Brian zegt dat het woord pijpslet gesencureerd wordt, plan mislukt dus.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:42 schreef tipsch het volgende:
Huub & Claire niet in beeld. Wordt Claire nu opgedragen hoe ze straks op de pijpslet briefjes moet reageren
Zal me niks verbazen.Das pas mooie tv zullen die kneuzen bij de febo denken.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:42 schreef tipsch het volgende:
Huub & Claire niet in beeld. Wordt Claire nu opgedragen hoe ze straks op de pijpslet briefjes moet reageren
Het is voor het eerst dat er weer negatieve post wordt doorgelaten.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Brian zegt dat het woord pijpslet gesencureerd wordt, plan mislukt dus.
Lieke was van plan 1 dag later dan haar vertrek met Dennis en Nadiaquote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:45 schreef Demon_Hunter het volgende:
hoe gaat het met dennis en nadia?
De RAT.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:27 schreef beequeen het volgende:
Brian zegt tegen Zeur dat ze tegen Huub moet beginnen over het gemis en zijn verdriet om Lieke, dat werkt heel effectief. Hij zoekt zijn heil bij Claire omdat hij Lieke mist, dat heeft Huub's vader geschreven, aldus Brian.
Brian de alleskunner is inmiddels ook helderziende.
LL had staan afluisteren.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:53 schreef beequeen het volgende:
De plasma gaf wrs aan dat Huub en Claire de post voorlezen. Zeur, Brian en Amanda springen op en gaan afluisteren.
Wat stond er nu helemaal in, alleen dat "Ria " teleurgesteld is in Claire, nou nou.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:53 schreef petraa het volgende:
LL zegt ze hebben mijn brief voorgelezen van Rita versluis.
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:53 schreef beequeen het volgende:
De plasma gaf wrs aan dat Huub en Claire de post voorlezen. Zeur, Brian en Amanda springen op en gaan afluisteren.
Thanx, dat heb ik gemist. Claire leest nu een brief van haar vader, geen onvertogen woord over Huub.quote:
Tja very heftig voor LL toch ?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat stond er nu helemaal in, alleen dat "Ria " teleurgesteld is in Claire, nou nou.
Jammer dat LL niet staat af te luisteren.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Thanx, dat heb ik gemist. Claire leest nu een brief van haar vader, geen onvertogen woord over Huub.
Ehm, als in: Luc heeft een brief naar Claire gestuurd waarin hij zich voordeed als Rita Versluis en zei teleurgesteld te zijn in haar??quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:53 schreef petraa het volgende:
LL zegt ze hebben mijn brief voorgelezen van Rita versluis.
Fijn weg met hem.Nou is Brian mooi alleen,quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:59 schreef pullup het volgende:
Lulletje Lammetjesthee is zijn koffer aan het pakken
Yep, stoer toch?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:00 schreef Leandra het volgende:
Ehm, als in: Luc heeft een brief naar Claire gestuurd waarin hij zich voordeed als Rita Versluis en zei teleurgesteld te zijn in haar??
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ehm, als in: Luc heeft een brief naar Claire gestuurd waarin hij zich voordeed als Rita Versluis en zei teleurgesteld te zijn in haar??
Ja. Is dat een cunning plan of is dat een cunning plan?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:00 schreef Leandra het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |