ja, das erg leuk... alleen als ik met mn broer wil gaan gamen moet ik op een server gamen zonder punkbusterquote:Op zaterdag 1 maart 2008 15:13 schreef kikoooooo het volgende:
ik vind de barret vooral mooi in een close combat, zonder zoom. Keihard pompen met dat ding
Ja ja, hij is gewoon een dikke h4x0r!!!11quote:Op zaterdag 1 maart 2008 17:32 schreef murp het volgende:
[..]
ja, das erg leuk... alleen als ik met mn broer wil gaan gamen moet ik op een server gamen zonder punkbuster
zijn punkbuster is niet goed ofzow... ik heb er al een hele dag mee gestoeid, maar kreeg het niet voor elkaar
Dat is allang weer verholpen, als je die patch doet krijg je world-wide + hardware ban van PB.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:35 schreef ScarFace- het volgende:
Echt iedereen dropt een nade when killed
Nog steeds leuk om te doen, ook veel idioten met level 55, rank 55 patch
Ik heb er zelf ook geen verstand van, maar ik heb al meerdere gasten horen klagen dat ze gebanned zijn doordat ze die patch probeerden te misbruiken.quote:Op zondag 2 maart 2008 10:57 schreef luciferist het volgende:
[..]
hoe kunnen ze dat aantonen dan? want het word op je hdd opgeslagen. volgens mij wordt het nergens op de server opgeslagen...
http://www.systemrequirementslab.com/referrer/srtestquote:Op zondag 2 maart 2008 11:42 schreef hello_moto1992 het volgende:
Voor de OP: "bewerken"?\
Ik zal het zo ook eens spelen, loopt dat wel een beetje op een 8600GS?
Passquote:Op zondag 2 maart 2008 13:17 schreef Logitik het volgende:
[..]
http://www.systemrequirementslab.com/referrer/srtest
Volgens mij moet je niet alleen geraakt worden, je scherm moet rood worden en daarna moet je helemaal regeneraten voordat je weer nieuwe poging doet.quote:Op zondag 2 maart 2008 16:31 schreef luciferist het volgende:
Die opdracht invincible is zo klote, soms heb ik wel 7x dat ik geraakt ben en nog krijg ik hem niet
wat doe ik verkeerd
ik neem de perk juggernaut, ga in de map bloc en ren rond als een schietschrijf heb...
heb ik meer als 5 hits gehad dan kill ik die snipers en word af en toe nog een keer geraakt.. maar alsnog haal ik hem niet...
Ik niet. Ook halloquote:Op maandag 3 maart 2008 14:33 schreef ryangozer het volgende:
Jaja dat bestaat allemaal echt omg krijgen we nu weer al die foto's van dat flatgebouw en de botsauto's en shit, dacht dat we dat het vorige topic hadden afgerond...
Uhmm neequote:Op maandag 3 maart 2008 13:46 schreef Verbal het volgende:
Komt iemand dit zwembad bekend voor?
[ afbeelding ]
V.
Hij zit ook in de MP hoor. In de map Blocquote:
Waardeloze kutmap...quote:Op dinsdag 4 maart 2008 13:03 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Hij zit ook in de MP hoor. In de map Bloc
aatst snipers and handguns onlyquote:Op dinsdag 4 maart 2008 15:23 schreef punkjunk het volgende:
Blog is de bruutste map in het spel vind ik. De truuk is om laag te blijven als sniper omdat iedereen op de eerste etage zit te snipen
.
Alle 3 hele mooi combo's. Maar met welke perks?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:58 schreef DuTank het volgende:
Mijn favo's:
M4+P90, 3 nades.
M4+G36C.
M40/Barret+M4.
Je kan gewoon op een muurtje gaan staan hoorquote:Op dinsdag 4 maart 2008 08:49 schreef luciferist het volgende:
nu alleen airborne nog van kikoooo de tip pipeline gekregen
dus nu zit er een suicidale kerel van het dak te springen en te schieten....
Doe mij Stopping power maar ipv. 2 wapensquote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:31 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Alle 3 hele mooi combo's. Maar met welke perks?
Hehe, volgensmij begrijp je niet wat Gold weapons zijn. Voor elke klasse (Assault, Snipers, Shotguns, SMG, LMG) is er 1 gold wapen. Die unlock je als je voor _alle_ wapens in die categorie de Red Tiger Camo (150 headshots) hebt gehaald. Dus ja, ik heb voor alle SMG's behalve de Skorpion al Red Tiger (150 headies) en dus moet ik alleen nog met de Skorpion een paar headshots halen.quote:
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:58 schreef DuTank het volgende:
Mijn favo's:
M4+P90, 3 nades.
M4+G36C.
M40/Barret+M4.
Als je net begint is het een heel chaotisch zooitje, maar wel heel verslavendquote:Op woensdag 5 maart 2008 15:21 schreef Verbal het volgende:
Ik moet nog beginnen aan de MP van CoD4, maar jullie praten echt in een wonderlijk taaltje
V.
Nee, je kan er gewoon op blijven staanquote:Op woensdag 5 maart 2008 16:15 schreef luciferist het volgende:
[..]
wacht, je moet er toch wel van afspringen?
dat bedoelen ze toch met mid-air?
Daar zat ik ook al aan te denken ja.quote:
pfoe... nja:quote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:31 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Alle 3 hele mooi combo's. Maar met welke perks?
je leert vanzelf dat overkill zonde is van je perk, ik had hem eerst ook altijd....quote:Op woensdag 5 maart 2008 17:40 schreef DuTank het volgende:
[..]
pfoe... nja:
M4 + P90 met 3x nade, Overkill, Martyrdom (voor van die rampage-mappen)
M4 + G36C met Bandolier, Overkill, Deep Inpact
M40 + M4 met Claymore, Overkill, Steady Aim
Barret + M4 met Claymore, Overkill, Steady Aim
Maar ik heb ook nog M4 + P90 met Bandolier, Overkill en Deep Impact
Wees maar trots op jezelfquote:Op woensdag 5 maart 2008 12:32 schreef PretKroket het volgende:
[..]
Je kan gewoon op een muurtje gaan staan hoor(zoals op backlot)
amateurs hier die denken dat challenges unlocken skill is :'D
Ik vind het juist wel fijn.. M4 voor verdere afstanden en P90 voor close-combat, ideaal. Ik zou niet weten welke ik daar anders moet pakken.. Ik maak altijd gewoon zat kills, nauwelijks een negatief k/d.quote:Op woensdag 5 maart 2008 18:00 schreef luciferist het volgende:
[..]
je leert vanzelf dat overkill zonde is van je perk, ik had hem eerst ook altijd....
ik speel altijd hardcore, ik speel ongeveer 40% op de AUV. ik heb daarom bijna altijd AUV jammer en Dead silence, zo hoort en ziet de vijand je in close combat niet aankomen. daarna pak je een willekeurige gun.quote:Op woensdag 5 maart 2008 20:34 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik vind het juist wel fijn.. M4 voor verdere afstanden en P90 voor close-combat, ideaal. Ik zou niet weten welke ik daar anders moet pakken.. Ik maak altijd gewoon zat kills, nauwelijks een negatief k/d.
Oh ik dacht dat je voor een gold wapen alleen van dát wapen alle chalanges hoefde te unlocken.quote:Op woensdag 5 maart 2008 14:50 schreef Dennehy het volgende:
[..]
Hehe, volgensmij begrijp je niet wat Gold weapons zijn. Voor elke klasse (Assault, Snipers, Shotguns, SMG, LMG) is er 1 gold wapen. Die unlock je als je voor _alle_ wapens in die categorie de Red Tiger Camo (150 headshots) hebt gehaald. Dus ja, ik heb voor alle SMG's behalve de Skorpion al Red Tiger (150 headies) en dus moet ik alleen nog met de Skorpion een paar headshots halen.
Was dat maar waar.quote:Op donderdag 6 maart 2008 13:13 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je voor een gold wapen alleen van dát wapen alle chalanges hoefde te unlocken.
gewoon gaan spelen, het wijst zich vanzelfquote:Op donderdag 6 maart 2008 15:29 schreef Verbal het volgende:
Is er nog een soort introductie voor een CoD4-MP-n00b?
Ben wel wat gewend, maar dit klinkt ingewikkeld allemaal.
V.
Net zoals bij alle voorgaande versies van Call of Duty, niks nieuws dus maar toch fijn om te weten.quote:Op donderdag 6 maart 2008 16:02 schreef Badabingea het volgende:
Ik heb me pc geformat en gewoon hele map players ge-back up't en heb gewoon alles weer zoals het was
Op wie reageer je ? zo lijkt het net onzin wat je typt.quote:Op donderdag 6 maart 2008 22:07 schreef PretKroket het volgende:
ik zeg ook het muurtje op backlot, in de buurt van spawn... wie niet luister wil..
Ik speel dus nooit hardcorequote:Op woensdag 5 maart 2008 22:10 schreef luciferist het volgende:
[..]
ik speel altijd hardcore, ik speel ongeveer 40% op de AUV. ik heb daarom bijna altijd AUV jammer en Dead silence, zo hoort en ziet de vijand je in close combat niet aankomen. daarna pak je een willekeurige gun.
zodra je ammo op is moet je wel met een andere en zo leer je dus telkens meer wapens kennen
je moet dan natuurlijk niet bij je team in de buurt blijven
cod 4 is gescript, er komen dus oneindig veel mannetjes, ik ren het halve level door, ga liggen, en weer rennen.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 02:31 schreef CSI_MIAMI het volgende:
KLote man.. ik kom maar niet het level voorbij waar je naar de computer moet om de raketten te annuleren.. te veel mannetjes te weinig tijd!
ik aim toch altijd, en elke burst of fire reload ik snel.quote:
Hangt ervanaf welke mode je speelt, in FFA ofzo zal dit je wel snel gebeuren ja. Probeer Search & Destroy of Headquarters eensquote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:17 schreef Verbal het volgende:
Gisteren de MP geprobeerd... ik was er na drie minuten klaar mee. Spawn, dood. Spawn, dood. Half-spawn., dood.
Ik was in die drie minuten denk ik een keer of 20 dood. Waarvandaan? Door wie? Niet te zien.
Wat een onoverzichtelijke kut-MP zeg... Kan nog niet in de schaduw staan van de SP
V.
Als ik het dan ook nog overleefquote:Op vrijdag 7 maart 2008 10:53 schreef luciferist het volgende:
[..]
cod 4 is gescript, er komen dus oneindig veel mannetjes, ik ren het halve level door, ga liggen, en weer rennen.
je team overleefd het wel hoor.. en jij bent op tijd
Zat je op shipment ofzo?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:17 schreef Verbal het volgende:
Gisteren de MP geprobeerd... ik was er na drie minuten klaar mee. Spawn, dood. Spawn, dood. Half-spawn., dood.
Ik was in die drie minuten denk ik een keer of 20 dood. Waarvandaan? Door wie? Niet te zien.
Wat een onoverzichtelijke kut-MP zeg... Kan nog niet in de schaduw staan van de SP
V.
Heerlijk om challenges en punten op te halenquote:Op vrijdag 7 maart 2008 12:27 schreef seto het volgende:
[..]
Dat kan ook nog het geval zijn ja
Of zo'n server met 40+ spelers.
En dan vooral SnD neem ik aan?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 15:25 schreef luciferist het volgende:
[..]
ik speel eigenlijk met 14 mensen max.
What did you do?quote:
Hij was vast zo goed dat ze dachten dat hij aan het cheaten was. (standaard verhaal)quote:
Speel op servers met een killcam (de herhaling van je genadeschot) leer ervan, want soms zie ik me eigen lopen als eenquote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:17 schreef Verbal het volgende:
V.
ph33r m3quote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:11 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Hij was vast zo goed dat ze dachten dat hij aan het cheaten was. (standaard verhaal)
Dat was al wat ik dacht, maar krijg je ze dan allemaal goud? Want hij had het over Golden Dragunov.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:09 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
What did you do?
En @ DuTank: Je moet ALLE challenges voor elk wapens in een bepaalde categorie halen. Dus voor een golden shotgun moet je ALLE shotgun challenges halen voor beide shotguns. Hetzelfde geldt voor de andere categorieën zoals assault, sniper, LMG, etc.
Nope, volgens mij maar 1 wapen per categorie.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 18:34 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dat was al wat ik dacht, maar krijg je ze dan allemaal goud? Want hij had het over Golden Dragunov.
Jij bent gewoon nog niet gevorderdquote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:17 schreef Verbal het volgende:
V.
ik ook!quote:Op zaterdag 8 maart 2008 18:30 schreef RickoKun het volgende:
Dat ene boot level heb ik zo'n gruwelijke hekel aan!
Bijna.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 19:48 schreef punkjunk het volgende:
Ja. Iedere catogorie heeft een eige golden wapen.
Pistol --> Golden Desert Eagle
MG --> Golden Uzi
Rifles --> Golden AK
Sniper --> Golden Dragunov
derest weet ik niet uit me hoofd.
Ja, dat is gewoon voor de terrormaps dus, zoals ik al eerder had gepost..quote:Op woensdag 5 maart 2008 17:19 schreef Dennehy het volgende:
[..]
Daar zat ik ook al aan te denken ja.
Overkill
3x Frag
P90![]()
En M4 ook enigzinsLeer een AK te gebruiken, vele malen sterker. Maarja, heb je niks aan als je die recoil niet onder controle hebt.
Ik heb Steady Aim even uitgeprobeerd, maar zit er überhaupt wel een verschil tussen als je de perk niet hebt of wel?quote:Op zondag 9 maart 2008 20:21 schreef Dennehy het volgende:
Mini Uzi + SIlencer
Bandolier
Sleight of Hand
Steady Aim
Run n Gun
Ja, heel duidelijk zelfs. Ik denk dat ik meer unzoomed schiet met Uzi dan zoomed door die perk.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 12:56 schreef WjeroneW het volgende:
[..]
Ik heb Steady Aim even uitgeprobeerd, maar zit er überhaupt wel een verschil tussen als je de perk niet hebt of wel?
Met M4 is weinig mis imo, extreem lage recoil is fijn.quote:Op maandag 10 maart 2008 22:29 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ja, dat is gewoon voor de terrormaps dus, zoals ik al eerder had gepost..
Maar ik heb nu bij een aantal wapensets me M4 ingewisseld voor de AKEn klopt, ze gaan er wat makkelijker aan en die recoil is niet zo'n probleem..
De P90 RULED!!! Hoge rate of fire en lekker snel reloaden. Niks mis mee.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 13:09 schreef seto het volgende:
[..]
Met M4 is weinig mis imo, extreem lage recoil is fijn.
Het ging meer om die combinatie van P90 en 3 frag grenades, veel noober kan het niet worden
Je moet je er niet zo mee bezig houden. Ga gewoon lekker spelen, en het wordt helemaal duidelijk, CoD4 is totaal niet ingewikkeld. Als je echt een tips 'n tricks site wilt, daar kan ik je niet aan helpen.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 14:03 schreef Verbal het volgende:
Goed, gisteravond nog even geprobeerd, nu Search and Destroy, en dat beviel al beter.
Enige probleem is dat ik weinig snap van de perks en de achievements en de maps nog niet goed ken. De handleiding - een PDF'je- is te treurig voor woorden. Iemand een goede site met wat goede uitleg? Faqs die ik vind gaan alleen over de walkthrough voor de SP.
Alvast bedankt.
V.
Ik weet wel dat je het gewoon moet spelen... maar de games zijn zķ kort dat ik de layout niet in mijn kop krijg.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 16:53 schreef Dennehy het volgende:
[..]
Je moet je er niet zo mee bezig houden. Ga gewoon lekker spelen, en het wordt helemaal duidelijk, CoD4 is totaal niet ingewikkeld. Als je echt een tips 'n tricks site wilt, daar kan ik je niet aan helpen.![]()
Als ik jou was zou ik eerst Free for All gaan spelen, dan mag je iedereen die je ziet afknallenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:24 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ik weet wel dat je het gewoon moet spelen... maar de games zijn zķ kort dat ik de layout niet in mijn kop krijg.
Verder leuk, S&D en op een gegeven moment liep ik met de bom... geen idee hoe ik hem moet activeren. In de handleiding staat 0,0 info. Vind ik jammer.
V.
als je bij de bombplaats bent staat er press use (bv: E) to plantquote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:24 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ik weet wel dat je het gewoon moet spelen... maar de games zijn zķ kort dat ik de layout niet in mijn kop krijg.
Verder leuk, S&D en op een gegeven moment liep ik met de bom... geen idee hoe ik hem moet activeren. In de handleiding staat 0,0 info. Vind ik jammer.
V.
Dus het komt er op neer dat je de maps wilt weten, en verder een paar algemene dingen zoals bommen planten?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:24 schreef Verbal het volgende:
[..]
V.
Ik lees nooit boekjes van dingen, ik wil het zelf onderzoeken. En met dit spel is dat ook zo. Iedereen is NOOB aaan het beginquote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:24 schreef Verbal het volgende:
[..]
V.
noobquote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:30 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Ik lees nooit boekjes van dingen, ik wil het zelf onderzoeken. En met dit spel is dat ook zo. Iedereen is NOOB aaan het beginBehalve ik natuurlijk. En om een paar keer keihard af te gaan wordt je echt niet slechter van hoor
Succes!
Duhuh, just joking bilnaadquote:Op woensdag 12 maart 2008 13:29 schreef DuTank het volgende:
[..]
noob
aka-noobie
someone who is new to a game, or website, online game, or something.
Dus jij ook assraper.
neuhneuhh, beste plek is rechts boven op die kratjes als sniper, vooral voor headquarters kan je beide ingangen bewaken en het hele level daar blijven staan (wel niet te veel kogels spammen dan)quote:Op dinsdag 4 maart 2008 15:23 schreef punkjunk het volgende:
Blog is de bruutste map in het spel vind ik. De truuk is om laag te blijven als sniper omdat iedereen op de eerste etage zit te snipen
.
Dan speel jij wel met zeer kutte public noobs.quote:Op woensdag 12 maart 2008 14:21 schreef ryangozer het volgende:
[..]
neuhneuhh, beste plek is rechts boven op die kratjes als sniper, vooral voor headquarters kan je beide ingangen bewaken en het hele level daar blijven staan (wel niet te veel kogels spammen dan)
Pfft... ik ben ergens onderin de 10 geloof ik. Ik ben nu sergeant.quote:Op donderdag 13 maart 2008 15:01 schreef Dennehy het volgende:
Verbal, wat voor level ben je nu? Welk level je ook bent, het heeft eigenlijk geen invloed - de beste wapens zijn al vanaf het begin (of in de eerste 5 levels) al unlocked: MP5, M16, M4, AK47, M40A3(sniper).
Maak je dus maar geen druk over de wapens die alle lvl 55's hebben, ze zijn namelijk totaal niet beter.
Dat gevoel klopt wel hoor, met je M4 leg je het vaak af tegen een G36 of P90.quote:Op donderdag 13 maart 2008 15:47 schreef Verbal het volgende:
[..]
Pfft... ik ben ergens onderin de 10 geloof ik. Ik ben nu sergeant.
Maar als ik dood ben, kijk ik een tijdje mee met anderen, en die hebben wel vettere wapens voor mijn gevoel.
V.
Je kunt dmv. challenges skins halen voor je wapens, red tiger, blue tiger enz. Ook de Red dot en Scope komen snel aan bod als je wat kills haalt.quote:Op donderdag 13 maart 2008 15:47 schreef Verbal het volgende:
[..]
Pfft... ik ben ergens onderin de 10 geloof ik. Ik ben nu sergeant.
Maar als ik dood ben, kijk ik een tijdje mee met anderen, en die hebben wel vettere wapens voor mijn gevoel.
V.
quote:Features
-----------
Most features below have various options and settings in itself:
- Anti nade spamming
- Zoomscopes
- Closekill punishments
- Ranking
- Add server to favourites menu button
- 5 Mapvote
- Body search
- Ambient fx control
- Extended obituaries
- UAV, airstrike, chopper killstreak control
- Nade dropping
- Pain and Death sounds
- Name checker
- Unknown soldier/ Unnamed Player Handling
- Zeroy's NighMod
- Random map rotation
- Map rotate if empty
- Bodysink
- Admin punishment control (more will be added to this)
- Weapon drop on arm/handhit, trip on leg/foot hit
- No enemyfiring compass-blip
- First blood announcement
- Head shot anouncement
- Health pack drop/pickup
- Anti camping with several punishments
- Clan text logo
- Clan Hud Image logo
- Working bots for testing
- Firstaid system
- Player bleeding
- Option to set sv_fps to 20, 25 or 30 (needs testing)
- Weapon damage modifiers
- Grenade indicators on or off
- Crosshairs on or of
- Redcrosshairs on or off
- Enemy names on or off
- Deathicons on or off
- Mantlehints on or off
- Objective pointers on or off
- Hiticon on or off + additional settings
- Falldamage moddifiers
- Jump height moddifier
- Prematch movement on or off