Moet je betalen voor de servers?quote:Op maandag 25 februari 2008 23:51 schreef maniack28 het volgende:
Als je een gewone toffe gezellige 18+ clan zoekt mag je ook bij mij aankloppen hoorAlles Ned. 4 cb-wars per week, veel funwars, 3 servers, TS, site, 2x per jaar LAN... wat wil je nog meer?
Ik voel me net een Tel Sell reclame persoon nu
Bekende bug. Ik gebruik zelf dan ook geen scope.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 11:34 schreef jagga het volgende:
iemand anders hier ruzie met de sniper R700 met acog scope?
als ik "no attachment" doe raak ik precies waar ik mik ( borst/hoofd) dat menneke.
met die acog scope zie ik die kogel godverdomme gewoon 2 cm links daarvan inslaanterwijl ik precies hetzelfde aim
Ben ik de enige met dit probleem hier?
Bij ons is er een verplichte bijdrage van 7 euro per 3 maanden voor de servers... tsja, het kost nu eenmaal niet niks, 3 servers + Ts + site + nog een andere game (BHD). Frappante is dat recruits altijd daarover vallen, 7 euro in 3 maandenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 10:00 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Moet je betalen voor de servers?
Wacht... Dat hele verhaal van jou meende je serieus?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 20:25 schreef MartialArd het volgende:
Tis gewoon slecht gedaan, ik speel er niet meer door. Dus vindt ik dat IW er ECHT iets aan moet doen!
ja anders zegt hij het toch niet.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 21:09 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Wacht... Dat hele verhaal van jou meende je serieus?
Moet je eens 24/7 shipment gaan spelen met z'n 50-igenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 21:27 schreef Logitik het volgende:
Hetgene wat ik het meest jammerlijk vind zijn die irritante granaten als iemand dood is![]()
Dat is gewoon irritant
Ik wil niet lullig zijn maar ik heb geen problemen om een sniper in gilly suit te onderscheiden van het gras. Ik heb er menigeen zelf gesniped.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 22:20 schreef MartialArd het volgende:
Hoe kun je zeggen dat het gras niet overpowered is?!
Het verbergt je! Je bent bijna onzichtbaar! Is er een onzichtbaarheids perk? Nee OMDAT DAT TE OVERPOWERED ZOU ZIJN!
Dus alsjeblieft - voordat je me dom, slap of een kandidaat noemt die uit moet sterven door natuurlijke selectie... neem ff in je verhaal mee hoe ONGEBALANCEERD het zou zijn dat iemand kruipt door heel Overgrown, door het GRAS?! Je zou hem nooit zien. Hij zou minstens 2 kills krijgen!
Kijk niet te verrast als het je gebeurt!
En het is een realistisch spel. En om dan onzichtbaar te worden maakt het weer zo'n toekomst shooter. Waar er btw al teveel van zijn!!!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 22:20 schreef MartialArd het volgende:
Het verbergt je! Je bent bijna onzichtbaar! Is er een onzichtbaarheids perk? Nee OMDAT DAT TE OVERPOWERED ZOU ZIJN!
Dus alsjeblieft - voordat je me dom, slap of een kandidaat noemt die uit moet sterven door natuurlijke selectie... neem ff in je verhaal mee hoe ONGEBALANCEERD het zou zijn dat iemand kruipt door heel Overgrown, door het GRAS?! Je zou hem nooit zien. Hij zou minstens 2 kills krijgen!
hé?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 20:02 schreef MartialArd het volgende:
Alleen jammer dat het gras overpowered is... Ik bedoel, je kan.. gewoon gaan liggen in het gras en compleet niet gezien worden! Dat is achterlijk! Je zou eigenlijk iedereen moeten zien op de map altijd en overal, zelfs door de muren heen als Superman. Als er iemand in het gras ligt, zou er een grote rode X over het lichaam heen moeten staan. Serieus, IW moet iets doen aan dat gras! Ik bedoel met een Ghillie suit kunnen ze gaan liggen en compleet verdwijnen in het gras! Dat zou niet mogen! Is het een glitch?
Wat komt hierna? Gras dat kogels tegenhoudt?
Ik lig hier, GET ME....quote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:09 schreef RickoKun het volgende:
[..]
hé?
Is het niet juist de bedoeling om in het gras op te gaan als je een ghillie suit aan hebt? Jij wil graag een uitstekend bordje bij diegene die in het glas gedrukt ligt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KLAAS JAN HUNTELAAR
Bekijk deze filmpjes eensquote:Op dinsdag 26 februari 2008 22:20 schreef MartialArd het volgende:
Indeed, en dan heb ik het nog niet eens over de wapens... die zijn ook overpowered. Een paar kogels en je bent dood? Nee, voor mij alleen vuisten! Of misschien op lvl 55 prestige 10 een katapult ofzow?quote:Op woensdag 27 februari 2008 09:15 schreef punkjunk het volgende:
Hij heeft gelijk, in een echte oorlog zouden ze ook het gras weg moeten halen, da's toch niet leuk man, realisme.
Nee niet een bordje dat is raar... Een grote rode X die ala Batman in de lucht straalt...quote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:09 schreef RickoKun het volgende:
[..]
hé?
Is het niet juist de bedoeling om in het gras op te gaan als je een ghillie suit aan hebt? Jij wil graag een uitstekend bordje bij diegene die in het glas gedrukt ligt?
Haha, hoeveel kogels zijn er denk je nodig om neer te gaan in het echt?quote:Op woensdag 27 februari 2008 12:59 schreef MartialArd het volgende:
[..]
Indeed, en dan heb ik het nog niet eens over de wapens... die zijn ook overpowered. Een paar kogels en je bent dood? Nee, voor mij alleen vuisten! Of misschien op lvl 55 prestige 10 een katapult ofzow?
2 airstrikes in 1 leven?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 21:33 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Ik had trouwens gisteren een killstreak van 30 op shipment. Mede dankzij 2 airstrikes. Bijna 35 maar ik werd in mn rug gestoken
Geloof me, als je nog een aantal weken rond blijft hangen op Fok! zie je vanzelf dat er genoeg gasten rondlopen hier die dit soort dingen dus echt serieus kunnen menenquote:Op woensdag 27 februari 2008 15:02 schreef MartialArd het volgende:
Bedankt voor alle reacties, medegamers... Dit was een letterlijke vertaling van het topic:
The Grass is Overpowered! op CharlieOscarDelta.com
Helaas is dat topic verwijderd na ongeveer 1000 posts... Briljant om te zien hoe mensen anderen kunnen flamen, omdat niet iedereen sarcasme begrijpt. Geen geflame hier, maar toch ook op Fok! wordt er serieus op ingegaan.![]()
RIP - The grass is overpowered
Mijn dank gaat uit naar: Sietse87 voor het voeren van de fokkers... En natuurlijk iedereen die gereageerd heeft, zowel serieus als niet serieus.
Wat? In shipment ben je zo doodquote:
Ik had straks 48 kills ofzo en nog geen 20x dood, met Airstike haal je zwaar veel kills danquote:Op woensdag 27 februari 2008 17:22 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Wat? In shipment ben je zo doodDus veel tijd heb je niet. En als iemand anders net wat sneller was, moet je nog langer wachten.
Kan je geen infrarood-kijker pakken, of heeft het spel dat niet?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 22:20 schreef MartialArd het volgende:
M40. Barrett ziet er stoer uit, en hij is tyfus-sterk, maar totaal niet accurate, vooral op zeer grote afstand (Overgrown, ene naar andere kant van de map) mis je meer dan dat je raakt. Dit komt vooral omdat je met de Barrett perfect steady moet hebben om iets te raken (wat al lang duurt, je kan dus niet even snel inzoomen + schieten tegelijk, want dan mis je geheid), je crosshair mag ABSOLUUT niet bewegen.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 09:50 schreef punkjunk het volgende:
Wat is jullie favo sniper rifle?
Ik ben net 49 geworden maar vind de barret niet veel soeps. geef mij de m21 maar. Dan wel icm met stopping power en iron lungs.
Zowiezo heb ik het idee dat je met de barret veel sneller gezien wordt door de enorme loop?
Is natuurlijk altijd een persoonlijk ding hoor, ik pwn namelijk echt met die .50 Barretquote:Op zaterdag 1 maart 2008 10:10 schreef Dennehy het volgende:
[..]
M40. Barrett ziet er stoer uit, en hij is tyfus-sterk, maar totaal niet accurate, vooral op zeer grote afstand (Overgrown, ene naar andere kant van de map) mis je meer dan dat je raakt. Dit komt vooral omdat je met de Barrett perfect steady moet hebben om iets te raken (wat al lang duurt, je kan dus niet even snel inzoomen + schieten tegelijk, want dan mis je geheid), je crosshair mag ABSOLUUT niet bewegen.
M40 is het meest accurate, en dus de beste als sniper, met stopping power altijd 1-shot kill op het hele lichaam behalve voeten.
M40
Desert Eagle
Bandolier
Stopping Power / UAV Jammer in Hardcore
Extreme Conditioning / Deep Impact
De Barrett hands down. Daar heb ik de meeste lol mee. Maar dan alleen in maps waar je echt veel kunt snipen. Als je ook rond moet lopen is de M21 handiger omdat je daar met vrij veel gemak ook op korte afstanden iemand mee af kan knallen zonder de scope te moeten gebruiken.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 09:50 schreef punkjunk het volgende:
Wat is jullie favo sniper rifle?
Ik ben net 49 geworden maar vind de barret niet veel soeps. geef mij de m21 maar. Dan wel icm met stopping power en iron lungs.
Zowiezo heb ik het idee dat je met de barret veel sneller gezien wordt door de enorme loop?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |