Snipen is sowieso simpelquote:Op zaterdag 2 februari 2008 19:50 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Met die barret.50 cal is snipen wel heel simpel zeg.
Viel me ff opquote:FOK! -------------- Xfire ------------- CoD4
FJD --------------- fjd -----------------[BoF]FJD
murp---------------murp1982-------[BoF]murp
DuTank-----------dubbeloo -------------- Double-o
Bugworks ------- bugworksnl -----[BoF]Bugworks
unioz -------------- uni0z -------------[FOK] unioz
Wiekasj ---------- wiekasj -
Wriggles --------- wrigglynator ---- FOK! Hawk
Shizzle_Nizzle -- Bardock00 ------ [BoF]Bardock00
WjeroneW ------- jeroenw ------------- #wAAndeS-->
Luciferist---------Luciferist----------Luciferist
Ja, en er is niet veel veranderd volgens mij. En ja het duurt weer ff voordat je 'm binnen hebt met downloaden.quote:Op maandag 4 februari 2008 15:41 schreef kikoooooo het volgende:
is er een nieuwe patch? Zo ja, wat is er veranderd?
quote:----- Initializing Renderer ----
----- Client Initialization Complete -----
Attempting 44 kHz 16 bit [Windows default] sound
----- R_Init -----
Getting Direct3D 9 interface...
Pixel shader version is 2.0
Vertex shader version is 2.0
Video card or driver doesn't support fullscreen gamma.
Video card or driver doesn't support separate alpha blend, glow will be disabled.
Error during initialization:
Video card or driver doesn't support separate alpha blend, glow will be disabled.
Juist, dat is zo.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 00:47 schreef Marurk het volgende:
Ziet ernaar uit dat je maat een bagger videokaart heeft.Als ik het goed heb heb je minstens Pixel Shader version 3.0 nodig.
quote:
quote:FOK! -------------- Xfire ------------- CoD4
FJD --------------- fjd -----------------[BoF]FJD
murp---------------murp1982-------[BoF]murp
DuTank-----------dubbeloo -------------- Double-o
Bugworks ------- bugworksnl -----[BoF]Bugworks
unioz -------------- uni0z -------------[FOK] unioz
Wiekasj ---------- wiekasj -
Wriggles --------- wrigglynator ---- FOK! Hawk
Shizzle_Nizzle -- Bardock00 ------ [BoF]Bardock00
WjeroneW ------- jeroenw --------- #wAAndeS
Luciferist---------Luciferist----------Luciferist
Maniack28-------koekenbakkernl----=@NL=Koekenbakker
Dat is hardcore mode... nee, daar is helaas nog geen filter voor, het enige wat je kan doen is in de servernaam kijken of daar hardcore in staat.... Beetje jammer van IW dat ze die filter nog steeds niet gemaakt hebbenquote:Op dinsdag 5 februari 2008 16:01 schreef Razorback het volgende:
Is er een manier om alleen servers te laten zien die wel een mapje laten zien en wel laten zien hoeveel kogels je nog hebt?
Laatste tijd heb ik bijna alleen maar servers waarbij je geen mapje ziet en ook niet ziet hoeveel kogels je hebt.
Dat is idd klotequote:Op dinsdag 5 februari 2008 16:05 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Dat is hardcore mode... nee, daar is helaas nog geen filter voor, het enige wat je kan doen is in de servernaam kijken of daar hardcore in staat.... Beetje jammer van IW dat ze die filter nog steeds niet gemaakt hebben
Gewoon een paar maken en dan switchen ingamequote:Op dinsdag 5 februari 2008 23:09 schreef Professor_Paljas het volgende:
Ik vind het ook kut dat je je classes niet kan veranderen tijdens het gamen, dat je dus telkens moet wachten tot de tijd is afgelopen of je uit de server weggaat. Of kan dit wel maar weet ik alleen nog niet hoe
Als ik de gemiddelde speler met een sniper zie is het inderdaad lachen, maar zoveel mensen kopen een snipertje maar bakken er niks van.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 10:01 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Een echt goeie sniper zijn is niet simpel hoor..
Ben ik het niet mee eens, maar goed... close combat ga je kapot als je slecht met pistol bentquote:Op woensdag 6 februari 2008 08:59 schreef McGilles het volgende:
[..]
Als ik de gemiddelde speler met een sniper zie is het inderdaad lachen, maar zoveel mensen kopen een snipertje maar bakken er niks van.
Snipen is over het algemeen wel simpeler dan de rest.
Ja, maar ik wil dus ingame nog kunnen tweakenquote:Op dinsdag 5 februari 2008 23:49 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Gewoon een paar maken en dan switchen ingame
Hmm. Je kunt toch ingame Esc hitten en dan een andere class kiezen? Of bedoel je dat niet? Anyway, aan het einde van elke game kun je volgens mij ook door Esc te hitten een nieuwe class createn/editten en je ranks & challenges bekijken...quote:Op woensdag 6 februari 2008 16:58 schreef Professor_Paljas het volgende:
[..]
Ja, maar ik wil dus ingame nog kunnen tweaken
Aan eht eind van een game kan dat inderdaad, tijdens een game niet. Ach zo erg is het ook niet, vond het alleen raarquote:Op woensdag 6 februari 2008 18:14 schreef Marurk het volgende:
[..]
Hmm. Je kunt toch ingame Esc hitten en dan een andere class kiezen? Of bedoel je dat niet? Anyway, aan het einde van elke game kun je volgens mij ook door Esc te hitten een nieuwe class createn/editten en je ranks & challenges bekijken...
Hij bedoelt dat je je dingen aan kunt passen, dus een granatenquote:Op woensdag 6 februari 2008 21:39 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Tijdens een game kan het wel degelijk hoor, je moet er alleen wel eerst dood voor gaan.
Dat zeg ik.quote:Op donderdag 7 februari 2008 16:29 schreef punkjunk het volgende:
Dat kan wel in game, je maakt gewoon een aantal goede classes en daarna kan je gewoon in het spel zelf tussen die classes die je aangemaakt hebt switchen.
Ja dat is het hele punt toch nietquote:Op donderdag 7 februari 2008 16:29 schreef punkjunk het volgende:
Dat kan wel in game, je maakt gewoon een aantal goede classes en daarna kan je gewoon in het spel zelf tussen die classes die je aangemaakt hebt switchen.
dat is geen bug, dat is echt expres zo gedaan. ik denk om ervoor te zorgen dat men niet constant loopt te switchen ofzoquote:Op woensdag 6 februari 2008 08:29 schreef maniack28 het volgende:
Ook dat kan nog niet ingame nee... allemaal kleine kutbugs
Dan hebben ze een stelletje debielen daar zitten... wat is er mis met wapens switchen? Zo irritantquote:Op vrijdag 8 februari 2008 19:34 schreef werkeend het volgende:
[..]
dat is geen bug, dat is echt expres zo gedaan. ik denk om ervoor te zorgen dat men niet constant loopt te switchen ofzo
Geen wonder dat alles zo duur is..quote:Op donderdag 7 februari 2008 16:48 schreef Tiemie het volgende:
spelen we elke dag op werk tegen elkaar. Supergame
Welke map vind je de beste om op te snipen?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 19:50 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Met die barret.50 cal is snipen wel heel simpel zeg.
Crash.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 13:00 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Welke map vind je de beste om op te snipen?
Niet een echte snipe map nee, maar met een goed plekje maak je zo 30 kills in een TDM van 15 minuten ofzo.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 15:38 schreef maniack28 het volgende:
Crash
Das geen snipe map m8... Die andere 3 wel ja, maar Crash
Denk dat je V-sync aan hebt staanquote:Op zaterdag 16 februari 2008 15:41 schreef Logitik het volgende:
Zit er een grens van 30 frames per seconde? Mijn framerate blijft non stop op 30 staan
Ohw, dus dat betekend V-syncquote:Op zaterdag 16 februari 2008 16:28 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Denk dat je V-sync aan hebt staanMoet je die ff uit zetten.
niet alle spellen ondersteunen het...quote:Op zondag 17 februari 2008 03:49 schreef kikoooooo het volgende:
Ik heb serieus nog NOOIT iemand horen praten over de voicechat. Moet ik dat eerst aanzetten ofzo?
martydrom?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 19:07 schreef ryangozer het volgende:
OMYGOWD 3x frag + martydrom + sonic boom is echt een super lol combinatie en levert flink frustatie op te horen aan de voicechat.![]()
V-sync staat voor "Vertical synchronization ". Deze optie kun je aan zetten om "page tearing" te voorkomen. De framerate word gelimiteerd door de refresh rate van je scherm, wanneer je deze optie aan zet.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:50 schreef Logitik het volgende:
[..]
Ohw, dus dat betekend V-syncNooit geweten!
Mijn monitor kan wel een hogere framerate aan van 30 hoorquote:Op zondag 17 februari 2008 12:09 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
V-sync staat voor "Vertical synchronization ". Deze optie kun je aan zetten om "page tearing" te voorkomen. De framerate word gelimiteerd door de refresh rate van je scherm, wanneer je deze optie aan zet.
1 MS is 1 duizendste van een seconde.quote:Op zondag 17 februari 2008 13:43 schreef punkjunk het volgende:
De gemiddelde monitor heeft een refresh rate van 12ms. En 30fps is dus een rate van 0,033. Dus je monitor kan dat niet bij benen.
V-sync is voornamelijk voor spellen als quake 3 op een C2D dat alles niet in de soep loopt geloof ik.
Ik ben ook nooit goed met zulke reken dingen, maar in me hoofd klonkt het zo logishquote:Op zondag 17 februari 2008 15:10 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
1 MS is 1 duizendste van een seconde.
Elke 12 duizendste van een seconde refresht jou scherm de informatie die elke 33 duizendste van een seconde vernieuwt word.
Je verhaal is dus gelul.
Mijn scherm heeft overigens een lagere refresh rate dan 12
Ik heb dat ook afentoe, komt vooral voor als me vader aan het downloaden is, ik het uitzet en daarna refresh. Spel opnieuw opstarten helpt hier goed.quote:Op maandag 18 februari 2008 16:25 schreef basskabouter het volgende:
Ik heb soms dat hij maar een paar servers vind en de andere keer vind hij wel gewoon alles. Iemand een ideetje waar het aan kan liggen?
Ik speel 1.5
Wat is het nut van een Sonic Boom dan?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 19:07 schreef ryangozer het volgende:
OMYGOWD 3x frag + martydrom + sonic boom is echt een super lol combinatie en levert flink frustatie op te horen aan de voicechat.![]()
Filter per ongeluk verkeerd ingesteld?quote:Op maandag 18 februari 2008 22:10 schreef Wiekasj het volgende:
Ik vind alleen maar lege servers, dit spel was toch zo hot.. Waar is iedereen!
grotere damage van jouw explosies.quote:Op maandag 18 februari 2008 23:46 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Wat is het nut van een Sonic Boom dan?
FOK! -------------- Xfire ------------- CoD4quote:Op zondag 17 februari 2008 21:40 schreef Inspi het volgende:
ach zal mezelf er ook maar bijzetten. sinds in uit een clan gestapt ben is begint alleen gamen saai te worden.
Welk programmatje gebruik je daarvoor?quote:Op woensdag 20 februari 2008 02:18 schreef kikoooooo het volgende:
wow, ik heb mijn 8800GT overclocked naar 700/1000 (default is 600/900) en dit levert me in CoD4 zo'n 20 frames/s winst op!
Van bijv. granaten enz?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:19 schreef Prosac het volgende:
[..]
grotere damage van jouw explosies.
Volgende patch wens ik ook een filter voor Hardcore games. Niks beter dan dat! Met je G3 sluipen und knaln!
Rivatuner.quote:Op woensdag 20 februari 2008 10:57 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Welk programmatje gebruik je daarvoor?
ff dat je 't weet. Het word afgeraden om het geheugen van de GT op 1000mhz te zetten. Het is het beste om het maximaal op 975mhz te zetten. Een klein verschil dat volgens reviewers en gebruikers een groot verschil maakt als het op levensduur aan komt.quote:Op woensdag 20 februari 2008 02:18 schreef kikoooooo het volgende:
wow, ik heb mijn 8800GT overclocked naar 700/1000 (default is 600/900) en dit levert me in CoD4 zo'n 20 frames/s winst op!
Oke, doen we dat. Bedankt voor de tipquote:Op woensdag 20 februari 2008 13:10 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
ff dat je 't weet. Het word afgeraden om het geheugen van de GT op 1000mhz te zetten. Het is het beste om het maximaal op 975mhz te zetten. Een klein verschil dat volgens reviewers en gebruikers een groot verschil maakt als het op levensduur aan komt.
Edit:quote:IW werkt aan patch 1.6 voor Call of Duty 4
20-02-08 16:28:25
Infinity Ward heeft op het officiële Infinity Ward forum een zesde patch voor de PC versie van Call of Duty 4: Modern Warfare aangekondigd. Zo moet de nieuwe patch, waarvan de datum van release nog onbekend is, onder andere een probleem met de usermaps verhelpen. Meer details van patch 1.6 zijn nog niet gegeven.
En de nieuwe killcamquote:Op woensdag 20 februari 2008 22:20 schreef Professor_Paljas het volgende:
Volgens http://www.callofduty.nl/ is er een nieuwe patch in de maak:
[..]
Edit:
tevens, weet iemand nog servers waar men met custom maps speelt? Ik ken alleen 84.244.162.177:28960 van callofduty.nl, maar die is (bijna) altijd leeg...[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 13:10 schreef RickoKun het volgende:
Mag ik ook bovenaan de lijst graag? Ik ben namelijk tog wel de beste
ja dat is klote, C programfiles dan activision cod player/profiles oid daar ff kijken anders kan je mij je key pmen en stuur ik je mijn stats.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 17:34 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Kan iemand mij helpen? Ik heb dringend hulp nodig. Ik heb vorige week Vista opnieuw geinstalleerd en nu ben ik al mijn stats kwijt. Ik was inmiddels op level 32 en had al allemaal challenges gehaalt. Hoe kan ik dat weer terug krijgen?
Ik wil gewoon bij level 32 verder gaan en de weapon mods die ik al had. Ik wil op een zo eerlijk mogelijk manier verder gaanquote:Op zaterdag 23 februari 2008 17:52 schreef luciferist het volgende:
[..]
ja dat is klote, C programfiles dan activision cod player/profiles oid daar ff kijken anders kan je mij je key pmen en stuur ik je mijn stats.
level 55 alle guns en camo unlocked en op 2 challenges alles gehaald
airborn en die dat je 5x geraakt moet worden moet ik nog halen
Stating the obvious...quote:Op zaterdag 23 februari 2008 19:11 schreef maniack28 het volgende:
Je had je profiel moeten backuppen, je bent het nu vooraltijd kwijt als het op die schijf stond waarop Vista ook staat...
Maar wat juist zo zuur is dat ik hard aan de challenges heb gewerktquote:Op zaterdag 23 februari 2008 19:38 schreef maniack28 het volgende:
Ja, die manier is er... met EasyAccount... echter zou ik het niet doen want ik heb begrepen dat Punkbuster daarvoor bans uitdeelt en dan ben je ook nog 50 euro armer. Speel gewoon opnieuw, met 20 uurtjes zit je weer aardig richting lvl 55!
Over het algemeen slaat COD de profiles trouwens gewoon op in de installatiemap onder players->profiles->spelernaam en dan het bestand mpdata. Als je die nog hebt lukt het wellicht, heb dan nog wel een handleidingkje voor jeEr schijnt trouwens ook verschil te zijn tussen op welke useraccount met Vista je hem draait, bij XP speelt dat schijnbaar weer geen rol.
Maar goed, als je dus een backup hebt van mpdata kan je die altijd (soms met heel veel moeite) terugzetten!
Bij dat gebouw bleef ik in levenquote:Op zondag 24 februari 2008 23:11 schreef Inspi het volgende:
in countdown heb je van die missile silo's waar je in kunt springen.
en in crash zit een hoog gebouw in het midden van de map waar je herman brood kunt nadoen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |