abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56313418
FEEST !!!!!! 200x geouwehoerd !!!!!

nieuwe liefde:

maar natuurlijk mag er over andere dingen gepraat worden
Werewolf
  Moderator zaterdag 26 januari 2008 @ 01:54:34 #2
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_56313485
Sara!

Leuk je weer eens te zien en goed te horen dat het zo goed gaat met je, ik moest toevallig vanavond nog aan je denken toen ik topics aan het terug lezen was.

Hoe gaat het met je sterrenkijken?
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_56313615
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 01:54 schreef senesta het volgende:
Sara!

Leuk je weer eens te zien en goed te horen dat het zo goed gaat met je, ik moest toevallig vanavond nog aan je denken toen ik topics aan het terug lezen was.

Hoe gaat het met je sterrenkijken?
goed. nog 3 lessen en het zit erop.

ik ga zeker verder in de sterrenkunde. ga nog de basiscursus doen.
Werewolf
  Moderator zaterdag 26 januari 2008 @ 02:07:32 #4
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_56313637
Leuk!

Op dezelfde plaats?
pi_56313662
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 02:07 schreef senesta het volgende:
Leuk!

Op dezelfde plaats?
ja

we hebben altijd pech met het weer. we hebben maar 3 keer kunnen waarnemen.

Werewolf
  zaterdag 26 januari 2008 @ 05:31:51 #6
203999 BlaatGraag
Kan zijn dat hier wat staat.
pi_56314746
Blaat.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_56315154
mogguh (tvp)
pi_56315201
Goeiemorgen.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_56315208
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 09:14 schreef nokwanda het volgende:
Goeiemorgen.
hey nok,,
hoe is ie....
pi_56315405
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 09:15 schreef draculettetje het volgende:

[..]

hey nok,,
hoe is ie....
Heul goed.
Gister een lange en interessante werkdag gehad buiten Nijmegen.
Nu even huisje presentabel maken, mezelf presentabel maken en een leuk weekend tegemoet. Krijg bezoek.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_56315915
Goede morgen
Genieten is toegestaan!!!
pi_56317993
hallo iedereen
Werewolf
pi_56319802
hoi allemaal.

Vandaag even met media portal aan het klieren geweest. Heerlijk om vanuit de luie bank mijn mp3's en videoclips op de tv te kunnen bekijken echt ideaal en het meeste had ik al liggen zoals ee nafstandsbediening voor de computer ed moest alleen nog even kabel halen voor de tvout van mijn computer naar de tv.

* Metro2005 is weer helemaal gelukkig

En nu even een bammetje
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_56320048
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 09:52 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Heul goed.
Gister een lange en interessante werkdag gehad buiten Nijmegen.
Nu even huisje presentabel maken, mezelf presentabel maken en een leuk weekend tegemoet. Krijg bezoek.
als ik denk wat ik denk veeel plezier
en anders ook natuurlijk!
pi_56335575
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 15:31 schreef draculettetje het volgende:

[..]

als ik denk wat ik denk veeel plezier
en anders ook natuurlijk!
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_56337144
van de week maar weer eens bellen?
pi_56340675
Heb lekker geslapen en dus nu pas wakker

Koffie gezet en even muziek luisteren dan maar, gisteren in de kroeg carnavalsstemming gehad, om 1400 waren ze daar al behoorlijk teut te noemen en mee aan het zingen met limburgse muziek.
pi_56344458
Op de bank liggen

Onbewuste gelukzaligheid tot leven roepen door bewust te zijn van het onbewuste en dus doormiddel van bewuste positieve gedachtes een positief onbewustzijn naar voren te halen. Een positief onbewustzijn dat belangrijker is dan het positieve bewuste hier, omdat het moment van ongelukkigheid te maken heeft met onbewustzijn dus dan moet het onbewuste gelukkiger worden.

En dan maakt het niet uit waarom ik gelukkig voel, kan ook ongefundeerde gelukkigheid zijn zonder concrete reden.

As long as I am happy dus ik ga even loungen zonder iets te doen, even lekker hangen en genieten van de rust

Prettige avond verder en wie weet tot later
pi_56348293
quote:
Op zondag 27 januari 2008 12:29 schreef draculettetje het volgende:
van de week maar weer eens bellen?

Vandaag was nog leuker. Optreden van EW en dansgroep in Amsterdam. Hij is goehoed
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_56350200
quote:
Op zondag 27 januari 2008 21:03 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Vandaag was nog leuker. Optreden van EW en dansgroep in Amsterdam. Hij is goehoed
Oe leuk! fijn ook dat het leuk was!
  maandag 28 januari 2008 @ 17:53:43 #21
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_56366348
tjee.,.. kan je nagaan bij de eerste ouwehoer was ik erbij

Goedzo nokje.... je kan trots zijn op die jongen! is een toppertje en word later een bekende "mark my words!"
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_56368894
quote:
Op maandag 28 januari 2008 17:53 schreef BarraCupraCuda het volgende:
tjee.,.. kan je nagaan bij de eerste ouwehoer was ik erbij

Goedzo nokje.... je kan trots zijn op die jongen! is een toppertje en word later een bekende "mark my words!"
dat ben ik ook. Zo trots als een aap met 7 pikken.

Alleen realiseerde ik mij gister pas voor het eerst dat men anders gaat kijken. Eerst kreeg hij de blikken en het commentaar: wat een lekker jochie
en nu is het: wat een lekker ding
Da's als moeder even wennen. Ik betrapte mezelf erop dat ik even flabbergasted was
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_56374104
ben ik weer

heb even tijd nodig om alles te verwerken
Werewolf
pi_56377261
nou heb ik nog nooit een aap met 7 pikken gezien, krijg er ook een zeer vreemd plaatje bij
Maar dat je trots was / bent dat snap ik dan wel!
pi_56377781
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 06:01 schreef draculettetje het volgende:
nou heb ik nog nooit een aap met 7 pikken gezien, krijg er ook een zeer vreemd plaatje bij
Maar dat je trots was / bent dat snap ik dan wel!
Stel je een Bonobo voor die dat heeft en hoe blij hij daarmee is
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_56377783
Goede morgen

EW zie ik amper hier nog op het forum, moet altijd lachen om zijn reacties hier

Vandaag een lange dag te gaan, eerst maar eens goed opstarten met koffie en peuk
pi_56377833
Dat ben ik nu ook aan het doen. Hoefde er vandaag niet vroeg uit.

Raar liggen dromen ook. Ik had examen en dat ging me makkelijk af, tot ik aan een rekensom kwam waarvan ik dacht... dat wordt een eitje. Niet dus. Ik liep compleet vast.
Daarna was ik in een soort hal waar een boel mij bekende antillianen waren waar ik me aan ergerde omdat ze dronken waren. Mijn tante was er ook en ik liep naar haar toe om te zeggen dat ik naar Curacao kwam. Ze vertelde me dat ze zelf vandaag terug ging.

EW is niet zo heel erg actief op Fok! meer. Hij heeft het druk met school en dansen en zijn websitedinges.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  dinsdag 29 januari 2008 @ 08:27:04 #28
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_56377868
Moggeh allemaal!

Had ik al verteld dat ik een huis heb gekocht met dinnetje?
(Vlak bij het strand!)
Staat tevens videotje online daar we van de eigenaren mochten filmen enzo.
14 april krijgen we de sleutel!
pi_56378022
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 08:27 schreef Darkwolf het volgende:
Moggeh allemaal!

(Vlak bij het strand!)
gefeliciteerd!

was jij niet pas verhuisd?
pi_56378268
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 08:27 schreef Darkwolf het volgende:
Moggeh allemaal!

(Vlak bij het strand!)
linkje dan?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  Moderator dinsdag 29 januari 2008 @ 09:14:40 #31
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_56378425
Goedmorgen allemaal

Leuk Darkwolf, linkje inderdaad?

Sara, dat klinkt verdrietig, alles goed?

Oh en Nok zijn er geen dansfilmpjes van EW online?

Joey zijn fiets is gestolen, gewoon uit de achtertuin, het arme kind is helemaal ontdaan
  dinsdag 29 januari 2008 @ 09:24:50 #32
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_56378581
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 08:43 schreef draculettetje het volgende:

[..]

gefeliciteerd!

was jij niet pas verhuisd?
Correct!
Maar dat is een huur woning... sterker nog: een sloop woning.
Dus daar moeten we in juli uit dit jaar.
Gezien het feit dat het samen wonen prima gaat en huren echt ruk is qua een goed huis vinden en ook voor een betaalbare prijs (we hadden hier echt geluk mee) hebben wij overwogen te gaan kopen.

Het ging allemaal heel erg snel.
In de ene week hadden we 2 bezichtingen gedaan en een week later hadden we met de adviseur gesproken, zitten bieden en uiteindelijk met een aannemelijk bod het huis gekocht.
Beat that Woonzicht huren crap!
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 09:03 schreef nokwanda het volgende:
linkje dan?
En dit is de video die ik gemaakt heb: KLIKKA!
Waarschuwing: 9 minuten lang!

Quick facts:
- Huis is nog geen 20 jaar oud.
- Compleet gestuct in 2003 en complete binnen en buiten renovatie (inc. lood vervangen dak) in 2007.
- Keuken is uit 2003 (inbouw met vaatwasser) en de CV ketel is ook 2003.
- Gordijnen en alles hebben we overgenomen en ook de vloeren blijven liggen: we kunnen er zo in!
pi_56378600
klinkt helemaal toppie!
pi_56378984
Mooi en best ruim, Dark Wolf. Ziet er goed uit. Gefeliciteerd.

Senesta± nog niet. het is gefilmd door een grote camera van ik weet niet wie. Er waren rumours dat het op tv zou komen, maar geen idee wanneer en waar. Mijn vriendin was meegegaan en heeft alles gefilmd met de camera van de dansleraren zelf. Dus het zal wel een keer online komen.

Rottig is dat als een kind zoiets voor het eerst meemaakt.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_56379447
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 09:14 schreef senesta het volgende:
Goedmorgen allemaal

Sara, dat klinkt verdrietig, alles goed?
ja hoor. ben gewoon wat in de war.

en beetje ziek maar niet zo ziek dat ik m'n cursus moet missen.

ben alleen wat geschrokken omdat ik nu op een vrouw van in de 50 val
Werewolf
pi_56379544
Zal straks eens kijken naar het huis Darkwolf. Eerst even ontbijten want heb brandstof nodig nu.

Net even 10 minuten gemediteerd om het hoofd op te ruimen, lijkt wel alsof het verfrissend werkt om even helemaal nergens aan te denken. Afschakelen van aanwezige gedachtes en vervolgens met frisse nieuwe gedachtes over het leven en mezelf verder gaan. Waardeoordelen die erin gesluimerd zijn wil ik kwijt door iedere dag 3*10 minuten te mediteren door de dag heen. Hoef niet eens de ogen dicht te doen, even op de bank liggen en verstand op nul. Geen enkele gedachte over wat dan ook en daarna een gevoel alsof de wereld een stuk nieuwer is.

Morgen komt de nationale gelukstest op tv, vragen over wat de mens nu daadwerkelijk gelukkig maakt. Was net ook na het mediteren even aan het denken wat me zoal gelukkig maakt en kwam tot de conclusie dat er genoeg is om gelukkig over te zijn. Voornemen is om na het mediteren steeds de geluksdingen naar voren te halen om zodoende het oude negatieve aspect te vervangen door het positieve. Ben dan niet helemaal compleet negatief ingesteld maar alsnog vaak terugkerende gedachtes waar ik niet tevreden mee ben.

Nu echt eten want ik ben misselijk

Zometeen even naar oma de boel opruimen want ze gaat verhuizen naar een gelijksvoerswoning, kelder moet leeg en verder moet er nog meer zooi naar het grof vuil.

Ik zeg dag

Denk dat ik na het eten even een extra meditatie inlas, heb het idee dat het zeer goed kan gaan doen dat opfrissen. De nachtrust is hier nogal chaotisch dus dat zorgt niet voor een fris gevoel de dag erna.
pi_56379967
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 10:08 schreef sararaats het volgende:

[..]

ben alleen wat geschrokken omdat ik nu op een vrouw van in de 50 val
Da's toch ook niet voor het eerst
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_56381706
Net terug van de apotheek, pompje gehaald om beter te ademhalen. Zit een of ander goedje in dat de luchtwegen vrij maakt, wel beetje tegenstrijdig, van de ene kant roken en van de andere kant met een pompje spul inhaleren

In ieder geval krijg ik eindelijk eens genoeg lucht binnen, lange tijd rondgelopen met een verstikkend gevoel.
pi_56386799
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 10:32 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Da's toch ook niet voor het eerst
de vorigen waren in de 40

nu is het er 1tje midden 50
Werewolf
pi_56390694
Ga je straks richting bejaarden

Of ga je niet verder dan 60 ?
pi_56391479
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 17:46 schreef Topspin het volgende:
Ga je straks richting bejaarden

Of ga je niet verder dan 60 ?
wat is daar fout aan?
het gaat toch om de persoon en niet om de jaren. En antiek levert doorgaans ook nog meer op dan al dat moderne spul
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_56391688
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 18:21 schreef nokwanda het volgende:

Iemand van 30 met een vrouw van 80 lijkt me niet echt dat je zegt een gezonde balans

Maar wie weet hou ik me wel teveel aan maatschappelijke normen, maar in het bejaardentehuis gaan wonen als jong persoon
pi_56391742
Heb het overigens niet over 30 jaar en 50 jaar samen, eerder over 30 en 70 of 30 en 80. Dan denk ik van, als je 50 bent ga je ook niet met een baby een relatie beginnen.

Zo heb je genoeg dames van 50 die nog wat hebben zoals bij pearl waar ik klant ben, maar goed, de kloof is nog altijd groot genoeg als je niet kijkt naar het uiterlijk.
pi_56391905
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 18:21 schreef nokwanda het volgende:

[..]

wat is daar fout aan?
het gaat toch om de persoon en niet om de jaren. En antiek levert doorgaans ook nog meer op dan al dat moderne spul
die kende ik nog niet
pi_56392098
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 18:29 schreef Topspin het volgende:

[..]

Iemand van 30 met een vrouw van 80 lijkt me niet echt dat je zegt een gezonde balans

Maar wie weet hou ik me wel teveel aan maatschappelijke normen, maar in het bejaardentehuis gaan wonen als jong persoon
Het kan als je rekening houdt met elkaars ontwikkelingsstadium dat weldegelijk leeftijdgerelateerd is.
Het ligt vooral aan je gezamelijke doelen. Als je kinderen wilt en dat echt een belangrijk criterium is lijkt het me niet zinnig.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_56392138
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 18:39 schreef draculettetje het volgende:

[..]

die kende ik nog niet
je kent mijn voorkeuren, dus je weet dat ik verstand heb van antiek
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_56392174
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 18:51 schreef nokwanda het volgende:

[..]

je kent mijn voorkeuren, dus je weet dat ik verstand heb van antiek
ieder wat wils toch zolang het maar gezellig is
pi_56392273
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 18:49 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Het kan als je rekening houdt met elkaars ontwikkelingsstadium dat weldegelijk leeftijdgerelateerd is.
Het ligt vooral aan je gezamelijke doelen. Als je kinderen wilt en dat echt een belangrijk criterium is lijkt het me niet zinnig.
Als je schijt hebt aan de mening van anderen gaat het zeker, maar wie heeft dat zo dat ie met een bejaarde wilt lopen als jong persoon? Tuurlijk zal het voorkomen ergens in Rusland maar goed, wie weet heeft dat zijn charme wel.

Zie ik iemand van 20-30 arm in arm zoendend over straat lopen met een bejaarde dan denk ik al snel aan een loverboy/girl. Iemand die het om het geld doet. Vooroordeel of realistisch? Kan zijn dat zulke liefde echt bestaat dus dan is het vooroordeel in het zeldzame geval? In ieder geval is het "niet van deze wereld". 1 in a million dat zulke liefde werkt wellicht? De kloof lijkt me alsnog te groot. Daarbij vanuit mijn eigen perspectief dan maar kan ik zeggen dat ik op leeftijdsgenoten val, zie ik een dame die eruit ziet alsof ze rijp is voor de kist dan zie ik zo iemand als oud, niet vallend onder mijn doelgroep en dus onaantrekkelijk.

Carnavalsmuziek staat op weer

Aantrekkelijk vind ik dames die niet vol rimpels zitten, zou ik zelf 60 zijn dan is dat anders maar ik wil nu iemand die redelijk strak is qua uiterlijk. Karakter is even iets dat terzijde staat. 1 rimpel her en der maakt niet uit maar een hoofd dat 1 grote rimpel is? Waarbij je ziet dat iemand uitgeleefd is?

Niets voor mij Niet eens omdat ik niet durf te lopen op straat met zo iemand, maar ik val dan eerder op jonger. En dan is 40 of 45 zelfs jong in een aantal gevallen, wie weet 50 ook wel. En kan zijn dat 55 dat ook is als die persoon er 10 jaar jonger uitziet

Kortom: Zodra de bejaardheid begint op te vallen pas ik En de fase tussen oud en bejaard sla ik liever ook over. Als het ff kan iemand tussen de 30 en 40

[ Bericht 10% gewijzigd door Topspin op 29-01-2008 19:05:22 ]
pi_56392558
Het ligt er ook wel aan hoe iemand op een bepaalde leeftijd is.
Jij hebt bijvoorbeeld andere dingen gezien en meegemaakt dan anderen op jouw leeftijd. dat maakt je deels tot wie je bent. Als je een partner vind zou het wel fijn zijn als dat een beetje aansluit of iig begrip kent voor elkaar. Het ligt, zoals ik al zei aan de gezamelijke doelen en ook aan waar je op valt.
Ik zal veel eerder gaan voor intellect dan voor uiterlijk. Eigenlijk kan me dat weinig bommen. De kans dat je mij ziet met een mooiboy is uiterst klein. Het is voor mij niet een criterium. Net zomin als leeftijd. tegelijk realiseer ik me terdege dat mensen wel tegelijk met hun persoonlijke ontwikkeling levensstadia hebben die wel leeftijdsgebonden zijn. Iemand van 50 bekijkt dingen vaak vanuit een ander perspectief. Dat kan een handicap zijn.Voor mij reden om niet snel voor iemand te gaan die jonger is dan ik ben, maar wel voor iemand die ouder is. het is voor mij realistischer omdat mijn persoonlijke ontwikkeling naar verwachting sneller zal gaan. tegelijk moet ik er dan wel rekeing mee houden dat dat voor de ander niet zo is en dat ik in mijn tempo daar rekening mee zal moeten houden. toch wordt de kloof tussen mij en een jonger iemand sneller groot dan tussen mij en een ouder iemand als die oog heeft voor wie ik ben.

Volg je het nog?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_56392867
Ik zie het dan vanuit het extreme wellicht

Ik zie een oude gerimpelde dame die amper nog kan lopen. En wie weet is het bij vrouwen die vallen op oudere mannen anders ( in geval van Sara, jongere dames die op oudere dames vallen ). In ieder geval kan ik wel zeggen dat ik ook val op iets volwassen waarbij de dame in kwestie niet alleen bezig is met uiterlijk, alsnog wil ik een frisse dame zien en dan hoeft het echt geen Goddelijke dame te zijn. Zolang ze maar fris is en fris oogt. Mijn oog wilt ook wat zonder alleen te kijken wat anderen vinden ervan. Kom ik iemand tegen waarvan ik denk dat ze eventueel een partner kan zijn dan gaat het oog eerst kijken naar uiterlijk en daarna komen pas de woorden en dan is uiterlijk betrekkelijk. Karakter straalt uit dus het hoeft niet altijd verblindend mooi te wezen. Kortom: Totaalplaatje. Makkelijk in omgang dus ook. Tegenstrijdig maar hier wisselt het waar ik op val, het heeft geen echte dingus. Het gebeurt gewoon als ik iemand aantrekklijk vindt zonder van te voren mezelf afspraken te maken hoe het moet zijn hoe ze uitziet. Maar alsnog, een beetje fris

Maar ik wilde zeggen dus dat ouderdom in verschillende stadia naar voren komt

En volwassenheid dus ook, je hebt ook vrouwen en mannen die op een leeftijd van 30 al in principe 50 zijn als het ware.

Net zoals je mensen van 60 hebt die nog overkomen alsof ze 15 zijn

[ Bericht 15% gewijzigd door Topspin op 29-01-2008 19:26:51 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')