ben geloof nog niet helemaal wakkerquote:Op donderdag 21 februari 2008 08:55 schreef nokwanda het volgende:
als in: knock on wood
Gister met de oudste 2 en kleinste man op stap geweest...quote:Op woensdag 20 februari 2008 17:39 schreef draculettetje het volgende:
maar idd tis hier wel rustig
wat spoken jullie allemaal uit.....
nok al beter?
nog steeds die waar wij ook zijn geweest?quote:Op donderdag 21 februari 2008 09:14 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Gister met de oudste 2 en kleinste man op stap geweest...
Eerst naar de markt, toen naar de stad en 's avonds met Dochterlief weer op scholenjacht...
En natuurlijk is de school die mama het "beste" lijkt niet echt favoriet
ook en Mil Hill geloof ik... En WII vond ze veel te groot, maar het lessenaanbod is er wel leuk natuurlijkquote:Op donderdag 21 februari 2008 09:15 schreef draculettetje het volgende:
[..]
nog steeds die waar wij ook zijn geweest?
nog nagevraagd van de mee draai dagen?quote:Op donderdag 21 februari 2008 09:18 schreef vamperotica het volgende:
[..]
ook en Mil Hill geloof ik... En WII vond ze veel te groot, maar het lessenaanbod is er wel leuk natuurlijk
Wat is het advies?quote:Op donderdag 21 februari 2008 09:28 schreef vamperotica het volgende:
Yup... Volgende week meeloopdag op t Mill Hill... Week daarna op t WII en cobbenhage kan ze bellen om "zomaar" eens te komen kijken.... Nou ff kijken of ik 'r zo ver kan krijgen dat ook op t Odulphus te doen..... Volgende week ook nog open avond van 't Theresia...
Kan ik me helemaal voorstellen.quote:Op donderdag 21 februari 2008 09:53 schreef vamperotica het volgende:
Havo advies... mijn "voorkeur" gaat uit naar een school wat een beetje in het midden van pas en moi ligt... Omdat ze graag straks 1 week daar en 1 week hier is... Het is een heerlijk oud gebouw...Beetje kloosterachtig met heerlijke nisjes en trappetjes overal... je bent er welkom met Havo en hoger... leuk lesprogramma en ook een fijn "sociaal" programma...
Ja, klopt.... Maar als het de school is die als laatste op dr lijstje komt te staan.... Ze moet zich er ook zelf thuis voelen....quote:Op donderdag 21 februari 2008 10:23 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Kan ik me helemaal voorstellen.
Maar weet je.... fijn dat kinderen mogen meebeslissen, maar het veto ligt wel bij de ouders.
Als dat EN de meest praktische plek is EN de best wenselijke sociale plek, dan is dat zo.
goed van die meeloop dagen! kan ze beter sfeer proeven!quote:Op donderdag 21 februari 2008 10:59 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ja, klopt.... Maar als het de school is die als laatste op dr lijstje komt te staan.... Ze moet zich er ook zelf thuis voelen....
nee hij is thuis.quote:Op donderdag 21 februari 2008 08:31 schreef draculettetje het volgende:
goede morgen allemaal!
ik snap even niet wat maar hout vasthouden is? nog in het ziekenhuis bedoel je dat?
Yup....quote:Op donderdag 21 februari 2008 11:18 schreef draculettetje het volgende:
[..]
goed van die meeloop dagen! kan ze beter sfeer proeven!
gaat dat van om de week binnenkort dan in of echt na de zomervakantie....
Da week nognie... is aande ene kant wel makkelijker, aan de andere kant misschien lekker om het dan laatste jaar basisschool op de vertrouwde manier af te sluitenquote:Op donderdag 21 februari 2008 21:07 schreef draculettetje het volgende:
zal wel wennen worden! gaat ander minimonster dan meteen meedoen?
idd niet aangedachtquote:Op vrijdag 22 februari 2008 10:20 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Da week nognie... is aande ene kant wel makkelijker, aan de andere kant misschien lekker om het dan laatste jaar basisschool op de vertrouwde manier af te sluiten
ah, leuke taak die een beroep doet op je emphatisch vermogen, dat heel groot is, maar niet zoveel dat je er emotioneel zwaar door geraakt wordt.quote:Op woensdag 27 februari 2008 08:57 schreef draculettetje het volgende:
en whiehoe wat zijn wij goed bezig!
ik kom bij p&o afdeling vrijwilligers
daar de administratieve taken van afhandelen maar uiteindelijk de vrijwilligers ook op de juiste plek matchen ....
dinsdag hoor ik het precies hoe en wat
Daar sluit ik me helemaal aan.quote:Op zondag 24 februari 2008 18:19 schreef nokwanda het volgende:
Tof TS. Blij dat je eindelijk weer kunt gaan leven en de wereld weer kunt zien zonder overmaat aan stress.
koppie thee lekker!quote:Op woensdag 27 februari 2008 09:18 schreef senesta het volgende:
[..]
Daar sluit ik me helemaal aan.
En wat een hoop leuke nieuwtjes op werkgebied hier, dat klinkt allemaal goed![]()
Oh en goedemorgen, iemand een?
in ieder geval voor 12 uur maar als het goed is met mogelijkheid tot opbouw, ook dat hoor ik dinsdagquote:Op woensdag 27 februari 2008 09:02 schreef nokwanda het volgende:
[..]
ah, leuke taak die een beroep doet op je emphatisch vermogen, dat heel groot is, maar niet zoveel dat je er emotioneel zwaar door geraakt wordt.
Mij lijkt dat dat wel goed voor je is en dat je dat wel aankunt
hoeveel uren?
dan heb je daar toch weer een goede beslissing voor gemaaktquote:Op woensdag 27 februari 2008 09:05 schreef nokwanda het volgende:en ja, we zijn idd erg goed bezig.
Het gekke is dat ik met al deze drukte maar een ding heb waarvan ik zeg: dat voelt als een aanslag op mijn tijd. Dat is mijn dansles op vrijdagavond om 21.00 uur.
Heb ik op vrijdagavond de hele week gewerkt. Dan wil ik lekker thuis zitten of naar het vrijdagmiddagcafe of met lover de hort op. Maar nee.... dan moet ik zweten en ook nog danspassen in mijn hoofd stampen. Daar is dan gewoon geen ruimte meer voor in mijn kop. Dus ik maak deze cursus af en daarna doe ik het niet meer.
Niet met deze groep. Die hebben alleen op de vrijdag ruimte. De danslessen zouden eerst op dinsdagavond zijn, maar werden verplaatst naar de vrijdag.quote:Op woensdag 27 februari 2008 10:00 schreef senesta het volgende:
Klinkt allemaal goed zeg.
Kun je niet op een andere avond/tijd eventueel door dansen als je het echt leuk vind, Nok?
Ben benieuwd naar dinsdag dan. Hoor het welquote:Op woensdag 27 februari 2008 09:33 schreef draculettetje het volgende:
[..]
in ieder geval voor 12 uur maar als het goed is met mogelijkheid tot opbouw, ook dat hoor ik dinsdag
ja heb er zin in! wel spannend ook allemaal!quote:Op woensdag 27 februari 2008 10:09 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar dinsdag dan. Hoor het wel
Heb je er zin in?
Met mij lekker hoor. Hoe is het hier met iedereen?quote:Op woensdag 27 februari 2008 14:48 schreef draculettetje het volgende:
hey metro hoest is het met jou?
@ ts in ieder geval succes dinsdag! ga voor je duimen
hier wel lekker hoor!quote:Op woensdag 27 februari 2008 15:17 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Met mij lekker hoor. Hoe is het hier met iedereen?
Zal best met je zieke jochie.quote:Op woensdag 27 februari 2008 18:58 schreef senesta het volgende:
Ik heb het hartstikke druk op het moment![]()
Zeg, voor de dierenbezitters hier ook nog maar even spammen:
[actie] Kom hier je huisdier wassen!
Bij een andere werkgever ook?quote:Op donderdag 28 februari 2008 14:14 schreef draculettetje het volgende:
ik heb net werk aan de telefoon gehad
het is een reintegratie baan voor max een jaar, maar wel met een loonwaarde van 10 uur
van hier uit kan ik weer verder!
het klinkt wel leuk wat ze vertelt maar ik kan het nog niet onder woorden brengen, komt dinsdag wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |