Carnaval is vetquote:
echte kerels gaan als ninjaquote:Op donderdag 31 januari 2008 14:15 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Carnaval is vetik ga dit jaar als piraat arr
MmmMMmMMarsu stuurt wel vaker zulke dingen.quote:Op donderdag 31 januari 2008 13:38 schreef kepler het volgende:
[..]
ik kreeg spam van jou via Xbox LiveHeb je dat zelf gedaan of is spam nu al doorgedrongen tot Xbox Live?
Feyenoord fans? Ik tel er maar één hoorquote:Op donderdag 31 januari 2008 14:53 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Inderdaad, meer dan dat er Feyenoord-fans zijn.
hierbij 2quote:Op donderdag 31 januari 2008 15:55 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Feyenoord fans? Ik tel er maar één hoor
3, zondag gaan de joduh eran!!quote:
quote:Op donderdag 31 januari 2008 17:36 schreef ErikT het volgende:
O kut per ongeluk mijn post gewist
Na ja, het ging erover dat Flatout tof is.
quote:Op donderdag 31 januari 2008 19:48 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
3, zondag gaan de joduh eran!!
wel 3 ?quote:Op donderdag 31 januari 2008 19:48 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
3, zondag gaan de joduh eran!!
quote:Op donderdag 31 januari 2008 20:11 schreef AQuila360 het volgende:
Pleur op met dat voetbal gedoe![]()
Sport voor arme pauper mongolen
Ben meer fan van Formule 1 maar voetbal vind helemaal nix komen alleen paupers op af!quote:Op donderdag 31 januari 2008 20:14 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ja want jij zit liever 24/7 non stop in je kamer te gamen
Daar kan je wel eens gelijk in hebbenquote:Op donderdag 31 januari 2008 20:16 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]jij koopt in ieder geval net zulke waardeloze spellen als Ajax spelers koopt
quote:Op donderdag 31 januari 2008 20:16 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]jij koopt in ieder geval net zulke waardeloze spellen als Ajax spelers koopt
Eens met Cybquote:Op donderdag 31 januari 2008 20:22 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
En het lijkt me verstandig om weer ontopic te gaan![]()
quote:Op donderdag 31 januari 2008 19:54 schreef Sala-adin het volgende:
Te ruil aangeboden Burnout Paradise
Ben op zoek naar
Mas Effect of Ace combat 6
Ow en ik wil alleen face2face ruilen
Heb je die 10 seconden nitro achievement al? Ik niet, beetje lastig. Maar ik heb wel de "Insane High". Haha dat was echt een gave actie.quote:Op donderdag 31 januari 2008 19:48 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
FlatOut
Lekker vlammen over die wegen!
Ik heb niet gecheckt welke er allemaal zijnquote:Op donderdag 31 januari 2008 22:48 schreef ErikT het volgende:
[..]
Heb je die 10 seconden nitro achievement al? Ik niet, beetje lastig. Maar ik heb wel de "Insane High". Haha dat was echt een gave actie.
nitro heb ik alquote:Op donderdag 31 januari 2008 22:48 schreef ErikT het volgende:
[..]
Heb je die 10 seconden nitro achievement al? Ik niet, beetje lastig. Maar ik heb wel de "Insane High". Haha dat was echt een gave actie.
We gaan Flatout Hypenquote:Op donderdag 31 januari 2008 23:08 schreef Game_Error het volgende:
waarom is iedereen ineens flatout aan het spelen, is dat spel ergens voor 10 euro op de kop te tikken ofzo?
ga anders gewoon ff NG2 hypen dat is veel nuttigerquote:Op donderdag 31 januari 2008 23:25 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
We gaan Flatout HypenZodat dat spel alsnog de waardering krijgt die het verdiend
Kijk dat is een goeie tip. Ik zat zelf te denken aan iets met een sprong ofzo.quote:Op donderdag 31 januari 2008 23:08 schreef kepler het volgende:
[..]
nitro heb ik alDie was best lastig, maar kan je het beste doen in 1 van de eerste circuits. Daar zit een heel lang recht stuk met winkels er naast, door die winkels kan je steeds je boost opladen
idd, been there done that, NEXT!!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 02:26 schreef SpankmasterC het volgende:tieten
billen
Spel ziet er voor de rest saai uit
quote:8.5 Presentation
A natural evolution from previous games, the menus guide you through skills and upgrades while the game has a cohesive look throughout.
9.0 Graphics
Wonderous and consistent, it makes the PS3 sing. It's only let down by strange shadow rendering and a slightly dodgy camera system.
8.0 Sound
Some of the better voice-acting around, but definitely still hokey. Musically, it's very similar to past efforts during intense moments, and the classical score is excellent.
9.0 Gameplay
Tight, tight, tight. The combat is at the top of its game in number four, reminding us of why there are so many imitators.
8.0 Lasting Appeal
The adventure will take you a good 15 hours on the first run through, though there are secret extras we can't talk about that will bump it up further. Shhhhh.
8.8
Great OVERALL
(out of 10 / not an average)
Vlammen voor het vaderlandquote:Op vrijdag 1 februari 2008 00:39 schreef SpankmasterC het volgende:
Over FlatOut pimpen, ik had hem als enige gepreordered bij de Replay hier in Leiden!Enige game waar ik volle prijs voor heb betaald (oh nee Guitar Hero 3 ook)
krijg dr helemaal zin in, het is dat ik nu aan den studie moet maar anders, vlammen voor het vaderland!
Ja eigenlijk geen ideequote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:00 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Vlammen voor het vaderland![]()
![]()
Weet je hoe ik de laatste 2 auto's in elke categorie vrijspeel? En ik heb tips nodig voor de timetrails!
Een leuke tip voor de timetrails:quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:00 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Weet je hoe ik de laatste 2 auto's in elke categorie vrijspeel? En ik heb tips nodig voor de timetrails!
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:14 schreef Pronk het volgende:
[..]
Een leuke tip voor de timetrails:
De tijd gaat pas lopen als je over start/finish rijdt. Dus.... rij je auto eerst een paar honderd meter achteruit en rij vervolgens met een 'aanloop' over start/finish. Dan heb je dus een vliegende start en win je zeker een paar seconden tijdens de eerste meters!
Opzich wel een keer leuk jaquote:Is het trouwens geen leuk idee om hier een paar online FlatOut races/derbies te organiseren?
Mijn gamertag is PronkMedia
ik heb hem nu uitgeleend, maar ben ook niet heel ver offlinequote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:07 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ja eigenlijk geen ideeHeb het spel stiekempjes vooral online gespeeld, nog helemaal niet zoveel offline. Maar Kepplertje heeft ook veel offline geracet, misschien weet hij het?
Was wel echt gruwelijk irritant, ik kijken naar de leaderboards hoe ik geracet had, stond jij ALTIJD boven me! Met je opgepimpte bolide waarmee je later nog eens al die oude races bent gaan doenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:45 schreef kepler het volgende:
[..]
ik heb hem nu uitgeleend, maar ben ook niet heel ver offlineBinnenkort maar weer eens verder
ik wil alles op goudquote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:52 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Was wel echt gruwelijk irritant, ik kijken naar de leaderboards hoe ik geracet had, stond jij ALTIJD boven me! Met je opgepimpte bolide waarmee je later nog eens al die oude races bent gaan doenvalsspeler!
LARAquote:Op vrijdag 1 februari 2008 02:17 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
yes ik heb hem gehaqaldquote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:29 schreef Game_Error het volgende:
jezus ik haal miss murder echt niet op hard in guitar hero
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:16 schreef Pronk het volgende:
Is het trouwens geen leuk idee om hier een paar online FlatOut races/derbies te organiseren?
Mijn gamertag is PronkMedia.
Ik zou het niet doen want je hebt dan ook geen draadloze controller en dat is wel super fijn. Je kan het beste altijd gewoon een premium kopen.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:49 schreef Dsq het volgende:
Ik had even een vraagje, ik wil een 360 kopen, eigenlijk alleen voor cod4. Nu zag ik deze advertentie http://www.bartsmit.com/shop/productDetail.php?menuID=100&productID=107468
Het is alleen een core system, maar hij kost maar 215 euro. En je kan voor 99 euro als nog en HD kopen. Nu is alleen maar vraag is dit wat??
Niet doen, het kan gewoon niet leuk zijn. Takedown was al frustrerend, Revenge was helemaal kut dus de trend zegt datt Paradise gewoon schijtbagger is. Kut EA.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 14:33 schreef PBateman1978 het volgende:
Zal ik Burnout Paradise kopen ?
Zal ik Burnout Paradise niet kopen ?
Kut-internet !
of beter gezegd, kut * PBateman1978 die zich weer laat hypen via i-net
Ik heb je zojuist toegevoegd!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 14:04 schreef mech het volgende:
[..]
ik doe ook wel mee, voeg me maar toe. gamertag is guyverj
@aquila timetrails zijn niet zo moeilijk, gewoon door gassen en afsnijden
Ben ik het mee eens, ik vind Point of Impact de beste (2 dus), en de demo van Paradise vond ik ook niet zo, maar dan lees ik weer overal dat het juist ontzettend tof is, beter dan de demo etc. en dan begint het weer te kriebelen…quote:Op vrijdag 1 februari 2008 14:54 schreef Haijo het volgende:
[..]
Niet doen, het kan gewoon niet leuk zijn. Takedown was al frustrerend, Revenge was helemaal kut dus de trend zegt datt Paradise gewoon schijtbagger is. Kut EA.
zou dit dan mijn eerste tomb raider ooit worden ?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 15:29 schreef Chocobo het volgende:
There's still much more to be revealed, and it will be intriguing to see the new mythological environments Lara will get to explore. But so far, Tomb Raider: Underworld is looking spectacular. Much like Lara's tits.
Geweldige Underworld preview:
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=91799&page=1
[ afbeelding ]
Mijn god wat een schijtreclamequote:Op vrijdag 1 februari 2008 15:41 schreef Bastard het volgende:
http://www.gametrailers.com/player/30163.html
Trailer LO ..........
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 15:45 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Mijn god wat een schijtreclame. Had op z'n minst de main theme van het spel toegevoegd in plaats van zo'n triangeljosti op de background.
en toch wordt de game wel zo vetquote:Op vrijdag 1 februari 2008 15:45 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Mijn god wat een schijtreclame. Had op z'n minst de main theme van het spel toegevoegd in plaats van zo'n triangeljosti op de background.
http://www.youtube.com/watch?v=adIAc1UB_ewquote:Op vrijdag 1 februari 2008 15:51 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]mooi woord, triangeljosti
Maar ik vind het juist wel een vette trailer, is eens iets anders dan met saaie theatrale muziek, met als het even kan een of ander japans wicht wat onverstaandaar loopt te brabbelen in gebrekkig engels over liefde en leven. Dit heeft nog eens wat stijl zo!
Ja, het past wel beter, maar het is wel meteen een stuk saaier en dertien-in-een-dozijn zo. Opvallen doet het niet echt... (dat is natuurlijk wel met mijn ENORME kennis aan JRPGs die op de achtergrond meedraait!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 15:55 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=adIAc1UB_ew
Dit is zoveel bijpassender.
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 15:58 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ja, het past wel beter, maar het is wel meteen een stuk saaier en dertien-in-een-dozijn zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |