quote:Op maandag 11 februari 2008 10:41 schreef Houtspeer het volgende:
Ha, inderdaad he! wat een noobs toch op guild wars.....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
And all the things you do with it
Ik ook. Ik was van plan en lekker te beetleroller racen, maar uiteindelijk helemaal niet gedaan.quote:Op maandag 11 februari 2008 15:49 schreef HMaster-II het volgende:heel het Canthan New Year festival gemist.
nu heeft iedereen een mini-pig
en ik niehiehiehiet
![]()
* HMaster-II door de kamerstampvoet en boos is
Ik wou net nog even, maar het was al voorbijquote:Op maandag 11 februari 2008 16:51 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Ik ook. Ik was van plan en lekker te beetleroller racen, maar uiteindelijk helemaal niet gedaan.
copy thatquote:Op woensdag 13 februari 2008 14:51 schreef Ered het volgende:
*Nog steeds geld nodig heeft
quote:Op woensdag 13 februari 2008 14:51 schreef Ered het volgende:
It's all about the money!quote:Op woensdag 13 februari 2008 14:51 schreef Ered het volgende:
Dupe Dupe dupe dupe dupe dupe dupe.quote:Op woensdag 13 februari 2008 15:17 schreef sanakthe het volgende:
ik heb nu maar 50k
ik wil veel meer gvd, ik zie soms op gwguru bids van 1500 armbraces??? hoe the fuck kom je aan 1500 armbraces
Je PC aan laten staanquote:Op zaterdag 16 februari 2008 14:53 schreef Houtspeer het volgende:
En hoe heb je dat gedaan?
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 15:49 schreef Houtspeer het volgende:
Ach, jouw geld is ook mijn geld toch?
pwnedquote:
Ik heb em ook, maar nog niet 1 missie helemaal gedaanquote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:31 schreef Elegy het volgende:
Ik heb geen idee. Kreeg 'm omdat ik genoeg geld had besteed in de shop maar heb nog maar een halve missie gedaan eigenlijk
Factions heeft er voor gezorgt dat ik afgeknapt ben op GWquote:Op dinsdag 5 februari 2008 22:07 schreef Elegy het volgende:
Begin een char in Factions en dan zsm de quest Closer to the stars doen oid. Daarna kan je met de boot naar andere delen
Tja, ik vind Factions het minste deel van de serie, kom er bijna nooit. Liever Prophecies of Nightfall. Ook omdat ik Rit en Sin nauwelijks speel.
...ik heb nauwelijks gespeeld de laatste paar weken eigenlijk. Vandaag nog even een kwartiertje maar daarna weer uitgegooid.
Oke, dan is dat voor momenteel de moeite nog niet waardquote:Op woensdag 20 februari 2008 10:50 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ik heb em ook, maar nog niet 1 missie helemaal gedaan.
Ach, voor die paar euro, heb ik hem maar gekocht, ga die missies nog wel doen, vooral met Gwenquote:Op woensdag 20 februari 2008 11:27 schreef Wiehoe het volgende:
[..]
Oke, dan is dat voor momenteel de moeite nog niet waard
Gwen is van MIJ!quote:Op woensdag 20 februari 2008 11:41 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ach, voor die paar euro, heb ik hem maar gekocht, ga die missies nog wel doen, vooral met Gwen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |