Moet jij je referentie materiaal niet eerst wat uitbreiden voordat je met dit soort vergelijkingen komt.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 23:49 schreef Cyberia18 het volgende:
Damn wat is demo van DMC 4 toch zalig. Met name de Devil Bringer is gruuuuuwelijkDat maakt de gameplay toch net wat vernieuwender. Grafisch is het zoals we gewend zijn van Capcom smullen geblazen en dan ook nog op 60fps, vergelijkbaar met een gladde kut.
DMC mist snelheid,.... stinkpop beweegt zo traag als wat,... en als die dan eindelijk op snelheid is zweef ik ineens weer door een of andere deur heen en mag ik weer opnieuw op snelheid komenquote:Op zaterdag 2 februari 2008 00:04 schreef kepler het volgende:
dat happen ook
Je bent gewoon jaloers dat NG2 vele malen beter is dan DMC4
Dat lopen was al erg irritant inderdaadquote:Op zaterdag 2 februari 2008 09:00 schreef Chocobo het volgende:
[..]
DMC mist snelheid,.... stinkpop beweegt zo traag als wat,... en als die dan eindelijk op snelheid is zweef ik ineens weer door een of andere deur heen en mag ik weer opnieuw op snelheid komenVond de gameplay van DMC4 echt dramatisch,..... in combinatie met de slecht gekozen muziek en de steriele gothic-emo graphics niet echt mijn spel
Ben daar ook niet verder gegaan,..... dat gekut met die trap,... links,.. rechts,.. he?? En inderdaad,... dat random bashen,... geen gevoel van controle,... geen wegloop moment van DAT HEB IK GEDAAN!!!quote:Op zaterdag 2 februari 2008 09:43 schreef Strolie75 het volgende:
Het begon al a het duwen op start. Hoofdpersoon is nog steeds een vage goth. Dan de besturing. Locken met RB. Y is schieten, waar ik het zwaard? Heel onlogisch. Dan de camera. Deze wordt soms door het rechterpokje bestuurd en soms zit hij vast. Irritant. Kom je de eerste (onoriginele) vijanden tegen. Ok, beetje random op knoppen duwen en ze zijn dood. Vervolgens kom je een ruimte tegen met allerlei afgesloten deuren. Blijkbaar een puzzel. en toen was ik er wel klaar mee.
Same here al had ik wel al die vijanden willen doden die ik vanaf de balkon zagquote:Op zaterdag 2 februari 2008 09:43 schreef Strolie75 het volgende:
Het begon al a het duwen op start. Hoofdpersoon is nog steeds een vage goth. Dan de besturing. Locken met RB. Y is schieten, waar ik het zwaard? Heel onlogisch. Dan de camera. Deze wordt soms door het rechterpokje bestuurd en soms zit hij vast. Irritant. Kom je de eerste (onoriginele) vijanden tegen. Ok, beetje random op knoppen duwen en ze zijn dood. Vervolgens kom je een ruimte tegen met allerlei afgesloten deuren. Blijkbaar een puzzel. en toen was ik er wel klaar mee.
waarom koop jij uberhaupt nog spellen als ze naar 2 dagen weer kut zijnquote:Op zaterdag 2 februari 2008 11:13 schreef AQuila360 het volgende:
Oke FlatOut kan weer wegHet was leuk maar nu heb ik het wel weer gehad!
Hij is niet kut en heb hem al paar dagen maar heb er nu genoeg van gehadquote:Op zaterdag 2 februari 2008 11:25 schreef DJ_ het volgende:
[..]
waarom koop jij uberhaupt nog spellen als ze naar 2 dagen weer kut zijn
ben ik ff blij dat ik alleen spellen koop waar ik zeker van ben dat ik ze vaker ga spelenquote:Op zaterdag 2 februari 2008 11:27 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Hij is niet kut en heb hem al paar dagen maar heb er nu genoeg van gehadAlleen spellen met een goed verhaal kan ik langer spelen
Je kan je spellen ook gewoon houden om een leuke verzameling op te bouwenquote:Op zaterdag 2 februari 2008 11:13 schreef AQuila360 het volgende:
Oke FlatOut kan weer wegHet was leuk maar nu heb ik het wel weer gehad!
Ga jij eens gauw je mond wassen met zeep!quote:Op zaterdag 2 februari 2008 11:38 schreef DJ_ het volgende:
[..]
( ok op oblivion na dat was echt een mis koop )
Je kan maar één kant op in de demo hoorquote:Op zaterdag 2 februari 2008 09:51 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ben daar ook niet verder gegaan,..... dat gekut met die trap,... links,.. rechts,.. he?? En inderdaad,... dat random bashen,... geen gevoel van controle,... geen wegloop moment van DAT HEB IK GEDAAN!!!,...
Nee,.... het was meer van he,... een duistere vijand,... nou die ga ik eens slaan,... heee hij stierf,... huh
Oh dat deed ik. Heee,... Onimusha orbs in standbeelden en vijanden
geweeeeeldig!
Ook die ijswereld gedaan,.. daar werd mijn ass gekicked door vliegende Final Fantasy eindbazen die door de extreme camera standen gelukkig niet altijd goed te zien waren,.... toen was ik wel klaar,...
ik vond het echt zo saai dat spelquote:Op zaterdag 2 februari 2008 11:50 schreef GokuSFE het volgende:
[..]
Ga jij eens gauw je mond wassen met zeep!
en bij level 7 heb je er geen zin meer in ?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 12:28 schreef AQuila360 het volgende:
Ik wil graag jakees bedanken voor Call of Juarez die hij gratis naar me opstuurt omdat die maar tot level 11 werkt!![]()
En nu ben ik voor de komende 4 dagen Piraat Tequila arr
Liniear en nog meer Onimusha dusquote:Op zaterdag 2 februari 2008 12:09 schreef ach het volgende:
[..]
Je kan maar één kant op in de demo hoorAlleen als er een rood net voor de deur verschijnt moet je even een paar vijanden verslaan.
Ikke Schnappiquote:Op zaterdag 2 februari 2008 12:28 schreef AQuila360 het volgende:
Ik wil graag jakees bedanken voor Call of Juarez die hij gratis naar me opstuurt omdat die maar tot level 11 werkt!![]()
En nu ben ik voor de komende 4 dagen Piraat Tequila arr
Hmm, heb je nog twee weekjes geduld? Dan meld ik me hierbij aan ;-)quote:Op vrijdag 1 februari 2008 23:09 schreef Scarface2004 het volgende:
ik las : Wie doet er straks mee met een potje CoD4 of weer eens Halo 3, 4 player co-op op legendary?
Haha vetquote:
Dat zijn er al 2, zit zelf bij The Ark.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 16:25 schreef Sala-adin het volgende:
Ik zit vast bij sierra highway op legendary kom niet meer verder daar in mijn eentje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |