quote:Op woensdag 30 januari 2008 09:29 schreef Gamedemon het volgende:
Wat dacht je van Groen bloed erin stoppen?
Ook erg populair bij onze buren!
In Ninja Gaiden Black kun je gewoon mensen onthoofden? Is de US-versie van Ninja Gaiden Sigma eigenlijk regiovrij?quote:Sowieso vind ik het maar een achterlijke regeling.. Ninja Gaiden kreeg censuur, en Ninja Gaiden Black weer niet.
Ninja Gaiden Sigma op de PS3 weer wel![]()
Ik heb net area 1 gespeeld en ik vind m coolquote:
Lekkerquote:Op woensdag 30 januari 2008 09:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb net area 1 gespeeld en ik vind m cool
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja lekker!
Onthoofden is natuurlijk gewoon tof. Het was trouwens alleen gecensureerd bij menselijke tegenstanders. Bij die grote zombies kon het weer wel. Maar dat had echt invloed op de gameplay aangezien ze je dan niet meer konden zien, en dus ook slechter konden raken. Dit concept is bij NG2 nu van toepassing op het hele spel, en alle ledematen.quote:Op woensdag 30 januari 2008 09:49 schreef kepler het volgende:
censuur heb ik eigenlijk nog nooit zoveel van gemerktGroen bloed ben ik nog niet tegen gekomen en onthoofden in NG was blijkbaar dus niet zo belangrijk
(of zat dat niet in de originele versie?)
quote:Op woensdag 30 januari 2008 10:02 schreef Mystikvm het volgende:
Ik houd ook niet van het woordje 'waar' in de titel.
BTW, who cares about onthoofdingen? Het spel speelt er echt niet minder om hoor. Het is hetzelfde als Ajax zonder Suarez...Je merkt er helemaal niets van, zoveel voegt het dus toe.
Het lijkt dus wel echt iets toe te voegen...quote:Op woensdag 30 januari 2008 09:51 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Onthoofden is natuurlijk gewoon tof. Het was trouwens alleen gecensureerd bij menselijke tegenstanders. Bij die grote zombies kon het weer wel. Maar dat had echt invloed op de gameplay aangezien ze je dan niet meer konden zien, en dus ook slechter konden raken. Dit concept is bij NG2 nu van toepassing op het hele spel, en alle ledematen.
Er wordt niets gezegd over de menselijke tegenstanders, echter.quote:Op woensdag 30 januari 2008 10:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
[..]
Het lijkt dus wel echt iets toe te voegen...
Onthoofden van menselijke tegenstander is een one-hit kill. Wat dus wel voordeel oplevert als je omsingeld bent door veel vijandelijke ninja's of soldaten.quote:Op woensdag 30 januari 2008 10:54 schreef Mystikvm het volgende:
Er wordt niets gezegd over de menselijke tegenstanders, echter.
ja sigma is regio vrij alle ps3 games zijn dat , ik geen alleen geen sites waar je ps3 games kan importerenquote:Op woensdag 30 januari 2008 09:37 schreef Strolie75 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Of zwart stof en muntjes.
[..]
In Ninja Gaiden Black kun je gewoon mensen onthoofden? Is de US-versie van Ninja Gaiden Sigma eigenlijk regiovrij?
Ow, een game importeren is geen probleem. Moet ik er alleen wel een PS3 bijkopen.quote:Op woensdag 30 januari 2008 11:29 schreef DJ_ het volgende:
ja sigma is regio vrij alle ps3 games zijn dat , ik geen alleen geen sites waar je ps3 games kan importeren
( play-asia doet het niet ) dus dan moet je hem door iemand in de US laten kopen en naar jouw mailen met de post dan kan het wel
ach ik hoef er nu ook nog geen een , maar als final fantasy 13 uitkomt heb ik weinig keusquote:Op woensdag 30 januari 2008 11:31 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ow, een game importeren is geen probleem. Moet ik er alleen wel een PS3 bijkopen.
Eens. Al haal ik hem waarschijnlijk al als MGS4 uitkomt. Of als GTAIV beter draait dan op de 360.quote:Op woensdag 30 januari 2008 11:37 schreef DJ_ het volgende:
ach ik hoef er nu ook nog geen een , maar als final fantasy 13 uitkomt heb ik weinig keus
CoD4 is zoooo 2007quote:Op woensdag 30 januari 2008 12:48 schreef Haijo het volgende:
Cyberia, eat your heart out:
http://gamed.nl/view/36908
Nou dan heb je voor vanavond ook wat te vieren, held.quote:Op woensdag 30 januari 2008 12:48 schreef Haijo het volgende:
Cyberia, eat your heart out:
http://gamed.nl/view/36908
Xboxhome heeft een vrij grote selectie van diverse bundels, door hun zelf samengesteld.quote:Op woensdag 30 januari 2008 16:51 schreef mini-lellan het volgende:
Yoo!
Hee ik ga binnenkort een 360 kopen dus mijn vragen zijn:
Welke soorten bundels zijn er, prijs en waar het goedkoopst?
Hoe ligt het met garantie?
Achievements en HD graphics.quote:Op woensdag 30 januari 2008 17:27 schreef piet_pelle het volgende:
Heeft die Rez nog wat toe te voegen aan de Dreamcast versie? Want anders laat ik hem lekker liggen, je weet immers ook niet wanneer je 360 weer kapot gaat en je hem toch niet kan spelen.
quote:Op woensdag 30 januari 2008 18:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Achievements en HD graphics.
Bol.com heeft momenteel een aardige aanbieding en en Bart Smit(alleen online dan) heeft ook een goede.quote:Op woensdag 30 januari 2008 16:51 schreef mini-lellan het volgende:
Yoo!
Heb je een HD-Ready of Full HD tv? Want je moet sowieso een Pro hebben alleen is de vraag of HDMI belangrijk voor je is want je hebt namelijk 2 soorten Pro's (één mét HDMI-poort en de andere zonder) in omloop waarbij je niet aan de verpakking kunt zien welke je in handen hebt. Zelfs het flapje op de doos open maken om de productiedatum te kunnen zien geeft geen zekerheid hoewel die wel minimaal ergens in Aug '07 moet liggen. Persoonlijk zou ik me er met een SD (wat ik eigenlijk niet vind kunnen met deze console) of HD-Ready TV niet al te druk om maken want dan heb je aan de bijgeleverde componenten kabel genoeg.quote:Op woensdag 30 januari 2008 16:51 schreef mini-lellan het volgende:
Yoo!
quote:Op woensdag 30 januari 2008 20:49 schreef AQuila360 het volgende:
Tering wat is FlatOut: UC een vette game![]()
Het 1e half uur vond ik allemaal kut en klote maar dat kwam ik omdat ik nog meer op de Forza manier aan het racen was en dat werkt nietDat racen en beuken is zo bruut en lekker veel afwisseling
![]()
Waarom is deze game redelijk onbekend??
wat een zielige reactie voor iemand die vorige week precies het zelfde deedquote:Op woensdag 30 januari 2008 17:07 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Nou dan heb je voor vanavond ook wat te vieren, held.
Prachtig toch? Cyberia: hypocrisy made flesh!quote:Op woensdag 30 januari 2008 21:48 schreef DJ_ het volgende:
[..]
wat een zielige reactie voor iemand die vorige week precies het zelfde deed
En 5.1 audio.quote:Op woensdag 30 januari 2008 18:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Achievements en HD graphics.
haha inderdaadquote:Op woensdag 30 januari 2008 22:06 schreef Haijo het volgende:
[..]
Prachtig toch? Cyberia: hypocrisy made flesh!
ALLE PS3 games zijn regio vrij.quote:Op woensdag 30 januari 2008 09:37 schreef Strolie75 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Of zwart stof en muntjes.
[..]
In Ninja Gaiden Black kun je gewoon mensen onthoofden? Is de US-versie van Ninja Gaiden Sigma eigenlijk regiovrij?
Slechtste post van 2008quote:Op woensdag 30 januari 2008 17:07 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Nou dan heb je voor vanavond ook wat te vieren, held.
Idd Cyb en het jaar is nog zo jongquote:
Whehe. Ik vier alvast het kampioenschap komend weekend tijdens carnavalquote:
quote:Op woensdag 30 januari 2008 23:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Whehe. Ik vier alvast het kampioenschap komend weekend tijdens carnaval
quote:Op woensdag 30 januari 2008 23:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee speel op een breedbeeld tv dus hd kabels of niet, I don't care.quote:Op woensdag 30 januari 2008 19:28 schreef Boef het volgende:
[..]
Heb je een HD-Ready of Full HD tv? Want je moet sowieso een Pro hebben alleen is de vraag of HDMI belangrijk voor je is want je hebt namelijk 2 soorten Pro's (één mét HDMI-poort en de andere zonder) in omloop waarbij je niet aan de verpakking kunt zien welke je in handen hebt. Zelfs het flapje op de doos open maken om de productiedatum te kunnen zien geeft geen zekerheid hoewel die wel minimaal ergens in Aug '07 moet liggen. Persoonlijk zou ik me er met een SD (wat ik eigenlijk niet vind kunnen met deze console) of HD-Ready TV niet al te druk om maken want dan heb je aan de bijgeleverde componenten kabel genoeg.
Je hebt momenteel eigenlijk alleen maar bundels met Forza 2 en Viva Piñata erbij en die kost zo rond de ¤349,00. Bol heeft momenteel een bundel waarbij óók nog een 2e controller en Halo 3 zit voor 4 tientjes extra. Voor negenen bestellen en je hebt 'm morgen nog!![]()
![]()
Tja, of het nou positief is of negatief... Cyberia overdrijft graagMaar mocht je console het begeven is de garantie goed geregeld. Hij wordt bij je thuis opgehaald en terugbezorgd door UPS en je kan de status een beetje volgen via de track and trace code.
Ik vind het heerlijk ontspannend en relax. Ik heb alleen nog niet echt in de gaten wanneer ik beschoten wordt.quote:Op donderdag 31 januari 2008 08:33 schreef Bastard het volgende:
Ik vind er echt geen hol aan dat REZ.. dit spel heb ik zeker 10 jaar geleden voor het laatst gespeeld, en toen vond ik er al geen klap aan!
Het is saai, eentonig, er is geen verhaal.. het zijn alleen maar duimoefeningen, op zn best.
Kan mij niet voorstellen dat gamers hun tijd niet beter zouden kunnen besteden.
Carnavalquote:Op woensdag 30 januari 2008 23:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
zo dacht ik er ook over jaquote:Op donderdag 31 januari 2008 10:04 schreef Strolie75 het volgende:
DMC4 laat ik trouwens aan me voorbij gaan. Na 5 minuten de demo te hebben gespeeld had ik het wel weer gezien met dit spel. Vage besturing, saaie setting en vijanden en onhandige camera.
In level 5 wordt het verhaal duidelijk, alhoewel het blijft slap natuurlijk; een beetje hacken in computer. Rez is all about gameplay. Wat ik vooral goed vind aan Rez is dat geluidseffecten en muziek zo op elkaar zijn afgestemd dat schieten op targets echt klinkt alsof het onderdeel utimaakt van de muziek.quote:Op donderdag 31 januari 2008 08:33 schreef Bastard het volgende:
Ik vind er echt geen hol aan dat REZ.. dit spel heb ik zeker 10 jaar geleden voor het laatst gespeeld, en toen vond ik er al geen klap aan!
Het is saai, eentonig, er is geen verhaal.. het zijn alleen maar duimoefeningen, op zn best.
Kan mij niet voorstellen dat gamers hun tijd niet beter zouden kunnen besteden.
Als dat je definitie is van een drugstrip, heb je bad drugs gebruikt!quote:Op donderdag 31 januari 2008 10:41 schreef zatoichi het volgende:
Rez is volgens mij gewoon iets wat zo dicht mogelijk een goeie drug trip benaderd zonder drugs te gebruiken. Al zit er ook echt wel gameplay in, je kan hem niet zomaar laten lopen.
Ik vind Rez nog steeds een van de beste spellen ooit uitgebracht.
Dus je router 'pakt' internet van je PC die een draadloze verbinding heeft?quote:Op woensdag 30 januari 2008 12:33 schreef Nega het volgende:
Ik snap niet waarom het volgende niet werkt, en daarbij meteen de vraag of iemand weet hoe het wel kan gaan werken.
De verbinding heb ik als volgt gelegd: PC met draadloos internet- internetkabel naar router- internetkabel uit router naar xbox 360.
Hij maakt dmv deze verbinding geen verbinding met Xbox Live..
Verder wordt de verbinding van internet op mijn pc ook slecht.
Iemand een idee hoe ik een verbinding met Live kan leggen, zonder dat er draden uit mijn kamer lopen naar de hoofd-pc waar ook de router zit die op dit moment verbinding met Xbox Live maakt?
ik kreeg spam van jou via Xbox Livequote:
Carnaval is vetquote:
echte kerels gaan als ninjaquote:Op donderdag 31 januari 2008 14:15 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Carnaval is vetik ga dit jaar als piraat arr
MmmMMmMMarsu stuurt wel vaker zulke dingen.quote:Op donderdag 31 januari 2008 13:38 schreef kepler het volgende:
[..]
ik kreeg spam van jou via Xbox LiveHeb je dat zelf gedaan of is spam nu al doorgedrongen tot Xbox Live?
Feyenoord fans? Ik tel er maar één hoorquote:Op donderdag 31 januari 2008 14:53 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Inderdaad, meer dan dat er Feyenoord-fans zijn.
hierbij 2quote:Op donderdag 31 januari 2008 15:55 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Feyenoord fans? Ik tel er maar één hoor
3, zondag gaan de joduh eran!!quote:
quote:Op donderdag 31 januari 2008 17:36 schreef ErikT het volgende:
O kut per ongeluk mijn post gewist
Na ja, het ging erover dat Flatout tof is.
quote:Op donderdag 31 januari 2008 19:48 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
3, zondag gaan de joduh eran!!
wel 3 ?quote:Op donderdag 31 januari 2008 19:48 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
3, zondag gaan de joduh eran!!
quote:Op donderdag 31 januari 2008 20:11 schreef AQuila360 het volgende:
Pleur op met dat voetbal gedoe![]()
Sport voor arme pauper mongolen
Ben meer fan van Formule 1 maar voetbal vind helemaal nix komen alleen paupers op af!quote:Op donderdag 31 januari 2008 20:14 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ja want jij zit liever 24/7 non stop in je kamer te gamen
Daar kan je wel eens gelijk in hebbenquote:Op donderdag 31 januari 2008 20:16 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]jij koopt in ieder geval net zulke waardeloze spellen als Ajax spelers koopt
quote:Op donderdag 31 januari 2008 20:16 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]jij koopt in ieder geval net zulke waardeloze spellen als Ajax spelers koopt
Eens met Cybquote:Op donderdag 31 januari 2008 20:22 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
En het lijkt me verstandig om weer ontopic te gaan![]()
quote:Op donderdag 31 januari 2008 19:54 schreef Sala-adin het volgende:
Te ruil aangeboden Burnout Paradise
Ben op zoek naar
Mas Effect of Ace combat 6
Ow en ik wil alleen face2face ruilen
Heb je die 10 seconden nitro achievement al? Ik niet, beetje lastig. Maar ik heb wel de "Insane High". Haha dat was echt een gave actie.quote:Op donderdag 31 januari 2008 19:48 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
FlatOut
Lekker vlammen over die wegen!
Ik heb niet gecheckt welke er allemaal zijnquote:Op donderdag 31 januari 2008 22:48 schreef ErikT het volgende:
[..]
Heb je die 10 seconden nitro achievement al? Ik niet, beetje lastig. Maar ik heb wel de "Insane High". Haha dat was echt een gave actie.
nitro heb ik alquote:Op donderdag 31 januari 2008 22:48 schreef ErikT het volgende:
[..]
Heb je die 10 seconden nitro achievement al? Ik niet, beetje lastig. Maar ik heb wel de "Insane High". Haha dat was echt een gave actie.
We gaan Flatout Hypenquote:Op donderdag 31 januari 2008 23:08 schreef Game_Error het volgende:
waarom is iedereen ineens flatout aan het spelen, is dat spel ergens voor 10 euro op de kop te tikken ofzo?
ga anders gewoon ff NG2 hypen dat is veel nuttigerquote:Op donderdag 31 januari 2008 23:25 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
We gaan Flatout HypenZodat dat spel alsnog de waardering krijgt die het verdiend
Kijk dat is een goeie tip. Ik zat zelf te denken aan iets met een sprong ofzo.quote:Op donderdag 31 januari 2008 23:08 schreef kepler het volgende:
[..]
nitro heb ik alDie was best lastig, maar kan je het beste doen in 1 van de eerste circuits. Daar zit een heel lang recht stuk met winkels er naast, door die winkels kan je steeds je boost opladen
idd, been there done that, NEXT!!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 02:26 schreef SpankmasterC het volgende:tieten
billen
Spel ziet er voor de rest saai uit
quote:8.5 Presentation
A natural evolution from previous games, the menus guide you through skills and upgrades while the game has a cohesive look throughout.
9.0 Graphics
Wonderous and consistent, it makes the PS3 sing. It's only let down by strange shadow rendering and a slightly dodgy camera system.
8.0 Sound
Some of the better voice-acting around, but definitely still hokey. Musically, it's very similar to past efforts during intense moments, and the classical score is excellent.
9.0 Gameplay
Tight, tight, tight. The combat is at the top of its game in number four, reminding us of why there are so many imitators.
8.0 Lasting Appeal
The adventure will take you a good 15 hours on the first run through, though there are secret extras we can't talk about that will bump it up further. Shhhhh.
8.8
Great OVERALL
(out of 10 / not an average)
Vlammen voor het vaderlandquote:Op vrijdag 1 februari 2008 00:39 schreef SpankmasterC het volgende:
Over FlatOut pimpen, ik had hem als enige gepreordered bij de Replay hier in Leiden!Enige game waar ik volle prijs voor heb betaald (oh nee Guitar Hero 3 ook)
krijg dr helemaal zin in, het is dat ik nu aan den studie moet maar anders, vlammen voor het vaderland!
Ja eigenlijk geen ideequote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:00 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Vlammen voor het vaderland![]()
![]()
Weet je hoe ik de laatste 2 auto's in elke categorie vrijspeel? En ik heb tips nodig voor de timetrails!
Een leuke tip voor de timetrails:quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:00 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Weet je hoe ik de laatste 2 auto's in elke categorie vrijspeel? En ik heb tips nodig voor de timetrails!
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:14 schreef Pronk het volgende:
[..]
Een leuke tip voor de timetrails:
De tijd gaat pas lopen als je over start/finish rijdt. Dus.... rij je auto eerst een paar honderd meter achteruit en rij vervolgens met een 'aanloop' over start/finish. Dan heb je dus een vliegende start en win je zeker een paar seconden tijdens de eerste meters!
Opzich wel een keer leuk jaquote:Is het trouwens geen leuk idee om hier een paar online FlatOut races/derbies te organiseren?
Mijn gamertag is PronkMedia
ik heb hem nu uitgeleend, maar ben ook niet heel ver offlinequote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:07 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ja eigenlijk geen ideeHeb het spel stiekempjes vooral online gespeeld, nog helemaal niet zoveel offline. Maar Kepplertje heeft ook veel offline geracet, misschien weet hij het?
Was wel echt gruwelijk irritant, ik kijken naar de leaderboards hoe ik geracet had, stond jij ALTIJD boven me! Met je opgepimpte bolide waarmee je later nog eens al die oude races bent gaan doenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:45 schreef kepler het volgende:
[..]
ik heb hem nu uitgeleend, maar ben ook niet heel ver offlineBinnenkort maar weer eens verder
ik wil alles op goudquote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:52 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Was wel echt gruwelijk irritant, ik kijken naar de leaderboards hoe ik geracet had, stond jij ALTIJD boven me! Met je opgepimpte bolide waarmee je later nog eens al die oude races bent gaan doenvalsspeler!
LARAquote:Op vrijdag 1 februari 2008 02:17 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
yes ik heb hem gehaqaldquote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:29 schreef Game_Error het volgende:
jezus ik haal miss murder echt niet op hard in guitar hero
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:16 schreef Pronk het volgende:
Is het trouwens geen leuk idee om hier een paar online FlatOut races/derbies te organiseren?
Mijn gamertag is PronkMedia.
Ik zou het niet doen want je hebt dan ook geen draadloze controller en dat is wel super fijn. Je kan het beste altijd gewoon een premium kopen.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:49 schreef Dsq het volgende:
Ik had even een vraagje, ik wil een 360 kopen, eigenlijk alleen voor cod4. Nu zag ik deze advertentie http://www.bartsmit.com/shop/productDetail.php?menuID=100&productID=107468
Het is alleen een core system, maar hij kost maar 215 euro. En je kan voor 99 euro als nog en HD kopen. Nu is alleen maar vraag is dit wat??
Niet doen, het kan gewoon niet leuk zijn. Takedown was al frustrerend, Revenge was helemaal kut dus de trend zegt datt Paradise gewoon schijtbagger is. Kut EA.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 14:33 schreef PBateman1978 het volgende:
Zal ik Burnout Paradise kopen ?
Zal ik Burnout Paradise niet kopen ?
Kut-internet !
of beter gezegd, kut * PBateman1978 die zich weer laat hypen via i-net
Ik heb je zojuist toegevoegd!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 14:04 schreef mech het volgende:
[..]
ik doe ook wel mee, voeg me maar toe. gamertag is guyverj
@aquila timetrails zijn niet zo moeilijk, gewoon door gassen en afsnijden
Ben ik het mee eens, ik vind Point of Impact de beste (2 dus), en de demo van Paradise vond ik ook niet zo, maar dan lees ik weer overal dat het juist ontzettend tof is, beter dan de demo etc. en dan begint het weer te kriebelen…quote:Op vrijdag 1 februari 2008 14:54 schreef Haijo het volgende:
[..]
Niet doen, het kan gewoon niet leuk zijn. Takedown was al frustrerend, Revenge was helemaal kut dus de trend zegt datt Paradise gewoon schijtbagger is. Kut EA.
zou dit dan mijn eerste tomb raider ooit worden ?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 15:29 schreef Chocobo het volgende:
There's still much more to be revealed, and it will be intriguing to see the new mythological environments Lara will get to explore. But so far, Tomb Raider: Underworld is looking spectacular. Much like Lara's tits.
Geweldige Underworld preview:
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=91799&page=1
[ afbeelding ]
Mijn god wat een schijtreclamequote:Op vrijdag 1 februari 2008 15:41 schreef Bastard het volgende:
http://www.gametrailers.com/player/30163.html
Trailer LO ..........
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 15:45 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Mijn god wat een schijtreclame. Had op z'n minst de main theme van het spel toegevoegd in plaats van zo'n triangeljosti op de background.
en toch wordt de game wel zo vetquote:Op vrijdag 1 februari 2008 15:45 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Mijn god wat een schijtreclame. Had op z'n minst de main theme van het spel toegevoegd in plaats van zo'n triangeljosti op de background.
http://www.youtube.com/watch?v=adIAc1UB_ewquote:Op vrijdag 1 februari 2008 15:51 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]mooi woord, triangeljosti
Maar ik vind het juist wel een vette trailer, is eens iets anders dan met saaie theatrale muziek, met als het even kan een of ander japans wicht wat onverstaandaar loopt te brabbelen in gebrekkig engels over liefde en leven. Dit heeft nog eens wat stijl zo!
Ja, het past wel beter, maar het is wel meteen een stuk saaier en dertien-in-een-dozijn zo. Opvallen doet het niet echt... (dat is natuurlijk wel met mijn ENORME kennis aan JRPGs die op de achtergrond meedraait!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 15:55 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=adIAc1UB_ew
Dit is zoveel bijpassender.
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 15:58 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ja, het past wel beter, maar het is wel meteen een stuk saaier en dertien-in-een-dozijn zo.
Er is maar 1 beste rpg en die is gemaakt in Rusland!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 16:10 schreef DJ_ het volgende:
waarom is er geen nieuws over the last remnant heb er niks meer van gehoord sinds tgs 2k7
lijkt me ook wel een zeer goede rpg
ik weet niet waar je het over hebt maar jouw kennende is het een ruk spelquote:Op vrijdag 1 februari 2008 16:21 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Er is maar 1 beste rpg en die is gemaakt in Rusland!
inderdaad er zijn geen final fantasy's op de 360quote:Op vrijdag 1 februari 2008 16:28 schreef PBateman1978 het volgende:
De beste RPG is helaas niet op de 360 verschenen.
[ afbeelding ]
Geweldig gedaan die trailer,... !!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 15:41 schreef Bastard het volgende:
http://www.gametrailers.com/player/30163.html
Trailer LO ..........
Niets komt in de buurt van Vampire : Bloodlines. (gepatched)quote:Op vrijdag 1 februari 2008 16:32 schreef DJ_ het volgende:
[..]
inderdaad er zijn geen final fantasy's op de 360( 11 telt niet mee )
wie heeft het over een spelquote:Op vrijdag 1 februari 2008 16:24 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ik weet niet waar je het over hebt maar jouw kennende is het een ruk spel
jij bent toch niet zo'n figuurtje ofwel ?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 16:35 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
wie heeft het over een spel![]()
[ afbeelding ]
RPG-7
Hey hoe kom jij aan filmpjes van onze club dag?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 16:38 schreef DJ_ het volgende:
[..]
jij bent toch niet zo'n figuurtje ofwel ?![]()
http://www.youtube.com/watch?v=4l16Mx_bnj4
De teeeeringquote:Op vrijdag 1 februari 2008 16:38 schreef DJ_ het volgende:
[..]
jij bent toch niet zo'n figuurtje ofwel ?![]()
http://www.youtube.com/watch?v=4l16Mx_bnj4
Ben ik het zowaar toch nog met je eens.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 16:32 schreef DJ_ het volgende:
[..]
inderdaad er zijn geen final fantasy's op de 360( 11 telt niet mee )
ik heb zo mijn connectie's hequote:Op vrijdag 1 februari 2008 16:41 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Hey hoe kom jij aan filmpjes van onze club dag?![]()
Ik heb FlatOut bijna uit geloof ik dan kan die weer weg
tja zo'n goede statement valt gewoon niet te over te twistenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 16:53 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ben ik het zowaar toch nog met je eens.
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 23:09 schreef Scarface2004 het volgende:
ik las : Wie doet er straks mee met een potje CoD4 of weer eens Halo 4 player co-op op legendary?
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 23:49 schreef Cyberia18 het volgende:
Damn wat is demo van DMC 4 toch zalig. Met name de Devil Bringer is gruuuuuwelijkDat maakt de gameplay toch net wat vernieuwender. Grafisch is het zoals we gewend zijn van Capcom smullen geblazen en dan ook nog op 60fps, vergelijkbaar met een gladde kut. Wat wil een hack&slash liefhebber nou nog meer.
Geblindeerde glazen doen je helder zien? Haalt zeker de bloom weg?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 00:04 schreef kepler het volgende:
dat happen ook
Je bent gewoon jaloers dat NG2 vele malen beter is dan DMC4
quote:Op zaterdag 2 februari 2008 00:04 schreef kepler het volgende:
dat happen ook
niet voor mij ! , eat your heart outquote:
Moet jij je referentie materiaal niet eerst wat uitbreiden voordat je met dit soort vergelijkingen komt.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 23:49 schreef Cyberia18 het volgende:
Damn wat is demo van DMC 4 toch zalig. Met name de Devil Bringer is gruuuuuwelijkDat maakt de gameplay toch net wat vernieuwender. Grafisch is het zoals we gewend zijn van Capcom smullen geblazen en dan ook nog op 60fps, vergelijkbaar met een gladde kut.
DMC mist snelheid,.... stinkpop beweegt zo traag als wat,... en als die dan eindelijk op snelheid is zweef ik ineens weer door een of andere deur heen en mag ik weer opnieuw op snelheid komenquote:Op zaterdag 2 februari 2008 00:04 schreef kepler het volgende:
dat happen ook
Dat lopen was al erg irritant inderdaadquote:Op zaterdag 2 februari 2008 09:00 schreef Chocobo het volgende:
[..]
DMC mist snelheid,.... stinkpop beweegt zo traag als wat,... en als die dan eindelijk op snelheid is zweef ik ineens weer door een of andere deur heen en mag ik weer opnieuw op snelheid komenVond de gameplay van DMC4 echt dramatisch,..... in combinatie met de slecht gekozen muziek en de steriele gothic-emo graphics niet echt mijn spel
Ben daar ook niet verder gegaan,..... dat gekut met die trap,... links,.. rechts,.. he?? En inderdaad,... dat random bashen,... geen gevoel van controle,... geen wegloop moment van DAT HEB IK GEDAAN!!!quote:Op zaterdag 2 februari 2008 09:43 schreef Strolie75 het volgende:
Het begon al a het duwen op start. Hoofdpersoon is nog steeds een vage goth. Dan de besturing. Locken met RB. Y is schieten, waar ik het zwaard? Heel onlogisch. Dan de camera. Deze wordt soms door het rechterpokje bestuurd en soms zit hij vast. Irritant. Kom je de eerste (onoriginele) vijanden tegen. Ok, beetje random op knoppen duwen en ze zijn dood. Vervolgens kom je een ruimte tegen met allerlei afgesloten deuren. Blijkbaar een puzzel. en toen was ik er wel klaar mee.
Same here al had ik wel al die vijanden willen doden die ik vanaf de balkon zagquote:Op zaterdag 2 februari 2008 09:43 schreef Strolie75 het volgende:
Het begon al a het duwen op start. Hoofdpersoon is nog steeds een vage goth. Dan de besturing. Locken met RB. Y is schieten, waar ik het zwaard? Heel onlogisch. Dan de camera. Deze wordt soms door het rechterpokje bestuurd en soms zit hij vast. Irritant. Kom je de eerste (onoriginele) vijanden tegen. Ok, beetje random op knoppen duwen en ze zijn dood. Vervolgens kom je een ruimte tegen met allerlei afgesloten deuren. Blijkbaar een puzzel. en toen was ik er wel klaar mee.
waarom koop jij uberhaupt nog spellen als ze naar 2 dagen weer kut zijnquote:Op zaterdag 2 februari 2008 11:13 schreef AQuila360 het volgende:
Oke FlatOut kan weer wegHet was leuk maar nu heb ik het wel weer gehad!
Hij is niet kut en heb hem al paar dagen maar heb er nu genoeg van gehadquote:Op zaterdag 2 februari 2008 11:25 schreef DJ_ het volgende:
[..]
waarom koop jij uberhaupt nog spellen als ze naar 2 dagen weer kut zijn
ben ik ff blij dat ik alleen spellen koop waar ik zeker van ben dat ik ze vaker ga spelenquote:Op zaterdag 2 februari 2008 11:27 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Hij is niet kut en heb hem al paar dagen maar heb er nu genoeg van gehadAlleen spellen met een goed verhaal kan ik langer spelen
Je kan je spellen ook gewoon houden om een leuke verzameling op te bouwenquote:Op zaterdag 2 februari 2008 11:13 schreef AQuila360 het volgende:
Oke FlatOut kan weer wegHet was leuk maar nu heb ik het wel weer gehad!
Ga jij eens gauw je mond wassen met zeep!quote:Op zaterdag 2 februari 2008 11:38 schreef DJ_ het volgende:
[..]
( ok op oblivion na dat was echt een mis koop )
Je kan maar één kant op in de demo hoorquote:Op zaterdag 2 februari 2008 09:51 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ben daar ook niet verder gegaan,..... dat gekut met die trap,... links,.. rechts,.. he?? En inderdaad,... dat random bashen,... geen gevoel van controle,... geen wegloop moment van DAT HEB IK GEDAAN!!!,...
Nee,.... het was meer van he,... een duistere vijand,... nou die ga ik eens slaan,... heee hij stierf,... huh
Oh dat deed ik. Heee,... Onimusha orbs in standbeelden en vijanden
geweeeeeldig!
Ook die ijswereld gedaan,.. daar werd mijn ass gekicked door vliegende Final Fantasy eindbazen die door de extreme camera standen gelukkig niet altijd goed te zien waren,.... toen was ik wel klaar,...
ik vond het echt zo saai dat spelquote:Op zaterdag 2 februari 2008 11:50 schreef GokuSFE het volgende:
[..]
Ga jij eens gauw je mond wassen met zeep!
en bij level 7 heb je er geen zin meer in ?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 12:28 schreef AQuila360 het volgende:
Ik wil graag jakees bedanken voor Call of Juarez die hij gratis naar me opstuurt omdat die maar tot level 11 werkt!![]()
En nu ben ik voor de komende 4 dagen Piraat Tequila arr
Liniear en nog meer Onimusha dusquote:Op zaterdag 2 februari 2008 12:09 schreef ach het volgende:
[..]
Je kan maar één kant op in de demo hoorAlleen als er een rood net voor de deur verschijnt moet je even een paar vijanden verslaan.
Ikke Schnappiquote:Op zaterdag 2 februari 2008 12:28 schreef AQuila360 het volgende:
Ik wil graag jakees bedanken voor Call of Juarez die hij gratis naar me opstuurt omdat die maar tot level 11 werkt!![]()
En nu ben ik voor de komende 4 dagen Piraat Tequila arr
Hmm, heb je nog twee weekjes geduld? Dan meld ik me hierbij aan ;-)quote:Op vrijdag 1 februari 2008 23:09 schreef Scarface2004 het volgende:
ik las : Wie doet er straks mee met een potje CoD4 of weer eens Halo 3, 4 player co-op op legendary?
Haha vetquote:
Dat zijn er al 2, zit zelf bij The Ark.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 16:25 schreef Sala-adin het volgende:
Ik zit vast bij sierra highway op legendary kom niet meer verder daar in mijn eentje
waarom zoveel shooters ? ze lijken allemaal op elkaarquote:
quote:Op zondag 3 februari 2008 01:41 schreef DJ_ het volgende:
[..]
waarom zoveel shooters ? ze lijken allemaal op elkaar
Het is wel een overkill aan shooters inderdaad.. ik ga ook geen andere shooter aanschaffen, ik heb er al een paar liggen.:Dquote:Op zondag 3 februari 2008 01:41 schreef DJ_ het volgende:
[..]
waarom zoveel shooters ? ze lijken allemaal op elkaar
Dat is niet knap, dat zijn domme mensen die in ieder mogelijke hype stappen... voor de gameontwikkelaars niet te missen natuurlijk.quote:Op zondag 3 februari 2008 08:35 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik ook allang. Knap dat mensen echt om de 2 weken weer een nieuwe kunnen spelen.
quote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:28 schreef SteelDogg het volgende:
Wie niet?
Wie speelt Forza 2 of PES 6?
Ik speel wel eens Worms en PES 6 is bijna het enige wat ik speel. Maar ik heb geen XBOX Live. Ik wil dit jaar afstuderenquote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:21 schreef AQuila360 het volgende:
Wie speelt er nu nog meer Worms op dit moment
Bierquote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:59 schreef AQuila360 het volgende:
Tering man ik speelde ff een potje met een amerikaan en eerst maakte ik hem eerst gek maar toen ineens raakte we goed aan de praat en nu is het 2 uur later![]()
Amerika
en ik maar denken dat ik alleen wasquote:Op zondag 3 februari 2008 08:35 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik ook allang. Knap dat mensen echt om de 2 weken weer een nieuwe kunnen spelen.
Kijk, dit is wel tofquote:First of all, to coincide with the season premiere of Lost today, the first three seasons of the TV series have become available for download on the US Video Marketplace, with the first episode of Season 4 coming up later today. A single episode will set you back 160 Microsoft Points if downloaded in Standard-Definition, or 240 MSP if in High-Definition. Furthermore, Microsoft promises that new episodes will become available within 24 hours of airing on TV.
2 lan kaarten in je pc doen , je 360 op een van die kaarten pluggen je pc als "router" gebruikenquote:Op zondag 3 februari 2008 12:30 schreef kepler het volgende:
[..]
Kijk, dit is wel tof![]()
Alleen jammer dat het US-only is
ja das te ingewikkeldquote:Op zondag 3 februari 2008 12:52 schreef DJ_ het volgende:
[..]
2 lan kaarten in je pc doen , je 360 op een van die kaarten pluggen je pc als "router" gebruiken
en een IP ghoster aan zetten op je pc en je kan de market place raiden
tja bittorrent is makkelijker en heb je ook HD uitzendingen binnen 24 uurquote:
Ik was begonnen aan de DLC van Anniversary ja, totdat het spel ineens voor 20 Euro bij Play.com in de aanbieding vloog. Ja,.. direct besteld natuurlijk,... dus het eigenlijk Episode 1 DLC TRA (Peru en Egypte) dubbel.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:03 schreef Boef het volgende:
@Chocobo: Ik zag op je GC in het ranking topic dat je beide Tomb Raider spellen hebt maar het gekke is dat je zowel 1000 losse punten hebt voor Anniversary als 250 voor Anniversary als add-on voor Legend![]()
Heb je 'm soms als add-on EN losse retail, die Anniversary?
Ik hoop dat Mistwalkers LO goed gaat worden,... Noot vond een speelbare versie erg cool, dus ik ben benieuwd. Heb wel zin in een J-RPG.quote:Op zondag 3 februari 2008 08:37 schreef Strolie75 het volgende:
Ik heb wel het rijtje BioShock - Halo 3 - Half Life 2 - CoD4 gedaan.
nee je moet ook een amerikaans IP hebben , zelfs een amerikaanse console met een amerikaanse account in europa werkt niet ( ja dat weet ik zeker want dat heb ik zelf )quote:Op zondag 3 februari 2008 16:39 schreef Reintji het volgende:
[..]
Is een US live account op je 360 niet voldoende?
Nee is er niet meer, mocht je het pakket ergens nog tegenkomen dan ligt die er al anderhalf jaar.quote:Op zondag 3 februari 2008 17:34 schreef mini-lellan het volgende:
Is de GoW bundel er nog?
Zo ja, wat zit er allemaal in en hoe lang heb je garantie?
Een goede JRPG lijkt me heerlijkquote:Op zondag 3 februari 2008 15:33 schreef Chocobo het volgende:
Ik hoop dat Mistwalkers LO goed gaat worden,... Noot vond een speelbare versie erg cool, dus ik ben benieuwd. Heb wel zin in een J-RPG.
nee , er zit zowiezo geen verschil tussen de versies met niks nietquote:Op zondag 3 februari 2008 20:11 schreef Ash het volgende:
Is er nog verschil (kwa content etc) tussen de PS3 en X360 versie van DMC 4?
Wil je zo Worms doen?quote:Op zondag 3 februari 2008 20:21 schreef DJ_ het volgende:
[..]
nee , er zit zowiezo geen verschil tussen de versies met niks niet
Betere laad tijden bij de PS3.quote:Op zondag 3 februari 2008 20:21 schreef DJ_ het volgende:
[..]
nee , er zit zowiezo geen verschil tussen de versies met niks niet
omdat ze de HDD optie gebruiken maar dat scheelt ook maar 2 secondenquote:
Bij sommige levels 5 tot 10 seconde zover ik lees.quote:Op zondag 3 februari 2008 21:57 schreef DJ_ het volgende:
[..]
omdat ze de HDD optie gebruiken maar dat scheelt ook maar 2 seconden![]()
@ aquila , dan moet ik hem eerst kopen haha ( nog steeds niet gedaan nee )
dat komt omdat ze deel 1 t/m 3 gewend zijn op de ps2 en dus de controllerquote:Op zondag 3 februari 2008 21:58 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Bij sommige levels 5 tot 10 seconde zover ik lees.
En de PS3 controller schijnt beter geschikt te zijn voor dit spel.
Weer een notie er bij in het zwarte boekquote:Op zondag 3 februari 2008 21:57 schreef DJ_ het volgende:
[..]
@ aquila , dan moet ik hem eerst kopen haha ( nog steeds niet gedaan nee )
Jaja, screenshots zijn net als glossy magazines. Niks wat je ziet komt overeen met de werkelijkheid.quote:
quote:QtyItemPrice
1Devil May Cry 4
Compatible with Xbox360 US, No Region Protection 59.90
Je loopt achter, die heeft hij na 2 dagen allang weer verkocht.quote:
Dat was echt een vet spel! Vooral level 12 en verder!quote:Op maandag 4 februari 2008 16:26 schreef AQuila360 het volgende:
Zo even Call of Juarez spielen t/m level 11!
quote:Op maandag 4 februari 2008 19:10 schreef Boef het volgende:
[..]
Dat was echt een vet spel! Vooral level 12 en verder!
Ja maar hij doet het maar tot level 11quote:Op maandag 4 februari 2008 19:10 schreef Boef het volgende:
[..]
Dat was echt een vet spel! Vooral level 12 en verder!
behalve Dead Rising ken ik geen games die onleesbare teksten hebben op een normale TV.quote:Op maandag 4 februari 2008 21:27 schreef JimmyJames het volgende:
Schrijver dezes wil graag weten of een 360 de moeite waard is als je alleen beschikt over een gewone TV?
Zie je dan wel het verschil met de vorige gen? Hoe zit het met de games die onspeelbaar zijn op niet HD's zoals Dead Rising?
Tenslotte, zijn er nog aanbiedingen/packs die jullie me aanraden?
Is dat nog gepatched? Want DR leek mij wel een van de betere games.quote:Op maandag 4 februari 2008 21:54 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
behalve Dead Rising ken ik geen games die onleesbare teksten hebben op een normale TV.
en de 360 is het zeker nog waard, je ziet duidelijk het verschil met je xbox bijvoorbeeld, maar HD is wel een stapje verder
Ik kan het anders nog redelijk lezen hoor op een SD tv.quote:Op maandag 4 februari 2008 21:58 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Is dat nog gepatched? Want DR leek mij wel een van de betere games.
Die heb ik gister nog lang gedaanquote:
dat maakt mij dus weet niet uit want die importeer ik zowiezo omdat ik geen censuur wil , of die nou regio vrij is of niet .quote:Op maandag 4 februari 2008 16:24 schreef Scarface2004 het volgende:
Nu Ninja Gaiden 2 nog
klopt de scans stonden laatst op gametrailers ( de forums ik zag het topic op de main page )quote:Op maandag 4 februari 2008 22:11 schreef AQuila360 het volgende:
Naar eigen zeggen heeft het blad Xbox World UK - het grootste onafhankelijke 360 magazine in de UK - een scoop waaruit blijkt dat Microsoft vier grote games in de planning heeft die binnenkort aangekondigd zullen worden. Het gaat hier om de nog onaangekondigde games Gears of War 2, Forza 3, Dead or Alive 5 en Halo: Chronicles. Een member van de site N4G.com heeft scans gemaakt, en die kun je hier bekijken.
Het zijn natuurlijk slechts geruchten maar er bestaat natuurlijk een goede kans dat één of meerdere van deze games aangekondigd gaan worden op de aankomende GDC.
Halo: Chronicles![]()
![]()
Forza 3 lijkt me helemaal nix want kan toch niet veel verschillen van 2?quote:Op maandag 4 februari 2008 22:16 schreef DJ_ het volgende:
[..]
klopt de scans stonden laatst op gametrailers ( de forums ik zag het topic op de main page )
ik hoop op forza3 de rest heb ik niet veel mee
nee gears of war 2 verschilt , veel van deel 1quote:Op maandag 4 februari 2008 22:20 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Forza 3 lijkt me helemaal nix want kan toch niet veel verschillen van 2?
Gears of War 2 oké. Voor de rest, kom eens met wat nieuws dan alleen maar te teren op Forza, Halo en DOA. Echt typische standaard MS-franchises.quote:Op maandag 4 februari 2008 22:16 schreef DJ_ het volgende:
[..]
klopt de scans stonden laatst op gametrailers ( de forums ik zag het topic op de main page )
ik hoop op forza3 de rest heb ik niet veel mee
Forza kan nog genoeg verbeterd worden, zoals bijvoorbeeld de benzinehoeveelheid die je meeneemt in de auto (voor de lange races dan), andere weertypes want echte auto's rijden niet alleen maar in de zon, onderhoud aan slijtagegevoelige onderdelen die je dan ook moet vervangen (vond het olie verversen bij GT3 een leuke toevoeging, als je dat niet regelmatig deed ging je auto echt slechter rijden).quote:Op maandag 4 februari 2008 22:20 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Forza 3 lijkt me helemaal nix want kan toch niet veel verschillen van 2?
Zooo jammer.. ik heb nu een 1 filmpje een slappe bij dit spel.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 08:53 schreef Chocobo het volgende:
Een Lost Odyssey battle van de vierde disc. Gameplay ziet er wat default, maar goed uit. Echter,... wat is er in Godsnaam met de muziek gebeurd,.... het klinkt echt dramatischZelfs de winning tune klinkt jaren '90.
stream: http://www.gamersyde.com/stream_6091_en.html
[ afbeelding ]
Vind je het niks,.... het heeft heel veel weg van FFX,... .sterker nog,.. tis een fucking copy ervan maar toch,.... schijnt een goede RPG te zijn. Schrok me alleen een hoedje toen ik de battle-muziek hoordequote:Op dinsdag 5 februari 2008 08:56 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zooo jammer.. ik heb nu een 1 filmpje een slappe bij dit spel.
Alleen door die muziek.. ben ik helemaal genezen, echt waar... ik trek dat niet.. DE rede waarom ik geen Nintendo heb is om die zelfde kutmuziek!quote:Op dinsdag 5 februari 2008 08:59 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Vind je het niks,.... het heeft heel veel weg van FFX,... .sterker nog,.. tis een fucking copy ervan maar toch,.... schijnt een goede RPG te zijn. Schrok me alleen een hoedje toen ik de battle-muziek hoordeHopelijk alleen disc 4 muziek ofzo
dramatische muziek inderdaadquote:Op dinsdag 5 februari 2008 08:53 schreef Chocobo het volgende:
Een Lost Odyssey battle van de vierde disc. Gameplay ziet er wat default, maar goed uit. Echter,... wat is er in Godsnaam met de muziek gebeurd,.... het klinkt echt dramatischZelfs de winning tune klinkt jaren '90.
stream: http://www.gamersyde.com/stream_6091_en.html
[ afbeelding ]
Crystal Questquote:Crystal Quest XBLA update tomorrow
Microsoft has confirmed that Void Star's puzzle game Poker Smash will be on Xbox Live Arcade tomorrow, while Crystal Quest fans receive a free update.
As reported last week, Poker Smash is about arranging cards into poker hands as they advance up the screen, and costs 800 Microsoft Points (GBP 6.80 / EUR 9.60).
Crystal Quest, you may remember, is Stainless Games' arcade update where you fly around collecting crystals and dodging enemies. Tomorrow's update adds a score multiplier.
"This update will make the game slicker and faster than before and opens up the possibility of even higher scores!" according to some words on Major Nelson's blog.
"The score multiplier increases every time gamers pick up a crystal, but failing to pick up a crystal or getting zapped negates the multiplier.
"To keep a level playing field, old Leaderboards will be retired after the update, but will still be viewable for posterity's sake.
"The update also includes improvements to downloadable content, which is part of Stainless Games' ongoing commitment to constantly improve the player experience."
Hurrah then. Check out our Crystal Quest review for more. The full game costs 400 Microsoft Points (GBP 3.40 / EUR 4.80).
Online.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 11:26 schreef InTrePidIvity het volgende:
Waar kan je de betere aanbiedingen tegenwoordig vinden? Ik zie op consoleshop.nl de Halo 3 + Forza 2 + Viva Piñata-box voor 388E, maar zijn er nog andere pakketten in de aanbieding? En zitten deze games allemaal op één disc (zoiets hoorde ik), of gewoon aparte doosjes? Dat is veel toffer natuurlijk
Verder is er alleen voor de Elite-versie een HDMI-kabel beschikbaar toch?
tegen wie heb je het ?quote:Op dinsdag 5 februari 2008 11:31 schreef Strolie75 het volgende:
Online.
www.play.com
www.vgp.ca
www.play-asia.com
Bij die laatste twee wel even checken of de game regiovrij is.
Ik blijf me echt afvragen hoe je het voor elkaar krijgt om steeds weer games uit te kiezen die in de middelmatigheid blijven drijven om te hypen.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 20:49 schreef AQuila360 het volgende:
[ afbeelding ]
Lost: Via DomusIk wil die game echt spelen ik ben redelijk hyped nu!
gelukkig doen Sony en Nintendo dat nooitquote:Op dinsdag 5 februari 2008 00:19 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Gears of War 2 oké. Voor de rest, kom eens met wat nieuws dan alleen maar te teren op Forza, Halo en DOA. Echt typische standaard MS-franchises.
lijkt me best een tof spelquote:Op dinsdag 5 februari 2008 20:49 schreef AQuila360 het volgende:
[ afbeelding ]
Lost: Via DomusIk wil die game echt spelen ik ben redelijk hyped nu!
Omdat de echte toptitels geen gehype nodig hebben. En aan 5 topspellen per jaar heb ik te weinig dus ik speel ook de wat mindere. Alhoewel Lost best wel eens aardig kan worden en ik geloof ook dat die voor 40 euro in de winkels komt. Maar of dat een goed teken is weet ik ook nietquote:Op dinsdag 5 februari 2008 22:25 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik blijf me echt afvragen hoe je het voor elkaar krijgt om steeds weer games uit te kiezen die in de middelmatigheid blijven drijven om te hypen.
Ik denk dat menig bedrijf zelfmoord pleegt op het gebied van PR als ze jou als PR-agent inhuren
Lol idd die screen was van de trailerquote:Op dinsdag 5 februari 2008 22:32 schreef kepler het volgende:
[..]
lijkt me best een tof spelDeze screen ziet er wel slecht uit trouwens
Ik denk wel dat alleen Lost-fans dit kunnen waarderen
Veel minder.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 22:29 schreef kepler het volgende:
[..]
gelukkig doen Sony en Nintendo dat nooit
Dit is toch het betreffende topic? Damn, jij kunt echt *niet* tegen kritiek.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 23:14 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Veel minder.
Maar mocht je daadwerkelijk de discussie voort willen zetten mag je dat doen in het betreffende topic.
Het betreffende topic van de bedrijven waar hij naar verwees dumpassquote:Op dinsdag 5 februari 2008 23:30 schreef Haijo het volgende:
[..]
Dit is toch het betreffende topic? Damn, jij kunt echt *niet* tegen kritiek.![]()
En veel minder? Super Mario Party 8, Super Smash Brother 10+, Super Mario 365, etc. etc.
En Sony met Resistance, Devil May Cry en nog vele anderen.
Wacht het af zou ik zeggen, dat duurt nog maar 9 dagen...quote:Op dinsdag 5 februari 2008 23:37 schreef Hijacking het volgende:
Zit er ook over te denken om een 360 aan te schaffen voornamelijk om de nieuwe gta en omdat ik een leuk tv'tje boven heb staan. Ik hoorde op tweakers dat er een prijsdaling zat aan te komen 14 feb hoax?
De Premium of de Elite dus?quote:Op dinsdag 5 februari 2008 23:56 schreef Haijo het volgende:
[..]
Wacht het af zou ik zeggen, dat duurt nog maar 9 dagen...let er wel dat als je een leuke tv hebt dat je een 360 met HDMI koopt.
Ouch...quote:Eurogamer DMC 4 Review
When we finished DMC3, we wondered what Capcom would do with new hardware. The answer is not an awful lot. The visuals are better, the combat's more accessible, the upgrade system's pleasingly flexible, but in practically every other sense Capcom has passed up the opportunity to do something new and exciting. After more than seven years, the Devil May Cry series finds itself in the same kind of safe, reliable trough that Resident Evil was in before Resi 4. DMC4 can still fall back on rock-solid combat mechanics and some standout moments, but it feels as though it's comfortable to slowly refine what was good about previous versions rather than evolve into something spectacular.
moet je dumbass wel goed schrijven natuurlijkquote:Op dinsdag 5 februari 2008 23:34 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Het betreffende topic van de bedrijven waar hij naar verwees dumpass.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |