De scripts zijn dus weer uitgedeeld?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:25 schreef schatje het volgende:
Jaap moet ook meedoen met het treiteren van Claire.
Zaag zinken, dat is een oud-Hollandsche sport?quote:16:15 - Huub vindt schoonouders wel oké
Na het potje schaak tussen Huub en Luc vraagt de Oldenzaler of Luc vanavond weggaat. “Ja”, antwoordt de rapper wat somber. De Oldenzaler besluit het gesprek over een andere boeg te gooien en verteld over de stapel post die Claire heeft ontvangen. ‘Ze kreeg echt veel post van fans, maar ook van mensen schreven, van hoe kan je nou zaag zinken door met Huub te gaan”, laat Huub weten. “Maar haar ouder waren wel oké”, voegt de Oldenzaler eraan toe. Luc hoort het aan maar reageert niet echt. Zou Huub spijt hebben dat hij mee geholpen met de brieven kwestie?
Huub en Claire komen alleen te staan. Let maar op.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:28 schreef beequeen het volgende:
Jaap weet een manier om over de kijkcijfergrens van 900.000 te komen, alles voor de show. Maar hij moet het eerst afdealen met de FEBO, anders is hij zelf de sjaak.
Dan is Jaap de eerst volgende keer dus weg, is het 2-2 dus saai, ze worden dan uitgkocht en iedereen kan rustig voetbal kijken.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:29 schreef schatje het volgende:
[..]
Huub en Claire komen alleen te staan. Let maar op.
Hemelse goedheid. Iedere keer denk ik, het kan niet erger en...tadaaaaaa.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:28 schreef Copycat het volgende:
Zoekt u de Vauten weer even mee?
Zaag zinken, dat is een oud-Hollandsche sport?
Maar niet verboden, het mag wel.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:48 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ja en dan ook het wippen.Hoort ook niet op een werkplek
En dan was ik nog een 'heeft' vergeten. Of beter: die was PoekieRoekie vergeten in de laatste zin van dit topwerkje.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hemelse goedheid. Iedere keer denk ik, het kan niet erger en...tadaaaaaa.
Wie zegt dat?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:25 schreef schatje het volgende:
Jaap moet ook meedoen met het treiteren van Claire.
deze script komt me ZO bekent voor.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:29 schreef schatje het volgende:
[..]
LUisteren is moeilijk he! Jaap zei de verhaallijn van Huub is dat hij de ideale schoonzoon speelt!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:38 schreef diedirk het volgende:
ZIe je wel Jaap zegt nu ook dat hii door heeft dat Huub de ideale schoonzoon wil spelen tegenover de streamers/kijkers en dat dat bij hem niet lukt .
En dat hij daarom Claire daarvoor gebruikt
Heeft hij vandaag weer zo'n brief gehad ?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:38 schreef schatje het volgende:
Die brief van Brian's moeder, dat ze boos op hem is omdat ie zo agressief is naar Amanda. Dat is leuke informatie voor Huub. Maar goed, die info gaat de Febo toch niet lekken.
Heh, tijd voor die bolkop om naar huis te gaan.quote:
Nee.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:40 schreef petraa het volgende:
[..]
Heeft hij vandaag weer zo'n brief gehad ?
Echt? Dat klinkt wel goed.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:43 schreef Desii het volgende:
Het plan van Huub en Jaap is, dat ze net doen of er wat scheuren in hun verstandhouding zitten; zodat B&A helemaal een "we-zijn-geweldig" gevoel te geven
Dan speelt Jaap het weer verdomde goed. Ik trapte er bijna in.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:43 schreef Desii het volgende:
Het plan van Huub en Jaap is, dat ze net doen of er wat scheuren in hun verstandhouding zitten; zodat B&A helemaal een "we-zijn-geweldig" gevoel te geven
Precies, lekker weer.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:47 schreef petraa het volgende:
Jaap lult alles door, behalve de brieven.
Wacht even , hij heeft het nog niet over de brief verteld van Claire.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dan speelt Jaap het weer verdomde goed. Ik trapte er bijna in.
Die kan zich toch ook niet meer op straat vertonen na de kooi.quote:
Vandaar dat ze die sjaal alvast om heeft! Kan ze die later over haar zeurkop trekkenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:51 schreef petraa het volgende:
[..]
Die kan zich toch ook niet meer op straat vertonen na de kooi.
Jaap is nooit voor 100% te vertrouwen..... maar zoveel impact had die brief niet... dus boeijequote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:49 schreef petraa het volgende:
[..]
Wacht even , hij heeft het nog niet over de brief verteld van Claire.
Ik vertrouw hem toch niet.
Dat denk ik ook. Erg creatief zijn ze niet en het blijft toch een herhaling van zetten. De rek zal er wel uit zijn.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:29 schreef schatje het volgende:
[..]
Maakt niet uit wie meerderheid van stemmen heeft. De stemmingen moeten van achter toch naar Brian en Amandaquote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:54 schreef noekje het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Erg creatief zijn ze niet en het blijft toch een herhaling van zetten. De rek zal er wel uit zijn.
Eveneens is het niet wenselijk dat de meerderheid van stemmen nu niet aan Brian's en Amanda's kant is. Alle stemmingen die binnenkomen zijn bedoeld voor Brian en Amanda. De David en Victoria van de gouden kooi.
Tis moeilijker om er niet naar te kijken, die silicone hangen half buitenboord..quote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:55 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Brian merkt ff op dat Jaap weer naar dr tieten zat te kijken
Volgens mij is 17.30 uur een "normale" tijd voor mensen die om 06.30 aan de fysieke arbeid gingen....quote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:00 schreef beequeen het volgende:
Mikey is terug. Eens even kijken of hij vanavond wel op een normale tijd te eten krijgt.
Brian en Amanda gaan iig eerst voor zichzelf zorgen en laten het badje vollopen om er gezellig samen in te gaan liggen. Dus om 17.30 wordt het niet voor Mikequote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij is 17.30 uur een "normale" tijd voor mensen die om 06.30 aan de fysieke arbeid gingen....
Mikequote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:03 schreef chufi het volgende:
Jaap heeft handtekeningen uitgedeeld en is met een hele hoop meiden op de foto geweest
Jaap? Of Mikey?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:03 schreef chufi het volgende:
Jaap heeft handtekeningen uitgedeeld en is met een hele hoop meiden op de foto geweest
Jaap of Mikey?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:03 schreef chufi het volgende:
Ik ben om dezelfde tijd als Mike vertrokken, maar toch al bijna 2 uur thuisquote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij is 17.30 uur een "normale" tijd voor mensen die om 06.30 aan de fysieke arbeid gingen....
Dus ik ben benieuwd wie er vanavond weer een tosti voor hem maakt![]()
En waarschijnlijk heb je niet de halve dag plafondplaten staan slopen of weetikveel wat voor zware fysieke klus staan doen met een nietpistool ofzo...quote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben om dezelfde tijd als Mike vertrokken, maar toch al bijna 2 uur thuis
Tsja, ze hebben geen kok meer dus zal Amanda binnen afzienbare tijd wel vragen wie er gaat koken en wat ze gaan eten.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:03 schreef petraa het volgende:
Brian en Amanda gaan iig eerst voor zichzelf zorgen en laten het badje vollopen om er gezellig samen in te gaan liggen. Dus om 17.30 wordt het niet voor Mike
Nee ik heb een gewone baan en wees blij dat je internet het nog doet !! Heb weer tig Terabytes de juiste weg over het internet gestuurd ..quote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
En waarschijnlijk heb je niet de halve dag plafondplaten staan slopen of weetikveel wat voor zware fysieke klus staan doen met een nietpistool ofzo...
Ze komt klaar!!! Zou het dan eindelijk de 4e keer zijn.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:25 schreef beequeen het volgende:
Amanda geniet van de voetmassage. Zou Brian naast een billenfetish ook een voetfetish hebben?
[ afbeelding ]
Die RAT en die siliconesnol, denken dat ze ongelovelijke spannende TV beelden maken.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:19 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
B&A weer in bad voor de verandering..
Doet me denken aan Tijn en Monique.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:25 schreef beequeen het volgende:
Amanda geniet van de voetmassage. Zou Brian naast een billenfetish ook een voetfetish hebben?
[ afbeelding ]
Get a job !quote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:28 schreef Copycat het volgende:
Oh ... ik 'las' voetmassage verkeerd. Dacht een voet als massagestaaf. Nu ja, you get the drill.
Heb ikquote:
Sjezus Cc...quote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:28 schreef Copycat het volgende:
Oh ... ik 'las' voetmassage verkeerd. Dacht een voet als massagestaaf. Nu ja, you get the drill.
Altijd lekker zo'n voetmassage.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:25 schreef beequeen het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:28 schreef Copycat het volgende:
Sex Sellsquote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:36 schreef Lobasca het volgende:
Amanda zit er echt in als fapmateriaal
Zeker weten. Wat zal er een vreemd luchtje hangen bij de FEBO.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:36 schreef Lobasca het volgende:
Amanda zit er echt in als fapmateriaal
I knowquote:
Die mensen zijn er zeker. Ik niet btwquote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:39 schreef mootie het volgende:
Omg zitten die paupers weer in bad? Ze denken echt dat mensen dit reuzeleuk vinden om te zien he?
Deze?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 18:40 schreef mootie het volgende:
Aha, er zijn wel kaarten doorgekomen met de foto van Amanda met paal tussen haar benen en hitsige mannen.
en hij vindt het een hoerige foto!!!!!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 18:40 schreef mootie het volgende:
Aha, er zijn wel kaarten doorgekomen met de foto van Amanda met paal tussen haar benen en hitsige mannen.
Ik kan niet wachten tot Brian daar moeilijk over gaat doen...quote:Op dinsdag 29 januari 2008 18:40 schreef mootie het volgende:
Stuur de pm gewoon even door aan degene voor wie de pm bedoeld was?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 18:44 schreef maril het volgende:
Hoe kom ik in godsnaam aan een pmetje die voor de moderator bedoeld is, wat is de waarde daarvan, iemand die ontevreden was over haar/zijn fucioneren??ik heb vermekld dat ik blij ben dat ik me niet meer met de kooi bezig houd en wil dus vooral geen mails daar over krijgen bvd.
Oh oh... probeert iemand je in zijn/haar PM-clubje in te lijven, in de hoop je onaflatende steun te krijgen bij al zijn/haar nasty remarks richting andere users en/of mods?!?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 18:44 schreef maril het volgende:
Hoe kom ik in godsnaam aan een pmetje die voor de moderator bedoeld is, wat is de waarde daarvan, iemand die ontevreden was over haar/zijn fucioneren??ik heb vermekld dat ik blij ben dat ik me niet meer met de kooi bezig houd en wil dus vooral geen mails daar over krijgen bvd.
Ik bespeur terreur in de COSquote:Op dinsdag 29 januari 2008 18:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh oh... probeert iemand je in zijn/haar PM-clubje in te lijven, in de hoop je onaflatende steun te krijgen bij al zijn/haar nasty remarks richting andere users en/of mods?!?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |