quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 18:49 schreef nokwanda het volgende:[..]
Het kan als je rekening houdt met elkaars ontwikkelingsstadium dat weldegelijk leeftijdgerelateerd is.
Het ligt vooral aan je gezamelijke doelen. Als je kinderen wilt en dat echt een belangrijk criterium is lijkt het me niet zinnig.
Als je schijt hebt aan de mening van anderen gaat het zeker, maar wie heeft dat zo dat ie met een bejaarde wilt lopen als jong persoon? Tuurlijk zal het voorkomen ergens in Rusland maar goed, wie weet heeft dat zijn charme wel.
Zie ik iemand van 20-30 arm in arm zoendend over straat lopen met een bejaarde dan denk ik al snel aan een loverboy/girl. Iemand die het om het geld doet. Vooroordeel of realistisch? Kan zijn dat zulke liefde echt bestaat dus dan is het vooroordeel in het zeldzame geval? In ieder geval is het "niet van deze wereld". 1 in a million dat zulke liefde werkt wellicht? De kloof lijkt me alsnog te groot. Daarbij vanuit mijn eigen perspectief dan maar kan ik zeggen dat ik op leeftijdsgenoten val, zie ik een dame die eruit ziet alsof ze rijp is voor de kist dan zie ik zo iemand als oud, niet vallend onder mijn doelgroep en dus onaantrekkelijk.
Carnavalsmuziek staat op weer

Aantrekkelijk vind ik dames die niet vol rimpels zitten, zou ik zelf 60 zijn dan is dat anders maar ik wil nu iemand die redelijk strak is qua uiterlijk. Karakter is even iets dat terzijde staat. 1 rimpel her en der maakt niet uit maar een hoofd dat 1 grote rimpel is? Waarbij je ziet dat iemand uitgeleefd is?
Niets voor mij

Niet eens omdat ik niet durf te lopen op straat met zo iemand, maar ik val dan eerder op jonger. En dan is 40 of 45 zelfs jong in een aantal gevallen, wie weet 50 ook wel. En kan zijn dat 55 dat ook is als die persoon er 10 jaar jonger uitziet

Kortom: Zodra de bejaardheid begint op te vallen pas ik

En de fase tussen oud en bejaard sla ik liever ook over. Als het ff kan iemand tussen de 30 en 40
[ Bericht 10% gewijzigd door Topspin op 29-01-2008 19:05:22 ]