abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56429545

Deel 26 » Welkom bij het FOK Guild Wars topic!

Guild Wars wordt door de makers geen MMORPG genoemd, maar een CORPG (Competitive Online RPG).
De nadruk ligt hier op competitief spel. Guild Wars neemt de beste elementen uit de hedendaagse MMORPGs en combineert dit met een innovatief missie-systeem die vervelende dingen uit MMORPGs elimineert zoals: camping, ganking, kill-stealing en loot-hogging.

Dankzij het dynamic quest systeem heeft alles wat je doet invloed op jouw persoonlijke toekomst in de game.
Ondanks het feit dat de focus van Guild Wars op competitie en het Player vs Player gedeelte ligt, zit er een zeer uitgebreid PvE (Player vs Environment) gedeelte in die zelfs de meest doorgewinterde RPGer een tijd lang zoet zal houden. Door quests en missies te doen krijgt de speler toegang tot steeds meer nieuwe skills, nieuwe armor en upgrades. Heb je eenmaal een nieuwe skill 'unlocked', dan blijft die skill dat altijd en hoef je er later niet weer naar op zoek te gaan. Skills die je unlocked in PvE worden voor de speler toegankelijk in PvP. Hoe meer quests je doet, des te groter wordt dus het arsenaal aan skills die je kan gebruiken in PvP.
Voor Guild Wars hoef je trouwens niet per maand te betalen.

De meest recente toevoeging binnen Guild Wars is de HARD MODE. Deze mode wordt beschikbaar voor een account, als met een van de characters op het account een campaign is uitgespeeld. In Hard Mode kun je andere titels verdienen, meer unieke items vinden en natuurlijk je skills testen tegen sterkere en slimmere groepen. Door de Hard Mode is het droppen van items en loot wel veranderd. De loot dropt nu in verhouding tot je party. Ben je solo aan het "farmen" dan droppen nu dus veel minder items, dan wanneer je met een volledige party aan het slachten gaat.

De eerste uitbreiding voor het spel. Guild Wars Factions introduceert nieuwe skills, een nieuw wereld om te verkennen, en twee nieuwe professions, de Assassin en de Ritualist. En misschien nog belangerijker: in Guild Wars zitten twee Factions waar jij je bij kunt aansluiten. Deze Factions zullen in PvP battles hun oorlog uitvechten en kunnen daarmee gebieden op de kaart innemen.

De setting van Factions, is Aziatisch, iets wat direct duidelijk wordt, als je een character aanmaakt in deze campaign. Ook de gebouwen, namen van plaatsen en armors, hebben een oosters tintje. Het eerste wat opvalt, is dat het allemaal wat groener is dan de Prophecies campaign. (Met uitzondering de Pre-searing.)

Guild Wars' tweede uitbreiding. Guild Wars Nightfall introduceert het Hero systeem.
Dit stelt de speler in staat henches mee te nemen, die hij zelf kan "inrichten". Wapens, skills en besturing kunnen ingesteld worden, waardoor de heroes beter kunnen presteren dan de henchies. Dit hangt natuurlijk wel af van wat de speler instelt bij de heroes. Ook is natuurlijk andere content toegevoegd, zoals skills, wapens en armor. De twee nieuwe professions die met deze expansie beschikbaar komen, zijn de Dervish en de Paragon.

De setting is dit keer wat Afrikaans. De characters en de bijbehorende uiterlijke karakteristieken, zijn hierop afgestemd. De dansjes van de vrouwelijke Paragon, is ook een echte traditionele Afrikaanse dans.

Eye Of The North (GWEN). De naam van de nieuwste en tevens laatste uitbreiding van Guild Wars.
Deze laatste campaign biedt geen nieuwe professions, maar wel een nieuw gebied, nieuwe skills, nieuwe armor en nieuwe items. Het laat ook een schim zien van de nieuwe personages en rassen die we kunnen gaan verwachten in Guild Wars 2 (! Daarover later meer). Het speelt zich af in grotten/dungeons onder het gebied van de eerste campaign, Guild Wars Prophecies.

Guild Wars2, blijft volgens Mike O'Brien een no-monthly-fee product, om de traditie van Guild Wars voort te zetten.
De systeemvereisten blijven vooralsnog aan de lage kant, zoals bij de eerste versie van het spel, maar er wordt wel gezegd dat de vereisten hoger gaan liggen, dan bij het eerste deel.
De support voor Guild Wars 1, blijft, ook als Guild Wars 2 uitkomt. Er blijven dus vakantie evenementen, en toernooien georganiseerd worden.

De besturing van Guild Wars, wordt wel aangepakt. Met name het "klik om te lopen" zal verdwijnen, alhoewel het targeting systeem wel blijft bestaan. Guild Wars 2, introduceert een Z-axis, waardoor het mogelijk voor spelers om over obstakels heen te springen. Ook worden andere interactieve vormen met de omgeving aangegrepen, waardoor het mogelijk wordt, om te glijden, in bomen te klimmen en zwemmen.

Gameplay veranderd drastisch, er zijn tot nog toe alleen plannen, maar dit is bekend op de wiki:
quote:
The game will be on multiple servers or "worlds," but players will not be bound to a world and may therefore change worlds as they would districts, except that they encompass the entire game, instead of just an outpost.
There will be changes to instancing system used. Persistent areas, similar to those traditionally used in other online multiplayer games, will be introduced to Guild Wars which may allow players to meet and interact while exploring.
Instances will still be used for missions and dungeons. An "Event System" will be used to notify players of big events in the world, the return of a dragon, for instance.
In GW 2 komen de volgende nieuwe rassen:

• Asura
  • Charr
  • Human
  • Norn
  • Sylvari

Meer informatie over Guild Wars 2, kun je hier vinden.

Ook het FOK!forum heeft een guild. Iedereen is in principe welkom om in de guild te komen. Hoe meer mensen, hoe gezelliger!

Ook heeft de Fok! Guild een TeamSpeak server, en een Site+Forums, deze zijn natuurlijk toegankelijk voor iedereen, dus je hoeft geen lid te zijn van de guild om builds te delen, of andere informatie te posten!

Darky.NL schrijft:
    quote:
    Wij bestaan uit +- 40 Nederlandstalige leden. Echter, is de helft al lange tijd niet online geweest, en zijn we nu hard op zoek naar meer mensen die onze guild wat actiever en gezelliger kunnen en willen maken!
    Op dit moment zitten we in een volledig nederlandse alliance, samen met onder andere de Guild van GoT, (Gathering of Tweakers) en een vijf-tal andere guilds.
    Deze Kurzick alliance bestaat dan ook alleen uit NL/BE leden.

Als Guild hebben wij een Guildhall, Isle of Meditation.
    Hierin hebben we bijna alle NPC's unlocked, we moeten er nog een paar nieuwe bij.
    We hebben een mooie oranjeachtige cape met een leeuw erin.
    De FOK guild heeft een eigen site met eigen forum en een teamspeak server.

FOK! Guild accepteert altijd members, van alle levels, als de spelers maar Nederlands kunnen spreken. Het maakt niet uit of je net begint of niet, hoe meer mensen, hoe meer vreugde! Dus, ben je een beetje sociaal, vind je het leuk om met gezellige mensen te spelen?

Join de FOK! Guild!
    Mensen! We hebben echt hard mensen nodig om onze guild gezelliger te maken. We hebben een functionele site, met forums, een Alliance (nog wel...) waar we veel mee kunnen doen, maar onze guild is gewoon niet actief genoeg! (Hierdoor gaan members weg, en kom je in een neerwaartse spiraal!)

Voor een lijstje met Fok!kers die ook GW spelen, kun je hier terecht.
    Hier kun je jezelf toevoegen, al dan niet als lid van de Fok! Guild.

• Officiele Guild Wars website
  • Officiele Guild Wars Wikipedia
  • Fok! Guild Website

• ArenaNet
  • GW Online Forums
  • Guild Wars Guru
  • Guild Wiki
  • Fok! Games

Vorige delen:
    [01] | [02] | [03] | [04] | [05] | [06] | [07] | [08] | [09] | [10]
    [11] | [12] | [13] | [14] | [15] | [16] | [17] | [18] | [19] | [20]
    [21] | [22] | [23] | [24] | [25]

De OP kun je hier vinden.

[ Bericht 0% gewijzigd door Jo0Lz op 31-01-2008 12:50:17 ]
  • pi_56429751
    ik moet dit echt weer een keer gaan spelen
    "Those unforgettable days, for them I live"
      donderdag 31 januari 2008 @ 12:49:00 #3
    74548 Jo0Lz
    Lick the box!
    pi_56431138
    . Nieuw deel!
    quote:
    Op donderdag 31 januari 2008 11:47 schreef zquing het volgende:
    ik moet dit echt weer een keer gaan spelen
    . De Bonus Mission Pack, kun je nu ook kopen in de online store, en via DLgamer.com .
    Heb hem dan ook op de PC nu .
    Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
      donderdag 31 januari 2008 @ 13:17:46 #4
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_56431955
    Ik heb nog geen ruk met die bonuspack gedaan, hoewel ik hem al maanden heb
    "L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
    pi_56431992
    *meldt
    Imperare sibi maximum imperium est
    pi_56432316
    quote:
    Op donderdag 31 januari 2008 09:16 schreef Ered het volgende:
    Killstealers dan?
    Killstealers? Je speelt als team, wil je niet dat een ander meegaat dan invite je hem niet wanneer je in de outpost zit.
    Killsteal bestaat niet, items jatten wil niet, pvp gedoe wil niet in normale gebieden etc etc.
      donderdag 31 januari 2008 @ 13:38:12 #7
    74548 Jo0Lz
    Lick the box!
    pi_56432501
    quote:
    Op woensdag 30 januari 2008 18:12 schreef Ered het volgende:

[..]

Dan zijn wij volgens mij de enige die dat een pluspunt vinden .

Geen open ares
    Open Areas lijkt mij best heel erg leuk. Heb je ook tijdens het gamen een gevoel van mmo. (Nee, GW is geen MMO.)
    quote:
    Op donderdag 31 januari 2008 09:16 schreef Ered het volgende:
    Killstealers dan?
    Als je in de area staat, krijg je XP en loot, dus killstealing kan haast niet
    quote:
    Op donderdag 31 januari 2008 11:27 schreef Elixabete het volgende:

[..]

Dan moet je erg dom zijn als je het laat vallen
    Je krijgt zelfs een waarschuwings venster. Als je dan niet leest en wel dropt, ja dan ben je best dom ja ,
    pi_56433123
    quote:
    Op donderdag 31 januari 2008 13:30 schreef DarkY.NL het volgende:

[..]

Killstealers? Je speelt als team, wil je niet dat een ander meegaat dan invite je hem niet wanneer je in de outpost zit.
    Killsteal bestaat niet, items jatten wil niet, pvp gedoe wil niet in normale gebieden etc etc.
    ik vind de verdeling van de drops best wel slecht.
      donderdag 31 januari 2008 @ 14:24:17 #9
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_56433668
    quote:
    Op donderdag 31 januari 2008 14:03 schreef Elixabete het volgende:

[..]

ik vind de verdeling van de drops best wel slecht.
    Ik ook, ik krijg nooit wat Ook niet in FoW/UW. Nuja, tenzij je een non-maxed paarse Waterstaff of Firemagic meetelt
    "L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
    pi_56435367
    *topic als rune aan Necromancer-miepje hangt*
    Op zondag 1 maart 2009 16:07 schreef RonaldV het volgende: Jij bent nog niet verzuurd genoeg :{w
    Canon 500n | 300D | 30D | 1DmkIII | 24-105mm F/4 L | 70-200mm F/2.8 L | 50mm F/1.8 | 8mm Peleng Fish | 580EX-II | Metz44 | + de rest van de kitlensjes
    pi_56435433
    Killstealing gaat ws straks wel lukken in GW2
    Imperare sibi maximum imperium est
      donderdag 31 januari 2008 @ 16:05:39 #12
    74548 Jo0Lz
    Lick the box!
    pi_56436310
    quote:
    Op donderdag 31 januari 2008 15:33 schreef de_priester het volgende:
    Killstealing gaat ws straks wel lukken in GW2
    Ik denk van niet. Dit omdat het niet de eerste keer is dat deze mensen een MMO ontwikkelen.
    Er zal vast een oplossing voor bedacht worden, dus het is een beetje in de ruimte kletsen door te zeggen dat dat wel mogelijk wordt in GW2.
      donderdag 31 januari 2008 @ 17:38:59 #13
    65330 Ruzbeh
    Five inches but its thick
    pi_56438373
    tvp
    De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
    pi_56439022
    Aanstaand weekend krijg je dubbel gold en experience reward voor vanquishen. Dit weekend begint op vrijdag om 21.00 uur en gaat door tot maandag 9.00 uur.

Jeeeej.
    pi_56440502
    Met killstealen bedoel ik dus dat je bepaalde farms niet meer kan doen (want iedereen farmt daar dan), dan kun je alleen grinden enzulks.

En tvp
      vrijdag 1 februari 2008 @ 03:59:49 #16
    184042 Rxmundi
    Totally in the war
    pi_56450145
    quote:
    Op donderdag 31 januari 2008 19:15 schreef Ered het volgende:
    Met killstealen bedoel ik dus dat je bepaalde farms niet meer kan doen (want iedereen farmt daar dan), dan kun je alleen grinden enzulks.

En tvp
    He wie weet hebben ze daar zelfs wel een oplossing voor. En ach, zoveel moeite heb ik er eigenlijk nooit mee gehad in de 'echte' mmorpgs. Meer zeikerds dan werkelijke 'stelers'.

Ik hoop gewoon dat ze de continuïteit er een beetje in kunnen houden. Meeste mmorpgs had ik wel gezien als je twee week moest farmen op 1 plek, om dat level omhoog te krijgen. De ene tegenstander was te sterk, de ander te weinig XP.

Enfin, eerst maar eens EOTN halen
    There is nothing on the hand
      vrijdag 1 februari 2008 @ 08:44:47 #17
    107405 DarkY.NL
    www.darky.nl
    pi_56451034
    quote:
    Op vrijdag 1 februari 2008 03:59 schreef Rxmundi het volgende:

[..]

He wie weet hebben ze daar zelfs wel een oplossing voor. En ach, zoveel moeite heb ik er eigenlijk nooit mee gehad in de 'echte' mmorpgs. Meer zeikerds dan werkelijke 'stelers'.

Ik hoop gewoon dat ze de continuïteit er een beetje in kunnen houden. Meeste mmorpgs had ik wel gezien als je twee week moest farmen op 1 plek, om dat level omhoog te krijgen. De ene tegenstander was te sterk, de ander te weinig XP.

Enfin, eerst maar eens EOTN halen
    het exp probleem bestaat eigenlijk niet in GW, lvl 20 haal je snel. Daarna is het de quests/missies doen.
    Items zijn ook niet zo erg belangrijk, al heb je een blauw item of goud/groen ze kunnen allen dezelfde stats hebben. Collector items zijn daarom een goedkoop alternatief.
    quote:
    Op donderdag 31 januari 2008 14:24 schreef Elegy het volgende:

[..]

Ik ook, ik krijg nooit wat Ook niet in FoW/UW. Nuja, tenzij je een non-maxed paarse Waterstaff of Firemagic meetelt
    Ja sorry, ik kan er niks aandoen dat ik altijd lucky ben
      vrijdag 1 februari 2008 @ 08:53:44 #18
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_56451149
    quote:
    Op vrijdag 1 februari 2008 08:44 schreef DarkY.NL het volgende:

[..]

Ja sorry, ik kan er niks aandoen dat ik altijd lucky ben
    Maar ik heb Gwen als minipet, en een Bone Dragon
    pi_56451283
    Zal mij benieuwen of we dit jaar nog een beta krijgen van Guildwars 2.
    De eerste GW heb ik na bijna 3 jaar wel een keer gezien.

Hopenlijk krijgen we volgende week nog een klein event omdat het Chinees Nieuwjaar is.
    Kan ik misschien weer een headgear aan mijn verzameling toevoegen.
    pi_56459039
    TVGW
      vrijdag 1 februari 2008 @ 14:55:12 #21
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_56459174
    quote:
    Op vrijdag 1 februari 2008 09:04 schreef torn_Machina het volgende:
    Zal mij benieuwen of we dit jaar nog een beta krijgen van Guildwars 2.
    De eerste GW heb ik na bijna 3 jaar wel een keer gezien.

Hopenlijk krijgen we volgende week nog een klein event omdat het Chinees Nieuwjaar is.
    Kan ik misschien weer een headgear aan mijn verzameling toevoegen.
    Beta zal wel besloten worden, misschien dat enkele topguilds wat keys krijgen. Ik hoop dat mijn guild zoiets zou krijgen (Xen of Onslaught)
    pi_56459660
    Hmm, Chinees nieuwjaar vind ik alleen handig omdat ik dan zo'n stukje Arena kan exploren in Cantha
      zaterdag 2 februari 2008 @ 02:22:28 #23
    184042 Rxmundi
    Totally in the war
    pi_56473911
    quote:
    Op vrijdag 1 februari 2008 08:44 schreef DarkY.NL het volgende:

[..]

het exp probleem bestaat eigenlijk niet in GW, lvl 20 haal je snel. Daarna is het de quests/missies doen.
    Items zijn ook niet zo erg belangrijk, al heb je een blauw item of goud/groen ze kunnen allen dezelfde stats hebben. Collector items zijn daarom een goedkoop alternatief.
    Ja we speculeerden even over GW2. Verder heb je natuurlijk gelijk.
    There is nothing on the hand
    pi_56495135
    Het zijn de skins die belangrijk zijn, en collectors hebben meestal geen mooie skins.
      zondag 3 februari 2008 @ 12:55:33 #25
    74548 Jo0Lz
    Lick the box!
    pi_56497495
    quote:
    Op zondag 3 februari 2008 10:22 schreef Ered het volgende:
    Het zijn de skins die belangrijk zijn, en collectors hebben meestal geen mooie skins.
    Dat kan mij dus persoonlijk echt helemaal niets schelen. Ik kijk zelden naar de wapens, al helemaal niet van anderen .
      zondag 3 februari 2008 @ 13:31:40 #26
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_56498458
    quote:
    Op zondag 3 februari 2008 10:22 schreef Ered het volgende:
    Functionaliteit < uiterlijk
    pi_56502540
    Hmm, ja, maar ik wil ook een mooie skin

Oja, aangezien hoogstwaarschijnlijk een vriend uit mijn huidige guild wordt gekickt (Miss Wenters, kennen jullie die nog?) zou ik wel weer terugwillen naar Fok! (En hij ook :p)
      dinsdag 5 februari 2008 @ 11:29:39 #28
    107405 DarkY.NL
    www.darky.nl
    pi_56542961
    quote:
    Op vrijdag 1 februari 2008 08:53 schreef Elegy het volgende:

[..]

Maar ik heb Gwen als minipet, en een Bone Dragon
    ik heb ook een Bonedragon, Gwen ging trillen enzo, moest een bootje pakke etc (flauw he)

Die gwen komt nog wel (denk het neit maar positief blijven).
    quote:
    Op zondag 3 februari 2008 16:26 schreef Ered het volgende:
    Hmm, ja, maar ik wil ook een mooie skin

Oja, aangezien hoogstwaarschijnlijk een vriend uit mijn huidige guild wordt gekickt (Miss Wenters, kennen jullie die nog?) zou ik wel weer terugwillen naar Fok! (En hij ook :p)
    80% vd tijd zie je toch alleen je achterkant (daarom neem ik females :> ) en dan maakt de skin niet echt veel uit.
    Maar ok, er zijn een aantal leuke skins inderdaad. Ennuh iedereen is welkom in de guild (indien NL sprekend)
      dinsdag 5 februari 2008 @ 11:37:37 #29
    74548 Jo0Lz
    Lick the box!
    pi_56543097
    quote:
    Op dinsdag 5 februari 2008 11:29 schreef DarkY.NL het volgende:

[..]

ik heb ook een Bonedragon, Gwen ging trillen enzo, moest een bootje pakke etc (flauw he)

Die gwen komt nog wel (denk het neit maar positief blijven).
    [..]

80% vd tijd zie je toch alleen je achterkant (daarom neem ik females :> ) en dan maakt de skin niet echt veel uit.
    Maar ok, er zijn een aantal leuke skins inderdaad. Ennuh iedereen is welkom in de guild (indien NL sprekend)
    Iedereen is welkom. Iedereen stopt met GW spelen .
    pi_56543146
    Heb gisteren mijn Necro-armor verkloot met teveel runes met -75hp
    Gewoon verkeerde set niet meer te resurecten Need help
    Ik wilde een goede build maken, mar kom er achter dat ik skills mis.
    Nu kan ik alleen nog nieuwe armor gaan kopen om verder te kunnen

Someone hit me.
    Op zondag 1 maart 2009 16:07 schreef RonaldV het volgende: Jij bent nog niet verzuurd genoeg :{w
    Canon 500n | 300D | 30D | 1DmkIII | 24-105mm F/4 L | 70-200mm F/2.8 L | 50mm F/1.8 | 8mm Peleng Fish | 580EX-II | Metz44 | + de rest van de kitlensjes
      dinsdag 5 februari 2008 @ 12:03:39 #31
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_56543543
    Gooi je er toch gewoon een sp salvage kit overheen?

*slaat HM-masterII*
    pi_56543827
    quote:
    Op dinsdag 5 februari 2008 12:03 schreef Elegy het volgende:
    Gooi je er toch gewoon een sp salvage kit overheen?

*slaat HM-masterII*
    leg effe uit...
    Of anders effe op GW als ik online ben
    ze zeiden dat je met mutlitple runes je niet dooie pier zou gaan spelen nou mijn dooie Necromieps was niet meer resurectbaar
      dinsdag 5 februari 2008 @ 12:42:33 #33
    107405 DarkY.NL
    www.darky.nl
    pi_56543931
    met 55hp, kun je alleen met een 100% health res skill tot leven komen. Dus bij met Res signet.
    Runes kan je vervangen of salvagen zoals Elegy opmerkte.
    pi_56543998
    quote:
    Op dinsdag 5 februari 2008 12:42 schreef DarkY.NL het volgende:
    met 55hp, kun je alleen met een 100% health res skill tot leven komen. Dus bij met Res signet.
    Runes kan je vervangen of salvagen zoals Elegy opmerkte.
    En dan alle er weer afrukken?? Ook als er dubbele opzitten?
    Gewoon met je Salvage kit??
    wrom wissik dat niet
    Ik moet me toch beter verdiepen in de skills en builds... volgens mij doe ik ook nog te weinig damage

En ehhhh Elegy Leer mijn FOK!-Nick eens fatsoenlijk spellen Of kort het gewoon af naar HM2
      dinsdag 5 februari 2008 @ 13:05:04 #35
    107405 DarkY.NL
    www.darky.nl
    pi_56544132
    de salvage kit is er speciaal voor gemaakt, of drop er een andere rune overheen die je wel wilt gaan gebruiken
    Dmg zit meer in stats/skill gebruik.
      dinsdag 5 februari 2008 @ 13:50:26 #36
    65330 Ruzbeh
    pi_56544491
    Gewoon een andere rune erop zetten is het makkelijkst, die gaat er dan overheen.

Noob!
    pi_56545008
    Maar als je meerdere builds hebt met dezelfde armor is het handiger om je salvage kit te gebruiken om die runes er af te halen en te bewaren.
    pi_56545025
    quote:
    Op dinsdag 5 februari 2008 13:50 schreef Ruzbeh het volgende:
    Gewoon een andere rune erop zetten is het makkelijkst, die gaat er dan overheen.

Noob!
    moet je ze wel hebben
    pi_56545062
    quote:
    Op dinsdag 5 februari 2008 14:46 schreef sanakthe het volgende:
    Maar als je meerdere builds hebt met dezelfde armor is het handiger om je salvage kit te gebruiken om die runes er af te halen en te bewaren.
    Dat wil ik dus ook
    vanaaf of morgen maar effe kijken
      dinsdag 5 februari 2008 @ 15:08:52 #40
    65330 Ruzbeh
    pi_56545220
    Ik zocht laatst dus een nieuwe muis. En uiteindelijk kwam ik op de Razer BlackAdder. Precies de ontwerp die ik wilde met de twee knoppen aan de linkerkant en GEEN tiltwheel, optical en met een draad. Supermooi, alleen ik vond de razerlogo op de muis een beetje lelijk. Bijna gekocht, en met toeval kwam ik de Razer BlackAdder GUILD WARS edition muis tegen. Dat is dan hetzelfde behalve dat de scrollwheel en logo geen blauwe licht is maar geel, en de logo is geen lelijke Razer logo maar de mooi Guild Wars logo. En ik heb 'm vandaag. Super, super mooi, comfortabel, hele mooi pulserende Guild Wars logo erop.

Helemaal fantastisch!!
    pi_56547547
    Pfff... Prophecies is bijna nergens nog verkrijgbaar.
    Weet iemand misschien waar ik het kan kopen?
    En geen GCShop, want die hebben een levertijd van 6 weken
      dinsdag 5 februari 2008 @ 19:04:57 #42
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_56547588
    quote:
    Op dinsdag 5 februari 2008 19:01 schreef Fatihtjuh het volgende:
    Pfff... Prophecies is bijna nergens nog verkrijgbaar.
    Weet iemand misschien waar ik het kan kopen?
    En geen GCShop, want die hebben een levertijd van 6 weken
    Bart Smit enzo hebben de Platinum edition, dus met GW:EN
    pi_56547883
    Is boven mijn budget...
      dinsdag 5 februari 2008 @ 19:52:02 #44
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_56548169
    Play.com dan?
    pi_56548315
    quote:
    Op dinsdag 5 februari 2008 19:52 schreef Elegy het volgende:
    Play.com dan?
    Heb geen credit kaart, dan maar moeten gaan wachten op totdat ik het geld heb voor GW Platinum.
      dinsdag 5 februari 2008 @ 20:30:33 #46
    65330 Ruzbeh
    pi_56548727
      dinsdag 5 februari 2008 @ 21:05:19 #47
    164931 Houtspeer
    Jealous Of Your Cigarette
    pi_56549204
    Even snel een vraagje, kan ik een figuurtje maken in factions en dan heel snel naar prophesies gaan?
    And all the things you do with it
      dinsdag 5 februari 2008 @ 21:52:54 #48
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_56550115
    quote:
    Op dinsdag 5 februari 2008 21:05 schreef Houtspeer het volgende:
    Even snel een vraagje, kan ik een figuurtje maken in factions en dan heel snel naar prophesies gaan?
    Dat kan
      dinsdag 5 februari 2008 @ 21:55:41 #49
    164931 Houtspeer
    pi_56550153
    Okeeee... hoe?
    Je kan echt heel snel levelen op dat eilandje in factions. Je krijgt gemiddeld 2000XP per quest heb ik ervaren. Dus dan is het toch logischer om altijd in factions te beginnen en dan heel snel naar prohpesies gaan. (als je dat wilt natuurlijk)
      dinsdag 5 februari 2008 @ 22:07:31 #50
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_56550333
    Begin een char in Factions en dan zsm de quest Closer to the stars doen oid. Daarna kan je met de boot naar andere delen

Tja, ik vind Factions het minste deel van de serie, kom er bijna nooit. Liever Prophecies of Nightfall. Ook omdat ik Rit en Sin nauwelijks speel.

...ik heb nauwelijks gespeeld de laatste paar weken eigenlijk. Vandaag nog even een kwartiertje maar daarna weer uitgegooid.
      dinsdag 5 februari 2008 @ 22:13:33 #51
    164931 Houtspeer
    pi_56550434
    Closer to the stars, ah bedankt. En waar kan ik die vinden?
    pi_56552692
    Ik vind Factions echt klote. Ik verveel me echt kapot als in die wereld zit. Ik moet nu 10.000 Luxon/Kurzick points verzamelen, en o mijn god wat is dat saai zeg. Ik kan eigenlijk beter Prophecies uitspelen om Hard mode te krijgen, maar goed.
      woensdag 6 februari 2008 @ 01:46:05 #53
    65330 Ruzbeh
    pi_56553827
    quote:
    Op dinsdag 5 februari 2008 23:58 schreef sanakthe het volgende:
    Ik vind Factions echt klote. Ik verveel me echt kapot als in die wereld zit. Ik moet nu 10.000 Luxon/Kurzick points verzamelen, en o mijn god wat is dat saai zeg. Ik kan eigenlijk beter Prophecies uitspelen om Hard mode te krijgen, maar goed.
    Helemaal mee eensch. Dat was echt zo fucking stom.

Je moet trouwens wel één kant kiezen... en niet Luxon en Kurzick proberen te krijgen, want dan verlies je Kurzick als je Luxon punten krijgt en andersom.
    pi_56555246
    quote:
    Op dinsdag 5 februari 2008 22:13 schreef Houtspeer het volgende:
    Closer to the stars, ah bedankt. En waar kan ik die vinden?
    Weh No Su, daar kom je vanzelf na het voltooien van Vizunah en even de primary quest volgen.

Ennuh ruzbeh heb je een pic vd muis
    quote:
    Op woensdag 6 februari 2008 01:46 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

Helemaal mee eensch. Dat was echt zo fucking stom.

Je moet trouwens wel één kant kiezen... en niet Luxon en Kurzick proberen te krijgen, want dan verlies je Kurzick als je Luxon punten krijgt en andersom.
    alleen als je de punten aan de guild geeft/materials haalt etc. Het is heel handig van beide 10k te hebben zodat je met al je chars de befriend of the XX quest kan voltooien
    pi_56555487
    quote:
    Op woensdag 6 februari 2008 08:36 schreef DarkY.NL het volgende:

[..]

...

[..]

...
    Kijk effe op deze site DarkY http://eu.plaync.com/eu/store/item/guild_wars_razer_deathadder_mouse/
      woensdag 6 februari 2008 @ 08:59:49 #56
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_56555525
    quote:
    Op woensdag 6 februari 2008 08:56 schreef HMaster-II het volgende:

[..]

Kijk effe op deze site DarkY http://eu.plaync.com/eu/store/item/guild_wars_razer_deathadder_mouse/
    Heb je dat knaagdier eigenlijk daar gekocht of in een winkel?
    pi_56555741
    quote:
    Op woensdag 6 februari 2008 08:59 schreef Elegy het volgende:

[..]

Heb je dat knaagdier eigenlijk daar gekocht of in een winkel?
    Nee, daar heeft ruzbeh hem vast gekocht....
    Ik werk met Logitech trackball muizen. Vind ik zelf makkelijker.
      woensdag 6 februari 2008 @ 09:27:44 #58
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_56555878
    quote:
    Op woensdag 6 februari 2008 09:18 schreef HMaster-II het volgende:

[..]

Nee, daar heeft ruzbeh hem vast gekocht....
    Ik werk met Logitech trackball muizen. Vind ik zelf makkelijker.
    ! *leest weer eens niet goed*
    pi_56561252
    Ik verveel me zo dood met die luxon/kurzick points verzamelen, echt te erg

Ik sluit het spel nu echt na 10 minuten af of ik ga farmen en dan verveel ik me na een half uur. Ik wil gewoon verder kunnen spelen in Factions pffff.
    pi_56562920
    die gele ziet er wel leuk uit, maar ik blijf wel bij me eigen muisje.

kom op iedereen even voten (zie post hieronder)
    pi_56562923
    de FOK! Guild is toe aan een nieuwe cape ontwerp.
    Er zijn 3 ontwerpen gemaakt en je mag stemmen.

Breng hier je stem uit!
    pi_56563339
    Of je neemt het layout van mijn guild cape bijna volledig over.
    jij jij jij copycat
    pi_56564255
    quote:
    Op woensdag 6 februari 2008 15:58 schreef HMaster-II het volgende:
    Of je neemt het layout van mijn guild cape bijna volledig over.
    jij jij jij copycat
    ik weet niet hoe jouw cape eruit ziet
      woensdag 6 februari 2008 @ 16:59:21 #64
    164931 Houtspeer
    pi_56564516
    Mag ik trouwens lid worden van de Fok guild?
    pi_56564730
    Hoeveel members zitten er in de FOK! Guild?
    pi_56564957
    quote:
    Op woensdag 6 februari 2008 16:59 schreef Houtspeer het volgende:
    Mag ik trouwens lid worden van de Fok guild?
    stuur mij een PM met je username en dan invite ik je.
    pi_56564960
    quote:
    Op woensdag 6 februari 2008 17:11 schreef sanakthe het volgende:
    Hoeveel members zitten er in de FOK! Guild?
    35
    pi_56565461
    En ongeveer vijf mensen (exclusief offie lijst) zijn online geweest in de afgelopen week.
      woensdag 6 februari 2008 @ 18:43:11 #69
    65330 Ruzbeh
    pi_56566249
    quote:
    Op woensdag 6 februari 2008 08:36 schreef DarkY.NL het volgende:
    pi_56566446
    quote:
    Op woensdag 6 februari 2008 16:42 schreef Elixabete het volgende:

[..]

ik weet niet hoe jouw cape eruit ziet
    Like this...
    Jij jatmiepsch
    [YWaF] FTW
    pi_56566717
    quote:
    Op woensdag 6 februari 2008 18:52 schreef HMaster-II het volgende:

[..]

Like this...
    Jij jatmiepsch
    [YWaF] FTW
    [ afbeelding ]
    ik denk eerder andersom
      woensdag 6 februari 2008 @ 20:58:10 #72
    65330 Ruzbeh
    pi_56569199
    quote:
    Op woensdag 6 februari 2008 17:58 schreef Ered het volgende:
    En ongeveer vijf mensen (exclusief offie lijst) zijn online geweest in de afgelopen week.

Ik zit in een guild met veel mensen uit Noorwegen. Waarom Noorwegen? Weet ik niet. Maar ze zijn erg actief!
    pi_56572480
    WTS Unded Mini Pig 80k!

hahahah wat een bizar gedoe
    pi_56573829
    quote:
    Op woensdag 6 februari 2008 19:07 schreef Elixabete het volgende:

[..]

ik denk eerder andersom
    Oh ja ik vergeet...... Jij bent vrouwtje... Moet je gelijk geven "Ja, je hebt gelijk hoor "
    pi_56577744
    de meeste guilds in onze alliance hebben een leeuw op de mantle
    pi_56580693
    quote:
    Op donderdag 7 februari 2008 10:31 schreef DarkY.NL het volgende:
    de meeste guilds in onze alliance hebben een leeuw op de mantle
    is iets nederlands he
      donderdag 7 februari 2008 @ 13:24:02 #77
    74548 Jo0Lz
    Lick the box!
    pi_56581441
    quote:
    Op donderdag 7 februari 2008 12:48 schreef Elixabete het volgende:

[..]

is iets nederlands he
    Raaaaaawr.
      donderdag 7 februari 2008 @ 13:48:33 #78
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_56581900
    Pussies
      donderdag 7 februari 2008 @ 16:33:12 #79
    74548 Jo0Lz
    Lick the box!
    pi_56584960
    quote:
    Op donderdag 7 februari 2008 13:48 schreef Elegy het volgende:
    Pussies
    .

Anyhow. CANTHAN NEW YEAR 2008!!!! DIT WEEKEND!!!!

Canthan New Year!
      donderdag 7 februari 2008 @ 16:37:34 #80
    65330 Ruzbeh
    pi_56585023
    Ik denk dat ik vooral rollerbeetle ga racen. Ik wil namelijk zo veel mogelijk gamer points scoren. Ik heb al 1200 punten, en dat is goed voor rank 1: Skillz.

http://gw.gamewikis.org/wiki/Gamer

Ik probeer rank 3 te krijgen. Numchuck skillz.
      donderdag 7 februari 2008 @ 17:51:38 #81
    74548 Jo0Lz
    Lick the box!
    pi_56586331
    quote:
    Op donderdag 7 februari 2008 16:37 schreef Ruzbeh het volgende:
    Ik denk dat ik vooral rollerbeetle ga racen. Ik wil namelijk zo veel mogelijk gamer points scoren. Ik heb al 1200 punten, en dat is goed voor rank 1: Skillz.

http://gw.gamewikis.org/wiki/Gamer

Ik probeer rank 3 te krijgen. Numchuck skillz.
    Ah, daar heb ik ook de eerste titel van. Skillz. Heeft lang genoeg geduurt en heel wat snowballfights .
    Kwam er pas later achter dat de dragonarena en de rollerbeetles daar ook goed voor waren.
      donderdag 7 februari 2008 @ 19:19:15 #82
    65330 Ruzbeh
    pi_56588153
    Rollerbeetle racen is het beste daarvoor als ik het goed heb. Deze keer kan ik denk ik rank 2 halen.
      donderdag 7 februari 2008 @ 20:56:25 #83
    164931 Houtspeer
    pi_56590237
    Hoe kan ik eigenlijk snel wisseleln tussen vijanden? Niet de TAB dus, want dan krijg ik soms vijanden die heel ver weg zijn.
      donderdag 7 februari 2008 @ 21:47:23 #84
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_56591255
    quote:
    Mystic Regeneration: Health regeneration is now capped at 3 enchantments.
    Ook in de rij voor een klap met de nerfknuppel
      donderdag 7 februari 2008 @ 21:50:26 #85
    65330 Ruzbeh
    pi_56591330
    quote:
    Op donderdag 7 februari 2008 20:56 schreef Houtspeer het volgende:
    Hoe kan ik eigenlijk snel wisseleln tussen vijanden? Niet de TAB dus, want dan krijg ik soms vijanden die heel ver weg zijn.
    Gewoon TAB lijkt mij. C is target nearest, die gebruik ik heel vaak. C en daarna TAB voor de volgende vijand die het dichtbijst staat.
    pi_56593008
    Eerst C dan TAB inderdaad.
      donderdag 7 februari 2008 @ 23:05:49 #87
    164931 Houtspeer
    pi_56593034
    quote:
    Op donderdag 7 februari 2008 21:50 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

Gewoon TAB lijkt mij. C is target nearest, die gebruik ik heel vaak. C en daarna TAB voor de volgende vijand die het dichtbijst staat.
    Ah C dus, bedankt.

Enne mesmers zijn ook flink de dupe, ik had met power leak minus 15 energie en nu is het maar 4.....
    Ik zat die kleine monkies echt te fucken met hun mini-energiepool.. dat gaat ook niet meer door.
      vrijdag 8 februari 2008 @ 00:56:38 #88
    65330 Ruzbeh
    pi_56595256
    Mesmer is een leuke class.
    pi_56595277
    R/A is een leuke class !
      vrijdag 8 februari 2008 @ 01:05:19 #90
    164931 Houtspeer
    pi_56595381
    Ja en dan vooral een ranger die met daggers aankomt. Weet ook niet wat ie wilt.

Mesmers zijn cool
    pi_56596337
    quote:
    Op vrijdag 8 februari 2008 01:05 schreef Houtspeer het volgende:
    Ja en dan vooral een ranger die met daggers aankomt. Weet ook niet wat ie wilt.

Mesmers zijn cool
    ach ik heb zo mijn charmes
      vrijdag 8 februari 2008 @ 09:18:12 #92
    137690 Pizzahut
    Het Bora Bora Gebergte
    pi_56597702
    en Canthan New Year is begonnen.
    benieuwd wat je krijgt voor die mini pig, ik wil hem liever niet inruilen...
    Disturbed Mind
    Het leven: Soms ben je de duif, soms het standbeeld.
      vrijdag 8 februari 2008 @ 09:30:12 #93
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_56597885
    Mesmer speelt best lekker idd. Heb er eentje aangemaakt om wat te pve'en en skills te unlocken en dat gaat als een trein. Conjure phantasm/nightmare, backfire, empathy en de elite crippling anguish zijn erg fijn
    pi_56599797
    quote:
    Op vrijdag 8 februari 2008 09:18 schreef Pizzahut het volgende:
    en Canthan New Year is begonnen.
    benieuwd wat je krijgt voor die mini pig, ik wil hem liever niet inruilen...
    stom dat ik mijn minipig van vorig jaar verkocht heb
      vrijdag 8 februari 2008 @ 11:51:58 #95
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_56600200
    Ik heb nog een stuk of drie/vier van die varkentjes. Naja, eerst zien wat er eventueel mee kan, daarna kijk ik wel.
    pi_56617765
    Haha, drie Celestial Rats gedropt.

1 hou ik zelf.
    1 verkocht.
    1 ga ik nu verkopen lol.
      zaterdag 9 februari 2008 @ 04:22:48 #97
    65330 Ruzbeh
    pi_56618039
    Assassin is erg leuk. !
      maandag 11 februari 2008 @ 09:59:46 #98
    74548 Jo0Lz
    Lick the box!
    pi_56660281
    .

Celestial Rat . 2 stuks, op de 15 lunar dingen.
    1 Verkocht, kon ik nog even Nine-Rings doen .
    Prosperous en Unfavored ben ik nu volgens mij...
    pi_56660367
    niks voor mij
    maar ja me RT is lvl 7 ofzo en Ele is lvl 2
    Me mesmer is 1 en heeft een turtle gekregen, die had ik niet (ooit verkocht) dus ben blij
      maandag 11 februari 2008 @ 10:19:49 #100
    164931 Houtspeer
    pi_56660590
    Nou ja, ik heb maar een lion mask..
    Ik typte gelijk WTS lion mask 15k, maar op een gegeven moment had bijna iedereen zo'n stom masker.
      maandag 11 februari 2008 @ 10:38:27 #101
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_56660846
    Je kan een mask ook niet verkopen
      maandag 11 februari 2008 @ 10:41:32 #102
    164931 Houtspeer
    pi_56660900
    Ha, inderdaad he! wat een noobs toch op guild wars.....
      maandag 11 februari 2008 @ 10:57:44 #103
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_56661184
    zOMFG WTFBBQ!!!11111einzeinz!!111oneone!!11eleven
      maandag 11 februari 2008 @ 14:48:55 #104
    74548 Jo0Lz
    Lick the box!
    pi_56665542
    quote:
    Op maandag 11 februari 2008 10:41 schreef Houtspeer het volgende:
    Ha, inderdaad he! wat een noobs toch op guild wars.....
    Ja idd. Geeft niets hoor!
      maandag 11 februari 2008 @ 14:51:27 #105
    164931 Houtspeer
    pi_56665580
    Ik heb een heel makkelijke en leuke manier om geld te verdienen.Omdat jullie mijn allerbeste vrienden zijn vertel ik het gratis.
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    pi_56666534
    heel het Canthan New Year festival gemist.

nu heeft iedereen een mini-pig en ik niehiehiehiet

* HMaster-II door de kamerstampvoet en boos is
      maandag 11 februari 2008 @ 16:51:10 #107
    65330 Ruzbeh
    pi_56667523
    quote:
    Op maandag 11 februari 2008 15:49 schreef HMaster-II het volgende:
    heel het Canthan New Year festival gemist.

nu heeft iedereen een mini-pig en ik niehiehiehiet

* HMaster-II door de kamerstampvoet en boos is
    Ik ook. Ik was van plan en lekker te beetleroller racen, maar uiteindelijk helemaal niet gedaan.
      maandag 11 februari 2008 @ 21:16:42 #108
    74548 Jo0Lz
    Lick the box!
    pi_56672434
    quote:
    Op maandag 11 februari 2008 16:51 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

Ik ook. Ik was van plan en lekker te beetleroller racen, maar uiteindelijk helemaal niet gedaan.
    Ik wou net nog even, maar het was al voorbij .
    pi_56704288
    *Nog steeds geld nodig heeft
    pi_56704735
    quote:
    Op woensdag 13 februari 2008 14:51 schreef Ered het volgende:
    copy that
    pi_56704797
    ik heb nu maar 50k

ik wil veel meer gvd, ik zie soms op gwguru bids van 1500 armbraces??? hoe the fuck kom je aan 1500 armbraces

[ Bericht 0% gewijzigd door sanakthe op 13-02-2008 15:24:45 ]
      woensdag 13 februari 2008 @ 15:46:33 #112
    74548 Jo0Lz
    Lick the box!
    pi_56705421
    quote:
    quote:
    It's all about the money!
    quote:
    Op woensdag 13 februari 2008 15:17 schreef sanakthe het volgende:
    ik heb nu maar 50k

ik wil veel meer gvd, ik zie soms op gwguru bids van 1500 armbraces??? hoe the fuck kom je aan 1500 armbraces
    Dupe Dupe dupe dupe dupe dupe dupe.

Ze dupliceren de items. Was een hack, dacht dat het gefixxed was... .
    pi_56766286
    ik heb ze alle 9 bijgewoond en 170K verdiend
      zaterdag 16 februari 2008 @ 14:53:27 #114
    164931 Houtspeer
    pi_56770860
    En hoe heb je dat gedaan?
    pi_56771418
    quote:
    Op zaterdag 16 februari 2008 14:53 schreef Houtspeer het volgende:
    En hoe heb je dat gedaan?
    Je PC aan laten staan
      zaterdag 16 februari 2008 @ 15:49:37 #116
    164931 Houtspeer
    pi_56771748
    Ach, jouw geld is ook mijn geld toch?
    pi_56782399
    quote:
    Op zaterdag 16 februari 2008 15:49 schreef Houtspeer het volgende:
    Ach, jouw geld is ook mijn geld toch?
      zondag 17 februari 2008 @ 13:17:24 #118
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_56789438
    quote:
    Op zaterdag 16 februari 2008 23:37 schreef Elixabete het volgende:

[..]

pwned
    pi_56843918
    Is die mission bonus pack van guildwars een beetje de moeite waard?
      dinsdag 19 februari 2008 @ 20:31:20 #120
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_56844326
    Ik heb geen idee. Kreeg 'm omdat ik genoeg geld had besteed in de shop maar heb nog maar een halve missie gedaan eigenlijk
      woensdag 20 februari 2008 @ 10:50:34 #121
    74548 Jo0Lz
    Lick the box!
    pi_56855689
    quote:
    Op dinsdag 19 februari 2008 20:31 schreef Elegy het volgende:
    Ik heb geen idee. Kreeg 'm omdat ik genoeg geld had besteed in de shop maar heb nog maar een halve missie gedaan eigenlijk
    Ik heb em ook, maar nog niet 1 missie helemaal gedaan .
    pi_56855793
    quote:
    Op dinsdag 5 februari 2008 22:07 schreef Elegy het volgende:
    Begin een char in Factions en dan zsm de quest Closer to the stars doen oid. Daarna kan je met de boot naar andere delen

Tja, ik vind Factions het minste deel van de serie, kom er bijna nooit. Liever Prophecies of Nightfall. Ook omdat ik Rit en Sin nauwelijks speel.

...ik heb nauwelijks gespeeld de laatste paar weken eigenlijk. Vandaag nog even een kwartiertje maar daarna weer uitgegooid.
    Factions heeft er voor gezorgt dat ik afgeknapt ben op GW Daarna heb ik het spel nooit meer gespeeld! Faction is echt een slecht deel
    pi_56856411
    quote:
    Op woensdag 20 februari 2008 10:50 schreef Jo0Lz het volgende:

[..]

Ik heb em ook, maar nog niet 1 missie helemaal gedaan .
    Oke, dan is dat voor momenteel de moeite nog niet waard
      woensdag 20 februari 2008 @ 11:41:22 #124
    74548 Jo0Lz
    Lick the box!
    pi_56856663
    quote:
    Op woensdag 20 februari 2008 11:27 schreef Wiehoe het volgende:

[..]

Oke, dan is dat voor momenteel de moeite nog niet waard
    Ach, voor die paar euro, heb ik hem maar gekocht, ga die missies nog wel doen, vooral met Gwen .
      woensdag 20 februari 2008 @ 11:45:50 #125
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_56856741
    quote:
    Op woensdag 20 februari 2008 11:41 schreef Jo0Lz het volgende:

[..]

Ach, voor die paar euro, heb ik hem maar gekocht, ga die missies nog wel doen, vooral met Gwen .
    Gwen is van MIJ!
    pi_56856852
    Nou ja, ben na ongeveer 2 jaar sinds een aantal dagen weer begonnen met guild wars. Maar ik zag het te koop staan in de shop. Ik was wel benieuwd naar de meerwaarde.
    pi_56857362
    quote:
    Op woensdag 20 februari 2008 11:45 schreef Elegy het volgende:

[..]

Gwen is van MIJ!
    Gwen is our special b#tch Niets van jou bij.
      woensdag 20 februari 2008 @ 12:29:13 #128
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_56857539
    quote:
    Op woensdag 20 februari 2008 12:19 schreef HMaster-II het volgende:

[..]

Gwen is our special b#tch Niets van jou bij.
    Gwen is van mij, ze loopt altijd lief achter me aan en we gaan trouwen
    pi_56862342
    pixelfappers
      woensdag 20 februari 2008 @ 16:36:33 #130
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_56863187
    quote:
    Op woensdag 20 februari 2008 16:04 schreef Elixabete het volgende:
    pixelfappers
    Gwen is niet zomaar wat pixels! !

Gwen is... Gwen!
      woensdag 20 februari 2008 @ 19:09:05 #131
    65330 Ruzbeh
    pi_56866892
      woensdag 20 februari 2008 @ 21:56:34 #132
    164931 Houtspeer
    pi_56871391
    Ik kan jullie hulp nu wel gebruiken, ik heb een necro staf (hopelijk voor een schijntje) gekocht. 2K kostte het me. Ik wil het graag doorverkopen, ik vind hem wel meer waard dan 2K.

Het is een groene Grim Shadow Staff.
    Energy + 10
    Dmg 11-22 (9 soul_reaping)
    20% kans om recharge van spells te halveren
    Energy +5 (alleen als health boven 50% is, dit is wel jammer)
    Health +60

Hoe vaker ik er naar kijk, hoe duurder hij lijkt. Hebben jullie enig idee voor hoeveel ik dit kan verkopen?
      woensdag 20 februari 2008 @ 22:19:13 #133
    137690 Pizzahut
    Het Bora Bora Gebergte
    pi_56872146
    quote:
    Op woensdag 20 februari 2008 21:56 schreef Houtspeer het volgende:
    Ik kan jullie hulp nu wel gebruiken, ik heb een necro staf (hopelijk voor een schijntje) gekocht. 2K kostte het me. Ik wil het graag doorverkopen, ik vind hem wel meer waard dan 2K.

Energy + 10
    Health +60

Hoe vaker ik er naar kijk, hoe duurder hij lijkt. Hebben jullie enig idee voor hoeveel ik dit kan verkopen?
    op guru staat een b/o van 8k
    Disturbed Mind
      woensdag 20 februari 2008 @ 22:29:23 #134
    164931 Houtspeer
    pi_56872400
    Wat? guru? b/o?
    pi_56875844
    quote:
    Op woensdag 20 februari 2008 21:56 schreef Houtspeer het volgende:

Energy + 10
    Health +60

Mijn goederen zijn pas goud waard.
    Alles wat door mijn "digitale" handen gaat word onbetaalbaar.
      donderdag 21 februari 2008 @ 02:23:05 #136
    65330 Ruzbeh
    pi_56876674
    quote:
    Op woensdag 20 februari 2008 22:29 schreef Houtspeer het volgende:
    Wat? guru? b/o?
    http://www.guildwarsguru.com

Hij doelt waarschijnlijk op de auction (veiling) die je vind op de site.

b/o = buyout, kan je direct kopen zonder te bieden.
      donderdag 21 februari 2008 @ 09:54:13 #137
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_56878891
    quote:
    Op donderdag 21 februari 2008 00:52 schreef Elixabete het volgende:

[..]

pi_56879073
    quote:
    Op donderdag 21 februari 2008 00:52 schreef Elixabete het volgende:

[..]

En dat zegt eentje die Gwen een "Goedkope Trut" noemt
      donderdag 21 februari 2008 @ 10:08:26 #139
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_56879151
    quote:
    Op donderdag 21 februari 2008 10:04 schreef HMaster-II het volgende:

[..]

En dat zegt eentje die Gwen een "Goedkope Trut" noemt
    Gwen is géén goedkope trut! Verdomme! !
    pi_56879306
    quote:
    Op donderdag 21 februari 2008 10:08 schreef Elegy het volgende:

[..]

Gwen is géén goedkope trut! Verdomme! !
    Meteen de nieuwe Topic Titel voor het volgende topic
    Ik wist het Elegy op de kast
      donderdag 21 februari 2008 @ 10:39:20 #141
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_56879776
    quote:
    Op donderdag 21 februari 2008 10:16 schreef HMaster-II het volgende:

[..]

Meteen de nieuwe Topic Titel voor het volgende topic
    Ik wist het Elegy op de kast
    Respect voor mijn echtenote zeg! !
    pi_56880461
    Wil Gwen jou wel?
      donderdag 21 februari 2008 @ 11:20:44 #143
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_56880562
    Natuurlijk! We zijn al verloofd zelfs!

Wtb beautiful pendant, pearl & feather! kkthnxbai!
    pi_56880627
    quote:
    Op donderdag 21 februari 2008 11:20 schreef Elegy het volgende:
    Natuurlijk! We zijn al verloofd zelfs!

Wtb beautiful pendant, pearl & feather! kkthnxbai!
    15k
      donderdag 21 februari 2008 @ 13:05:36 #145
    137690 Pizzahut
    Het Bora Bora Gebergte
    pi_56882730
    quote:
    Op woensdag 20 februari 2008 22:29 schreef Houtspeer het volgende:
    Wat? guru? b/o?
    sorry, ik doelde inderdaad op guildwarsguru.com op het forum kan je een price check laten doen en iemand had dat gedaan voor jouw item, kwam uit op een buy out van 8k
    s/b = starting bid
    b/o = buy out
    Disturbed Mind
      donderdag 21 februari 2008 @ 13:20:52 #146
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_56883008
    quote:
    Op donderdag 21 februari 2008 11:23 schreef Elixabete het volgende:

[..]

15k
    Scammer
      donderdag 21 februari 2008 @ 13:47:10 #147
    74548 Jo0Lz
    Lick the box!
    pi_56883526
    quote:
    Op donderdag 21 februari 2008 13:20 schreef Elegy het volgende:

[..]

Scammer
    .

Whehehe, Gwen, jullie weten het nog allemaal niet, maar dat is Gaile Gray undercover.
    En als je die IRL hebt gezien, ben je direct genezen .
      donderdag 21 februari 2008 @ 14:00:10 #148
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_56883797
    quote:
    Op donderdag 21 februari 2008 13:47 schreef Jo0Lz het volgende:

[..]

.

Whehehe, Gwen, jullie weten het nog allemaal niet, maar dat is Gaile Gray undercover.
    En als je die IRL hebt gezien, ben je direct genezen .
    Da's de neppe Gwen, ik heb de Echte Gwen
      donderdag 21 februari 2008 @ 14:24:15 #149
    74548 Jo0Lz
    Lick the box!
    pi_56884202
    quote:
    Op donderdag 21 februari 2008 14:00 schreef Elegy het volgende:

[..]

Da's de neppe Gwen, ik heb de Echte Gwen
    .

Keep on dreamin' dude. Jij hebt de pedo versie .
      donderdag 21 februari 2008 @ 14:26:43 #150
    164931 Houtspeer
    pi_56884252
    Elixabete, ik heb mijn onderbroekje heel mooi gedyed. Ik kon geen roze vinden helaas. Maar nu is hij mooi geelachtig.
    Wil je mijn onderbroekje nog zien?
      donderdag 21 februari 2008 @ 14:38:24 #151
    74548 Jo0Lz
    Lick the box!
    pi_56884448
    quote:
    Op donderdag 21 februari 2008 14:26 schreef Houtspeer het volgende:
    Elixabete, ik heb mijn onderbroekje heel mooi gedyed. Ik kon geen roze vinden helaas. Maar nu is hij mooi geelachtig.

O M F G.
    pi_56885312
    quote:
    Op donderdag 21 februari 2008 14:26 schreef Houtspeer het volgende:
    OMG dude pisvelk geel OMGWTF Dude

gewoon gek jij
      donderdag 21 februari 2008 @ 15:40:21 #153
    164931 Houtspeer
    pi_56885764
    Jaloers?
      donderdag 21 februari 2008 @ 15:44:52 #154
    74548 Jo0Lz
    Lick the box!
    pi_56885875
    quote:
    Op donderdag 21 februari 2008 15:40 schreef Houtspeer het volgende:
    Jaloers?
    Nope. Niet eens een beetje.
    pi_56885878
    quote:
    Op donderdag 21 februari 2008 15:40 schreef Houtspeer het volgende:
    Jaloers?
    absoluut niet...

Wist niet eens dat je ook de stukjes stof (die ze ondergoed noemen) ook te verven waren.
      donderdag 21 februari 2008 @ 15:47:22 #156
    164931 Houtspeer
    pi_56885934
    Nee, dat kan ook niet. Ik heb een geil mesmer-armor wat op een nachtjapon lijkt en als ik m'n jurkje af doe zie je pas mijn broekje, oftewel onderbroekje. En die is nu geelachtig, tof he?
      donderdag 21 februari 2008 @ 15:57:58 #157
    74548 Jo0Lz
    Lick the box!
    pi_56886139
    quote:
    Op donderdag 21 februari 2008 15:47 schreef Houtspeer het volgende:
    Nee, dat kan ook niet. Ik heb een geil mesmer-armor wat op een nachtjapon lijkt en als ik m'n jurkje af doe zie je pas mijn broekje, oftewel onderbroekje. En die is nu geelachtig, tof he?
    Dan was hij dat ook al
    pi_56886166
    fappen op Gwen vond ik al sick maar Houtspeer, dat slaat echt alles
    pi_56886751
    quote:
    Op donderdag 21 februari 2008 15:59 schreef Elixabete het volgende:
    fappen op Gwen vond ik al sick maar Houtspeer, dat slaat echt alles
    Ik Gwen niet tijdens het fappen
    Stoute meid

Dat is voor Elegy z'n fanatsy-wereld
    pi_56890276
    Yes
    een perfect Stormbow of Fortitude gekocht

vrijdag 22 februari 2008 @ 08:24:10 #161
    74548 Jo0Lz
    Lick the box!
    pi_56899470
    quote:
    Op donderdag 21 februari 2008 19:19 schreef Elixabete het volgende:
    Yes
    een perfect Stormbow of Fortitude gekocht

[ afbeelding ]
    Very nice .
      vrijdag 22 februari 2008 @ 08:41:10 #162
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_56899617
    quote:
    Op donderdag 21 februari 2008 14:24 schreef Jo0Lz het volgende:

[..]

.

Keep on dreamin' dude. Jij hebt de pedo versie .
    Lekker toch

En de iets oudere, opstandige-tiener-Gwen natuurlijk ook
      vrijdag 22 februari 2008 @ 08:42:14 #163
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_56899631
    quote:
    Op donderdag 21 februari 2008 16:25 schreef HMaster-II het volgende:

[..]

Ik Gwen niet tijdens het fappen
    Stoute meid

Dat is voor Elegy z'n fanatsy-wereld
    Wat nou fantasy? Ik laat mij fappen door Gwen
    pi_56901487
    duuuuude

Gefapt door pixels
      vrijdag 22 februari 2008 @ 10:36:24 #165
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_56901532
    En of ze goed is!
    pi_56980765
    Spelen er nog wel veel nederlanders? of speelt niemand meer in prophecies ofzo?
    pi_56981551
    quote:
    Op dinsdag 26 februari 2008 09:49 schreef Wiehoe het volgende:
    Spelen er nog wel veel nederlanders? of speelt niemand meer in prophecies ofzo?
    Mijn meest active miepsje 'Goth o Doom' is een Prophecies Necromancer. Ik ben met haar door alle gebieden aan het zwerven.
    Ben alleen al een week niet meer aan het gamen geweest.
    Ik bijt me nu kapot op een Eye of the North quest. http://wiki.guildwars.com/wiki/The_Anvil_of_Dragrimmar ik heb geen goede interrupts
      dinsdag 26 februari 2008 @ 13:23:37 #168
    164931 Houtspeer
    pi_56985057
    Dan neem je toch een goede domination mesmer mee? Zoals ik
    pi_56986290
    De FOK guild, mag je daar ook in zonder dat je eerst meedoet aan PVP?
      dinsdag 26 februari 2008 @ 14:15:42 #170
    164931 Houtspeer
    pi_56986353
    Zelfs mensen die het spel niet hebben mogen zelfs in de guild volgens mij. Zo weinig actieve leden...
      dinsdag 26 februari 2008 @ 18:48:30 #171
    164931 Houtspeer
    pi_56992963
    Zo hey, moet je zien wat ik net buiten droks heb gevonden:

Gewoon een bijna topless vrouwtje. Wie is dat?
    pi_57006439
    quote:
    Op vrijdag 22 februari 2008 08:42 schreef Elegy het volgende:

[..]

Wat nou fantasy? Ik laat mij fappen door Gwen
    Tering...je bent ook geen steek veranderd sinds de laatste keer

Ik wil die laatste GW wel kopen maar twijfel best wel.
    Zoveel tijd als eerst heb ik niet sinds onze zoon geboren is.
    Is het nou echt een leuke aanvulling op de rest?
      woensdag 27 februari 2008 @ 11:53:52 #173
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_57007597
    quote:
    Op woensdag 27 februari 2008 10:57 schreef Ardenlyn het volgende:

[..]

Tering...je bent ook geen steek veranderd sinds de laatste keer

Ik wil die laatste GW wel kopen maar twijfel best wel.
    Zoveel tijd als eerst heb ik niet sinds onze zoon geboren is.
    Is het nou echt een leuke aanvulling op de rest?
    Nee, idd. Tja, je moet wat, na maanden van frustratie
    Ik heb EotN én de bonusmissionpack maar met EotN ben ik nog niet zo heel ver en de bonusmissions (was gratis), daar heb ik nog maar een halve missie in gespeeld

Wel is het aardig wat nieuwe inhoud dus je bent er wel een tijd mee zoet.
    quote:
    Op dinsdag 26 februari 2008 18:48 schreef Houtspeer het volgende:
    Zo hey, moet je zien wat ik net buiten droks heb gevonden:
    [ afbeelding ]

Gewoon een bijna topless vrouwtje. Wie is dat?
    Gewoon, een Ranger zonder bodyarmor

En waarom een zwart balkje over d'r ogen? Bang dat ze herkend wordt als half naaktloopster?

[ Bericht 4% gewijzigd door Elegy op 27-02-2008 11:59:01 ]
    pi_57011291
    tnx
    Ben nu bezig met het instaleren van GW, GW:F en GW:N.
    Was vergeten hoe lang het duurde..

Ik zag dat er een code is om GW: YotN te proberen dus die vanavond maar even testen.
      woensdag 27 februari 2008 @ 15:20:40 #175
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_57011938
    Anders meteen even een gw.exe -image aanmaken.
    Dan een nachtje laten draaien en daar weer een backup van maken. Is wel prettig
    pi_57012284
    quote:
    Op woensdag 27 februari 2008 15:20 schreef Elegy het volgende:
    Ik ga eens kijken of ik de Database ook netwerkmatig kan laten werken. Hoef je maar één database te upgraden en zijn meteen alle clients up-to-date
    Bijkomend voordeel, dat ik dan de database mee kan laten draaien in de dagelijkse backup en de data over 4 (of 8 disks) in raid5 heb veilig staan.
    pi_57012606
    quote:
    Op woensdag 27 februari 2008 15:20 schreef Elegy het volgende:
    goed plan!
    pi_57019412
    Guild Wars is door het 5.000.000 punt heen
    En dat binne 3 jaar tijd
    http://www.guildwars.com/(...)lease-2008-02-26.php
    pi_57026054

Btw, wat is jouw IGN Houtspeer?
      donderdag 28 februari 2008 @ 12:43:51 #180
    164931 Houtspeer
    pi_57032556
    Ik speel het meest met Purple Snow Tulip.

Ered, jij wilt gewoon mijn onderbroekje zien he? Viezerd
    Nou ik heb nieuws voor je, ik heb een heel anders armor nu, lekker prestige. Mede dankzij Elixabete, haar 1k heeft mij erg goed geholpen

[ Bericht 81% gewijzigd door Houtspeer op 28-02-2008 17:44:28 ]
      donderdag 28 februari 2008 @ 17:39:37 #181
    65330 Ruzbeh
    pi_57039889
    Rep weekend!!
    pi_57058996
    quote:
    Op donderdag 28 februari 2008 12:43 schreef Houtspeer het volgende:
    Ik speel het meest met Purple Snow Tulip.

Ered, jij wilt gewoon mijn onderbroekje zien he? Viezerd
    Nou ik heb nieuws voor je, ik heb een heel anders armor nu, lekker prestige. Mede dankzij Elixabete, haar 1k heeft mij erg goed geholpen
    Wtf ben jij dat? _0-
    Jij die me altijd op de late avond aanspreekt met bink?

Oja, dankje voor de glittering dust
      vrijdag 29 februari 2008 @ 13:59:46 #183
    107405 DarkY.NL
    www.darky.nl
    pi_57060522
    heb me nieuwe pc binnen en hij werkt, gister ff kort GW gestart om de settings goed te zetten.
    Constant 60fps :>
      vrijdag 29 februari 2008 @ 14:19:10 #184
    164931 Houtspeer
    pi_57060956
    quote:
    Op vrijdag 29 februari 2008 12:58 schreef Ered het volgende:

[..]

Wtf ben jij dat? _0-
    Jij die me altijd op de late avond aanspreekt met bink?

Oja, dankje voor de glittering dust
    Hey dus jij bent die kleine monk. Waarom zijn al die monks zo klein?
    Ziet er niet uit. Ik verwacht wel iets terug na die glittering dust, iets wat ook glittert, misschien een ecto ofzo?
      vrijdag 29 februari 2008 @ 14:22:17 #185
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_57061034
    quote:
    Op vrijdag 29 februari 2008 14:19 schreef Houtspeer het volgende:

[..]

Hey dus jij bent die kleine monk. Waarom zijn al die monks zo klein?
    Ziet er niet uit. Ik verwacht wel iets terug na die glittering dust, iets wat ook glittert, misschien een ecto ofzo?
    Mijn monk is heel lang. Maar ik had liever een schattig klein monkje gehad
      vrijdag 29 februari 2008 @ 15:01:16 #186
    164931 Houtspeer
    pi_57061911
    Dan ben je echt een van de weinige.

Ik vind de monks trouwens een beetje lauw uitzien. Het zou toffer zijn als ze een gloed om hun heen hadden. Of zo'n halo boven hun hoofdjes.
      vrijdag 29 februari 2008 @ 15:08:21 #187
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_57062016
    Als ik dans zie je een blauwe gloed om de handjes van mijn monkje
      vrijdag 29 februari 2008 @ 15:18:00 #188
    164931 Houtspeer
    pi_57062184
    Ja dat zie ik wel vaker, hoe komt dat?
    pi_57072496
    Weet je hoe gay, mijn Monk is net heeeeeel iets kleiner dan die fucking Droknar Dwergen .
      zaterdag 1 maart 2008 @ 17:53:28 #190
    164931 Houtspeer
    pi_57085265
    Hihi ik ga voor survivor
      zaterdag 1 maart 2008 @ 19:23:00 #191
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_57087152
    quote:
    Op vrijdag 29 februari 2008 15:18 schreef Houtspeer het volgende:
    Ja dat zie ik wel vaker, hoe komt dat?
    Dat komt door de CE van Prophecies
      zondag 2 maart 2008 @ 12:54:05 #192
    164931 Houtspeer
    pi_57102129
    Jullie denken echt dat iedereen alle afkortingen weet he?
      zondag 2 maart 2008 @ 13:11:05 #193
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_57102431
    Collector's Edition

Kijk anders in mijn fotoboek om de diverse CE's van de drie campaigns te zien
      zondag 2 maart 2008 @ 13:21:07 #194
    164931 Houtspeer
    pi_57102627
    Hey ik heb ook CE van prophecies! Hoe krijg ik dat dan?

Oh nee, ik heb een 1 miljoen verkocht editie.
      zondag 2 maart 2008 @ 22:31:58 #195
    65330 Ruzbeh
    pi_57115016
    Fuck. Ik heb geen zin om te spelen. Maar ik wil R10 Ursan hebben.
      zondag 2 maart 2008 @ 22:37:09 #196
    117222 HMaster-II
    <3 HMistress
    pi_57115146
    Ik wordt niet vrolijk van die interupt spells om die
    quote:
    Op dinsdag 26 februari 2008 10:36 schreef HMaster-II het volgende:

[..]

Mijn meest active miepsje 'Goth o Doom' is een Prophecies Necromancer. Ik ben met haar door alle gebieden aan het zwerven.
    Ben alleen al een week niet meer aan het gamen geweest.
    Ik bijt me nu kapot op een Eye of the North quest. http://wiki.guildwars.com/wiki/The_Anvil_of_Dragrimmar ik heb geen goede interrupts
    heb ik 2 hero's van interrupts voorzien, werkt het nog voor geen meter.. Dit irriteerd mij als de ziekte.
    Die gast is nauwelijks te doen en ik wil die quest klaren. Ik baal gewoon...
    pi_57115246
    Hmm, misschien moet ik ook weer eens gaan spelen. Heb alleen die Eye of the North niet, ben eigenlijk gestopt door dat heroes gebeuren.
    pi_57119307
    Ik ben vorige week weer begonnen. Het spel is er (tot nu toe) wel gemakkelijker op geworden met die heroes er bij.
      maandag 3 maart 2008 @ 14:08:29 #199
    74548 Jo0Lz
    Lick the box!
    pi_57126181
    Mijn videokaart weer terug .
    Vanavond maar weer eens GW proberen. De laatste keer dat ik het draaide (volgens mij maandag) is ook het laatste geweest dat de kaart gedraait heeft . Tijdens AB is hij overleden...
    pi_57157170
    pff, wat haat ik de Glacial Griffon
    pi_57199651
    Iemand enig idee of deze wat waard is?
    Kan geen site vinden met green items om te zien wat ze waard zijn.
      donderdag 6 maart 2008 @ 16:26:25 #202
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_57199679
    Even op www.guildwarsguru.com kijken bij de auctionhoek
    pi_57199830
    Heb ik gezocht maar je had eerder een lijst met green items in hun forum maar ik kan hem niet vinden
    Zal nog eens kijken.
    Of is er geen lijst van green items van EotN?
      donderdag 6 maart 2008 @ 16:56:18 #204
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_57200314
    pi_57200606
    Die had ik ook gevonden vanochtend maar inderdaad geen prijs.
    pi_57201165
    Ik kan niks vinden op GWguru. Ook niet in de EotN price list.

Ik denk rond de 5-10K.. maar dus niet zeker.
      donderdag 6 maart 2008 @ 18:03:53 #207
    164931 Houtspeer
    pi_57201717
    Hij ziet er erg leuk uit.
    Ik heb deze gekocht voor maar 3 of 4k en hij is bijna hetzelfde.

Raar eigenlijk, hij is gewoon perfect! Maar er zijn zo weinig mesmers dus er is weinig vraag naar Mesmerwapens en kan je ze niet voor hoge prijzen verkopen.

[ Bericht 30% gewijzigd door Houtspeer op 06-03-2008 18:24:46 ]
      vrijdag 7 maart 2008 @ 00:09:56 #208
    164931 Houtspeer
    pi_57211752
    Arg! Ik moest nog maar 20K experience en was ik survivor, ga ik in 1 klap dood door een of andere kutassassin.
      vrijdag 7 maart 2008 @ 10:31:08 #209
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_57216718
    Messies zijn leuk om te spelen maar erg moeilijk want als je een dom mes bent is het continu kijken of je iets kan interrupten. Met mijn pve messiechick fiets ik eigenlijk best snel door het spel heen. Conjure nightmare en phantasm, empathy, backfire, crippling anguish (E) en nog wat energydrainers en wat disabelers en hoppa.

Heb nog geen pvp ervaring ermee, volgens mij best lastig. Wat ik ruk vind, is dat veel mes skills een aardig lange recharge hebben.
      vrijdag 7 maart 2008 @ 11:33:26 #210
    164931 Houtspeer
    pi_57217998
    Dan moet je een skill hebben die de recharge versnelt he. Zoals Serpents Quickness van de ranger.
      vrijdag 7 maart 2008 @ 11:47:05 #211
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_57218315
    Jep, of echo en arcane echo. Het blijft wel één van de vervelende kanten van messies, ze casten snel maar recharge is zwaar but.
      vrijdag 7 maart 2008 @ 12:28:19 #212
    117222 HMaster-II
    <3 HMistress
    pi_57219192
    quote:
    Op vrijdag 7 maart 2008 10:31 schreef Elegy het volgende:
    Messies zijn leuk om te spelen maar erg moeilijk want als je een dom mes bent is het continu kijken of je iets kan interrupten. Met mijn pve messiechick fiets ik eigenlijk best snel door het spel heen. Conjure nightmare en phantasm, empathy, backfire, crippling anguish (E) en nog wat energydrainers en wat disabelers en hoppa.

Heb nog geen pvp ervaring ermee, volgens mij best lastig. Wat ik ruk vind, is dat veel mes skills een aardig lange recharge hebben.
    Kan je mij die buildcode eens doorgeven Elegy? Dan kan ik die eens proberen met een mesmer.
      vrijdag 7 maart 2008 @ 13:55:08 #213
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_57220882
    quote:
    Op vrijdag 7 maart 2008 12:28 schreef HMaster-II het volgende:

[..]

Kan je mij die buildcode eens doorgeven Elegy? Dan kan ik die eens proberen met een mesmer.
    Ik kan ergens laat vanavond pas GW'en (krijg nog bezoek), dan zal ik het hier wel even posten, of ingame doorgeven
    Het is niet een heel erge superbuild maar ik kan er aardig mee overweg
      vrijdag 7 maart 2008 @ 14:03:22 #214
    117222 HMaster-II
    <3 HMistress
    pi_57221048
    quote:
    Op vrijdag 7 maart 2008 13:55 schreef Elegy het volgende:

[..]

Ik kan ergens laat vanavond pas GW'en (krijg nog bezoek), dan zal ik het hier wel even posten, of ingame doorgeven
    Het is niet een heel erge superbuild maar ik kan er aardig mee overweg
    Ah tnx Kijken of ik daar mee die Anvil stil krijg heb gewoon 3 hero's met interupts en dat werkt nog niet.
      vrijdag 7 maart 2008 @ 14:49:54 #215
    107405 DarkY.NL
    www.darky.nl
    pi_57221966
    ik interrupt niets meer, Pain Inverter FTW
    pi_57388389
    Wail of Doom is zo lekker nu haha!
      zaterdag 15 maart 2008 @ 18:00:15 #217
    164931 Houtspeer
    pi_57398203
    Wat tof, klopt het dat er nu maar 2 actieve fokleden zijn?
    pi_57518140
    Ja, aangezien ik weg ben
      zaterdag 22 maart 2008 @ 19:40:48 #219
    74548 Jo0Lz
    Lick the box!
    pi_57544791
    quote:
    Op zaterdag 15 maart 2008 18:00 schreef Houtspeer het volgende:
    Wat tof, klopt het dat er nu maar 2 actieve fokleden zijn?
    Iedereen is vertrokken. Er zijn nog maar een paar actieve over inderdaad... Jammer .
    Hopen dat het met de komst van GW2 weer opbloeit. .
    pi_57558508
    quote:
    Op zaterdag 22 maart 2008 19:40 schreef Jo0Lz het volgende:
    Iedereen is vertrokken. Er zijn nog maar een paar actieve over inderdaad... Jammer .
    Ik zal er zeker weer zijn met GW2. Hopenlijk krijgen we dit jaar nog een Open Beta.
    pi_57755355
    Wat is er aan de hand in GW?
      dinsdag 1 april 2008 @ 09:48:17 #222
    117222 HMaster-II
    <3 HMistress
    pi_57755439
    quote:
    Op dinsdag 1 april 2008 09:42 schreef Ardenlyn het volgende:
    [ afbeelding ]
    1 April slimmette
      dinsdag 1 april 2008 @ 09:56:50 #223
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_57755582
    quote:
    Op dinsdag 1 april 2008 09:42 schreef Ardenlyn het volgende:
    [ afbeelding ]
    !
    pi_57757094
    quote:
    Op dinsdag 1 april 2008 09:48 schreef HMaster-II het volgende:

[..]

1 April slimmette
    Daar was ik al achter
    Bedoelde meer dat het geinig is.
    Of hebben ze vorig jaar dit ook gedaan?
      dinsdag 1 april 2008 @ 12:46:29 #225
    84926 WyriHaximus
    Release the hounds smithers!
    pi_57758670
    Volgens mij hebben jullie WoW Vs. GW gewonnen http://www.wowwiki.com/Main_Page
    phluphy for president!
      dinsdag 1 april 2008 @ 13:11:46 #226
    117222 HMaster-II
    <3 HMistress
    pi_57759124
    quote:
    Op dinsdag 1 april 2008 12:46 schreef WyriHaximus het volgende:
    Kunnen jullie WOW-ers eindelijk leren wat een echt spel is
      dinsdag 1 april 2008 @ 14:07:15 #227
    84926 WyriHaximus
    Release the hounds smithers!
    pi_57760244
    quote:
    Op dinsdag 1 april 2008 13:11 schreef HMaster-II het volgende:

[..]

Kunnen jullie WOW-ers eindelijk leren wat een echt spel is
    Vind het nog steeds ruk dat ik niet kan springen in GQ de laatste kaar dat ik het probeerde. Plus dat ik de vrijheid van wow er in mis (om te gaan en staan waar je wilt).
    phluphy for president!
      dinsdag 1 april 2008 @ 14:11:16 #228
    74548 Jo0Lz
    Lick the box!
    pi_57760323
    quote:
    Op dinsdag 1 april 2008 12:46 schreef WyriHaximus het volgende:
    1 APRIL!!!!!!!
    pi_57760348
    quote:
    Op zaterdag 22 maart 2008 19:40 schreef Jo0Lz het volgende:

[..]

Ik zal ook zeker bij GW2 zijn.
    Mijn Last.fm, Whatpulse en MAL profiel.
      dinsdag 1 april 2008 @ 14:36:42 #230
    74548 Jo0Lz
    Lick the box!
    pi_57760830
    quote:
    Op dinsdag 1 april 2008 14:12 schreef Ge4ce het volgende:

[..]

Ik zal ook zeker bij GW2 zijn.
    hopen dat we dan een bloeiende Fok! community in game kunnen opzetten .
      dinsdag 1 april 2008 @ 14:47:10 #231
    107405 DarkY.NL
    www.darky.nl
      dinsdag 1 april 2008 @ 15:09:53 #232
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_57761341
    quote:
    Op dinsdag 1 april 2008 14:47 schreef DarkY.NL het volgende:
    Download GW2 beta
    1 april...
    pi_57773225
    Ik zit zo eens GW2 scenario te kijken. Zowat alles is vernietigd wat wij in GW hebben opgebouwd, ehhh.
      woensdag 2 april 2008 @ 08:28:42 #234
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_57773558
    quote:
    Op woensdag 2 april 2008 07:22 schreef Ge4ce het volgende:
    Ik zit zo eens GW2 scenario te kijken. Zowat alles is vernietigd wat wij in GW hebben opgebouwd, ehhh.
    Niet alles, je HoM met al je grindwars titels staat er nog
    pi_57773650
    Woohoo!

Dat Cantha niet meer berijkbaar is,...
    Dat Elona getijsterd wordt door undead,...
    Dat Charr (bijna) heel Ascalon heeft vernietigd,...

Gaaf man, lekker positief zijn ze daar bij NC Soft.
      woensdag 2 april 2008 @ 08:53:30 #236
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_57773782
    quote:
    Op woensdag 2 april 2008 08:39 schreef Ge4ce het volgende:
    Woohoo!

Dat Cantha niet meer berijkbaar is,...
    Dat Elona getijsterd wordt door undead,...
    Dat Charr (bijna) heel Ascalon heeft vernietigd,...

Gaaf man, lekker positief zijn ze daar bij NC Soft.
    And I dub thee: Emo Wars!

woensdag 2 april 2008 @ 11:12:28 #237
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_57775806
    Enkele updates, en check dit:
    quote:
    Miscellaneous

Loremaster Ermenred in Lion's Arch will now allow characters to travel back to Pre-Searing Ascalon after they've successfully performed a number of tasks.
    OMG! OMG OMFG! WE KUNNEN TERUG!

...of is dat een flauwe 1 april grap?
    pi_57777033
    Dat zou wel erg gaaf zijn
    pi_57778295
    Ik vraag me af wanneer Guild Wars 2 uit zal komen. Als ze slim zijn doen ze dat nog voor 2009.

Met de komst van Age of Conan(20 mei 2k8), Aion(Q3/4 2k8) en Warhammer: Online(Q3/4 2k8).

En sinds de datum van WoW: Wrath of the Lich King ook nog niet bekend is,...
      woensdag 2 april 2008 @ 14:24:43 #240
    65330 Ruzbeh
    pi_57779730
    quote:
    Op woensdag 2 april 2008 13:22 schreef Ge4ce het volgende:
    Ik vraag me af wanneer Guild Wars 2 uit zal komen. Als ze slim zijn doen ze dat nog voor 2009.

Met de komst van Age of Conan(20 mei 2k8), Aion(Q3/4 2k8) en Warhammer: Online(Q3/4 2k8).

En sinds de datum van WoW: Wrath of the Lich King ook nog niet bekend is,...
    Guild Wars 2 is IMO niet echt een concurrent voor die MMOs. Age of Conan bijv. is al 5 jaar in ontwikkeling en kwa content kan GW2 daar niet mee concurreren. Ik zie Guild Wars als een soort slimme, andere soort van MMO die niet echt in dezelfde genre valt. Ik ben sinds kort weer terug gegaan naar WoW en speel vrijwel geen Guild Wars meer, maar toch kijk ik naar Guild Wars 2 uit.
    pi_57785012
    quote:
    Op woensdag 2 april 2008 11:12 schreef Elegy het volgende:
    Enkele updates, en check dit:
    [..]

OMG! OMG OMFG! WE KUNNEN TERUG!

...of is dat een flauwe 1 april grap?
    Helaas 1 april grap (tenminste staat op guild wars wiki)
    pi_57786014
    iii, Ligt het aan mij of is Guild Wars amper veranderd het laatste half jaar?
      donderdag 3 april 2008 @ 08:13:43 #243
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_57797576
    quote:
    Op woensdag 2 april 2008 18:35 schreef Ardenlyn het volgende:

[..]

Helaas 1 april grap (tenminste staat op guild wars wiki)
    Jammer
    quote:
    Op woensdag 2 april 2008 19:15 schreef Ge4ce het volgende:
    iii, Ligt het aan mij of is Guild Wars amper veranderd het laatste half jaar?
    Dat ligt aan jou, er zijn heel wat skills generfed
      donderdag 3 april 2008 @ 11:43:17 #244
    137690 Pizzahut
    Het Bora Bora Gebergte
    pi_57800986
    Disturbed Mind
      donderdag 3 april 2008 @ 11:46:59 #245
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_57801057
    Congatrainen dit weekend
      donderdag 3 april 2008 @ 11:56:41 #246
    137690 Pizzahut
    Het Bora Bora Gebergte
    pi_57801312
    ja inderdaad

wel jammer dat ze weggaat
    maar ze hebben alweer een nieuwe:
    http://wiki.guildwars.com(...)Luck_and_Have_Fun.21
    Disturbed Mind
      zaterdag 5 april 2008 @ 20:36:47 #247
    84215 sinemet
    Never give up hope....
    pi_57855594
    Heeej waar blijven de fokkers ingame???? Ik zie niemand meer man.
      zaterdag 5 april 2008 @ 21:24:17 #248
    65330 Ruzbeh
    pi_57856613
    quote:
    Op zaterdag 5 april 2008 20:36 schreef sinemet het volgende:
    Heeej waar blijven de fokkers ingame???? Ik zie niemand meer man.
    Ik heb al zoveel Guild Wars gespeeld... op een gegeven moment houd het gewoon op.
      dinsdag 8 april 2008 @ 11:24:57 #249
    137690 Pizzahut
    Het Bora Bora Gebergte
    pi_57906641
    Disturbed Mind
      vrijdag 25 april 2008 @ 10:34:59 #250
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_58297133
    Driejarig bestaan van GW:
    quote:
    The Guild Wars Third Anniversary Celebration
    It's that time again! Three years ago this Monday, Guild Wars was launched and players entered the world of Tyria for the very first time. Now, the franchise stands tall with two additional campaigns, an expansion, and an eagerly anticipated sequel on the way.

We couldn't have done it without the loyal support of each and every one of you. Whether you stepped into Ascalon in 2005 or if you've just created your first character, we'd like to thank you with a celebration in your honor.

The festivities begin on Thursday, April 24 after the live update, running until Noon on Tuesday, April 29. Read on for details about all the fun!

Thursday, April 24

After the live update, you can replay the Hell's Precipice end mission for a brand new reward.

Birthday Cupcakes begin to drop from creatures.

As an added treat, fireworks displays will start to light up the sky every hour in Lion's Arch, Shing Jea Monastery, Kamadan, and the Great Temple of Balthazar.
    Friday, April 25

Starting at Noon Pacific (-7 GMT), the Boardwalk will re-open in the Shing Jea Monastery.

NPCs will provide access to Rollerbeetle Racing and the Dragon Arena from Lion's Arch, Shing Jea Monastery, Kamadan, and the Great Temple of Balthazar.
    Monday, April 28

Starting at 12:01 AM Pacific, third year miniatures will become available. (Remember that birthday gifts are given all year round, so you will receive your gift on the personal birthday (creation date) of each character on your account.)

New End Game Rewards

Saving the world may be all in a day's work for some, but heroic efforts should still be rewarded. To commemorate the third anniversary of Guild Wars, players who complete Hell's Precipice (the final mission of the original campaign) will receive a Deldrimor Talisman. This end-game trophy can be exchanged for one of the new Deldrimor weapons.

As an early anniversary present, we'll open up this special end-game addition on Thursday, April 24 after the live update. Even if you've already completed the campaign, replay the Hell's Precipice mission to receive your due reward.

Let the Games Begin!

Celebrate with the good citizens of Shing Jea Monastery, who have reopened their ever-popular Boardwalk—to those who have access to Shing Jea, of course—for the anniversary celebration. Whether you're feeling Lucky or just want to kick back and have a good time, the games of chance along the Shing Jea Boardwalk will certainly have what you're looking for.

For those of you with a competitive streak, compete at the Dragon Arena and race at the Rollerbeetle Track. These unique PvP events will be accessible from Lion's Arch, Shing Jea Monastery, Kamadan, and the Great Temple of Balthazar.

Returning Rewards

If you're going to celebrate right, you need cake! Starting on Thursday, you'll find Birthday Cupcakes during your adventures, whether by defeating foes or by exchanging Victory Tokens for them.

Monday, April 28 is when the much-anticipated birthday presents begin arriving. Starting at 12:01 AM Pacific, players who have characters turning three years old will find a gift in their inventories—one of a new set of miniatures created especially for this birthday celebration. Characters turning one or two will receive a wrapped miniature from that corresponding set of past Guild Wars birthday presents. Birthday gifts are given year round, so you will receive your gift on the personal birthday (creation date) of each character on your account.

As a grand addition to our celebration, fireworks displays will light up the skies in Lion's Arch, Shing Jea Monastery, Kamadan, and the Great Temple of Balthazar every hour starting after the live update on April 24 and running through Noon Pacific (-7 GMT) on April 29.

Don't miss this event. After all, Guild Wars only turns three once!

We would like to thank each and every one of you for your continued support, and wish you the best of adventures in the coming year. Enjoy the celebration!

pi_58309518
    Je kan birthday cakes vinden. Die geven een leuke bonus voor 10minuten.
      maandag 28 april 2008 @ 11:04:59 #252
    74548 Jo0Lz
    Lick the box!
    pi_58355267
    Jaj. 3 Jarig bestaan.

Moet nog steeds m'n Guild Wars installatie op m'n nieuwe pc pleuren/
    pi_58362009
    Ik ben van plan Guild Wars Factions te halen, maar weet iemand waar ik die demo + cd key kan vinden?
    En is het al bekend wanneer Guild wars 2 uitkomt?

Alvast bedankt.
    BlaDieBla
    pi_58362563
    quote:
    Op maandag 28 april 2008 16:58 schreef WjeroneW het volgende:
    En is het al bekend wanneer Guild wars 2 uitkomt?
    quote:
    GWW:
    Guild Wars 2 is expected to go into beta test in the second half of 2008. No release date has been announced.
      maandag 28 april 2008 @ 18:18:38 #255
    65330 Ruzbeh
    pi_58363471
    Tweede helft van 2008... kan ik me niet voorstellen. Ik denk dat ie pas in beta gaat in 2009.
    pi_58363999
    Staat op de officiele Guild Wars wiki, het zou wel tof zijn als het zo zou zijn.
    pi_58400065
    Ik ga morgen waarschijnlijk Guild Wars Factions kopen, ik ben weer toe aan een mmorpg. (Silkroad kwam me de strot uit)

Als je Factions hebt, speel je toch gewoon op dezelfde kaart als de gewone Guild Wars?
    BlaDieBla
    pi_58400240
    Dezelfde kaart?
    Als je het landschap bedoeld.. dan is dat niet zo.. Factions speelt zich in Gantha af. Je kan wel met je gewone characters naar het factions gebied (en andersom).
    pi_58400612
    Ok, dus ik kan gewoon op het landschap van de gewone Guild Wars rondspoken als ik Guild Wars Factions heb?
    BlaDieBla
    pi_58400780
    ja.. dan moet je wel bij je oude account de nieuwe guild wars key invoeren en dus niet een tweede account aanmaken.
    pi_58401074
    Als je Guild Wars Prophecies hebt kun je met Factions karakter naar Prophecies.
    Als je Guild Wars Factions koopt, maar geen Prophecies hebt, kun je niet naar de Prophecies map.
    Als je Guild Wars Nightfall met Factions koopt, maar geen Prophecies hebt. Kun je met een Nightfall karakter naar Factions en andersom, maar niet naar Prophecies.

Als je alle drie de campagnes hebt, kun je met elk karakter naar elk mapdeel.
    Wil je 'Eye of the North' spelen, dan moet je minimaal 1 campagne hebben. (Maakt niet uit welke.)
    pi_58401962
    Ok bedankt Wiehoe en Ge4ce, maar ik koop eerst alleen Factions (een vriend van me heeft die ook) om te kijken of ik het wel echt leuk vind. Maar Prophecies is de main Guild Wars neem ik aan en geen uitbreiding.
    Maar alleen Factions heeft ook wel een groot landschap toch?
    BlaDieBla
    pi_58412820
    Ja Factions is ook wel groot hoor. Ik heb sinds paar dagen ook Nightfall gehaald. Ook wel weer leuk,.
      donderdag 1 mei 2008 @ 17:06:55 #264
    84215 sinemet
    Never give up hope....
    pi_58418992
    Potverdrie, god nondeju waar is die hele fok guild ingame gebleven man. Komen jullie uberhaupt nog online??
    Mis het lekkere fok niveau in de chat man. snif snif
    pi_58420202
    Je hebt er weer 1 fokker bij sinemet
    Kheb vandaag Guild Wars gehaald, toch maar voor Nightfall gegaan.

Edit: Ik heet trouwens I Waandes I (het zijn hoofdletter i's) en ik ben assassin met een zeis.
    BlaDieBla
    pi_58421162
    Goede keus om als eerste spel te nemen. Mede omdat je met nightfall heroes hebt.
    pi_58451281
    Ik ga vandaag een nieuwe char maken, ik wil der ff een paar uitproberen.
    Ik heb gekozen voor een elementalist en ik doe ranger als 2e profession voor de traps enzo (defensief). Maar ik wil natuurlijk ook een beetje aanvalskracht hebben, maar welke zou ik dan moeten kiezen van elementalist. En heb ik wel genoeg defensieve kracht met alleen de traps etc. van ranger.
    BlaDieBla
      zaterdag 3 mei 2008 @ 11:17:02 #268
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_58451597
    quote:
    Op zaterdag 3 mei 2008 10:40 schreef WjeroneW het volgende:
    Ik ga vandaag een nieuwe char maken, ik wil der ff een paar uitproberen.
    Ik heb gekozen voor een elementalist en ik doe ranger als 2e profession voor de traps enzo (defensief). Maar ik wil natuurlijk ook een beetje aanvalskracht hebben, maar welke zou ik dan moeten kiezen van elementalist. En heb ik wel genoeg defensieve kracht met alleen de traps etc. van ranger.
    Fire ele. Da's de grootste damagedealer. Water is voornamelijk om vijanden te vertragen, earth is erg goed in defensief, air is dan ook wel sterk (met X% armor penetration skills) maar fire is naast dot (burning) ook een goede AoE nuker (meteor shower ftw)
    pi_58452109
    Eles zijn tof.
    Ik ben nu in NF level 13 met mn dervish. Speelt ook wel lekker.
      zaterdag 3 mei 2008 @ 12:12:47 #270
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_58452321
    quote:
    Op zaterdag 3 mei 2008 11:56 schreef Ulreazj het volgende:
    Ele chicks zijn lekker!
      zaterdag 3 mei 2008 @ 13:18:46 #271
    84215 sinemet
    Never give up hope....
    pi_58453283
    Ik ben nu bezig met Nightfall uit te spelen als ik die heb gehad hoef ik alleen factions nog en kan ik alles op hardmode doen
    pi_58476172
    quote:
    Op zaterdag 3 mei 2008 12:12 schreef Elegy het volgende:

[..]

Dus jij vindt mij lekker?
    BlaDieBla
      zondag 4 mei 2008 @ 22:53:19 #273
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_58481663
    quote:
    Op zondag 4 mei 2008 18:58 schreef WjeroneW het volgende:

[..]

Dus jij vindt mij lekker?

Jij bent geen ele chick of wel soms
    pi_58485145
    Hmmm helemaal gemist die birthday

Op 27 mei zal ik mijn 2de birthday present krijgen....hopelijk Gwen!!!

Elegy geilt op elke ele chick...zelfs op z'n eigen

[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 05-05-2008 06:55:35 ]
      maandag 5 mei 2008 @ 09:28:44 #275
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_58485963
    quote:
    Op maandag 5 mei 2008 06:54 schreef Ardenlyn het volgende:
    Hmmm helemaal gemist die birthday

Op 27 mei zal ik mijn 2de birthday present krijgen....hopelijk Gwen!!!

Elegy geilt op elke ele chick...zelfs op z'n eigen
    Ik heb lekker al een Gwen

Heb trouwens maar één male char, een ranger en nog een male monk maar da's van een account dat ik overgekocht heb. Voor de rest zijn al mijn andere 31 chars vrouwelijk
    pi_58488154
    31chars, wtf
      maandag 5 mei 2008 @ 11:54:44 #277
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_58488265
    Ik heb dan ook 4 accounts...
      maandag 5 mei 2008 @ 12:23:17 #278
    31057 jpg97
    Otaku No Kenkyu
    pi_58488808
    HOI!

Ik heb sinds kort GW: Factions ( via het werk goedkoop kunnen krijgen ).
    Iemand tips hoe ik het snelst kan levellen?

Ben na 3 uurtjes spelen nu lvl 10.
    Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
    ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
    PieAir
    Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
      maandag 5 mei 2008 @ 14:02:12 #279
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_58490691
    quote:
    Op maandag 5 mei 2008 12:23 schreef jpg97 het volgende:
    HOI!

Ik heb sinds kort GW: Factions ( via het werk goedkoop kunnen krijgen ).
    Iemand tips hoe ik het snelst kan levellen?

Ben na 3 uurtjes spelen nu lvl 10.
    Factions is een kwestie van zo snel mogelijk van het eiland af, dan een paar UPS quests en hop, binnen een uurtje of twee ben je lvl 20
      maandag 5 mei 2008 @ 15:38:46 #280
    31057 jpg97
    Otaku No Kenkyu
    pi_58492163
    Ik snap alleen niet hoe je betere wapens en kleding e.d. kan krijgen.
    Ik krijg een hoop onderdelen met een bepaald level aan bijvoorbeeld armour maar wat ik ermee moet

sorry ik ben echt een newbie met dit spel
    PieAir
      maandag 5 mei 2008 @ 16:44:39 #281
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_58493421
    Moet je even op de wiki kijken in de TS, staat alles in mbt armor en wapens enzo
    Welke class speel je trouwens?

Mijn IGN is voor mijn main char Vortex Walker, voeg me maar toe. Ben alleen niet zo heel vaak meer online, ik heb Hellgate London weer opnieuw ontdekt (lag al sinds de release een CE hier maar nog niks mee gedaan...)
      dinsdag 6 mei 2008 @ 09:56:41 #282
    31057 jpg97
    Otaku No Kenkyu
    pi_58506914
    irritant gezeik
    Ben ik lid van zo'n guild ( met een belgische als guild leader ofzoiets ) ben ik bezig met een kk moeilijke quest, dus ik vraag al kei lang om hulp ofzo, helpt er niemand.

En dat Belgische wijf de hele tijd in de guildhal wat stom met het poppetje dansen

Ik zoek wel een andere Guild, zo heb ik er ook niks aan
    PieAir
      dinsdag 6 mei 2008 @ 10:11:04 #283
    117222 HMaster-II
    <3 HMistress
    pi_58507141
    Ben ook al meer dan een maand niet actief geweest op GW....

Moet er toch maar weer eens in rennen. Iemand die mij wil helpen met het afslachten van de Anvil of Dagimar
    Ben er nog steeds niet door zal mijn Hero's nog proberen te upscalen.

@jpg97 ik wil je wel eens komen helpen
    pi_58508178
    quote:
    Op dinsdag 6 mei 2008 09:56 schreef jpg97 het volgende:
    irritant gezeik
    Ben ik lid van zo'n guild ( met een belgische als guild leader ofzoiets ) ben ik bezig met een kk moeilijke quest, dus ik vraag al kei lang om hulp ofzo, helpt er niemand.

En dat Belgische wijf de hele tijd in de guildhal wat stom met het poppetje dansen

Ik zoek wel een andere Guild, zo heb ik er ook niks aan
    Mijn ingae naam is Esekiel Rage Voeg die maar eens toe. Kan ik je inviten in mn NL guild. Hebben 100members en dikke alliantie, zeer relaxt.
      dinsdag 6 mei 2008 @ 11:29:01 #285
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_58508557
    quote:
    Op dinsdag 6 mei 2008 11:09 schreef Ulreazj het volgende:

[..]

Mijn ingae naam is Esekiel Rage Voeg die maar eens toe. Kan ik je inviten in mn NL guild. Hebben 100members en dikke alliantie, zeer relaxt.
    Da's tocht EZekiel, met een-z-? Of ben jij niet ook van het hardware.info forum?
      dinsdag 6 mei 2008 @ 11:29:11 #286
    31057 jpg97
    Otaku No Kenkyu
    pi_58508563
    Ok

Tot nu toe had ik zoiets van :" wat heb ik aan zo'n Guild? "
    Al die leden waren alleen maar aan het chatten in de Guildhal, en deden geen quests ofzo, alleen maar chatten en stom dansen

Als ik dan vroeg of iemand wilde helpen met levellen of een quest dan werd er dus niks gedaan.
    Ook werd er gezegd dat ik beter een Necromancer kon maken ( ik was assassin ).

Hoe kan ik uit een Guild stappen?
    PieAir
      dinsdag 6 mei 2008 @ 11:53:53 #287
    117222 HMaster-II
    <3 HMistress
    pi_58509069
    quote:
    Op dinsdag 6 mei 2008 11:29 schreef jpg97 het volgende:
    Ok

Al die leden waren alleen maar aan het chatten in de Guildhal, en deden geen quests ofzo, alleen maar chatten en stom dansen

Als ik dan vroeg of iemand wilde helpen met levellen of een quest dan werd er dus niks gedaan.

Necro's doen meer vanaf een afstandje. Die blijven niet op close combat afstand. Assassins meoten het van steekwapens hebben. Maar een goede party zorgt er voor dat de close combatters beter beschermd worden door Monks en Ellementalists. Je gaat als team een quest in. sommige vergeten dat.
    Volgens mij kan je op de Guild tab gewoon kiezen voor 'leave Guild'
      dinsdag 6 mei 2008 @ 12:07:12 #288
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_58509305
    quote:
    Ok

Necro moet je leren, één van de meest eenvoudige manieren om GW te leren kennen is een War/Monk aan te maken. Ele is op zich ook wel een heel stuk recht toe recht aan totdat je verder komt en je meer kan leren wat je als teamsupport kan doen.

En als je gaat monken moet je af en toe wel een dikke huid hebben. Kneuzen die alles gaan agroën en die jou de schuld geven als je een partywipe hebt dankzij hun stomme acties...

Guild verlaten? open de guildwindow, klik op het icoontje voor je naam en kies dan de optie leave guild. Voila

[ Bericht 10% gewijzigd door Elegy op 06-05-2008 12:13:42 ]
    pi_58509675
    quote:
    Op dinsdag 6 mei 2008 11:29 schreef Elegy het volgende:

[..]

Da's tocht EZekiel, met een-z-? Of ben jij niet ook van het hardware.info forum?
    Nee, met een s, met een z was al in gebruik.
      dinsdag 6 mei 2008 @ 12:47:40 #290
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_58510080
    quote:
    Op dinsdag 6 mei 2008 12:25 schreef Ulreazj het volgende:

[..]

Nee, met een s, met een z was al in gebruik.
    Ah, dan ben ik abuis
    pi_58510188
    quote:
    ( ik was assassin ).
    Assassin is cool genoeg. Je moet alleen een goede combinatie met skills vinden. En sinds je Assassin bent gegaan, zie ik je nu eerder Warrior gaan. Als je toch kiest om iets anders te nemen dan Assassin, en niet voor Warrior gaat, dan maakt het niet uit wat je kiest. Alleen zou ik met Mesmer wachten.

M'n IGN is Farion Moat (P/*), heb elke outpost en mission, als iemand hulp nodig heeft met iets.
    pi_58510552
    Kan iemand mij vergelijkingen geven met WoW als argumenten waarom GW beter/anders dan WoW zou zijn? Misschien stap ik dan wel over, aangezien het op level 70 geen bagger meer aan is en ik wel loop te betalen, en aangezien GW gratis is (per maand, zeg maar). Dus voordat ik GW mocht kopen, wie o wie haalt mij over? Lijkt me best een interessante game, alleen om gelijk de winkel in te rennen om hem (+ expansions?) op voorhand aan te schaffen lijkt me ook een beetje cru.
    pi_58510928
    Naja, ik ben van GW overgestapt naar WoW puur om 't feit omdat het na level 20 echt bagger is

Tenminste ALS je van pve houdt. Missies houden snel op, qeusts zijn matig imo, en d.m.v de titels die je kan behalen in GW is iedereen tegenwoordig aan het grinden. Naja, ik kan ook niet zeggen hoe het is in WoW na level 70, aangezien ik nog maar level 40 ben, maar volgens mij kan je dan alsnog veel meer dan in GW.
      dinsdag 6 mei 2008 @ 14:09:15 #294
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_58511824
    quote:
    Op dinsdag 6 mei 2008 13:09 schreef SharQueDo het volgende:
    Kan iemand mij vergelijkingen geven met WoW als argumenten waarom GW beter/anders dan WoW zou zijn? Misschien stap ik dan wel over, aangezien het op level 70 geen bagger meer aan is en ik wel loop te betalen, en aangezien GW gratis is (per maand, zeg maar). Dus voordat ik GW mocht kopen, wie o wie haalt mij over? Lijkt me best een interessante game, alleen om gelijk de winkel in te rennen om hem (+ expansions?) op voorhand aan te schaffen lijkt me ook een beetje cru.
    GW draait meer om skills. Je kan buiten outposts geen skills equippen, tenzij je een elite skill gecapped hebt. Ook kan je er maar acht in je skillbar frotten en heb je geen potions om jezelf te kunnen buffen.
    Ook is GW instanced en kan je altijd voorspellen waar de monsters lopen en wat voor monsters het zijn -> makkelijker farmen/grinden als je dat wil.

Waarom download je de client niet van de site en gebruik je een trail key? Ik heb er nog wel een paar liggen als je wil
    Da's veertien dagen of tien uur (ofzo), wat als eerste komt. Kan je mooi een beetje proberen.
    pi_58512153
    quote:
    Op dinsdag 6 mei 2008 14:09 schreef Elegy het volgende:

[..]

GW draait meer om skills. Je kan buiten outposts geen skills equippen, tenzij je een elite skill gecapped hebt. Ook kan je er maar acht in je skillbar frotten en heb je geen potions om jezelf te kunnen buffen.
    Ook is GW instanced en kan je altijd voorspellen waar de monsters lopen en wat voor monsters het zijn -> makkelijker farmen/grinden als je dat wil.

Waarom download je de client niet van de site en gebruik je een trail key? Ik heb er nog wel een paar liggen als je wil
    Da's veertien dagen of tien uur (ofzo), wat als eerste komt. Kan je mooi een beetje proberen.
    Gaarne. PM me maar, als je wil.
      dinsdag 6 mei 2008 @ 14:26:43 #296
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_58512190
    quote:
    Op dinsdag 6 mei 2008 14:24 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

Weet niet hoelaat ik thuis ben maar zal je er wel eentje pm'en
    pi_58512225
    quote:
    Op dinsdag 6 mei 2008 14:24 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

Hee, hoe was het bij je kameraad gisteren
    pi_58512346
    quote:
    Op dinsdag 6 mei 2008 14:28 schreef Wiehoe het volgende:

[..]

Hee, hoe was het bij je kameraad gisteren
    Ey Freddie. Was niet thuis. Ik dacht nog van, ik bel hem ff, neemt ie niet op. Goed dat ik niet in 1x door ben gelopen naar z'n huis dus. In't centrum ff patatje gehaald en m'n pa heeft me opgehaald uit 't centrum.

Jij speelt (ook) GW?
    pi_58513358
    Bedenk wel dat GW en WOW veel van elkaar verschillen.
    pi_58513795
    quote:
    Op dinsdag 6 mei 2008 14:33 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

Ey Freddie. Was niet thuis. Ik dacht nog van, ik bel hem ff, neemt ie niet op. Goed dat ik niet in 1x door ben gelopen naar z'n huis dus. In't centrum ff patatje gehaald en m'n pa heeft me opgehaald uit 't centrum.

Jij speelt (ook) GW?
    Ja zeker. Laatst weer begonnen. Maar ik speel al een aardige tijd inderdaad
      dinsdag 6 mei 2008 @ 17:51:00 #301
    65330 Ruzbeh
    pi_58515601
    quote:
    Op dinsdag 6 mei 2008 13:25 schreef sanakthe het volgende:
    Naja, ik ben van GW overgestapt naar WoW puur om 't feit omdat het na level 20 echt bagger is

Tenminste ALS je van pve houdt. Missies houden snel op, qeusts zijn matig imo, en d.m.v de titels die je kan behalen in GW is iedereen tegenwoordig aan het grinden. Naja, ik kan ook niet zeggen hoe het is in WoW na level 70, aangezien ik nog maar level 40 ben, maar volgens mij kan je dan alsnog veel meer dan in GW.
    Tuurlijk kan je in WoW meer, GW en WoW zijn absoluut niet dezelfde soort spellen.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')