Ik ook trusten iedereen.. denk dat er niemand meer zit maar goed heb het toch gezegd..quote:Op dinsdag 29 januari 2008 02:38 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Iedereen slaapt, ga er ook vandoor, welterusten.
mike is gaan werken en heeft een pakkie brood meegenomen geloof ikquote:Op dinsdag 29 januari 2008 08:27 schreef Schanulleke het volgende:
Is d'r echt nog niks gebeurd vanochtend?
Deze vind je bovenaan elk topic. Omdat Gert en ik (Noekje) niet altijd aanwezig zijn, is een topicreport plaatsen de meest snelle oplossing. Ook andere moderators die even komen buurten zien deze. Topicreports kun je ook anoniem melden.
Palma is erquote:Op dinsdag 29 januari 2008 08:55 schreef T-lex het volgende:
Goeie morgen...heb er zin in vandaag.![]()
Als het goed is kunnen we vandaag LamLul uitzwaaien...
In de villa nog weinig actie waarneembaar...wachten is op Palma.
Ik denk er ook overna,om te kappen,het is niet leuk meer,heb er wel 1 ding van over gehouden, en als ik bij mij langs de watekant kijk,en ik zie een RAT lopen dan moet ik wel even aan de kooi denken.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 09:24 schreef maril het volgende:
Goed nieuws, ik ben genezen van de gouden kooi, ik heb streams , maar ik kijk niet meer en op cos lees ik nog nauwelijks, bedankt Huub door jou kutgedrag en fakespel is mijn lust om te kijken en hier te lezen voorbij, toch nog een positief einde naar hem toe, verder blijft het een hurk eerste klas, een volksmennertje
, ik ben klaar met de kooi, veel kijkplezier gewenst voor degene die wel genieten , want ik gun het de fokkers wel.
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 09:30 schreef Jewscky1 het volgende:
Ik denk er ook overna,om te kappen,het is niet leuk meer,heb er wel 1 ding van over gehouden, en als ik bij mij langs de watekant kijk,en ik zie een RAT lopen dan moet ik wel even aan de kooi denken.
Die zijn op woensdag en donderdag.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 09:35 schreef Verida het volgende:
Uitslaapdagen lijken ineens niet meer te gelden. Iedereen tegelijk op.
Uitslaapdagen zijn woensdag en donderdag.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 09:35 schreef Verida het volgende:
Uitslaapdagen lijken ineens niet meer te gelden. Iedereen tegelijk op.
Zowat is nog net niet genoegquote:Op dinsdag 29 januari 2008 09:52 schreef T-lex het volgende:
Amanda en Brian knuffelen mekaar zowat dood....wat lief.![]()
Brian kan alleen maar sneren maken over de in zijn ogen mindere hygiëne van anderen, ook al is het grappenderwijs ?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 09:53 schreef Katewalker het volgende:
Palma zegt *dan ga je toch romantisch douchen...Brian zegt daarop dat Palma dat misschien eens moet doen....
(...)
Niks vreemd, José is het zat dat ze iedere ochtend 10 x naar beneden moet om Amanda, Brain, LL en Zeur uit bed te rammen en gelijk heeft ze.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 09:53 schreef Katewalker het volgende:
Er is iets................iets anders...iets vreemds...
B&A waren lekker Palma aan het fokken. Eerst in bed blijven liggen en knuffelen. Vervolgens net doen of ze er uit komen en dan kruipt Amanda gewoon weer bij Brian op schoot en gaan ze weer verder met dat geknuffel en gezoen.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 09:53 schreef Katewalker het volgende:
Helma werkt en Palma houdt zittend op de badkamer toezicht in de slaapkamer...Brrrrian is nu ook uit bed...Palma gaat in discussie met Brian over het niet opstaan..dat het allemaal te lang duurt...Brrian vindt zichzelf romantisch...Palma zegt *dan ga je toch romantisch douchen...Brian zegt daarop dat Palma dat misschien eens moet doen....Amanda vraagt Palma om een sapje....Palma "wat denk jij?....jij denkt echt dat je een prinsesje bent he?...."
En Dilana is door Palma inmiddels buiten vastgezet aan haar riem, een korte riem. Ik ben benieuwd of ze die hond gaan missen binnen, of dat hij vast blijft staan tot Mike thuiskomt.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 10:04 schreef Katewalker het volgende:
Hahahaha Dilana heeft waarschijnlijk ham van de eettafel gejat...tja..dat heb je met dieren in huis...nooooit zomaar eten op tafel laten liggen en en weg gaan, al helemaal geen vlees...
Zijn maar losse flodders, Brian kan nooit geen fatsoenlijke discussie aan, laat staan met Palma en Huub.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 10:13 schreef T-lex het volgende:
Brian is op oorlogspad lijkt het...eerst Palma...en nu tegen Huub.
En achteraf úren opscheppen, hoe goed hij Huub klemlulde...quote:Op dinsdag 29 januari 2008 10:14 schreef 2live het volgende:
[..]
Zijn maar losse flodders, Brian kan nooit geen fatsoenlijke discussie aan, laat staan met Palma en Huub.
Waarom kijkt Huub nu zo zuur dan...quote:Op dinsdag 29 januari 2008 10:14 schreef 2live het volgende:
[..]
Zijn maar losse flodders, Brian kan nooit geen fatsoenlijke discussie aan, laat staan met Palma en Huub.
Omdat je met een hersenloos iemand niet kunt praten, dat frustreert.quote:
Dat was heel duidelijk ja, Huub loopt weg en Luc begint tegen Claire, van Brian viel ook op, hij liep met zijn krant weg naar de bank maar toen Amanda binnenkwam ging hij weer terug naar de keuken.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 10:19 schreef pullup het volgende:Die Luc blijft laf tot het einde. Huub weg en hij durft het tegen Claire op te nemen
Omdat Brian suggereerde dat Huub verdriet zou hebben om Lieke...quote:
En nu wordt het toch langzamerhand tijd dat Claire eens een keer tegengas gaat geven. En dat hoeft niet met schelden of schreeuwen maar je kunt niet eeuwig alles blijven negeren.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 10:20 schreef beequeen het volgende:
Tuurlijk Brian, noem Claire nog maar even een pijpslet, sterk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |