abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 10 februari 2008 @ 18:52:02 #101
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_56648918
ik ben ook al ziek geweest dit jaar. Bijna een week lang, dat is echt uitzonderlijk voor mij. Ik ben al bijna nooit ziek en als ik het ben is hetb innen een dag of 2 weer weg.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_56652365
het heerts de afgelopen tijd ook echt, bij de fysio de helft ziek, op het werk de een na de ander
ik beetje verkouden maar de ander is ook twee weken thuis geweest, wat uitzonderlijk lang voor hem is!
pi_56653135
Hier gat het langzaam wat beter.... Mn oren suizen nog behoorlijk en koppijn gaat maar niet weg....
En moe..moe.. moe!
Morgen ga ik mn afspraak maken voor een heerlijk ontspannende massage!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_56659102
jeuj massage!
kwil ook.....

mogguh trouwens, anders dan jij denk ik heb ik eindelijk weer is wel geslapen
  maandag 11 februari 2008 @ 08:07:57 #105
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_56659161
Verdories! Dat weekend ging ook hard zeg! En dan heb ik (behalve paardrijden en een beetje huishouden) helemaal geen flikker gedaan!

Nou ja... goedemorgen dan maar!
pi_56659174
mogguh, het was dan ook weer eens lekker weer het weekend, dan hoef je niet echt wat te doen alleen maar genieten dat de zon schijnt enzp
pi_56659206
Hoop dat het vandaag weer zo'n weertje wordt. Dan gaat de deur open en ga ik mijn keuken eens een flinke beurt geven. Ik krijg er wel echt veel energie van.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_56659214
lente schoonmaak!
pi_56659342
De lente zit iig flink in mijn bol. Maar met dat schoonmaken moet ik ook nog maar zien hoever ik kom.
Ben tegelijk ook thuis aan het werk. Dus dat maar eerst en waar mogelijk tegelijk.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_56659482
Neuj.... Nie vel geslapen... Gistermiddag even een paar uurtjes en niet eens gemerkt dat "de rest" weg was gegaan!
pi_56659490
Ik wil ook weer eens paardrijden!!

En ik MOET ook weer eens schoonmaken
pi_56659629
doe jij nou maar eerst die massage
pi_56659658
Kee
pi_56659705
ow de hulp is er ik blijf lekker nog even boven
pi_56665646
Zo, grijze haren zijn weer weggewerkt dus ik zie weer wat jonger uit

Wilde graag gaan fietsen maar ik voel me nog niet top fit, dus ik wacht nog even.
Genieten is toegestaan!!!
pi_56669558
omwille van persoonlijke redenen kom ik hier enkel nog lurken.

mijn broer is opgenomen in het ziekenhuis en nu krijgen ze de uitslag van het hersenfilmpje.

ze vermoeden een aanval van epilepsie. kan dat wel op je 24ste?

edit: hij komt vandaag naar huis. hij mag een lange tijd geen auto rijden.
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
pi_56669644
saraats, wat vervelend
epilepsie kan aangeboren zijn maar ook op (veel) latere leeftijd voorkomen'het kan ook 1 malig zijn
maar goed dat hij wordt gecheckt in het ziekenhuis
succes in ieder geval
pi_56677061
quote:
Op maandag 11 februari 2008 19:04 schreef draculettetje het volgende:
saraats, wat vervelend
epilepsie kan aangeboren zijn maar ook op (veel) latere leeftijd voorkomen'het kan ook 1 malig zijn
maar goed dat hij wordt gecheckt in het ziekenhuis
succes in ieder geval
ik ben heel even onder m'n ander account (wilde m'n profielen nakijken want heb e-mailadressen verwijderd maar had ze al veranderd)

maar goed, het gaat best goed met m'n broer. hij mag 6 maanden niet autorijden maar dat zei ik al eerder en op 21 maart moet hij nog een MRI laten maken.

met mij gaat het prima ondanks dat ik ongesteld ben

mijn favoriet filmpje:

BRT Leader
weet op dit moment niets te verzinnen
ik val in slaap waar ik sta
pi_56678755
fijn dat het goed gaat met je broer
hier verslapen
  dinsdag 12 februari 2008 @ 19:40:16 #120
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_56688978
quote:
Op maandag 11 februari 2008 18:58 schreef sararaats het volgende:
omwille van persoonlijke redenen kom ik hier enkel nog lurken.

mijn broer is opgenomen in het ziekenhuis en nu krijgen ze de uitslag van het hersenfilmpje.

ze vermoeden een aanval van epilepsie. kan dat wel op je 24ste?

edit: hij komt vandaag naar huis. hij mag een lange tijd geen auto rijden.
Jeetje, sterke Sara hopelijk is ie snel weer de oude.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_56689238
@ Sara, kwam dat opeens opzetten of was er een andere aanleiding als een ongeluk of andere soort hersenbeschadiging? Of iets dat eerder gewoon niet opgemerkt is?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_56695541
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 19:52 schreef nokwanda het volgende:
@ Sara, kwam dat opeens opzetten of was er een andere aanleiding als een ongeluk of andere soort hersenbeschadiging? Of iets dat eerder gewoon niet opgemerkt is?
dat was er ineens. ik merkte ook wel dat m'n broer er de laatste tijd moe uitzag.

maar hey, het gaat redelijk goed met hem.

en met mij gaat het ook goed. het enige dat tegensteekt is dat m'n cursus sterrenkunde volgende week gedaan is.
Werewolf
pi_56697091
Is er geen vervolgcursus? Juist nu komt het seizoen eraan dat het ook nog lekker is om's nachts met de sterren in de weer te zijn.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_56697753
mogguh
pi_56702226
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 07:39 schreef nokwanda het volgende:
Is er geen vervolgcursus? Juist nu komt het seizoen eraan dat het ook nog lekker is om's nachts met de sterren in de weer te zijn.
heb natuurlijk nog m'n werkgroepen deepsky en meteoren.
Werewolf
pi_56723636
Sara veel beterschap voor je broer Met de juiste medicatie is het goed bestrijden mocht het vaker voorkomen, weet niet hoe het precies zit en waar het mee te maken heeft. Iets met de hersens of niet?

Merk dat het vroege opstaan goed doet, iedere dag om 0800 de wekker zetten om vervolgens energierijker te zijn. Forum trekt me niet meer zo erg laatste tijd vandaar mijn afwezigheid, kan zijn dat het over een tijdje anders is maar op dit moment wil ik andere dingen doen.. Stemming lijkt wat stabieler te wezen nu ik vis-olie inneem ook, het gaat niet meer zo erg alle kanten op door de dag heen. Stemming stabieler en dan dus vanzelf ook het denken meer in de juiste richting.

Deze week, tandarts, kapper en bloedprikken gehad en morgen even met iemand naar de kroeg. Griep is ver weg nu.

Dat was de update Nu even orienteren op gebied van werk en studie en dan gamen Ben bezig met syberia, een adventure game.
pi_56723859
Ik roep lang leve de draagdoek
pi_56723955
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 11:51 schreef vamperotica het volgende:
Ik roep lang leve de draagdoek
ow daar ben ik echt blij om!
pi_56730070
En niemand valentijns-kaart ontvangen van geheime aanbidder? Ik niet dit jaar, net zoals voorgaande jaren niet, moet me meer in het publiek storten waarschijnlijk en dan zelfs nog niets ontvangen maar dat boeit me vrij weinig ook., voel me er geen minder mens door.

Ben aan het bloggen geslagen weer eens, proberen om een stuk tekst te schrijven dat in mijn ogen goed genoeg is voor de lezer, zelfs al zijn er maar weinig lezers die kijken op mijn log. Laatste log ging over de twilight zone, wanneer ik wakker word uit de depressie-droom dat dan de opwekking zo is dat ik alsnog in slaap lijk te vallen maar dan in positieve zin. Moeilijk te vatten maar ik merk dat ik in 2 soorten slaap kan verkeren, de depressieve slaap en de wakkere slaap. En dan waken tijdens de slaap.

Ben weer weg

En Vamp, wanneer gaat de baby in de kinderwagen of is die draagdoek voor thuis binnenshuis? ( ga ervan uit dat het voor de baby is en niet omdat je je arm gebroken hebt)
pi_56730179
hihi had nog gekund ja voor een arm, maar is idd voor de baby!
hier nog geen post te gezien, verwacht ook niks hoor
ik heb geloof ik voor het eerst dit jaar ook niks gestuurd
pi_56730303
Met kerst verzekerd van kaarten moet je maar denken

Tis hier wat, ik merk dat ik wakker begin te worden ( uit de depressie droom) en vanzelf het risico op doorschieten richting het drukke, alsof ik dus echt controle moet uitoefenen de hele tijd. Hyper hyper een beetje weer. Vanzelf omdat energie komt en gaat en nu komt die energie ineens weer met bergen tegelijk. ( Dan is het een zaak om er wat mee te doen) Nog steeds het idee dat het onbewust is allemaal, wie weet moet ik meer bewust worden daarvan ofzo, bewuster zodat ik meer controle heb erover, onbewuste energie en bewuste energie? Ik roep maar iets en lees het ook maar niet, brain-farts zoals Jogy altijd zegt. Tis overigens die energie in mijn hoofd zonder moodswings, en dan muziek die anders aanhoort en de wereld die anders meegemaakt wordt. Weird

Hoe gaat het met de revalidatie trouwens drac? Heb niet alles gelezen afgelopen weken.
pi_56730347
dat wel maar ook dan wil ik nog wel eens de kaarten vergeten

geloof ook dat ik er weinig over geschreven heb, laatste nieuws is dat ik ervoor op de wachtlijst sta in de nijmegen, kijken wat en of die nog wat kunnen
vooral op mn werk gaat het betr, zit nu op de 12 uur werken,

en jij ook nog wel met van alles bezig?
pi_56730478
Vooral orienteren ben ik mee bezig en het traject richting werk gaat gebeuren ergens medio 2008, krijg een nieuw team dat gaat supporten en dat duurt nog ff. Cursus schrijven even niet mee bezig geweest.

Orienteren doe ik dus uit mezelf, die begeleiding komt later maar bij die begeleiding mag of moet je ook zelf aangeven wat je wilt en waar en hoe en wat. Vrijwilligerswerk om in het ritme te komen zal het zeker eerst worden. Maar dan is het dus ook een zaak om straks die energie in juiste banen te leiden, de langere dagen en minder goed kunnen slapen en ga zo door. Niet dat ik straks weer als een gek zonder echt profijt tekeer ga hier. Bergen energie en niets ermee doen, schiet niet op.

Ben een beetje mentally disabled Maar dat komt vooral door biologische/chemische factoren in mezelf en in de natuur. ( in de natuur, de zon en seizoenen) Sommigen noemen het gestoord maar het is slechts een kleine afwijking met redelijke impact
pi_56730524
klinkt in ieder geval alsof je er goed over na hebt gedacht! en iets vanuit jezelf doen gaat makkelijker dan het verplicht opgelegd te krijgen!
en volgens mij heb je zelf je grootste valkuilen al door dus dat scheelt ook een hoop!

ben benieuwd hoe het straks zal gaan voor je!
pi_56730579
Zolang ik maar positief blijf denken ondanks alles waarmee ik achterloop. Loop dus wel wat achter op dit moment maar wie weet is een inhaalslag doen beter dan doorgaan zoals voorheen, voorheen was het niet juist dus wie weet is de kans nu om het alsnog beter te doen?. Film gezien over een alternatieve universiteit ( komedie) en daarbij werden allemaal afwijkende vakken gegeven, desorientatie, eens afwijken van waar je mee bezig bent en opnieuw beginnen. Universiteits vak, rustig denken Desorientatie genoeg gehad, dus wie weet straks de echte orientatie die bij me past?

Verplicht opgelegd krijgen inderdaad, verplicht op het werk komen is wat anders maar verplicht een richting opgeduwd worden niet. Vandaag op het nieuws gelezen dat ze mensen met problemen via het gerecht willen helpen Krijgen mensen een coach opgelegd via de wet, waar is onze vrijheid gebleven? Dan heb je wel mensen die verplicht behandeling krijgen bij ernstig wangedrag maar mensen die zich niet misdragen, die kun je toch niet verplicht behandelen?
pi_56730684
ik weet natuurlijk niet waarmee je achter loopt, maar soms even een stapje terug doen en dan later einddoelen halen kan uiteindelijk wel meer opleveren

zegt ze wijs er zichzelf ook niet altijd aan houdend
pi_56730815
Qua werkervaring sowieso, na een periode van passief thuis zitten krijg je vanzelf een cv die niet aantrekkelijk is, maar wie weet focus ik me dan op de werkgevers waar ik niet eens wil werken. ( focus me nog steeds op de werkgever waar ik voorheen naar keek)

Alsnog het idee dat er een inhaalslag gepleegd moet worden om echt aantrekkelijk te zijn voor werkgevers. Maar dat gat op de cv kan op allerlei manieren worden opgevuld, wie weet wat flexibel bezig zijn en mezelf presenteren. Vrijwillgerswerk kan dan ook vermeldt worden op een cv, en curssussen en dan is een opleiding nog mogelijk via NTI met aansluitende stage. ( Daar ben je nooit te oud voor)

Maar dan rust wat jij zegt ook, rustig stap voor stap en het overzicht houden. Overzicht verliezen betekend drama. Geen happy pills meer dus dan is het ook makkelijker nu.

Nu is het zaak om rustig te blijven. Meer zon maakt het moeilijker maar dan moet ik maar een manier vinden.
pi_56730933
Over achterlopen ook nog. Veel van de vrienden krijgen baby's en dan denk ik wel eens van, straks ben je 45 en nog zonder kinderen maar wie weet is een leven zonder kinderen mijn leven. Niet iedereen zet kinderen op deze wereld. En dan vanzelf ook de gedachte dat er ook mensen in die groep zijn die ook vrijgezel zijn al geruime tijd. Niet alleen als uitzondering zijn.

Kortom: Relatie, kinderen en werk. Maar is dat zo'n grote ramp? Ben 30 dus nog tijd genoeg, kan zomaar ineens gebeuren of niet soms?
pi_56730937
en die manier ga je gewoon ook vinden! heus echt wel!
pi_56730993
I hope so!!!!

Iedereen heeft zo zijn manier Ik via een omweg. En dan leidt een omweg misschien tot de juiste weg.

Spagetti eten nu
pi_56731041
eet smakelijk!
pi_56731274
nou de post is geweest!

nok
pi_56733060
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 17:47 schreef draculettetje het volgende:
nou de post is geweest!

nok
Have fun ermee.
Something new and blue is er alvast. Nu nog something old and borrowed
(benodigdheden voor een bruiloft: something old, something new, something borrowed, something blue)
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_56733231
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 19:13 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Have fun ermee.
Something new and blue is er alvast. Nu nog something old and borrowed
(benodigdheden voor een bruiloft: something old, something new, something borrowed, something blue)
ha ha ja die ken ik...
pi_56741057
mogguh
pi_56741221
mogguh ben je weer lekker vvroeg kwam het door een monster of een wekker van een ander?
pi_56741308
Heb de halve nacht liggen twijfelen of het er nu van onder of van boven uit wilde komen. het twijfelde zo hard dat het gewoon ergens in het midden bleef en ik hiervan dus ieder uur wel een keer wakker werd. Ik kan haast niet overgeven en daar is mijn lijf ook op ingesteld. Dit was een van die zeldzame gelegenheden waarvan ik dacht:als het nou eens gewoon zou komen dan was ik eraf.
Bleeeehhhh, waag me zelfs niet aan koffie nu. Dat wil wat zeggen
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_56741324
heb jij het virus nu ook te pakken nok?
hoop in ieder geval dat je snel opknapt, want dit lijkt me een klote gevoel
pi_56741419
Blijkbaar ja. Is echt lang geleden.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_56741445
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 07:55 schreef nokwanda het volgende:
Blijkbaar ja. Is echt lang geleden.
het is heel vervelend en heel standaard om te zeggen dat minstens de helft van nl er last ban blijkt te hebben gehad, je hoopt dan altijd dat het jou overslaat
maar wel vervelend dat het in het midden blijft hangen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')