Snipen is sowieso simpelquote:Op zaterdag 2 februari 2008 19:50 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Met die barret.50 cal is snipen wel heel simpel zeg.
Viel me ff opquote:FOK! -------------- Xfire ------------- CoD4
FJD --------------- fjd -----------------[BoF]FJD
murp---------------murp1982-------[BoF]murp
DuTank-----------dubbeloo -------------- Double-o
Bugworks ------- bugworksnl -----[BoF]Bugworks
unioz -------------- uni0z -------------[FOK] unioz
Wiekasj ---------- wiekasj -
Wriggles --------- wrigglynator ---- FOK! Hawk
Shizzle_Nizzle -- Bardock00 ------ [BoF]Bardock00
WjeroneW ------- jeroenw ------------- #wAAndeS-->
Luciferist---------Luciferist----------Luciferist
Ja, en er is niet veel veranderd volgens mij. En ja het duurt weer ff voordat je 'm binnen hebt met downloaden.quote:Op maandag 4 februari 2008 15:41 schreef kikoooooo het volgende:
is er een nieuwe patch? Zo ja, wat is er veranderd?
quote:----- Initializing Renderer ----
----- Client Initialization Complete -----
Attempting 44 kHz 16 bit [Windows default] sound
----- R_Init -----
Getting Direct3D 9 interface...
Pixel shader version is 2.0
Vertex shader version is 2.0
Video card or driver doesn't support fullscreen gamma.
Video card or driver doesn't support separate alpha blend, glow will be disabled.
Error during initialization:
Video card or driver doesn't support separate alpha blend, glow will be disabled.
Juist, dat is zo.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 00:47 schreef Marurk het volgende:
Ziet ernaar uit dat je maat een bagger videokaart heeft.Als ik het goed heb heb je minstens Pixel Shader version 3.0 nodig.
quote:
quote:FOK! -------------- Xfire ------------- CoD4
FJD --------------- fjd -----------------[BoF]FJD
murp---------------murp1982-------[BoF]murp
DuTank-----------dubbeloo -------------- Double-o
Bugworks ------- bugworksnl -----[BoF]Bugworks
unioz -------------- uni0z -------------[FOK] unioz
Wiekasj ---------- wiekasj -
Wriggles --------- wrigglynator ---- FOK! Hawk
Shizzle_Nizzle -- Bardock00 ------ [BoF]Bardock00
WjeroneW ------- jeroenw --------- #wAAndeS
Luciferist---------Luciferist----------Luciferist
Maniack28-------koekenbakkernl----=@NL=Koekenbakker
Dat is hardcore mode... nee, daar is helaas nog geen filter voor, het enige wat je kan doen is in de servernaam kijken of daar hardcore in staat.... Beetje jammer van IW dat ze die filter nog steeds niet gemaakt hebbenquote:Op dinsdag 5 februari 2008 16:01 schreef Razorback het volgende:
Is er een manier om alleen servers te laten zien die wel een mapje laten zien en wel laten zien hoeveel kogels je nog hebt?
Laatste tijd heb ik bijna alleen maar servers waarbij je geen mapje ziet en ook niet ziet hoeveel kogels je hebt.
Dat is idd klotequote:Op dinsdag 5 februari 2008 16:05 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Dat is hardcore mode... nee, daar is helaas nog geen filter voor, het enige wat je kan doen is in de servernaam kijken of daar hardcore in staat.... Beetje jammer van IW dat ze die filter nog steeds niet gemaakt hebben
Gewoon een paar maken en dan switchen ingamequote:Op dinsdag 5 februari 2008 23:09 schreef Professor_Paljas het volgende:
Ik vind het ook kut dat je je classes niet kan veranderen tijdens het gamen, dat je dus telkens moet wachten tot de tijd is afgelopen of je uit de server weggaat. Of kan dit wel maar weet ik alleen nog niet hoe
Als ik de gemiddelde speler met een sniper zie is het inderdaad lachen, maar zoveel mensen kopen een snipertje maar bakken er niks van.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 10:01 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Een echt goeie sniper zijn is niet simpel hoor..
Ben ik het niet mee eens, maar goed... close combat ga je kapot als je slecht met pistol bentquote:Op woensdag 6 februari 2008 08:59 schreef McGilles het volgende:
[..]
Als ik de gemiddelde speler met een sniper zie is het inderdaad lachen, maar zoveel mensen kopen een snipertje maar bakken er niks van.
Snipen is over het algemeen wel simpeler dan de rest.
Ja, maar ik wil dus ingame nog kunnen tweakenquote:Op dinsdag 5 februari 2008 23:49 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Gewoon een paar maken en dan switchen ingame
Hmm. Je kunt toch ingame Esc hitten en dan een andere class kiezen? Of bedoel je dat niet? Anyway, aan het einde van elke game kun je volgens mij ook door Esc te hitten een nieuwe class createn/editten en je ranks & challenges bekijken...quote:Op woensdag 6 februari 2008 16:58 schreef Professor_Paljas het volgende:
[..]
Ja, maar ik wil dus ingame nog kunnen tweaken
Aan eht eind van een game kan dat inderdaad, tijdens een game niet. Ach zo erg is het ook niet, vond het alleen raarquote:Op woensdag 6 februari 2008 18:14 schreef Marurk het volgende:
[..]
Hmm. Je kunt toch ingame Esc hitten en dan een andere class kiezen? Of bedoel je dat niet? Anyway, aan het einde van elke game kun je volgens mij ook door Esc te hitten een nieuwe class createn/editten en je ranks & challenges bekijken...
Hij bedoelt dat je je dingen aan kunt passen, dus een granatenquote:Op woensdag 6 februari 2008 21:39 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Tijdens een game kan het wel degelijk hoor, je moet er alleen wel eerst dood voor gaan.
Dat zeg ik.quote:Op donderdag 7 februari 2008 16:29 schreef punkjunk het volgende:
Dat kan wel in game, je maakt gewoon een aantal goede classes en daarna kan je gewoon in het spel zelf tussen die classes die je aangemaakt hebt switchen.
Ja dat is het hele punt toch nietquote:Op donderdag 7 februari 2008 16:29 schreef punkjunk het volgende:
Dat kan wel in game, je maakt gewoon een aantal goede classes en daarna kan je gewoon in het spel zelf tussen die classes die je aangemaakt hebt switchen.
dat is geen bug, dat is echt expres zo gedaan. ik denk om ervoor te zorgen dat men niet constant loopt te switchen ofzoquote:Op woensdag 6 februari 2008 08:29 schreef maniack28 het volgende:
Ook dat kan nog niet ingame nee... allemaal kleine kutbugs
Dan hebben ze een stelletje debielen daar zitten... wat is er mis met wapens switchen? Zo irritantquote:Op vrijdag 8 februari 2008 19:34 schreef werkeend het volgende:
[..]
dat is geen bug, dat is echt expres zo gedaan. ik denk om ervoor te zorgen dat men niet constant loopt te switchen ofzo
Geen wonder dat alles zo duur is..quote:Op donderdag 7 februari 2008 16:48 schreef Tiemie het volgende:
spelen we elke dag op werk tegen elkaar. Supergame
Welke map vind je de beste om op te snipen?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 19:50 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Met die barret.50 cal is snipen wel heel simpel zeg.
Crash.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 13:00 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Welke map vind je de beste om op te snipen?
Niet een echte snipe map nee, maar met een goed plekje maak je zo 30 kills in een TDM van 15 minuten ofzo.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 15:38 schreef maniack28 het volgende:
Crash
Das geen snipe map m8... Die andere 3 wel ja, maar Crash
Denk dat je V-sync aan hebt staanquote:Op zaterdag 16 februari 2008 15:41 schreef Logitik het volgende:
Zit er een grens van 30 frames per seconde? Mijn framerate blijft non stop op 30 staan
Ohw, dus dat betekend V-syncquote:Op zaterdag 16 februari 2008 16:28 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Denk dat je V-sync aan hebt staanMoet je die ff uit zetten.
niet alle spellen ondersteunen het...quote:Op zondag 17 februari 2008 03:49 schreef kikoooooo het volgende:
Ik heb serieus nog NOOIT iemand horen praten over de voicechat. Moet ik dat eerst aanzetten ofzo?
martydrom?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 19:07 schreef ryangozer het volgende:
OMYGOWD 3x frag + martydrom + sonic boom is echt een super lol combinatie en levert flink frustatie op te horen aan de voicechat.![]()
V-sync staat voor "Vertical synchronization ". Deze optie kun je aan zetten om "page tearing" te voorkomen. De framerate word gelimiteerd door de refresh rate van je scherm, wanneer je deze optie aan zet.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:50 schreef Logitik het volgende:
[..]
Ohw, dus dat betekend V-syncNooit geweten!
Mijn monitor kan wel een hogere framerate aan van 30 hoorquote:Op zondag 17 februari 2008 12:09 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
V-sync staat voor "Vertical synchronization ". Deze optie kun je aan zetten om "page tearing" te voorkomen. De framerate word gelimiteerd door de refresh rate van je scherm, wanneer je deze optie aan zet.
1 MS is 1 duizendste van een seconde.quote:Op zondag 17 februari 2008 13:43 schreef punkjunk het volgende:
De gemiddelde monitor heeft een refresh rate van 12ms. En 30fps is dus een rate van 0,033. Dus je monitor kan dat niet bij benen.
V-sync is voornamelijk voor spellen als quake 3 op een C2D dat alles niet in de soep loopt geloof ik.
Ik ben ook nooit goed met zulke reken dingen, maar in me hoofd klonkt het zo logishquote:Op zondag 17 februari 2008 15:10 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
1 MS is 1 duizendste van een seconde.
Elke 12 duizendste van een seconde refresht jou scherm de informatie die elke 33 duizendste van een seconde vernieuwt word.
Je verhaal is dus gelul.
Mijn scherm heeft overigens een lagere refresh rate dan 12
Ik heb dat ook afentoe, komt vooral voor als me vader aan het downloaden is, ik het uitzet en daarna refresh. Spel opnieuw opstarten helpt hier goed.quote:Op maandag 18 februari 2008 16:25 schreef basskabouter het volgende:
Ik heb soms dat hij maar een paar servers vind en de andere keer vind hij wel gewoon alles. Iemand een ideetje waar het aan kan liggen?
Ik speel 1.5
Wat is het nut van een Sonic Boom dan?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 19:07 schreef ryangozer het volgende:
OMYGOWD 3x frag + martydrom + sonic boom is echt een super lol combinatie en levert flink frustatie op te horen aan de voicechat.![]()
Filter per ongeluk verkeerd ingesteld?quote:Op maandag 18 februari 2008 22:10 schreef Wiekasj het volgende:
Ik vind alleen maar lege servers, dit spel was toch zo hot.. Waar is iedereen!
grotere damage van jouw explosies.quote:Op maandag 18 februari 2008 23:46 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Wat is het nut van een Sonic Boom dan?
FOK! -------------- Xfire ------------- CoD4quote:Op zondag 17 februari 2008 21:40 schreef Inspi het volgende:
ach zal mezelf er ook maar bijzetten. sinds in uit een clan gestapt ben is begint alleen gamen saai te worden.
Welk programmatje gebruik je daarvoor?quote:Op woensdag 20 februari 2008 02:18 schreef kikoooooo het volgende:
wow, ik heb mijn 8800GT overclocked naar 700/1000 (default is 600/900) en dit levert me in CoD4 zo'n 20 frames/s winst op!
Van bijv. granaten enz?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:19 schreef Prosac het volgende:
[..]
grotere damage van jouw explosies.
Volgende patch wens ik ook een filter voor Hardcore games. Niks beter dan dat! Met je G3 sluipen und knaln!
Rivatuner.quote:Op woensdag 20 februari 2008 10:57 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Welk programmatje gebruik je daarvoor?
ff dat je 't weet. Het word afgeraden om het geheugen van de GT op 1000mhz te zetten. Het is het beste om het maximaal op 975mhz te zetten. Een klein verschil dat volgens reviewers en gebruikers een groot verschil maakt als het op levensduur aan komt.quote:Op woensdag 20 februari 2008 02:18 schreef kikoooooo het volgende:
wow, ik heb mijn 8800GT overclocked naar 700/1000 (default is 600/900) en dit levert me in CoD4 zo'n 20 frames/s winst op!
Oke, doen we dat. Bedankt voor de tipquote:Op woensdag 20 februari 2008 13:10 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
ff dat je 't weet. Het word afgeraden om het geheugen van de GT op 1000mhz te zetten. Het is het beste om het maximaal op 975mhz te zetten. Een klein verschil dat volgens reviewers en gebruikers een groot verschil maakt als het op levensduur aan komt.
Edit:quote:IW werkt aan patch 1.6 voor Call of Duty 4
20-02-08 16:28:25
Infinity Ward heeft op het officiële Infinity Ward forum een zesde patch voor de PC versie van Call of Duty 4: Modern Warfare aangekondigd. Zo moet de nieuwe patch, waarvan de datum van release nog onbekend is, onder andere een probleem met de usermaps verhelpen. Meer details van patch 1.6 zijn nog niet gegeven.
En de nieuwe killcamquote:Op woensdag 20 februari 2008 22:20 schreef Professor_Paljas het volgende:
Volgens http://www.callofduty.nl/ is er een nieuwe patch in de maak:
[..]
Edit:
tevens, weet iemand nog servers waar men met custom maps speelt? Ik ken alleen 84.244.162.177:28960 van callofduty.nl, maar die is (bijna) altijd leeg...[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 13:10 schreef RickoKun het volgende:
Mag ik ook bovenaan de lijst graag? Ik ben namelijk tog wel de beste
ja dat is klote, C programfiles dan activision cod player/profiles oid daar ff kijken anders kan je mij je key pmen en stuur ik je mijn stats.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 17:34 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Kan iemand mij helpen? Ik heb dringend hulp nodig. Ik heb vorige week Vista opnieuw geinstalleerd en nu ben ik al mijn stats kwijt. Ik was inmiddels op level 32 en had al allemaal challenges gehaalt. Hoe kan ik dat weer terug krijgen?
Ik wil gewoon bij level 32 verder gaan en de weapon mods die ik al had. Ik wil op een zo eerlijk mogelijk manier verder gaanquote:Op zaterdag 23 februari 2008 17:52 schreef luciferist het volgende:
[..]
ja dat is klote, C programfiles dan activision cod player/profiles oid daar ff kijken anders kan je mij je key pmen en stuur ik je mijn stats.
level 55 alle guns en camo unlocked en op 2 challenges alles gehaald
airborn en die dat je 5x geraakt moet worden moet ik nog halen
Stating the obvious...quote:Op zaterdag 23 februari 2008 19:11 schreef maniack28 het volgende:
Je had je profiel moeten backuppen, je bent het nu vooraltijd kwijt als het op die schijf stond waarop Vista ook staat...
Maar wat juist zo zuur is dat ik hard aan de challenges heb gewerktquote:Op zaterdag 23 februari 2008 19:38 schreef maniack28 het volgende:
Ja, die manier is er... met EasyAccount... echter zou ik het niet doen want ik heb begrepen dat Punkbuster daarvoor bans uitdeelt en dan ben je ook nog 50 euro armer. Speel gewoon opnieuw, met 20 uurtjes zit je weer aardig richting lvl 55!
Over het algemeen slaat COD de profiles trouwens gewoon op in de installatiemap onder players->profiles->spelernaam en dan het bestand mpdata. Als je die nog hebt lukt het wellicht, heb dan nog wel een handleidingkje voor jeEr schijnt trouwens ook verschil te zijn tussen op welke useraccount met Vista je hem draait, bij XP speelt dat schijnbaar weer geen rol.
Maar goed, als je dus een backup hebt van mpdata kan je die altijd (soms met heel veel moeite) terugzetten!
Bij dat gebouw bleef ik in levenquote:Op zondag 24 februari 2008 23:11 schreef Inspi het volgende:
in countdown heb je van die missile silo's waar je in kunt springen.
en in crash zit een hoog gebouw in het midden van de map waar je herman brood kunt nadoen
Moet je betalen voor de servers?quote:Op maandag 25 februari 2008 23:51 schreef maniack28 het volgende:
Als je een gewone toffe gezellige 18+ clan zoekt mag je ook bij mij aankloppen hoorAlles Ned. 4 cb-wars per week, veel funwars, 3 servers, TS, site, 2x per jaar LAN... wat wil je nog meer?
Ik voel me net een Tel Sell reclame persoon nu
Bekende bug. Ik gebruik zelf dan ook geen scope.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 11:34 schreef jagga het volgende:
iemand anders hier ruzie met de sniper R700 met acog scope?
als ik "no attachment" doe raak ik precies waar ik mik ( borst/hoofd) dat menneke.
met die acog scope zie ik die kogel godverdomme gewoon 2 cm links daarvan inslaanterwijl ik precies hetzelfde aim
Ben ik de enige met dit probleem hier?
Bij ons is er een verplichte bijdrage van 7 euro per 3 maanden voor de servers... tsja, het kost nu eenmaal niet niks, 3 servers + Ts + site + nog een andere game (BHD). Frappante is dat recruits altijd daarover vallen, 7 euro in 3 maandenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 10:00 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Moet je betalen voor de servers?
Wacht... Dat hele verhaal van jou meende je serieus?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 20:25 schreef MartialArd het volgende:
Tis gewoon slecht gedaan, ik speel er niet meer door. Dus vindt ik dat IW er ECHT iets aan moet doen!
ja anders zegt hij het toch niet.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 21:09 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Wacht... Dat hele verhaal van jou meende je serieus?
Moet je eens 24/7 shipment gaan spelen met z'n 50-igenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 21:27 schreef Logitik het volgende:
Hetgene wat ik het meest jammerlijk vind zijn die irritante granaten als iemand dood is![]()
Dat is gewoon irritant
Ik wil niet lullig zijn maar ik heb geen problemen om een sniper in gilly suit te onderscheiden van het gras. Ik heb er menigeen zelf gesniped.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 22:20 schreef MartialArd het volgende:
Hoe kun je zeggen dat het gras niet overpowered is?!
Het verbergt je! Je bent bijna onzichtbaar! Is er een onzichtbaarheids perk? Nee OMDAT DAT TE OVERPOWERED ZOU ZIJN!
Dus alsjeblieft - voordat je me dom, slap of een kandidaat noemt die uit moet sterven door natuurlijke selectie... neem ff in je verhaal mee hoe ONGEBALANCEERD het zou zijn dat iemand kruipt door heel Overgrown, door het GRAS?! Je zou hem nooit zien. Hij zou minstens 2 kills krijgen!
Kijk niet te verrast als het je gebeurt!
En het is een realistisch spel. En om dan onzichtbaar te worden maakt het weer zo'n toekomst shooter. Waar er btw al teveel van zijn!!!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 22:20 schreef MartialArd het volgende:
Het verbergt je! Je bent bijna onzichtbaar! Is er een onzichtbaarheids perk? Nee OMDAT DAT TE OVERPOWERED ZOU ZIJN!
Dus alsjeblieft - voordat je me dom, slap of een kandidaat noemt die uit moet sterven door natuurlijke selectie... neem ff in je verhaal mee hoe ONGEBALANCEERD het zou zijn dat iemand kruipt door heel Overgrown, door het GRAS?! Je zou hem nooit zien. Hij zou minstens 2 kills krijgen!
hé?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 20:02 schreef MartialArd het volgende:
Alleen jammer dat het gras overpowered is... Ik bedoel, je kan.. gewoon gaan liggen in het gras en compleet niet gezien worden! Dat is achterlijk! Je zou eigenlijk iedereen moeten zien op de map altijd en overal, zelfs door de muren heen als Superman. Als er iemand in het gras ligt, zou er een grote rode X over het lichaam heen moeten staan. Serieus, IW moet iets doen aan dat gras! Ik bedoel met een Ghillie suit kunnen ze gaan liggen en compleet verdwijnen in het gras! Dat zou niet mogen! Is het een glitch?
Wat komt hierna? Gras dat kogels tegenhoudt?
Ik lig hier, GET ME....quote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:09 schreef RickoKun het volgende:
[..]
hé?
Is het niet juist de bedoeling om in het gras op te gaan als je een ghillie suit aan hebt? Jij wil graag een uitstekend bordje bij diegene die in het glas gedrukt ligt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KLAAS JAN HUNTELAAR
Bekijk deze filmpjes eensquote:Op dinsdag 26 februari 2008 22:20 schreef MartialArd het volgende:
Indeed, en dan heb ik het nog niet eens over de wapens... die zijn ook overpowered. Een paar kogels en je bent dood? Nee, voor mij alleen vuisten! Of misschien op lvl 55 prestige 10 een katapult ofzow?quote:Op woensdag 27 februari 2008 09:15 schreef punkjunk het volgende:
Hij heeft gelijk, in een echte oorlog zouden ze ook het gras weg moeten halen, da's toch niet leuk man, realisme.
Nee niet een bordje dat is raar... Een grote rode X die ala Batman in de lucht straalt...quote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:09 schreef RickoKun het volgende:
[..]
hé?
Is het niet juist de bedoeling om in het gras op te gaan als je een ghillie suit aan hebt? Jij wil graag een uitstekend bordje bij diegene die in het glas gedrukt ligt?
Haha, hoeveel kogels zijn er denk je nodig om neer te gaan in het echt?quote:Op woensdag 27 februari 2008 12:59 schreef MartialArd het volgende:
[..]
Indeed, en dan heb ik het nog niet eens over de wapens... die zijn ook overpowered. Een paar kogels en je bent dood? Nee, voor mij alleen vuisten! Of misschien op lvl 55 prestige 10 een katapult ofzow?
2 airstrikes in 1 leven?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 21:33 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Ik had trouwens gisteren een killstreak van 30 op shipment. Mede dankzij 2 airstrikes. Bijna 35 maar ik werd in mn rug gestoken
Geloof me, als je nog een aantal weken rond blijft hangen op Fok! zie je vanzelf dat er genoeg gasten rondlopen hier die dit soort dingen dus echt serieus kunnen menenquote:Op woensdag 27 februari 2008 15:02 schreef MartialArd het volgende:
Bedankt voor alle reacties, medegamers... Dit was een letterlijke vertaling van het topic:
The Grass is Overpowered! op CharlieOscarDelta.com
Helaas is dat topic verwijderd na ongeveer 1000 posts... Briljant om te zien hoe mensen anderen kunnen flamen, omdat niet iedereen sarcasme begrijpt. Geen geflame hier, maar toch ook op Fok! wordt er serieus op ingegaan.![]()
RIP - The grass is overpowered
Mijn dank gaat uit naar: Sietse87 voor het voeren van de fokkers... En natuurlijk iedereen die gereageerd heeft, zowel serieus als niet serieus.
Wat? In shipment ben je zo doodquote:
Ik had straks 48 kills ofzo en nog geen 20x dood, met Airstike haal je zwaar veel kills danquote:Op woensdag 27 februari 2008 17:22 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Wat? In shipment ben je zo doodDus veel tijd heb je niet. En als iemand anders net wat sneller was, moet je nog langer wachten.
Kan je geen infrarood-kijker pakken, of heeft het spel dat niet?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 22:20 schreef MartialArd het volgende:
M40. Barrett ziet er stoer uit, en hij is tyfus-sterk, maar totaal niet accurate, vooral op zeer grote afstand (Overgrown, ene naar andere kant van de map) mis je meer dan dat je raakt. Dit komt vooral omdat je met de Barrett perfect steady moet hebben om iets te raken (wat al lang duurt, je kan dus niet even snel inzoomen + schieten tegelijk, want dan mis je geheid), je crosshair mag ABSOLUUT niet bewegen.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 09:50 schreef punkjunk het volgende:
Wat is jullie favo sniper rifle?
Ik ben net 49 geworden maar vind de barret niet veel soeps. geef mij de m21 maar. Dan wel icm met stopping power en iron lungs.
Zowiezo heb ik het idee dat je met de barret veel sneller gezien wordt door de enorme loop?
Is natuurlijk altijd een persoonlijk ding hoor, ik pwn namelijk echt met die .50 Barretquote:Op zaterdag 1 maart 2008 10:10 schreef Dennehy het volgende:
[..]
M40. Barrett ziet er stoer uit, en hij is tyfus-sterk, maar totaal niet accurate, vooral op zeer grote afstand (Overgrown, ene naar andere kant van de map) mis je meer dan dat je raakt. Dit komt vooral omdat je met de Barrett perfect steady moet hebben om iets te raken (wat al lang duurt, je kan dus niet even snel inzoomen + schieten tegelijk, want dan mis je geheid), je crosshair mag ABSOLUUT niet bewegen.
M40 is het meest accurate, en dus de beste als sniper, met stopping power altijd 1-shot kill op het hele lichaam behalve voeten.
M40
Desert Eagle
Bandolier
Stopping Power / UAV Jammer in Hardcore
Extreme Conditioning / Deep Impact
De Barrett hands down. Daar heb ik de meeste lol mee. Maar dan alleen in maps waar je echt veel kunt snipen. Als je ook rond moet lopen is de M21 handiger omdat je daar met vrij veel gemak ook op korte afstanden iemand mee af kan knallen zonder de scope te moeten gebruiken.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 09:50 schreef punkjunk het volgende:
Wat is jullie favo sniper rifle?
Ik ben net 49 geworden maar vind de barret niet veel soeps. geef mij de m21 maar. Dan wel icm met stopping power en iron lungs.
Zowiezo heb ik het idee dat je met de barret veel sneller gezien wordt door de enorme loop?
ja, das erg leuk... alleen als ik met mn broer wil gaan gamen moet ik op een server gamen zonder punkbusterquote:Op zaterdag 1 maart 2008 15:13 schreef kikoooooo het volgende:
ik vind de barret vooral mooi in een close combat, zonder zoom. Keihard pompen met dat ding
Ja ja, hij is gewoon een dikke h4x0r!!!11quote:Op zaterdag 1 maart 2008 17:32 schreef murp het volgende:
[..]
ja, das erg leuk... alleen als ik met mn broer wil gaan gamen moet ik op een server gamen zonder punkbuster
zijn punkbuster is niet goed ofzow... ik heb er al een hele dag mee gestoeid, maar kreeg het niet voor elkaar
Dat is allang weer verholpen, als je die patch doet krijg je world-wide + hardware ban van PB.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:35 schreef ScarFace- het volgende:
Echt iedereen dropt een nade when killed
Nog steeds leuk om te doen, ook veel idioten met level 55, rank 55 patch
Ik heb er zelf ook geen verstand van, maar ik heb al meerdere gasten horen klagen dat ze gebanned zijn doordat ze die patch probeerden te misbruiken.quote:Op zondag 2 maart 2008 10:57 schreef luciferist het volgende:
[..]
hoe kunnen ze dat aantonen dan? want het word op je hdd opgeslagen. volgens mij wordt het nergens op de server opgeslagen...
http://www.systemrequirementslab.com/referrer/srtestquote:Op zondag 2 maart 2008 11:42 schreef hello_moto1992 het volgende:
Voor de OP: "bewerken"?\
Ik zal het zo ook eens spelen, loopt dat wel een beetje op een 8600GS?
Passquote:Op zondag 2 maart 2008 13:17 schreef Logitik het volgende:
[..]
http://www.systemrequirementslab.com/referrer/srtest
Volgens mij moet je niet alleen geraakt worden, je scherm moet rood worden en daarna moet je helemaal regeneraten voordat je weer nieuwe poging doet.quote:Op zondag 2 maart 2008 16:31 schreef luciferist het volgende:
Die opdracht invincible is zo klote, soms heb ik wel 7x dat ik geraakt ben en nog krijg ik hem niet
wat doe ik verkeerd
ik neem de perk juggernaut, ga in de map bloc en ren rond als een schietschrijf heb...
heb ik meer als 5 hits gehad dan kill ik die snipers en word af en toe nog een keer geraakt.. maar alsnog haal ik hem niet...
Ik niet. Ook halloquote:Op maandag 3 maart 2008 14:33 schreef ryangozer het volgende:
Jaja dat bestaat allemaal echt omg krijgen we nu weer al die foto's van dat flatgebouw en de botsauto's en shit, dacht dat we dat het vorige topic hadden afgerond...
Uhmm neequote:Op maandag 3 maart 2008 13:46 schreef Verbal het volgende:
Komt iemand dit zwembad bekend voor?
[ afbeelding ]
V.
Hij zit ook in de MP hoor. In de map Blocquote:
Waardeloze kutmap...quote:Op dinsdag 4 maart 2008 13:03 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Hij zit ook in de MP hoor. In de map Bloc
aatst snipers and handguns onlyquote:Op dinsdag 4 maart 2008 15:23 schreef punkjunk het volgende:
Blog is de bruutste map in het spel vind ik. De truuk is om laag te blijven als sniper omdat iedereen op de eerste etage zit te snipen
.
Alle 3 hele mooi combo's. Maar met welke perks?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:58 schreef DuTank het volgende:
Mijn favo's:
M4+P90, 3 nades.
M4+G36C.
M40/Barret+M4.
Je kan gewoon op een muurtje gaan staan hoorquote:Op dinsdag 4 maart 2008 08:49 schreef luciferist het volgende:
nu alleen airborne nog van kikoooo de tip pipeline gekregen
dus nu zit er een suicidale kerel van het dak te springen en te schieten....
Doe mij Stopping power maar ipv. 2 wapensquote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:31 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Alle 3 hele mooi combo's. Maar met welke perks?
Hehe, volgensmij begrijp je niet wat Gold weapons zijn. Voor elke klasse (Assault, Snipers, Shotguns, SMG, LMG) is er 1 gold wapen. Die unlock je als je voor _alle_ wapens in die categorie de Red Tiger Camo (150 headshots) hebt gehaald. Dus ja, ik heb voor alle SMG's behalve de Skorpion al Red Tiger (150 headies) en dus moet ik alleen nog met de Skorpion een paar headshots halen.quote:
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:58 schreef DuTank het volgende:
Mijn favo's:
M4+P90, 3 nades.
M4+G36C.
M40/Barret+M4.
Als je net begint is het een heel chaotisch zooitje, maar wel heel verslavendquote:Op woensdag 5 maart 2008 15:21 schreef Verbal het volgende:
Ik moet nog beginnen aan de MP van CoD4, maar jullie praten echt in een wonderlijk taaltje
V.
Nee, je kan er gewoon op blijven staanquote:Op woensdag 5 maart 2008 16:15 schreef luciferist het volgende:
[..]
wacht, je moet er toch wel van afspringen?
dat bedoelen ze toch met mid-air?
ik vond het al de moeilijkste missiequote:Op woensdag 5 maart 2008 16:29 schreef PretKroket het volgende:
[..]
Nee, je kan er gewoon op blijven staan
Daar zat ik ook al aan te denken ja.quote:
pfoe... nja:quote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:31 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Alle 3 hele mooi combo's. Maar met welke perks?
je leert vanzelf dat overkill zonde is van je perk, ik had hem eerst ook altijd....quote:Op woensdag 5 maart 2008 17:40 schreef DuTank het volgende:
[..]
pfoe... nja:
M4 + P90 met 3x nade, Overkill, Martyrdom (voor van die rampage-mappen)
M4 + G36C met Bandolier, Overkill, Deep Inpact
M40 + M4 met Claymore, Overkill, Steady Aim
Barret + M4 met Claymore, Overkill, Steady Aim
Maar ik heb ook nog M4 + P90 met Bandolier, Overkill en Deep Impact
Wees maar trots op jezelfquote:Op woensdag 5 maart 2008 12:32 schreef PretKroket het volgende:
[..]
Je kan gewoon op een muurtje gaan staan hoor(zoals op backlot)
amateurs hier die denken dat challenges unlocken skill is :'D
Ik vind het juist wel fijn.. M4 voor verdere afstanden en P90 voor close-combat, ideaal. Ik zou niet weten welke ik daar anders moet pakken.. Ik maak altijd gewoon zat kills, nauwelijks een negatief k/d.quote:Op woensdag 5 maart 2008 18:00 schreef luciferist het volgende:
[..]
je leert vanzelf dat overkill zonde is van je perk, ik had hem eerst ook altijd....
ik speel altijd hardcore, ik speel ongeveer 40% op de AUV. ik heb daarom bijna altijd AUV jammer en Dead silence, zo hoort en ziet de vijand je in close combat niet aankomen. daarna pak je een willekeurige gun.quote:Op woensdag 5 maart 2008 20:34 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik vind het juist wel fijn.. M4 voor verdere afstanden en P90 voor close-combat, ideaal. Ik zou niet weten welke ik daar anders moet pakken.. Ik maak altijd gewoon zat kills, nauwelijks een negatief k/d.
Oh ik dacht dat je voor een gold wapen alleen van dát wapen alle chalanges hoefde te unlocken.quote:Op woensdag 5 maart 2008 14:50 schreef Dennehy het volgende:
[..]
Hehe, volgensmij begrijp je niet wat Gold weapons zijn. Voor elke klasse (Assault, Snipers, Shotguns, SMG, LMG) is er 1 gold wapen. Die unlock je als je voor _alle_ wapens in die categorie de Red Tiger Camo (150 headshots) hebt gehaald. Dus ja, ik heb voor alle SMG's behalve de Skorpion al Red Tiger (150 headies) en dus moet ik alleen nog met de Skorpion een paar headshots halen.
Was dat maar waar.quote:Op donderdag 6 maart 2008 13:13 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je voor een gold wapen alleen van dát wapen alle chalanges hoefde te unlocken.
gewoon gaan spelen, het wijst zich vanzelfquote:Op donderdag 6 maart 2008 15:29 schreef Verbal het volgende:
Is er nog een soort introductie voor een CoD4-MP-n00b?
Ben wel wat gewend, maar dit klinkt ingewikkeld allemaal.
V.
Net zoals bij alle voorgaande versies van Call of Duty, niks nieuws dus maar toch fijn om te weten.quote:Op donderdag 6 maart 2008 16:02 schreef Badabingea het volgende:
Ik heb me pc geformat en gewoon hele map players ge-back up't en heb gewoon alles weer zoals het was
Op wie reageer je ? zo lijkt het net onzin wat je typt.quote:Op donderdag 6 maart 2008 22:07 schreef PretKroket het volgende:
ik zeg ook het muurtje op backlot, in de buurt van spawn... wie niet luister wil..
Ik speel dus nooit hardcorequote:Op woensdag 5 maart 2008 22:10 schreef luciferist het volgende:
[..]
ik speel altijd hardcore, ik speel ongeveer 40% op de AUV. ik heb daarom bijna altijd AUV jammer en Dead silence, zo hoort en ziet de vijand je in close combat niet aankomen. daarna pak je een willekeurige gun.
zodra je ammo op is moet je wel met een andere en zo leer je dus telkens meer wapens kennen
je moet dan natuurlijk niet bij je team in de buurt blijven
cod 4 is gescript, er komen dus oneindig veel mannetjes, ik ren het halve level door, ga liggen, en weer rennen.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 02:31 schreef CSI_MIAMI het volgende:
KLote man.. ik kom maar niet het level voorbij waar je naar de computer moet om de raketten te annuleren.. te veel mannetjes te weinig tijd!
ik aim toch altijd, en elke burst of fire reload ik snel.quote:
Hangt ervanaf welke mode je speelt, in FFA ofzo zal dit je wel snel gebeuren ja. Probeer Search & Destroy of Headquarters eensquote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:17 schreef Verbal het volgende:
Gisteren de MP geprobeerd... ik was er na drie minuten klaar mee. Spawn, dood. Spawn, dood. Half-spawn., dood.
Ik was in die drie minuten denk ik een keer of 20 dood. Waarvandaan? Door wie? Niet te zien.
Wat een onoverzichtelijke kut-MP zeg... Kan nog niet in de schaduw staan van de SP
V.
Als ik het dan ook nog overleefquote:Op vrijdag 7 maart 2008 10:53 schreef luciferist het volgende:
[..]
cod 4 is gescript, er komen dus oneindig veel mannetjes, ik ren het halve level door, ga liggen, en weer rennen.
je team overleefd het wel hoor.. en jij bent op tijd
Zat je op shipment ofzo?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:17 schreef Verbal het volgende:
Gisteren de MP geprobeerd... ik was er na drie minuten klaar mee. Spawn, dood. Spawn, dood. Half-spawn., dood.
Ik was in die drie minuten denk ik een keer of 20 dood. Waarvandaan? Door wie? Niet te zien.
Wat een onoverzichtelijke kut-MP zeg... Kan nog niet in de schaduw staan van de SP
V.
Heerlijk om challenges en punten op te halenquote:Op vrijdag 7 maart 2008 12:27 schreef seto het volgende:
[..]
Dat kan ook nog het geval zijn ja
Of zo'n server met 40+ spelers.
En dan vooral SnD neem ik aan?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 15:25 schreef luciferist het volgende:
[..]
ik speel eigenlijk met 14 mensen max.
What did you do?quote:
Hij was vast zo goed dat ze dachten dat hij aan het cheaten was. (standaard verhaal)quote:
Speel op servers met een killcam (de herhaling van je genadeschot) leer ervan, want soms zie ik me eigen lopen als eenquote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:17 schreef Verbal het volgende:
V.
ph33r m3quote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:11 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Hij was vast zo goed dat ze dachten dat hij aan het cheaten was. (standaard verhaal)
Dat was al wat ik dacht, maar krijg je ze dan allemaal goud? Want hij had het over Golden Dragunov.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:09 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
What did you do?
En @ DuTank: Je moet ALLE challenges voor elk wapens in een bepaalde categorie halen. Dus voor een golden shotgun moet je ALLE shotgun challenges halen voor beide shotguns. Hetzelfde geldt voor de andere categorieën zoals assault, sniper, LMG, etc.
Nope, volgens mij maar 1 wapen per categorie.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 18:34 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dat was al wat ik dacht, maar krijg je ze dan allemaal goud? Want hij had het over Golden Dragunov.
Jij bent gewoon nog niet gevorderdquote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:17 schreef Verbal het volgende:
V.
ik ook!quote:Op zaterdag 8 maart 2008 18:30 schreef RickoKun het volgende:
Dat ene boot level heb ik zo'n gruwelijke hekel aan!
Bijna.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 19:48 schreef punkjunk het volgende:
Ja. Iedere catogorie heeft een eige golden wapen.
Pistol --> Golden Desert Eagle
MG --> Golden Uzi
Rifles --> Golden AK
Sniper --> Golden Dragunov
derest weet ik niet uit me hoofd.
Ja, dat is gewoon voor de terrormaps dus, zoals ik al eerder had gepost..quote:Op woensdag 5 maart 2008 17:19 schreef Dennehy het volgende:
[..]
Daar zat ik ook al aan te denken ja.
Overkill
3x Frag
P90![]()
En M4 ook enigzinsLeer een AK te gebruiken, vele malen sterker. Maarja, heb je niks aan als je die recoil niet onder controle hebt.
Ik heb Steady Aim even uitgeprobeerd, maar zit er überhaupt wel een verschil tussen als je de perk niet hebt of wel?quote:Op zondag 9 maart 2008 20:21 schreef Dennehy het volgende:
Mini Uzi + SIlencer
Bandolier
Sleight of Hand
Steady Aim
Run n Gun
Ja, heel duidelijk zelfs. Ik denk dat ik meer unzoomed schiet met Uzi dan zoomed door die perk.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 12:56 schreef WjeroneW het volgende:
[..]
Ik heb Steady Aim even uitgeprobeerd, maar zit er überhaupt wel een verschil tussen als je de perk niet hebt of wel?
Met M4 is weinig mis imo, extreem lage recoil is fijn.quote:Op maandag 10 maart 2008 22:29 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ja, dat is gewoon voor de terrormaps dus, zoals ik al eerder had gepost..
Maar ik heb nu bij een aantal wapensets me M4 ingewisseld voor de AKEn klopt, ze gaan er wat makkelijker aan en die recoil is niet zo'n probleem..
De P90 RULED!!! Hoge rate of fire en lekker snel reloaden. Niks mis mee.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 13:09 schreef seto het volgende:
[..]
Met M4 is weinig mis imo, extreem lage recoil is fijn.
Het ging meer om die combinatie van P90 en 3 frag grenades, veel noober kan het niet worden
Je moet je er niet zo mee bezig houden. Ga gewoon lekker spelen, en het wordt helemaal duidelijk, CoD4 is totaal niet ingewikkeld. Als je echt een tips 'n tricks site wilt, daar kan ik je niet aan helpen.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 14:03 schreef Verbal het volgende:
Goed, gisteravond nog even geprobeerd, nu Search and Destroy, en dat beviel al beter.
Enige probleem is dat ik weinig snap van de perks en de achievements en de maps nog niet goed ken. De handleiding - een PDF'je- is te treurig voor woorden. Iemand een goede site met wat goede uitleg? Faqs die ik vind gaan alleen over de walkthrough voor de SP.
Alvast bedankt.
V.
Ik weet wel dat je het gewoon moet spelen... maar de games zijn zó kort dat ik de layout niet in mijn kop krijg.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 16:53 schreef Dennehy het volgende:
[..]
Je moet je er niet zo mee bezig houden. Ga gewoon lekker spelen, en het wordt helemaal duidelijk, CoD4 is totaal niet ingewikkeld. Als je echt een tips 'n tricks site wilt, daar kan ik je niet aan helpen.![]()
Als ik jou was zou ik eerst Free for All gaan spelen, dan mag je iedereen die je ziet afknallenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:24 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ik weet wel dat je het gewoon moet spelen... maar de games zijn zó kort dat ik de layout niet in mijn kop krijg.
Verder leuk, S&D en op een gegeven moment liep ik met de bom... geen idee hoe ik hem moet activeren. In de handleiding staat 0,0 info. Vind ik jammer.
V.
als je bij de bombplaats bent staat er press use (bv: E) to plantquote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:24 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ik weet wel dat je het gewoon moet spelen... maar de games zijn zó kort dat ik de layout niet in mijn kop krijg.
Verder leuk, S&D en op een gegeven moment liep ik met de bom... geen idee hoe ik hem moet activeren. In de handleiding staat 0,0 info. Vind ik jammer.
V.
Dus het komt er op neer dat je de maps wilt weten, en verder een paar algemene dingen zoals bommen planten?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:24 schreef Verbal het volgende:
[..]
V.
Ik lees nooit boekjes van dingen, ik wil het zelf onderzoeken. En met dit spel is dat ook zo. Iedereen is NOOB aaan het beginquote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:24 schreef Verbal het volgende:
[..]
V.
noobquote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:30 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Ik lees nooit boekjes van dingen, ik wil het zelf onderzoeken. En met dit spel is dat ook zo. Iedereen is NOOB aaan het beginBehalve ik natuurlijk. En om een paar keer keihard af te gaan wordt je echt niet slechter van hoor
Succes!
Duhuh, just joking bilnaadquote:Op woensdag 12 maart 2008 13:29 schreef DuTank het volgende:
[..]
noob
aka-noobie
someone who is new to a game, or website, online game, or something.
Dus jij ook assraper.
neuhneuhh, beste plek is rechts boven op die kratjes als sniper, vooral voor headquarters kan je beide ingangen bewaken en het hele level daar blijven staan (wel niet te veel kogels spammen dan)quote:Op dinsdag 4 maart 2008 15:23 schreef punkjunk het volgende:
Blog is de bruutste map in het spel vind ik. De truuk is om laag te blijven als sniper omdat iedereen op de eerste etage zit te snipen
.
Dan speel jij wel met zeer kutte public noobs.quote:Op woensdag 12 maart 2008 14:21 schreef ryangozer het volgende:
[..]
neuhneuhh, beste plek is rechts boven op die kratjes als sniper, vooral voor headquarters kan je beide ingangen bewaken en het hele level daar blijven staan (wel niet te veel kogels spammen dan)
Pfft... ik ben ergens onderin de 10 geloof ik. Ik ben nu sergeant.quote:Op donderdag 13 maart 2008 15:01 schreef Dennehy het volgende:
Verbal, wat voor level ben je nu? Welk level je ook bent, het heeft eigenlijk geen invloed - de beste wapens zijn al vanaf het begin (of in de eerste 5 levels) al unlocked: MP5, M16, M4, AK47, M40A3(sniper).
Maak je dus maar geen druk over de wapens die alle lvl 55's hebben, ze zijn namelijk totaal niet beter.
Dat gevoel klopt wel hoor, met je M4 leg je het vaak af tegen een G36 of P90.quote:Op donderdag 13 maart 2008 15:47 schreef Verbal het volgende:
[..]
Pfft... ik ben ergens onderin de 10 geloof ik. Ik ben nu sergeant.
Maar als ik dood ben, kijk ik een tijdje mee met anderen, en die hebben wel vettere wapens voor mijn gevoel.
V.
Je kunt dmv. challenges skins halen voor je wapens, red tiger, blue tiger enz. Ook de Red dot en Scope komen snel aan bod als je wat kills haalt.quote:Op donderdag 13 maart 2008 15:47 schreef Verbal het volgende:
[..]
Pfft... ik ben ergens onderin de 10 geloof ik. Ik ben nu sergeant.
Maar als ik dood ben, kijk ik een tijdje mee met anderen, en die hebben wel vettere wapens voor mijn gevoel.
V.
quote:Features
-----------
Most features below have various options and settings in itself:
- Anti nade spamming
- Zoomscopes
- Closekill punishments
- Ranking
- Add server to favourites menu button
- 5 Mapvote
- Body search
- Ambient fx control
- Extended obituaries
- UAV, airstrike, chopper killstreak control
- Nade dropping
- Pain and Death sounds
- Name checker
- Unknown soldier/ Unnamed Player Handling
- Zeroy's NighMod
- Random map rotation
- Map rotate if empty
- Bodysink
- Admin punishment control (more will be added to this)
- Weapon drop on arm/handhit, trip on leg/foot hit
- No enemyfiring compass-blip
- First blood announcement
- Head shot anouncement
- Health pack drop/pickup
- Anti camping with several punishments
- Clan text logo
- Clan Hud Image logo
- Working bots for testing
- Firstaid system
- Player bleeding
- Option to set sv_fps to 20, 25 or 30 (needs testing)
- Weapon damage modifiers
- Grenade indicators on or off
- Crosshairs on or of
- Redcrosshairs on or off
- Enemy names on or off
- Deathicons on or off
- Mantlehints on or off
- Objective pointers on or off
- Hiticon on or off + additional settings
- Falldamage moddifiers
- Jump height moddifier
- Prematch movement on or off