De P90 RULED!!! Hoge rate of fire en lekker snel reloaden. Niks mis mee.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 13:09 schreef seto het volgende:
[..]
Met M4 is weinig mis imo, extreem lage recoil is fijn.
Het ging meer om die combinatie van P90 en 3 frag grenades, veel noober kan het niet worden
Je moet je er niet zo mee bezig houden. Ga gewoon lekker spelen, en het wordt helemaal duidelijk, CoD4 is totaal niet ingewikkeld. Als je echt een tips 'n tricks site wilt, daar kan ik je niet aan helpen.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 14:03 schreef Verbal het volgende:
Goed, gisteravond nog even geprobeerd, nu Search and Destroy, en dat beviel al beter.
Enige probleem is dat ik weinig snap van de perks en de achievements en de maps nog niet goed ken. De handleiding - een PDF'je- is te treurig voor woorden. Iemand een goede site met wat goede uitleg? Faqs die ik vind gaan alleen over de walkthrough voor de SP.
Alvast bedankt.
V.
Ik weet wel dat je het gewoon moet spelen... maar de games zijn zó kort dat ik de layout niet in mijn kop krijg.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 16:53 schreef Dennehy het volgende:
[..]
Je moet je er niet zo mee bezig houden. Ga gewoon lekker spelen, en het wordt helemaal duidelijk, CoD4 is totaal niet ingewikkeld. Als je echt een tips 'n tricks site wilt, daar kan ik je niet aan helpen.![]()
Als ik jou was zou ik eerst Free for All gaan spelen, dan mag je iedereen die je ziet afknallenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:24 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ik weet wel dat je het gewoon moet spelen... maar de games zijn zó kort dat ik de layout niet in mijn kop krijg.
Verder leuk, S&D en op een gegeven moment liep ik met de bom... geen idee hoe ik hem moet activeren. In de handleiding staat 0,0 info. Vind ik jammer.
V.
als je bij de bombplaats bent staat er press use (bv: E) to plantquote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:24 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ik weet wel dat je het gewoon moet spelen... maar de games zijn zó kort dat ik de layout niet in mijn kop krijg.
Verder leuk, S&D en op een gegeven moment liep ik met de bom... geen idee hoe ik hem moet activeren. In de handleiding staat 0,0 info. Vind ik jammer.
V.
Dus het komt er op neer dat je de maps wilt weten, en verder een paar algemene dingen zoals bommen planten?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:24 schreef Verbal het volgende:
[..]
V.
Ik lees nooit boekjes van dingen, ik wil het zelf onderzoeken. En met dit spel is dat ook zo. Iedereen is NOOB aaan het beginquote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:24 schreef Verbal het volgende:
[..]
V.
noobquote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:30 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Ik lees nooit boekjes van dingen, ik wil het zelf onderzoeken. En met dit spel is dat ook zo. Iedereen is NOOB aaan het beginBehalve ik natuurlijk. En om een paar keer keihard af te gaan wordt je echt niet slechter van hoor
Succes!
Duhuh, just joking bilnaadquote:Op woensdag 12 maart 2008 13:29 schreef DuTank het volgende:
[..]
noob
aka-noobie
someone who is new to a game, or website, online game, or something.
Dus jij ook assraper.
neuhneuhh, beste plek is rechts boven op die kratjes als sniper, vooral voor headquarters kan je beide ingangen bewaken en het hele level daar blijven staan (wel niet te veel kogels spammen dan)quote:Op dinsdag 4 maart 2008 15:23 schreef punkjunk het volgende:
Blog is de bruutste map in het spel vind ik. De truuk is om laag te blijven als sniper omdat iedereen op de eerste etage zit te snipen
.
Dan speel jij wel met zeer kutte public noobs.quote:Op woensdag 12 maart 2008 14:21 schreef ryangozer het volgende:
[..]
neuhneuhh, beste plek is rechts boven op die kratjes als sniper, vooral voor headquarters kan je beide ingangen bewaken en het hele level daar blijven staan (wel niet te veel kogels spammen dan)
Pfft... ik ben ergens onderin de 10 geloof ik. Ik ben nu sergeant.quote:Op donderdag 13 maart 2008 15:01 schreef Dennehy het volgende:
Verbal, wat voor level ben je nu? Welk level je ook bent, het heeft eigenlijk geen invloed - de beste wapens zijn al vanaf het begin (of in de eerste 5 levels) al unlocked: MP5, M16, M4, AK47, M40A3(sniper).
Maak je dus maar geen druk over de wapens die alle lvl 55's hebben, ze zijn namelijk totaal niet beter.
Dat gevoel klopt wel hoor, met je M4 leg je het vaak af tegen een G36 of P90.quote:Op donderdag 13 maart 2008 15:47 schreef Verbal het volgende:
[..]
Pfft... ik ben ergens onderin de 10 geloof ik. Ik ben nu sergeant.
Maar als ik dood ben, kijk ik een tijdje mee met anderen, en die hebben wel vettere wapens voor mijn gevoel.
V.
Je kunt dmv. challenges skins halen voor je wapens, red tiger, blue tiger enz. Ook de Red dot en Scope komen snel aan bod als je wat kills haalt.quote:Op donderdag 13 maart 2008 15:47 schreef Verbal het volgende:
[..]
Pfft... ik ben ergens onderin de 10 geloof ik. Ik ben nu sergeant.
Maar als ik dood ben, kijk ik een tijdje mee met anderen, en die hebben wel vettere wapens voor mijn gevoel.
V.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |