Hallo senesta!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:53 schreef senesta het volgende:
Wat is het rustig hier![]()
Goedeavond allemaal![]()
Topspin, hoe gaat het?
Sara, nog druk sterren aan het kijken?
Leuk!quote:Op zaterdag 16 februari 2008 01:25 schreef sararaats het volgende:
[..]
hoi senesta
vandaag niet. ben druk bezig met een verhaal
ben ook volop aan het inpakken voor de nakende verhuis. moet niet zoveel meepakken want het is maar voor 2 weken.
Heerlijk he dat zonnetje, ik heb ook zo'n zin in het voorjaar weer, lekker in de tuin werken en zitten, de was weer lekker buiten drogenquote:Op zaterdag 16 februari 2008 08:02 schreef draculettetje het volgende:
[..]
Hallo senesta!
Hier alles z'n gangetje, al is het nog koud het zonnetje begint te schijnen steeds en daar word ik vrolijk van!
hoe gaat het met jou?
En nok misschien al wat opgeknapt?
Hier gaat het verder wel zijn gangetje, wel zijn we echt allemaal verkouden hier nog steedsquote:Op zaterdag 16 februari 2008 10:24 schreef Metro2005 het volgende:
mogge iedereen. Alles zijn gangetje bij iedereen?
Topspin, dat telefoneren is bijzonder irritant, als het goed is kan tele2 bij aanhoudende klachten wel traceren waar vandaan gebeld wordt. Gewoon eens informeren!
Ik ga zometeen alvast het kadootje voor Joey halen, hij is eigenlijk pas volgende week jarig maar goedquote:Op zaterdag 16 februari 2008 11:56 schreef draculettetje het volgende:
ja de verkoudheid enzo houdt lang aan....
hier niet echt plannen, heb een verjaardag vanmiddag maar meer heb ik niet in de planning staan!
altijd goed om alvast op pad te gaan!quote:Op zaterdag 16 februari 2008 11:58 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik ga zometeen alvast het kadootje voor Joey halen, hij is eigenlijk pas volgende week jarig maar goed
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 12:01 schreef draculettetje het volgende:
[..]
altijd goed om alvast op pad te gaan!
als ik dan bij vamp kijken is de oudste 11, wordt alweer 12
wat worden ze dan groot ineens he. 10 is ook al zo'n mijlpaal
zo heeft elke fase weer z'n charmes!quote:Op zaterdag 16 februari 2008 12:05 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja, echt enorm, hij word ook echt lang, ik denk dat we nog 1,5 kop schelen![]()
Maar ook wel heel erg leuk, ik heb ook hele andere gesprekken met hem nu, tof hoor
Ik ben ziek geweest en mijn internet is een tijdje stuk geweestquote:Op zaterdag 16 februari 2008 14:26 schreef Topspin het volgende:
Hallo
Lang niet meer gezien hier Senesta
Net een aflevering van de simpsons gezien en heb 30 minuten aan een stuk door moeten lachen. Dinsdag langs de mediamarkt, denk dat ik de boxset ga aanschaffen. Gegarandeerd vermaak iedere episode.
Jemig, wat ga je daar doen?quote:
Vroeg me al af waar je rondhing dus ja ik mistte je wel een beetje hierquote:Op zaterdag 16 februari 2008 16:32 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik ben ziek geweest en mijn internet is een tijdje stuk geweest![]()
Heb je me gemist?
fijn dat het weer wat beter gaat nok! nog ff bijkomen en aansterken het weekendquote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:01 schreef nokwanda het volgende:
Hoi allemaal. Hier al een beetje beter. Nog wat slapjes.
@Topspin: Familyguy is ook verschrikkelijk leuk. Is ook zoiets als The Simpsons en South Park
Ik ben benieuwd, heel veel sterkte met verhuizen in ieder gevalquote:Op zaterdag 16 februari 2008 17:17 schreef sararaats het volgende:
[..]
weet ik nog niet maar ga daar zeker niet stilzitten
Gelukkig dat je weer wat opknaptquote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:01 schreef nokwanda het volgende:
Hoi allemaal. Hier al een beetje beter. Nog wat slapjes.
@Topspin: Familyguy is ook verschrikkelijk leuk. Is ook zoiets als The Simpsons en South Park
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |