quote:Op maandag 28 april 2008 16:58 schreef WjeroneW het volgende:
En is het al bekend wanneer Guild wars 2 uitkomt?
quote:GWW:
Guild Wars 2 is expected to go into beta test in the second half of 2008. No release date has been announced.
Fire ele. Da's de grootste damagedealer. Water is voornamelijk om vijanden te vertragen, earth is erg goed in defensief, air is dan ook wel sterk (met X% armor penetration skills) maar fire is naast dot (burning) ook een goede AoE nuker (meteor shower ftw)quote:Op zaterdag 3 mei 2008 10:40 schreef WjeroneW het volgende:
Ik ga vandaag een nieuwe char maken, ik wil der ff een paar uitproberen.
Ik heb gekozen voor een elementalist en ik doe ranger als 2e profession voor de traps enzo (defensief). Maar ik wil natuurlijk ook een beetje aanvalskracht hebben, maar welke zou ik dan moeten kiezen van elementalist. En heb ik wel genoeg defensieve kracht met alleen de traps etc. van ranger.
quote:
Jij bent geen ele chick of wel somsquote:
Ik heb lekker al een Gwenquote:Op maandag 5 mei 2008 06:54 schreef Ardenlyn het volgende:
Hmmm helemaal gemist die birthday![]()
Op 27 mei zal ik mijn 2de birthday present krijgen....hopelijk Gwen!!!
Elegy geilt op elke ele chick...zelfs op z'n eigen![]()
![]()
Factions is een kwestie van zo snel mogelijk van het eiland af, dan een paar UPS quests en hop, binnen een uurtje of twee ben je lvl 20quote:Op maandag 5 mei 2008 12:23 schreef jpg97 het volgende:
HOI!
Ik heb sinds kort GW: Factions ( via het werk goedkoop kunnen krijgen).
Iemand tips hoe ik het snelst kan levellen?
Ben na 3 uurtjes spelen nu lvl 10.
Mijn ingae naam is Esekiel Rage Voeg die maar eens toe. Kan ik je inviten in mn NL guild. Hebben 100members en dikke alliantie, zeer relaxt.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 09:56 schreef jpg97 het volgende:
irritant gezeik
Ben ik lid van zo'n guild ( met een belgische als guild leader ofzoiets ) ben ik bezig met een kk moeilijke quest, dus ik vraag al kei lang om hulp ofzo, helpt er niemand.
En dat Belgische wijf de hele tijd in de guildhal wat stom met het poppetje dansen
Ik zoek wel een andere Guild, zo heb ik er ook niks aan
Da's tocht EZekiel, met een-z-? Of ben jij niet ook van het hardware.info forum?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:09 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Mijn ingae naam is Esekiel Rage Voeg die maar eens toe. Kan ik je inviten in mn NL guild. Hebben 100members en dikke alliantie, zeer relaxt.
Necro's doen meer vanaf een afstandje. Die blijven niet op close combat afstand. Assassins meoten het van steekwapens hebben. Maar een goede party zorgt er voor dat de close combatters beter beschermd worden door Monks en Ellementalists. Je gaat als team een quest in.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:29 schreef jpg97 het volgende:
Ok
Tot nu toe had ik zoiets van :" wat heb ik aan zo'n Guild? "
Al die leden waren alleen maar aan het chatten in de Guildhal, en deden geen quests ofzo, alleen maar chatten en stom dansen
Als ik dan vroeg of iemand wilde helpen met levellen of een quest dan werd er dus niks gedaan.
Ook werd er gezegd dat ik beter een Necromancer kon maken ( ik was assassin ).
Hoe kan ik uit een Guild stappen?
Necro moet je leren, één van de meest eenvoudige manieren om GW te leren kennen is een War/Monk aan te maken. Ele is op zich ook wel een heel stuk recht toe recht aan totdat je verder komt en je meer kan leren wat je als teamsupport kan doen.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:29 schreef jpg97 het volgende:
Ok
Tot nu toe had ik zoiets van :" wat heb ik aan zo'n Guild? "
Al die leden waren alleen maar aan het chatten in de Guildhal, en deden geen quests ofzo, alleen maar chatten en stom dansen
Als ik dan vroeg of iemand wilde helpen met levellen of een quest dan werd er dus niks gedaan.
Ook werd er gezegd dat ik beter een Necromancer kon maken ( ik was assassin ).
Hoe kan ik uit een Guild stappen?
Nee, met een s, met een z was al in gebruik.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:29 schreef Elegy het volgende:
[..]
Da's tocht EZekiel, met een-z-? Of ben jij niet ook van het hardware.info forum?
Ah, dan ben ik abuisquote:Op dinsdag 6 mei 2008 12:25 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Nee, met een s, met een z was al in gebruik.
Assassin is cool genoeg.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:29 schreef jpg97 het volgende:
( ik was assassin ).
GW draait meer om skills. Je kan buiten outposts geen skills equippen, tenzij je een elite skill gecapped hebt. Ook kan je er maar acht in je skillbar frotten en heb je geen potions om jezelf te kunnen buffen.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 13:09 schreef SharQueDo het volgende:
Kan iemand mij vergelijkingen geven met WoW als argumenten waarom GW beter/anders dan WoW zou zijn? Misschien stap ik dan wel over, aangezien het op level 70 geen bagger meer aan is en ik wel loop te betalen, en aangezien GW gratis is (per maand, zeg maar). Dus voordat ik GW mocht kopen, wie o wie haalt mij over?Lijkt me best een interessante game, alleen om gelijk de winkel in te rennen om hem (+ expansions?) op voorhand aan te schaffen lijkt me ook een beetje cru.
Gaarne. PM me maar, als je wil.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:09 schreef Elegy het volgende:
[..]
GW draait meer om skills. Je kan buiten outposts geen skills equippen, tenzij je een elite skill gecapped hebt. Ook kan je er maar acht in je skillbar frotten en heb je geen potions om jezelf te kunnen buffen.
Ook is GW instanced en kan je altijd voorspellen waar de monsters lopen en wat voor monsters het zijn -> makkelijker farmen/grinden als je dat wil.
Waarom download je de client niet van de site en gebruik je een trail key? Ik heb er nog wel een paar liggen als je wil
Da's veertien dagen of tien uur (ofzo), wat als eerste komt. Kan je mooi een beetje proberen.
Weet niet hoelaat ik thuis ben maar zal je er wel eentje pm'enquote:
Ey Freddie. Was niet thuis.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:28 schreef Wiehoe het volgende:
[..]
Hee, hoe was het bij je kameraad gisteren
Ja zeker. Laatst weer begonnen. Maar ik speel al een aardige tijd inderdaadquote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:33 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Ey Freddie. Was niet thuis.Ik dacht nog van, ik bel hem ff, neemt ie niet op.
Goed dat ik niet in 1x door ben gelopen naar z'n huis dus. In't centrum ff patatje gehaald en m'n pa heeft me opgehaald uit 't centrum.
![]()
Jij speelt (ook) GW?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |