Brian en Amanda raakten ondertussen zo verhit dat er zelfs een steekvlam ontstond:quote:Op maandag 28 januari 2008 23:41 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Huub loopt op te ruimen in kantoor: "Waar zijn Lieke en Natasia als je ze nodig hebt ..."
En daarom vind ik datquote:Op dinsdag 29 januari 2008 08:36 schreef tuinfluiter het volgende:
Mike stond om 05:45 op , douchen , Dilana uitgelaten, broodpakketje en
om 06:32 werd Mikey opgehaald door zijn collega .
Mike heeft niet meer dan twee uren kunnen slapen mede door mede-huisgenoten in de villa
en heeft net flink moeten hoesten.
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:03 schreef T-lex het volgende:
Net tijdens het overhoren van Amanda:
B: laat een bord zien...
A: Iets mag niet met 3,8 T.......... Ik weet niet of het de hoogte of de breedte is.
B: Waar staat die T dan voor?
A: Weet ik veel, wat maakt dat nou uit.
3,8 te groot of te wijd, ja Amanda je komt er wel zo!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:03 schreef T-lex het volgende:
A: Iets mag niet met 3,8 T.......... Ik weet niet of het de hoogte of de breedte is.
Meester! Meester!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:03 schreef T-lex het volgende:
Gezamelijk gewicht niet groter dan 3,8 kilo?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Meester! Meester!
Ik weet 't, ik weet 't!
T staat voor Tieten!!!!
dan kunnen ze die nepbrieven erin doen... typisch dat er voor de rest niemand in de woonkamer is behalve B&A en Selenequote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:31 schreef blomst het volgende:
DE POST WORD HET HUIS INGEBRACHT, HET IS TE SAAI ZEKER.
Yep, helaas wel.quote:
Daar lijkt het wel op, vandaar de SL misschien.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:34 schreef blomst het volgende:
Vond amanda nu een briefje van de regie?
Redaktie werkt mee dus!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Daar lijkt het wel op, vandaar de SL misschien.
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:36 schreef Desii het volgende:
Mooooiiii Lamzak is er nog .... nu hoop ik dat mijn kaart aan Huub wordt doorgelaten....
Misschien had er iemand bij de FEBO medelijden en heeft die een kaartje gestuurd?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:39 schreef beequeen het volgende:
Brian en Amanda hebben ieder maar 1 kaartje, mooooooi.
Tamara heeft een brief aan Brian geschreven waarin ze schrijft dat ze veel over Brian droomt.
Brian zit met een grote glimlach op zijn gezeicht maar zegt dat hij niet over haar droomt.
Brian zegt dat het woord pijpslet gesencureerd wordt, plan mislukt dus.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:42 schreef tipsch het volgende:
Huub & Claire niet in beeld. Wordt Claire nu opgedragen hoe ze straks op de pijpslet briefjes moet reageren
Zal me niks verbazen.Das pas mooie tv zullen die kneuzen bij de febo denken.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:42 schreef tipsch het volgende:
Huub & Claire niet in beeld. Wordt Claire nu opgedragen hoe ze straks op de pijpslet briefjes moet reageren
Het is voor het eerst dat er weer negatieve post wordt doorgelaten.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Brian zegt dat het woord pijpslet gesencureerd wordt, plan mislukt dus.
Lieke was van plan 1 dag later dan haar vertrek met Dennis en Nadiaquote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:45 schreef Demon_Hunter het volgende:
hoe gaat het met dennis en nadia?
De RAT.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:27 schreef beequeen het volgende:
Brian zegt tegen Zeur dat ze tegen Huub moet beginnen over het gemis en zijn verdriet om Lieke, dat werkt heel effectief. Hij zoekt zijn heil bij Claire omdat hij Lieke mist, dat heeft Huub's vader geschreven, aldus Brian.
Brian de alleskunner is inmiddels ook helderziende.
LL had staan afluisteren.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:53 schreef beequeen het volgende:
De plasma gaf wrs aan dat Huub en Claire de post voorlezen. Zeur, Brian en Amanda springen op en gaan afluisteren.
Wat stond er nu helemaal in, alleen dat "Ria " teleurgesteld is in Claire, nou nou.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:53 schreef petraa het volgende:
LL zegt ze hebben mijn brief voorgelezen van Rita versluis.
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:53 schreef beequeen het volgende:
De plasma gaf wrs aan dat Huub en Claire de post voorlezen. Zeur, Brian en Amanda springen op en gaan afluisteren.
Thanx, dat heb ik gemist. Claire leest nu een brief van haar vader, geen onvertogen woord over Huub.quote:
Tja very heftig voor LL toch ?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat stond er nu helemaal in, alleen dat "Ria " teleurgesteld is in Claire, nou nou.
Jammer dat LL niet staat af te luisteren.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Thanx, dat heb ik gemist. Claire leest nu een brief van haar vader, geen onvertogen woord over Huub.
Ehm, als in: Luc heeft een brief naar Claire gestuurd waarin hij zich voordeed als Rita Versluis en zei teleurgesteld te zijn in haar??quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:53 schreef petraa het volgende:
LL zegt ze hebben mijn brief voorgelezen van Rita versluis.
Fijn weg met hem.Nou is Brian mooi alleen,quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:59 schreef pullup het volgende:
Lulletje Lammetjesthee is zijn koffer aan het pakken
Yep, stoer toch?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:00 schreef Leandra het volgende:
Ehm, als in: Luc heeft een brief naar Claire gestuurd waarin hij zich voordeed als Rita Versluis en zei teleurgesteld te zijn in haar??
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ehm, als in: Luc heeft een brief naar Claire gestuurd waarin hij zich voordeed als Rita Versluis en zei teleurgesteld te zijn in haar??
Ja. Is dat een cunning plan of is dat een cunning plan?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:00 schreef Leandra het volgende:
Two girls, one mindquote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:08 schreef beequeen het volgende:
Two criminals just entered the Villa, Hondenkop en aanhang.
Yep... die naam ook vooral..... ik zie het hem denken:quote:
Wat een engerd zeg, nog enger dan Hondenkop, brrrrr.quote:
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:09 schreef Lobasca het volgende:
Hans H. heef, zo te zien, een crimineel vriendje meegenomen
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:10 schreef Leandra het volgende:
Yep... die naam ook vooral..... ik zie het hem denken:
Wat zal ik voor alias gebruiken?? Ria?? Rita.. oeh, Rita.. Rita Ver, het ligt op t puntje van m'n tong.. Rita Verdomme, nee dat is m niet... Rita Verdonk!! Ja dat is het!! Oh Shit, dat klinkt wel heel bekend... hmmz... die zal toch niet echt bestaan?? Oeps, dat is die minister van beveiliging toch? Die geweigerd had Pim Fortuyn bewaking te geven.. dat kutwijfShit, nou moet ik wat anders bedenken... Rita.. Rita Ver... damn, gingen m'n sluizen nou maar eens open... dan wist ik het zo, ah.. zie je wel: Rita Versluis
En mevrouw Hans maar denken dat Selène gevoel voor humor heeft...quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:15 schreef Lobasca het volgende:
Slène vliegt Hondekop om zijn hals, springt bij hem op schoot, en zegt "Ik ben Hans zijn maitresse"
Ach er is vast gewoon een opgewarmd lijk geregeld om tegen Brian te vechten. Hij hoeft zich geen zorgen te maken.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:14 schreef Scandalous het volgende:
Huub wil Brian wakker houden de nacht(en?) voor het gevecht![]()
(maar dat laat de febo vast niet toe, die hebben natuurlijk allang een hotelletje voor hem geboekt)
Zeurpotje wil alleen maar opvallen.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
En mevrouw Hans maar denken dat Selène gevoel voor humor heeft...
Yep, een Russisch lijk van 24 jaar (oud of dood, dat is nog niet duidelijk) 1.70 lang en hij schijnt zo druk te zijn met werken dat hij amper tijd heeft om te trainen.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:17 schreef pullup het volgende:
[..]
Ach er is vast gewoon een opgewarmd lijk geregeld om tegen Brian te vechten. Hij hoeft zich geen zorgen te maken.
Wat heb je gestuurd?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:21 schreef Desii het volgende:
tijdens het lezen van een brief van Huub... SL
mijn kaart is nog niet voorbij gekomen....... kanonne, had zo gehoopt op vuurwerk tegen Lamme Lul
ik zit ook op je brief te wachtenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:21 schreef Desii het volgende:
tijdens het lezen van een brief van Huub... SL
mijn kaart is nog niet voorbij gekomen....... kanonne, had zo gehoopt op vuurwerk tegen Lamme Lul
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Yep, een Russisch lijk van 24 jaar (oud of dood, dat is nog niet duidelijk) 1.70 lang en hij schijnt zo druk te zijn met werken dat hij amper tijd heeft om te trainen.
Persoonlijk hoop ik dat hij zo druk is met fysiek werk dat hij niet veel training nodig heeft om Brian "torso only" Kubatz van z'n zwakke beentjes te rammen.
En toch doen ze het nog steeds niet goedquote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:26 schreef T-lex het volgende:
Is wel ducktapen voor gevorderde dit.
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:26 schreef T-lex het volgende:
Is wel ducktapen voor gevorderde dit.
(Box-gala K1-Max 17 februari De Vechtse banen in Utrecht)quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:17 schreef pullup het volgende:
Ach er is vast gewoon een opgewarmd lijk geregeld om tegen Brian te vechten.
Hij hoeft zich geen zorgen te maken.
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
En toch doen ze het nog steeds niet goed![]()
[ afbeelding ]
Lol, het was ook niet moeilijk om dit te voorspellen.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:33 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
(Box-gala K1-Max 17 februari De Vechtse banen in Utrecht)
Herhaling:
(Brian met Tegenstander.......)
Hans Nijman: Die jongen ,1.70 een Rus, 24 jaar werkt als Kok,
sinds 1 jaar traint hij, maar af en toe, hij heeft gezworen dat hij nog nooit een wedstrijd heeft gespeeld,
door zijn drukke baan als kok, heeft hij minder tijd om te trainen en zijn conditie is heel slecht...
Ik kom vanaf deze week 2 keer per dag met je trainen.
De organisator is een vriend van mij.
Doet me denken aan een bepaalde handeling maar ik kan niet op het woord komen.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:41 schreef Disana het volgende:
Dat uitvoerig inpleisteren van elkaars knuistjes, is dat male bonding?
Nou, ik vind het mietjesgedoe. Die vent zei ook al dat ie vrouwenboksen niks vond; echt zo'n 'mannenman'.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Doet me denken aan een bepaalde handeling maar ik kan niet op het woord komen.
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mummificeren? Ik zit ook al te wachten tot ze hem de deaudelijke klap geven.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nou, eigenlijk bedoelde ik dat niet, het is iets met "fist" maar er hoort nog iets achter volgens mij.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:48 schreef tipsch het volgende:
Mummificeren? Ik zit ook al te wachten tot ze hem de deaudelijke klap geven.
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nou, eigenlijk bedoelde ik dat niet, het is iets met "fist" maar er hoort nog iets achter volgens mij.
Het woord mail bonding van Disana bracht me op dat idee.
Oh jee, beterschap. Nee, geen ruzies, in plaats daarvan elkaar aaiende stoere kerelsquote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:53 schreef Demon_Hunter het volgende:
war blijven de ruzies:p ik lig hier mt een hersenschudding in bed dus de cos volgen is mn enige vermaak.
Fucking!!!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nou, eigenlijk bedoelde ik dat niet, het is iets met "fist" maar er hoort nog iets achter volgens mij.
Oh zo, fistfucken om de male bonding. Hard en korstig, maar schuurbaarquote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |