In GW 2 komen de volgende nieuwe rassen:quote:The game will be on multiple servers or "worlds," but players will not be bound to a world and may therefore change worlds as they would districts, except that they encompass the entire game, instead of just an outpost.
There will be changes to instancing system used. Persistent areas, similar to those traditionally used in other online multiplayer games, will be introduced to Guild Wars which may allow players to meet and interact while exploring.
Instances will still be used for missions and dungeons. An "Event System" will be used to notify players of big events in the world, the return of a dragon, for instance.
Mensen! We hebben echt hard mensen nodig om onze guild gezelliger te maken. We hebben een functionele site, met forums, een Alliance (nog wel...) waar we veel mee kunnen doen, maar onze guild is gewoon niet actief genoeg! (Hierdoor gaan members weg, en kom je in een neerwaartse spiraal!)quote:Wij bestaan uit +- 40 Nederlandstalige leden. Echter, is de helft al lange tijd niet online geweest, en zijn we nu hard op zoek naar meer mensen die onze guild wat actiever en gezelliger kunnen en willen maken!
Op dit moment zitten we in een volledig nederlandse alliance, samen met onder andere de Guild van GoT, (Gathering of Tweakers) en een vijf-tal andere guilds.
Deze Kurzick alliance bestaat dan ook alleen uit NL/BE leden.
Als Guild hebben wij een Guildhall, Isle of Meditation.
Hierin hebben we bijna alle NPC's unlocked, we moeten er nog een paar nieuwe bij.
We hebben een mooie oranjeachtige cape met een leeuw erin.
De FOK guild heeft een eigen site met eigen forum en een teamspeak server.
FOK! Guild accepteert altijd members, van alle levels, als de spelers maar Nederlands kunnen spreken. Het maakt niet uit of je net begint of niet, hoe meer mensen, hoe meer vreugde! Dus, ben je een beetje sociaal, vind je het leuk om met gezellige mensen te spelen?
Join de FOK! Guild!
quote:Op donderdag 31 januari 2008 11:47 schreef zquing het volgende:
ik moet dit echt weer een keer gaan spelen
Killstealers? Je speelt als team, wil je niet dat een ander meegaat dan invite je hem niet wanneer je in de outpost zit.quote:Op donderdag 31 januari 2008 09:16 schreef Ered het volgende:
Killstealers dan?
Open Areas lijkt mij best heel erg leuk. Heb je ook tijdens het gamen een gevoel van mmo. (Nee, GW is geen MMO.)quote:Op woensdag 30 januari 2008 18:12 schreef Ered het volgende:
[..]
Dan zijn wij volgens mij de enige die dat een pluspunt vinden.
Geen open ares
Als je in de area staat, krijg je XP en loot, dus killstealing kan haast nietquote:Op donderdag 31 januari 2008 09:16 schreef Ered het volgende:
Killstealers dan?
Je krijgt zelfs een waarschuwings venster. Als je dan niet leest en wel dropt, ja dan ben je best dom jaquote:Op donderdag 31 januari 2008 11:27 schreef Elixabete het volgende:
[..]
Dan moet je erg dom zijn als je het laat vallen
ik vind de verdeling van de drops best wel slecht.quote:Op donderdag 31 januari 2008 13:30 schreef DarkY.NL het volgende:
[..]
Killstealers? Je speelt als team, wil je niet dat een ander meegaat dan invite je hem niet wanneer je in de outpost zit.
Killsteal bestaat niet, items jatten wil niet, pvp gedoe wil niet in normale gebieden etc etc.
Ik ook, ik krijg nooit watquote:Op donderdag 31 januari 2008 14:03 schreef Elixabete het volgende:
[..]
ik vind de verdeling van de drops best wel slecht.
Ik denk van niet. Dit omdat het niet de eerste keer is dat deze mensen een MMO ontwikkelen.quote:Op donderdag 31 januari 2008 15:33 schreef de_priester het volgende:
Killstealing gaat ws straks wel lukken in GW2
He wie weet hebben ze daar zelfs wel een oplossing voor. En ach, zoveel moeite heb ik er eigenlijk nooit mee gehad in de 'echte' mmorpgs. Meer zeikerds dan werkelijke 'stelers'.quote:Op donderdag 31 januari 2008 19:15 schreef Ered het volgende:
Met killstealen bedoel ik dus dat je bepaalde farms niet meer kan doen (want iedereen farmt daar dan), dan kun je alleen grinden enzulks.
En tvp
het exp probleem bestaat eigenlijk niet in GW, lvl 20 haal je snel. Daarna is het de quests/missies doen.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 03:59 schreef Rxmundi het volgende:
[..]
He wie weet hebben ze daar zelfs wel een oplossing voor. En ach, zoveel moeite heb ik er eigenlijk nooit mee gehad in de 'echte' mmorpgs. Meer zeikerds dan werkelijke 'stelers'.
Ik hoop gewoon dat ze de continuïteit er een beetje in kunnen houden. Meeste mmorpgs had ik wel gezien als je twee week moest farmen op 1 plek, om dat level omhoog te krijgen. De ene tegenstander was te sterk, de ander te weinig XP.
Enfin, eerst maar eens EOTN halen
Ja sorry, ik kan er niks aandoen dat ik altijd lucky benquote:Op donderdag 31 januari 2008 14:24 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik ook, ik krijg nooit watOok niet in FoW/UW. Nuja, tenzij je een non-maxed paarse Waterstaff of Firemagic meetelt
Maar ik heb Gwenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 08:44 schreef DarkY.NL het volgende:
[..]
Ja sorry, ik kan er niks aandoen dat ik altijd lucky ben![]()
![]()
![]()
![]()
Beta zal wel besloten worden, misschien dat enkele topguilds wat keys krijgen. Ik hoop dat mijn guild zoiets zou krijgen (Xen of Onslaught)quote:Op vrijdag 1 februari 2008 09:04 schreef torn_Machina het volgende:
Zal mij benieuwen of we dit jaar nog een beta krijgen van Guildwars 2.
De eerste GW heb ik na bijna 3 jaar wel een keer gezien.
Hopenlijk krijgen we volgende week nog een klein event omdat het Chinees Nieuwjaar is.
Kan ik misschien weer een headgear aan mijn verzameling toevoegen.
Ja we speculeerden even over GW2. Verder heb je natuurlijk gelijk.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 08:44 schreef DarkY.NL het volgende:
[..]
het exp probleem bestaat eigenlijk niet in GW, lvl 20 haal je snel. Daarna is het de quests/missies doen.
Items zijn ook niet zo erg belangrijk, al heb je een blauw item of goud/groen ze kunnen allen dezelfde stats hebben. Collector items zijn daarom een goedkoop alternatief.
Dat kan mij dus persoonlijk echt helemaal niets schelen. Ik kijk zelden naar de wapens, al helemaal niet van anderenquote:Op zondag 3 februari 2008 10:22 schreef Ered het volgende:
Het zijn de skins die belangrijk zijn, en collectors hebben meestal geen mooie skins.
Functionaliteit < uiterlijkquote:Op zondag 3 februari 2008 10:22 schreef Ered het volgende:
Het zijn de skins die belangrijk zijn, en collectors hebben meestal geen mooie skins.
ik heb ook een Bonedragon, Gwen ging trillen enzo, moest een bootje pakke etc (flauw he)quote:Op vrijdag 1 februari 2008 08:53 schreef Elegy het volgende:
[..]
Maar ik heb Gwen![]()
als minipet, en een Bone Dragon
80% vd tijd zie je toch alleen je achterkant (daarom neem ik females :> ) en dan maakt de skin niet echt veel uit.quote:Op zondag 3 februari 2008 16:26 schreef Ered het volgende:
Hmm, ja, maar ik wil ook een mooie skin
Oja, aangezien hoogstwaarschijnlijk een vriend uit mijn huidige guild wordt gekickt (Miss Wenters, kennen jullie die nog?) zou ik wel weer terugwillen naar Fok!(En hij ook :p)
Iedereen is welkom. Iedereen stopt met GW spelenquote:Op dinsdag 5 februari 2008 11:29 schreef DarkY.NL het volgende:
[..]
ik heb ook een Bonedragon, Gwen ging trillen enzo, moest een bootje pakke etc (flauw he)
Die gwen komt nog wel (denk het neit maar positief blijven).
[..]
80% vd tijd zie je toch alleen je achterkant (daarom neem ik females :> ) en dan maakt de skin niet echt veel uit.
Maar ok, er zijn een aantal leuke skins inderdaad. Ennuh iedereen is welkom in de guild (indien NL sprekend)
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 12:03 schreef Elegy het volgende:
Gooi je er toch gewoon een sp salvage kit overheen?
*slaat HM-masterII*
En dan alle er weer afrukken?? Ook als er dubbele opzitten?quote:Op dinsdag 5 februari 2008 12:42 schreef DarkY.NL het volgende:
met 55hp, kun je alleen met een 100% health res skill tot leven komen. Dus bij met Res signet.
Runes kan je vervangen of salvagen zoals Elegy opmerkte.
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 13:50 schreef Ruzbeh het volgende:
Gewoon een andere rune erop zetten is het makkelijkst, die gaat er dan overheen.
Noob!
Dat wil ik dus ookquote:Op dinsdag 5 februari 2008 14:46 schreef sanakthe het volgende:
Maar als je meerdere builds hebt met dezelfde armor is het handiger om je salvage kit te gebruiken om die runes er af te halen en te bewaren.
Bart Smit enzo hebben de Platinum edition, dus met GW:ENquote:Op dinsdag 5 februari 2008 19:01 schreef Fatihtjuh het volgende:
Pfff... Prophecies is bijna nergens nog verkrijgbaar.
Weet iemand misschien waar ik het kan kopen?
En geen GCShop, want die hebben een levertijd van 6 weken![]()
Heb geen credit kaart, dan maar moeten gaan wachten op totdat ik het geld heb voor GW Platinum.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 19:52 schreef Elegy het volgende:
Play.com dan?
Dat kanquote:Op dinsdag 5 februari 2008 21:05 schreef Houtspeer het volgende:
Even snel een vraagje, kan ik een figuurtje maken in factions en dan heel snel naar prophesies gaan?
Helemaal mee eensch. Dat was echt zo fucking stom.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 23:58 schreef sanakthe het volgende:
Ik vind Factions echt klote. Ik verveel me echt kapot als in die wereld zit. Ik moet nu 10.000 Luxon/Kurzick points verzamelen, en o mijn god wat is dat saai zeg. Ik kan eigenlijk beter Prophecies uitspelen om Hard mode te krijgen, maar goed.
Weh No Su, daar kom je vanzelf na het voltooien van Vizunah en even de primary quest volgen.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 22:13 schreef Houtspeer het volgende:
Closer to the stars, ah bedankt. En waar kan ik die vinden?
alleen als je de punten aan de guild geeft/materials haalt etc. Het is heel handig van beide 10k te hebben zodat je met al je chars de befriend of the XX quest kan voltooienquote:Op woensdag 6 februari 2008 01:46 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Helemaal mee eensch. Dat was echt zo fucking stom.
Je moet trouwens wel één kant kiezen... en niet Luxon en Kurzick proberen te krijgen, want dan verlies je Kurzick als je Luxon punten krijgt en andersom.
Kijk effe op deze site DarkY http://eu.plaync.com/eu/store/item/guild_wars_razer_deathadder_mouse/quote:Op woensdag 6 februari 2008 08:36 schreef DarkY.NL het volgende:
[..]
...
Ennuh ruzbeh heb je een pic vd muis
[..]
...
Heb je dat knaagdier eigenlijk daar gekocht of in een winkel?quote:Op woensdag 6 februari 2008 08:56 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Kijk effe op deze site DarkY http://eu.plaync.com/eu/store/item/guild_wars_razer_deathadder_mouse/
Nee, daar heeft ruzbeh hem vast gekocht....quote:Op woensdag 6 februari 2008 08:59 schreef Elegy het volgende:
[..]
Heb je dat knaagdier eigenlijk daar gekocht of in een winkel?
quote:Op woensdag 6 februari 2008 09:18 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Nee, daar heeft ruzbeh hem vast gekocht....
Ik werk met Logitech trackball muizen. Vind ik zelf makkelijker.
ik weet niet hoe jouw cape eruit zietquote:Op woensdag 6 februari 2008 15:58 schreef HMaster-II het volgende:
Of je neemt het layout van mijn guild cape bijna volledig over.![]()
jij jij jij copycat
stuur mij een PM met je username en dan invite ik je.quote:Op woensdag 6 februari 2008 16:59 schreef Houtspeer het volgende:
Mag ik trouwens lid worden van de Fok guild?
35quote:Op woensdag 6 februari 2008 17:11 schreef sanakthe het volgende:
Hoeveel members zitten er in de FOK! Guild?
quote:Op woensdag 6 februari 2008 08:36 schreef DarkY.NL het volgende:
Ennuh ruzbeh heb je een pic vd muis
Like this...quote:Op woensdag 6 februari 2008 16:42 schreef Elixabete het volgende:
[..]
ik weet niet hoe jouw cape eruit ziet
ik denk eerder andersomquote:Op woensdag 6 februari 2008 18:52 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Like this...
Jij jatmiepsch![]()
[YWaF] FTW![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 6 februari 2008 17:58 schreef Ered het volgende:
En ongeveer vijf mensen (exclusief offie lijst) zijn online geweest in de afgelopen week.
Oh ja ik vergeet...... Jij bent vrouwtje... Moet je gelijk gevenquote:
is iets nederlands hequote:Op donderdag 7 februari 2008 10:31 schreef DarkY.NL het volgende:
de meeste guilds in onze alliance hebben een leeuw op de mantle
Ah, daar heb ik ook de eerste titel van. Skillz. Heeft lang genoeg geduurt en heel wat snowballfightsquote:Op donderdag 7 februari 2008 16:37 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik denk dat ik vooral rollerbeetle ga racen. Ik wil namelijk zo veel mogelijk gamer points scoren.Ik heb al 1200 punten, en dat is goed voor rank 1: Skillz.
http://gw.gamewikis.org/wiki/Gamer
Ik probeer rank 3 te krijgen. Numchuck skillz.
Ook in de rij voor een klap met de nerfknuppelquote:Mystic Regeneration: Health regeneration is now capped at 3 enchantments.
Gewoon TAB lijkt mij. C is target nearest, die gebruik ik heel vaak. C en daarna TAB voor de volgende vijand die het dichtbijst staat.quote:Op donderdag 7 februari 2008 20:56 schreef Houtspeer het volgende:
Hoe kan ik eigenlijk snel wisseleln tussen vijanden? Niet de TAB dus, want dan krijg ik soms vijanden die heel ver weg zijn.
Ah C dus, bedankt.quote:Op donderdag 7 februari 2008 21:50 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Gewoon TAB lijkt mij. C is target nearest, die gebruik ik heel vaak. C en daarna TAB voor de volgende vijand die het dichtbijst staat.
ach ik heb zo mijn charmesquote:Op vrijdag 8 februari 2008 01:05 schreef Houtspeer het volgende:
Ja en dan vooral een ranger die met daggers aankomt. Weet ook niet wat ie wilt.
Mesmers zijn cool
stom dat ik mijn minipig van vorig jaar verkocht hebquote:Op vrijdag 8 februari 2008 09:18 schreef Pizzahut het volgende:
en Canthan New Year is begonnen.
benieuwd wat je krijgt voor die mini pig, ik wil hem liever niet inruilen...
quote:Op maandag 11 februari 2008 10:41 schreef Houtspeer het volgende:
Ha, inderdaad he! wat een noobs toch op guild wars.....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
And all the things you do with it
Ik ook. Ik was van plan en lekker te beetleroller racen, maar uiteindelijk helemaal niet gedaan.quote:Op maandag 11 februari 2008 15:49 schreef HMaster-II het volgende:heel het Canthan New Year festival gemist.
nu heeft iedereen een mini-pig
en ik niehiehiehiet
![]()
* HMaster-II door de kamerstampvoet en boos is
Ik wou net nog even, maar het was al voorbijquote:Op maandag 11 februari 2008 16:51 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Ik ook. Ik was van plan en lekker te beetleroller racen, maar uiteindelijk helemaal niet gedaan.
copy thatquote:Op woensdag 13 februari 2008 14:51 schreef Ered het volgende:
*Nog steeds geld nodig heeft
quote:Op woensdag 13 februari 2008 14:51 schreef Ered het volgende:
It's all about the money!quote:Op woensdag 13 februari 2008 14:51 schreef Ered het volgende:
Dupe Dupe dupe dupe dupe dupe dupe.quote:Op woensdag 13 februari 2008 15:17 schreef sanakthe het volgende:
ik heb nu maar 50k
ik wil veel meer gvd, ik zie soms op gwguru bids van 1500 armbraces??? hoe the fuck kom je aan 1500 armbraces
Je PC aan laten staanquote:Op zaterdag 16 februari 2008 14:53 schreef Houtspeer het volgende:
En hoe heb je dat gedaan?
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 15:49 schreef Houtspeer het volgende:
Ach, jouw geld is ook mijn geld toch?
pwnedquote:
Ik heb em ook, maar nog niet 1 missie helemaal gedaanquote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:31 schreef Elegy het volgende:
Ik heb geen idee. Kreeg 'm omdat ik genoeg geld had besteed in de shop maar heb nog maar een halve missie gedaan eigenlijk
Factions heeft er voor gezorgt dat ik afgeknapt ben op GWquote:Op dinsdag 5 februari 2008 22:07 schreef Elegy het volgende:
Begin een char in Factions en dan zsm de quest Closer to the stars doen oid. Daarna kan je met de boot naar andere delen
Tja, ik vind Factions het minste deel van de serie, kom er bijna nooit. Liever Prophecies of Nightfall. Ook omdat ik Rit en Sin nauwelijks speel.
...ik heb nauwelijks gespeeld de laatste paar weken eigenlijk. Vandaag nog even een kwartiertje maar daarna weer uitgegooid.
Oke, dan is dat voor momenteel de moeite nog niet waardquote:Op woensdag 20 februari 2008 10:50 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ik heb em ook, maar nog niet 1 missie helemaal gedaan.
Ach, voor die paar euro, heb ik hem maar gekocht, ga die missies nog wel doen, vooral met Gwenquote:Op woensdag 20 februari 2008 11:27 schreef Wiehoe het volgende:
[..]
Oke, dan is dat voor momenteel de moeite nog niet waard
Gwen is van MIJ!quote:Op woensdag 20 februari 2008 11:41 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ach, voor die paar euro, heb ik hem maar gekocht, ga die missies nog wel doen, vooral met Gwen.
quote:
Gwen is van mij, ze loopt altijd lief achter me aan en we gaan trouwenquote:Op woensdag 20 februari 2008 12:19 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Gwen is our special b#tch
Niets van jou bij.
Gwen is niet zomaar wat pixels!quote:
op guru staat een b/o van 8kquote:Op woensdag 20 februari 2008 21:56 schreef Houtspeer het volgende:
Ik kan jullie hulp nu wel gebruiken, ik heb een necro staf (hopelijk voor een schijntje) gekocht. 2K kostte het me. Ik wil het graag doorverkopen, ik vind hem wel meer waard dan 2K.
Het is een groene Grim Shadow Staff.
Energy + 10
Dmg 11-22 (9 soul_reaping)
20% kans om recharge van spells te halveren
Energy +5 (alleen als health boven 50% is, dit is wel jammer)
Health +60
Hoe vaker ik er naar kijk, hoe duurder hij lijkt. Hebben jullie enig idee voor hoeveel ik dit kan verkopen?
Mijn goederen zijn pas goud waard.quote:Op woensdag 20 februari 2008 21:56 schreef Houtspeer het volgende:
Ik kan jullie hulp nu wel gebruiken, ik heb een necro staf (hopelijk voor een schijntje) gekocht. 2K kostte het me. Ik wil het graag doorverkopen, ik vind hem wel meer waard dan 2K.
Het is een groene Grim Shadow Staff.
Energy + 10
Dmg 11-22 (9 soul_reaping)
20% kans om recharge van spells te halveren
Energy +5 (alleen als health boven 50% is, dit is wel jammer)
Health +60
Hoe vaker ik er naar kijk, hoe duurder hij lijkt. Hebben jullie enig idee voor hoeveel ik dit kan verkopen?
http://www.guildwarsguru.comquote:Op woensdag 20 februari 2008 22:29 schreef Houtspeer het volgende:
Wat? guru? b/o?
quote:Op donderdag 21 februari 2008 00:52 schreef Elixabete het volgende:
[..]
Mijn goederen zijn pas goud waard.
Alles wat door mijn "digitale" handen gaat word onbetaalbaar.
En dat zegt eentje die Gwen een "Goedkope Trut" noemtquote:Op donderdag 21 februari 2008 00:52 schreef Elixabete het volgende:
[..]
Mijn goederen zijn pas goud waard.
Alles wat door mijn "digitale" handen gaat word onbetaalbaar.
Gwen is géén goedkope trut! Verdomme!quote:Op donderdag 21 februari 2008 10:04 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
En dat zegt eentje die Gwen een "Goedkope Trut" noemt![]()
![]()
quote:Op donderdag 21 februari 2008 10:08 schreef Elegy het volgende:
[..]
Gwen is géén goedkope trut! Verdomme!!
Respect voor mijn echtenote zeg!quote:Op donderdag 21 februari 2008 10:16 schreef HMaster-II het volgende:
[..]Meteen de nieuwe Topic Titel voor het volgende topic
![]()
Ik wist hetElegy op de kast
15kquote:Op donderdag 21 februari 2008 11:20 schreef Elegy het volgende:
Natuurlijk! We zijn al verloofd zelfs!
Wtb beautiful pendant, pearl & feather! kkthnxbai!
sorry, ik doelde inderdaad op guildwarsguru.com op het forum kan je een price check laten doen en iemand had dat gedaan voor jouw item, kwam uit op een buy out van 8kquote:Op woensdag 20 februari 2008 22:29 schreef Houtspeer het volgende:
Wat? guru? b/o?
Scammerquote:
quote:
Da's de neppe Gwen, ik heb de Echte Gwenquote:Op donderdag 21 februari 2008 13:47 schreef Jo0Lz het volgende:
[..].
Whehehe, Gwen, jullie weten het nog allemaal niet, maar dat is Gaile Gray undercover.En als je die IRL hebt gezien, ben je direct genezen
.
quote:Op donderdag 21 februari 2008 14:00 schreef Elegy het volgende:
[..]
Da's de neppe Gwen, ik heb de Echte Gwen![]()
![]()
quote:Op donderdag 21 februari 2008 14:26 schreef Houtspeer het volgende:
Elixabete, ik heb mijn onderbroekje heel mooi gedyed. Ik kon geen roze vinden helaas. Maar nu is hij mooi geelachtig.
Wil je mijn onderbroekje nog zien?
OMG dudequote:Op donderdag 21 februari 2008 14:26 schreef Houtspeer het volgende:
Elixabete, ik heb mijn onderbroekje heel mooi gedyed. Ik kon geen roze vinden helaas. Maar nu is hij mooi geelachtig.
Wil je mijn onderbroekje nog zien?
Nope. Niet eens een beetje.quote:Op donderdag 21 februari 2008 15:40 schreef Houtspeer het volgende:
Jaloers?
quote:Op donderdag 21 februari 2008 15:40 schreef Houtspeer het volgende:
Jaloers?
Dan was hij dat ook alquote:Op donderdag 21 februari 2008 15:47 schreef Houtspeer het volgende:
Nee, dat kan ook niet. Ik heb een geil mesmer-armor wat op een nachtjapon lijkt en als ik m'n jurkje af doe zie je pas mijn broekje, oftewel onderbroekje. En die is nu geelachtig, tof he?
Ik Gwen niet tijdens het fappenquote:Op donderdag 21 februari 2008 15:59 schreef Elixabete het volgende:
fappen op Gwen vond ik al sick maar Houtspeer, dat slaat echt alles
Very nicequote:Op donderdag 21 februari 2008 19:19 schreef Elixabete het volgende:
Yes
een perfect Stormbow of Fortitude gekocht
[ afbeelding ]
Lekker tochquote:Op donderdag 21 februari 2008 14:24 schreef Jo0Lz het volgende:
[..].
Keep on dreamin' dude. Jij hebt de pedo versie.
Wat nou fantasy? Ik laat mij fappen door Gwenquote:Op donderdag 21 februari 2008 16:25 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik Gwen niet tijdens het fappen![]()
Stoute meid![]()
Dat is voor Elegy z'n fanatsy-wereld
Mijn meest active miepsje 'Goth o Doom' is een Prophecies Necromancer. Ik ben met haar door alle gebieden aan het zwerven.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 09:49 schreef Wiehoe het volgende:
Spelen er nog wel veel nederlanders? of speelt niemand meer in prophecies ofzo?
Tering...je bent ook geen steek veranderd sinds de laatste keerquote:Op vrijdag 22 februari 2008 08:42 schreef Elegy het volgende:
[..]
Wat nou fantasy? Ik laat mij fappen door Gwen
Nee, idd. Tja, je moet wat, na maanden van frustratiequote:Op woensdag 27 februari 2008 10:57 schreef Ardenlyn het volgende:
[..]
Tering...je bent ook geen steek veranderd sinds de laatste keer![]()
![]()
![]()
Ik wil die laatste GW wel kopen maar twijfel best wel.
Zoveel tijd als eerst heb ik niet sinds onze zoon geboren is.
Is het nou echt een leuke aanvulling op de rest?
Gewoon, een Ranger zonder bodyarmorquote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:48 schreef Houtspeer het volgende:
Zo hey, moet je zien wat ik net buiten droks heb gevonden:
[ afbeelding ]
Gewoon een bijna topless vrouwtje. Wie is dat?
Ik ga eens kijken of ik de Database ook netwerkmatig kan laten werken. Hoef je maar één database te upgraden en zijn meteen alle clients up-to-datequote:Op woensdag 27 februari 2008 15:20 schreef Elegy het volgende:
Anders meteen even een gw.exe -image aanmaken.
Dan een nachtje laten draaien en daar weer een backup van maken. Is wel prettig
quote:Op woensdag 27 februari 2008 15:20 schreef Elegy het volgende:
Anders meteen even een gw.exe -image aanmaken.
Dan een nachtje laten draaien en daar weer een backup van maken. Is wel prettig
Wtf ben jij dat? _0-quote:Op donderdag 28 februari 2008 12:43 schreef Houtspeer het volgende:
Ik speel het meest met Purple Snow Tulip.
Ered, jij wilt gewoon mijn onderbroekje zien he? Viezerd
Nou ik heb nieuws voor je, ik heb een heel anders armor nu, lekker prestige. Mede dankzij Elixabete, haar 1k heeft mij erg goed geholpen
Hey dus jij bent die kleine monk. Waarom zijn al die monks zo klein?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 12:58 schreef Ered het volgende:
[..]
Wtf ben jij dat? _0-
Jij die me altijd op de late avond aanspreekt met bink?
Oja, dankje voor de glittering dust
Mijn monk is heel lang. Maar ik had liever een schattig klein monkje gehadquote:Op vrijdag 29 februari 2008 14:19 schreef Houtspeer het volgende:
[..]
Hey dus jij bent die kleine monk. Waarom zijn al die monks zo klein?
Ziet er niet uit. Ik verwacht wel iets terug na die glittering dust, iets wat ook glittert, misschien een ecto ofzo?
Dat komt door de CE van Propheciesquote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:18 schreef Houtspeer het volgende:
Ja dat zie ik wel vaker, hoe komt dat?
heb ik 2 hero's van interrupts voorzien, werkt het nog voor geen meter.. Dit irriteerd mij als de ziekte.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 10:36 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Mijn meest active miepsje 'Goth o Doom' is een Prophecies Necromancer. Ik ben met haar door alle gebieden aan het zwerven.![]()
Ben alleen al een week niet meer aan het gamen geweest.
Ik bijt me nu kapot op een Eye of the North quest.http://wiki.guildwars.com/wiki/The_Anvil_of_Dragrimmar
ik heb geen goede interrupts
Kan je mij die buildcode eens doorgeven Elegy? Dan kan ik die eens proberen met een mesmer.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 10:31 schreef Elegy het volgende:
Messies zijn leuk om te spelen maar erg moeilijk want als je een dom mes bent is het continu kijken of je iets kan interrupten. Met mijn pve messiechick fiets ik eigenlijk best snel door het spel heen. Conjure nightmare en phantasm, empathy, backfire, crippling anguish (E) en nog wat energydrainers en wat disabelers en hoppa.
Heb nog geen pvp ervaring ermee, volgens mij best lastig. Wat ik ruk vind, is dat veel mes skills een aardig lange recharge hebben.
Ik kan ergens laat vanavond pas GW'en (krijg nog bezoek), dan zal ik het hier wel even posten, of ingame doorgevenquote:Op vrijdag 7 maart 2008 12:28 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Kan je mij die buildcode eens doorgeven Elegy? Dan kan ik die eens proberen met een mesmer.
Ah tnxquote:Op vrijdag 7 maart 2008 13:55 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik kan ergens laat vanavond pas GW'en (krijg nog bezoek), dan zal ik het hier wel even posten, of ingame doorgeven
Het is niet een heel erge superbuild maar ik kan er aardig mee overweg
Iedereen is vertrokken. Er zijn nog maar een paar actieve over inderdaad... Jammerquote:Op zaterdag 15 maart 2008 18:00 schreef Houtspeer het volgende:
Wat tof, klopt het dat er nu maar 2 actieve fokleden zijn?
Ik zal er zeker weer zijn met GW2. Hopenlijk krijgen we dit jaar nog een Open Beta.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:40 schreef Jo0Lz het volgende:
Iedereen is vertrokken. Er zijn nog maar een paar actieve over inderdaad... Jammer.
Hopen dat het met de komst van GW2 weer opbloeit..
1 April slimmettequote:Op dinsdag 1 april 2008 09:42 schreef Ardenlyn het volgende:
Wat is er aan de hand in GW?![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 1 april 2008 09:42 schreef Ardenlyn het volgende:
Wat is er aan de hand in GW?![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 1 april 2008 12:46 schreef WyriHaximus het volgende:
Volgens mij hebben jullie WoW Vs. GW gewonnenhttp://www.wowwiki.com/Main_Page
Vind het nog steeds ruk dat ik niet kan springen in GQ de laatste kaar dat ik het probeerde. Plus dat ik de vrijheid van wow er in mis (om te gaan en staan waar je wilt).quote:Op dinsdag 1 april 2008 13:11 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Kunnen jullie WOW-ers eindelijk leren wat een echt spel is
1 APRIL!!!!!!!quote:Op dinsdag 1 april 2008 12:46 schreef WyriHaximus het volgende:
Volgens mij hebben jullie WoW Vs. GW gewonnenhttp://www.wowwiki.com/Main_Page
Ik zal ook zeker bij GW2 zijn.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:40 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Iedereen is vertrokken. Er zijn nog maar een paar actieve over inderdaad... Jammer.
Hopen dat het met de komst van GW2 weer opbloeit..
hopen dat we dan een bloeiende Fok! community in game kunnen opzettenquote:
1 april...quote:
Niet alles, je HoM met al je grindwars titels staat er nogquote:Op woensdag 2 april 2008 07:22 schreef Ge4ce het volgende:
Ik zit zo eens GW2 scenario te kijken. Zowat alles is vernietigd wat wij in GW hebben opgebouwd, ehhh.![]()
And I dub thee: Emo Wars!quote:Op woensdag 2 april 2008 08:39 schreef Ge4ce het volgende:
Woohoo!
Dat Cantha niet meer berijkbaar is,...
Dat Elona getijsterd wordt door undead,...
Dat Charr (bijna) heel Ascalon heeft vernietigd,...
Gaaf man, lekker positief zijn ze daar bij NC Soft.
OMG! OMG OMFG! WE KUNNEN TERUG!quote:Miscellaneous
Loremaster Ermenred in Lion's Arch will now allow characters to travel back to Pre-Searing Ascalon after they've successfully performed a number of tasks.
Guild Wars 2 is IMO niet echt een concurrent voor die MMOs. Age of Conan bijv. is al 5 jaar in ontwikkeling en kwa content kan GW2 daar niet mee concurreren. Ik zie Guild Wars als een soort slimme, andere soort van MMO die niet echt in dezelfde genre valt. Ik ben sinds kort weer terug gegaan naar WoW en speel vrijwel geen Guild Wars meer, maar toch kijk ik naar Guild Wars 2 uit.quote:Op woensdag 2 april 2008 13:22 schreef Ge4ce het volgende:
Ik vraag me af wanneer Guild Wars 2 uit zal komen. Als ze slim zijn doen ze dat nog voor 2009.
Met de komst van Age of Conan(20 mei 2k8), Aion(Q3/4 2k8) en Warhammer: Online(Q3/4 2k8).
En sinds de datum van WoW: Wrath of the Lich King ook nog niet bekend is,...
Helaas 1 april grapquote:Op woensdag 2 april 2008 11:12 schreef Elegy het volgende:
Enkele updates, en check dit:
[..]
OMG! OMG OMFG! WE KUNNEN TERUG!
...of is dat een flauwe 1 april grap?
Jammerquote:Op woensdag 2 april 2008 18:35 schreef Ardenlyn het volgende:
[..]
Helaas 1 april grap(tenminste staat op guild wars wiki)
Dat ligt aan jou, er zijn heel wat skills generfedquote:Op woensdag 2 april 2008 19:15 schreef Ge4ce het volgende:
iii, Ligt het aan mij of is Guild Wars amper veranderd het laatste half jaar?
Ik heb al zoveel Guild Wars gespeeld... op een gegeven moment houd het gewoon op.quote:Op zaterdag 5 april 2008 20:36 schreef sinemet het volgende:
Heeej waar blijven de fokkers ingame???? Ik zie niemand meer man.
quote:The Guild Wars Third Anniversary Celebration
It's that time again! Three years ago this Monday, Guild Wars was launched and players entered the world of Tyria for the very first time. Now, the franchise stands tall with two additional campaigns, an expansion, and an eagerly anticipated sequel on the way.
We couldn't have done it without the loyal support of each and every one of you. Whether you stepped into Ascalon in 2005 or if you've just created your first character, we'd like to thank you with a celebration in your honor.
The festivities begin on Thursday, April 24 after the live update, running until Noon on Tuesday, April 29. Read on for details about all the fun!
Thursday, April 24
After the live update, you can replay the Hell's Precipice end mission for a brand new reward.
Birthday Cupcakes begin to drop from creatures.
As an added treat, fireworks displays will start to light up the sky every hour in Lion's Arch, Shing Jea Monastery, Kamadan, and the Great Temple of Balthazar.
Friday, April 25
Starting at Noon Pacific (-7 GMT), the Boardwalk will re-open in the Shing Jea Monastery.
NPCs will provide access to Rollerbeetle Racing and the Dragon Arena from Lion's Arch, Shing Jea Monastery, Kamadan, and the Great Temple of Balthazar.
Monday, April 28
Starting at 12:01 AM Pacific, third year miniatures will become available. (Remember that birthday gifts are given all year round, so you will receive your gift on the personal birthday (creation date) of each character on your account.)
New End Game Rewards
Saving the world may be all in a day's work for some, but heroic efforts should still be rewarded. To commemorate the third anniversary of Guild Wars, players who complete Hell's Precipice (the final mission of the original campaign) will receive a Deldrimor Talisman. This end-game trophy can be exchanged for one of the new Deldrimor weapons.
As an early anniversary present, we'll open up this special end-game addition on Thursday, April 24 after the live update. Even if you've already completed the campaign, replay the Hell's Precipice mission to receive your due reward.
Let the Games Begin!
Celebrate with the good citizens of Shing Jea Monastery, who have reopened their ever-popular Boardwalk—to those who have access to Shing Jea, of course—for the anniversary celebration. Whether you're feeling Lucky or just want to kick back and have a good time, the games of chance along the Shing Jea Boardwalk will certainly have what you're looking for.
For those of you with a competitive streak, compete at the Dragon Arena and race at the Rollerbeetle Track. These unique PvP events will be accessible from Lion's Arch, Shing Jea Monastery, Kamadan, and the Great Temple of Balthazar.
Returning Rewards
If you're going to celebrate right, you need cake! Starting on Thursday, you'll find Birthday Cupcakes during your adventures, whether by defeating foes or by exchanging Victory Tokens for them.
Monday, April 28 is when the much-anticipated birthday presents begin arriving. Starting at 12:01 AM Pacific, players who have characters turning three years old will find a gift in their inventories—one of a new set of miniatures created especially for this birthday celebration. Characters turning one or two will receive a wrapped miniature from that corresponding set of past Guild Wars birthday presents. Birthday gifts are given year round, so you will receive your gift on the personal birthday (creation date) of each character on your account.
As a grand addition to our celebration, fireworks displays will light up the skies in Lion's Arch, Shing Jea Monastery, Kamadan, and the Great Temple of Balthazar every hour starting after the live update on April 24 and running through Noon Pacific (-7 GMT) on April 29.
Don't miss this event. After all, Guild Wars only turns three once!
We would like to thank each and every one of you for your continued support, and wish you the best of adventures in the coming year. Enjoy the celebration!
quote:Op maandag 28 april 2008 16:58 schreef WjeroneW het volgende:
En is het al bekend wanneer Guild wars 2 uitkomt?
quote:GWW:
Guild Wars 2 is expected to go into beta test in the second half of 2008. No release date has been announced.
Fire ele. Da's de grootste damagedealer. Water is voornamelijk om vijanden te vertragen, earth is erg goed in defensief, air is dan ook wel sterk (met X% armor penetration skills) maar fire is naast dot (burning) ook een goede AoE nuker (meteor shower ftw)quote:Op zaterdag 3 mei 2008 10:40 schreef WjeroneW het volgende:
Ik ga vandaag een nieuwe char maken, ik wil der ff een paar uitproberen.
Ik heb gekozen voor een elementalist en ik doe ranger als 2e profession voor de traps enzo (defensief). Maar ik wil natuurlijk ook een beetje aanvalskracht hebben, maar welke zou ik dan moeten kiezen van elementalist. En heb ik wel genoeg defensieve kracht met alleen de traps etc. van ranger.
quote:
Jij bent geen ele chick of wel somsquote:
Ik heb lekker al een Gwenquote:Op maandag 5 mei 2008 06:54 schreef Ardenlyn het volgende:
Hmmm helemaal gemist die birthday![]()
Op 27 mei zal ik mijn 2de birthday present krijgen....hopelijk Gwen!!!
Elegy geilt op elke ele chick...zelfs op z'n eigen![]()
![]()
Factions is een kwestie van zo snel mogelijk van het eiland af, dan een paar UPS quests en hop, binnen een uurtje of twee ben je lvl 20quote:Op maandag 5 mei 2008 12:23 schreef jpg97 het volgende:
HOI!
Ik heb sinds kort GW: Factions ( via het werk goedkoop kunnen krijgen).
Iemand tips hoe ik het snelst kan levellen?
Ben na 3 uurtjes spelen nu lvl 10.
Mijn ingae naam is Esekiel Rage Voeg die maar eens toe. Kan ik je inviten in mn NL guild. Hebben 100members en dikke alliantie, zeer relaxt.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 09:56 schreef jpg97 het volgende:
irritant gezeik
Ben ik lid van zo'n guild ( met een belgische als guild leader ofzoiets ) ben ik bezig met een kk moeilijke quest, dus ik vraag al kei lang om hulp ofzo, helpt er niemand.
En dat Belgische wijf de hele tijd in de guildhal wat stom met het poppetje dansen
Ik zoek wel een andere Guild, zo heb ik er ook niks aan
Da's tocht EZekiel, met een-z-? Of ben jij niet ook van het hardware.info forum?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:09 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Mijn ingae naam is Esekiel Rage Voeg die maar eens toe. Kan ik je inviten in mn NL guild. Hebben 100members en dikke alliantie, zeer relaxt.
Necro's doen meer vanaf een afstandje. Die blijven niet op close combat afstand. Assassins meoten het van steekwapens hebben. Maar een goede party zorgt er voor dat de close combatters beter beschermd worden door Monks en Ellementalists. Je gaat als team een quest in.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:29 schreef jpg97 het volgende:
Ok
Tot nu toe had ik zoiets van :" wat heb ik aan zo'n Guild? "
Al die leden waren alleen maar aan het chatten in de Guildhal, en deden geen quests ofzo, alleen maar chatten en stom dansen
Als ik dan vroeg of iemand wilde helpen met levellen of een quest dan werd er dus niks gedaan.
Ook werd er gezegd dat ik beter een Necromancer kon maken ( ik was assassin ).
Hoe kan ik uit een Guild stappen?
Necro moet je leren, één van de meest eenvoudige manieren om GW te leren kennen is een War/Monk aan te maken. Ele is op zich ook wel een heel stuk recht toe recht aan totdat je verder komt en je meer kan leren wat je als teamsupport kan doen.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:29 schreef jpg97 het volgende:
Ok
Tot nu toe had ik zoiets van :" wat heb ik aan zo'n Guild? "
Al die leden waren alleen maar aan het chatten in de Guildhal, en deden geen quests ofzo, alleen maar chatten en stom dansen
Als ik dan vroeg of iemand wilde helpen met levellen of een quest dan werd er dus niks gedaan.
Ook werd er gezegd dat ik beter een Necromancer kon maken ( ik was assassin ).
Hoe kan ik uit een Guild stappen?
Nee, met een s, met een z was al in gebruik.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:29 schreef Elegy het volgende:
[..]
Da's tocht EZekiel, met een-z-? Of ben jij niet ook van het hardware.info forum?
Ah, dan ben ik abuisquote:Op dinsdag 6 mei 2008 12:25 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Nee, met een s, met een z was al in gebruik.
Assassin is cool genoeg.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:29 schreef jpg97 het volgende:
( ik was assassin ).
GW draait meer om skills. Je kan buiten outposts geen skills equippen, tenzij je een elite skill gecapped hebt. Ook kan je er maar acht in je skillbar frotten en heb je geen potions om jezelf te kunnen buffen.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 13:09 schreef SharQueDo het volgende:
Kan iemand mij vergelijkingen geven met WoW als argumenten waarom GW beter/anders dan WoW zou zijn? Misschien stap ik dan wel over, aangezien het op level 70 geen bagger meer aan is en ik wel loop te betalen, en aangezien GW gratis is (per maand, zeg maar). Dus voordat ik GW mocht kopen, wie o wie haalt mij over?Lijkt me best een interessante game, alleen om gelijk de winkel in te rennen om hem (+ expansions?) op voorhand aan te schaffen lijkt me ook een beetje cru.
Gaarne. PM me maar, als je wil.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:09 schreef Elegy het volgende:
[..]
GW draait meer om skills. Je kan buiten outposts geen skills equippen, tenzij je een elite skill gecapped hebt. Ook kan je er maar acht in je skillbar frotten en heb je geen potions om jezelf te kunnen buffen.
Ook is GW instanced en kan je altijd voorspellen waar de monsters lopen en wat voor monsters het zijn -> makkelijker farmen/grinden als je dat wil.
Waarom download je de client niet van de site en gebruik je een trail key? Ik heb er nog wel een paar liggen als je wil
Da's veertien dagen of tien uur (ofzo), wat als eerste komt. Kan je mooi een beetje proberen.
Weet niet hoelaat ik thuis ben maar zal je er wel eentje pm'enquote:
Ey Freddie. Was niet thuis.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:28 schreef Wiehoe het volgende:
[..]
Hee, hoe was het bij je kameraad gisteren
Ja zeker. Laatst weer begonnen. Maar ik speel al een aardige tijd inderdaadquote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:33 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Ey Freddie. Was niet thuis.Ik dacht nog van, ik bel hem ff, neemt ie niet op.
Goed dat ik niet in 1x door ben gelopen naar z'n huis dus. In't centrum ff patatje gehaald en m'n pa heeft me opgehaald uit 't centrum.
![]()
Jij speelt (ook) GW?![]()
Tuurlijk kan je in WoW meer, GW en WoW zijn absoluut niet dezelfde soort spellen.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 13:25 schreef sanakthe het volgende:
Naja, ik ben van GW overgestapt naar WoW puur om 't feit omdat het na level 20 echt bagger is
Tenminste ALS je van pve houdt. Missies houden snel op, qeusts zijn matig imo, en d.m.v de titels die je kan behalen in GW is iedereen tegenwoordig aan het grinden. Naja, ik kan ook niet zeggen hoe het is in WoW na level 70, aangezien ik nog maar level 40 ben, maar volgens mij kan je dan alsnog veel meer dan in GW.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |