goed. nog 3 lessen en het zit erop.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 01:54 schreef senesta het volgende:
Sara!
Leuk je weer eens te zien en goed te horen dat het zo goed gaat met je, ik moest toevallig vanavond nog aan je denken toen ik topics aan het terug lezen was.
Hoe gaat het met je sterrenkijken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hey nok,,quote:Op zaterdag 26 januari 2008 09:14 schreef nokwanda het volgende:
Goeiemorgen.
Heul goed.quote:
als ik denk wat ik denk veeel plezierquote:Op zaterdag 26 januari 2008 09:52 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Heul goed.
Gister een lange en interessante werkdag gehad buiten Nijmegen.
Nu even huisje presentabel maken, mezelf presentabel maken en een leuk weekend tegemoet. Krijg bezoek.
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 15:31 schreef draculettetje het volgende:
[..]
als ik denk wat ik denk veeel plezier
en anders ook natuurlijk!
quote:Op zondag 27 januari 2008 12:29 schreef draculettetje het volgende:
van de week maar weer eens bellen?
Oe leuk! fijn ook dat het leuk was!quote:Op zondag 27 januari 2008 21:03 schreef nokwanda het volgende:
[..]
![]()
Vandaag was nog leuker. Optreden van EW en dansgroep in Amsterdam. Hij is goehoed
quote:Op maandag 28 januari 2008 17:53 schreef BarraCupraCuda het volgende:
tjee.,.. kan je nagaan bij de eerste ouwehoer was ik erbij
Goedzo nokje.... je kan trots zijn op die jongen! is een toppertje en word later een bekende "mark my words!"
Stel je een Bonobo voor die dat heeft en hoe blij hij daarmee isquote:Op dinsdag 29 januari 2008 06:01 schreef draculettetje het volgende:
nou heb ik nog nooit een aap met 7 pikken gezien, krijg er ook een zeer vreemd plaatje bij
Maar dat je trots was / bent dat snap ik dan wel!
gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 08:27 schreef Darkwolf het volgende:
Moggeh allemaal!
Had ik al verteld dat ik een huis heb gekocht met dinnetje?
(Vlak bij het strand!)
Staat tevens videotje online daar we van de eigenaren mochten filmen enzo.
14 april krijgen we de sleutel!
linkje dan?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 08:27 schreef Darkwolf het volgende:
Moggeh allemaal!
Had ik al verteld dat ik een huis heb gekocht met dinnetje?
(Vlak bij het strand!)
Staat tevens videotje online daar we van de eigenaren mochten filmen enzo.
14 april krijgen we de sleutel!
Correct!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 08:43 schreef draculettetje het volgende:
[..]
gefeliciteerd!
was jij niet pas verhuisd?
En dit is de video die ik gemaakt heb: KLIKKA!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 09:03 schreef nokwanda het volgende:
linkje dan?
ja hoor. ben gewoon wat in de war.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 09:14 schreef senesta het volgende:
Goedmorgen allemaal![]()
Sara, dat klinkt verdrietig, alles goed?
Da's toch ook niet voor het eerstquote:Op dinsdag 29 januari 2008 10:08 schreef sararaats het volgende:
[..]
ben alleen wat geschrokken omdat ik nu op een vrouw van in de 50 val
de vorigen waren in de 40quote:Op dinsdag 29 januari 2008 10:32 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Da's toch ook niet voor het eerst
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:46 schreef Topspin het volgende:
Ga je straks richting bejaarden
Of ga je niet verder dan 60 ?
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 18:21 schreef nokwanda het volgende:
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 18:21 schreef nokwanda het volgende:
[..]
wat is daar fout aan?
het gaat toch om de persoon en niet om de jaren. En antiek levert doorgaans ook nog meer op dan al dat moderne spul
Het kan als je rekening houdt met elkaars ontwikkelingsstadium dat weldegelijk leeftijdgerelateerd is.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 18:29 schreef Topspin het volgende:
[..]
Iemand van 30 met een vrouw van 80 lijkt me niet echt dat je zegt een gezonde balans
Maar wie weet hou ik me wel teveel aan maatschappelijke normen, maar in het bejaardentehuis gaan wonen als jong persoon
je kent mijn voorkeuren, dus je weet dat ik verstand heb van antiekquote:
ieder wat wils toch zolang het maar gezellig isquote:Op dinsdag 29 januari 2008 18:51 schreef nokwanda het volgende:
[..]
je kent mijn voorkeuren, dus je weet dat ik verstand heb van antiek
Als je schijt hebt aan de mening van anderen gaat het zeker, maar wie heeft dat zo dat ie met een bejaarde wilt lopen als jong persoon? Tuurlijk zal het voorkomen ergens in Rusland maar goed, wie weet heeft dat zijn charme wel.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 18:49 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Het kan als je rekening houdt met elkaars ontwikkelingsstadium dat weldegelijk leeftijdgerelateerd is.
Het ligt vooral aan je gezamelijke doelen. Als je kinderen wilt en dat echt een belangrijk criterium is lijkt het me niet zinnig.
nee hoor. VROUWEN zijn dan op hun top dus nu kun je je slag slaan.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:21 schreef Topspin het volgende:
Dan moet ik snel zijn, nog maar 9 jaar te gaan
ik hou je op de hoogte.....quote:Op donderdag 31 januari 2008 06:39 schreef nokwanda het volgende:
Die is dichterbij dus doe me die maar dan
Grmblquote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:23 schreef nokwanda het volgende:
[..]
nee hoor. VROUWEN zijn dan op hun top dus nu kun je je slag slaan.
Mannen schijnen op hun 20ste op die top te zijn
(niet mijn mening)
De akkoorden lukken iig alquote:Op vrijdag 1 februari 2008 22:58 schreef sararaats het volgende:
Synthesizer spelen in het donker
willen jullie even dit filmpje beoordelen aub?
Rustigquote:Op dinsdag 5 februari 2008 09:42 schreef draculettetje het volgende:
hoest hier?
Dan pas???? Oeiquote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:16 schreef nokwanda het volgende:
Een aanrader. Vrouwen schijnen op hun 40ste op hun seksuele top te zitten
Have fun!!!
quote:
die staan ook allemaal op hyves.......quote:Op dinsdag 5 februari 2008 10:51 schreef vamperotica het volgende:
goe..... geloof ik (zie ook oud thematopic.... carnaval)
Ow jaquote:Op dinsdag 5 februari 2008 10:55 schreef draculettetje het volgende:
[..]
die staan ook allemaal op hyves.......
Die zijn opquote:Op dinsdag 5 februari 2008 10:57 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hihi maakt nie uit
ik heb zin in blauwe m&m's
ghehequote:Op dinsdag 5 februari 2008 11:05 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ow, ik heb net nieuwe gehaald dan maar
morguh nok!quote:Op vrijdag 8 februari 2008 09:01 schreef nokwanda het volgende:
Eens een keer iets anders dan Salou of Benidorm
Dat klinkt geweldig!!quote:Op vrijdag 8 februari 2008 08:31 schreef Darkwolf het volgende:
Zo, weer terug van vakantie sinds woensdag.
Lekker een weekje naar Spanje geweest.
Een kennis van mijn vriendin's ouders heeft een man en deze is een paardenfluisteraar.
Hij traint Arabieren en verkoopt ze aan heuze sjeiks en sultans.
Tijdens de vakantie heeft hij mij erop uit genomen en mocht ik op een van zijn mooie paardjes achter hem aan hobbelen.
Dit was echt zalig en heerlijk om zo door Spanje te crossen, gezien het feit dat ik elke week hier in Nederland rondjes rij in een binnen bak!
hihi ik wordt me wat afgekust vandaag......quote:Op vrijdag 8 februari 2008 09:16 schreef vamperotica het volgende:
En ook hier even een koessie voor de zoessie
joa joa. Bent ge belbaar? Dan vertel ik het je wel aan de foonquote:Op vrijdag 8 februari 2008 09:15 schreef draculettetje het volgende:
hoe is ie daar? nog plannen voor het weekend?
zie pmquote:Op vrijdag 8 februari 2008 09:21 schreef nokwanda het volgende:
[..]
joa joa. Bent ge belbaar? Dan vertel ik het je wel aan de foon
grtdojw????quote:Op vrijdag 8 februari 2008 09:21 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hihi ik wordt me wat afgekust vandaag......
maar voor jou uiteraard ook, dat 65 is er bij mij wel ingeslagen
schreef net nog in grtdojw, dat en je bevalling en de bruiloft maken het ineens toch weer anders dit jaar
Ach so... Ik heb ook even "gelucht" op het bankje in OUD... Het klinkt alleen zo raar wat er staatquote:
ik ben heel even onder m'n ander account (wilde m'n profielen nakijken want heb e-mailadressen verwijderd maar had ze al veranderd)quote:Op maandag 11 februari 2008 19:04 schreef draculettetje het volgende:
saraats, wat vervelend
epilepsie kan aangeboren zijn maar ook op (veel) latere leeftijd voorkomen'het kan ook 1 malig zijn
maar goed dat hij wordt gecheckt in het ziekenhuis
succes in ieder geval
Jeetje, sterke Saraquote:Op maandag 11 februari 2008 18:58 schreef sararaats het volgende:
omwille van persoonlijke redenen kom ik hier enkel nog lurken.
mijn broer is opgenomen in het ziekenhuis en nu krijgen ze de uitslag van het hersenfilmpje.
ze vermoeden een aanval van epilepsie. kan dat wel op je 24ste?
edit: hij komt vandaag naar huis. hij mag een lange tijd geen auto rijden.
dat was er ineens. ik merkte ook wel dat m'n broer er de laatste tijd moe uitzag.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:52 schreef nokwanda het volgende:
@ Sara, kwam dat opeens opzetten of was er een andere aanleiding als een ongeluk of andere soort hersenbeschadiging? Of iets dat eerder gewoon niet opgemerkt is?
heb natuurlijk nog m'n werkgroepen deepsky en meteoren.quote:Op woensdag 13 februari 2008 07:39 schreef nokwanda het volgende:
Is er geen vervolgcursus? Juist nu komt het seizoen eraan dat het ook nog lekker is om's nachts met de sterren in de weer te zijn.
ow daar ben ik echt blij om!quote:Op donderdag 14 februari 2008 11:51 schreef vamperotica het volgende:
Ik roep lang leve de draagdoek
quote:
ha ha ja die ken ik...quote:Op donderdag 14 februari 2008 19:13 schreef nokwanda het volgende:
[..]Have fun ermee.
Something new and blue is er alvast. Nu nog something old and borrowed
(benodigdheden voor een bruiloft: something old, something new, something borrowed, something blue)
het is heel vervelend en heel standaard om te zeggen dat minstens de helft van nl er last ban blijkt te hebben gehad, je hoopt dan altijd dat het jou overslaatquote:Op vrijdag 15 februari 2008 07:55 schreef nokwanda het volgende:
Blijkbaar ja. Is echt lang geleden.
combinatie van bovenstaandquote:Op vrijdag 15 februari 2008 07:18 schreef draculettetje het volgende:
mogguh ben je weer lekker vvroeg kwam het door een monster of een wekker van een ander?
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 07:35 schreef nokwanda het volgende:
Heb de halve nacht liggen twijfelen of het er nu van onder of van boven uit wilde komen. het twijfelde zo hard dat het gewoon ergens in het midden bleef en ik hiervan dus ieder uur wel een keer wakker werd. Ik kan haast niet overgeven en daar is mijn lijf ook op ingesteld. Dit was een van die zeldzame gelegenheden waarvan ik dacht:als het nou eens gewoon zou komen dan was ik eraf.
Bleeeehhhh, waag me zelfs niet aan koffie nu. Dat wil wat zeggen
mooi! jij wat meer rust?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:26 schreef vamperotica het volgende:
yup
quote:
hoi senestaquote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:53 schreef senesta het volgende:
Wat is het rustig hier![]()
Goedeavond allemaal![]()
Topspin, hoe gaat het?
Sara, nog druk sterren aan het kijken?
Hallo senesta!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:53 schreef senesta het volgende:
Wat is het rustig hier![]()
Goedeavond allemaal![]()
Topspin, hoe gaat het?
Sara, nog druk sterren aan het kijken?
Leuk!quote:Op zaterdag 16 februari 2008 01:25 schreef sararaats het volgende:
[..]
hoi senesta
vandaag niet. ben druk bezig met een verhaal
ben ook volop aan het inpakken voor de nakende verhuis. moet niet zoveel meepakken want het is maar voor 2 weken.
Heerlijk he dat zonnetje, ik heb ook zo'n zin in het voorjaar weer, lekker in de tuin werken en zitten, de was weer lekker buiten drogenquote:Op zaterdag 16 februari 2008 08:02 schreef draculettetje het volgende:
[..]
Hallo senesta!
Hier alles z'n gangetje, al is het nog koud het zonnetje begint te schijnen steeds en daar word ik vrolijk van!
hoe gaat het met jou?
En nok misschien al wat opgeknapt?
Hier gaat het verder wel zijn gangetje, wel zijn we echt allemaal verkouden hier nog steedsquote:Op zaterdag 16 februari 2008 10:24 schreef Metro2005 het volgende:
mogge iedereen. Alles zijn gangetje bij iedereen?
Topspin, dat telefoneren is bijzonder irritant, als het goed is kan tele2 bij aanhoudende klachten wel traceren waar vandaan gebeld wordt. Gewoon eens informeren!
Ik ga zometeen alvast het kadootje voor Joey halen, hij is eigenlijk pas volgende week jarig maar goedquote:Op zaterdag 16 februari 2008 11:56 schreef draculettetje het volgende:
ja de verkoudheid enzo houdt lang aan....
hier niet echt plannen, heb een verjaardag vanmiddag maar meer heb ik niet in de planning staan!
altijd goed om alvast op pad te gaan!quote:Op zaterdag 16 februari 2008 11:58 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik ga zometeen alvast het kadootje voor Joey halen, hij is eigenlijk pas volgende week jarig maar goed
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 12:01 schreef draculettetje het volgende:
[..]
altijd goed om alvast op pad te gaan!
als ik dan bij vamp kijken is de oudste 11, wordt alweer 12
wat worden ze dan groot ineens he. 10 is ook al zo'n mijlpaal
zo heeft elke fase weer z'n charmes!quote:Op zaterdag 16 februari 2008 12:05 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja, echt enorm, hij word ook echt lang, ik denk dat we nog 1,5 kop schelen![]()
Maar ook wel heel erg leuk, ik heb ook hele andere gesprekken met hem nu, tof hoor
Ik ben ziek geweest en mijn internet is een tijdje stuk geweestquote:Op zaterdag 16 februari 2008 14:26 schreef Topspin het volgende:
Hallo
Lang niet meer gezien hier Senesta
Net een aflevering van de simpsons gezien en heb 30 minuten aan een stuk door moeten lachen. Dinsdag langs de mediamarkt, denk dat ik de boxset ga aanschaffen. Gegarandeerd vermaak iedere episode.
Jemig, wat ga je daar doen?quote:
Vroeg me al af waar je rondhing dus ja ik mistte je wel een beetje hierquote:Op zaterdag 16 februari 2008 16:32 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik ben ziek geweest en mijn internet is een tijdje stuk geweest![]()
Heb je me gemist?
fijn dat het weer wat beter gaat nok! nog ff bijkomen en aansterken het weekendquote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:01 schreef nokwanda het volgende:
Hoi allemaal. Hier al een beetje beter. Nog wat slapjes.
@Topspin: Familyguy is ook verschrikkelijk leuk. Is ook zoiets als The Simpsons en South Park
Ik ben benieuwd, heel veel sterkte met verhuizen in ieder gevalquote:Op zaterdag 16 februari 2008 17:17 schreef sararaats het volgende:
[..]
weet ik nog niet maar ga daar zeker niet stilzitten
Gelukkig dat je weer wat opknaptquote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:01 schreef nokwanda het volgende:
Hoi allemaal. Hier al een beetje beter. Nog wat slapjes.
@Topspin: Familyguy is ook verschrikkelijk leuk. Is ook zoiets als The Simpsons en South Park
ik lag op dat tijdstip echt nog wel in mn bedje!quote:Op woensdag 20 februari 2008 06:18 schreef vamperotica het volgende:
Wat is het wer druk hier!
Jawel. Stuk beter.quote:Op woensdag 20 februari 2008 17:39 schreef draculettetje het volgende:
maar idd tis hier wel rustig
wat spoken jullie allemaal uit.....
nok al beter?
Het bleef gelukkig bij maar twee dagen echt ziek en een paar dagen wat slapjes. Ik ben niet zo heel erg van het uitzieken. Als ik wat te doen heb wat dan te behappen is voel ik me veel sneller weer helemaal lekker.quote:Op woensdag 20 februari 2008 22:15 schreef draculettetje het volgende:
gelukkig! je klonk goed beroerd
die had ook de buikgriep. iedereen bij ons thuis had het.quote:Op woensdag 20 februari 2008 21:16 schreef draculettetje het volgende:
jij had het ook al te pakken! beterschap
hoe is het met je broer?
ben geloof nog niet helemaal wakkerquote:Op donderdag 21 februari 2008 08:55 schreef nokwanda het volgende:
als in: knock on wood
Gister met de oudste 2 en kleinste man op stap geweest...quote:Op woensdag 20 februari 2008 17:39 schreef draculettetje het volgende:
maar idd tis hier wel rustig
wat spoken jullie allemaal uit.....
nok al beter?
nog steeds die waar wij ook zijn geweest?quote:Op donderdag 21 februari 2008 09:14 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Gister met de oudste 2 en kleinste man op stap geweest...
Eerst naar de markt, toen naar de stad en 's avonds met Dochterlief weer op scholenjacht...
En natuurlijk is de school die mama het "beste" lijkt niet echt favoriet
ook en Mil Hill geloof ik... En WII vond ze veel te groot, maar het lessenaanbod is er wel leuk natuurlijkquote:Op donderdag 21 februari 2008 09:15 schreef draculettetje het volgende:
[..]
nog steeds die waar wij ook zijn geweest?
nog nagevraagd van de mee draai dagen?quote:Op donderdag 21 februari 2008 09:18 schreef vamperotica het volgende:
[..]
ook en Mil Hill geloof ik... En WII vond ze veel te groot, maar het lessenaanbod is er wel leuk natuurlijk
Wat is het advies?quote:Op donderdag 21 februari 2008 09:28 schreef vamperotica het volgende:
Yup... Volgende week meeloopdag op t Mill Hill... Week daarna op t WII en cobbenhage kan ze bellen om "zomaar" eens te komen kijken.... Nou ff kijken of ik 'r zo ver kan krijgen dat ook op t Odulphus te doen..... Volgende week ook nog open avond van 't Theresia...
Kan ik me helemaal voorstellen.quote:Op donderdag 21 februari 2008 09:53 schreef vamperotica het volgende:
Havo advies... mijn "voorkeur" gaat uit naar een school wat een beetje in het midden van pas en moi ligt... Omdat ze graag straks 1 week daar en 1 week hier is... Het is een heerlijk oud gebouw...Beetje kloosterachtig met heerlijke nisjes en trappetjes overal... je bent er welkom met Havo en hoger... leuk lesprogramma en ook een fijn "sociaal" programma...
Ja, klopt.... Maar als het de school is die als laatste op dr lijstje komt te staan.... Ze moet zich er ook zelf thuis voelen....quote:Op donderdag 21 februari 2008 10:23 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Kan ik me helemaal voorstellen.
Maar weet je.... fijn dat kinderen mogen meebeslissen, maar het veto ligt wel bij de ouders.
Als dat EN de meest praktische plek is EN de best wenselijke sociale plek, dan is dat zo.
goed van die meeloop dagen! kan ze beter sfeer proeven!quote:Op donderdag 21 februari 2008 10:59 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ja, klopt.... Maar als het de school is die als laatste op dr lijstje komt te staan.... Ze moet zich er ook zelf thuis voelen....
nee hij is thuis.quote:Op donderdag 21 februari 2008 08:31 schreef draculettetje het volgende:
goede morgen allemaal!
ik snap even niet wat maar hout vasthouden is? nog in het ziekenhuis bedoel je dat?
Yup....quote:Op donderdag 21 februari 2008 11:18 schreef draculettetje het volgende:
[..]
goed van die meeloop dagen! kan ze beter sfeer proeven!
gaat dat van om de week binnenkort dan in of echt na de zomervakantie....
Da week nognie... is aande ene kant wel makkelijker, aan de andere kant misschien lekker om het dan laatste jaar basisschool op de vertrouwde manier af te sluitenquote:Op donderdag 21 februari 2008 21:07 schreef draculettetje het volgende:
zal wel wennen worden! gaat ander minimonster dan meteen meedoen?
idd niet aangedachtquote:Op vrijdag 22 februari 2008 10:20 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Da week nognie... is aande ene kant wel makkelijker, aan de andere kant misschien lekker om het dan laatste jaar basisschool op de vertrouwde manier af te sluiten
ah, leuke taak die een beroep doet op je emphatisch vermogen, dat heel groot is, maar niet zoveel dat je er emotioneel zwaar door geraakt wordt.quote:Op woensdag 27 februari 2008 08:57 schreef draculettetje het volgende:
en whiehoe wat zijn wij goed bezig!
ik kom bij p&o afdeling vrijwilligers
daar de administratieve taken van afhandelen maar uiteindelijk de vrijwilligers ook op de juiste plek matchen ....
dinsdag hoor ik het precies hoe en wat
Daar sluit ik me helemaal aan.quote:Op zondag 24 februari 2008 18:19 schreef nokwanda het volgende:
Tof TS. Blij dat je eindelijk weer kunt gaan leven en de wereld weer kunt zien zonder overmaat aan stress.
koppie thee lekker!quote:Op woensdag 27 februari 2008 09:18 schreef senesta het volgende:
[..]
Daar sluit ik me helemaal aan.
En wat een hoop leuke nieuwtjes op werkgebied hier, dat klinkt allemaal goed![]()
Oh en goedemorgen, iemand een?
in ieder geval voor 12 uur maar als het goed is met mogelijkheid tot opbouw, ook dat hoor ik dinsdagquote:Op woensdag 27 februari 2008 09:02 schreef nokwanda het volgende:
[..]
ah, leuke taak die een beroep doet op je emphatisch vermogen, dat heel groot is, maar niet zoveel dat je er emotioneel zwaar door geraakt wordt.
Mij lijkt dat dat wel goed voor je is en dat je dat wel aankunt
hoeveel uren?
dan heb je daar toch weer een goede beslissing voor gemaaktquote:Op woensdag 27 februari 2008 09:05 schreef nokwanda het volgende:en ja, we zijn idd erg goed bezig.
Het gekke is dat ik met al deze drukte maar een ding heb waarvan ik zeg: dat voelt als een aanslag op mijn tijd. Dat is mijn dansles op vrijdagavond om 21.00 uur.
Heb ik op vrijdagavond de hele week gewerkt. Dan wil ik lekker thuis zitten of naar het vrijdagmiddagcafe of met lover de hort op. Maar nee.... dan moet ik zweten en ook nog danspassen in mijn hoofd stampen. Daar is dan gewoon geen ruimte meer voor in mijn kop. Dus ik maak deze cursus af en daarna doe ik het niet meer.
Niet met deze groep. Die hebben alleen op de vrijdag ruimte. De danslessen zouden eerst op dinsdagavond zijn, maar werden verplaatst naar de vrijdag.quote:Op woensdag 27 februari 2008 10:00 schreef senesta het volgende:
Klinkt allemaal goed zeg.
Kun je niet op een andere avond/tijd eventueel door dansen als je het echt leuk vind, Nok?
Ben benieuwd naar dinsdag dan. Hoor het welquote:Op woensdag 27 februari 2008 09:33 schreef draculettetje het volgende:
[..]
in ieder geval voor 12 uur maar als het goed is met mogelijkheid tot opbouw, ook dat hoor ik dinsdag
ja heb er zin in! wel spannend ook allemaal!quote:Op woensdag 27 februari 2008 10:09 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar dinsdag dan. Hoor het wel
Heb je er zin in?
Met mij lekker hoor. Hoe is het hier met iedereen?quote:Op woensdag 27 februari 2008 14:48 schreef draculettetje het volgende:
hey metro hoest is het met jou?
@ ts in ieder geval succes dinsdag! ga voor je duimen
hier wel lekker hoor!quote:Op woensdag 27 februari 2008 15:17 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Met mij lekker hoor. Hoe is het hier met iedereen?
Zal best met je zieke jochie.quote:Op woensdag 27 februari 2008 18:58 schreef senesta het volgende:
Ik heb het hartstikke druk op het moment![]()
Zeg, voor de dierenbezitters hier ook nog maar even spammen:
[actie] Kom hier je huisdier wassen!
Bij een andere werkgever ook?quote:Op donderdag 28 februari 2008 14:14 schreef draculettetje het volgende:
ik heb net werk aan de telefoon gehad
het is een reintegratie baan voor max een jaar, maar wel met een loonwaarde van 10 uur
van hier uit kan ik weer verder!
het klinkt wel leuk wat ze vertelt maar ik kan het nog niet onder woorden brengen, komt dinsdag wel
Nee ik heb het nog nooit gezienquote:Op donderdag 28 februari 2008 21:30 schreef draculettetje het volgende:
kijken jullie ook naar het 6de zintuig?
Dat snap ik inderdaad ook nooit zo goed, waarom dat zo vaag moet.quote:Op donderdag 28 februari 2008 22:19 schreef draculettetje het volgende:
nou ik weet nog niet, is nu weer net op
net wel paar goede stukjes maar ook veel namen raden op een gegeven moment
Ik vermijd dat soort shit tegenwoordig.quote:Op donderdag 28 februari 2008 21:30 schreef draculettetje het volgende:
kijken jullie ook naar het 6de zintuig?
Duitsland is nou bepaald een modern land, dus dat zal wel lukken, denk je nietquote:Op donderdag 28 februari 2008 22:27 schreef sararaats het volgende:
eigenlijk hoop ik een internetcafé te vinden in Duitsland
quote:Op donderdag 28 februari 2008 22:41 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Duitsland is nou bepaald een modern land, dus dat zal wel lukken, denk je niet
jou kennende kom je ervanzelf wel achter wat het inhoudquote:Op vrijdag 29 februari 2008 07:56 schreef nokwanda het volgende:
2x is toeval. 3 x niet meer
ja vanmorgenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 09:06 schreef vamperotica het volgende:
Zoessie.. Voicemail van 1 van de monsters nog gehoord?
Zal ik 'm je tussen de middag (rond 12.30) even laten bellen?quote:
dan ben ik nog op werk, hoe laat moet ie weer naar school?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 09:12 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Zal ik 'm je tussen de middag (rond 12.30) even laten bellen?
13.15... En anders is ie vanmiddag om 16.00 ongeveer weer thuisquote:Op vrijdag 29 februari 2008 09:36 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dan ben ik nog op werk, hoe laat moet ie weer naar school?
mja, ik zit wel in een dorpje dat ik gemakshalve the middle of nowhere noemquote:Op donderdag 28 februari 2008 22:41 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Duitsland is nou bepaald een modern land, dus dat zal wel lukken, denk je niet
kijk wel even wanneer ik bel,quote:Op vrijdag 29 februari 2008 11:15 schreef vamperotica het volgende:
[..]
13.15... En anders is ie vanmiddag om 16.00 ongeveer weer thuis
Toch vind ik het best een leuk programma. Heel bizar hoe goed sommige mensen echt zijn en hoe ontzettend door de mand anderen vallenquote:Op donderdag 28 februari 2008 22:30 schreef draculettetje het volgende:
wat me er niet van aan staat is dat het een wedstrijd element is
die mensen lopen te bewijzen dat ze het kunnen ofzo....
idd ook niet mijn ding dat programma
Wat leuk zeg, ik ben benieuwdquote:Op zaterdag 1 maart 2008 18:02 schreef Topspin het volgende:
En nog even een update hier
400 euro huur ongeveer daar voor de kleinere woning ( grotere woning is me te groot in mijn uppie), krijg 220 euro huurtoeslag dus betaal netto 180 euro per maand exclusief servicekosten en dan komt gas water en licht nog erbij.
Heb het niet super ruim qua inkomen maar kan het dus wel permiteren en dat is dan super.
Heeft allemaal geen haast maar ik heb iets om naar toe te werken, voordelen ervan is zeker meer rust omdat de nieuwe omgeving niet geassoscieerd wordt met bank hangen in depressieve mood en de rest van alles. Een schone verse lei en een vluchtoord als ik complete rust wil.
Was nog aan het denken aan eventueel werk en volgens mij is postbode iets voor mij, ineens was ik het beroep postbode aan het romantiseren omdat je sowieso geen cv hoeft te laten zien met 100000 regels werkervaring van afgelopen jaren en daarbij de buitenlucht en beweging plus een soort van onbezorgd werk ondanks dat je goed moet opletten waar je de post ingooid.
Wie weet de nadelen van regen, gladde wegen, en hete zomers ( de agressieve honden niet te vergeten) maar goed, daar raak je op een gegeven moment ook tegen bestand
quote:Op zaterdag 15 maart 2008 15:35 schreef draculettetje het volgende:
fijn om te horen in ieder geval!
en u snapt dat als luv wilt daar ook de uitnodiging voor geldt
maar dan weet je het alvast ha haquote:Op zaterdag 15 maart 2008 15:41 schreef nokwanda het volgende:
[..]leuk... eens zien of we het tot juli volhouden
Behalve chronisch slaaptekort en druk op het werk en ook nog eens druk na het werk (klussen in huis en klussen bij een vriend van me) gaat het verder wel goed.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 14:32 schreef draculettetje het volgende:
idd topspin ik ben ook benieuwd hoor!
en hoe is het met de andere al hier?
Gedondoleerdquote:Op zaterdag 15 maart 2008 15:25 schreef nokwanda het volgende:
Hier goed en druk. Nu officieel fulltime aan het werk.
Verder oma overleden en maandag begrafenis. Heeft iedereen vrede mee, hoor, dus tis geen ramp.
Druk weekend voor de boeg ook. Morgen uit eten met mijn favo mensjes; dinnetje en luv, onze kinders en mijn nieuwe luv.
Is wel leuk. Ik heb haar nieuwe luv nog niet ontmoet en zij de mijne niet. Die arme mannen zijn nu helemaal nerveusMeet Tha Girlfriends. en ze weten dat we de gore details delen
![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |