quote:Op woensdag 30 januari 2008 09:29 schreef Gamedemon het volgende:
Wat dacht je van Groen bloed erin stoppen?
Ook erg populair bij onze buren!
In Ninja Gaiden Black kun je gewoon mensen onthoofden? Is de US-versie van Ninja Gaiden Sigma eigenlijk regiovrij?quote:Sowieso vind ik het maar een achterlijke regeling.. Ninja Gaiden kreeg censuur, en Ninja Gaiden Black weer niet.
Ninja Gaiden Sigma op de PS3 weer wel![]()
Ik heb net area 1 gespeeld en ik vind m coolquote:
Lekkerquote:Op woensdag 30 januari 2008 09:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb net area 1 gespeeld en ik vind m cool
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja lekker!
Onthoofden is natuurlijk gewoon tof. Het was trouwens alleen gecensureerd bij menselijke tegenstanders. Bij die grote zombies kon het weer wel. Maar dat had echt invloed op de gameplay aangezien ze je dan niet meer konden zien, en dus ook slechter konden raken. Dit concept is bij NG2 nu van toepassing op het hele spel, en alle ledematen.quote:Op woensdag 30 januari 2008 09:49 schreef kepler het volgende:
censuur heb ik eigenlijk nog nooit zoveel van gemerktGroen bloed ben ik nog niet tegen gekomen en onthoofden in NG was blijkbaar dus niet zo belangrijk
(of zat dat niet in de originele versie?)
quote:Op woensdag 30 januari 2008 10:02 schreef Mystikvm het volgende:
Ik houd ook niet van het woordje 'waar' in de titel.
BTW, who cares about onthoofdingen? Het spel speelt er echt niet minder om hoor. Het is hetzelfde als Ajax zonder Suarez...Je merkt er helemaal niets van, zoveel voegt het dus toe.
Het lijkt dus wel echt iets toe te voegen...quote:Op woensdag 30 januari 2008 09:51 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Onthoofden is natuurlijk gewoon tof. Het was trouwens alleen gecensureerd bij menselijke tegenstanders. Bij die grote zombies kon het weer wel. Maar dat had echt invloed op de gameplay aangezien ze je dan niet meer konden zien, en dus ook slechter konden raken. Dit concept is bij NG2 nu van toepassing op het hele spel, en alle ledematen.
Er wordt niets gezegd over de menselijke tegenstanders, echter.quote:Op woensdag 30 januari 2008 10:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
[..]
Het lijkt dus wel echt iets toe te voegen...
Onthoofden van menselijke tegenstander is een one-hit kill. Wat dus wel voordeel oplevert als je omsingeld bent door veel vijandelijke ninja's of soldaten.quote:Op woensdag 30 januari 2008 10:54 schreef Mystikvm het volgende:
Er wordt niets gezegd over de menselijke tegenstanders, echter.
ja sigma is regio vrij alle ps3 games zijn dat , ik geen alleen geen sites waar je ps3 games kan importerenquote:Op woensdag 30 januari 2008 09:37 schreef Strolie75 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Of zwart stof en muntjes.
[..]
In Ninja Gaiden Black kun je gewoon mensen onthoofden? Is de US-versie van Ninja Gaiden Sigma eigenlijk regiovrij?
Ow, een game importeren is geen probleem. Moet ik er alleen wel een PS3 bijkopen.quote:Op woensdag 30 januari 2008 11:29 schreef DJ_ het volgende:
ja sigma is regio vrij alle ps3 games zijn dat , ik geen alleen geen sites waar je ps3 games kan importeren
( play-asia doet het niet ) dus dan moet je hem door iemand in de US laten kopen en naar jouw mailen met de post dan kan het wel
ach ik hoef er nu ook nog geen een , maar als final fantasy 13 uitkomt heb ik weinig keusquote:Op woensdag 30 januari 2008 11:31 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ow, een game importeren is geen probleem. Moet ik er alleen wel een PS3 bijkopen.
Eens. Al haal ik hem waarschijnlijk al als MGS4 uitkomt. Of als GTAIV beter draait dan op de 360.quote:Op woensdag 30 januari 2008 11:37 schreef DJ_ het volgende:
ach ik hoef er nu ook nog geen een , maar als final fantasy 13 uitkomt heb ik weinig keus
CoD4 is zoooo 2007quote:Op woensdag 30 januari 2008 12:48 schreef Haijo het volgende:
Cyberia, eat your heart out:
http://gamed.nl/view/36908
Nou dan heb je voor vanavond ook wat te vieren, held.quote:Op woensdag 30 januari 2008 12:48 schreef Haijo het volgende:
Cyberia, eat your heart out:
http://gamed.nl/view/36908
Xboxhome heeft een vrij grote selectie van diverse bundels, door hun zelf samengesteld.quote:Op woensdag 30 januari 2008 16:51 schreef mini-lellan het volgende:
Yoo!
Hee ik ga binnenkort een 360 kopen dus mijn vragen zijn:
Welke soorten bundels zijn er, prijs en waar het goedkoopst?
Hoe ligt het met garantie?
Achievements en HD graphics.quote:Op woensdag 30 januari 2008 17:27 schreef piet_pelle het volgende:
Heeft die Rez nog wat toe te voegen aan de Dreamcast versie? Want anders laat ik hem lekker liggen, je weet immers ook niet wanneer je 360 weer kapot gaat en je hem toch niet kan spelen.
quote:Op woensdag 30 januari 2008 18:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Achievements en HD graphics.
Bol.com heeft momenteel een aardige aanbieding en en Bart Smit(alleen online dan) heeft ook een goede.quote:Op woensdag 30 januari 2008 16:51 schreef mini-lellan het volgende:
Yoo!
Heb je een HD-Ready of Full HD tv? Want je moet sowieso een Pro hebben alleen is de vraag of HDMI belangrijk voor je is want je hebt namelijk 2 soorten Pro's (één mét HDMI-poort en de andere zonder) in omloop waarbij je niet aan de verpakking kunt zien welke je in handen hebt. Zelfs het flapje op de doos open maken om de productiedatum te kunnen zien geeft geen zekerheid hoewel die wel minimaal ergens in Aug '07 moet liggen. Persoonlijk zou ik me er met een SD (wat ik eigenlijk niet vind kunnen met deze console) of HD-Ready TV niet al te druk om maken want dan heb je aan de bijgeleverde componenten kabel genoeg.quote:Op woensdag 30 januari 2008 16:51 schreef mini-lellan het volgende:
Yoo!
quote:Op woensdag 30 januari 2008 20:49 schreef AQuila360 het volgende:
Tering wat is FlatOut: UC een vette game![]()
Het 1e half uur vond ik allemaal kut en klote maar dat kwam ik omdat ik nog meer op de Forza manier aan het racen was en dat werkt nietDat racen en beuken is zo bruut en lekker veel afwisseling
![]()
Waarom is deze game redelijk onbekend??
wat een zielige reactie voor iemand die vorige week precies het zelfde deedquote:Op woensdag 30 januari 2008 17:07 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Nou dan heb je voor vanavond ook wat te vieren, held.
Prachtig toch? Cyberia: hypocrisy made flesh!quote:Op woensdag 30 januari 2008 21:48 schreef DJ_ het volgende:
[..]
wat een zielige reactie voor iemand die vorige week precies het zelfde deed
En 5.1 audio.quote:Op woensdag 30 januari 2008 18:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Achievements en HD graphics.
haha inderdaadquote:Op woensdag 30 januari 2008 22:06 schreef Haijo het volgende:
[..]
Prachtig toch? Cyberia: hypocrisy made flesh!
ALLE PS3 games zijn regio vrij.quote:Op woensdag 30 januari 2008 09:37 schreef Strolie75 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Of zwart stof en muntjes.
[..]
In Ninja Gaiden Black kun je gewoon mensen onthoofden? Is de US-versie van Ninja Gaiden Sigma eigenlijk regiovrij?
Slechtste post van 2008quote:Op woensdag 30 januari 2008 17:07 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Nou dan heb je voor vanavond ook wat te vieren, held.
Idd Cyb en het jaar is nog zo jongquote:
Whehe. Ik vier alvast het kampioenschap komend weekend tijdens carnavalquote:
quote:Op woensdag 30 januari 2008 23:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Whehe. Ik vier alvast het kampioenschap komend weekend tijdens carnaval
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |