abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56391479
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 17:46 schreef Topspin het volgende:
Ga je straks richting bejaarden

Of ga je niet verder dan 60 ?
wat is daar fout aan?
het gaat toch om de persoon en niet om de jaren. En antiek levert doorgaans ook nog meer op dan al dat moderne spul
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_56391688
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 18:21 schreef nokwanda het volgende:

Iemand van 30 met een vrouw van 80 lijkt me niet echt dat je zegt een gezonde balans

Maar wie weet hou ik me wel teveel aan maatschappelijke normen, maar in het bejaardentehuis gaan wonen als jong persoon
Genieten is toegestaan!!!
pi_56391742
Heb het overigens niet over 30 jaar en 50 jaar samen, eerder over 30 en 70 of 30 en 80. Dan denk ik van, als je 50 bent ga je ook niet met een baby een relatie beginnen.

Zo heb je genoeg dames van 50 die nog wat hebben zoals bij pearl waar ik klant ben, maar goed, de kloof is nog altijd groot genoeg als je niet kijkt naar het uiterlijk.
pi_56391905
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 18:21 schreef nokwanda het volgende:

[..]

wat is daar fout aan?
het gaat toch om de persoon en niet om de jaren. En antiek levert doorgaans ook nog meer op dan al dat moderne spul
die kende ik nog niet
pi_56392098
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 18:29 schreef Topspin het volgende:

[..]

Iemand van 30 met een vrouw van 80 lijkt me niet echt dat je zegt een gezonde balans

Maar wie weet hou ik me wel teveel aan maatschappelijke normen, maar in het bejaardentehuis gaan wonen als jong persoon
Het kan als je rekening houdt met elkaars ontwikkelingsstadium dat weldegelijk leeftijdgerelateerd is.
Het ligt vooral aan je gezamelijke doelen. Als je kinderen wilt en dat echt een belangrijk criterium is lijkt het me niet zinnig.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_56392138
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 18:39 schreef draculettetje het volgende:

[..]

die kende ik nog niet
je kent mijn voorkeuren, dus je weet dat ik verstand heb van antiek
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_56392174
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 18:51 schreef nokwanda het volgende:

[..]

je kent mijn voorkeuren, dus je weet dat ik verstand heb van antiek
ieder wat wils toch zolang het maar gezellig is
pi_56392273
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 18:49 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Het kan als je rekening houdt met elkaars ontwikkelingsstadium dat weldegelijk leeftijdgerelateerd is.
Het ligt vooral aan je gezamelijke doelen. Als je kinderen wilt en dat echt een belangrijk criterium is lijkt het me niet zinnig.
Als je schijt hebt aan de mening van anderen gaat het zeker, maar wie heeft dat zo dat ie met een bejaarde wilt lopen als jong persoon? Tuurlijk zal het voorkomen ergens in Rusland maar goed, wie weet heeft dat zijn charme wel.

Zie ik iemand van 20-30 arm in arm zoendend over straat lopen met een bejaarde dan denk ik al snel aan een loverboy/girl. Iemand die het om het geld doet. Vooroordeel of realistisch? Kan zijn dat zulke liefde echt bestaat dus dan is het vooroordeel in het zeldzame geval? In ieder geval is het "niet van deze wereld". 1 in a million dat zulke liefde werkt wellicht? De kloof lijkt me alsnog te groot. Daarbij vanuit mijn eigen perspectief dan maar kan ik zeggen dat ik op leeftijdsgenoten val, zie ik een dame die eruit ziet alsof ze rijp is voor de kist dan zie ik zo iemand als oud, niet vallend onder mijn doelgroep en dus onaantrekkelijk.

Carnavalsmuziek staat op weer

Aantrekkelijk vind ik dames die niet vol rimpels zitten, zou ik zelf 60 zijn dan is dat anders maar ik wil nu iemand die redelijk strak is qua uiterlijk. Karakter is even iets dat terzijde staat. 1 rimpel her en der maakt niet uit maar een hoofd dat 1 grote rimpel is? Waarbij je ziet dat iemand uitgeleefd is?

Niets voor mij Niet eens omdat ik niet durf te lopen op straat met zo iemand, maar ik val dan eerder op jonger. En dan is 40 of 45 zelfs jong in een aantal gevallen, wie weet 50 ook wel. En kan zijn dat 55 dat ook is als die persoon er 10 jaar jonger uitziet

Kortom: Zodra de bejaardheid begint op te vallen pas ik En de fase tussen oud en bejaard sla ik liever ook over. Als het ff kan iemand tussen de 30 en 40

[ Bericht 10% gewijzigd door Topspin op 29-01-2008 19:05:22 ]
pi_56392558
Het ligt er ook wel aan hoe iemand op een bepaalde leeftijd is.
Jij hebt bijvoorbeeld andere dingen gezien en meegemaakt dan anderen op jouw leeftijd. dat maakt je deels tot wie je bent. Als je een partner vind zou het wel fijn zijn als dat een beetje aansluit of iig begrip kent voor elkaar. Het ligt, zoals ik al zei aan de gezamelijke doelen en ook aan waar je op valt.
Ik zal veel eerder gaan voor intellect dan voor uiterlijk. Eigenlijk kan me dat weinig bommen. De kans dat je mij ziet met een mooiboy is uiterst klein. Het is voor mij niet een criterium. Net zomin als leeftijd. tegelijk realiseer ik me terdege dat mensen wel tegelijk met hun persoonlijke ontwikkeling levensstadia hebben die wel leeftijdsgebonden zijn. Iemand van 50 bekijkt dingen vaak vanuit een ander perspectief. Dat kan een handicap zijn.Voor mij reden om niet snel voor iemand te gaan die jonger is dan ik ben, maar wel voor iemand die ouder is. het is voor mij realistischer omdat mijn persoonlijke ontwikkeling naar verwachting sneller zal gaan. tegelijk moet ik er dan wel rekeing mee houden dat dat voor de ander niet zo is en dat ik in mijn tempo daar rekening mee zal moeten houden. toch wordt de kloof tussen mij en een jonger iemand sneller groot dan tussen mij en een ouder iemand als die oog heeft voor wie ik ben.

Volg je het nog?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_56392867
Ik zie het dan vanuit het extreme wellicht

Ik zie een oude gerimpelde dame die amper nog kan lopen. En wie weet is het bij vrouwen die vallen op oudere mannen anders ( in geval van Sara, jongere dames die op oudere dames vallen ). In ieder geval kan ik wel zeggen dat ik ook val op iets volwassen waarbij de dame in kwestie niet alleen bezig is met uiterlijk, alsnog wil ik een frisse dame zien en dan hoeft het echt geen Goddelijke dame te zijn. Zolang ze maar fris is en fris oogt. Mijn oog wilt ook wat zonder alleen te kijken wat anderen vinden ervan. Kom ik iemand tegen waarvan ik denk dat ze eventueel een partner kan zijn dan gaat het oog eerst kijken naar uiterlijk en daarna komen pas de woorden en dan is uiterlijk betrekkelijk. Karakter straalt uit dus het hoeft niet altijd verblindend mooi te wezen. Kortom: Totaalplaatje. Makkelijk in omgang dus ook. Tegenstrijdig maar hier wisselt het waar ik op val, het heeft geen echte dingus. Het gebeurt gewoon als ik iemand aantrekklijk vindt zonder van te voren mezelf afspraken te maken hoe het moet zijn hoe ze uitziet. Maar alsnog, een beetje fris

Maar ik wilde zeggen dus dat ouderdom in verschillende stadia naar voren komt

En volwassenheid dus ook, je hebt ook vrouwen en mannen die op een leeftijd van 30 al in principe 50 zijn als het ware.

Net zoals je mensen van 60 hebt die nog overkomen alsof ze 15 zijn

[ Bericht 15% gewijzigd door Topspin op 29-01-2008 19:26:51 ]
pi_56393002
Innerlijke schoonheid en uiterlijk vertoon en innerlijke ouderdom en uiterlijk vertoon.

Alsnog de extreme daartussen

Carnaval

Ik ga maandag carnavallen, wie weet wel een vrouw van 40 aan de haak slaan Zolang het maar positief gaat vanuit mijn eigen instelling.
pi_56394151
Een aanrader. Vrouwen schijnen op hun 40ste op hun seksuele top te zitten
Have fun!!!
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_56394250
Dan moet ik snel zijn, nog maar 9 jaar te gaan
pi_56394304
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 20:21 schreef Topspin het volgende:
Dan moet ik snel zijn, nog maar 9 jaar te gaan
nee hoor. VROUWEN zijn dan op hun top dus nu kun je je slag slaan.
Mannen schijnen op hun 20ste op die top te zijn
(niet mijn mening)
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_56412717
vandaag weer bij de revalidatie arts geweest
heb mn complimenten gekregen dat ik al zoveel uur (12 en 15 aanwezig) heb bereikt
moet weer wat aanpassingen doen met mn medicatie aangezien mn nachtrust er zo aangaat en da's ook niet de bedoeling
mannitol infuus is op de lange baan geschoven maar ik heb wel een verwijzing naar nijmgen aangezien mn been nog zo dik is, hoopt dat zij daar wel wat mee kunnen
als tijdens het kennismakings gesprek aldaar blijkt van wel is er een mogelijkheid dat ik in nijmegen ga revalideren, moet dan op en neer dus.
Eerst kennismakings gesprek afwachten!
pi_56415361
St. Maartenskliniek
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_56424217
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 19:06 schreef nokwanda het volgende:
St. Maartenskliniek
of radboud, kwee nie
pi_56426069
Die is dichterbij dus doe me die maar dan
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_56426387
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 06:39 schreef nokwanda het volgende:
Die is dichterbij dus doe me die maar dan
ik hou je op de hoogte.....
  vrijdag 1 februari 2008 @ 20:11:37 #60
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_56465749
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 20:23 schreef nokwanda het volgende:

[..]

nee hoor. VROUWEN zijn dan op hun top dus nu kun je je slag slaan.
Mannen schijnen op hun 20ste op die top te zijn
(niet mijn mening)
Grmbl dus ik ben alweer 6 jaar over de top heen maar gelukkig niks van te merken
Vrouwen vind ik meestal zo tussen de 22 en 35 het aantrekkelijkst 40 in sommige gevallen
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')