abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57045377
kijken jullie ook naar het 6de zintuig?
  Moderator donderdag 28 februari 2008 @ 22:09:16 #252
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_57046719
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 21:30 schreef draculettetje het volgende:
Nee ik heb het nog nooit gezien
Is het wat?
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_57047117
nou ik weet nog niet, is nu weer net op

net wel paar goede stukjes maar ook veel namen raden op een gegeven moment
  Moderator donderdag 28 februari 2008 @ 22:20:45 #254
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_57047157
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 22:19 schreef draculettetje het volgende:
nou ik weet nog niet, is nu weer net op

net wel paar goede stukjes maar ook veel namen raden op een gegeven moment
Dat snap ik inderdaad ook nooit zo goed, waarom dat zo vaag moet.
pi_57047228
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 21:30 schreef draculettetje het volgende:
Ik vermijd dat soort shit tegenwoordig.
Commerciele zooi.
Vandeweek wel weer met een vriendinnetje bij die dame gweest in Boxmeer waar ik weleens heen ga. Niet voor mezelf deze keer, maar voor een andere vriendin die niet zo goed Nederlands spreekt om te vertalen.
Die vrouw raakt het telkens weer.
Het is een stukkie rijden, maar het is wel een aanrader om echt goede handvaten te krijgen zonder dat je de keus ontnomen wordt om iets met die raad te doen. Tof mens is dat en niks cold reading
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_57047296
het staat hier toevallig op
pi_57047486
eigenlijk hoop ik een internetcafé te vinden in Duitsland
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
pi_57047618
wat me er niet van aan staat is dat het een wedstrijd element is
die mensen lopen te bewijzen dat ze het kunnen ofzo....
idd ook niet mijn ding dat programma
pi_57048058
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 22:27 schreef sararaats het volgende:
eigenlijk hoop ik een internetcafé te vinden in Duitsland
Duitsland is nou bepaald een modern land, dus dat zal wel lukken, denk je niet
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_57048318
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 22:41 schreef nokwanda het volgende:

[..]

ik moest lachen
pi_57048492
Lach maar.... ik ben nog steeds vergeten contact op te nemen met je ceremoniemeester voor mijn bevestiging
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_57048638
ow dat maakt niks uit daar hyeb je nog alle tijd voor, bovendien komt er als het goed is ooit nog een antwoordstrooke idee
pi_57049407
ah mooi.... dat geeft me nog tijd om een tent te organiseren
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_57052934
Goede morgen

De vogels fluiten om 0600 en dat betekend voor mij wakker worden en niet meer in slaap kunnen vallen omdat het overkomt alsof alles in leven is in de wereld.

Straks kroeg pakken en bijpraten met een vriend die ik iedere week tref. Lekker wat eten daar en een paar pintjes pakken en daarna weer naar huis, meestal blijf ik maar 2-3 uur en dat is voldoende.

Nu even webloggen op mijn blog, acceptatie had ik het eergisteren over. Accepteren dat de situatie zo is uitpgepakt en door acceptatie beter verder kunnen gaan. Bij niet accepteren blijf ik maar denken dat het in de soep is gelopen, accepteer ik hoe het gegaan is en blijft het daarbij dan is het makkelijker om in het heden relaxter te leven en nieuwe doelen te stellen.
Genieten is toegestaan!!!
pi_57052946
goed morgen allmaal!
pi_57052955
Good morning

Uitgeslapen Drac?
pi_57052962
ja hoor! idd wat eerder wakker dan ik hoef van de wekker maar dat maakt niet uit!
pi_57052984
same here, maar dat lijkt een patroon te worden. Zal wel door de griep komen.
Vandaag iig niet weer wakker om 4.44 uur. Toch mooi een uurtje later en niet op dat rare tijdstip.
Echt raar... 3x in een week om 4.44 op de klok kijken.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_57052992
ja dat lijkt me ook wel raar ja! ook zo'n typisch getal
pi_57053269
2x is toeval. 3 x niet meer
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_57053356
2 jaar geleden was ik nog bezeten van getal 4, maar toen was ieder getal iets wat me tot denken deed aanzetten. Wie weet is je biologische klok afgesteld op 4.44 Nok

Net even gedouched, verwarmingsketel is kapot dus ik moet binnen 2 minuten klaar zijn omdat het warm water maar ff aanwezig is. Kan natuurlijk koud douchen maar dat doe ik liever in de zomer.

Las net op het nieuws dat 1 op de 100 Amerikanen in de gevangenis zit en nog een bericht over injecties in Las Vegas, 40,000 mensen worden opgeroepen om zich te laten testen op hiv omdat ze met dezelfde naald hebben lopen prikken
pi_57053874
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 07:56 schreef nokwanda het volgende:
2x is toeval. 3 x niet meer
jou kennende kom je ervanzelf wel achter wat het inhoud
pi_57053926
Mogguh
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_57053933
Zoessie.. Voicemail van 1 van de monsters nog gehoord?
pi_57053972
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 09:06 schreef vamperotica het volgende:
Zoessie.. Voicemail van 1 van de monsters nog gehoord?
ja vanmorgen
pi_57054027
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 09:09 schreef draculettetje het volgende:

[..]

ja vanmorgen
Zal ik 'm je tussen de middag (rond 12.30) even laten bellen?
pi_57054459
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 09:12 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Zal ik 'm je tussen de middag (rond 12.30) even laten bellen?
dan ben ik nog op werk, hoe laat moet ie weer naar school?
pi_57056518
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 09:36 schreef draculettetje het volgende:

[..]

dan ben ik nog op werk, hoe laat moet ie weer naar school?
13.15... En anders is ie vanmiddag om 16.00 ongeveer weer thuis
pi_57057015
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 22:41 schreef nokwanda het volgende:

[..]

mja, ik zit wel in een dorpje dat ik gemakshalve the middle of nowhere noem
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
pi_57057185
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 11:15 schreef vamperotica het volgende:

[..]

13.15... En anders is ie vanmiddag om 16.00 ongeveer weer thuis
kijk wel even wanneer ik bel,
er wordt trouwens wat opgestuurd, daar hadden ze begrepen dat hij zou terug bellen
pi_57065478
Terug van de kroeg, even 4 biertjes gedronken en tosti gegeten. Vanuit de kroeg naar buiten gekeken op de winkelstraat en mensen eens bekeken. Viel me op alsof de mensen vaak in een eigen wereldje leven, kan aan mijn gebrek aan slaap liggen maar het leek wel een boek te zijn van Stephen King als het ware. Dan noem ik het wazig hoe mensen erbij kunnen lopen, verschillende mensen allemaal op een verschillende soort wazige manier die alsnog op elkaar lijkt allemaal met eigen trekjes.

1 groot gekkenhuis
pi_57066034
reken maar dat er meer buiten lopen dan er opgesloten zitten
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_57066671

Stond echt versteld te kijken hoeveel mensen als een soort van alien rondliepen, dan noem ik het even alien omdat het afwijkt in mijn ogen van wat men menselijk noemt. Geen enkel mens is hetzelfde dus het woord mensheid is ook iets wat zo groot kan worden omschreven dat je het maar beter aliennation kunt noemen Alien dus overdreven maar bedoeld om te zeggen dat het niet allemaal 1+1 =.

Zo zag ik een compleet duffe bekende rondlopen die eruit zag alsof hij de dag van te voren 3 kratten bier gezopen had, dan zie je zo iemand buiten bij een winkel in een bak zitten zoeken waar films inliggen en daarna zie je hem met film en kauwgum-pakje compleet wazig naar buiten komen lopen Vraag me dan af welke film die persoon heeft uitgezocht en wat hem ertoe heeft aanzetten om met duffe kop de stad in te gaan en hoe zo iemand die film gaat beleven.

En dan moet ik me inhouden anders barst ik compleet in lachen uit in die kroeg. Niet uitlachen omdat zo iemand zo wazig overkomt maar simpelweg dat het zo is dat mensen wel eens met een kater of wat anders over straat lopen En dan lijkt het wel eens alsof 80 procent van de mensen een kater heeft met allerlei vage gedachtes in het hoofd.

Gesprekken die gevoerd worden in de kroeg en die ik opvang. Hoe mensen in elkaar zitten dus ook, typisch op de een of andere manier. Kan het niet omschrijven maar ik vergelijk het vaak met al die films waar je een soortgelijk iets ziet als het aankomt op dagelijkse praktijken

Johnny Depp zei in een interview van...." Ieder mens is gek, alleen kan de een er beter mee omgaan dan de ander". Mensen in inrichtingen die weten net even niet hoe ze de kunst van gekte weten te benaderen. Het is net kantje boord vaak, en val je dan van de kant dan val je vanzelf in een diepe afgrond. Dan vergelijk ik het met koorddansen of op de rand lopen op een wolkenkrabber met windkracht 20. De een functioneert net nog goed binnen de redelijke perken met veel stress en de ander zakt compleet in.

Vannacht slecht geslapen en om 0500 wakker geworden om tot 0600 te blijven liggen en vervolgens op te staan. Hoop niet dat ik de deze lente en zomer al te vaak slecht ga slapen want het kost ondanks dat het mindere slapen iets moois in werking zet veels teveel energie. Zo bouw je niets op. Het is dan wel leven in een soort van andere dimensie door minder slaap maar het is steeds blijven roeien tegen de stroming in.

Genoeg nu, tijd voor muziek en even nieuws lezen. Volgende keer als ik moet bloedprikken vraag ik eens hoe ze het daar aanpakken met schone naalden, niet omdat ik denk dat ze met vuile naalden prikken maar zomaar om te weten wat hun protocol is als het aankomt op veiligheid. Wat de voorschriften dus zijn ook. Uit nieuwsgierigheid.

[ Bericht 5% gewijzigd door Topspin op 29-02-2008 19:05:02 ]
pi_57066942
Ik ben een beetje hyper weer Verdomde kikkers, vogels, duiven en langere dagen plus uitschietende bomen en planten ook Verdomde biologie en chemie en verdomde wereld waar het kan vriezen en dooien Het is niet alleen de kikkers, vogels, planten, dieren en de zon, het lijkt wel iets te zijn wat verder gaat, de tijd die ermee te maken heeft, de tijd van het jaar en ga zo door. Weet het niet. Ze zeggen het me vaker, de artsen zeggen het ook, volle maan is aangetoond zelfs door doktoren en nog meer. Tis niet verzonnen en paranormaal, het is wetenschappelijk en dat maakt het tot een feit dat ik niet ziek in de kop ben maar ziek in het lichaam. Wie weet is de natuur wel ziek aangelegd Wie weet is het niet ziek maar natuurlijk? Ziek is een groot woord maar ik ga nu echt weg. Kan zijn dat ik niet ziek ben maar gewoon even heftiger reageer op winter richting lente.

Beter dan depressief denk ik maar. Zolang ik geen 9 nachten wakker blijf is het goed Weet ondertussen beter in te schatten hoe ik moet handelen en reageren en dat ik moet kalmeren. Zelfs al is het afhankelijk zijn van de natuur, alsnog valt er zelf wat aan te doen na ervaring door de jaren heen.

Nu echt weg

Het is gebrek aan slaap, nothing more. Insomnia luisteren zometeen even.
pi_57080916
Goed geslapen vannacht en meteen een compleet ander besef en veel rustiger en ontspannender. Alsof slapen alles laat berusten.

Dinsdag op gesprek en dan ga ik aankaarten dat ik een huisje op mezelf wil, afgelopen jaren was het even niet mogelijk door al die hectiek maar laatste tijd gaat het beter en dan wil ik natuurlijk een plek hebben voor mezelf.

Heb al een appartement op het oog waar het best okey is. Moet wel kijken hoe ik het ga regelen met geld om aanschaffen van spullen.

Stap voor stap aanpakken dan maar

In ieder geval doet het goed om een nieuw doel te hebben.

En wie weet zorgt dat nieuwe doel wel voor nieuwe doelen, dat een nieuwe omgeving van wonen dus ook zorgt voor nieuwe impulsen. Kan nog altijd vaker bij ouders langs gaan als ik wil dus op dat gebied veranderd niet alles.

Zei al voor de grap tegen ouders, als ik niet tegen het alleen zijn kan daar dan ga ik gewoon de hele dag bij jullie hangen om alleen 's avonds te slapen daar

[ Bericht 25% gewijzigd door Topspin op 01-03-2008 14:22:22 ]
pi_57085522
En nog even een update hier

400 euro huur ongeveer daar voor de kleinere woning ( grotere woning is me te groot in mijn uppie), krijg 220 euro huurtoeslag dus betaal netto 180 euro per maand exclusief servicekosten en dan komt gas water en licht nog erbij.

Heb het niet super ruim qua inkomen maar kan het dus wel permiteren en dat is dan super.

Heeft allemaal geen haast maar ik heb iets om naar toe te werken, voordelen ervan is zeker meer rust omdat de nieuwe omgeving niet geassoscieerd wordt met bank hangen in depressieve mood en de rest van alles. Een schone verse lei en een vluchtoord als ik complete rust wil.

Was nog aan het denken aan eventueel werk en volgens mij is postbode iets voor mij, ineens was ik het beroep postbode aan het romantiseren omdat je sowieso geen cv hoeft te laten zien met 100000 regels werkervaring van afgelopen jaren en daarbij de buitenlucht en beweging plus een soort van onbezorgd werk ondanks dat je goed moet opletten waar je de post ingooid.

Wie weet de nadelen van regen, gladde wegen, en hete zomers ( de agressieve honden niet te vergeten ) maar goed, daar raak je op een gegeven moment ook tegen bestand
  woensdag 12 maart 2008 @ 11:51:51 #287
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_57324730
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 22:30 schreef draculettetje het volgende:
wat me er niet van aan staat is dat het een wedstrijd element is
die mensen lopen te bewijzen dat ze het kunnen ofzo....
idd ook niet mijn ding dat programma
Toch vind ik het best een leuk programma. Heel bizar hoe goed sommige mensen echt zijn en hoe ontzettend door de mand anderen vallen
Komt morgen weer. Het mag dan wel commercieel zijn , toch vind ik het best leuk om te zien
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_57367722
ik heb het gister niet gekeken
en het eigenlijk ook niet gemist
  Moderator zaterdag 15 maart 2008 @ 11:59:19 #289
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_57392956
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 18:02 schreef Topspin het volgende:
En nog even een update hier

400 euro huur ongeveer daar voor de kleinere woning ( grotere woning is me te groot in mijn uppie), krijg 220 euro huurtoeslag dus betaal netto 180 euro per maand exclusief servicekosten en dan komt gas water en licht nog erbij.

Heb het niet super ruim qua inkomen maar kan het dus wel permiteren en dat is dan super.

Heeft allemaal geen haast maar ik heb iets om naar toe te werken, voordelen ervan is zeker meer rust omdat de nieuwe omgeving niet geassoscieerd wordt met bank hangen in depressieve mood en de rest van alles. Een schone verse lei en een vluchtoord als ik complete rust wil.

Was nog aan het denken aan eventueel werk en volgens mij is postbode iets voor mij, ineens was ik het beroep postbode aan het romantiseren omdat je sowieso geen cv hoeft te laten zien met 100000 regels werkervaring van afgelopen jaren en daarbij de buitenlucht en beweging plus een soort van onbezorgd werk ondanks dat je goed moet opletten waar je de post ingooid.

Wie weet de nadelen van regen, gladde wegen, en hete zomers ( de agressieve honden niet te vergeten ) maar goed, daar raak je op een gegeven moment ook tegen bestand
Wat leuk zeg, ik ben benieuwd
pi_57394968
idd topspin ik ben ook benieuwd hoor!
en hoe is het met de andere al hier?
pi_57395648
Hier goed en druk. Nu officieel fulltime aan het werk.
Verder oma overleden en maandag begrafenis. Heeft iedereen vrede mee, hoor, dus tis geen ramp.
Druk weekend voor de boeg ook. Morgen uit eten met mijn favo mensjes; dinnetje en luv, onze kinders en mijn nieuwe luv.
Is wel leuk. Ik heb haar nieuwe luv nog niet ontmoet en zij de mijne niet. Die arme mannen zijn nu helemaal nerveus Meet Tha Girlfriends. en ze weten dat we de gore details delen
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_57395695
gecondoleerd met oma nok!

het etentje klinkt als gaat gezellig worden!
met jou en luv dus nog steeds alles oke! leuk!
pi_57395769
Eigenlijk elke keer een stukje meer okay.
Grappig is dat ik deze keer degeen ben met de drukke baan en minder tijd die alles in moet passen in al bestaande structuren. Ook dat wordt steeds logischer.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_57395802
fijn om te horen in ieder geval!
en u snapt dat als luv wilt daar ook de uitnodiging voor geldt
pi_57395878
quote:
Op zaterdag 15 maart 2008 15:35 schreef draculettetje het volgende:
fijn om te horen in ieder geval!
en u snapt dat als luv wilt daar ook de uitnodiging voor geldt
leuk... eens zien of we het tot juli volhouden
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_57395909
quote:
Op zaterdag 15 maart 2008 15:41 schreef nokwanda het volgende:

[..]

leuk... eens zien of we het tot juli volhouden
maar dan weet je het alvast ha ha
  zondag 16 maart 2008 @ 11:46:39 #297
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_57410182
quote:
Op zaterdag 15 maart 2008 14:32 schreef draculettetje het volgende:
idd topspin ik ben ook benieuwd hoor!
en hoe is het met de andere al hier?
Behalve chronisch slaaptekort en druk op het werk en ook nog eens druk na het werk (klussen in huis en klussen bij een vriend van me) gaat het verder wel goed.
quote:
Op zaterdag 15 maart 2008 15:25 schreef nokwanda het volgende:
Hier goed en druk. Nu officieel fulltime aan het werk.
Verder oma overleden en maandag begrafenis. Heeft iedereen vrede mee, hoor, dus tis geen ramp.
Druk weekend voor de boeg ook. Morgen uit eten met mijn favo mensjes; dinnetje en luv, onze kinders en mijn nieuwe luv.
Is wel leuk. Ik heb haar nieuwe luv nog niet ontmoet en zij de mijne niet. Die arme mannen zijn nu helemaal nerveus Meet Tha Girlfriends. en ze weten dat we de gore details delen
Gedondoleerd
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_57410321
Leuke typo
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  Moderator zondag 16 maart 2008 @ 12:22:01 #299
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_57410726
quote:
Op zondag 16 maart 2008 11:56 schreef nokwanda het volgende:
Leuke typo
Ja, als je het hardop zegt helemaal

Maar inderdaad gecondoleerd Nok

Je bent al een poosje druk met klussen of niet Metro?
pi_57426996
gecondoleerd Nok!

Hier een keer een weekeindje zonder EHBO achter de rug!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')