Als ik de gemiddelde speler met een sniper zie is het inderdaad lachen, maar zoveel mensen kopen een snipertje maar bakken er niks van.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 10:01 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Een echt goeie sniper zijn is niet simpel hoor..
Ben ik het niet mee eens, maar goed... close combat ga je kapot als je slecht met pistol bentquote:Op woensdag 6 februari 2008 08:59 schreef McGilles het volgende:
[..]
Als ik de gemiddelde speler met een sniper zie is het inderdaad lachen, maar zoveel mensen kopen een snipertje maar bakken er niks van.
Snipen is over het algemeen wel simpeler dan de rest.
Ja, maar ik wil dus ingame nog kunnen tweakenquote:Op dinsdag 5 februari 2008 23:49 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Gewoon een paar maken en dan switchen ingame
Hmm. Je kunt toch ingame Esc hitten en dan een andere class kiezen? Of bedoel je dat niet? Anyway, aan het einde van elke game kun je volgens mij ook door Esc te hitten een nieuwe class createn/editten en je ranks & challenges bekijken...quote:Op woensdag 6 februari 2008 16:58 schreef Professor_Paljas het volgende:
[..]
Ja, maar ik wil dus ingame nog kunnen tweaken
Aan eht eind van een game kan dat inderdaad, tijdens een game niet. Ach zo erg is het ook niet, vond het alleen raarquote:Op woensdag 6 februari 2008 18:14 schreef Marurk het volgende:
[..]
Hmm. Je kunt toch ingame Esc hitten en dan een andere class kiezen? Of bedoel je dat niet? Anyway, aan het einde van elke game kun je volgens mij ook door Esc te hitten een nieuwe class createn/editten en je ranks & challenges bekijken...
Hij bedoelt dat je je dingen aan kunt passen, dus een granatenquote:Op woensdag 6 februari 2008 21:39 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Tijdens een game kan het wel degelijk hoor, je moet er alleen wel eerst dood voor gaan.
Dat zeg ik.quote:Op donderdag 7 februari 2008 16:29 schreef punkjunk het volgende:
Dat kan wel in game, je maakt gewoon een aantal goede classes en daarna kan je gewoon in het spel zelf tussen die classes die je aangemaakt hebt switchen.
Ja dat is het hele punt toch nietquote:Op donderdag 7 februari 2008 16:29 schreef punkjunk het volgende:
Dat kan wel in game, je maakt gewoon een aantal goede classes en daarna kan je gewoon in het spel zelf tussen die classes die je aangemaakt hebt switchen.
dat is geen bug, dat is echt expres zo gedaan. ik denk om ervoor te zorgen dat men niet constant loopt te switchen ofzoquote:Op woensdag 6 februari 2008 08:29 schreef maniack28 het volgende:
Ook dat kan nog niet ingame nee... allemaal kleine kutbugs
Dan hebben ze een stelletje debielen daar zitten... wat is er mis met wapens switchen? Zo irritantquote:Op vrijdag 8 februari 2008 19:34 schreef werkeend het volgende:
[..]
dat is geen bug, dat is echt expres zo gedaan. ik denk om ervoor te zorgen dat men niet constant loopt te switchen ofzo
Geen wonder dat alles zo duur is..quote:Op donderdag 7 februari 2008 16:48 schreef Tiemie het volgende:
spelen we elke dag op werk tegen elkaar. Supergame
Welke map vind je de beste om op te snipen?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 19:50 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Met die barret.50 cal is snipen wel heel simpel zeg.
Crash.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 13:00 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Welke map vind je de beste om op te snipen?
Niet een echte snipe map nee, maar met een goed plekje maak je zo 30 kills in een TDM van 15 minuten ofzo.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 15:38 schreef maniack28 het volgende:
Crash
Das geen snipe map m8... Die andere 3 wel ja, maar Crash
Denk dat je V-sync aan hebt staanquote:Op zaterdag 16 februari 2008 15:41 schreef Logitik het volgende:
Zit er een grens van 30 frames per seconde? Mijn framerate blijft non stop op 30 staan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |