quote:Op donderdag 21 februari 2008 14:26 schreef Houtspeer het volgende:
Elixabete, ik heb mijn onderbroekje heel mooi gedyed. Ik kon geen roze vinden helaas. Maar nu is hij mooi geelachtig.
Wil je mijn onderbroekje nog zien?
OMG dudequote:Op donderdag 21 februari 2008 14:26 schreef Houtspeer het volgende:
Elixabete, ik heb mijn onderbroekje heel mooi gedyed. Ik kon geen roze vinden helaas. Maar nu is hij mooi geelachtig.
Wil je mijn onderbroekje nog zien?
Nope. Niet eens een beetje.quote:Op donderdag 21 februari 2008 15:40 schreef Houtspeer het volgende:
Jaloers?
quote:Op donderdag 21 februari 2008 15:40 schreef Houtspeer het volgende:
Jaloers?
Dan was hij dat ook alquote:Op donderdag 21 februari 2008 15:47 schreef Houtspeer het volgende:
Nee, dat kan ook niet. Ik heb een geil mesmer-armor wat op een nachtjapon lijkt en als ik m'n jurkje af doe zie je pas mijn broekje, oftewel onderbroekje. En die is nu geelachtig, tof he?
Ik Gwen niet tijdens het fappenquote:Op donderdag 21 februari 2008 15:59 schreef Elixabete het volgende:
fappen op Gwen vond ik al sick maar Houtspeer, dat slaat echt alles
Very nicequote:Op donderdag 21 februari 2008 19:19 schreef Elixabete het volgende:
Yes
een perfect Stormbow of Fortitude gekocht
[ afbeelding ]
Lekker tochquote:Op donderdag 21 februari 2008 14:24 schreef Jo0Lz het volgende:
[..].
Keep on dreamin' dude. Jij hebt de pedo versie.
Wat nou fantasy? Ik laat mij fappen door Gwenquote:Op donderdag 21 februari 2008 16:25 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik Gwen niet tijdens het fappen![]()
Stoute meid![]()
Dat is voor Elegy z'n fanatsy-wereld
Mijn meest active miepsje 'Goth o Doom' is een Prophecies Necromancer. Ik ben met haar door alle gebieden aan het zwerven.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 09:49 schreef Wiehoe het volgende:
Spelen er nog wel veel nederlanders? of speelt niemand meer in prophecies ofzo?
Tering...je bent ook geen steek veranderd sinds de laatste keerquote:Op vrijdag 22 februari 2008 08:42 schreef Elegy het volgende:
[..]
Wat nou fantasy? Ik laat mij fappen door Gwen
Nee, idd. Tja, je moet wat, na maanden van frustratiequote:Op woensdag 27 februari 2008 10:57 schreef Ardenlyn het volgende:
[..]
Tering...je bent ook geen steek veranderd sinds de laatste keer![]()
![]()
![]()
Ik wil die laatste GW wel kopen maar twijfel best wel.
Zoveel tijd als eerst heb ik niet sinds onze zoon geboren is.
Is het nou echt een leuke aanvulling op de rest?
Gewoon, een Ranger zonder bodyarmorquote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:48 schreef Houtspeer het volgende:
Zo hey, moet je zien wat ik net buiten droks heb gevonden:
[ afbeelding ]
Gewoon een bijna topless vrouwtje. Wie is dat?
Ik ga eens kijken of ik de Database ook netwerkmatig kan laten werken. Hoef je maar één database te upgraden en zijn meteen alle clients up-to-datequote:Op woensdag 27 februari 2008 15:20 schreef Elegy het volgende:
Anders meteen even een gw.exe -image aanmaken.
Dan een nachtje laten draaien en daar weer een backup van maken. Is wel prettig
quote:Op woensdag 27 februari 2008 15:20 schreef Elegy het volgende:
Anders meteen even een gw.exe -image aanmaken.
Dan een nachtje laten draaien en daar weer een backup van maken. Is wel prettig
Wtf ben jij dat? _0-quote:Op donderdag 28 februari 2008 12:43 schreef Houtspeer het volgende:
Ik speel het meest met Purple Snow Tulip.
Ered, jij wilt gewoon mijn onderbroekje zien he? Viezerd
Nou ik heb nieuws voor je, ik heb een heel anders armor nu, lekker prestige. Mede dankzij Elixabete, haar 1k heeft mij erg goed geholpen
Hey dus jij bent die kleine monk. Waarom zijn al die monks zo klein?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 12:58 schreef Ered het volgende:
[..]
Wtf ben jij dat? _0-
Jij die me altijd op de late avond aanspreekt met bink?
Oja, dankje voor de glittering dust
Mijn monk is heel lang. Maar ik had liever een schattig klein monkje gehadquote:Op vrijdag 29 februari 2008 14:19 schreef Houtspeer het volgende:
[..]
Hey dus jij bent die kleine monk. Waarom zijn al die monks zo klein?
Ziet er niet uit. Ik verwacht wel iets terug na die glittering dust, iets wat ook glittert, misschien een ecto ofzo?
Dat komt door de CE van Propheciesquote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:18 schreef Houtspeer het volgende:
Ja dat zie ik wel vaker, hoe komt dat?
heb ik 2 hero's van interrupts voorzien, werkt het nog voor geen meter.. Dit irriteerd mij als de ziekte.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 10:36 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Mijn meest active miepsje 'Goth o Doom' is een Prophecies Necromancer. Ik ben met haar door alle gebieden aan het zwerven.![]()
Ben alleen al een week niet meer aan het gamen geweest.
Ik bijt me nu kapot op een Eye of the North quest.http://wiki.guildwars.com/wiki/The_Anvil_of_Dragrimmar
ik heb geen goede interrupts
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |