goed. nog 3 lessen en het zit erop.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 01:54 schreef senesta het volgende:
Sara!
Leuk je weer eens te zien en goed te horen dat het zo goed gaat met je, ik moest toevallig vanavond nog aan je denken toen ik topics aan het terug lezen was.
Hoe gaat het met je sterrenkijken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hey nok,,quote:Op zaterdag 26 januari 2008 09:14 schreef nokwanda het volgende:
Goeiemorgen.
Heul goed.quote:
als ik denk wat ik denk veeel plezierquote:Op zaterdag 26 januari 2008 09:52 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Heul goed.
Gister een lange en interessante werkdag gehad buiten Nijmegen.
Nu even huisje presentabel maken, mezelf presentabel maken en een leuk weekend tegemoet. Krijg bezoek.
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 15:31 schreef draculettetje het volgende:
[..]
als ik denk wat ik denk veeel plezier
en anders ook natuurlijk!
quote:Op zondag 27 januari 2008 12:29 schreef draculettetje het volgende:
van de week maar weer eens bellen?
Oe leuk! fijn ook dat het leuk was!quote:Op zondag 27 januari 2008 21:03 schreef nokwanda het volgende:
[..]
![]()
Vandaag was nog leuker. Optreden van EW en dansgroep in Amsterdam. Hij is goehoed
quote:Op maandag 28 januari 2008 17:53 schreef BarraCupraCuda het volgende:
tjee.,.. kan je nagaan bij de eerste ouwehoer was ik erbij
Goedzo nokje.... je kan trots zijn op die jongen! is een toppertje en word later een bekende "mark my words!"
Stel je een Bonobo voor die dat heeft en hoe blij hij daarmee isquote:Op dinsdag 29 januari 2008 06:01 schreef draculettetje het volgende:
nou heb ik nog nooit een aap met 7 pikken gezien, krijg er ook een zeer vreemd plaatje bij
Maar dat je trots was / bent dat snap ik dan wel!
gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 08:27 schreef Darkwolf het volgende:
Moggeh allemaal!
Had ik al verteld dat ik een huis heb gekocht met dinnetje?
(Vlak bij het strand!)
Staat tevens videotje online daar we van de eigenaren mochten filmen enzo.
14 april krijgen we de sleutel!
linkje dan?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 08:27 schreef Darkwolf het volgende:
Moggeh allemaal!
Had ik al verteld dat ik een huis heb gekocht met dinnetje?
(Vlak bij het strand!)
Staat tevens videotje online daar we van de eigenaren mochten filmen enzo.
14 april krijgen we de sleutel!
Correct!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 08:43 schreef draculettetje het volgende:
[..]
gefeliciteerd!
was jij niet pas verhuisd?
En dit is de video die ik gemaakt heb: KLIKKA!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 09:03 schreef nokwanda het volgende:
linkje dan?
ja hoor. ben gewoon wat in de war.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 09:14 schreef senesta het volgende:
Goedmorgen allemaal![]()
Sara, dat klinkt verdrietig, alles goed?
Da's toch ook niet voor het eerstquote:Op dinsdag 29 januari 2008 10:08 schreef sararaats het volgende:
[..]
ben alleen wat geschrokken omdat ik nu op een vrouw van in de 50 val
de vorigen waren in de 40quote:Op dinsdag 29 januari 2008 10:32 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Da's toch ook niet voor het eerst
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:46 schreef Topspin het volgende:
Ga je straks richting bejaarden
Of ga je niet verder dan 60 ?
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 18:21 schreef nokwanda het volgende:
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 18:21 schreef nokwanda het volgende:
[..]
wat is daar fout aan?
het gaat toch om de persoon en niet om de jaren. En antiek levert doorgaans ook nog meer op dan al dat moderne spul
Het kan als je rekening houdt met elkaars ontwikkelingsstadium dat weldegelijk leeftijdgerelateerd is.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 18:29 schreef Topspin het volgende:
[..]
Iemand van 30 met een vrouw van 80 lijkt me niet echt dat je zegt een gezonde balans
Maar wie weet hou ik me wel teveel aan maatschappelijke normen, maar in het bejaardentehuis gaan wonen als jong persoon
je kent mijn voorkeuren, dus je weet dat ik verstand heb van antiekquote:
ieder wat wils toch zolang het maar gezellig isquote:Op dinsdag 29 januari 2008 18:51 schreef nokwanda het volgende:
[..]
je kent mijn voorkeuren, dus je weet dat ik verstand heb van antiek
Als je schijt hebt aan de mening van anderen gaat het zeker, maar wie heeft dat zo dat ie met een bejaarde wilt lopen als jong persoon? Tuurlijk zal het voorkomen ergens in Rusland maar goed, wie weet heeft dat zijn charme wel.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 18:49 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Het kan als je rekening houdt met elkaars ontwikkelingsstadium dat weldegelijk leeftijdgerelateerd is.
Het ligt vooral aan je gezamelijke doelen. Als je kinderen wilt en dat echt een belangrijk criterium is lijkt het me niet zinnig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |