Vind ik flauwekul.Je hoort zoveel verhalen dat sommige ook hun borg niet hebben betaald en zal me ook worst wezen.Op zich had ik het een stunt gevonden van zwerver naar miljonair.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
En zo hebben we allemaal onze eigen redenen om DGK te kijken, en als Mike eringezet was als bewoner ipv gast dan was de halve COS weer gevallen over het feit dat hem die inleg geschonken is.
Dat kan wel wezen, maar van Mike verwachten dat hij zich, zonder enige begeleiding, als "normaal mens" zal kunnen handhaven in de maatschappij is hetzelfde als verwachten dat Brian zich tussen de toppers van het K1 gala zal kunnen handhaven.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:36 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Dat tuig heeft geen boodschap aan Mike, de FEBO wel want die hebben hem binnengehaald voor tv, de centjes in het laadje.
Mike zit er al vanaf kerst, kost en inwoning en de rest wordt allemaal voor hem geregelt maar hij zal het toch echt zelf moeten doen, vechten en nog eens vechten maar dan moet de wil er wel zijn.
Ze hadden er bij de daklozenopvang vast voor in de rij gestaan, maar het is waarschijnlijk een te groot risico om zoveel te investeren in iemand waarvan niemand op voorhand weet of die wel met die opsluiting (hoe luxe dan ook) kan leven, zeker niet iemand die zich toch al niet conformeert aan een vaste woonomgeving.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:40 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Vind ik flauwekul.Je hoort zoveel verhalen dat sommige ook hun borg niet hebben betaald en zal me ook worst wezen.Op zich had ik het een stunt gevonden van zwerver naar miljonair.
Ben het gedeeltelijk met je eens, ik zie alleen het tv-element erin, Mike loopt stage, Mike krijgt een "zogenaamde" baan en verlaat de kooi. Brian krijgt er vervolgens de credits voor.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat kan wel wezen, maar van Mike verwachten dat hij zich, zonder enige begeleiding, als "normaal mens" zal kunnen handhaven in de maatschappij is hetzelfde als verwachten dat Brian zich tussen de toppers van het K1 gala zal kunnen handhaven.
En ongeacht hoeveel wil hij zal hebben en hoe hard hij ervoor zou willen vechten, het is net zo onhaalbaar.
Ze houden zich gewoon groot nu, maar van binnen huilen ze. Tranen met tuiten.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:49 schreef Desii het volgende:
Toch wil ik ff een applausje voor het snode plan van Amanda, Selene en Luc
De "valse" brieven ri. Claire waren een doorslaand succes.. Claire is bijna rijp voor het riagg en Huub is inmiddels door de beveiliging afgevoerd omdat hij geflipt is.![]()
Helaas, onkruid vergaat niet.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:52 schreef beequeen het volgende:
Wat lees ik nu toch in de Televaag? Je moet er toch niet aan denken dat dit St. Brian zou overkomen.![]()
http://www.telegraaf.nl/b(...)t_dood__.html?p=11,1
Wow. Heftig zeg. Dat gun ik Brian uiteraard ook weer niet, maar misschien slaat de schrik hem hierdoor om zijn hart en durft ie niet meer ...quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:52 schreef beequeen het volgende:
Wat lees ik nu toch in de Televaag? Je moet er toch niet aan denken dat dit St. Brian zou overkomen.![]()
Rapt Luc daar bij dat filmpje?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:52 schreef beequeen het volgende:
Alleen de brief van LL is doorgekomen. De pijpsletbrief mocht wrs niet, Brian zei dat de FEBO die heeft gesencureerd.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:49 schreef Desii het volgende:
Toch wil ik ff een applausje voor het snode plan van Amanda, Selene en Luc
De "valse" brieven ri. Claire waren een doorslaand succes.. Claire is bijna rijp voor het riagg en Huub is inmiddels door de beveiliging afgevoerd omdat hij geflipt is.![]()
Hij mag van mij nog wel een goed maal hebben voor hij vertrekt.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Juist, dus omdat hij blij moet zijn dat ze hem helpen is het "normaal" dat hij niet kan slapen omdat dat tuig hem wakker houdt?? Dat is ook echt helpen hè... iemand een baantje (of stage) bezorgen en vervolgens zorgen dat ie na 3 dagen helemaal in puin is omdat hij:Niet genoeg slaap kan krijgen Er geen eten op tafel staat na een lange dag werken
Volgens mij is daar een spreekwoord voor; "Van de wal in de sloot" en in combinatie met het feit dat het bootje van Mike ook al weggesleept zou zijn door de gemeente Amsterdam is de kans heel groot dat dat spreekwoord strax van toepassing is.
Maar goed, een deel van de COSsers is zo menslievend dat ze Mike met het grootste gemak vanavond (voor het eten) nog over de poort heenflikkeren met de woorden "je bent met niets gekomen, je kunt ook weer met niets gaan"
Hondenkop zat het verhaal te vertellen maar Brian reageerde niet. Misschien dat het langs hem af ging, hij was nogal druk met het tapen.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:55 schreef Copycat het volgende:
Wow. Heftig zeg. Dat gun ik Brian uiteraard ook weer niet, maar misschien slaat de schrik hem hierdoor om zijn hart en durft ie niet meer ...
Ik begrijp dat je die dingen kunt hergebruiken.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:02 schreef blomst het volgende:
gaan ze nu het tape er alweer afhalen??
Wat een dunne beentjes heeft die Brian zeg! Die trap je toch zo doormidden?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:56 schreef Disana het volgende:
The girly pose is one of the advanced fighting techniques
[ afbeelding ]
Je hebt gelijk, het is hier al vaker gezegd dat hij vergeet zijn spillebenen te trainen. Zodoende ziet zijn lichaam er wat mij betreft dan ook niet uit... wat niet wil zeggen dat je met zulke prikkertjes niet heel venijnig kunt trappenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:14 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Wat een dunne beentjes heeft die Brian zeg! Die trap je toch zo doormidden?
En zijn tegenstander: een kok. Met zogenaamd een slechte conditie, jaja. Moet je eens twaalf uur per dag in een keuken met zware pannen jongeleren:) Die Brian kon het nog wel eens slecht gaan krijgen...
(serieus: zijn bovenbenen zijn net zo dik als mijn kuiten!)
Hij zal zijn pammetjes missen die hij nu niet meer kan slikken i.v.m. de aankomende wedstrijdquote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Vind jij ook dat hij anders doet sinds hij elke dag traint? Ik vind hem opgefokter... volgens mij is een vechtsport helemaal niet goed voor hem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |