is iets nederlands hequote:Op donderdag 7 februari 2008 10:31 schreef DarkY.NL het volgende:
de meeste guilds in onze alliance hebben een leeuw op de mantle
Ah, daar heb ik ook de eerste titel van. Skillz. Heeft lang genoeg geduurt en heel wat snowballfightsquote:Op donderdag 7 februari 2008 16:37 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik denk dat ik vooral rollerbeetle ga racen. Ik wil namelijk zo veel mogelijk gamer points scoren.Ik heb al 1200 punten, en dat is goed voor rank 1: Skillz.
http://gw.gamewikis.org/wiki/Gamer
Ik probeer rank 3 te krijgen. Numchuck skillz.
Ook in de rij voor een klap met de nerfknuppelquote:Mystic Regeneration: Health regeneration is now capped at 3 enchantments.
Gewoon TAB lijkt mij. C is target nearest, die gebruik ik heel vaak. C en daarna TAB voor de volgende vijand die het dichtbijst staat.quote:Op donderdag 7 februari 2008 20:56 schreef Houtspeer het volgende:
Hoe kan ik eigenlijk snel wisseleln tussen vijanden? Niet de TAB dus, want dan krijg ik soms vijanden die heel ver weg zijn.
Ah C dus, bedankt.quote:Op donderdag 7 februari 2008 21:50 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Gewoon TAB lijkt mij. C is target nearest, die gebruik ik heel vaak. C en daarna TAB voor de volgende vijand die het dichtbijst staat.
ach ik heb zo mijn charmesquote:Op vrijdag 8 februari 2008 01:05 schreef Houtspeer het volgende:
Ja en dan vooral een ranger die met daggers aankomt. Weet ook niet wat ie wilt.
Mesmers zijn cool
stom dat ik mijn minipig van vorig jaar verkocht hebquote:Op vrijdag 8 februari 2008 09:18 schreef Pizzahut het volgende:
en Canthan New Year is begonnen.
benieuwd wat je krijgt voor die mini pig, ik wil hem liever niet inruilen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |