Joh, die moeder moet natuurlijk nuchter en onbevooroordeeld kijken naar de juridische waarde van de verklaring van Joran.quote:Op maandag 4 februari 2008 10:15 schreef Re het volgende:
je zal als schoonouder maar een reactie zoals die van scorpie lezen.... daar maak je vrienden mee binnen je schoonfamilie
O god, emo-kid is er ookquote:Op maandag 4 februari 2008 10:15 schreef Re het volgende:
je zal als schoonouder maar een reactie zoals die van scorpie lezen.... daar maak je vrienden mee binnen je schoonfamilie
Hij heeft haar wel geprobeerd te reanimeren, zei hij.quote:Op maandag 4 februari 2008 08:50 schreef Werewolf het volgende:
Dat hebben ze misschien ook wel. Je kunt ook "out" raken door een combinatie van veel drugs en alcohol.
Ik heb nergens gezien dat hij daadwerkelijk heeft gecontroleerd of ze nog een hartslag had.
Je hebt dus niet gekeken?quote:En als je een kort rokje aan doet vraag je erom verkracht te worden..?
Beetje kort door de bocht..
man, wat probeer je nou te bereiken met je Joran verheerlijking?quote:
Nee, hij heeft slechts gekeken, de vraag is diverse malen esteld, en hij bleef bij het "kijken" Geen enkele keer heeft hij gezegd even de pols gevoeld te hebben.quote:Op maandag 4 februari 2008 10:23 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Hij heeft haar wel geprobeerd te reanimeren, zei hij.
Dus het lijkt mij wel dat hij zo af en toe controleerde op hartslag (en ademhalen)
[..]
Je hebt dus niet gekeken?Dat meisje is niet verkracht, ze hebben zelfs geen seks gehad. En ze vond alles best.
Nou, ach, Dr Phil enzo he je weet het wel...quote:Op maandag 4 februari 2008 10:20 schreef yvonne het volgende:
[..]
Daar kunnen we inderdaad vreemd van opkijken, feit is wel dat amerikaanse kids vanaf de kleuterschool zo geindoctrineerd worden.
Nee, dat had hij juist niet gedaan, de reanimatie bestond uit naar haar kijken en haar door elkaar schudden.quote:Op maandag 4 februari 2008 10:23 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Dus het lijkt mij wel dat hij zo af en toe controleerde op hartslag (en ademhalen)
Joran verheerlijking? Welk ei kom je uit? Lees gewoon eens ff mijn Post History door, voordat je dom begint te blatenquote:Op maandag 4 februari 2008 10:24 schreef Re het volgende:
[..]
man, wat probeer je nou te bereiken met je Joran verheerlijking?
Nou beter gezegd, hij zei alleen maar "Ja tuuuurliujk. Ik heb zitten schudden"quote:Op maandag 4 februari 2008 10:23 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
ja en je hebt zeker geen kinderen, die 3 jaar vermist zijn, bent nooit zelf beschuldigd van het ombrengen van je kind, realiseert je niet dat als je na 3 jaar eindelijk die etter hoort vertellen dat ze gewoon de zee in is gedumpt zonder de absolute wetenschap dat ze dood is.... nee ok dan zou ik ook zo reageren zoals jijquote:Op maandag 4 februari 2008 10:26 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Joran verheerlijking? Welk ei kom je uit? Lees gewoon eens ff mijn Post History door, voordat je dom begint te blatenDan zal je zien dat ik vermoed dat Joran Natalee heeft vermoord
Wat ben je toch ook voor pannekoek soms he
Met iemand door elkaar schudden krijg je een hart niet aan de gang.quote:Op maandag 4 februari 2008 10:23 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Het was een vergelijking met de opmerking dat ze zelf schuld had aan haar dood.quote:Op maandag 4 februari 2008 10:23 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Je hebt dus niet gekeken?Dat meisje is niet verkracht, ze hebben zelfs geen seks gehad. En ze vond alles best.
Nee inderdaad, ik heb geen kids. Maar ik heb wel zat "trauma`s" van dichtbij gezien, en mensen in shock gezien. En vanuit die ervaring vind ik de reactie van haar nogal timide, ik had meer woede verwacht....quote:Op maandag 4 februari 2008 10:29 schreef Re het volgende:
[..]
ja en je hebt zeker geen kinderen, die 3 jaar vermist zijn, bent nooit zelf beschuldigd van het ombrengen van je kind, realiseert je niet dat als je na 3 jaar eindelijk die etter hoort vertellen dat ze gewoon de zee in is gedumpt zonder de absolute wetenschap dat ze dood is.... nee ok dan zou ik ook zo reageren zoals jij
quote:
Hou jij om te beginnen eens op met dat gescheld en op de man spelen, dan kunnen we weer ontopic verder.quote:Op maandag 4 februari 2008 10:39 schreef Scorpie het volgende:
[..]Doe eens normaal ofzo, randdebiel.
Wens jij iedereen die een andere mening heeft dan jij zulke dingen toe ?
Naja, in paniek kan je vreemde dingen doen die je achteraf gezien beter niet gedaan had kunnen hebben.quote:Op maandag 4 februari 2008 10:34 schreef Werewolf het volgende:
Met iemand door elkaar schudden krijg je een hart niet aan de gang.
Als je eerst probeert iemands leven te redden door te reanimeren, waarom bel je daarna dan een vriend in plaats van een ambulance.
Ach, het is niet de kleding maar vooral het gedrag.quote:Het was een vergelijking met de opmerking dat ze zelf schuld had aan haar dood.
Mijn opmerking sloeg niet op Natalee, maar je hoort wel vaker van mensen dat iemand erom vraagt verkracht te worden als ze zich sletterig kleden.
nou bakkie koffie dan maarquote:Op maandag 4 februari 2008 10:35 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nee inderdaad, ik heb geen kids. Maar ik heb wel zat "trauma`s" van dichtbij gezien, en mensen in shock gezien. En vanuit die ervaring vind ik de reactie van haar nogal timide, ik had meer woede verwacht....
En wat heeft dit te maken met een eventuele Joran verheerlijking
Ik heb nog een excuses te goed van jou![]()
Prima, hou jij je mods in bedwang?quote:Op maandag 4 februari 2008 10:40 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Hou jij om te beginnen eens op met dat gescheld en op de man spelen, dan kunnen we weer ontopic verder.
Mja, misschien heb je daar wel gelijk in. Nou ja, ik weet ook niet hoe ik zou reageren op een filmpje wat dat betreft, dat maakt het toch wat abstracter in het geheel.quote:Op maandag 4 februari 2008 10:41 schreef Re het volgende:
[..]
nou bakkie koffie dan maar, ik heb ook genoeg trauma's en shock's gezien en vind dit geen vreemde reactie van haar, het enige wat voor een moeder dan telt is de gewaarwording dat ze dus misschien nog wel leefde ten tijde dat ze gedumpt werd in zee, of dat nou haar eigen schuld was of niet....
Die kunnen het getroll wel eens zat worden, en dat ben ik ook.quote:Op maandag 4 februari 2008 10:42 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Prima, hou jij je mods in bedwang?
quote:Op maandag 4 februari 2008 10:43 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Mja, misschien heb je daar wel gelijk in. Nou ja, ik weet ook niet hoe ik zou reageren op een filmpje wat dat betreft, dat maakt het toch wat abstracter in het geheel.
quote:Op maandag 4 februari 2008 10:46 schreef shmoopy het volgende:
Paar berichten verwijderd, we gaan weer ontopic verder.
quote:Overigens is die lamlul van der Sloot niet degene die haar daadwerkelijk in het water heeft gedumpt, hoe zou dat dan zitten mbt strafrechtelijke vervolging? Medeplichtigheid ofzo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |