quote:Op woensdag 30 januari 2008 23:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Whehe. Ik vier alvast het kampioenschap komend weekend tijdens carnaval
Nee speel op een breedbeeld tv dus hd kabels of niet, I don't care.quote:Op woensdag 30 januari 2008 19:28 schreef Boef het volgende:
[..]
Heb je een HD-Ready of Full HD tv? Want je moet sowieso een Pro hebben alleen is de vraag of HDMI belangrijk voor je is want je hebt namelijk 2 soorten Pro's (één mét HDMI-poort en de andere zonder) in omloop waarbij je niet aan de verpakking kunt zien welke je in handen hebt. Zelfs het flapje op de doos open maken om de productiedatum te kunnen zien geeft geen zekerheid hoewel die wel minimaal ergens in Aug '07 moet liggen. Persoonlijk zou ik me er met een SD (wat ik eigenlijk niet vind kunnen met deze console) of HD-Ready TV niet al te druk om maken want dan heb je aan de bijgeleverde componenten kabel genoeg.
Je hebt momenteel eigenlijk alleen maar bundels met Forza 2 en Viva Piñata erbij en die kost zo rond de ¤349,00. Bol heeft momenteel een bundel waarbij óók nog een 2e controller en Halo 3 zit voor 4 tientjes extra. Voor negenen bestellen en je hebt 'm morgen nog!![]()
![]()
Tja, of het nou positief is of negatief... Cyberia overdrijft graagMaar mocht je console het begeven is de garantie goed geregeld. Hij wordt bij je thuis opgehaald en terugbezorgd door UPS en je kan de status een beetje volgen via de track and trace code.
Ik vind het heerlijk ontspannend en relax. Ik heb alleen nog niet echt in de gaten wanneer ik beschoten wordt.quote:Op donderdag 31 januari 2008 08:33 schreef Bastard het volgende:
Ik vind er echt geen hol aan dat REZ.. dit spel heb ik zeker 10 jaar geleden voor het laatst gespeeld, en toen vond ik er al geen klap aan!
Het is saai, eentonig, er is geen verhaal.. het zijn alleen maar duimoefeningen, op zn best.
Kan mij niet voorstellen dat gamers hun tijd niet beter zouden kunnen besteden.
Carnavalquote:Op woensdag 30 januari 2008 23:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Whehe. Ik vier alvast het kampioenschap komend weekend tijdens carnaval
zo dacht ik er ook over jaquote:Op donderdag 31 januari 2008 10:04 schreef Strolie75 het volgende:
DMC4 laat ik trouwens aan me voorbij gaan. Na 5 minuten de demo te hebben gespeeld had ik het wel weer gezien met dit spel. Vage besturing, saaie setting en vijanden en onhandige camera.
In level 5 wordt het verhaal duidelijk, alhoewel het blijft slap natuurlijk; een beetje hacken in computer. Rez is all about gameplay. Wat ik vooral goed vind aan Rez is dat geluidseffecten en muziek zo op elkaar zijn afgestemd dat schieten op targets echt klinkt alsof het onderdeel utimaakt van de muziek.quote:Op donderdag 31 januari 2008 08:33 schreef Bastard het volgende:
Ik vind er echt geen hol aan dat REZ.. dit spel heb ik zeker 10 jaar geleden voor het laatst gespeeld, en toen vond ik er al geen klap aan!
Het is saai, eentonig, er is geen verhaal.. het zijn alleen maar duimoefeningen, op zn best.
Kan mij niet voorstellen dat gamers hun tijd niet beter zouden kunnen besteden.
Als dat je definitie is van een drugstrip, heb je bad drugs gebruikt!quote:Op donderdag 31 januari 2008 10:41 schreef zatoichi het volgende:
Rez is volgens mij gewoon iets wat zo dicht mogelijk een goeie drug trip benaderd zonder drugs te gebruiken. Al zit er ook echt wel gameplay in, je kan hem niet zomaar laten lopen.
Ik vind Rez nog steeds een van de beste spellen ooit uitgebracht.
Dus je router 'pakt' internet van je PC die een draadloze verbinding heeft?quote:Op woensdag 30 januari 2008 12:33 schreef Nega het volgende:
Ik snap niet waarom het volgende niet werkt, en daarbij meteen de vraag of iemand weet hoe het wel kan gaan werken.
De verbinding heb ik als volgt gelegd: PC met draadloos internet- internetkabel naar router- internetkabel uit router naar xbox 360.
Hij maakt dmv deze verbinding geen verbinding met Xbox Live..
Verder wordt de verbinding van internet op mijn pc ook slecht.
Iemand een idee hoe ik een verbinding met Live kan leggen, zonder dat er draden uit mijn kamer lopen naar de hoofd-pc waar ook de router zit die op dit moment verbinding met Xbox Live maakt?
ik kreeg spam van jou via Xbox Livequote:
Carnaval is vetquote:
echte kerels gaan als ninjaquote:Op donderdag 31 januari 2008 14:15 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Carnaval is vetik ga dit jaar als piraat arr
MmmMMmMMarsu stuurt wel vaker zulke dingen.quote:Op donderdag 31 januari 2008 13:38 schreef kepler het volgende:
[..]
ik kreeg spam van jou via Xbox LiveHeb je dat zelf gedaan of is spam nu al doorgedrongen tot Xbox Live?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |