hij wilde toch al liever een huisje in Spanjequote:Op maandag 4 februari 2008 10:05 schreef shmoopy het volgende:
[..]
O.J. Simpson is destijds ook door de rechter vrijgesproken, maar in een civiele procedure toch schuldig bevonden.
Zo'n constructie zou hier misschien ook kunnen, maar daarvoor zal ie dan wel aan Amerika uitgeleverd moeten worden, hetgeen imo niet kan omdat ze op Aruba niets op hem hebben.
Als ik Joran was zou ik iig niet meer naar Amerika op vakantie gaan.
Denk niet dat ie dat de komende tijd echt van plan was.quote:Op maandag 4 februari 2008 10:05 schreef shmoopy het volgende:
Als ik Joran was zou ik iig niet meer naar Amerika op vakantie gaan.
da's een beetje jammer dude, het hangt vaak af van de advocaat die krijgt.quote:Op maandag 4 februari 2008 10:05 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Bij zwarte mensen doen ze nog iets meer hun best om ze op de stoel te krijgen
Aruba heeft het Nederlands rechtssysteem; vandaar. Ik denk niet dat ze dat nog gaan redden bij het OM.quote:Op maandag 4 februari 2008 10:04 schreef admiraal_anaal het volgende:
Hoezo naar de VS? Eventuele delict is toch op Arubaans grondgebied gebeurt, dus valt onder Arubaanse wetgeving, waarom zou ie dan naar USA moeten?
Naar verluidt komt dat aan de orde in De Bekentenis Deel 2, volgende week zondag, zelfde tijdquote:Op maandag 4 februari 2008 10:05 schreef Dreammaster het volgende:
Nee is niet mogelijk. Tenzij hij met haar (lichaam) naar de VS is gegaan en haar daar vermoord of gedumpt heeft
Dat ook maar er lopen er nog genoeg van rond als ze gewoon keer stoppen met nieuws er over te maken dan kunnen we weer wachten tot het volgende geval, die uiteraad weer blank is.quote:Op maandag 4 februari 2008 10:08 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
da's een beetje jammer dude, het hangt vaak af van de advocaat die krijgt.
Wel erg dat je je druk maakt over de afro-americans, en in een ander topiqiue Natalee uitmaakt voor een vreselijke domme blonde meid, die zo ff over gemaakt kan worden
Het niet bieden van hulp aan een mens in nood is strafbaar, en bovendien heeft hij kennis van het feit dat ze in zee gegooid is, dus medeplichtig.quote:Op maandag 4 februari 2008 10:13 schreef DroogDok het volgende:
Vervolging voor wat? Het niet bieden van eerste hulp?
Joran heeft volgens zijn verklaring dat lijk niet zelf gedumpt, dus zelfs dood door schuld lijkt me moeilijk te bewijzen, laat staan moord o.i.d.
Hoezo een onschuldige de gevangenis in laten gaan? Want dat is Joran tot nu toe, gewoon onschuldig, tot het tegendeel bewezen is, hoeveel hij ook liegt, hoeveel bewijs ook tegen hem staat, hoeveel keer hij zijn bekentis ook verandert, hij blijft onschuldig tot hij door justitie word veroordeeldquote:Op maandag 4 februari 2008 10:08 schreef Limbo-lil het volgende:
[..]
Aruba heeft het Nederlands rechtssysteem; vandaar. Ik denk niet dat ze dat nog gaan redden bij het OM.
Ik wil trouwens even benadrukken dat ik tegen de doodstraf ben, maar een paar jaartjes Amerikaanse gevangenis gun ik Joran wel
Hij kan pas officieel schuldig worden bevonden als er voldoende bewijzen zijn, dat wil helemaal niet zeggen dat hij daadwerkelijk onschuldig is.quote:Op maandag 4 februari 2008 10:18 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Hoezo een onschuldige de gevangenis in laten gaan? Want dat is Joran tot nu toe, gewoon onschuldig, tot het tegendeel bewezen is, hoeveel hij ook liegt, hoeveel bewijs ook tegen hem staat, hoeveel keer hij zijn bekentis ook verandert, hij blijft onschuldig tot hij door justitie word veroordeeld
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |