nee hoor. VROUWEN zijn dan op hun top dus nu kun je je slag slaan.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:21 schreef Topspin het volgende:
Dan moet ik snel zijn, nog maar 9 jaar te gaan
ik hou je op de hoogte.....quote:Op donderdag 31 januari 2008 06:39 schreef nokwanda het volgende:
Die is dichterbij dus doe me die maar dan
Grmblquote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:23 schreef nokwanda het volgende:
[..]
nee hoor. VROUWEN zijn dan op hun top dus nu kun je je slag slaan.
Mannen schijnen op hun 20ste op die top te zijn
(niet mijn mening)
De akkoorden lukken iig alquote:Op vrijdag 1 februari 2008 22:58 schreef sararaats het volgende:
Synthesizer spelen in het donker
willen jullie even dit filmpje beoordelen aub?
Rustigquote:Op dinsdag 5 februari 2008 09:42 schreef draculettetje het volgende:
hoest hier?
Dan pas???? Oeiquote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:16 schreef nokwanda het volgende:
Een aanrader. Vrouwen schijnen op hun 40ste op hun seksuele top te zitten
Have fun!!!
quote:
die staan ook allemaal op hyves.......quote:Op dinsdag 5 februari 2008 10:51 schreef vamperotica het volgende:
goe..... geloof ik (zie ook oud thematopic.... carnaval)
Ow jaquote:Op dinsdag 5 februari 2008 10:55 schreef draculettetje het volgende:
[..]
die staan ook allemaal op hyves.......
Die zijn opquote:Op dinsdag 5 februari 2008 10:57 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hihi maakt nie uit
ik heb zin in blauwe m&m's
ghehequote:Op dinsdag 5 februari 2008 11:05 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ow, ik heb net nieuwe gehaald dan maar
morguh nok!quote:Op vrijdag 8 februari 2008 09:01 schreef nokwanda het volgende:
Eens een keer iets anders dan Salou of Benidorm
Dat klinkt geweldig!!quote:Op vrijdag 8 februari 2008 08:31 schreef Darkwolf het volgende:
Zo, weer terug van vakantie sinds woensdag.
Lekker een weekje naar Spanje geweest.
Een kennis van mijn vriendin's ouders heeft een man en deze is een paardenfluisteraar.
Hij traint Arabieren en verkoopt ze aan heuze sjeiks en sultans.
Tijdens de vakantie heeft hij mij erop uit genomen en mocht ik op een van zijn mooie paardjes achter hem aan hobbelen.
Dit was echt zalig en heerlijk om zo door Spanje te crossen, gezien het feit dat ik elke week hier in Nederland rondjes rij in een binnen bak!
hihi ik wordt me wat afgekust vandaag......quote:Op vrijdag 8 februari 2008 09:16 schreef vamperotica het volgende:
En ook hier even een koessie voor de zoessie
joa joa. Bent ge belbaar? Dan vertel ik het je wel aan de foonquote:Op vrijdag 8 februari 2008 09:15 schreef draculettetje het volgende:
hoe is ie daar? nog plannen voor het weekend?
zie pmquote:Op vrijdag 8 februari 2008 09:21 schreef nokwanda het volgende:
[..]
joa joa. Bent ge belbaar? Dan vertel ik het je wel aan de foon
grtdojw????quote:Op vrijdag 8 februari 2008 09:21 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hihi ik wordt me wat afgekust vandaag......
maar voor jou uiteraard ook, dat 65 is er bij mij wel ingeslagen
schreef net nog in grtdojw, dat en je bevalling en de bruiloft maken het ineens toch weer anders dit jaar
Ach so... Ik heb ook even "gelucht" op het bankje in OUD... Het klinkt alleen zo raar wat er staatquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |