Sex Sellsquote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:36 schreef Lobasca het volgende:
Amanda zit er echt in als fapmateriaal
Zeker weten. Wat zal er een vreemd luchtje hangen bij de FEBO.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:36 schreef Lobasca het volgende:
Amanda zit er echt in als fapmateriaal
I knowquote:
Die mensen zijn er zeker. Ik niet btwquote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:39 schreef mootie het volgende:
Omg zitten die paupers weer in bad? Ze denken echt dat mensen dit reuzeleuk vinden om te zien he?
Deze?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 18:40 schreef mootie het volgende:
Aha, er zijn wel kaarten doorgekomen met de foto van Amanda met paal tussen haar benen en hitsige mannen.
en hij vindt het een hoerige foto!!!!!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 18:40 schreef mootie het volgende:
Aha, er zijn wel kaarten doorgekomen met de foto van Amanda met paal tussen haar benen en hitsige mannen.
Ik kan niet wachten tot Brian daar moeilijk over gaat doen...quote:Op dinsdag 29 januari 2008 18:40 schreef mootie het volgende:
Stuur de pm gewoon even door aan degene voor wie de pm bedoeld was?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 18:44 schreef maril het volgende:
Hoe kom ik in godsnaam aan een pmetje die voor de moderator bedoeld is, wat is de waarde daarvan, iemand die ontevreden was over haar/zijn fucioneren??ik heb vermekld dat ik blij ben dat ik me niet meer met de kooi bezig houd en wil dus vooral geen mails daar over krijgen bvd.
Oh oh... probeert iemand je in zijn/haar PM-clubje in te lijven, in de hoop je onaflatende steun te krijgen bij al zijn/haar nasty remarks richting andere users en/of mods?!?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 18:44 schreef maril het volgende:
Hoe kom ik in godsnaam aan een pmetje die voor de moderator bedoeld is, wat is de waarde daarvan, iemand die ontevreden was over haar/zijn fucioneren??ik heb vermekld dat ik blij ben dat ik me niet meer met de kooi bezig houd en wil dus vooral geen mails daar over krijgen bvd.
Ik bespeur terreur in de COSquote:Op dinsdag 29 januari 2008 18:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh oh... probeert iemand je in zijn/haar PM-clubje in te lijven, in de hoop je onaflatende steun te krijgen bij al zijn/haar nasty remarks richting andere users en/of mods?!?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |