ik ben heel even onder m'n ander account (wilde m'n profielen nakijken want heb e-mailadressen verwijderd maar had ze al veranderd)quote:Op maandag 11 februari 2008 19:04 schreef draculettetje het volgende:
saraats, wat vervelend
epilepsie kan aangeboren zijn maar ook op (veel) latere leeftijd voorkomen'het kan ook 1 malig zijn
maar goed dat hij wordt gecheckt in het ziekenhuis
succes in ieder geval
Jeetje, sterke Saraquote:Op maandag 11 februari 2008 18:58 schreef sararaats het volgende:
omwille van persoonlijke redenen kom ik hier enkel nog lurken.
mijn broer is opgenomen in het ziekenhuis en nu krijgen ze de uitslag van het hersenfilmpje.
ze vermoeden een aanval van epilepsie. kan dat wel op je 24ste?
edit: hij komt vandaag naar huis. hij mag een lange tijd geen auto rijden.
dat was er ineens. ik merkte ook wel dat m'n broer er de laatste tijd moe uitzag.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:52 schreef nokwanda het volgende:
@ Sara, kwam dat opeens opzetten of was er een andere aanleiding als een ongeluk of andere soort hersenbeschadiging? Of iets dat eerder gewoon niet opgemerkt is?
heb natuurlijk nog m'n werkgroepen deepsky en meteoren.quote:Op woensdag 13 februari 2008 07:39 schreef nokwanda het volgende:
Is er geen vervolgcursus? Juist nu komt het seizoen eraan dat het ook nog lekker is om's nachts met de sterren in de weer te zijn.
ow daar ben ik echt blij om!quote:Op donderdag 14 februari 2008 11:51 schreef vamperotica het volgende:
Ik roep lang leve de draagdoek
quote:
ha ha ja die ken ik...quote:Op donderdag 14 februari 2008 19:13 schreef nokwanda het volgende:
[..]Have fun ermee.
Something new and blue is er alvast. Nu nog something old and borrowed
(benodigdheden voor een bruiloft: something old, something new, something borrowed, something blue)
het is heel vervelend en heel standaard om te zeggen dat minstens de helft van nl er last ban blijkt te hebben gehad, je hoopt dan altijd dat het jou overslaatquote:Op vrijdag 15 februari 2008 07:55 schreef nokwanda het volgende:
Blijkbaar ja. Is echt lang geleden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |