waarom zoveel shooters ? ze lijken allemaal op elkaarquote:
quote:Op zondag 3 februari 2008 01:41 schreef DJ_ het volgende:
[..]
waarom zoveel shooters ? ze lijken allemaal op elkaar
Het is wel een overkill aan shooters inderdaad.. ik ga ook geen andere shooter aanschaffen, ik heb er al een paar liggen.:Dquote:Op zondag 3 februari 2008 01:41 schreef DJ_ het volgende:
[..]
waarom zoveel shooters ? ze lijken allemaal op elkaar
Dat is niet knap, dat zijn domme mensen die in ieder mogelijke hype stappen... voor de gameontwikkelaars niet te missen natuurlijk.quote:Op zondag 3 februari 2008 08:35 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik ook allang. Knap dat mensen echt om de 2 weken weer een nieuwe kunnen spelen.
quote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:28 schreef SteelDogg het volgende:
Wie niet?
Wie speelt Forza 2 of PES 6?
Ik speel wel eens Worms en PES 6 is bijna het enige wat ik speel. Maar ik heb geen XBOX Live. Ik wil dit jaar afstuderenquote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:21 schreef AQuila360 het volgende:
Wie speelt er nu nog meer Worms op dit moment
Bierquote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:59 schreef AQuila360 het volgende:
Tering man ik speelde ff een potje met een amerikaan en eerst maakte ik hem eerst gek maar toen ineens raakte we goed aan de praat en nu is het 2 uur later![]()
Amerika
en ik maar denken dat ik alleen wasquote:Op zondag 3 februari 2008 08:35 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik ook allang. Knap dat mensen echt om de 2 weken weer een nieuwe kunnen spelen.
Kijk, dit is wel tofquote:First of all, to coincide with the season premiere of Lost today, the first three seasons of the TV series have become available for download on the US Video Marketplace, with the first episode of Season 4 coming up later today. A single episode will set you back 160 Microsoft Points if downloaded in Standard-Definition, or 240 MSP if in High-Definition. Furthermore, Microsoft promises that new episodes will become available within 24 hours of airing on TV.
2 lan kaarten in je pc doen , je 360 op een van die kaarten pluggen je pc als "router" gebruikenquote:Op zondag 3 februari 2008 12:30 schreef kepler het volgende:
[..]
Kijk, dit is wel tof![]()
Alleen jammer dat het US-only is
ja das te ingewikkeldquote:Op zondag 3 februari 2008 12:52 schreef DJ_ het volgende:
[..]
2 lan kaarten in je pc doen , je 360 op een van die kaarten pluggen je pc als "router" gebruiken
en een IP ghoster aan zetten op je pc en je kan de market place raiden
tja bittorrent is makkelijker en heb je ook HD uitzendingen binnen 24 uurquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |