Nee ik heb het nog nooit gezienquote:Op donderdag 28 februari 2008 21:30 schreef draculettetje het volgende:
kijken jullie ook naar het 6de zintuig?
Dat snap ik inderdaad ook nooit zo goed, waarom dat zo vaag moet.quote:Op donderdag 28 februari 2008 22:19 schreef draculettetje het volgende:
nou ik weet nog niet, is nu weer net op
net wel paar goede stukjes maar ook veel namen raden op een gegeven moment
Ik vermijd dat soort shit tegenwoordig.quote:Op donderdag 28 februari 2008 21:30 schreef draculettetje het volgende:
kijken jullie ook naar het 6de zintuig?
Duitsland is nou bepaald een modern land, dus dat zal wel lukken, denk je nietquote:Op donderdag 28 februari 2008 22:27 schreef sararaats het volgende:
eigenlijk hoop ik een internetcafé te vinden in Duitsland
quote:Op donderdag 28 februari 2008 22:41 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Duitsland is nou bepaald een modern land, dus dat zal wel lukken, denk je niet
jou kennende kom je ervanzelf wel achter wat het inhoudquote:Op vrijdag 29 februari 2008 07:56 schreef nokwanda het volgende:
2x is toeval. 3 x niet meer
ja vanmorgenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 09:06 schreef vamperotica het volgende:
Zoessie.. Voicemail van 1 van de monsters nog gehoord?
Zal ik 'm je tussen de middag (rond 12.30) even laten bellen?quote:
dan ben ik nog op werk, hoe laat moet ie weer naar school?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 09:12 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Zal ik 'm je tussen de middag (rond 12.30) even laten bellen?
13.15... En anders is ie vanmiddag om 16.00 ongeveer weer thuisquote:Op vrijdag 29 februari 2008 09:36 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dan ben ik nog op werk, hoe laat moet ie weer naar school?
mja, ik zit wel in een dorpje dat ik gemakshalve the middle of nowhere noemquote:Op donderdag 28 februari 2008 22:41 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Duitsland is nou bepaald een modern land, dus dat zal wel lukken, denk je niet
kijk wel even wanneer ik bel,quote:Op vrijdag 29 februari 2008 11:15 schreef vamperotica het volgende:
[..]
13.15... En anders is ie vanmiddag om 16.00 ongeveer weer thuis
Toch vind ik het best een leuk programma. Heel bizar hoe goed sommige mensen echt zijn en hoe ontzettend door de mand anderen vallenquote:Op donderdag 28 februari 2008 22:30 schreef draculettetje het volgende:
wat me er niet van aan staat is dat het een wedstrijd element is
die mensen lopen te bewijzen dat ze het kunnen ofzo....
idd ook niet mijn ding dat programma
Wat leuk zeg, ik ben benieuwdquote:Op zaterdag 1 maart 2008 18:02 schreef Topspin het volgende:
En nog even een update hier
400 euro huur ongeveer daar voor de kleinere woning ( grotere woning is me te groot in mijn uppie), krijg 220 euro huurtoeslag dus betaal netto 180 euro per maand exclusief servicekosten en dan komt gas water en licht nog erbij.
Heb het niet super ruim qua inkomen maar kan het dus wel permiteren en dat is dan super.
Heeft allemaal geen haast maar ik heb iets om naar toe te werken, voordelen ervan is zeker meer rust omdat de nieuwe omgeving niet geassoscieerd wordt met bank hangen in depressieve mood en de rest van alles. Een schone verse lei en een vluchtoord als ik complete rust wil.
Was nog aan het denken aan eventueel werk en volgens mij is postbode iets voor mij, ineens was ik het beroep postbode aan het romantiseren omdat je sowieso geen cv hoeft te laten zien met 100000 regels werkervaring van afgelopen jaren en daarbij de buitenlucht en beweging plus een soort van onbezorgd werk ondanks dat je goed moet opletten waar je de post ingooid.
Wie weet de nadelen van regen, gladde wegen, en hete zomers ( de agressieve honden niet te vergeten) maar goed, daar raak je op een gegeven moment ook tegen bestand
quote:Op zaterdag 15 maart 2008 15:35 schreef draculettetje het volgende:
fijn om te horen in ieder geval!
en u snapt dat als luv wilt daar ook de uitnodiging voor geldt
maar dan weet je het alvast ha haquote:Op zaterdag 15 maart 2008 15:41 schreef nokwanda het volgende:
[..]leuk... eens zien of we het tot juli volhouden
Behalve chronisch slaaptekort en druk op het werk en ook nog eens druk na het werk (klussen in huis en klussen bij een vriend van me) gaat het verder wel goed.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 14:32 schreef draculettetje het volgende:
idd topspin ik ben ook benieuwd hoor!
en hoe is het met de andere al hier?
Gedondoleerdquote:Op zaterdag 15 maart 2008 15:25 schreef nokwanda het volgende:
Hier goed en druk. Nu officieel fulltime aan het werk.
Verder oma overleden en maandag begrafenis. Heeft iedereen vrede mee, hoor, dus tis geen ramp.
Druk weekend voor de boeg ook. Morgen uit eten met mijn favo mensjes; dinnetje en luv, onze kinders en mijn nieuwe luv.
Is wel leuk. Ik heb haar nieuwe luv nog niet ontmoet en zij de mijne niet. Die arme mannen zijn nu helemaal nerveusMeet Tha Girlfriends. en ze weten dat we de gore details delen
![]()
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |