Je loopt achter, die heeft hij na 2 dagen allang weer verkocht.quote:
Dat was echt een vet spel! Vooral level 12 en verder!quote:Op maandag 4 februari 2008 16:26 schreef AQuila360 het volgende:
Zo even Call of Juarez spielen t/m level 11!
quote:Op maandag 4 februari 2008 19:10 schreef Boef het volgende:
[..]
Dat was echt een vet spel! Vooral level 12 en verder!
Ja maar hij doet het maar tot level 11quote:Op maandag 4 februari 2008 19:10 schreef Boef het volgende:
[..]
Dat was echt een vet spel! Vooral level 12 en verder!
behalve Dead Rising ken ik geen games die onleesbare teksten hebben op een normale TV.quote:Op maandag 4 februari 2008 21:27 schreef JimmyJames het volgende:
Schrijver dezes wil graag weten of een 360 de moeite waard is als je alleen beschikt over een gewone TV?
Zie je dan wel het verschil met de vorige gen? Hoe zit het met de games die onspeelbaar zijn op niet HD's zoals Dead Rising?
Tenslotte, zijn er nog aanbiedingen/packs die jullie me aanraden?
Is dat nog gepatched? Want DR leek mij wel een van de betere games.quote:Op maandag 4 februari 2008 21:54 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
behalve Dead Rising ken ik geen games die onleesbare teksten hebben op een normale TV.
en de 360 is het zeker nog waard, je ziet duidelijk het verschil met je xbox bijvoorbeeld, maar HD is wel een stapje verder
Ik kan het anders nog redelijk lezen hoor op een SD tv.quote:Op maandag 4 februari 2008 21:58 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Is dat nog gepatched? Want DR leek mij wel een van de betere games.
Die heb ik gister nog lang gedaanquote:
dat maakt mij dus weet niet uit want die importeer ik zowiezo omdat ik geen censuur wil , of die nou regio vrij is of niet .quote:Op maandag 4 februari 2008 16:24 schreef Scarface2004 het volgende:
Nu Ninja Gaiden 2 nog
klopt de scans stonden laatst op gametrailers ( de forums ik zag het topic op de main page )quote:Op maandag 4 februari 2008 22:11 schreef AQuila360 het volgende:
Naar eigen zeggen heeft het blad Xbox World UK - het grootste onafhankelijke 360 magazine in de UK - een scoop waaruit blijkt dat Microsoft vier grote games in de planning heeft die binnenkort aangekondigd zullen worden. Het gaat hier om de nog onaangekondigde games Gears of War 2, Forza 3, Dead or Alive 5 en Halo: Chronicles. Een member van de site N4G.com heeft scans gemaakt, en die kun je hier bekijken.
Het zijn natuurlijk slechts geruchten maar er bestaat natuurlijk een goede kans dat één of meerdere van deze games aangekondigd gaan worden op de aankomende GDC.
Halo: Chronicles![]()
![]()
Forza 3 lijkt me helemaal nix want kan toch niet veel verschillen van 2?quote:Op maandag 4 februari 2008 22:16 schreef DJ_ het volgende:
[..]
klopt de scans stonden laatst op gametrailers ( de forums ik zag het topic op de main page )
ik hoop op forza3 de rest heb ik niet veel mee
nee gears of war 2 verschilt , veel van deel 1quote:Op maandag 4 februari 2008 22:20 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Forza 3 lijkt me helemaal nix want kan toch niet veel verschillen van 2?
Gears of War 2 oké. Voor de rest, kom eens met wat nieuws dan alleen maar te teren op Forza, Halo en DOA. Echt typische standaard MS-franchises.quote:Op maandag 4 februari 2008 22:16 schreef DJ_ het volgende:
[..]
klopt de scans stonden laatst op gametrailers ( de forums ik zag het topic op de main page )
ik hoop op forza3 de rest heb ik niet veel mee
Forza kan nog genoeg verbeterd worden, zoals bijvoorbeeld de benzinehoeveelheid die je meeneemt in de auto (voor de lange races dan), andere weertypes want echte auto's rijden niet alleen maar in de zon, onderhoud aan slijtagegevoelige onderdelen die je dan ook moet vervangen (vond het olie verversen bij GT3 een leuke toevoeging, als je dat niet regelmatig deed ging je auto echt slechter rijden).quote:Op maandag 4 februari 2008 22:20 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Forza 3 lijkt me helemaal nix want kan toch niet veel verschillen van 2?
Zooo jammer.. ik heb nu een 1 filmpje een slappe bij dit spel.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 08:53 schreef Chocobo het volgende:
Een Lost Odyssey battle van de vierde disc. Gameplay ziet er wat default, maar goed uit. Echter,... wat is er in Godsnaam met de muziek gebeurd,.... het klinkt echt dramatischZelfs de winning tune klinkt jaren '90.
stream: http://www.gamersyde.com/stream_6091_en.html
[ afbeelding ]
Vind je het niks,.... het heeft heel veel weg van FFX,... .sterker nog,.. tis een fucking copy ervan maar toch,.... schijnt een goede RPG te zijn. Schrok me alleen een hoedje toen ik de battle-muziek hoordequote:Op dinsdag 5 februari 2008 08:56 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zooo jammer.. ik heb nu een 1 filmpje een slappe bij dit spel.
Alleen door die muziek.. ben ik helemaal genezen, echt waar... ik trek dat niet.. DE rede waarom ik geen Nintendo heb is om die zelfde kutmuziek!quote:Op dinsdag 5 februari 2008 08:59 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Vind je het niks,.... het heeft heel veel weg van FFX,... .sterker nog,.. tis een fucking copy ervan maar toch,.... schijnt een goede RPG te zijn. Schrok me alleen een hoedje toen ik de battle-muziek hoordeHopelijk alleen disc 4 muziek ofzo
dramatische muziek inderdaadquote:Op dinsdag 5 februari 2008 08:53 schreef Chocobo het volgende:
Een Lost Odyssey battle van de vierde disc. Gameplay ziet er wat default, maar goed uit. Echter,... wat is er in Godsnaam met de muziek gebeurd,.... het klinkt echt dramatischZelfs de winning tune klinkt jaren '90.
stream: http://www.gamersyde.com/stream_6091_en.html
[ afbeelding ]
Crystal Questquote:Crystal Quest XBLA update tomorrow
Microsoft has confirmed that Void Star's puzzle game Poker Smash will be on Xbox Live Arcade tomorrow, while Crystal Quest fans receive a free update.
As reported last week, Poker Smash is about arranging cards into poker hands as they advance up the screen, and costs 800 Microsoft Points (GBP 6.80 / EUR 9.60).
Crystal Quest, you may remember, is Stainless Games' arcade update where you fly around collecting crystals and dodging enemies. Tomorrow's update adds a score multiplier.
"This update will make the game slicker and faster than before and opens up the possibility of even higher scores!" according to some words on Major Nelson's blog.
"The score multiplier increases every time gamers pick up a crystal, but failing to pick up a crystal or getting zapped negates the multiplier.
"To keep a level playing field, old Leaderboards will be retired after the update, but will still be viewable for posterity's sake.
"The update also includes improvements to downloadable content, which is part of Stainless Games' ongoing commitment to constantly improve the player experience."
Hurrah then. Check out our Crystal Quest review for more. The full game costs 400 Microsoft Points (GBP 3.40 / EUR 4.80).
Online.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 11:26 schreef InTrePidIvity het volgende:
Waar kan je de betere aanbiedingen tegenwoordig vinden? Ik zie op consoleshop.nl de Halo 3 + Forza 2 + Viva Piñata-box voor 388E, maar zijn er nog andere pakketten in de aanbieding? En zitten deze games allemaal op één disc (zoiets hoorde ik), of gewoon aparte doosjes? Dat is veel toffer natuurlijk
Verder is er alleen voor de Elite-versie een HDMI-kabel beschikbaar toch?
tegen wie heb je het ?quote:Op dinsdag 5 februari 2008 11:31 schreef Strolie75 het volgende:
Online.
www.play.com
www.vgp.ca
www.play-asia.com
Bij die laatste twee wel even checken of de game regiovrij is.
Ik blijf me echt afvragen hoe je het voor elkaar krijgt om steeds weer games uit te kiezen die in de middelmatigheid blijven drijven om te hypen.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 20:49 schreef AQuila360 het volgende:
[ afbeelding ]
Lost: Via DomusIk wil die game echt spelen ik ben redelijk hyped nu!
gelukkig doen Sony en Nintendo dat nooitquote:Op dinsdag 5 februari 2008 00:19 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Gears of War 2 oké. Voor de rest, kom eens met wat nieuws dan alleen maar te teren op Forza, Halo en DOA. Echt typische standaard MS-franchises.
lijkt me best een tof spelquote:Op dinsdag 5 februari 2008 20:49 schreef AQuila360 het volgende:
[ afbeelding ]
Lost: Via DomusIk wil die game echt spelen ik ben redelijk hyped nu!
Omdat de echte toptitels geen gehype nodig hebben. En aan 5 topspellen per jaar heb ik te weinig dus ik speel ook de wat mindere. Alhoewel Lost best wel eens aardig kan worden en ik geloof ook dat die voor 40 euro in de winkels komt. Maar of dat een goed teken is weet ik ook nietquote:Op dinsdag 5 februari 2008 22:25 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik blijf me echt afvragen hoe je het voor elkaar krijgt om steeds weer games uit te kiezen die in de middelmatigheid blijven drijven om te hypen.
Ik denk dat menig bedrijf zelfmoord pleegt op het gebied van PR als ze jou als PR-agent inhuren
Lol idd die screen was van de trailerquote:Op dinsdag 5 februari 2008 22:32 schreef kepler het volgende:
[..]
lijkt me best een tof spelDeze screen ziet er wel slecht uit trouwens
Ik denk wel dat alleen Lost-fans dit kunnen waarderen
Veel minder.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 22:29 schreef kepler het volgende:
[..]
gelukkig doen Sony en Nintendo dat nooit
Dit is toch het betreffende topic? Damn, jij kunt echt *niet* tegen kritiek.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 23:14 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Veel minder.
Maar mocht je daadwerkelijk de discussie voort willen zetten mag je dat doen in het betreffende topic.
Het betreffende topic van de bedrijven waar hij naar verwees dumpassquote:Op dinsdag 5 februari 2008 23:30 schreef Haijo het volgende:
[..]
Dit is toch het betreffende topic? Damn, jij kunt echt *niet* tegen kritiek.![]()
En veel minder? Super Mario Party 8, Super Smash Brother 10+, Super Mario 365, etc. etc.
En Sony met Resistance, Devil May Cry en nog vele anderen.
Wacht het af zou ik zeggen, dat duurt nog maar 9 dagen...quote:Op dinsdag 5 februari 2008 23:37 schreef Hijacking het volgende:
Zit er ook over te denken om een 360 aan te schaffen voornamelijk om de nieuwe gta en omdat ik een leuk tv'tje boven heb staan. Ik hoorde op tweakers dat er een prijsdaling zat aan te komen 14 feb hoax?
De Premium of de Elite dus?quote:Op dinsdag 5 februari 2008 23:56 schreef Haijo het volgende:
[..]
Wacht het af zou ik zeggen, dat duurt nog maar 9 dagen...let er wel dat als je een leuke tv hebt dat je een 360 met HDMI koopt.
Ouch...quote:Eurogamer DMC 4 Review
When we finished DMC3, we wondered what Capcom would do with new hardware. The answer is not an awful lot. The visuals are better, the combat's more accessible, the upgrade system's pleasingly flexible, but in practically every other sense Capcom has passed up the opportunity to do something new and exciting. After more than seven years, the Devil May Cry series finds itself in the same kind of safe, reliable trough that Resident Evil was in before Resi 4. DMC4 can still fall back on rock-solid combat mechanics and some standout moments, but it feels as though it's comfortable to slowly refine what was good about previous versions rather than evolve into something spectacular.
moet je dumbass wel goed schrijven natuurlijkquote:Op dinsdag 5 februari 2008 23:34 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Het betreffende topic van de bedrijven waar hij naar verwees dumpass.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |