Brian en Amanda raakten ondertussen zo verhit dat er zelfs een steekvlam ontstond:quote:Op maandag 28 januari 2008 23:41 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Huub loopt op te ruimen in kantoor: "Waar zijn Lieke en Natasia als je ze nodig hebt ..."
En daarom vind ik datquote:Op dinsdag 29 januari 2008 08:36 schreef tuinfluiter het volgende:
Mike stond om 05:45 op , douchen , Dilana uitgelaten, broodpakketje en
om 06:32 werd Mikey opgehaald door zijn collega .
Mike heeft niet meer dan twee uren kunnen slapen mede door mede-huisgenoten in de villa
en heeft net flink moeten hoesten.
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:03 schreef T-lex het volgende:
Net tijdens het overhoren van Amanda:
B: laat een bord zien...
A: Iets mag niet met 3,8 T.......... Ik weet niet of het de hoogte of de breedte is.
B: Waar staat die T dan voor?
A: Weet ik veel, wat maakt dat nou uit.
3,8 te groot of te wijd, ja Amanda je komt er wel zo!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:03 schreef T-lex het volgende:
A: Iets mag niet met 3,8 T.......... Ik weet niet of het de hoogte of de breedte is.
Meester! Meester!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:03 schreef T-lex het volgende:
Gezamelijk gewicht niet groter dan 3,8 kilo?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Meester! Meester!
Ik weet 't, ik weet 't!
T staat voor Tieten!!!!
dan kunnen ze die nepbrieven erin doen... typisch dat er voor de rest niemand in de woonkamer is behalve B&A en Selenequote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:31 schreef blomst het volgende:
DE POST WORD HET HUIS INGEBRACHT, HET IS TE SAAI ZEKER.
Yep, helaas wel.quote:
Daar lijkt het wel op, vandaar de SL misschien.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:34 schreef blomst het volgende:
Vond amanda nu een briefje van de regie?
Redaktie werkt mee dus!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Daar lijkt het wel op, vandaar de SL misschien.
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:36 schreef Desii het volgende:
Mooooiiii Lamzak is er nog .... nu hoop ik dat mijn kaart aan Huub wordt doorgelaten....
Misschien had er iemand bij de FEBO medelijden en heeft die een kaartje gestuurd?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:39 schreef beequeen het volgende:
Brian en Amanda hebben ieder maar 1 kaartje, mooooooi.
Tamara heeft een brief aan Brian geschreven waarin ze schrijft dat ze veel over Brian droomt.
Brian zit met een grote glimlach op zijn gezeicht maar zegt dat hij niet over haar droomt.
Brian zegt dat het woord pijpslet gesencureerd wordt, plan mislukt dus.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:42 schreef tipsch het volgende:
Huub & Claire niet in beeld. Wordt Claire nu opgedragen hoe ze straks op de pijpslet briefjes moet reageren
Zal me niks verbazen.Das pas mooie tv zullen die kneuzen bij de febo denken.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:42 schreef tipsch het volgende:
Huub & Claire niet in beeld. Wordt Claire nu opgedragen hoe ze straks op de pijpslet briefjes moet reageren
Het is voor het eerst dat er weer negatieve post wordt doorgelaten.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Brian zegt dat het woord pijpslet gesencureerd wordt, plan mislukt dus.
Lieke was van plan 1 dag later dan haar vertrek met Dennis en Nadiaquote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:45 schreef Demon_Hunter het volgende:
hoe gaat het met dennis en nadia?
De RAT.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:27 schreef beequeen het volgende:
Brian zegt tegen Zeur dat ze tegen Huub moet beginnen over het gemis en zijn verdriet om Lieke, dat werkt heel effectief. Hij zoekt zijn heil bij Claire omdat hij Lieke mist, dat heeft Huub's vader geschreven, aldus Brian.
Brian de alleskunner is inmiddels ook helderziende.
LL had staan afluisteren.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:53 schreef beequeen het volgende:
De plasma gaf wrs aan dat Huub en Claire de post voorlezen. Zeur, Brian en Amanda springen op en gaan afluisteren.
Wat stond er nu helemaal in, alleen dat "Ria " teleurgesteld is in Claire, nou nou.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:53 schreef petraa het volgende:
LL zegt ze hebben mijn brief voorgelezen van Rita versluis.
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:53 schreef beequeen het volgende:
De plasma gaf wrs aan dat Huub en Claire de post voorlezen. Zeur, Brian en Amanda springen op en gaan afluisteren.
Thanx, dat heb ik gemist. Claire leest nu een brief van haar vader, geen onvertogen woord over Huub.quote:
Tja very heftig voor LL toch ?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat stond er nu helemaal in, alleen dat "Ria " teleurgesteld is in Claire, nou nou.
Jammer dat LL niet staat af te luisteren.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Thanx, dat heb ik gemist. Claire leest nu een brief van haar vader, geen onvertogen woord over Huub.
Ehm, als in: Luc heeft een brief naar Claire gestuurd waarin hij zich voordeed als Rita Versluis en zei teleurgesteld te zijn in haar??quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:53 schreef petraa het volgende:
LL zegt ze hebben mijn brief voorgelezen van Rita versluis.
Fijn weg met hem.Nou is Brian mooi alleen,quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:59 schreef pullup het volgende:
Lulletje Lammetjesthee is zijn koffer aan het pakken
Yep, stoer toch?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:00 schreef Leandra het volgende:
Ehm, als in: Luc heeft een brief naar Claire gestuurd waarin hij zich voordeed als Rita Versluis en zei teleurgesteld te zijn in haar??
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ehm, als in: Luc heeft een brief naar Claire gestuurd waarin hij zich voordeed als Rita Versluis en zei teleurgesteld te zijn in haar??
Ja. Is dat een cunning plan of is dat een cunning plan?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:00 schreef Leandra het volgende:
Two girls, one mindquote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:08 schreef beequeen het volgende:
Two criminals just entered the Villa, Hondenkop en aanhang.
Yep... die naam ook vooral..... ik zie het hem denken:quote:
Wat een engerd zeg, nog enger dan Hondenkop, brrrrr.quote:
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:09 schreef Lobasca het volgende:
Hans H. heef, zo te zien, een crimineel vriendje meegenomen
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:10 schreef Leandra het volgende:
Yep... die naam ook vooral..... ik zie het hem denken:
Wat zal ik voor alias gebruiken?? Ria?? Rita.. oeh, Rita.. Rita Ver, het ligt op t puntje van m'n tong.. Rita Verdomme, nee dat is m niet... Rita Verdonk!! Ja dat is het!! Oh Shit, dat klinkt wel heel bekend... hmmz... die zal toch niet echt bestaan?? Oeps, dat is die minister van beveiliging toch? Die geweigerd had Pim Fortuyn bewaking te geven.. dat kutwijfShit, nou moet ik wat anders bedenken... Rita.. Rita Ver... damn, gingen m'n sluizen nou maar eens open... dan wist ik het zo, ah.. zie je wel: Rita Versluis
En mevrouw Hans maar denken dat Selène gevoel voor humor heeft...quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:15 schreef Lobasca het volgende:
Slène vliegt Hondekop om zijn hals, springt bij hem op schoot, en zegt "Ik ben Hans zijn maitresse"
Ach er is vast gewoon een opgewarmd lijk geregeld om tegen Brian te vechten. Hij hoeft zich geen zorgen te maken.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:14 schreef Scandalous het volgende:
Huub wil Brian wakker houden de nacht(en?) voor het gevecht![]()
(maar dat laat de febo vast niet toe, die hebben natuurlijk allang een hotelletje voor hem geboekt)
Zeurpotje wil alleen maar opvallen.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
En mevrouw Hans maar denken dat Selène gevoel voor humor heeft...
Yep, een Russisch lijk van 24 jaar (oud of dood, dat is nog niet duidelijk) 1.70 lang en hij schijnt zo druk te zijn met werken dat hij amper tijd heeft om te trainen.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:17 schreef pullup het volgende:
[..]
Ach er is vast gewoon een opgewarmd lijk geregeld om tegen Brian te vechten. Hij hoeft zich geen zorgen te maken.
Wat heb je gestuurd?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:21 schreef Desii het volgende:
tijdens het lezen van een brief van Huub... SL
mijn kaart is nog niet voorbij gekomen....... kanonne, had zo gehoopt op vuurwerk tegen Lamme Lul
ik zit ook op je brief te wachtenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:21 schreef Desii het volgende:
tijdens het lezen van een brief van Huub... SL
mijn kaart is nog niet voorbij gekomen....... kanonne, had zo gehoopt op vuurwerk tegen Lamme Lul
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Yep, een Russisch lijk van 24 jaar (oud of dood, dat is nog niet duidelijk) 1.70 lang en hij schijnt zo druk te zijn met werken dat hij amper tijd heeft om te trainen.
Persoonlijk hoop ik dat hij zo druk is met fysiek werk dat hij niet veel training nodig heeft om Brian "torso only" Kubatz van z'n zwakke beentjes te rammen.
En toch doen ze het nog steeds niet goedquote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:26 schreef T-lex het volgende:
Is wel ducktapen voor gevorderde dit.
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:26 schreef T-lex het volgende:
Is wel ducktapen voor gevorderde dit.
(Box-gala K1-Max 17 februari De Vechtse banen in Utrecht)quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:17 schreef pullup het volgende:
Ach er is vast gewoon een opgewarmd lijk geregeld om tegen Brian te vechten.
Hij hoeft zich geen zorgen te maken.
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
En toch doen ze het nog steeds niet goed![]()
[ afbeelding ]
Lol, het was ook niet moeilijk om dit te voorspellen.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:33 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
(Box-gala K1-Max 17 februari De Vechtse banen in Utrecht)
Herhaling:
(Brian met Tegenstander.......)
Hans Nijman: Die jongen ,1.70 een Rus, 24 jaar werkt als Kok,
sinds 1 jaar traint hij, maar af en toe, hij heeft gezworen dat hij nog nooit een wedstrijd heeft gespeeld,
door zijn drukke baan als kok, heeft hij minder tijd om te trainen en zijn conditie is heel slecht...
Ik kom vanaf deze week 2 keer per dag met je trainen.
De organisator is een vriend van mij.
Doet me denken aan een bepaalde handeling maar ik kan niet op het woord komen.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:41 schreef Disana het volgende:
Dat uitvoerig inpleisteren van elkaars knuistjes, is dat male bonding?
Nou, ik vind het mietjesgedoe. Die vent zei ook al dat ie vrouwenboksen niks vond; echt zo'n 'mannenman'.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Doet me denken aan een bepaalde handeling maar ik kan niet op het woord komen.
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mummificeren? Ik zit ook al te wachten tot ze hem de deaudelijke klap geven.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nou, eigenlijk bedoelde ik dat niet, het is iets met "fist" maar er hoort nog iets achter volgens mij.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:48 schreef tipsch het volgende:
Mummificeren? Ik zit ook al te wachten tot ze hem de deaudelijke klap geven.
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nou, eigenlijk bedoelde ik dat niet, het is iets met "fist" maar er hoort nog iets achter volgens mij.
Het woord mail bonding van Disana bracht me op dat idee.
Oh jee, beterschap. Nee, geen ruzies, in plaats daarvan elkaar aaiende stoere kerelsquote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:53 schreef Demon_Hunter het volgende:
war blijven de ruzies:p ik lig hier mt een hersenschudding in bed dus de cos volgen is mn enige vermaak.
Fucking!!!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nou, eigenlijk bedoelde ik dat niet, het is iets met "fist" maar er hoort nog iets achter volgens mij.
Oh zo, fistfucken om de male bonding. Hard en korstig, maar schuurbaarquote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
TOP OP!quote:
Je mag door naar de 2e ronde.quote:
Wow Leandra, wat een super OP.quote:
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:56 schreef petraa het volgende:
[..]
TOP OP!
Claire zoekt dat ding, Huub zegt in het dingenlaatje misschiien!
Thnxquote:
Dat tapen duurt tig keer langer dan die bokswedstrijd, Brian moet wrs ruim op tijd vertrekken 17 februari, ook bekend als Paraday.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:59 schreef Disana het volgende:
Die lange tape-sessie doet me heel veel denken aan het lange tangen van Amanda. Zo leer je nog eens iets over 'echte mannen'.
Een cursus "rust nemen en bijslapen" voor mensen met een hersenschuddingquote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:02 schreef Demon_Hunter het volgende:
staater nog wat leuks op het programa vandaag?
Vind jij ook dat hij anders doet sinds hij elke dag traint? Ik vind hem opgefokter... volgens mij is een vechtsport helemaal niet goed voor hem.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat tapen duurt tig keer langer dan die bokswedstrijd, Brian moet wrs ruim op tijd vertrekken 17 februari, ook bekend als Paraday.
Ik heb geen idee, alleen het trainen van Brian volgens mij.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:02 schreef Demon_Hunter het volgende:
argh ik haat niks doen =)quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Een cursus "rust nemen en bijslapen" voor mensen met een hersenschudding
Sterkte
ik hoorde het ook.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:06 schreef rooie3 het volgende:
Huub wil slapen maar hij krijgt geen antwoord.Alleen Brian en Amanda mogen slapen zegt hij.
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, alleen het trainen van Brian volgens mij.
OT: Heb je die hersenschudding opgelopen tijdens het uitoefenen van je sport?
Klopt, maar ik denk dat hij geen pammetjes meer slikt ivm het trainen en de aankomende wedstrijd. Zoals hij gisteren zelf zei: Ik ben vlijmscherp.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:06 schreef Disana het volgende:
Vind jij ook dat hij anders doet sinds hij elke dag traint? Ik vind hem opgefokter... volgens mij is een vechtsport helemaal niet goed voor hem.
Hij kan beter zeggen dat hij op scherp staat. Als ik Amanda was, zou ik echt geen woord verkeerd durven zeggen.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Klopt, maar ik denk dat hij geen pammetjes meer slikt ivm het trainen en de aankomende wedstrijd. Zoals hij gisteren zelf zei: Ik ben vlijmscherp.
Het is iig niet weggelegd voor Mike, ook niet op reguliere slaaptijdenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:07 schreef Margo37 het volgende:
Huub had om half 12 al gebeld of hij even mocht slapen maar had geen bericht terug gehad, dat is alleen weggelegd voor de Brians, Amanda's en Japen zegt Huub.
eerst vechten, dan slapen, spelen op de psp en dan afluisteren, 1 opmerking plaatsen en weer gaan slapen.... poeh, poeh... vlijmscherp die jonguhquote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Klopt, maar ik denk dat hij geen pammetjes meer slikt ivm het trainen en de aankomende wedstrijd. Zoals hij gisteren zelf zei: Ik ben vlijmscherp.
Mike heeft geen geld ingelegd,die is gast.Maar vind dat voor alle miljonairs dezelfde regels moeten zijn.En niet dat er steeds een word voorgetrokken en bezig word gehouden,want hij zal eens flippen.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is iig niet weggelegd voor Mike, ook niet op reguliere slaaptijden
Oh jee, wel een stoere sport American Football.quote:
gaat ie vanavond sparren dan.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oh jee, wel een stoere sport American Football.
On Topic: Brian vraagt of zijn voeten ook ingetaped moeten worden. Hondenkop zegt dat dat niet nodig is, gelukkig maar, ik ben het nu al zat.
Mike had zelf een brief geschreven om de kooi in te mogen als gastspeler las ik gisteren, welke consequenties daaraan vastzitten moet hij zelf maar ondervinden vind ik, en daarnaast het is 1 week stage.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is iig niet weggelegd voor Mike, ook niet op reguliere slaaptijden
Idd.. die is gast en de enige in die fucking kutvilla die wel wat doet... volgens mij is het normaal om je gasten fatsoenlijk te behandelen, en ze dus iig de slaap te gunnen die ze nodig hebben.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:11 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Mike heeft geen geld ingelegd, die is gast. Maar vind dat voor alle miljonairs dezelfde regels moeten zijn.En niet dat er steeds een word voorgetrokken en bezig word gehouden,want hij zal eens flippen.
Ik denk dat hij na het tapen nog wel gaat trainen. Waarom anders al die poespas?quote:
Uitslag van de PoPoll vanavondquote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:02 schreef Demon_Hunter het volgende:
Mikey moet blij zijn dat hij word geholpen.Hij had ook nog op straat kunnen zwerven en dan slaap je ook niet al te best.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Idd.. die is gast en de enige in die fucking kutvilla die wel wat doet... volgens mij is het normaal om je gasten fatsoenlijk te behandelen, en ze dus iig de slaap te gunnen die ze nodig hebben.
Ehm ja, je woont in een bootje, en er zit een stel zwakbegaafden in een villa in Eemnes die daar niet alleen uitermate riant leven maar daar ook nog eens goed voor betaald worden.. dan is het dus wel heel slim van Mike om de kans te wagen dat er door de redactie op zijn schrijven gereageerd wordt (als hij dat idd gedaan heeft).quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:15 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Mike had zelf een brief geschreven om de kooi in te mogen als gastspeler las ik gisteren, welke consequenties daaraan vastzitten moet hij zelf maar ondervinden vind ik, en daarnaast het is 1 week stage.
eens... maar ik vrees dat, zonder vaste begeleiding, Mikey binnen 1 jaar weer aan het zwerven cq. verslaafd ergens aan is.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:18 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Mikey moet blij zijn dat hij word geholpen.Hij had ook nog op straat kunnen zwerven en dan slaap je ook niet al te best.
Lucifer?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:12 schreef Disana het volgende:
Double L staat voor een duiveltje op zijn rechterschouder en een duiveltje op zijn linkerschouder.
Wat diep.
Juist, dus omdat hij blij moet zijn dat ze hem helpen is het "normaal" dat hij niet kan slapen omdat dat tuig hem wakker houdt?? Dat is ook echt helpen hè... iemand een baantje (of stage) bezorgen en vervolgens zorgen dat ie na 3 dagen helemaal in puin is omdat hij:quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:18 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Mikey moet blij zijn dat hij word geholpen.Hij had ook nog op straat kunnen zwerven en dan slaap je ook niet al te best.
Kijk niet naar de gouden kooi om liefdadigheid te zien.Gun Mikey van alles,maar een hoop zal ook wel zijn eigen schuld zijn.De gouden kooi is een spel om miljoenen en Mikey heeft daar niks te zoeken.Had dan het lef gehad om Mikey erin te zetten als miljonair en niet als gastspeler.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Juist, dus omdat hij blij moet zijn dat ze hem helpen is het "normaal" dat hij niet kan slapen omdat dat tuig hem wakker houdt?? Dat is ook echt helpen hè... iemand een baantje (of stage) bezorgen en vervolgens zorgen dat ie na 3 dagen helemaal in puin is omdat hij:Niet genoeg slaap kan krijgen Er geen eten op tafel staat na een lange dag werken
Volgens mij is daar een spreekwoord voor; "Van de wal in de sloot" en in combinatie met het feit dat het bootje van Mike ook al weggesleept zou zijn door de gemeente Amsterdam is de kans heel groot dat dat spreekwoord strax van toepassing is.
Maar goed, een deel van de COSsers is zo menslievend dat ze Mike met het grootste gemak vanavond (voor het eten) nog over de poort heenflikkeren met de woorden "je bent met niets gekomen, je kunt ook weer met niets gaan"
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Lucifer?
Vandaar ook dat hoofd en kapsel.
Dat tuig heeft geen boodschap aan Mike, de FEBO wel want die hebben hem binnengehaald voor tv, de centjes in het laadje.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Juist, dus omdat hij blij moet zijn dat ze hem helpen is het "normaal" dat hij niet kan slapen omdat dat tuig hem wakker houdt?? Dat is ook echt helpen hè... iemand een baantje (of stage) bezorgen en vervolgens zorgen dat ie na 3 dagen helemaal in puin is omdat hij:Niet genoeg slaap kan krijgen Er geen eten op tafel staat na een lange dag werken
Volgens mij is daar een spreekwoord voor; "Van de wal in de sloot" en in combinatie met het feit dat het bootje van Mike ook al weggesleept zou zijn door de gemeente Amsterdam is de kans heel groot dat dat spreekwoord strax van toepassing is.
Maar goed, een deel van de COSsers is zo menslievend dat ze Mike met het grootste gemak vanavond (voor het eten) nog over de poort heenflikkeren met de woorden "je bent met niets gekomen, je kunt ook weer met niets gaan"
daar is mickey niet sterk genoeg voor.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:32 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Kijk niet naar de gouden kooi om liefdadigheid te zien.Gun Mikey van alles,maar een hoop zal ook wel zijn eigen schuld zijn.De gouden kooi is een spel om miljoenen en Mikey heeft daar niks te zoeken.Had dan het lef gehad om Mikey erin te zetten als miljonair en niet als gastspeler.
En die harde, gemene blikquote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Lucifer?
Vandaar ook dat hoofd en kapsel.
En zo hebben we allemaal onze eigen redenen om DGK te kijken, en als Mike eringezet was als bewoner ipv gast dan was de halve COS weer gevallen over het feit dat hem die inleg geschonken is.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:32 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Kijk niet naar de gouden kooi om liefdadigheid te zien.Gun Mikey van alles,maar een hoop zal ook wel zijn eigen schuld zijn.De gouden kooi is een spel om miljoenen en Mikey heeft daar niks te zoeken.Had dan het lef gehad om Mikey erin te zetten als miljonair en niet als gastspeler.
Mikey heeft een gevangenis en de straat overleefd.Denk dat hij juist knap sterk is.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:36 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
daar is mickey niet sterk genoeg voor.
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
En zo hebben we allemaal onze eigen redenen om DGK te kijken, en als Mike eringezet was als bewoner ipv gast dan was de halve COS weer gevallen over het feit dat hem die inleg geschonken is.
Vind ik flauwekul.Je hoort zoveel verhalen dat sommige ook hun borg niet hebben betaald en zal me ook worst wezen.Op zich had ik het een stunt gevonden van zwerver naar miljonair.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
En zo hebben we allemaal onze eigen redenen om DGK te kijken, en als Mike eringezet was als bewoner ipv gast dan was de halve COS weer gevallen over het feit dat hem die inleg geschonken is.
Dat kan wel wezen, maar van Mike verwachten dat hij zich, zonder enige begeleiding, als "normaal mens" zal kunnen handhaven in de maatschappij is hetzelfde als verwachten dat Brian zich tussen de toppers van het K1 gala zal kunnen handhaven.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:36 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Dat tuig heeft geen boodschap aan Mike, de FEBO wel want die hebben hem binnengehaald voor tv, de centjes in het laadje.
Mike zit er al vanaf kerst, kost en inwoning en de rest wordt allemaal voor hem geregelt maar hij zal het toch echt zelf moeten doen, vechten en nog eens vechten maar dan moet de wil er wel zijn.
Ze hadden er bij de daklozenopvang vast voor in de rij gestaan, maar het is waarschijnlijk een te groot risico om zoveel te investeren in iemand waarvan niemand op voorhand weet of die wel met die opsluiting (hoe luxe dan ook) kan leven, zeker niet iemand die zich toch al niet conformeert aan een vaste woonomgeving.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:40 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Vind ik flauwekul.Je hoort zoveel verhalen dat sommige ook hun borg niet hebben betaald en zal me ook worst wezen.Op zich had ik het een stunt gevonden van zwerver naar miljonair.
Ben het gedeeltelijk met je eens, ik zie alleen het tv-element erin, Mike loopt stage, Mike krijgt een "zogenaamde" baan en verlaat de kooi. Brian krijgt er vervolgens de credits voor.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat kan wel wezen, maar van Mike verwachten dat hij zich, zonder enige begeleiding, als "normaal mens" zal kunnen handhaven in de maatschappij is hetzelfde als verwachten dat Brian zich tussen de toppers van het K1 gala zal kunnen handhaven.
En ongeacht hoeveel wil hij zal hebben en hoe hard hij ervoor zou willen vechten, het is net zo onhaalbaar.
Ze houden zich gewoon groot nu, maar van binnen huilen ze. Tranen met tuiten.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:49 schreef Desii het volgende:
Toch wil ik ff een applausje voor het snode plan van Amanda, Selene en Luc
De "valse" brieven ri. Claire waren een doorslaand succes.. Claire is bijna rijp voor het riagg en Huub is inmiddels door de beveiliging afgevoerd omdat hij geflipt is.![]()
Helaas, onkruid vergaat niet.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:52 schreef beequeen het volgende:
Wat lees ik nu toch in de Televaag? Je moet er toch niet aan denken dat dit St. Brian zou overkomen.![]()
http://www.telegraaf.nl/b(...)t_dood__.html?p=11,1
Wow. Heftig zeg. Dat gun ik Brian uiteraard ook weer niet, maar misschien slaat de schrik hem hierdoor om zijn hart en durft ie niet meer ...quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:52 schreef beequeen het volgende:
Wat lees ik nu toch in de Televaag? Je moet er toch niet aan denken dat dit St. Brian zou overkomen.![]()
Rapt Luc daar bij dat filmpje?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:52 schreef beequeen het volgende:
Alleen de brief van LL is doorgekomen. De pijpsletbrief mocht wrs niet, Brian zei dat de FEBO die heeft gesencureerd.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:49 schreef Desii het volgende:
Toch wil ik ff een applausje voor het snode plan van Amanda, Selene en Luc
De "valse" brieven ri. Claire waren een doorslaand succes.. Claire is bijna rijp voor het riagg en Huub is inmiddels door de beveiliging afgevoerd omdat hij geflipt is.![]()
Hij mag van mij nog wel een goed maal hebben voor hij vertrekt.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hondenkop zat het verhaal te vertellen maar Brian reageerde niet. Misschien dat het langs hem af ging, hij was nogal druk met het tapen.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:55 schreef Copycat het volgende:
Wow. Heftig zeg. Dat gun ik Brian uiteraard ook weer niet, maar misschien slaat de schrik hem hierdoor om zijn hart en durft ie niet meer ...
Ik begrijp dat je die dingen kunt hergebruiken.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:02 schreef blomst het volgende:
gaan ze nu het tape er alweer afhalen??
Wat een dunne beentjes heeft die Brian zeg! Die trap je toch zo doormidden?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:56 schreef Disana het volgende:
The girly pose is one of the advanced fighting techniques
[ afbeelding ]
Je hebt gelijk, het is hier al vaker gezegd dat hij vergeet zijn spillebenen te trainen. Zodoende ziet zijn lichaam er wat mij betreft dan ook niet uit... wat niet wil zeggen dat je met zulke prikkertjes niet heel venijnig kunt trappenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:14 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Wat een dunne beentjes heeft die Brian zeg! Die trap je toch zo doormidden?
En zijn tegenstander: een kok. Met zogenaamd een slechte conditie, jaja. Moet je eens twaalf uur per dag in een keuken met zware pannen jongeleren:) Die Brian kon het nog wel eens slecht gaan krijgen...
(serieus: zijn bovenbenen zijn net zo dik als mijn kuiten!)
Hij zal zijn pammetjes missen die hij nu niet meer kan slikken i.v.m. de aankomende wedstrijdquote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Vind jij ook dat hij anders doet sinds hij elke dag traint? Ik vind hem opgefokter... volgens mij is een vechtsport helemaal niet goed voor hem.
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:14 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Wat een dunne beentjes heeft die Brian zeg! Die trap je toch zo doormidden?
En zijn tegenstander: een kok. Met zogenaamd een slechte conditie, jaja. Moet je eens twaalf uur per dag in een keuken met zware pannen jongeleren:) Die Brian kon het nog wel eens slecht gaan krijgen...
(serieus: zijn bovenbenen zijn net zo dik als mijn kuiten!)
Dat zei beequeen ook al, ik had er niet eens aan gedachtquote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:22 schreef KimiK het volgende:
[..]
Hij zal zijn pammetjes missen die hij nu niet meer kan slikken i.v.m. de aankomende wedstrijd
Ik denk dat je daar de spijker op z'n kop slaat, het is heus niet de bedoeling dat hij half waus in de ring staat, na een paar flinke meppen dan weer wel maar niet om te beginnen.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:22 schreef KimiK het volgende:
[..]
Hij zal zijn pammetjes missen die hij nu niet meer kan slikken i.v.m. de aankomende wedstrijd
Al dat trainen is funest voor je testosteron gehalte. En de aanwezigheid van Amanda helpt natuurlijk ook niet. En het bashen van Claire gaat iedere keer de mist in, want die geeft gewoon geen sjoege.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:22 schreef KimiK het volgende:
[..]
Snel hoop ik...desnoods wil ik hem best ophalen en wegbrengen.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:27 schreef fredfik het volgende:
wanneer gaat die lamlul weer naar tilburg?????
Dit staat in de VV van 15.02:quote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:27 schreef fredfik het volgende:
wanneer gaat die lamlul weer naar tilburg?????
keep wishingquote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:31 schreef diedirk het volgende:
Zou het geen mooie verhaallijn zijn als DGK binnen roken gaat verbieden.
Ze werken daar ten slotte, kijken of Claire en huub dan ook nog zo vrolijk samen zijn...
Ja en dan ook het wippen.Hoort ook niet op een werkplekquote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:31 schreef diedirk het volgende:
Zou het geen mooie verhaallijn zijn als DGK binnen roken gaat verbieden.
Ze werken daar ten slotte, kijken of Claire en huub dan ook nog zo vrolijk samen zijn...
Haha die beentjes. Zelfs een willekeurige Afrikaan heeft nog dikkere.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:56 schreef Disana het volgende:
The girly pose is one of the advanced fighting techniques
[ afbeelding ]
Misschien wordt het laatste uur wel afgeteld op de plasma.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Dit staat in de VV van 15.02:
Alhoewel Luc zijn tijd in de Villa er al bijna op heeft zitten, besteedt hij zijn laatste uurtjes aan een potje schaken met Miljonair Huub.
ikke wel hoorquote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:53 schreef blomst het volgende:
snapt Brian dan niet dat je en respect voor hem kan hebben omdat hij die wedstrijd aangaat en toch hoopt dat hij verrot word geslagen?
Wat een trieste foto. In meerdere opzichten.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:05 schreef miesy het volgende:
ikke wel hoor![]()
![]()
[ afbeelding ]
brian raakt meer gefrustreerd, en zal wel nog meer naar z'n pammetjes snakken, mede dankzij huub.
Idd, wat is er nu erger, zijn rotkop of die bezorgde, slaafse blik van Amanda, ik weet het niet iig.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat een trieste foto. In meerdere opzichten.
De scripts zijn dus weer uitgedeeld?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:25 schreef schatje het volgende:
Jaap moet ook meedoen met het treiteren van Claire.
Zaag zinken, dat is een oud-Hollandsche sport?quote:16:15 - Huub vindt schoonouders wel oké
Na het potje schaak tussen Huub en Luc vraagt de Oldenzaler of Luc vanavond weggaat. “Ja”, antwoordt de rapper wat somber. De Oldenzaler besluit het gesprek over een andere boeg te gooien en verteld over de stapel post die Claire heeft ontvangen. ‘Ze kreeg echt veel post van fans, maar ook van mensen schreven, van hoe kan je nou zaag zinken door met Huub te gaan”, laat Huub weten. “Maar haar ouder waren wel oké”, voegt de Oldenzaler eraan toe. Luc hoort het aan maar reageert niet echt. Zou Huub spijt hebben dat hij mee geholpen met de brieven kwestie?
Huub en Claire komen alleen te staan. Let maar op.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:28 schreef beequeen het volgende:
Jaap weet een manier om over de kijkcijfergrens van 900.000 te komen, alles voor de show. Maar hij moet het eerst afdealen met de FEBO, anders is hij zelf de sjaak.
Dan is Jaap de eerst volgende keer dus weg, is het 2-2 dus saai, ze worden dan uitgkocht en iedereen kan rustig voetbal kijken.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:29 schreef schatje het volgende:
[..]
Huub en Claire komen alleen te staan. Let maar op.
Hemelse goedheid. Iedere keer denk ik, het kan niet erger en...tadaaaaaa.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:28 schreef Copycat het volgende:
Zoekt u de Vauten weer even mee?
Zaag zinken, dat is een oud-Hollandsche sport?
Maar niet verboden, het mag wel.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:48 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ja en dan ook het wippen.Hoort ook niet op een werkplek
En dan was ik nog een 'heeft' vergeten. Of beter: die was PoekieRoekie vergeten in de laatste zin van dit topwerkje.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hemelse goedheid. Iedere keer denk ik, het kan niet erger en...tadaaaaaa.
Wie zegt dat?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:25 schreef schatje het volgende:
Jaap moet ook meedoen met het treiteren van Claire.
deze script komt me ZO bekent voor.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:29 schreef schatje het volgende:
[..]
LUisteren is moeilijk he! Jaap zei de verhaallijn van Huub is dat hij de ideale schoonzoon speelt!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:38 schreef diedirk het volgende:
ZIe je wel Jaap zegt nu ook dat hii door heeft dat Huub de ideale schoonzoon wil spelen tegenover de streamers/kijkers en dat dat bij hem niet lukt .
En dat hij daarom Claire daarvoor gebruikt
Heeft hij vandaag weer zo'n brief gehad ?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:38 schreef schatje het volgende:
Die brief van Brian's moeder, dat ze boos op hem is omdat ie zo agressief is naar Amanda. Dat is leuke informatie voor Huub. Maar goed, die info gaat de Febo toch niet lekken.
Heh, tijd voor die bolkop om naar huis te gaan.quote:
Nee.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:40 schreef petraa het volgende:
[..]
Heeft hij vandaag weer zo'n brief gehad ?
Echt? Dat klinkt wel goed.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:43 schreef Desii het volgende:
Het plan van Huub en Jaap is, dat ze net doen of er wat scheuren in hun verstandhouding zitten; zodat B&A helemaal een "we-zijn-geweldig" gevoel te geven
Dan speelt Jaap het weer verdomde goed. Ik trapte er bijna in.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:43 schreef Desii het volgende:
Het plan van Huub en Jaap is, dat ze net doen of er wat scheuren in hun verstandhouding zitten; zodat B&A helemaal een "we-zijn-geweldig" gevoel te geven
Precies, lekker weer.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:47 schreef petraa het volgende:
Jaap lult alles door, behalve de brieven.
Wacht even , hij heeft het nog niet over de brief verteld van Claire.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dan speelt Jaap het weer verdomde goed. Ik trapte er bijna in.
Die kan zich toch ook niet meer op straat vertonen na de kooi.quote:
Vandaar dat ze die sjaal alvast om heeft! Kan ze die later over haar zeurkop trekkenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:51 schreef petraa het volgende:
[..]
Die kan zich toch ook niet meer op straat vertonen na de kooi.
Jaap is nooit voor 100% te vertrouwen..... maar zoveel impact had die brief niet... dus boeijequote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:49 schreef petraa het volgende:
[..]
Wacht even , hij heeft het nog niet over de brief verteld van Claire.
Ik vertrouw hem toch niet.
Dat denk ik ook. Erg creatief zijn ze niet en het blijft toch een herhaling van zetten. De rek zal er wel uit zijn.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:29 schreef schatje het volgende:
[..]
Maakt niet uit wie meerderheid van stemmen heeft. De stemmingen moeten van achter toch naar Brian en Amandaquote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:54 schreef noekje het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Erg creatief zijn ze niet en het blijft toch een herhaling van zetten. De rek zal er wel uit zijn.
Eveneens is het niet wenselijk dat de meerderheid van stemmen nu niet aan Brian's en Amanda's kant is. Alle stemmingen die binnenkomen zijn bedoeld voor Brian en Amanda. De David en Victoria van de gouden kooi.
Tis moeilijker om er niet naar te kijken, die silicone hangen half buitenboord..quote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:55 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Brian merkt ff op dat Jaap weer naar dr tieten zat te kijken
Volgens mij is 17.30 uur een "normale" tijd voor mensen die om 06.30 aan de fysieke arbeid gingen....quote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:00 schreef beequeen het volgende:
Mikey is terug. Eens even kijken of hij vanavond wel op een normale tijd te eten krijgt.
Brian en Amanda gaan iig eerst voor zichzelf zorgen en laten het badje vollopen om er gezellig samen in te gaan liggen. Dus om 17.30 wordt het niet voor Mikequote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij is 17.30 uur een "normale" tijd voor mensen die om 06.30 aan de fysieke arbeid gingen....
Mikequote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:03 schreef chufi het volgende:
Jaap heeft handtekeningen uitgedeeld en is met een hele hoop meiden op de foto geweest
Jaap? Of Mikey?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:03 schreef chufi het volgende:
Jaap heeft handtekeningen uitgedeeld en is met een hele hoop meiden op de foto geweest
Jaap of Mikey?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:03 schreef chufi het volgende:
Ik ben om dezelfde tijd als Mike vertrokken, maar toch al bijna 2 uur thuisquote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij is 17.30 uur een "normale" tijd voor mensen die om 06.30 aan de fysieke arbeid gingen....
Dus ik ben benieuwd wie er vanavond weer een tosti voor hem maakt![]()
En waarschijnlijk heb je niet de halve dag plafondplaten staan slopen of weetikveel wat voor zware fysieke klus staan doen met een nietpistool ofzo...quote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben om dezelfde tijd als Mike vertrokken, maar toch al bijna 2 uur thuis
Tsja, ze hebben geen kok meer dus zal Amanda binnen afzienbare tijd wel vragen wie er gaat koken en wat ze gaan eten.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:03 schreef petraa het volgende:
Brian en Amanda gaan iig eerst voor zichzelf zorgen en laten het badje vollopen om er gezellig samen in te gaan liggen. Dus om 17.30 wordt het niet voor Mike
Nee ik heb een gewone baan en wees blij dat je internet het nog doet !! Heb weer tig Terabytes de juiste weg over het internet gestuurd ..quote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
En waarschijnlijk heb je niet de halve dag plafondplaten staan slopen of weetikveel wat voor zware fysieke klus staan doen met een nietpistool ofzo...
Ze komt klaar!!! Zou het dan eindelijk de 4e keer zijn.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:25 schreef beequeen het volgende:
Amanda geniet van de voetmassage. Zou Brian naast een billenfetish ook een voetfetish hebben?
[ afbeelding ]
Die RAT en die siliconesnol, denken dat ze ongelovelijke spannende TV beelden maken.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:19 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
B&A weer in bad voor de verandering..
Doet me denken aan Tijn en Monique.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:25 schreef beequeen het volgende:
Amanda geniet van de voetmassage. Zou Brian naast een billenfetish ook een voetfetish hebben?
[ afbeelding ]
Get a job !quote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:28 schreef Copycat het volgende:
Oh ... ik 'las' voetmassage verkeerd. Dacht een voet als massagestaaf. Nu ja, you get the drill.
Heb ikquote:
Sjezus Cc...quote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:28 schreef Copycat het volgende:
Oh ... ik 'las' voetmassage verkeerd. Dacht een voet als massagestaaf. Nu ja, you get the drill.
Altijd lekker zo'n voetmassage.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:25 schreef beequeen het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:28 schreef Copycat het volgende:
Sex Sellsquote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:36 schreef Lobasca het volgende:
Amanda zit er echt in als fapmateriaal
Zeker weten. Wat zal er een vreemd luchtje hangen bij de FEBO.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:36 schreef Lobasca het volgende:
Amanda zit er echt in als fapmateriaal
I knowquote:
Die mensen zijn er zeker. Ik niet btwquote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:39 schreef mootie het volgende:
Omg zitten die paupers weer in bad? Ze denken echt dat mensen dit reuzeleuk vinden om te zien he?
Deze?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 18:40 schreef mootie het volgende:
Aha, er zijn wel kaarten doorgekomen met de foto van Amanda met paal tussen haar benen en hitsige mannen.
en hij vindt het een hoerige foto!!!!!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 18:40 schreef mootie het volgende:
Aha, er zijn wel kaarten doorgekomen met de foto van Amanda met paal tussen haar benen en hitsige mannen.
Ik kan niet wachten tot Brian daar moeilijk over gaat doen...quote:Op dinsdag 29 januari 2008 18:40 schreef mootie het volgende:
Stuur de pm gewoon even door aan degene voor wie de pm bedoeld was?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 18:44 schreef maril het volgende:
Hoe kom ik in godsnaam aan een pmetje die voor de moderator bedoeld is, wat is de waarde daarvan, iemand die ontevreden was over haar/zijn fucioneren??ik heb vermekld dat ik blij ben dat ik me niet meer met de kooi bezig houd en wil dus vooral geen mails daar over krijgen bvd.
Oh oh... probeert iemand je in zijn/haar PM-clubje in te lijven, in de hoop je onaflatende steun te krijgen bij al zijn/haar nasty remarks richting andere users en/of mods?!?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 18:44 schreef maril het volgende:
Hoe kom ik in godsnaam aan een pmetje die voor de moderator bedoeld is, wat is de waarde daarvan, iemand die ontevreden was over haar/zijn fucioneren??ik heb vermekld dat ik blij ben dat ik me niet meer met de kooi bezig houd en wil dus vooral geen mails daar over krijgen bvd.
Ik bespeur terreur in de COSquote:Op dinsdag 29 januari 2008 18:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh oh... probeert iemand je in zijn/haar PM-clubje in te lijven, in de hoop je onaflatende steun te krijgen bij al zijn/haar nasty remarks richting andere users en/of mods?!?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |