quote:Op woensdag 30 januari 2008 09:29 schreef Gamedemon het volgende:
Wat dacht je van Groen bloed erin stoppen?
Ook erg populair bij onze buren!
In Ninja Gaiden Black kun je gewoon mensen onthoofden? Is de US-versie van Ninja Gaiden Sigma eigenlijk regiovrij?quote:Sowieso vind ik het maar een achterlijke regeling.. Ninja Gaiden kreeg censuur, en Ninja Gaiden Black weer niet.
Ninja Gaiden Sigma op de PS3 weer wel![]()
Ik heb net area 1 gespeeld en ik vind m coolquote:
Lekkerquote:Op woensdag 30 januari 2008 09:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb net area 1 gespeeld en ik vind m cool
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja lekker!
Onthoofden is natuurlijk gewoon tof. Het was trouwens alleen gecensureerd bij menselijke tegenstanders. Bij die grote zombies kon het weer wel. Maar dat had echt invloed op de gameplay aangezien ze je dan niet meer konden zien, en dus ook slechter konden raken. Dit concept is bij NG2 nu van toepassing op het hele spel, en alle ledematen.quote:Op woensdag 30 januari 2008 09:49 schreef kepler het volgende:
censuur heb ik eigenlijk nog nooit zoveel van gemerktGroen bloed ben ik nog niet tegen gekomen en onthoofden in NG was blijkbaar dus niet zo belangrijk
(of zat dat niet in de originele versie?)
quote:Op woensdag 30 januari 2008 10:02 schreef Mystikvm het volgende:
Ik houd ook niet van het woordje 'waar' in de titel.
BTW, who cares about onthoofdingen? Het spel speelt er echt niet minder om hoor. Het is hetzelfde als Ajax zonder Suarez...Je merkt er helemaal niets van, zoveel voegt het dus toe.
Het lijkt dus wel echt iets toe te voegen...quote:Op woensdag 30 januari 2008 09:51 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Onthoofden is natuurlijk gewoon tof. Het was trouwens alleen gecensureerd bij menselijke tegenstanders. Bij die grote zombies kon het weer wel. Maar dat had echt invloed op de gameplay aangezien ze je dan niet meer konden zien, en dus ook slechter konden raken. Dit concept is bij NG2 nu van toepassing op het hele spel, en alle ledematen.
Er wordt niets gezegd over de menselijke tegenstanders, echter.quote:Op woensdag 30 januari 2008 10:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
[..]
Het lijkt dus wel echt iets toe te voegen...
Onthoofden van menselijke tegenstander is een one-hit kill. Wat dus wel voordeel oplevert als je omsingeld bent door veel vijandelijke ninja's of soldaten.quote:Op woensdag 30 januari 2008 10:54 schreef Mystikvm het volgende:
Er wordt niets gezegd over de menselijke tegenstanders, echter.
ja sigma is regio vrij alle ps3 games zijn dat , ik geen alleen geen sites waar je ps3 games kan importerenquote:Op woensdag 30 januari 2008 09:37 schreef Strolie75 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Of zwart stof en muntjes.
[..]
In Ninja Gaiden Black kun je gewoon mensen onthoofden? Is de US-versie van Ninja Gaiden Sigma eigenlijk regiovrij?
Ow, een game importeren is geen probleem. Moet ik er alleen wel een PS3 bijkopen.quote:Op woensdag 30 januari 2008 11:29 schreef DJ_ het volgende:
ja sigma is regio vrij alle ps3 games zijn dat , ik geen alleen geen sites waar je ps3 games kan importeren
( play-asia doet het niet ) dus dan moet je hem door iemand in de US laten kopen en naar jouw mailen met de post dan kan het wel
ach ik hoef er nu ook nog geen een , maar als final fantasy 13 uitkomt heb ik weinig keusquote:Op woensdag 30 januari 2008 11:31 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ow, een game importeren is geen probleem. Moet ik er alleen wel een PS3 bijkopen.
Eens. Al haal ik hem waarschijnlijk al als MGS4 uitkomt. Of als GTAIV beter draait dan op de 360.quote:Op woensdag 30 januari 2008 11:37 schreef DJ_ het volgende:
ach ik hoef er nu ook nog geen een , maar als final fantasy 13 uitkomt heb ik weinig keus
CoD4 is zoooo 2007quote:Op woensdag 30 januari 2008 12:48 schreef Haijo het volgende:
Cyberia, eat your heart out:
http://gamed.nl/view/36908
Nou dan heb je voor vanavond ook wat te vieren, held.quote:Op woensdag 30 januari 2008 12:48 schreef Haijo het volgende:
Cyberia, eat your heart out:
http://gamed.nl/view/36908
Xboxhome heeft een vrij grote selectie van diverse bundels, door hun zelf samengesteld.quote:Op woensdag 30 januari 2008 16:51 schreef mini-lellan het volgende:
Yoo!
Hee ik ga binnenkort een 360 kopen dus mijn vragen zijn:
Welke soorten bundels zijn er, prijs en waar het goedkoopst?
Hoe ligt het met garantie?
Achievements en HD graphics.quote:Op woensdag 30 januari 2008 17:27 schreef piet_pelle het volgende:
Heeft die Rez nog wat toe te voegen aan de Dreamcast versie? Want anders laat ik hem lekker liggen, je weet immers ook niet wanneer je 360 weer kapot gaat en je hem toch niet kan spelen.
quote:Op woensdag 30 januari 2008 18:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Achievements en HD graphics.
Bol.com heeft momenteel een aardige aanbieding en en Bart Smit(alleen online dan) heeft ook een goede.quote:Op woensdag 30 januari 2008 16:51 schreef mini-lellan het volgende:
Yoo!
Heb je een HD-Ready of Full HD tv? Want je moet sowieso een Pro hebben alleen is de vraag of HDMI belangrijk voor je is want je hebt namelijk 2 soorten Pro's (één mét HDMI-poort en de andere zonder) in omloop waarbij je niet aan de verpakking kunt zien welke je in handen hebt. Zelfs het flapje op de doos open maken om de productiedatum te kunnen zien geeft geen zekerheid hoewel die wel minimaal ergens in Aug '07 moet liggen. Persoonlijk zou ik me er met een SD (wat ik eigenlijk niet vind kunnen met deze console) of HD-Ready TV niet al te druk om maken want dan heb je aan de bijgeleverde componenten kabel genoeg.quote:Op woensdag 30 januari 2008 16:51 schreef mini-lellan het volgende:
Yoo!
quote:Op woensdag 30 januari 2008 20:49 schreef AQuila360 het volgende:
Tering wat is FlatOut: UC een vette game![]()
Het 1e half uur vond ik allemaal kut en klote maar dat kwam ik omdat ik nog meer op de Forza manier aan het racen was en dat werkt nietDat racen en beuken is zo bruut en lekker veel afwisseling
![]()
Waarom is deze game redelijk onbekend??
wat een zielige reactie voor iemand die vorige week precies het zelfde deedquote:Op woensdag 30 januari 2008 17:07 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Nou dan heb je voor vanavond ook wat te vieren, held.
Prachtig toch? Cyberia: hypocrisy made flesh!quote:Op woensdag 30 januari 2008 21:48 schreef DJ_ het volgende:
[..]
wat een zielige reactie voor iemand die vorige week precies het zelfde deed
En 5.1 audio.quote:Op woensdag 30 januari 2008 18:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Achievements en HD graphics.
haha inderdaadquote:Op woensdag 30 januari 2008 22:06 schreef Haijo het volgende:
[..]
Prachtig toch? Cyberia: hypocrisy made flesh!
ALLE PS3 games zijn regio vrij.quote:Op woensdag 30 januari 2008 09:37 schreef Strolie75 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Of zwart stof en muntjes.
[..]
In Ninja Gaiden Black kun je gewoon mensen onthoofden? Is de US-versie van Ninja Gaiden Sigma eigenlijk regiovrij?
Slechtste post van 2008quote:Op woensdag 30 januari 2008 17:07 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Nou dan heb je voor vanavond ook wat te vieren, held.
Idd Cyb en het jaar is nog zo jongquote:
Whehe. Ik vier alvast het kampioenschap komend weekend tijdens carnavalquote:
quote:Op woensdag 30 januari 2008 23:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Whehe. Ik vier alvast het kampioenschap komend weekend tijdens carnaval
quote:Op woensdag 30 januari 2008 23:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee speel op een breedbeeld tv dus hd kabels of niet, I don't care.quote:Op woensdag 30 januari 2008 19:28 schreef Boef het volgende:
[..]
Heb je een HD-Ready of Full HD tv? Want je moet sowieso een Pro hebben alleen is de vraag of HDMI belangrijk voor je is want je hebt namelijk 2 soorten Pro's (één mét HDMI-poort en de andere zonder) in omloop waarbij je niet aan de verpakking kunt zien welke je in handen hebt. Zelfs het flapje op de doos open maken om de productiedatum te kunnen zien geeft geen zekerheid hoewel die wel minimaal ergens in Aug '07 moet liggen. Persoonlijk zou ik me er met een SD (wat ik eigenlijk niet vind kunnen met deze console) of HD-Ready TV niet al te druk om maken want dan heb je aan de bijgeleverde componenten kabel genoeg.
Je hebt momenteel eigenlijk alleen maar bundels met Forza 2 en Viva Piñata erbij en die kost zo rond de ¤349,00. Bol heeft momenteel een bundel waarbij óók nog een 2e controller en Halo 3 zit voor 4 tientjes extra. Voor negenen bestellen en je hebt 'm morgen nog!![]()
![]()
Tja, of het nou positief is of negatief... Cyberia overdrijft graagMaar mocht je console het begeven is de garantie goed geregeld. Hij wordt bij je thuis opgehaald en terugbezorgd door UPS en je kan de status een beetje volgen via de track and trace code.
Ik vind het heerlijk ontspannend en relax. Ik heb alleen nog niet echt in de gaten wanneer ik beschoten wordt.quote:Op donderdag 31 januari 2008 08:33 schreef Bastard het volgende:
Ik vind er echt geen hol aan dat REZ.. dit spel heb ik zeker 10 jaar geleden voor het laatst gespeeld, en toen vond ik er al geen klap aan!
Het is saai, eentonig, er is geen verhaal.. het zijn alleen maar duimoefeningen, op zn best.
Kan mij niet voorstellen dat gamers hun tijd niet beter zouden kunnen besteden.
Carnavalquote:Op woensdag 30 januari 2008 23:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
zo dacht ik er ook over jaquote:Op donderdag 31 januari 2008 10:04 schreef Strolie75 het volgende:
DMC4 laat ik trouwens aan me voorbij gaan. Na 5 minuten de demo te hebben gespeeld had ik het wel weer gezien met dit spel. Vage besturing, saaie setting en vijanden en onhandige camera.
In level 5 wordt het verhaal duidelijk, alhoewel het blijft slap natuurlijk; een beetje hacken in computer. Rez is all about gameplay. Wat ik vooral goed vind aan Rez is dat geluidseffecten en muziek zo op elkaar zijn afgestemd dat schieten op targets echt klinkt alsof het onderdeel utimaakt van de muziek.quote:Op donderdag 31 januari 2008 08:33 schreef Bastard het volgende:
Ik vind er echt geen hol aan dat REZ.. dit spel heb ik zeker 10 jaar geleden voor het laatst gespeeld, en toen vond ik er al geen klap aan!
Het is saai, eentonig, er is geen verhaal.. het zijn alleen maar duimoefeningen, op zn best.
Kan mij niet voorstellen dat gamers hun tijd niet beter zouden kunnen besteden.
Als dat je definitie is van een drugstrip, heb je bad drugs gebruikt!quote:Op donderdag 31 januari 2008 10:41 schreef zatoichi het volgende:
Rez is volgens mij gewoon iets wat zo dicht mogelijk een goeie drug trip benaderd zonder drugs te gebruiken. Al zit er ook echt wel gameplay in, je kan hem niet zomaar laten lopen.
Ik vind Rez nog steeds een van de beste spellen ooit uitgebracht.
Dus je router 'pakt' internet van je PC die een draadloze verbinding heeft?quote:Op woensdag 30 januari 2008 12:33 schreef Nega het volgende:
Ik snap niet waarom het volgende niet werkt, en daarbij meteen de vraag of iemand weet hoe het wel kan gaan werken.
De verbinding heb ik als volgt gelegd: PC met draadloos internet- internetkabel naar router- internetkabel uit router naar xbox 360.
Hij maakt dmv deze verbinding geen verbinding met Xbox Live..
Verder wordt de verbinding van internet op mijn pc ook slecht.
Iemand een idee hoe ik een verbinding met Live kan leggen, zonder dat er draden uit mijn kamer lopen naar de hoofd-pc waar ook de router zit die op dit moment verbinding met Xbox Live maakt?
ik kreeg spam van jou via Xbox Livequote:
Carnaval is vetquote:
echte kerels gaan als ninjaquote:Op donderdag 31 januari 2008 14:15 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Carnaval is vetik ga dit jaar als piraat arr
MmmMMmMMarsu stuurt wel vaker zulke dingen.quote:Op donderdag 31 januari 2008 13:38 schreef kepler het volgende:
[..]
ik kreeg spam van jou via Xbox LiveHeb je dat zelf gedaan of is spam nu al doorgedrongen tot Xbox Live?
Feyenoord fans? Ik tel er maar één hoorquote:Op donderdag 31 januari 2008 14:53 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Inderdaad, meer dan dat er Feyenoord-fans zijn.
hierbij 2quote:Op donderdag 31 januari 2008 15:55 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Feyenoord fans? Ik tel er maar één hoor
3, zondag gaan de joduh eran!!quote:
quote:Op donderdag 31 januari 2008 17:36 schreef ErikT het volgende:
O kut per ongeluk mijn post gewist
Na ja, het ging erover dat Flatout tof is.
quote:Op donderdag 31 januari 2008 19:48 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
3, zondag gaan de joduh eran!!
wel 3 ?quote:Op donderdag 31 januari 2008 19:48 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
3, zondag gaan de joduh eran!!
quote:Op donderdag 31 januari 2008 20:11 schreef AQuila360 het volgende:
Pleur op met dat voetbal gedoe![]()
Sport voor arme pauper mongolen
Ben meer fan van Formule 1 maar voetbal vind helemaal nix komen alleen paupers op af!quote:Op donderdag 31 januari 2008 20:14 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ja want jij zit liever 24/7 non stop in je kamer te gamen
Daar kan je wel eens gelijk in hebbenquote:Op donderdag 31 januari 2008 20:16 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]jij koopt in ieder geval net zulke waardeloze spellen als Ajax spelers koopt
quote:Op donderdag 31 januari 2008 20:16 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]jij koopt in ieder geval net zulke waardeloze spellen als Ajax spelers koopt
Eens met Cybquote:Op donderdag 31 januari 2008 20:22 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
En het lijkt me verstandig om weer ontopic te gaan![]()
quote:Op donderdag 31 januari 2008 19:54 schreef Sala-adin het volgende:
Te ruil aangeboden Burnout Paradise
Ben op zoek naar
Mas Effect of Ace combat 6
Ow en ik wil alleen face2face ruilen
Heb je die 10 seconden nitro achievement al? Ik niet, beetje lastig. Maar ik heb wel de "Insane High". Haha dat was echt een gave actie.quote:Op donderdag 31 januari 2008 19:48 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
FlatOut
Lekker vlammen over die wegen!
Ik heb niet gecheckt welke er allemaal zijnquote:Op donderdag 31 januari 2008 22:48 schreef ErikT het volgende:
[..]
Heb je die 10 seconden nitro achievement al? Ik niet, beetje lastig. Maar ik heb wel de "Insane High". Haha dat was echt een gave actie.
nitro heb ik alquote:Op donderdag 31 januari 2008 22:48 schreef ErikT het volgende:
[..]
Heb je die 10 seconden nitro achievement al? Ik niet, beetje lastig. Maar ik heb wel de "Insane High". Haha dat was echt een gave actie.
We gaan Flatout Hypenquote:Op donderdag 31 januari 2008 23:08 schreef Game_Error het volgende:
waarom is iedereen ineens flatout aan het spelen, is dat spel ergens voor 10 euro op de kop te tikken ofzo?
ga anders gewoon ff NG2 hypen dat is veel nuttigerquote:Op donderdag 31 januari 2008 23:25 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
We gaan Flatout HypenZodat dat spel alsnog de waardering krijgt die het verdiend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |