Ohw, dus dat betekend V-syncquote:Op zaterdag 16 februari 2008 16:28 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Denk dat je V-sync aan hebt staanMoet je die ff uit zetten.
niet alle spellen ondersteunen het...quote:Op zondag 17 februari 2008 03:49 schreef kikoooooo het volgende:
Ik heb serieus nog NOOIT iemand horen praten over de voicechat. Moet ik dat eerst aanzetten ofzo?
martydrom?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 19:07 schreef ryangozer het volgende:
OMYGOWD 3x frag + martydrom + sonic boom is echt een super lol combinatie en levert flink frustatie op te horen aan de voicechat.![]()
V-sync staat voor "Vertical synchronization ". Deze optie kun je aan zetten om "page tearing" te voorkomen. De framerate word gelimiteerd door de refresh rate van je scherm, wanneer je deze optie aan zet.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:50 schreef Logitik het volgende:
[..]
Ohw, dus dat betekend V-syncNooit geweten!
Mijn monitor kan wel een hogere framerate aan van 30 hoorquote:Op zondag 17 februari 2008 12:09 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
V-sync staat voor "Vertical synchronization ". Deze optie kun je aan zetten om "page tearing" te voorkomen. De framerate word gelimiteerd door de refresh rate van je scherm, wanneer je deze optie aan zet.
1 MS is 1 duizendste van een seconde.quote:Op zondag 17 februari 2008 13:43 schreef punkjunk het volgende:
De gemiddelde monitor heeft een refresh rate van 12ms. En 30fps is dus een rate van 0,033. Dus je monitor kan dat niet bij benen.
V-sync is voornamelijk voor spellen als quake 3 op een C2D dat alles niet in de soep loopt geloof ik.
Ik ben ook nooit goed met zulke reken dingen, maar in me hoofd klonkt het zo logishquote:Op zondag 17 februari 2008 15:10 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
1 MS is 1 duizendste van een seconde.
Elke 12 duizendste van een seconde refresht jou scherm de informatie die elke 33 duizendste van een seconde vernieuwt word.
Je verhaal is dus gelul.
Mijn scherm heeft overigens een lagere refresh rate dan 12
Ik heb dat ook afentoe, komt vooral voor als me vader aan het downloaden is, ik het uitzet en daarna refresh. Spel opnieuw opstarten helpt hier goed.quote:Op maandag 18 februari 2008 16:25 schreef basskabouter het volgende:
Ik heb soms dat hij maar een paar servers vind en de andere keer vind hij wel gewoon alles. Iemand een ideetje waar het aan kan liggen?
Ik speel 1.5
Wat is het nut van een Sonic Boom dan?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 19:07 schreef ryangozer het volgende:
OMYGOWD 3x frag + martydrom + sonic boom is echt een super lol combinatie en levert flink frustatie op te horen aan de voicechat.![]()
Filter per ongeluk verkeerd ingesteld?quote:Op maandag 18 februari 2008 22:10 schreef Wiekasj het volgende:
Ik vind alleen maar lege servers, dit spel was toch zo hot.. Waar is iedereen!
grotere damage van jouw explosies.quote:Op maandag 18 februari 2008 23:46 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Wat is het nut van een Sonic Boom dan?
FOK! -------------- Xfire ------------- CoD4quote:Op zondag 17 februari 2008 21:40 schreef Inspi het volgende:
ach zal mezelf er ook maar bijzetten. sinds in uit een clan gestapt ben is begint alleen gamen saai te worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |