ja, das erg leuk... alleen als ik met mn broer wil gaan gamen moet ik op een server gamen zonder punkbusterquote:Op zaterdag 1 maart 2008 15:13 schreef kikoooooo het volgende:
ik vind de barret vooral mooi in een close combat, zonder zoom. Keihard pompen met dat ding
Ja ja, hij is gewoon een dikke h4x0r!!!11quote:Op zaterdag 1 maart 2008 17:32 schreef murp het volgende:
[..]
ja, das erg leuk... alleen als ik met mn broer wil gaan gamen moet ik op een server gamen zonder punkbuster
zijn punkbuster is niet goed ofzow... ik heb er al een hele dag mee gestoeid, maar kreeg het niet voor elkaar
Dat is allang weer verholpen, als je die patch doet krijg je world-wide + hardware ban van PB.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:35 schreef ScarFace- het volgende:
Echt iedereen dropt een nade when killed
Nog steeds leuk om te doen, ook veel idioten met level 55, rank 55 patch
Ik heb er zelf ook geen verstand van, maar ik heb al meerdere gasten horen klagen dat ze gebanned zijn doordat ze die patch probeerden te misbruiken.quote:Op zondag 2 maart 2008 10:57 schreef luciferist het volgende:
[..]
hoe kunnen ze dat aantonen dan? want het word op je hdd opgeslagen. volgens mij wordt het nergens op de server opgeslagen...
http://www.systemrequirementslab.com/referrer/srtestquote:Op zondag 2 maart 2008 11:42 schreef hello_moto1992 het volgende:
Voor de OP: "bewerken"?\
Ik zal het zo ook eens spelen, loopt dat wel een beetje op een 8600GS?
Passquote:Op zondag 2 maart 2008 13:17 schreef Logitik het volgende:
[..]
http://www.systemrequirementslab.com/referrer/srtest
Volgens mij moet je niet alleen geraakt worden, je scherm moet rood worden en daarna moet je helemaal regeneraten voordat je weer nieuwe poging doet.quote:Op zondag 2 maart 2008 16:31 schreef luciferist het volgende:
Die opdracht invincible is zo klote, soms heb ik wel 7x dat ik geraakt ben en nog krijg ik hem niet
wat doe ik verkeerd
ik neem de perk juggernaut, ga in de map bloc en ren rond als een schietschrijf heb...
heb ik meer als 5 hits gehad dan kill ik die snipers en word af en toe nog een keer geraakt.. maar alsnog haal ik hem niet...
Ik niet. Ook halloquote:Op maandag 3 maart 2008 14:33 schreef ryangozer het volgende:
Jaja dat bestaat allemaal echt omg krijgen we nu weer al die foto's van dat flatgebouw en de botsauto's en shit, dacht dat we dat het vorige topic hadden afgerond...
Uhmm neequote:Op maandag 3 maart 2008 13:46 schreef Verbal het volgende:
Komt iemand dit zwembad bekend voor?
[ afbeelding ]
V.
Hij zit ook in de MP hoor. In de map Blocquote:
Waardeloze kutmap...quote:Op dinsdag 4 maart 2008 13:03 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Hij zit ook in de MP hoor. In de map Bloc
aatst snipers and handguns onlyquote:Op dinsdag 4 maart 2008 15:23 schreef punkjunk het volgende:
Blog is de bruutste map in het spel vind ik. De truuk is om laag te blijven als sniper omdat iedereen op de eerste etage zit te snipen
.
Alle 3 hele mooi combo's. Maar met welke perks?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:58 schreef DuTank het volgende:
Mijn favo's:
M4+P90, 3 nades.
M4+G36C.
M40/Barret+M4.
Je kan gewoon op een muurtje gaan staan hoorquote:Op dinsdag 4 maart 2008 08:49 schreef luciferist het volgende:
nu alleen airborne nog van kikoooo de tip pipeline gekregen
dus nu zit er een suicidale kerel van het dak te springen en te schieten....
Doe mij Stopping power maar ipv. 2 wapensquote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:31 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Alle 3 hele mooi combo's. Maar met welke perks?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |