Jaap of Mikey?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:03 schreef chufi het volgende:
Jaap heeft handtekeningen uitgedeeld en is met een hele hoop meiden op de foto geweest
Ik ben om dezelfde tijd als Mike vertrokken, maar toch al bijna 2 uur thuisquote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij is 17.30 uur een "normale" tijd voor mensen die om 06.30 aan de fysieke arbeid gingen....
Dus ik ben benieuwd wie er vanavond weer een tosti voor hem maakt![]()
En waarschijnlijk heb je niet de halve dag plafondplaten staan slopen of weetikveel wat voor zware fysieke klus staan doen met een nietpistool ofzo...quote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben om dezelfde tijd als Mike vertrokken, maar toch al bijna 2 uur thuis
Tsja, ze hebben geen kok meer dus zal Amanda binnen afzienbare tijd wel vragen wie er gaat koken en wat ze gaan eten.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:03 schreef petraa het volgende:
Brian en Amanda gaan iig eerst voor zichzelf zorgen en laten het badje vollopen om er gezellig samen in te gaan liggen. Dus om 17.30 wordt het niet voor Mike
Nee ik heb een gewone baan en wees blij dat je internet het nog doet !! Heb weer tig Terabytes de juiste weg over het internet gestuurd ..quote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
En waarschijnlijk heb je niet de halve dag plafondplaten staan slopen of weetikveel wat voor zware fysieke klus staan doen met een nietpistool ofzo...
Ze komt klaar!!! Zou het dan eindelijk de 4e keer zijn.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:25 schreef beequeen het volgende:
Amanda geniet van de voetmassage. Zou Brian naast een billenfetish ook een voetfetish hebben?
[ afbeelding ]
Die RAT en die siliconesnol, denken dat ze ongelovelijke spannende TV beelden maken.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:19 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
B&A weer in bad voor de verandering..
Doet me denken aan Tijn en Monique.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:25 schreef beequeen het volgende:
Amanda geniet van de voetmassage. Zou Brian naast een billenfetish ook een voetfetish hebben?
[ afbeelding ]
Get a job !quote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:28 schreef Copycat het volgende:
Oh ... ik 'las' voetmassage verkeerd. Dacht een voet als massagestaaf. Nu ja, you get the drill.
Heb ikquote:
Sjezus Cc...quote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:28 schreef Copycat het volgende:
Oh ... ik 'las' voetmassage verkeerd. Dacht een voet als massagestaaf. Nu ja, you get the drill.
Altijd lekker zo'n voetmassage.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:25 schreef beequeen het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:28 schreef Copycat het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |