Nee, dan verdien je het inderdaad om bewusteloos, comateus of dood in zee te worden gedumpt. En dan verdient je familie het om jarenlang in onzekerheid te leven over wat er met je gebeurd is.quote:Op maandag 4 februari 2008 08:32 schreef Scorpie het volgende:
Beetje vreemd, want zoals Joran het zei over haar drank en drugsgebruik ging ze zelf ook niet helemaal vrijuit zeg maar...
Coma is een diepe staat van bewusteloosheid, dus ook al zou ze in coma zijn is het nog steeds moord.quote:Op maandag 4 februari 2008 08:57 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Stel dat je het verhaal van Joran gelooft, dus ook de doodsoorzaak, dan kan je heel logisch beredeneren dat het zogenaamde coma-zuipen op Natalee van toepassing is. Dus dan is ze wel degelijk zelf verantwoordelijk voor haar dood.
Waar Joran leuk aan heeft meegewerkt door haar 75% drankjes te geven.quote:Op maandag 4 februari 2008 08:57 schreef Scorpie het volgende:
Stel dat je het verhaal van Joran gelooft, dus ook de doodsoorzaak, dan kan je heel logisch beredeneren dat het zogenaamde coma-zuipen op Natalee van toepassing is.
quote:Dus dan is ze wel degelijk zelf verantwoordelijk voor haar dood.
Coma zuipen kan tot de dood leiden, dat weet je?quote:Op maandag 4 februari 2008 09:10 schreef Werewolf het volgende:
[..]
Coma is een diepe staat van bewusteloosheid, dus ook al zou ze in coma zijn is het nog steeds moord.
Waar zeg ik dat danquote:Op maandag 4 februari 2008 09:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, dan verdien je het inderdaad om bewusteloos, comateus of dood in zee te worden gedumpt. En dan verdient je familie het om jarenlang in onzekerheid te leven over wat er met je gebeurd is.
Ze vroeg aan hem wat hij haar aan zou raden. Hij had kunnen zeggen neem een colatje, of gewoon een drankje aanraden wat hij zelf lekker vond.quote:Op maandag 4 februari 2008 09:10 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Waar Joran leuk aan heeft meegewerkt door haar 75% drankjes te geven.
Ik had vooral woede verwacht, en dat zag ik niet nee.quote:Op maandag 4 februari 2008 09:04 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Een andere reactie als woede, ongeloof en verdriet?
Ik het slachtoffer bashen? Omdat ik niet klakkeloos aanneem dat ze zo lief en ontschuldig is? Come on manquote:[..]
Omdat ik een eigen mening heb huil huil![]()
Nee omdat je het slachtoffer bashed lul!
quote:
Kom op nou zegquote:ging ze zelf ook niet helemaal vrijuit zeg maar...
Dus haar gedrag heeft totaal niets te maken met haar eventuele dood, vind jij?quote:Op maandag 4 februari 2008 09:24 schreef buzzer het volgende:
[..]
[..]
Kom op nou zeg
Dit is zoooo goedkoop
Als er echt gebeurd is wat hij zegt dat er gebeurd is dan mag hij van mij alsnog vergast worden.quote:Op maandag 4 februari 2008 08:48 schreef ArnoKlaassen het volgende:
[..]
Lijkt me nu niet dat ze verkracht is of zo. Ik vind de uitzending Joran eerder vrijpleiten dan beschuldigen. Ik denk echt dat hij gewoon pech heeft gehad en daar verkeerd op gereageerd heeft. Btw komt hij wel erg over als iemand die niet helemaal 100% is en dan bedoel ik echt als iemand die niet in staat is helemaal normaal te denken.
Dat heb ik gemist. Haalt hij normaal gesproken wel zijn pik uit hun keel voordat ze stikken?quote:Op maandag 4 februari 2008 09:24 schreef Het_hupt het volgende:
Zeker als je Pa v/d S. hoort praten hoe lief Joran wel niet is voor meisjes.
Ja, want Joran heeft altijd zooooveel respect voor meisjes, zo is hij opgevoed.quote:Op maandag 4 februari 2008 09:30 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dat heb ik gemist. Haalt hij normaal gesproken wel zijn pik uit hun keel voordat ze stikken?
Ja, dat lijkt me ook. Verder was ik er niet bij, dus heb ik er geen oordeel over.quote:Op maandag 4 februari 2008 09:28 schreef deedeetee het volgende:
Dat arme mens was in shock en wist gewoon niks meer te zeggen. Heel begrijpelijk lijkt mij.
Te horen dat je dochter- al dan niet dood- in zee is gedumpt terwijl niet eens geprobeerd is om haar leven te houden, nou dat beneemt je wel even de normale spraak hoor
Bron?quote:heeft hij bij haar in het drinken gegooid
Toch knap dat ze de hele show heeft bekeken zonder dat ook maar een doos tissues nodig hadquote:Op maandag 4 februari 2008 09:31 schreef shmoopy het volgende:
Het is natuurlijk schandelijk dat Natalee's moeder niet gereageerd heeft volgens het 'Hoe reageer ik op een bekentenis van de moordenaar van mijn dochter terwijl er een camera op m'n snufferd gericht staat'-handboek.
We shall never know, want Joran is een pathologische leugenaar, waarbij er dus geen enkel peil op valt te trekken wanneer hij liegt en wanneer hij de waarheid spreekt.quote:Op maandag 4 februari 2008 09:29 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Als er echt gebeurd is wat hij zegt dat er gebeurd is dan mag hij van mij alsnog vergast worden.
Klopt. Het epilepsie verhaal zou ook waar kunnen zijn; dan heeft ze een toeval gehad en als er dan geen reanimatie plaatsvind (schudden is geen reanimatie) dan overlijd zo`n iemand aan de gevolgen ervan.quote:Ze kan in shock zijn gekomen door combinatie van alcohol en drugs (heeft hij bij haar in het drinken gegooid, niemand die het meer kan bevestigen) en zo zijn er nog wel meer mogelijkheden.
Eens, mits ze toen nog in leven was.quote:Ze is zonder hulp de zee in gedumpt wat haar alle kansen op levensreddend handelen is ontnomen. Dat staat gewoon gelijk aan moord.
Weet jij veel hoe ze 't vertaald haddenquote:Op maandag 4 februari 2008 09:32 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Toch knap dat ze de hele show heeft bekeken zonder dat ook maar een doos tissues nodig had
Werd duidelijk gezegd dat ze niet de hele documantaire te zien kreeg alleen bepaalde delen. en je zag de tranen duidelijk lopen hoor.quote:Op maandag 4 februari 2008 09:32 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Toch knap dat ze de hele show heeft bekeken zonder dat ook maar een doos tissues nodig had
Toch knap dat jij precies weet hoe je op dit soort dingen reageert na 3 jaar ellende, want jij weet natuurlijk hoe het voelt om zo'n verschrikkelijk verdriet om je kind te hebben.quote:Op maandag 4 februari 2008 09:32 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Op de vraag of hij zeker wist of ze dood was, zei hij toch echt dat hij dat niet gecheckt hadquote:
Ik heb haar gevingerd en wou toen nog wel gepijpt worden.quote:Op maandag 4 februari 2008 09:34 schreef Polleeder het volgende:
[..]
Weet jij veel hoe ze 't vertaald hadden
Ik betwijfel het ze straalde niet de intelligentie uit waarvan ik zoiets had van, nou die weet het morgen ook nog.quote:Op maandag 4 februari 2008 09:36 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Ik zag een vrouw die door dit alles behoorlijk gehard was en geen tranen meer over had, verbluft en verbijsterd was en geleerd had haar verdriet enigszins te verbijten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |