Oh zo, fistfucken om de male bonding. Hard en korstig, maar schuurbaarquote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nou, eigenlijk bedoelde ik dat niet, het is iets met "fist" maar er hoort nog iets achter volgens mij.
Het woord mail bonding van Disana bracht me op dat idee.
TOP OP!quote:
Je mag door naar de 2e ronde.quote:
Wow Leandra, wat een super OP.quote:
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:56 schreef petraa het volgende:
[..]
TOP OP!
Claire zoekt dat ding, Huub zegt in het dingenlaatje misschiien!
Thnxquote:
Dat tapen duurt tig keer langer dan die bokswedstrijd, Brian moet wrs ruim op tijd vertrekken 17 februari, ook bekend als Paraday.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:59 schreef Disana het volgende:
Die lange tape-sessie doet me heel veel denken aan het lange tangen van Amanda. Zo leer je nog eens iets over 'echte mannen'.
Een cursus "rust nemen en bijslapen" voor mensen met een hersenschuddingquote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:02 schreef Demon_Hunter het volgende:
staater nog wat leuks op het programa vandaag?
Vind jij ook dat hij anders doet sinds hij elke dag traint? Ik vind hem opgefokter... volgens mij is een vechtsport helemaal niet goed voor hem.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat tapen duurt tig keer langer dan die bokswedstrijd, Brian moet wrs ruim op tijd vertrekken 17 februari, ook bekend als Paraday.
Ik heb geen idee, alleen het trainen van Brian volgens mij.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:02 schreef Demon_Hunter het volgende:
staater nog wat leuks op het programa vandaag?
argh ik haat niks doen =)quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Een cursus "rust nemen en bijslapen" voor mensen met een hersenschudding
Sterkte
ik hoorde het ook.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:06 schreef rooie3 het volgende:
Huub wil slapen maar hij krijgt geen antwoord.Alleen Brian en Amanda mogen slapen zegt hij.
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, alleen het trainen van Brian volgens mij.
OT: Heb je die hersenschudding opgelopen tijdens het uitoefenen van je sport?
Klopt, maar ik denk dat hij geen pammetjes meer slikt ivm het trainen en de aankomende wedstrijd. Zoals hij gisteren zelf zei: Ik ben vlijmscherp.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:06 schreef Disana het volgende:
Vind jij ook dat hij anders doet sinds hij elke dag traint? Ik vind hem opgefokter... volgens mij is een vechtsport helemaal niet goed voor hem.
Hij kan beter zeggen dat hij op scherp staat. Als ik Amanda was, zou ik echt geen woord verkeerd durven zeggen.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Klopt, maar ik denk dat hij geen pammetjes meer slikt ivm het trainen en de aankomende wedstrijd. Zoals hij gisteren zelf zei: Ik ben vlijmscherp.
Het is iig niet weggelegd voor Mike, ook niet op reguliere slaaptijdenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:07 schreef Margo37 het volgende:
Huub had om half 12 al gebeld of hij even mocht slapen maar had geen bericht terug gehad, dat is alleen weggelegd voor de Brians, Amanda's en Japen zegt Huub.
eerst vechten, dan slapen, spelen op de psp en dan afluisteren, 1 opmerking plaatsen en weer gaan slapen.... poeh, poeh... vlijmscherp die jonguhquote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Klopt, maar ik denk dat hij geen pammetjes meer slikt ivm het trainen en de aankomende wedstrijd. Zoals hij gisteren zelf zei: Ik ben vlijmscherp.
Mike heeft geen geld ingelegd,die is gast.Maar vind dat voor alle miljonairs dezelfde regels moeten zijn.En niet dat er steeds een word voorgetrokken en bezig word gehouden,want hij zal eens flippen.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is iig niet weggelegd voor Mike, ook niet op reguliere slaaptijden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |