abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56313418
FEEST !!!!!! 200x geouwehoerd !!!!!

nieuwe liefde:

maar natuurlijk mag er over andere dingen gepraat worden
Werewolf
  Moderator zaterdag 26 januari 2008 @ 01:54:34 #2
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_56313485
Sara!

Leuk je weer eens te zien en goed te horen dat het zo goed gaat met je, ik moest toevallig vanavond nog aan je denken toen ik topics aan het terug lezen was.

Hoe gaat het met je sterrenkijken?
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_56313615
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 01:54 schreef senesta het volgende:
Sara!

Leuk je weer eens te zien en goed te horen dat het zo goed gaat met je, ik moest toevallig vanavond nog aan je denken toen ik topics aan het terug lezen was.

Hoe gaat het met je sterrenkijken?
goed. nog 3 lessen en het zit erop.

ik ga zeker verder in de sterrenkunde. ga nog de basiscursus doen.
Werewolf
  Moderator zaterdag 26 januari 2008 @ 02:07:32 #4
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_56313637
Leuk!

Op dezelfde plaats?
pi_56313662
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 02:07 schreef senesta het volgende:
Leuk!

Op dezelfde plaats?
ja

we hebben altijd pech met het weer. we hebben maar 3 keer kunnen waarnemen.

Werewolf
  zaterdag 26 januari 2008 @ 05:31:51 #6
203999 BlaatGraag
Kan zijn dat hier wat staat.
pi_56314746
Blaat.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_56315154
mogguh (tvp)
pi_56315201
Goeiemorgen.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_56315208
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 09:14 schreef nokwanda het volgende:
Goeiemorgen.
hey nok,,
hoe is ie....
pi_56315405
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 09:15 schreef draculettetje het volgende:

[..]

hey nok,,
hoe is ie....
Heul goed.
Gister een lange en interessante werkdag gehad buiten Nijmegen.
Nu even huisje presentabel maken, mezelf presentabel maken en een leuk weekend tegemoet. Krijg bezoek.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_56315915
Goede morgen
Genieten is toegestaan!!!
pi_56317993
hallo iedereen
Werewolf
pi_56319802
hoi allemaal.

Vandaag even met media portal aan het klieren geweest. Heerlijk om vanuit de luie bank mijn mp3's en videoclips op de tv te kunnen bekijken echt ideaal en het meeste had ik al liggen zoals ee nafstandsbediening voor de computer ed moest alleen nog even kabel halen voor de tvout van mijn computer naar de tv.

* Metro2005 is weer helemaal gelukkig

En nu even een bammetje
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_56320048
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 09:52 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Heul goed.
Gister een lange en interessante werkdag gehad buiten Nijmegen.
Nu even huisje presentabel maken, mezelf presentabel maken en een leuk weekend tegemoet. Krijg bezoek.
als ik denk wat ik denk veeel plezier
en anders ook natuurlijk!
pi_56335575
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 15:31 schreef draculettetje het volgende:

[..]

als ik denk wat ik denk veeel plezier
en anders ook natuurlijk!
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_56337144
van de week maar weer eens bellen?
pi_56340675
Heb lekker geslapen en dus nu pas wakker

Koffie gezet en even muziek luisteren dan maar, gisteren in de kroeg carnavalsstemming gehad, om 1400 waren ze daar al behoorlijk teut te noemen en mee aan het zingen met limburgse muziek.
pi_56344458
Op de bank liggen

Onbewuste gelukzaligheid tot leven roepen door bewust te zijn van het onbewuste en dus doormiddel van bewuste positieve gedachtes een positief onbewustzijn naar voren te halen. Een positief onbewustzijn dat belangrijker is dan het positieve bewuste hier, omdat het moment van ongelukkigheid te maken heeft met onbewustzijn dus dan moet het onbewuste gelukkiger worden.

En dan maakt het niet uit waarom ik gelukkig voel, kan ook ongefundeerde gelukkigheid zijn zonder concrete reden.

As long as I am happy dus ik ga even loungen zonder iets te doen, even lekker hangen en genieten van de rust

Prettige avond verder en wie weet tot later
pi_56348293
quote:
Op zondag 27 januari 2008 12:29 schreef draculettetje het volgende:
van de week maar weer eens bellen?

Vandaag was nog leuker. Optreden van EW en dansgroep in Amsterdam. Hij is goehoed
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_56350200
quote:
Op zondag 27 januari 2008 21:03 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Vandaag was nog leuker. Optreden van EW en dansgroep in Amsterdam. Hij is goehoed
Oe leuk! fijn ook dat het leuk was!
  maandag 28 januari 2008 @ 17:53:43 #21
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_56366348
tjee.,.. kan je nagaan bij de eerste ouwehoer was ik erbij

Goedzo nokje.... je kan trots zijn op die jongen! is een toppertje en word later een bekende "mark my words!"
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_56368894
quote:
Op maandag 28 januari 2008 17:53 schreef BarraCupraCuda het volgende:
tjee.,.. kan je nagaan bij de eerste ouwehoer was ik erbij

Goedzo nokje.... je kan trots zijn op die jongen! is een toppertje en word later een bekende "mark my words!"
dat ben ik ook. Zo trots als een aap met 7 pikken.

Alleen realiseerde ik mij gister pas voor het eerst dat men anders gaat kijken. Eerst kreeg hij de blikken en het commentaar: wat een lekker jochie
en nu is het: wat een lekker ding
Da's als moeder even wennen. Ik betrapte mezelf erop dat ik even flabbergasted was
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_56374104
ben ik weer

heb even tijd nodig om alles te verwerken
Werewolf
pi_56377261
nou heb ik nog nooit een aap met 7 pikken gezien, krijg er ook een zeer vreemd plaatje bij
Maar dat je trots was / bent dat snap ik dan wel!
pi_56377781
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 06:01 schreef draculettetje het volgende:
nou heb ik nog nooit een aap met 7 pikken gezien, krijg er ook een zeer vreemd plaatje bij
Maar dat je trots was / bent dat snap ik dan wel!
Stel je een Bonobo voor die dat heeft en hoe blij hij daarmee is
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_56377783
Goede morgen

EW zie ik amper hier nog op het forum, moet altijd lachen om zijn reacties hier

Vandaag een lange dag te gaan, eerst maar eens goed opstarten met koffie en peuk
pi_56377833
Dat ben ik nu ook aan het doen. Hoefde er vandaag niet vroeg uit.

Raar liggen dromen ook. Ik had examen en dat ging me makkelijk af, tot ik aan een rekensom kwam waarvan ik dacht... dat wordt een eitje. Niet dus. Ik liep compleet vast.
Daarna was ik in een soort hal waar een boel mij bekende antillianen waren waar ik me aan ergerde omdat ze dronken waren. Mijn tante was er ook en ik liep naar haar toe om te zeggen dat ik naar Curacao kwam. Ze vertelde me dat ze zelf vandaag terug ging.

EW is niet zo heel erg actief op Fok! meer. Hij heeft het druk met school en dansen en zijn websitedinges.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  dinsdag 29 januari 2008 @ 08:27:04 #28
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_56377868
Moggeh allemaal!

Had ik al verteld dat ik een huis heb gekocht met dinnetje?
(Vlak bij het strand!)
Staat tevens videotje online daar we van de eigenaren mochten filmen enzo.
14 april krijgen we de sleutel!
pi_56378022
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 08:27 schreef Darkwolf het volgende:
Moggeh allemaal!

(Vlak bij het strand!)
gefeliciteerd!

was jij niet pas verhuisd?
pi_56378268
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 08:27 schreef Darkwolf het volgende:
Moggeh allemaal!

(Vlak bij het strand!)
linkje dan?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  Moderator dinsdag 29 januari 2008 @ 09:14:40 #31
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_56378425
Goedmorgen allemaal

Leuk Darkwolf, linkje inderdaad?

Sara, dat klinkt verdrietig, alles goed?

Oh en Nok zijn er geen dansfilmpjes van EW online?

Joey zijn fiets is gestolen, gewoon uit de achtertuin, het arme kind is helemaal ontdaan
  dinsdag 29 januari 2008 @ 09:24:50 #32
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_56378581
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 08:43 schreef draculettetje het volgende:

[..]

gefeliciteerd!

was jij niet pas verhuisd?
Correct!
Maar dat is een huur woning... sterker nog: een sloop woning.
Dus daar moeten we in juli uit dit jaar.
Gezien het feit dat het samen wonen prima gaat en huren echt ruk is qua een goed huis vinden en ook voor een betaalbare prijs (we hadden hier echt geluk mee) hebben wij overwogen te gaan kopen.

Het ging allemaal heel erg snel.
In de ene week hadden we 2 bezichtingen gedaan en een week later hadden we met de adviseur gesproken, zitten bieden en uiteindelijk met een aannemelijk bod het huis gekocht.
Beat that Woonzicht huren crap!
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 09:03 schreef nokwanda het volgende:
linkje dan?
En dit is de video die ik gemaakt heb: KLIKKA!
Waarschuwing: 9 minuten lang!

Quick facts:
- Huis is nog geen 20 jaar oud.
- Compleet gestuct in 2003 en complete binnen en buiten renovatie (inc. lood vervangen dak) in 2007.
- Keuken is uit 2003 (inbouw met vaatwasser) en de CV ketel is ook 2003.
- Gordijnen en alles hebben we overgenomen en ook de vloeren blijven liggen: we kunnen er zo in!
pi_56378600
klinkt helemaal toppie!
pi_56378984
Mooi en best ruim, Dark Wolf. Ziet er goed uit. Gefeliciteerd.

Senesta± nog niet. het is gefilmd door een grote camera van ik weet niet wie. Er waren rumours dat het op tv zou komen, maar geen idee wanneer en waar. Mijn vriendin was meegegaan en heeft alles gefilmd met de camera van de dansleraren zelf. Dus het zal wel een keer online komen.

Rottig is dat als een kind zoiets voor het eerst meemaakt.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_56379447
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 09:14 schreef senesta het volgende:
Goedmorgen allemaal

Sara, dat klinkt verdrietig, alles goed?
ja hoor. ben gewoon wat in de war.

en beetje ziek maar niet zo ziek dat ik m'n cursus moet missen.

ben alleen wat geschrokken omdat ik nu op een vrouw van in de 50 val
Werewolf
pi_56379544
Zal straks eens kijken naar het huis Darkwolf. Eerst even ontbijten want heb brandstof nodig nu.

Net even 10 minuten gemediteerd om het hoofd op te ruimen, lijkt wel alsof het verfrissend werkt om even helemaal nergens aan te denken. Afschakelen van aanwezige gedachtes en vervolgens met frisse nieuwe gedachtes over het leven en mezelf verder gaan. Waardeoordelen die erin gesluimerd zijn wil ik kwijt door iedere dag 3*10 minuten te mediteren door de dag heen. Hoef niet eens de ogen dicht te doen, even op de bank liggen en verstand op nul. Geen enkele gedachte over wat dan ook en daarna een gevoel alsof de wereld een stuk nieuwer is.

Morgen komt de nationale gelukstest op tv, vragen over wat de mens nu daadwerkelijk gelukkig maakt. Was net ook na het mediteren even aan het denken wat me zoal gelukkig maakt en kwam tot de conclusie dat er genoeg is om gelukkig over te zijn. Voornemen is om na het mediteren steeds de geluksdingen naar voren te halen om zodoende het oude negatieve aspect te vervangen door het positieve. Ben dan niet helemaal compleet negatief ingesteld maar alsnog vaak terugkerende gedachtes waar ik niet tevreden mee ben.

Nu echt eten want ik ben misselijk

Zometeen even naar oma de boel opruimen want ze gaat verhuizen naar een gelijksvoerswoning, kelder moet leeg en verder moet er nog meer zooi naar het grof vuil.

Ik zeg dag

Denk dat ik na het eten even een extra meditatie inlas, heb het idee dat het zeer goed kan gaan doen dat opfrissen. De nachtrust is hier nogal chaotisch dus dat zorgt niet voor een fris gevoel de dag erna.
pi_56379967
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 10:08 schreef sararaats het volgende:

[..]

ben alleen wat geschrokken omdat ik nu op een vrouw van in de 50 val
Da's toch ook niet voor het eerst
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_56381706
Net terug van de apotheek, pompje gehaald om beter te ademhalen. Zit een of ander goedje in dat de luchtwegen vrij maakt, wel beetje tegenstrijdig, van de ene kant roken en van de andere kant met een pompje spul inhaleren

In ieder geval krijg ik eindelijk eens genoeg lucht binnen, lange tijd rondgelopen met een verstikkend gevoel.
pi_56386799
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 10:32 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Da's toch ook niet voor het eerst
de vorigen waren in de 40

nu is het er 1tje midden 50
Werewolf
pi_56390694
Ga je straks richting bejaarden

Of ga je niet verder dan 60 ?
pi_56391479
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 17:46 schreef Topspin het volgende:
Ga je straks richting bejaarden

Of ga je niet verder dan 60 ?
wat is daar fout aan?
het gaat toch om de persoon en niet om de jaren. En antiek levert doorgaans ook nog meer op dan al dat moderne spul
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_56391688
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 18:21 schreef nokwanda het volgende:

Iemand van 30 met een vrouw van 80 lijkt me niet echt dat je zegt een gezonde balans

Maar wie weet hou ik me wel teveel aan maatschappelijke normen, maar in het bejaardentehuis gaan wonen als jong persoon
pi_56391742
Heb het overigens niet over 30 jaar en 50 jaar samen, eerder over 30 en 70 of 30 en 80. Dan denk ik van, als je 50 bent ga je ook niet met een baby een relatie beginnen.

Zo heb je genoeg dames van 50 die nog wat hebben zoals bij pearl waar ik klant ben, maar goed, de kloof is nog altijd groot genoeg als je niet kijkt naar het uiterlijk.
pi_56391905
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 18:21 schreef nokwanda het volgende:

[..]

wat is daar fout aan?
het gaat toch om de persoon en niet om de jaren. En antiek levert doorgaans ook nog meer op dan al dat moderne spul
die kende ik nog niet
pi_56392098
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 18:29 schreef Topspin het volgende:

[..]

Iemand van 30 met een vrouw van 80 lijkt me niet echt dat je zegt een gezonde balans

Maar wie weet hou ik me wel teveel aan maatschappelijke normen, maar in het bejaardentehuis gaan wonen als jong persoon
Het kan als je rekening houdt met elkaars ontwikkelingsstadium dat weldegelijk leeftijdgerelateerd is.
Het ligt vooral aan je gezamelijke doelen. Als je kinderen wilt en dat echt een belangrijk criterium is lijkt het me niet zinnig.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_56392138
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 18:39 schreef draculettetje het volgende:

[..]

die kende ik nog niet
je kent mijn voorkeuren, dus je weet dat ik verstand heb van antiek
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_56392174
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 18:51 schreef nokwanda het volgende:

[..]

je kent mijn voorkeuren, dus je weet dat ik verstand heb van antiek
ieder wat wils toch zolang het maar gezellig is
pi_56392273
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 18:49 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Het kan als je rekening houdt met elkaars ontwikkelingsstadium dat weldegelijk leeftijdgerelateerd is.
Het ligt vooral aan je gezamelijke doelen. Als je kinderen wilt en dat echt een belangrijk criterium is lijkt het me niet zinnig.
Als je schijt hebt aan de mening van anderen gaat het zeker, maar wie heeft dat zo dat ie met een bejaarde wilt lopen als jong persoon? Tuurlijk zal het voorkomen ergens in Rusland maar goed, wie weet heeft dat zijn charme wel.

Zie ik iemand van 20-30 arm in arm zoendend over straat lopen met een bejaarde dan denk ik al snel aan een loverboy/girl. Iemand die het om het geld doet. Vooroordeel of realistisch? Kan zijn dat zulke liefde echt bestaat dus dan is het vooroordeel in het zeldzame geval? In ieder geval is het "niet van deze wereld". 1 in a million dat zulke liefde werkt wellicht? De kloof lijkt me alsnog te groot. Daarbij vanuit mijn eigen perspectief dan maar kan ik zeggen dat ik op leeftijdsgenoten val, zie ik een dame die eruit ziet alsof ze rijp is voor de kist dan zie ik zo iemand als oud, niet vallend onder mijn doelgroep en dus onaantrekkelijk.

Carnavalsmuziek staat op weer

Aantrekkelijk vind ik dames die niet vol rimpels zitten, zou ik zelf 60 zijn dan is dat anders maar ik wil nu iemand die redelijk strak is qua uiterlijk. Karakter is even iets dat terzijde staat. 1 rimpel her en der maakt niet uit maar een hoofd dat 1 grote rimpel is? Waarbij je ziet dat iemand uitgeleefd is?

Niets voor mij Niet eens omdat ik niet durf te lopen op straat met zo iemand, maar ik val dan eerder op jonger. En dan is 40 of 45 zelfs jong in een aantal gevallen, wie weet 50 ook wel. En kan zijn dat 55 dat ook is als die persoon er 10 jaar jonger uitziet

Kortom: Zodra de bejaardheid begint op te vallen pas ik En de fase tussen oud en bejaard sla ik liever ook over. Als het ff kan iemand tussen de 30 en 40

[ Bericht 10% gewijzigd door Topspin op 29-01-2008 19:05:22 ]
pi_56392558
Het ligt er ook wel aan hoe iemand op een bepaalde leeftijd is.
Jij hebt bijvoorbeeld andere dingen gezien en meegemaakt dan anderen op jouw leeftijd. dat maakt je deels tot wie je bent. Als je een partner vind zou het wel fijn zijn als dat een beetje aansluit of iig begrip kent voor elkaar. Het ligt, zoals ik al zei aan de gezamelijke doelen en ook aan waar je op valt.
Ik zal veel eerder gaan voor intellect dan voor uiterlijk. Eigenlijk kan me dat weinig bommen. De kans dat je mij ziet met een mooiboy is uiterst klein. Het is voor mij niet een criterium. Net zomin als leeftijd. tegelijk realiseer ik me terdege dat mensen wel tegelijk met hun persoonlijke ontwikkeling levensstadia hebben die wel leeftijdsgebonden zijn. Iemand van 50 bekijkt dingen vaak vanuit een ander perspectief. Dat kan een handicap zijn.Voor mij reden om niet snel voor iemand te gaan die jonger is dan ik ben, maar wel voor iemand die ouder is. het is voor mij realistischer omdat mijn persoonlijke ontwikkeling naar verwachting sneller zal gaan. tegelijk moet ik er dan wel rekeing mee houden dat dat voor de ander niet zo is en dat ik in mijn tempo daar rekening mee zal moeten houden. toch wordt de kloof tussen mij en een jonger iemand sneller groot dan tussen mij en een ouder iemand als die oog heeft voor wie ik ben.

Volg je het nog?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_56392867
Ik zie het dan vanuit het extreme wellicht

Ik zie een oude gerimpelde dame die amper nog kan lopen. En wie weet is het bij vrouwen die vallen op oudere mannen anders ( in geval van Sara, jongere dames die op oudere dames vallen ). In ieder geval kan ik wel zeggen dat ik ook val op iets volwassen waarbij de dame in kwestie niet alleen bezig is met uiterlijk, alsnog wil ik een frisse dame zien en dan hoeft het echt geen Goddelijke dame te zijn. Zolang ze maar fris is en fris oogt. Mijn oog wilt ook wat zonder alleen te kijken wat anderen vinden ervan. Kom ik iemand tegen waarvan ik denk dat ze eventueel een partner kan zijn dan gaat het oog eerst kijken naar uiterlijk en daarna komen pas de woorden en dan is uiterlijk betrekkelijk. Karakter straalt uit dus het hoeft niet altijd verblindend mooi te wezen. Kortom: Totaalplaatje. Makkelijk in omgang dus ook. Tegenstrijdig maar hier wisselt het waar ik op val, het heeft geen echte dingus. Het gebeurt gewoon als ik iemand aantrekklijk vindt zonder van te voren mezelf afspraken te maken hoe het moet zijn hoe ze uitziet. Maar alsnog, een beetje fris

Maar ik wilde zeggen dus dat ouderdom in verschillende stadia naar voren komt

En volwassenheid dus ook, je hebt ook vrouwen en mannen die op een leeftijd van 30 al in principe 50 zijn als het ware.

Net zoals je mensen van 60 hebt die nog overkomen alsof ze 15 zijn

[ Bericht 15% gewijzigd door Topspin op 29-01-2008 19:26:51 ]
pi_56393002
Innerlijke schoonheid en uiterlijk vertoon en innerlijke ouderdom en uiterlijk vertoon.

Alsnog de extreme daartussen

Carnaval

Ik ga maandag carnavallen, wie weet wel een vrouw van 40 aan de haak slaan Zolang het maar positief gaat vanuit mijn eigen instelling.
pi_56394151
Een aanrader. Vrouwen schijnen op hun 40ste op hun seksuele top te zitten
Have fun!!!
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_56394250
Dan moet ik snel zijn, nog maar 9 jaar te gaan
pi_56394304
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 20:21 schreef Topspin het volgende:
Dan moet ik snel zijn, nog maar 9 jaar te gaan
nee hoor. VROUWEN zijn dan op hun top dus nu kun je je slag slaan.
Mannen schijnen op hun 20ste op die top te zijn
(niet mijn mening)
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_56412717
vandaag weer bij de revalidatie arts geweest
heb mn complimenten gekregen dat ik al zoveel uur (12 en 15 aanwezig) heb bereikt
moet weer wat aanpassingen doen met mn medicatie aangezien mn nachtrust er zo aangaat en da's ook niet de bedoeling
mannitol infuus is op de lange baan geschoven maar ik heb wel een verwijzing naar nijmgen aangezien mn been nog zo dik is, hoopt dat zij daar wel wat mee kunnen
als tijdens het kennismakings gesprek aldaar blijkt van wel is er een mogelijkheid dat ik in nijmegen ga revalideren, moet dan op en neer dus.
Eerst kennismakings gesprek afwachten!
pi_56415361
St. Maartenskliniek
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_56424217
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 19:06 schreef nokwanda het volgende:
St. Maartenskliniek
of radboud, kwee nie
pi_56426069
Die is dichterbij dus doe me die maar dan
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_56426387
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 06:39 schreef nokwanda het volgende:
Die is dichterbij dus doe me die maar dan
ik hou je op de hoogte.....
  vrijdag 1 februari 2008 @ 20:11:37 #60
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_56465749
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 20:23 schreef nokwanda het volgende:

[..]

nee hoor. VROUWEN zijn dan op hun top dus nu kun je je slag slaan.
Mannen schijnen op hun 20ste op die top te zijn
(niet mijn mening)
Grmbl dus ik ben alweer 6 jaar over de top heen maar gelukkig niks van te merken
Vrouwen vind ik meestal zo tussen de 22 en 35 het aantrekkelijkst 40 in sommige gevallen
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_56469579
Synthesizer spelen in het donker

willen jullie even dit filmpje beoordelen aub?
Werewolf
pi_56477021
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 22:58 schreef sararaats het volgende:
Synthesizer spelen in het donker

willen jullie even dit filmpje beoordelen aub?
De akkoorden lukken iig al
pi_56501092
Goedemiddag

Geen carnaval buiten de deur dit jaar, beetje in de stemming dat dan weer wel maar niet helemaal, wie weet volgend jaar. Limburgse zender staat dan wel op om toch enigszins het gevoel te krijgen.
pi_56517037
ik heb nu een reden om te feesten

m'n zus is zwanger voor de 4de keer en ik mag meter zijn !!!!

Werewolf
pi_56520755
De jongste is net geboren, toch?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_56524201
quote:
Op maandag 4 februari 2008 09:47 schreef nokwanda het volgende:
februari 2007
Werewolf
pi_56541333
hoest hier?
pi_56541420
quote:
Op maandag 4 februari 2008 09:47 schreef nokwanda het volgende:
Dat valt nog wel mee toch?
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  Moderator dinsdag 5 februari 2008 @ 09:49:52 #69
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_56541424
quote:
Op dinsdag 5 februari 2008 09:42 schreef draculettetje het volgende:
hoest hier?
Rustig

Mirage zal ondertussen ook al wel bevallen zijn toch?
pi_56541441
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 20:16 schreef nokwanda het volgende:
Een aanrader. Vrouwen schijnen op hun 40ste op hun seksuele top te zitten
Have fun!!!
Dan pas???? Oei
pi_56541480
quote:
Op dinsdag 5 februari 2008 09:50 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Dan pas???? Oei
ik zie het alweer voor me.....
pi_56541892
quote:
Op dinsdag 5 februari 2008 09:49 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Dat valt nog wel mee toch?
en dan te bedenken dat je de 40-top nog over moet
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_56542219
pi_56542323
quote:
Op dinsdag 5 februari 2008 10:45 schreef vamperotica het volgende:
hoest met de carnaval?
pi_56542356
goe..... geloof ik (zie ook oud thematopic.... carnaval)
pi_56542417
quote:
Op dinsdag 5 februari 2008 10:51 schreef vamperotica het volgende:
goe..... geloof ik (zie ook oud thematopic.... carnaval)
die staan ook allemaal op hyves.......
pi_56542449
quote:
Op dinsdag 5 februari 2008 10:55 schreef draculettetje het volgende:

[..]

die staan ook allemaal op hyves.......
Ow ja
pi_56542461
quote:
Op dinsdag 5 februari 2008 10:56 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Ow ja
hihi maakt nie uit

ik heb zin in blauwe m&m's
pi_56542519
quote:
Op dinsdag 5 februari 2008 10:57 schreef draculettetje het volgende:

[..]

hihi maakt nie uit

ik heb zin in blauwe m&m's
Die zijn op
pi_56542594
quote:
Op dinsdag 5 februari 2008 11:00 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Die zijn op
ow, ik heb net nieuwe gehaald dan maar
pi_56542762
quote:
Op dinsdag 5 februari 2008 11:05 schreef draculettetje het volgende:

[..]

ow, ik heb net nieuwe gehaald dan maar
ghehe
pi_56544210
in elk geval ben ik nu fatsoenlijk op de site geraakt.

m'n zus stopt bij 4 omdat ze al 4 keizersnedes achter de rug heeft.

ze was wel bang dat het een tweeling zou zijn hihi
Werewolf
pi_56582603
Zo, was weer even op hyves aan het rondneuzen maar op de een of andere manier kan het me niet helemaal bevallen daar. Wel leuk om bekenden te zien maar de opzet van de site is niet zoals ik gewend ben of ervan verwacht. Dan maar liever via email.

Vannacht weer een reeks aan heftige dromen gehad, maar alsnog fris wakker geworden. Ware veldslagen overleefd vannacht, ze waren met een mes in mijn arm aan het snijden en met een vrachtwagen omver aan het rijden en nog meer.

[ Bericht 7% gewijzigd door Topspin op 07-02-2008 14:32:28 ]
pi_56583720
De zon schijnt!!!!! De lucht lijkt blauwer te zijn De warmte van de zonnestralen en de energie lijkt even terug te keren waardoor het van de zonnige kant inzien makkelijker is

Een paar jaar geleden was het begin februari al rond de 22 graden een paar dagen, let's hope this year too Kan niet wachten op de lente en zomer, heb een chronische behoefte aan zon. Alsof de warmte van de zon dus echt mij meer in leven brengt waardoor het allemaal even rooskleuriger lijkt.
  vrijdag 8 februari 2008 @ 08:31:00 #85
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_56597145
Zo, weer terug van vakantie sinds woensdag.
Lekker een weekje naar Spanje geweest.
Een kennis van mijn vriendin's ouders heeft een man en deze is een paardenfluisteraar.
Hij traint Arabieren en verkoopt ze aan heuze sjeiks en sultans.
Tijdens de vakantie heeft hij mij erop uit genomen en mocht ik op een van zijn mooie paardjes achter hem aan hobbelen.
Dit was echt zalig en heerlijk om zo door Spanje te crossen, gezien het feit dat ik elke week hier in Nederland rondjes rij in een binnen bak!

[ Bericht 1% gewijzigd door Darkwolf op 08-02-2008 09:11:42 ]
pi_56597181
dat klinkt idd als een heeerlijke vakantie!
lekker
pi_56597507
Eens een keer iets anders dan Salou of Benidorm
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_56597570
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 09:01 schreef nokwanda het volgende:
Eens een keer iets anders dan Salou of Benidorm
morguh nok!
pi_56597665
Goeiemorgen
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_56597676
hoe is ie daar? nog plannen voor het weekend?
pi_56597677
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 08:31 schreef Darkwolf het volgende:
Zo, weer terug van vakantie sinds woensdag.
Lekker een weekje naar Spanje geweest.
Een kennis van mijn vriendin's ouders heeft een man en deze is een paardenfluisteraar.
Hij traint Arabieren en verkoopt ze aan heuze sjeiks en sultans.
Tijdens de vakantie heeft hij mij erop uit genomen en mocht ik op een van zijn mooie paardjes achter hem aan hobbelen.
Dit was echt zalig en heerlijk om zo door Spanje te crossen, gezien het feit dat ik elke week hier in Nederland rondjes rij in een binnen bak!
Dat klinkt geweldig!!
pi_56597686
En ook hier even een koessie voor de zoessie
pi_56597753
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 09:16 schreef vamperotica het volgende:
En ook hier even een koessie voor de zoessie
hihi ik wordt me wat afgekust vandaag......

maar voor jou uiteraard ook, dat 65 is er bij mij wel ingeslagen
schreef net nog in grtdojw, dat en je bevalling en de bruiloft maken het ineens toch weer anders dit jaar
pi_56597755
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 09:15 schreef draculettetje het volgende:
hoe is ie daar? nog plannen voor het weekend?
joa joa. Bent ge belbaar? Dan vertel ik het je wel aan de foon
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_56597806
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 09:21 schreef nokwanda het volgende:

[..]

joa joa. Bent ge belbaar? Dan vertel ik het je wel aan de foon
zie pm
pi_56597981
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 09:21 schreef draculettetje het volgende:

[..]

hihi ik wordt me wat afgekust vandaag......

maar voor jou uiteraard ook, dat 65 is er bij mij wel ingeslagen
schreef net nog in grtdojw, dat en je bevalling en de bruiloft maken het ineens toch weer anders dit jaar
grtdojw????
pi_56598034
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 09:36 schreef vamperotica het volgende:

[..]

grtdojw????
een topic al hier
pi_56598065
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 09:39 schreef draculettetje het volgende:

[..]

een topic al hier
Ach so... Ik heb ook even "gelucht" op het bankje in OUD... Het klinkt alleen zo raar wat er staat
pi_56598107
ik vind dat je het mooi verwoord hebt
pi_56640274
Goedemorgen....

Kuch kuch, heb de griep, hoesten, snuiten en koorts. Wankelend op de benen. Schijnt een epidemie te heersen dus ben niet de enige.

Enige lichtpunt is dat ik vroeg op was gestaan ondanks de griep, de duiven beginnen weer rond 0800 te roekoeen en dan lijkt het alsof het zomer is dus dan sta ik op. Vroege opstaan doet dan wel goed, ondanks dat ik me niet lekker voel, geestelijk valt het dus wel mee, lichamelijk is het belabberd even.
  zondag 10 februari 2008 @ 18:52:02 #101
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_56648918
ik ben ook al ziek geweest dit jaar. Bijna een week lang, dat is echt uitzonderlijk voor mij. Ik ben al bijna nooit ziek en als ik het ben is hetb innen een dag of 2 weer weg.
pi_56652365
het heerts de afgelopen tijd ook echt, bij de fysio de helft ziek, op het werk de een na de ander
ik beetje verkouden maar de ander is ook twee weken thuis geweest, wat uitzonderlijk lang voor hem is!
pi_56653135
Hier gat het langzaam wat beter.... Mn oren suizen nog behoorlijk en koppijn gaat maar niet weg....
En moe..moe.. moe!
Morgen ga ik mn afspraak maken voor een heerlijk ontspannende massage!
pi_56659102
jeuj massage!
kwil ook.....

mogguh trouwens, anders dan jij denk ik heb ik eindelijk weer is wel geslapen
  maandag 11 februari 2008 @ 08:07:57 #105
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_56659161
Verdories! Dat weekend ging ook hard zeg! En dan heb ik (behalve paardrijden en een beetje huishouden) helemaal geen flikker gedaan!

Nou ja... goedemorgen dan maar!
pi_56659174
mogguh, het was dan ook weer eens lekker weer het weekend, dan hoef je niet echt wat te doen alleen maar genieten dat de zon schijnt enzp
pi_56659206
Hoop dat het vandaag weer zo'n weertje wordt. Dan gaat de deur open en ga ik mijn keuken eens een flinke beurt geven. Ik krijg er wel echt veel energie van.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_56659214
lente schoonmaak!
pi_56659342
De lente zit iig flink in mijn bol. Maar met dat schoonmaken moet ik ook nog maar zien hoever ik kom.
Ben tegelijk ook thuis aan het werk. Dus dat maar eerst en waar mogelijk tegelijk.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_56659482
Neuj.... Nie vel geslapen... Gistermiddag even een paar uurtjes en niet eens gemerkt dat "de rest" weg was gegaan!
pi_56659490
Ik wil ook weer eens paardrijden!!

En ik MOET ook weer eens schoonmaken
pi_56659629
doe jij nou maar eerst die massage
pi_56659658
Kee
pi_56659705
ow de hulp is er ik blijf lekker nog even boven
pi_56665646
Zo, grijze haren zijn weer weggewerkt dus ik zie weer wat jonger uit

Wilde graag gaan fietsen maar ik voel me nog niet top fit, dus ik wacht nog even.
pi_56669558
omwille van persoonlijke redenen kom ik hier enkel nog lurken.

mijn broer is opgenomen in het ziekenhuis en nu krijgen ze de uitslag van het hersenfilmpje.

ze vermoeden een aanval van epilepsie. kan dat wel op je 24ste?

edit: hij komt vandaag naar huis. hij mag een lange tijd geen auto rijden.
Werewolf
pi_56669644
saraats, wat vervelend
epilepsie kan aangeboren zijn maar ook op (veel) latere leeftijd voorkomen'het kan ook 1 malig zijn
maar goed dat hij wordt gecheckt in het ziekenhuis
succes in ieder geval
pi_56677061
quote:
Op maandag 11 februari 2008 19:04 schreef draculettetje het volgende:
saraats, wat vervelend
epilepsie kan aangeboren zijn maar ook op (veel) latere leeftijd voorkomen'het kan ook 1 malig zijn
maar goed dat hij wordt gecheckt in het ziekenhuis
succes in ieder geval
ik ben heel even onder m'n ander account (wilde m'n profielen nakijken want heb e-mailadressen verwijderd maar had ze al veranderd)

maar goed, het gaat best goed met m'n broer. hij mag 6 maanden niet autorijden maar dat zei ik al eerder en op 21 maart moet hij nog een MRI laten maken.

met mij gaat het prima ondanks dat ik ongesteld ben

mijn favoriet filmpje:

BRT Leader
weet op dit moment niets te verzinnen
ik val in slaap waar ik sta
pi_56678755
fijn dat het goed gaat met je broer
hier verslapen
  dinsdag 12 februari 2008 @ 19:40:16 #120
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_56688978
quote:
Op maandag 11 februari 2008 18:58 schreef sararaats het volgende:
omwille van persoonlijke redenen kom ik hier enkel nog lurken.

mijn broer is opgenomen in het ziekenhuis en nu krijgen ze de uitslag van het hersenfilmpje.

ze vermoeden een aanval van epilepsie. kan dat wel op je 24ste?

edit: hij komt vandaag naar huis. hij mag een lange tijd geen auto rijden.
Jeetje, sterke Sara hopelijk is ie snel weer de oude.
pi_56689238
@ Sara, kwam dat opeens opzetten of was er een andere aanleiding als een ongeluk of andere soort hersenbeschadiging? Of iets dat eerder gewoon niet opgemerkt is?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_56695541
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 19:52 schreef nokwanda het volgende:
@ Sara, kwam dat opeens opzetten of was er een andere aanleiding als een ongeluk of andere soort hersenbeschadiging? Of iets dat eerder gewoon niet opgemerkt is?
dat was er ineens. ik merkte ook wel dat m'n broer er de laatste tijd moe uitzag.

maar hey, het gaat redelijk goed met hem.

en met mij gaat het ook goed. het enige dat tegensteekt is dat m'n cursus sterrenkunde volgende week gedaan is.
Werewolf
pi_56697091
Is er geen vervolgcursus? Juist nu komt het seizoen eraan dat het ook nog lekker is om's nachts met de sterren in de weer te zijn.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_56697753
mogguh
pi_56702226
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 07:39 schreef nokwanda het volgende:
Is er geen vervolgcursus? Juist nu komt het seizoen eraan dat het ook nog lekker is om's nachts met de sterren in de weer te zijn.
heb natuurlijk nog m'n werkgroepen deepsky en meteoren.
Werewolf
pi_56723636
Sara veel beterschap voor je broer Met de juiste medicatie is het goed bestrijden mocht het vaker voorkomen, weet niet hoe het precies zit en waar het mee te maken heeft. Iets met de hersens of niet?

Merk dat het vroege opstaan goed doet, iedere dag om 0800 de wekker zetten om vervolgens energierijker te zijn. Forum trekt me niet meer zo erg laatste tijd vandaar mijn afwezigheid, kan zijn dat het over een tijdje anders is maar op dit moment wil ik andere dingen doen.. Stemming lijkt wat stabieler te wezen nu ik vis-olie inneem ook, het gaat niet meer zo erg alle kanten op door de dag heen. Stemming stabieler en dan dus vanzelf ook het denken meer in de juiste richting.

Deze week, tandarts, kapper en bloedprikken gehad en morgen even met iemand naar de kroeg. Griep is ver weg nu.

Dat was de update Nu even orienteren op gebied van werk en studie en dan gamen Ben bezig met syberia, een adventure game.
pi_56723859
Ik roep lang leve de draagdoek
pi_56723955
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 11:51 schreef vamperotica het volgende:
Ik roep lang leve de draagdoek
ow daar ben ik echt blij om!
pi_56730070
En niemand valentijns-kaart ontvangen van geheime aanbidder? Ik niet dit jaar, net zoals voorgaande jaren niet, moet me meer in het publiek storten waarschijnlijk en dan zelfs nog niets ontvangen maar dat boeit me vrij weinig ook., voel me er geen minder mens door.

Ben aan het bloggen geslagen weer eens, proberen om een stuk tekst te schrijven dat in mijn ogen goed genoeg is voor de lezer, zelfs al zijn er maar weinig lezers die kijken op mijn log. Laatste log ging over de twilight zone, wanneer ik wakker word uit de depressie-droom dat dan de opwekking zo is dat ik alsnog in slaap lijk te vallen maar dan in positieve zin. Moeilijk te vatten maar ik merk dat ik in 2 soorten slaap kan verkeren, de depressieve slaap en de wakkere slaap. En dan waken tijdens de slaap.

Ben weer weg

En Vamp, wanneer gaat de baby in de kinderwagen of is die draagdoek voor thuis binnenshuis? ( ga ervan uit dat het voor de baby is en niet omdat je je arm gebroken hebt)
pi_56730179
hihi had nog gekund ja voor een arm, maar is idd voor de baby!
hier nog geen post te gezien, verwacht ook niks hoor
ik heb geloof ik voor het eerst dit jaar ook niks gestuurd
pi_56730303
Met kerst verzekerd van kaarten moet je maar denken

Tis hier wat, ik merk dat ik wakker begin te worden ( uit de depressie droom) en vanzelf het risico op doorschieten richting het drukke, alsof ik dus echt controle moet uitoefenen de hele tijd. Hyper hyper een beetje weer. Vanzelf omdat energie komt en gaat en nu komt die energie ineens weer met bergen tegelijk. ( Dan is het een zaak om er wat mee te doen) Nog steeds het idee dat het onbewust is allemaal, wie weet moet ik meer bewust worden daarvan ofzo, bewuster zodat ik meer controle heb erover, onbewuste energie en bewuste energie? Ik roep maar iets en lees het ook maar niet, brain-farts zoals Jogy altijd zegt. Tis overigens die energie in mijn hoofd zonder moodswings, en dan muziek die anders aanhoort en de wereld die anders meegemaakt wordt. Weird

Hoe gaat het met de revalidatie trouwens drac? Heb niet alles gelezen afgelopen weken.
pi_56730347
dat wel maar ook dan wil ik nog wel eens de kaarten vergeten

geloof ook dat ik er weinig over geschreven heb, laatste nieuws is dat ik ervoor op de wachtlijst sta in de nijmegen, kijken wat en of die nog wat kunnen
vooral op mn werk gaat het betr, zit nu op de 12 uur werken,

en jij ook nog wel met van alles bezig?
pi_56730478
Vooral orienteren ben ik mee bezig en het traject richting werk gaat gebeuren ergens medio 2008, krijg een nieuw team dat gaat supporten en dat duurt nog ff. Cursus schrijven even niet mee bezig geweest.

Orienteren doe ik dus uit mezelf, die begeleiding komt later maar bij die begeleiding mag of moet je ook zelf aangeven wat je wilt en waar en hoe en wat. Vrijwilligerswerk om in het ritme te komen zal het zeker eerst worden. Maar dan is het dus ook een zaak om straks die energie in juiste banen te leiden, de langere dagen en minder goed kunnen slapen en ga zo door. Niet dat ik straks weer als een gek zonder echt profijt tekeer ga hier. Bergen energie en niets ermee doen, schiet niet op.

Ben een beetje mentally disabled Maar dat komt vooral door biologische/chemische factoren in mezelf en in de natuur. ( in de natuur, de zon en seizoenen) Sommigen noemen het gestoord maar het is slechts een kleine afwijking met redelijke impact
pi_56730524
klinkt in ieder geval alsof je er goed over na hebt gedacht! en iets vanuit jezelf doen gaat makkelijker dan het verplicht opgelegd te krijgen!
en volgens mij heb je zelf je grootste valkuilen al door dus dat scheelt ook een hoop!

ben benieuwd hoe het straks zal gaan voor je!
pi_56730579
Zolang ik maar positief blijf denken ondanks alles waarmee ik achterloop. Loop dus wel wat achter op dit moment maar wie weet is een inhaalslag doen beter dan doorgaan zoals voorheen, voorheen was het niet juist dus wie weet is de kans nu om het alsnog beter te doen?. Film gezien over een alternatieve universiteit ( komedie) en daarbij werden allemaal afwijkende vakken gegeven, desorientatie, eens afwijken van waar je mee bezig bent en opnieuw beginnen. Universiteits vak, rustig denken Desorientatie genoeg gehad, dus wie weet straks de echte orientatie die bij me past?

Verplicht opgelegd krijgen inderdaad, verplicht op het werk komen is wat anders maar verplicht een richting opgeduwd worden niet. Vandaag op het nieuws gelezen dat ze mensen met problemen via het gerecht willen helpen Krijgen mensen een coach opgelegd via de wet, waar is onze vrijheid gebleven? Dan heb je wel mensen die verplicht behandeling krijgen bij ernstig wangedrag maar mensen die zich niet misdragen, die kun je toch niet verplicht behandelen?
pi_56730684
ik weet natuurlijk niet waarmee je achter loopt, maar soms even een stapje terug doen en dan later einddoelen halen kan uiteindelijk wel meer opleveren

zegt ze wijs er zichzelf ook niet altijd aan houdend
pi_56730815
Qua werkervaring sowieso, na een periode van passief thuis zitten krijg je vanzelf een cv die niet aantrekkelijk is, maar wie weet focus ik me dan op de werkgevers waar ik niet eens wil werken. ( focus me nog steeds op de werkgever waar ik voorheen naar keek)

Alsnog het idee dat er een inhaalslag gepleegd moet worden om echt aantrekkelijk te zijn voor werkgevers. Maar dat gat op de cv kan op allerlei manieren worden opgevuld, wie weet wat flexibel bezig zijn en mezelf presenteren. Vrijwillgerswerk kan dan ook vermeldt worden op een cv, en curssussen en dan is een opleiding nog mogelijk via NTI met aansluitende stage. ( Daar ben je nooit te oud voor)

Maar dan rust wat jij zegt ook, rustig stap voor stap en het overzicht houden. Overzicht verliezen betekend drama. Geen happy pills meer dus dan is het ook makkelijker nu.

Nu is het zaak om rustig te blijven. Meer zon maakt het moeilijker maar dan moet ik maar een manier vinden.
pi_56730933
Over achterlopen ook nog. Veel van de vrienden krijgen baby's en dan denk ik wel eens van, straks ben je 45 en nog zonder kinderen maar wie weet is een leven zonder kinderen mijn leven. Niet iedereen zet kinderen op deze wereld. En dan vanzelf ook de gedachte dat er ook mensen in die groep zijn die ook vrijgezel zijn al geruime tijd. Niet alleen als uitzondering zijn.

Kortom: Relatie, kinderen en werk. Maar is dat zo'n grote ramp? Ben 30 dus nog tijd genoeg, kan zomaar ineens gebeuren of niet soms?
pi_56730937
en die manier ga je gewoon ook vinden! heus echt wel!
pi_56730993
I hope so!!!!

Iedereen heeft zo zijn manier Ik via een omweg. En dan leidt een omweg misschien tot de juiste weg.

Spagetti eten nu
pi_56731041
eet smakelijk!
pi_56731274
nou de post is geweest!

nok
pi_56733060
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 17:47 schreef draculettetje het volgende:
nou de post is geweest!

nok
Have fun ermee.
Something new and blue is er alvast. Nu nog something old and borrowed
(benodigdheden voor een bruiloft: something old, something new, something borrowed, something blue)
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_56733231
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 19:13 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Have fun ermee.
Something new and blue is er alvast. Nu nog something old and borrowed
(benodigdheden voor een bruiloft: something old, something new, something borrowed, something blue)
ha ha ja die ken ik...
pi_56741057
mogguh
pi_56741221
mogguh ben je weer lekker vvroeg kwam het door een monster of een wekker van een ander?
pi_56741308
Heb de halve nacht liggen twijfelen of het er nu van onder of van boven uit wilde komen. het twijfelde zo hard dat het gewoon ergens in het midden bleef en ik hiervan dus ieder uur wel een keer wakker werd. Ik kan haast niet overgeven en daar is mijn lijf ook op ingesteld. Dit was een van die zeldzame gelegenheden waarvan ik dacht:als het nou eens gewoon zou komen dan was ik eraf.
Bleeeehhhh, waag me zelfs niet aan koffie nu. Dat wil wat zeggen
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_56741324
heb jij het virus nu ook te pakken nok?
hoop in ieder geval dat je snel opknapt, want dit lijkt me een klote gevoel
pi_56741419
Blijkbaar ja. Is echt lang geleden.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_56741445
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 07:55 schreef nokwanda het volgende:
Blijkbaar ja. Is echt lang geleden.
het is heel vervelend en heel standaard om te zeggen dat minstens de helft van nl er last ban blijkt te hebben gehad, je hoopt dan altijd dat het jou overslaat
maar wel vervelend dat het in het midden blijft hangen!
pi_56742775
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 07:18 schreef draculettetje het volgende:
mogguh ben je weer lekker vvroeg kwam het door een monster of een wekker van een ander?
combinatie van bovenstaand
pi_56742891
dat kan natuurlijk ook, bevalt de draagdoek nog steeds?
pi_56743720
yup
pi_56743741
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 07:35 schreef nokwanda het volgende:
Heb de halve nacht liggen twijfelen of het er nu van onder of van boven uit wilde komen. het twijfelde zo hard dat het gewoon ergens in het midden bleef en ik hiervan dus ieder uur wel een keer wakker werd. Ik kan haast niet overgeven en daar is mijn lijf ook op ingesteld. Dit was een van die zeldzame gelegenheden waarvan ik dacht:als het nou eens gewoon zou komen dan was ik eraf.
Bleeeehhhh, waag me zelfs niet aan koffie nu. Dat wil wat zeggen

Beterschap!
pi_56743911
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 10:26 schreef vamperotica het volgende:
yup
mooi! jij wat meer rust?
pi_56744115
Goede morgen

Nok, veel beterschap ermee!!!!!

Wekker stond op 12:00 dus ik naar beneden en was het 0700. Ben maar opgebleven.

Sinds maanden gaat hier iedere dag de telefoon vaker wanneer er na het opnemen de verbinding verbroken wordt, gaat zeker al een half jaar tot jaar zo. Onbekende nummers altijd die niet te traceren zijn. Ben op de site van tele2 gaan kijken en dan schijnt het te kunnen liggen aan het netwerk, dat er nog fouten zijn waardoor die spooktelefoontjes naar voren komen. Tele 2 ontkent het vervolgens en toen een anonieme medewerker van tele2 op het forum van tele2 die het deed bevestigen dat het aan tele2 ligt. ( logisch dat tele2 het ontkent, slechte reclame als iets niet klopt in het netwerk)

Schijnt ook te kunnen zijn dat het van die bureaus zijn die iets proberen aan te smeren en dat een automaat doet bellen en wanneer een medewerker niet achter zijn bureau zit dat er dan ook verbroken wordt. Typisch is het dan ook dat het in het weekend niet naar voren komt alleen door de week.

In het laatste geval iemand die lastig aan het vallen is, maar dat weet je nooit bij onbekende nummers die je niet kunt terug bellen. Dan zou je de provider moeten inschakelen of niet? De provider kan de nummers wel traceren maar of ze dat doen is dan een tweede. Wie weet eens naar tele2 mailen of ze kunnen zien wat het nummer is en dan terug bellen. Krijg je een enquete bureau aan de lijn of een individu

[ Bericht 5% gewijzigd door Topspin op 15-02-2008 10:47:54 ]
pi_56747255
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 10:34 schreef draculettetje het volgende:

[..]

mooi! jij wat meer rust?
Nu moek vanalles ïn halen" natuurlijk! wasmand ziet er weer net uit als vóór de bevalling
pi_56748633
hmmm daarna wel meer rust nemen hoor!
afspraak massage al staan?
  Moderator vrijdag 15 februari 2008 @ 22:53:22 #159
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_56761534
Wat is het rustig hier

Goedeavond allemaal

Topspin, hoe gaat het?

Sara, nog druk sterren aan het kijken?
pi_56764359
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 22:53 schreef senesta het volgende:
Wat is het rustig hier

Goedeavond allemaal

Topspin, hoe gaat het?

hoi senesta

vandaag niet. ben druk bezig met een verhaal

ben ook volop aan het inpakken voor de nakende verhuis. moet niet zoveel meepakken want het is maar voor 2 weken.
Werewolf
pi_56765783
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 22:53 schreef senesta het volgende:
Wat is het rustig hier

Goedeavond allemaal

Topspin, hoe gaat het?

Hallo senesta!
Hier alles z'n gangetje, al is het nog koud het zonnetje begint te schijnen steeds en daar word ik vrolijk van!
hoe gaat het met jou?

En nok misschien al wat opgeknapt?
  zaterdag 16 februari 2008 @ 10:24:37 #162
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_56766648
mogge iedereen. Alles zijn gangetje bij iedereen?

Topspin, dat telefoneren is bijzonder irritant, als het goed is kan tele2 bij aanhoudende klachten wel traceren waar vandaan gebeld wordt. Gewoon eens informeren!
  Moderator zaterdag 16 februari 2008 @ 11:39:06 #163
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_56767576
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 01:25 schreef sararaats het volgende:

[..]

hoi senesta

vandaag niet. ben druk bezig met een verhaal

ben ook volop aan het inpakken voor de nakende verhuis. moet niet zoveel meepakken want het is maar voor 2 weken.
Leuk!
Of niet?

Wat ga je doen?
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 08:02 schreef draculettetje het volgende:

[..]

Hallo senesta!
Hier alles z'n gangetje, al is het nog koud het zonnetje begint te schijnen steeds en daar word ik vrolijk van!
hoe gaat het met jou?

En nok misschien al wat opgeknapt?
Heerlijk he dat zonnetje, ik heb ook zo'n zin in het voorjaar weer, lekker in de tuin werken en zitten, de was weer lekker buiten drogen
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 10:24 schreef Metro2005 het volgende:
mogge iedereen. Alles zijn gangetje bij iedereen?

Topspin, dat telefoneren is bijzonder irritant, als het goed is kan tele2 bij aanhoudende klachten wel traceren waar vandaan gebeld wordt. Gewoon eens informeren!
Hier gaat het verder wel zijn gangetje, wel zijn we echt allemaal verkouden hier nog steeds
Maar verder gaat het lekker

Joey word volgende week 10!! best gek hoor, ik ben moeder van een jongen van 10
Ik kan dat nog steeds verbazend vinden

Gaan jullie nog leuke dingen doen van het weekend?
pi_56767883
ja de verkoudheid enzo houdt lang aan....

hier niet echt plannen, heb een verjaardag vanmiddag maar meer heb ik niet in de planning staan!
  Moderator zaterdag 16 februari 2008 @ 11:58:58 #165
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_56767942
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 11:56 schreef draculettetje het volgende:
ja de verkoudheid enzo houdt lang aan....

hier niet echt plannen, heb een verjaardag vanmiddag maar meer heb ik niet in de planning staan!
Ik ga zometeen alvast het kadootje voor Joey halen, hij is eigenlijk pas volgende week jarig maar goed
pi_56767994
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 11:58 schreef senesta het volgende:

[..]

Ik ga zometeen alvast het kadootje voor Joey halen, hij is eigenlijk pas volgende week jarig maar goed
altijd goed om alvast op pad te gaan!

als ik dan bij vamp kijken is de oudste 11, wordt alweer 12
wat worden ze dan groot ineens he. 10 is ook al zo'n mijlpaal
  Moderator zaterdag 16 februari 2008 @ 12:05:07 #167
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_56768053
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 12:01 schreef draculettetje het volgende:

[..]

altijd goed om alvast op pad te gaan!

als ik dan bij vamp kijken is de oudste 11, wordt alweer 12
wat worden ze dan groot ineens he. 10 is ook al zo'n mijlpaal

Ja, echt enorm, hij word ook echt lang, ik denk dat we nog 1,5 kop schelen
Maar ook wel heel erg leuk, ik heb ook hele andere gesprekken met hem nu, tof hoor
pi_56768148
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 12:05 schreef senesta het volgende:

[..]

Ja, echt enorm, hij word ook echt lang, ik denk dat we nog 1,5 kop schelen
Maar ook wel heel erg leuk, ik heb ook hele andere gesprekken met hem nu, tof hoor
zo heeft elke fase weer z'n charmes!
pi_56770449
Hallo

Lang niet meer gezien hier Senesta

Net een aflevering van de simpsons gezien en heb 30 minuten aan een stuk door moeten lachen. Dinsdag langs de mediamarkt, denk dat ik de boxset ga aanschaffen. Gegarandeerd vermaak iedere episode.
pi_56772258
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 11:39 schreef senesta het volgende:

[..]

Leuk!
Of niet?

Wat ga je doen?
ik verhuis naar Duitsland.
Werewolf
  Moderator zaterdag 16 februari 2008 @ 16:32:40 #171
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_56772422
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 14:26 schreef Topspin het volgende:
Hallo

Lang niet meer gezien hier Senesta

Net een aflevering van de simpsons gezien en heb 30 minuten aan een stuk door moeten lachen. Dinsdag langs de mediamarkt, denk dat ik de boxset ga aanschaffen. Gegarandeerd vermaak iedere episode.
Ik ben ziek geweest en mijn internet is een tijdje stuk geweest
Heb je me gemist?
  Moderator zaterdag 16 februari 2008 @ 16:33:10 #172
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_56772435
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 16:23 schreef sararaats het volgende:

[..]

ik verhuis naar Duitsland.
Jemig, wat ga je daar doen?
pi_56772598
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 16:32 schreef senesta het volgende:

[..]

Ik ben ziek geweest en mijn internet is een tijdje stuk geweest
Heb je me gemist?
Vroeg me al af waar je rondhing dus ja ik mistte je wel een beetje hier

Heb de film van de simpsons kunnen vinden via yabnews, film moet nog uitgebracht worden en dan wordt het straks lachen Hoe die serie in elkaar zit is echt niet normaal, hoe het getekend is en de gesprekken die gevoerd worden en sowieso de rest van de hilarische inhoud, ben dus behoorlijk nieuwsgierig waar de film over gaat, maar vaak gaat het alleen over onzin. Kan het niet uitleggen wat ik er nu zo lachwekkend aan vindt maar in ieder geval kreeg ik net even kaakpijn van het lachen en dan doet dat lachen erg goed

Wilde al als signature nemen " An episode simpsons a day, keeps the docter away". Lachen als beste medicijn tegen alle zorgen.

Denk dat ik ga verzamelen van the simpsons van dvd's en wie weet andere dingen, sommige zaken wil ik als collectie opbouwen maar eerst eens kijken of ik na 2 seizoenen nog steeds erom kan lachen. Denk het wel Maar dan zal ik seizoen 18 moeten bekijken, ondertussen zijn ze al bij seizoen 18 en dan telt ieder seizoen rond de 20 afleveringen. In totaal dus bijna 400 aflevering bij elkaar te kijken. Tis dan een voorrecht dat ik nu pas met simpsons bezig ben....400 aflevering in het vooruitzicht , voorheen keek ik er niet na omdat ik er geen aandacht aan schonk.

Southpark kon ik vroeger in een deuk om liggen maar dat trekt me niet meer zo heel erg nu. Het karakter Homer Simpson is niet te evenaren

[ Bericht 3% gewijzigd door Topspin op 16-02-2008 16:48:01 ]
pi_56773162
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 16:33 schreef senesta het volgende:

[..]

Jemig, wat ga je daar doen?
weet ik nog niet maar ga daar zeker niet stilzitten
Werewolf
pi_56773733
homer simpson, da's lang geleden.....
pi_56774034
Hoi allemaal. Hier al een beetje beter. Nog wat slapjes.

@Topspin: Familyguy is ook verschrikkelijk leuk. Is ook zoiets als The Simpsons en South Park
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_56774050
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 18:01 schreef nokwanda het volgende:

@Topspin: Familyguy is ook verschrikkelijk leuk. Is ook zoiets als The Simpsons en South Park
fijn dat het weer wat beter gaat nok! nog ff bijkomen en aansterken het weekend
pi_56775842
Familyguy heb ik inderdaad over gehoord nok maar nog niet eerder gezien, denk dat ik daar ook eens mijn oog op laat vallen.

Ben nu bezig met mediaplayer te installeren die alle bestanden aankan dus zometeen kijken maar. Mediaplayer scant ook op virussen en geeft aan dat ik minstens 5 wormen heb en nog een trojan en nog wat meer. Laatste maand de virusscanner niet geupdate en dan krijg je vanzelf ellende

Even alle zooi eraf gooien als het lukt en morgen meteen even nieuwe virusscanner installeren. Vroeg me al af waarom mijn pc zo traag is de laatste tijd.

Nu weer weg, simpsons kijken Heb mezelf getrakteerd op een paar heineken omdat het zaterdag is

Duidelijk dus een griepepidemie, in de kroeg gisteren hadden de mensen het er ook al over en het stond op nu.nl ook. Best vreemd dat zoiets ineens in de lucht zit.
  Moderator zaterdag 16 februari 2008 @ 20:03:37 #179
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_56776531
Tot later, Topspin
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 17:17 schreef sararaats het volgende:

[..]

weet ik nog niet maar ga daar zeker niet stilzitten
Ik ben benieuwd, heel veel sterkte met verhuizen in ieder geval
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 18:01 schreef nokwanda het volgende:

Gelukkig dat je weer wat opknapt
pi_56798065
vandaag heerlijk een ronde (voor hem wandeling) gemaakt langs busloo! 2 uur over gedaan, het was echt schitterend weer!
pi_56853046
Wat is het wer druk hier!
  Moderator woensdag 20 februari 2008 @ 08:46:30 #182
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_56853791
Iedereen heeft het druk denk ik
pi_56854307
Heb een vrije dag en ben dus druk aan het werk
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_56854308
ik ben nog steeds geveld door de buikgriep

bah, ik hoop dat ik genezen ben als ik naar Ober-Sensbach vertrek
Werewolf
pi_56854326
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 06:18 schreef vamperotica het volgende:
Wat is het wer druk hier!
ik lag op dat tijdstip echt nog wel in mn bedje!
  woensdag 20 februari 2008 @ 13:48:15 #186
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_56859187
Ik ben druk op mijn werk de laatste tijd dus weinig tijd voor fok
pi_56864735
maar idd tis hier wel rustig
wat spoken jullie allemaal uit.....

nok al beter?
pi_56866410
hoi draculettetje

ik ben nog aan het uitzieken.
Werewolf
pi_56870172
jij had het ook al te pakken! beterschap

hoe is het met je broer?
pi_56871856
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 17:39 schreef draculettetje het volgende:

nok al beter?
Jawel. Stuk beter.
Vandaag eigenlijk vrij, dus alleen 's ochtends en net iets aan werk gedaan en daartussen naar een kinderverjaardag geweest. Dochter van vriendin werd 3. Niks voor mij, zo tussen de peutertjes, maar wel gezellig voor een dagje. Ik heb ze liever een op een.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_56872014
gelukkig! je klonk goed beroerd
pi_56872258
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 22:15 schreef draculettetje het volgende:
gelukkig! je klonk goed beroerd
Het bleef gelukkig bij maar twee dagen echt ziek en een paar dagen wat slapjes. Ik ben niet zo heel erg van het uitzieken. Als ik wat te doen heb wat dan te behappen is voel ik me veel sneller weer helemaal lekker.
Dus vrijdag niet gewerkt, rustig weekend gevierd en maandag weer lekker thuis aan de slag gegaan. Gister voor werk weer eens gezellig het land door. Dat is ook echt leuk. Samen in de auto, lekker lullen over van alles en af en toe hard de muziek aan. Op weg naar de ene client bij een andere client, die een broodjeszaak heeft, lekker eten en na de afspraak weer terugkarren op dezelfde manier. Heerlijk gewoon.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_56872375
klink idd erg lekker! maken de afwisseling ook leuk zulke dagjes!
pi_56872469
Jaaaa, en sommige clienten zijn ook zo
Bij die broodjeszaak bijvoorbeeld; ik weet niet wat ik voor haar heb gedaan dat ze zo blij met me is, maar we werden helemaal vol gepropt met lekkers en kregen lekkers en een knuf en dikke zoen mee naar huis
Daar word je toch helemaal warm van.
Dat je daarna dan een kloteclient hebt die nooit iets goed genoeg vindt maakt dan ook heel wat minder uit.
Dan denk ik: ach... zucht, laat ook maar, en hou ik toch dat gevoel van even ervoor.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_56872531
en zo heft het een het ander weer op!
da's fijn......
wij hebben er op het werk ook zo 1, die is er maar geloof 2x, maar die komt dan naar je toe: ik vind jou geweldig
hele dag kan niet meer stuk
pi_56873115
Qua werk kan het allemaal niet meer stuk gewoon.
En de rest loopt ook goed. Nu nog dat contract waterdicht krijgen voor die twee dagen. daar zit ik echt op te wachten. Dan ben ik echt helemaal in mijn knollentuin.
En nu naar bedje
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_56873185
ik ook naar bedje

tot later
pi_56873893
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 21:16 schreef draculettetje het volgende:
jij had het ook al te pakken! beterschap

hoe is het met je broer?
die had ook de buikgriep. iedereen bij ons thuis had het.

hij heeft geen aanval meer gehad maar hout vasthouden.
Werewolf
pi_56877739
goede morgen allemaal!

ik snap even niet wat maar hout vasthouden is? nog in het ziekenhuis bedoel je dat?
pi_56877973
Goed om te horen dat het lekker gaat op je werk nok

Hier gaat alles ook verder wel lekker maar erg druk de laaste tijd, veel werkdruk nog steeds en 's avonds ben ik regelmatig gewoon lekker wat anders aan het doen dan achter de pc hangen.
Ben momenteel bezig met een boek: The secret of the secret waarin dieper ingegaan wordt over de zin en onzin van de film 'the secret'
Het boek begon best interessant, goede afweging tussen gezond verstand en spirituele bedoelingen maar begint nu een beetje de sceptische kant op te gaan, alsof er helemáál niks meer van waar zou zijn, dat vind ik wel jammer.
pi_56877991
als in: knock on wood
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_56878145
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 08:55 schreef nokwanda het volgende:
als in: knock on wood
ben geloof nog niet helemaal wakker
pi_56878238
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 17:39 schreef draculettetje het volgende:

nok al beter?
Gister met de oudste 2 en kleinste man op stap geweest...
Eerst naar de markt, toen naar de stad en 's avonds met Dochterlief weer op scholenjacht...

En natuurlijk is de school die mama het "beste" lijkt niet echt favoriet
pi_56878257
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 09:14 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Gister met de oudste 2 en kleinste man op stap geweest...
Eerst naar de markt, toen naar de stad en 's avonds met Dochterlief weer op scholenjacht...

En natuurlijk is de school die mama het "beste" lijkt niet echt favoriet
nog steeds die waar wij ook zijn geweest?
pi_56878315
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 09:15 schreef draculettetje het volgende:

[..]

nog steeds die waar wij ook zijn geweest?
ook en Mil Hill geloof ik... En WII vond ze veel te groot, maar het lessenaanbod is er wel leuk natuurlijk
pi_56878351
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 09:18 schreef vamperotica het volgende:

[..]

ook en Mil Hill geloof ik... En WII vond ze veel te groot, maar het lessenaanbod is er wel leuk natuurlijk
nog nagevraagd van de mee draai dagen?
alles maar ff op een rijtje zetten....
pi_56878470
Yup... Volgende week meeloopdag op t Mill Hill... Week daarna op t WII en cobbenhage kan ze bellen om "zomaar" eens te komen kijken.... Nou ff kijken of ik 'r zo ver kan krijgen dat ook op t Odulphus te doen..... Volgende week ook nog open avond van 't Theresia...
pi_56878624
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 09:28 schreef vamperotica het volgende:
Yup... Volgende week meeloopdag op t Mill Hill... Week daarna op t WII en cobbenhage kan ze bellen om "zomaar" eens te komen kijken.... Nou ff kijken of ik 'r zo ver kan krijgen dat ook op t Odulphus te doen..... Volgende week ook nog open avond van 't Theresia...
Wat is het advies?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_56878885
Havo advies... mijn "voorkeur" gaat uit naar een school wat een beetje in het midden van pas en moi ligt... Omdat ze graag straks 1 week daar en 1 week hier is... Het is een heerlijk oud gebouw...Beetje kloosterachtig met heerlijke nisjes en trappetjes overal... je bent er welkom met Havo en hoger... leuk lesprogramma en ook een fijn "sociaal" programma...
pi_56879441
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 09:53 schreef vamperotica het volgende:
Havo advies... mijn "voorkeur" gaat uit naar een school wat een beetje in het midden van pas en moi ligt... Omdat ze graag straks 1 week daar en 1 week hier is... Het is een heerlijk oud gebouw...Beetje kloosterachtig met heerlijke nisjes en trappetjes overal... je bent er welkom met Havo en hoger... leuk lesprogramma en ook een fijn "sociaal" programma...
Kan ik me helemaal voorstellen.
Maar weet je.... fijn dat kinderen mogen meebeslissen, maar het veto ligt wel bij de ouders.
Als dat EN de meest praktische plek is EN de best wenselijke sociale plek, dan is dat zo.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_56880146
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 10:23 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Kan ik me helemaal voorstellen.
Maar weet je.... fijn dat kinderen mogen meebeslissen, maar het veto ligt wel bij de ouders.
Als dat EN de meest praktische plek is EN de best wenselijke sociale plek, dan is dat zo.
Ja, klopt.... Maar als het de school is die als laatste op dr lijstje komt te staan.... Ze moet zich er ook zelf thuis voelen....
pi_56880528
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 10:59 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Ja, klopt.... Maar als het de school is die als laatste op dr lijstje komt te staan.... Ze moet zich er ook zelf thuis voelen....
goed van die meeloop dagen! kan ze beter sfeer proeven!
gaat dat van om de week binnenkort dan in of echt na de zomervakantie....
pi_56882615
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 08:31 schreef draculettetje het volgende:
goede morgen allemaal!

ik snap even niet wat maar hout vasthouden is? nog in het ziekenhuis bedoel je dat?
nee hij is thuis.

zoek even de betekenis. is een typisch Belgische uitspraak
Werewolf
pi_56884011
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 11:18 schreef draculettetje het volgende:

[..]

goed van die meeloop dagen! kan ze beter sfeer proeven!
gaat dat van om de week binnenkort dan in of echt na de zomervakantie....
Yup....
Denk na of in de zomervakantie
pi_56892802
zal wel wennen worden! gaat ander minimonster dan meteen meedoen?
pi_56901254
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 21:07 schreef draculettetje het volgende:
zal wel wennen worden! gaat ander minimonster dan meteen meedoen?
Da week nognie... is aande ene kant wel makkelijker, aan de andere kant misschien lekker om het dan laatste jaar basisschool op de vertrouwde manier af te sluiten
pi_56904643
quote:
Op vrijdag 22 februari 2008 10:20 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Da week nognie... is aande ene kant wel makkelijker, aan de andere kant misschien lekker om het dan laatste jaar basisschool op de vertrouwde manier af te sluiten
idd niet aangedacht
pi_56946457
Goede middag.

Ben nog steeds levend Merk dat ik wakkerder word nu de lente aanbreekt, gedachtes stromen weer wat richting de juiste kant met af en toe een hapering terug. Ik vergeleek het met de knoppen van bladeren die uitspringen, en dan in de winter dat het ingetogen is. Alsof het weermannetje naar buiten komt Biologisch vatbaar dus, en dan nu zaak om slaap in de gaten te houden en sowieso te peilen hoe het gaat met gedachtes en energie plus het doen.

Meer doen buiten de deur is het ook nu, gaat makkelijker de laatste tijd. Ervaar minder stress in winkels, cafe's op straat en overal.
pi_56951816
Tof TS. Blij dat je eindelijk weer kunt gaan leven en de wereld weer kunt zien zonder overmaat aan stress.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_56952042
idd wat nok zegt! Het is je dan ook zeer gegund!
pi_57004239
Danke

Ben erachter gekomen dat je maar beter kunt ondernemen inplaats van denken, steeds naar binnen kijken om te zien wat er te veranderen valt werkt niet want dan wordt het van kwaad tot erger. 1 foute gedachte zien zorgt voor 10 nieuwe foute gedachtes alsof het zichzelf vermenigvuldigd.

Afleiding zoeken is het sleutelwoord.

Vannacht gedroomd dat ik aan het schilderen was. Een zwart vel karton dubbelgevouwen tot een kaart en toen een zon en een groene plant erop geschilderd. Wie weet een teken dat ik me bezig moet houden met schilderen om zo te komen tot het uitdrukken van mezelf inplaats van met woorden? Er zijn hier ook niet veel woorden meer over na al die woorden op papier en op het scherm.
pi_57004294
ik heb vanaf dinsdag een heuse en nieuwe werkplek!
pi_57004320
vertel!!
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_57004338
en oowwww, ik heb vanaf maandag een heuse fulltime aanstelling
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_57004418
en whiehoe wat zijn wij goed bezig!

ik kom bij p&o afdeling vrijwilligers
daar de administratieve taken van afhandelen maar uiteindelijk de vrijwilligers ook op de juiste plek matchen ....
dinsdag hoor ik het precies hoe en wat
pi_57004468
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 08:57 schreef draculettetje het volgende:
en whiehoe wat zijn wij goed bezig!

ik kom bij p&o afdeling vrijwilligers
daar de administratieve taken van afhandelen maar uiteindelijk de vrijwilligers ook op de juiste plek matchen ....
dinsdag hoor ik het precies hoe en wat
ah, leuke taak die een beroep doet op je emphatisch vermogen, dat heel groot is, maar niet zoveel dat je er emotioneel zwaar door geraakt wordt.
Mij lijkt dat dat wel goed voor je is en dat je dat wel aankunt
hoeveel uren?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_57004495
en ja, we zijn idd erg goed bezig.
Het gekke is dat ik met al deze drukte maar een ding heb waarvan ik zeg: dat voelt als een aanslag op mijn tijd. Dat is mijn dansles op vrijdagavond om 21.00 uur.
Heb ik op vrijdagavond de hele week gewerkt. Dan wil ik lekker thuis zitten of naar het vrijdagmiddagcafe of met lover de hort op. Maar nee.... dan moet ik zweten en ook nog danspassen in mijn hoofd stampen. Daar is dan gewoon geen ruimte meer voor in mijn kop. Dus ik maak deze cursus af en daarna doe ik het niet meer.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  Moderator woensdag 27 februari 2008 @ 09:18:45 #228
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_57004646
quote:
Op zondag 24 februari 2008 18:19 schreef nokwanda het volgende:
Tof TS. Blij dat je eindelijk weer kunt gaan leven en de wereld weer kunt zien zonder overmaat aan stress.
Daar sluit ik me helemaal aan.
En wat een hoop leuke nieuwtjes op werkgebied hier, dat klinkt allemaal goed

Oh en goedemorgen, iemand een ?
pi_57004717
lekker
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_57004849
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 09:18 schreef senesta het volgende:

[..]

Daar sluit ik me helemaal aan.
En wat een hoop leuke nieuwtjes op werkgebied hier, dat klinkt allemaal goed

Oh en goedemorgen, iemand een ?
koppie thee lekker!
pi_57004873
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 09:02 schreef nokwanda het volgende:

[..]

ah, leuke taak die een beroep doet op je emphatisch vermogen, dat heel groot is, maar niet zoveel dat je er emotioneel zwaar door geraakt wordt.
Mij lijkt dat dat wel goed voor je is en dat je dat wel aankunt
hoeveel uren?
in ieder geval voor 12 uur maar als het goed is met mogelijkheid tot opbouw, ook dat hoor ik dinsdag
pi_57004888
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 09:05 schreef nokwanda het volgende:
en ja, we zijn idd erg goed bezig.
Het gekke is dat ik met al deze drukte maar een ding heb waarvan ik zeg: dat voelt als een aanslag op mijn tijd. Dat is mijn dansles op vrijdagavond om 21.00 uur.
Heb ik op vrijdagavond de hele week gewerkt. Dan wil ik lekker thuis zitten of naar het vrijdagmiddagcafe of met lover de hort op. Maar nee.... dan moet ik zweten en ook nog danspassen in mijn hoofd stampen. Daar is dan gewoon geen ruimte meer voor in mijn kop. Dus ik maak deze cursus af en daarna doe ik het niet meer.
dan heb je daar toch weer een goede beslissing voor gemaakt
  Moderator woensdag 27 februari 2008 @ 10:00:59 #233
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_57005313
Klinkt allemaal goed zeg.
Kun je niet op een andere avond/tijd eventueel door dansen als je het echt leuk vind, Nok?
pi_57005440
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 10:00 schreef senesta het volgende:
Klinkt allemaal goed zeg.
Kun je niet op een andere avond/tijd eventueel door dansen als je het echt leuk vind, Nok?
Niet met deze groep. Die hebben alleen op de vrijdag ruimte. De danslessen zouden eerst op dinsdagavond zijn, maar werden verplaatst naar de vrijdag.
En ach.... zo erg is dat niet hoor. Dan volg ik deze dansles niet. Heb het druk genoeg, lijkt me zo
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_57005459
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 09:33 schreef draculettetje het volgende:

[..]

in ieder geval voor 12 uur maar als het goed is met mogelijkheid tot opbouw, ook dat hoor ik dinsdag
Ben benieuwd naar dinsdag dan. Hoor het wel
Heb je er zin in?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_57005952
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 10:09 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Ben benieuwd naar dinsdag dan. Hoor het wel
Heb je er zin in?
ja heb er zin in! wel spannend ook allemaal!
maar goed het is weer een stap in de goede richting!
pi_57009887
Goed nieuws Nok en Drac Als het op het gebied van werken lekker gaat dan is dat al een hele stap vooruit Werk als uitdaging en afwisseling en om vrije tijd te krijgen.

Dinsdag krijg ik nieuwe coach en dan gaat het vast en zeker ook over werk in de toekomst. Hopelijk zet deze neutraal stabiele dag van vandaag door tot morgen en de rest van de week/maand/jaar. In stabiele mood is het pas echt mogelijk om structureel op te bouwen, wisselt het van dag tot dag dan is het een kaartenhuis dat ieder moment kan instorten en dan is het richting de toekomst ook niet mogelijk om iets op poten te zetten. Merk vandaag dat ik niet in mijn hoofd leef en dat is wel zo prettig, ik leef niet graag in mijn hoofd, liever erbuiten

Net even naar de winkel geweest met als uitgangspunt dat ik niet ga haasten om zo snel mogelijk thuis te zijn. Rustig op mijn gemak gedaan en dat is veel prettiger Zo snel mogelijk thuis willen zijn werkt alleen maar stress op en zo kon ik net even genieten van het weer en alles om me heen.

Kalmeren door te onthaasten is mijn motto. En dan kan ik zelfs onthaasten tijdens simpele activiteiten. Niet alles zo snel mogelijk willen afhandelen. En onthaasten in het denken door niet steeds conclusies te trekken over van alles en nog wat, van afstand bekijken en van afstand oordelen door tijd te gunnen

Ben weer weg nu, even naar buiten in de frisse lucht.
  woensdag 27 februari 2008 @ 14:46:25 #238
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_57011285
Middag iedereen
pi_57011313
hey metro hoest is het met jou?

@ ts in ieder geval succes dinsdag! ga voor je duimen
  woensdag 27 februari 2008 @ 15:17:06 #240
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_57011860
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 14:48 schreef draculettetje het volgende:
hey metro hoest is het met jou?

@ ts in ieder geval succes dinsdag! ga voor je duimen
Met mij lekker hoor. Hoe is het hier met iedereen?
pi_57016021
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 15:17 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Met mij lekker hoor. Hoe is het hier met iedereen?
hier wel lekker hoor!
  Moderator woensdag 27 februari 2008 @ 18:58:30 #242
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_57016593
Ik heb het hartstikke druk op het moment

Zeg, voor de dierenbezitters hier ook nog maar even spammen :

[actie] Kom hier je huisdier wassen!
pi_57018419
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 18:58 schreef senesta het volgende:
Ik heb het hartstikke druk op het moment

Zeg, voor de dierenbezitters hier ook nog maar even spammen :

[actie] Kom hier je huisdier wassen!
Zal best met je zieke jochie.
Beterschap voor Joey
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_57022967
joey ziek, niet ernstig hoop ik
beterschap in ieder geval
pi_57028515
Beterschap senesta.
pi_57034920
ik heb net werk aan de telefoon gehad
het is een reintegratie baan voor max een jaar, maar wel met een loonwaarde van 10 uur
van hier uit kan ik weer verder!
het klinkt wel leuk wat ze vertelt maar ik kan het nog niet onder woorden brengen, komt dinsdag wel
pi_57036429
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 14:14 schreef draculettetje het volgende:
ik heb net werk aan de telefoon gehad
het is een reintegratie baan voor max een jaar, maar wel met een loonwaarde van 10 uur
van hier uit kan ik weer verder!
het klinkt wel leuk wat ze vertelt maar ik kan het nog niet onder woorden brengen, komt dinsdag wel
Bij een andere werkgever ook?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_57036720
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 15:14 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Bij een andere werkgever ook?
nee zelfde werkgever, alleen andere afdeling
pi_57037717
ben ik weer eventjes.

kom eventjes zeggen dat ik yvonne allang niet meer online gezien heb

doe haar zeker vele groeten van mij en tot binnen 2 weken

xxx

Sara
Werewolf
  Moderator donderdag 28 februari 2008 @ 20:57:43 #250
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_57044673
Hoi Sara!

Lang niet gezien.
Ze leest hier vast mee
Volgens mij is die altijd overal
pi_57045377
kijken jullie ook naar het 6de zintuig?
  Moderator donderdag 28 februari 2008 @ 22:09:16 #252
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_57046719
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 21:30 schreef draculettetje het volgende:
Nee ik heb het nog nooit gezien
Is het wat?
pi_57047117
nou ik weet nog niet, is nu weer net op

net wel paar goede stukjes maar ook veel namen raden op een gegeven moment
  Moderator donderdag 28 februari 2008 @ 22:20:45 #254
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_57047157
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 22:19 schreef draculettetje het volgende:
nou ik weet nog niet, is nu weer net op

net wel paar goede stukjes maar ook veel namen raden op een gegeven moment
Dat snap ik inderdaad ook nooit zo goed, waarom dat zo vaag moet.
pi_57047228
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 21:30 schreef draculettetje het volgende:
Ik vermijd dat soort shit tegenwoordig.
Commerciele zooi.
Vandeweek wel weer met een vriendinnetje bij die dame gweest in Boxmeer waar ik weleens heen ga. Niet voor mezelf deze keer, maar voor een andere vriendin die niet zo goed Nederlands spreekt om te vertalen.
Die vrouw raakt het telkens weer.
Het is een stukkie rijden, maar het is wel een aanrader om echt goede handvaten te krijgen zonder dat je de keus ontnomen wordt om iets met die raad te doen. Tof mens is dat en niks cold reading
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_57047296
het staat hier toevallig op
pi_57047486
eigenlijk hoop ik een internetcafé te vinden in Duitsland
Werewolf
pi_57047618
wat me er niet van aan staat is dat het een wedstrijd element is
die mensen lopen te bewijzen dat ze het kunnen ofzo....
idd ook niet mijn ding dat programma
pi_57048058
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 22:27 schreef sararaats het volgende:
eigenlijk hoop ik een internetcafé te vinden in Duitsland
Duitsland is nou bepaald een modern land, dus dat zal wel lukken, denk je niet
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_57048318
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 22:41 schreef nokwanda het volgende:

[..]

ik moest lachen
pi_57048492
Lach maar.... ik ben nog steeds vergeten contact op te nemen met je ceremoniemeester voor mijn bevestiging
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_57048638
ow dat maakt niks uit daar hyeb je nog alle tijd voor, bovendien komt er als het goed is ooit nog een antwoordstrooke idee
pi_57049407
ah mooi.... dat geeft me nog tijd om een tent te organiseren
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_57052934
Goede morgen

De vogels fluiten om 0600 en dat betekend voor mij wakker worden en niet meer in slaap kunnen vallen omdat het overkomt alsof alles in leven is in de wereld.

Straks kroeg pakken en bijpraten met een vriend die ik iedere week tref. Lekker wat eten daar en een paar pintjes pakken en daarna weer naar huis, meestal blijf ik maar 2-3 uur en dat is voldoende.

Nu even webloggen op mijn blog, acceptatie had ik het eergisteren over. Accepteren dat de situatie zo is uitpgepakt en door acceptatie beter verder kunnen gaan. Bij niet accepteren blijf ik maar denken dat het in de soep is gelopen, accepteer ik hoe het gegaan is en blijft het daarbij dan is het makkelijker om in het heden relaxter te leven en nieuwe doelen te stellen.
pi_57052946
goed morgen allmaal!
pi_57052955
Good morning

Uitgeslapen Drac?
pi_57052962
ja hoor! idd wat eerder wakker dan ik hoef van de wekker maar dat maakt niet uit!
pi_57052984
same here, maar dat lijkt een patroon te worden. Zal wel door de griep komen.
Vandaag iig niet weer wakker om 4.44 uur. Toch mooi een uurtje later en niet op dat rare tijdstip.
Echt raar... 3x in een week om 4.44 op de klok kijken.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_57052992
ja dat lijkt me ook wel raar ja! ook zo'n typisch getal
pi_57053269
2x is toeval. 3 x niet meer
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_57053356
2 jaar geleden was ik nog bezeten van getal 4, maar toen was ieder getal iets wat me tot denken deed aanzetten. Wie weet is je biologische klok afgesteld op 4.44 Nok

Net even gedouched, verwarmingsketel is kapot dus ik moet binnen 2 minuten klaar zijn omdat het warm water maar ff aanwezig is. Kan natuurlijk koud douchen maar dat doe ik liever in de zomer.

Las net op het nieuws dat 1 op de 100 Amerikanen in de gevangenis zit en nog een bericht over injecties in Las Vegas, 40,000 mensen worden opgeroepen om zich te laten testen op hiv omdat ze met dezelfde naald hebben lopen prikken
pi_57053874
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 07:56 schreef nokwanda het volgende:
2x is toeval. 3 x niet meer
jou kennende kom je ervanzelf wel achter wat het inhoud
pi_57053926
Mogguh
pi_57053933
Zoessie.. Voicemail van 1 van de monsters nog gehoord?
pi_57053972
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 09:06 schreef vamperotica het volgende:
Zoessie.. Voicemail van 1 van de monsters nog gehoord?
ja vanmorgen
pi_57054027
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 09:09 schreef draculettetje het volgende:

[..]

ja vanmorgen
Zal ik 'm je tussen de middag (rond 12.30) even laten bellen?
pi_57054459
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 09:12 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Zal ik 'm je tussen de middag (rond 12.30) even laten bellen?
dan ben ik nog op werk, hoe laat moet ie weer naar school?
pi_57056518
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 09:36 schreef draculettetje het volgende:

[..]

dan ben ik nog op werk, hoe laat moet ie weer naar school?
13.15... En anders is ie vanmiddag om 16.00 ongeveer weer thuis
pi_57057015
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 22:41 schreef nokwanda het volgende:

[..]

mja, ik zit wel in een dorpje dat ik gemakshalve the middle of nowhere noem
Werewolf
pi_57057185
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 11:15 schreef vamperotica het volgende:

[..]

13.15... En anders is ie vanmiddag om 16.00 ongeveer weer thuis
kijk wel even wanneer ik bel,
er wordt trouwens wat opgestuurd, daar hadden ze begrepen dat hij zou terug bellen
pi_57065478
Terug van de kroeg, even 4 biertjes gedronken en tosti gegeten. Vanuit de kroeg naar buiten gekeken op de winkelstraat en mensen eens bekeken. Viel me op alsof de mensen vaak in een eigen wereldje leven, kan aan mijn gebrek aan slaap liggen maar het leek wel een boek te zijn van Stephen King als het ware. Dan noem ik het wazig hoe mensen erbij kunnen lopen, verschillende mensen allemaal op een verschillende soort wazige manier die alsnog op elkaar lijkt allemaal met eigen trekjes.

1 groot gekkenhuis
pi_57066034
reken maar dat er meer buiten lopen dan er opgesloten zitten
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_57066671

Stond echt versteld te kijken hoeveel mensen als een soort van alien rondliepen, dan noem ik het even alien omdat het afwijkt in mijn ogen van wat men menselijk noemt. Geen enkel mens is hetzelfde dus het woord mensheid is ook iets wat zo groot kan worden omschreven dat je het maar beter aliennation kunt noemen Alien dus overdreven maar bedoeld om te zeggen dat het niet allemaal 1+1 =.

Zo zag ik een compleet duffe bekende rondlopen die eruit zag alsof hij de dag van te voren 3 kratten bier gezopen had, dan zie je zo iemand buiten bij een winkel in een bak zitten zoeken waar films inliggen en daarna zie je hem met film en kauwgum-pakje compleet wazig naar buiten komen lopen Vraag me dan af welke film die persoon heeft uitgezocht en wat hem ertoe heeft aanzetten om met duffe kop de stad in te gaan en hoe zo iemand die film gaat beleven.

En dan moet ik me inhouden anders barst ik compleet in lachen uit in die kroeg. Niet uitlachen omdat zo iemand zo wazig overkomt maar simpelweg dat het zo is dat mensen wel eens met een kater of wat anders over straat lopen En dan lijkt het wel eens alsof 80 procent van de mensen een kater heeft met allerlei vage gedachtes in het hoofd.

Gesprekken die gevoerd worden in de kroeg en die ik opvang. Hoe mensen in elkaar zitten dus ook, typisch op de een of andere manier. Kan het niet omschrijven maar ik vergelijk het vaak met al die films waar je een soortgelijk iets ziet als het aankomt op dagelijkse praktijken

Johnny Depp zei in een interview van...." Ieder mens is gek, alleen kan de een er beter mee omgaan dan de ander". Mensen in inrichtingen die weten net even niet hoe ze de kunst van gekte weten te benaderen. Het is net kantje boord vaak, en val je dan van de kant dan val je vanzelf in een diepe afgrond. Dan vergelijk ik het met koorddansen of op de rand lopen op een wolkenkrabber met windkracht 20. De een functioneert net nog goed binnen de redelijke perken met veel stress en de ander zakt compleet in.

Vannacht slecht geslapen en om 0500 wakker geworden om tot 0600 te blijven liggen en vervolgens op te staan. Hoop niet dat ik de deze lente en zomer al te vaak slecht ga slapen want het kost ondanks dat het mindere slapen iets moois in werking zet veels teveel energie. Zo bouw je niets op. Het is dan wel leven in een soort van andere dimensie door minder slaap maar het is steeds blijven roeien tegen de stroming in.

Genoeg nu, tijd voor muziek en even nieuws lezen. Volgende keer als ik moet bloedprikken vraag ik eens hoe ze het daar aanpakken met schone naalden, niet omdat ik denk dat ze met vuile naalden prikken maar zomaar om te weten wat hun protocol is als het aankomt op veiligheid. Wat de voorschriften dus zijn ook. Uit nieuwsgierigheid.

[ Bericht 5% gewijzigd door Topspin op 29-02-2008 19:05:02 ]
pi_57066942
Ik ben een beetje hyper weer Verdomde kikkers, vogels, duiven en langere dagen plus uitschietende bomen en planten ook Verdomde biologie en chemie en verdomde wereld waar het kan vriezen en dooien Het is niet alleen de kikkers, vogels, planten, dieren en de zon, het lijkt wel iets te zijn wat verder gaat, de tijd die ermee te maken heeft, de tijd van het jaar en ga zo door. Weet het niet. Ze zeggen het me vaker, de artsen zeggen het ook, volle maan is aangetoond zelfs door doktoren en nog meer. Tis niet verzonnen en paranormaal, het is wetenschappelijk en dat maakt het tot een feit dat ik niet ziek in de kop ben maar ziek in het lichaam. Wie weet is de natuur wel ziek aangelegd Wie weet is het niet ziek maar natuurlijk? Ziek is een groot woord maar ik ga nu echt weg. Kan zijn dat ik niet ziek ben maar gewoon even heftiger reageer op winter richting lente.

Beter dan depressief denk ik maar. Zolang ik geen 9 nachten wakker blijf is het goed Weet ondertussen beter in te schatten hoe ik moet handelen en reageren en dat ik moet kalmeren. Zelfs al is het afhankelijk zijn van de natuur, alsnog valt er zelf wat aan te doen na ervaring door de jaren heen.

Nu echt weg

Het is gebrek aan slaap, nothing more. Insomnia luisteren zometeen even.
pi_57080916
Goed geslapen vannacht en meteen een compleet ander besef en veel rustiger en ontspannender. Alsof slapen alles laat berusten.

Dinsdag op gesprek en dan ga ik aankaarten dat ik een huisje op mezelf wil, afgelopen jaren was het even niet mogelijk door al die hectiek maar laatste tijd gaat het beter en dan wil ik natuurlijk een plek hebben voor mezelf.

Heb al een appartement op het oog waar het best okey is. Moet wel kijken hoe ik het ga regelen met geld om aanschaffen van spullen.

Stap voor stap aanpakken dan maar

In ieder geval doet het goed om een nieuw doel te hebben.

En wie weet zorgt dat nieuwe doel wel voor nieuwe doelen, dat een nieuwe omgeving van wonen dus ook zorgt voor nieuwe impulsen. Kan nog altijd vaker bij ouders langs gaan als ik wil dus op dat gebied veranderd niet alles.

Zei al voor de grap tegen ouders, als ik niet tegen het alleen zijn kan daar dan ga ik gewoon de hele dag bij jullie hangen om alleen 's avonds te slapen daar

[ Bericht 25% gewijzigd door Topspin op 01-03-2008 14:22:22 ]
pi_57085522
En nog even een update hier

400 euro huur ongeveer daar voor de kleinere woning ( grotere woning is me te groot in mijn uppie), krijg 220 euro huurtoeslag dus betaal netto 180 euro per maand exclusief servicekosten en dan komt gas water en licht nog erbij.

Heb het niet super ruim qua inkomen maar kan het dus wel permiteren en dat is dan super.

Heeft allemaal geen haast maar ik heb iets om naar toe te werken, voordelen ervan is zeker meer rust omdat de nieuwe omgeving niet geassoscieerd wordt met bank hangen in depressieve mood en de rest van alles. Een schone verse lei en een vluchtoord als ik complete rust wil.

Was nog aan het denken aan eventueel werk en volgens mij is postbode iets voor mij, ineens was ik het beroep postbode aan het romantiseren omdat je sowieso geen cv hoeft te laten zien met 100000 regels werkervaring van afgelopen jaren en daarbij de buitenlucht en beweging plus een soort van onbezorgd werk ondanks dat je goed moet opletten waar je de post ingooid.

Wie weet de nadelen van regen, gladde wegen, en hete zomers ( de agressieve honden niet te vergeten ) maar goed, daar raak je op een gegeven moment ook tegen bestand
  woensdag 12 maart 2008 @ 11:51:51 #287
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_57324730
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 22:30 schreef draculettetje het volgende:
wat me er niet van aan staat is dat het een wedstrijd element is
die mensen lopen te bewijzen dat ze het kunnen ofzo....
idd ook niet mijn ding dat programma
Toch vind ik het best een leuk programma. Heel bizar hoe goed sommige mensen echt zijn en hoe ontzettend door de mand anderen vallen
Komt morgen weer. Het mag dan wel commercieel zijn , toch vind ik het best leuk om te zien
pi_57367722
ik heb het gister niet gekeken
en het eigenlijk ook niet gemist
  Moderator zaterdag 15 maart 2008 @ 11:59:19 #289
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_57392956
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 18:02 schreef Topspin het volgende:
En nog even een update hier

400 euro huur ongeveer daar voor de kleinere woning ( grotere woning is me te groot in mijn uppie), krijg 220 euro huurtoeslag dus betaal netto 180 euro per maand exclusief servicekosten en dan komt gas water en licht nog erbij.

Heb het niet super ruim qua inkomen maar kan het dus wel permiteren en dat is dan super.

Heeft allemaal geen haast maar ik heb iets om naar toe te werken, voordelen ervan is zeker meer rust omdat de nieuwe omgeving niet geassoscieerd wordt met bank hangen in depressieve mood en de rest van alles. Een schone verse lei en een vluchtoord als ik complete rust wil.

Was nog aan het denken aan eventueel werk en volgens mij is postbode iets voor mij, ineens was ik het beroep postbode aan het romantiseren omdat je sowieso geen cv hoeft te laten zien met 100000 regels werkervaring van afgelopen jaren en daarbij de buitenlucht en beweging plus een soort van onbezorgd werk ondanks dat je goed moet opletten waar je de post ingooid.

Wie weet de nadelen van regen, gladde wegen, en hete zomers ( de agressieve honden niet te vergeten ) maar goed, daar raak je op een gegeven moment ook tegen bestand
Wat leuk zeg, ik ben benieuwd
pi_57394968
idd topspin ik ben ook benieuwd hoor!
en hoe is het met de andere al hier?
pi_57395648
Hier goed en druk. Nu officieel fulltime aan het werk.
Verder oma overleden en maandag begrafenis. Heeft iedereen vrede mee, hoor, dus tis geen ramp.
Druk weekend voor de boeg ook. Morgen uit eten met mijn favo mensjes; dinnetje en luv, onze kinders en mijn nieuwe luv.
Is wel leuk. Ik heb haar nieuwe luv nog niet ontmoet en zij de mijne niet. Die arme mannen zijn nu helemaal nerveus Meet Tha Girlfriends. en ze weten dat we de gore details delen
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_57395695
gecondoleerd met oma nok!

het etentje klinkt als gaat gezellig worden!
met jou en luv dus nog steeds alles oke! leuk!
pi_57395769
Eigenlijk elke keer een stukje meer okay.
Grappig is dat ik deze keer degeen ben met de drukke baan en minder tijd die alles in moet passen in al bestaande structuren. Ook dat wordt steeds logischer.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_57395802
fijn om te horen in ieder geval!
en u snapt dat als luv wilt daar ook de uitnodiging voor geldt
pi_57395878
quote:
Op zaterdag 15 maart 2008 15:35 schreef draculettetje het volgende:
fijn om te horen in ieder geval!
en u snapt dat als luv wilt daar ook de uitnodiging voor geldt
leuk... eens zien of we het tot juli volhouden
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_57395909
quote:
Op zaterdag 15 maart 2008 15:41 schreef nokwanda het volgende:

[..]

leuk... eens zien of we het tot juli volhouden
maar dan weet je het alvast ha ha
  zondag 16 maart 2008 @ 11:46:39 #297
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_57410182
quote:
Op zaterdag 15 maart 2008 14:32 schreef draculettetje het volgende:
idd topspin ik ben ook benieuwd hoor!
en hoe is het met de andere al hier?
Behalve chronisch slaaptekort en druk op het werk en ook nog eens druk na het werk (klussen in huis en klussen bij een vriend van me) gaat het verder wel goed.
quote:
Op zaterdag 15 maart 2008 15:25 schreef nokwanda het volgende:
Hier goed en druk. Nu officieel fulltime aan het werk.
Verder oma overleden en maandag begrafenis. Heeft iedereen vrede mee, hoor, dus tis geen ramp.
Druk weekend voor de boeg ook. Morgen uit eten met mijn favo mensjes; dinnetje en luv, onze kinders en mijn nieuwe luv.
Is wel leuk. Ik heb haar nieuwe luv nog niet ontmoet en zij de mijne niet. Die arme mannen zijn nu helemaal nerveus Meet Tha Girlfriends. en ze weten dat we de gore details delen
Gedondoleerd
pi_57410321
Leuke typo
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  Moderator zondag 16 maart 2008 @ 12:22:01 #299
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_57410726
quote:
Op zondag 16 maart 2008 11:56 schreef nokwanda het volgende:
Leuke typo
Ja, als je het hardop zegt helemaal

Maar inderdaad gecondoleerd Nok

Je bent al een poosje druk met klussen of niet Metro?
pi_57426996
gecondoleerd Nok!

Hier een keer een weekeindje zonder EHBO achter de rug!
  maandag 17 maart 2008 @ 10:10:12 #301
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_57427312
quote:
Op zondag 16 maart 2008 11:56 schreef nokwanda het volgende:
Leuke typo
sorry. bedoelde natuurlijk gecondoleerd
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')