Helemaal mee eensch. Dat was echt zo fucking stom.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 23:58 schreef sanakthe het volgende:
Ik vind Factions echt klote. Ik verveel me echt kapot als in die wereld zit. Ik moet nu 10.000 Luxon/Kurzick points verzamelen, en o mijn god wat is dat saai zeg. Ik kan eigenlijk beter Prophecies uitspelen om Hard mode te krijgen, maar goed.
Weh No Su, daar kom je vanzelf na het voltooien van Vizunah en even de primary quest volgen.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 22:13 schreef Houtspeer het volgende:
Closer to the stars, ah bedankt. En waar kan ik die vinden?
alleen als je de punten aan de guild geeft/materials haalt etc. Het is heel handig van beide 10k te hebben zodat je met al je chars de befriend of the XX quest kan voltooienquote:Op woensdag 6 februari 2008 01:46 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Helemaal mee eensch. Dat was echt zo fucking stom.
Je moet trouwens wel één kant kiezen... en niet Luxon en Kurzick proberen te krijgen, want dan verlies je Kurzick als je Luxon punten krijgt en andersom.
Kijk effe op deze site DarkY http://eu.plaync.com/eu/store/item/guild_wars_razer_deathadder_mouse/quote:Op woensdag 6 februari 2008 08:36 schreef DarkY.NL het volgende:
[..]
...
Ennuh ruzbeh heb je een pic vd muis
[..]
...
Heb je dat knaagdier eigenlijk daar gekocht of in een winkel?quote:Op woensdag 6 februari 2008 08:56 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Kijk effe op deze site DarkY http://eu.plaync.com/eu/store/item/guild_wars_razer_deathadder_mouse/
Nee, daar heeft ruzbeh hem vast gekocht....quote:Op woensdag 6 februari 2008 08:59 schreef Elegy het volgende:
[..]
Heb je dat knaagdier eigenlijk daar gekocht of in een winkel?
quote:Op woensdag 6 februari 2008 09:18 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Nee, daar heeft ruzbeh hem vast gekocht....
Ik werk met Logitech trackball muizen. Vind ik zelf makkelijker.
ik weet niet hoe jouw cape eruit zietquote:Op woensdag 6 februari 2008 15:58 schreef HMaster-II het volgende:
Of je neemt het layout van mijn guild cape bijna volledig over.![]()
jij jij jij copycat
stuur mij een PM met je username en dan invite ik je.quote:Op woensdag 6 februari 2008 16:59 schreef Houtspeer het volgende:
Mag ik trouwens lid worden van de Fok guild?
35quote:Op woensdag 6 februari 2008 17:11 schreef sanakthe het volgende:
Hoeveel members zitten er in de FOK! Guild?
quote:Op woensdag 6 februari 2008 08:36 schreef DarkY.NL het volgende:
Ennuh ruzbeh heb je een pic vd muis
Like this...quote:Op woensdag 6 februari 2008 16:42 schreef Elixabete het volgende:
[..]
ik weet niet hoe jouw cape eruit ziet
ik denk eerder andersomquote:Op woensdag 6 februari 2008 18:52 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Like this...
Jij jatmiepsch![]()
[YWaF] FTW![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 6 februari 2008 17:58 schreef Ered het volgende:
En ongeveer vijf mensen (exclusief offie lijst) zijn online geweest in de afgelopen week.
Oh ja ik vergeet...... Jij bent vrouwtje... Moet je gelijk gevenquote:
is iets nederlands hequote:Op donderdag 7 februari 2008 10:31 schreef DarkY.NL het volgende:
de meeste guilds in onze alliance hebben een leeuw op de mantle
Ah, daar heb ik ook de eerste titel van. Skillz. Heeft lang genoeg geduurt en heel wat snowballfightsquote:Op donderdag 7 februari 2008 16:37 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik denk dat ik vooral rollerbeetle ga racen. Ik wil namelijk zo veel mogelijk gamer points scoren.Ik heb al 1200 punten, en dat is goed voor rank 1: Skillz.
http://gw.gamewikis.org/wiki/Gamer
Ik probeer rank 3 te krijgen. Numchuck skillz.
Ook in de rij voor een klap met de nerfknuppelquote:Mystic Regeneration: Health regeneration is now capped at 3 enchantments.
Gewoon TAB lijkt mij. C is target nearest, die gebruik ik heel vaak. C en daarna TAB voor de volgende vijand die het dichtbijst staat.quote:Op donderdag 7 februari 2008 20:56 schreef Houtspeer het volgende:
Hoe kan ik eigenlijk snel wisseleln tussen vijanden? Niet de TAB dus, want dan krijg ik soms vijanden die heel ver weg zijn.
Ah C dus, bedankt.quote:Op donderdag 7 februari 2008 21:50 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Gewoon TAB lijkt mij. C is target nearest, die gebruik ik heel vaak. C en daarna TAB voor de volgende vijand die het dichtbijst staat.
ach ik heb zo mijn charmesquote:Op vrijdag 8 februari 2008 01:05 schreef Houtspeer het volgende:
Ja en dan vooral een ranger die met daggers aankomt. Weet ook niet wat ie wilt.
Mesmers zijn cool
stom dat ik mijn minipig van vorig jaar verkocht hebquote:Op vrijdag 8 februari 2008 09:18 schreef Pizzahut het volgende:
en Canthan New Year is begonnen.
benieuwd wat je krijgt voor die mini pig, ik wil hem liever niet inruilen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |