Met de deurtjes dicht kun je precies zien waar alles staat. Handig toch?quote:Op donderdag 24 januari 2008 14:22 schreef hollander172 het volgende:
Ben ik nou gek of hebben de deurtjes totaal geen functie op deze manier?![]()
Omdat die vib erin gesoept was.quote:Op donderdag 24 januari 2008 14:45 schreef APK het volgende:
Waarom staat die foto met die vibrator boven het bed niet in de OP?
Ah, okay.quote:
'Moet je zien hoeveel troep je kwijtkan, Mien, en dan nog zoveel ruimte over!'quote:Op donderdag 24 januari 2008 14:36 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Waarom in godsnaam deze foto?
[ afbeelding ]
Hey Boxtelquote:Op donderdag 24 januari 2008 15:17 schreef Ripley het volgende:
Een leuke functionele hoek (waar komt die poppenfascinatie in ons land toch vandaan????) :
[ afbeelding ]
En een sfeervolle marmeren bar:
[ afbeelding ]
En wie wil er geen sfeervolle levensechte vogels boven zijn bed?
[ afbeelding ]
Lekker naar jezelf kijken vanuit het wazige schelpenbubbelbad
[ afbeelding ]
Ik dacht ik kijk eens in het dorp van mijn liefjequote:
Hij was al eerder voorbijgekomen, maar zag hem vandeweek toen ik eens keek wat er allemaal in m'n oude woonplaats te koop stondquote:Op donderdag 24 januari 2008 15:45 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik dacht ik kijk eens in het dorp van mijn liefje![]()
Das zo'n TellSell zitkuip met deur tochquote:Op donderdag 24 januari 2008 15:54 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Dubieuze badkuip:
[ afbeelding ]
Hoezo? Interesse?quote:Op donderdag 24 januari 2008 16:38 schreef Kreator het volgende:
@DuchessX. Jij post gewoon elk huis dat je tegenkomt...?
Lijkt wel de binnenkant van een gemiddelde woonwagen.quote:Op donderdag 24 januari 2008 16:37 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Gadverdegadver.
[ afbeelding ]
...omdat de helft van je foto's totaal niet schokkend/boeiend/ultra-lelijk is....quote:Op donderdag 24 januari 2008 16:42 schreef DuchessX het volgende:
Hoezo?
...heb je lsd geslikt? Waar heb je het over?quote:Interesse?
Sja dat kan héquote:Op donderdag 24 januari 2008 16:45 schreef Kreator het volgende:
[..]
...omdat de helft van je foto's totaal niet schokkend/boeiend/ultra-lelijk is....
[..]
Kan je ff een linkje aangeven waar je deze vandaan hebt. Lijkt heel erg op een huis wat vrienden van ons gekocht hebben.quote:Op donderdag 24 januari 2008 16:35 schreef DuchessX het volgende:
Tuin met graf
[ afbeelding ]
Sfeervolle keuken met smurfsenseo
[ afbeelding ]
Let op de kleurige warme sfeeraccenten:
[ afbeelding ]
Is van 3 verschillende huizen in Vaals.quote:Op donderdag 24 januari 2008 16:53 schreef staticdata het volgende:
[..]
Kan je ff een linkje aangeven waar je deze vandaan hebt. Lijkt heel erg op een huis wat vrienden van ons gekocht hebben.
Nou de keuken lijkt sprekendquote:Op donderdag 24 januari 2008 16:56 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Is van 3 verschillende huizen in Vaals.
Alleen nog maar even afvoegen!quote:Voor de handige klusser!!! In de bomenbuurt, onder de rook van centrum Zaandam en nabij de opgang van de Coentunnelweg hebben wij een hele leuke woning voor u. De verkoper heeft vorig jaar een start gemaakt met een rigoreuze verbouwing maar heeft dit helaas niet af kunnen maken. Aan u de taak om dit op u te nemen en het geheel, volledig naar eigen smaak, af te maken. Waar moet u aan denken? Het afvoegen van de badkamer, het plaatsen van de keuken, schilderwerk en het indelen van de slaapkamer. Boven is de ruimte nog helemaal open en geheel naar eigen inzicht in te delen. De voor- en achtertuin tenslotte zijn reeds fantastisch aangelegd! Bent u er klaar voor? Bel mij!
Dat dus. Als er ongestreken beddengoed gepost gaat worden met een 'kijk nou tochquote:Op donderdag 24 januari 2008 17:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
TVP, hoewel ik wel steeds meer minder "bijzondere" foto's voorbij zie komenOok veel al eerder gepost materiaal. Volgens mij hebben we Nederland wel gehad zo langzamerhand
Ik strijk m'n beddengoed ook nooitquote:Op donderdag 24 januari 2008 17:34 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat dus. Als er ongestreken beddengoed gepost gaat worden met een 'kijk nou toch', denk ik dat we de ergste gevallen in Nederland wel hebben gehad
.
of alles wat blauw is 'smurf' noemen omdat een iemand (een leuke) grap over een stoel maakte, die nu dus niet meer leuk isquote:Op donderdag 24 januari 2008 17:34 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat dus. Als er ongestreken beddengoed gepost gaat worden met een 'kijk nou toch', denk ik dat we de ergste gevallen in Nederland wel hebben gehad
.
quote:Op donderdag 24 januari 2008 17:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
[ afbeelding ]
We zetten er gewoon een stoel voor, valt niemand op dat er enige scheefstand is hoor
niks scheefgezakt joh! die stoel staat toch nog recht mevrouwtjequote:Op donderdag 24 januari 2008 17:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
[ afbeelding ]
We zetten er gewoon een stoel voor, valt niemand op dat er enige scheefstand is hoor
Ik ook niet.quote:Op donderdag 24 januari 2008 17:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik strijk m'n beddengoed ook nooit
quote:Op donderdag 24 januari 2008 14:41 schreef Finch het volgende:
In oss hebben we speciaal voor u over "een riante villa in een rustige buitenwijk.. "![]()
[ afbeelding ]
Ja wel leuk! hij wordt juist steeds leuker omdat hij zo vervelend is Dat is nou juist de grap!!quote:Op donderdag 24 januari 2008 17:55 schreef Leep het volgende:
[..]
of alles wat blauw is 'smurf' noemen omdat een iemand (een leuke) grap over een stoel maakte, die nu dus niet meer leuk is
oh ok, dan mis ik de humor er zeker voorquote:Op donderdag 24 januari 2008 19:12 schreef Cootjecarton het volgende:
[..]
Ja wel leuk! hij wordt juist steeds leuker omdat hij zo vervelend is Dat is nou juist de grap!!
Een topic is niet afgelopen als er een half uurtje niet in gepost is hoor.quote:Op donderdag 24 januari 2008 19:43 schreef Cootjecarton het volgende:
Ik denk dat dit topic helaas afgelopen is, Geen foto's meer mensen?
Krijgt bonken een geheel andere betekenisquote:Op donderdag 24 januari 2008 20:15 schreef Cootjecarton het volgende:
Deze bewoners verkopen hun huis omdat ze maar niet van die onverklaarbare hoofdpijn af komen!
Hoe zou dat nou komen?
[ afbeelding ]
Sorry, maar ik werd al bang dus ben zelf maar snel op zoek gegaan zou jammer zijn, ik heb er al heel watquote:Op donderdag 24 januari 2008 20:21 schreef k_man het volgende:
[..]
Een topic is niet afgelopen als er een half uurtje niet in gepost is hoor.
Hoe kon ik het niet?quote:Op donderdag 24 januari 2008 16:11 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Kind wilde niet aan de kand
[ afbeelding ]
Ander huis
Let op de kleurdetails
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/WoningAanbod/Koop/Detail/Default.aspx?id=f6476c3a-0b45-4833-995d-c6401719acbb&objecttype=DetailKoopObject&hbx=1
Weet iemand een linkje naar dit huis?quote:Op woensdag 23 januari 2008 15:42 schreef DuchessX het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alles strak design, kom je op de badkamer:
[ afbeelding ]
Ja, jammer is dat he? Ik heb tussen de middag ook meegezocht naar wat foto's. En huizen die er van buiten al erbarmelijk uitzagen en waar ik binnen een enorme teringzooi verwachtte daar stonden dan ook geen interieurfoto's bij.quote:Op donderdag 24 januari 2008 20:38 schreef The_Tankgirl het volgende:
Even voor de duidelijkheid, ja dit waren 5 foto's van dezelfde voorkant..
We gaan eindelijk naar binnen:
Dat is juist perfect man.quote:
quote:Op donderdag 24 januari 2008 21:23 schreef Cootjecarton het volgende:
Als je pech hebt met een beetje storm wil er nog wel eens een pannetje afvliegen.
[ afbeelding ]
Ik vind hem ook redelijk praktisch en functioneel! Niks mis mee.quote:Op donderdag 24 januari 2008 21:27 schreef Troubles. het volgende:
[..]
Dat is juist perfect man.
Wanneer je in een schuimbad zit, stap je zo vanuit bad onder de warme douche zonder dat je om een cabine moet lopen. En 'sochtends kun je een kop koffie op de badrand kwijt en terwijl je daaraan sipt lekker douchen.
Tja, of ik moet de enige zijn die haastig onder de douche koffie drinkt maar voor mij is het de ideale badkamer.
Slachthuis.quote:Op donderdag 24 januari 2008 21:29 schreef Rewimo het volgende:
Betegelde badkamer, ja. Betegelde keuken, okee.
Maar een geheel betegelde woonkamer
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee, boerderij in Staphorstquote:Op donderdag 24 januari 2008 21:32 schreef Deliah het volgende:
Slachthuis.
Dat zie je wel vaker hoor , mutsie, een diagonaal rookkanaalquote:Op donderdag 24 januari 2008 17:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
[ afbeelding ]
Nouja, als jij het metselwerk er goed uit vindt zien, zou ik zeggen: sla je slag!quote:Op donderdag 24 januari 2008 21:41 schreef BigBadPete het volgende:
[..]
Dat zie je wel vaker hoor , mutsie, een diagonaal rookkanaal
Soms moet je wel natuurlijk, als je huis langer te koop staat dan je verwacht/gewild had.quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:07 schreef Rewimo het volgende:
Er staan ook nog eens heel veel huizen leeg (niet fijn voor het topic), allemaal van mensen die dubbele woonlasten kunnen opbrengen?
Buien dat het er REDELIJK lelijk uitziet (quote:Op donderdag 24 januari 2008 21:23 schreef Cootjecarton het volgende:
Als je pech hebt met een beetje storm wil er nog wel eens een pannetje afvliegen.
[ afbeelding ]
Scheiden fiscaal voor Fokkers geen probleem.quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:01 schreef AnneX het volgende:
En ook - vraag ik mij af - als die rotzooi huizen met bijzondere smaak van inrichting en afwerking nu te koop staan ... waarheen vertrekken die mensen dan ?
Van de verouderde inrichting kun je verwachten dat mensen verhuisd zijn naar een wonzorgcentrum oid.
Blijkbaar zijn de rommel foto's van mensen die toch de hypotheek kunnen opbrengen van groter, beter of anders.
quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:22 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Aanrecht even opruimen zodat 'ie groter lijkt? Tsssssss....
[ afbeelding ]
Roarrrrrrrrrr
[ afbeelding ]
Het ergste is nog dat ze waarschijnlijk al opgeruimd hebben; kun je je de klerezooi voorstellen die het was voordat de makelaar kwam?quote:Op donderdag 24 januari 2008 21:26 schreef Via_Garibaldi het volgende:
weer een gevalletje "opruimen, waarom?"
[ afbeelding ]
Ik snap niet dat sommige mensen al in deze zooi kunnen leven... Laat staan dat t erger isquote:Op donderdag 24 januari 2008 22:48 schreef pamsterdam het volgende:
[..]
Het ergste is nog dat ze waarschijnlijk al opgeruimd hebben; kun je je de klerezooi voorstellen die het was voordat de makelaar kwam?
Heel bizar.....quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:31 schreef Via_Garibaldi het volgende:
Te veel om op te noemen maar let op de deur![]()
[ afbeelding ]
t blijft jakkie
[ afbeelding ]
Oh damn.quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:50 schreef Via_Garibaldi het volgende:
U wilt uw eigen pig farm starten, hier is t mogelijk!
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 24 januari 2008 23:09 schreef Zitzak het volgende:
"Ga nou ff naar buiten voor die foto!"
"Ja, dahaaag! 't Is hartstikke koud joh"
[ afbeelding ]
Die katquote:Op donderdag 24 januari 2008 21:55 schreef Via_Garibaldi het volgende:
Grrrrr!!!!! opzouten uit mijn keuken!
[ afbeelding ]
Volgens mij zag ik die foto net ook voorbij komen op Funda, zit jij ook in Den Haag of Rotterdam?quote:Op donderdag 24 januari 2008 23:18 schreef Via_Garibaldi het volgende:
Blijft lastig die spiegels....
[ afbeelding ]
oh ja en die badmuts
quote:Op donderdag 24 januari 2008 23:16 schreef janeway het volgende:
<woonbootverhaal>
Haha, wat suf!quote:Op donderdag 24 januari 2008 23:23 schreef Via_Garibaldi het volgende:
Lamme makelaar zeg nog te lui om ff z´n zooi op te ruimen...
[ afbeelding ]
afgezien van t feit dat de keuken licht roze is
Weet niemand waar ik dit huis vandaan haal op Funda?quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:29 schreef Candaasje het volgende:
Even uit het vorige topic:
Hier zou ik dus zo vanaflazeren..zeker op sokken... [ afbeelding ]
Wel een vet aquarium. Vriendin van me heeft ook in haar nieuwe huisje een groot aquarium ingebouwd. (Alleen wel boven de meterkast..weet niet of dat errug handig is...)
[ afbeelding ]
Nope, Emmen (veel ´juweeltjes´ daar)quote:Op donderdag 24 januari 2008 23:21 schreef Zitzak het volgende:
[..]
Volgens mij zag ik die foto net ook voorbij komen op Funda, zit jij ook in Den Haag of Rotterdam?
Tranen schieten in mn ogenquote:Op donderdag 24 januari 2008 23:24 schreef Zitzak het volgende:
Woorden schieten tekort
[ afbeelding ]
I second that !!quote:Op donderdag 24 januari 2008 23:33 schreef borisz het volgende:
K_man moet eigenlijk een schouderklopje krijgen
K-man voor het idee en maar zeker ook Zitzak voor de vulling!quote:Op donderdag 24 januari 2008 23:33 schreef borisz het volgende:
K_man moet eigenlijk een schouderklopje krijgen
Wat lief!quote:Op donderdag 24 januari 2008 23:41 schreef Troubles. het volgende:
[..]
K-man voor het idee en maar zeker ook Zitzak voor de vulling!
ZZ weet tot het einde toe de rampzaligheid echt te vinden.
Sorry, geen flauw idee.quote:Op donderdag 24 januari 2008 23:25 schreef ryan_atwood het volgende:
[..]
Weet niemand waar ik dit huis vandaan haal op Funda?
En wanneer kunnen we komen bbq´en met het hele elftalquote:Op vrijdag 25 januari 2008 00:04 schreef Tokay het volgende:
"Jaaahaaaa, dat had je niet verwacht hè, maar wij hebben dus een dákterras!"
[ afbeelding ]
ik vind het toch knap dat je in een berg met rommel/zooi toch zo'n mooie ton-sur-ton kleurstelling kunt aanbrengen, bewonderenswaardig.quote:Op donderdag 24 januari 2008 23:16 schreef pamsterdam het volgende:
Heeft u er misschien ook een plattegrond bij?
[ afbeelding ]
Huh?!quote:Op vrijdag 25 januari 2008 00:10 schreef Via_Garibaldi het volgende:
Zoek de verschillen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat was ook mijn reactiequote:
nietquote:Op vrijdag 25 januari 2008 00:24 schreef Zitzak het volgende:
Mmmmmm, posten lukt niet. Hoe delete je eigenlijk een bericht?
Lachen!quote:Op vrijdag 25 januari 2008 00:38 schreef Terpentin07 het volgende:
Deze parel had ik nog op mijn computer.Lang geleden gevonden bij Funda.
Hhmmm, sinds ik morbus crohn heb is mijn papiergebruik exorbitant gestegen.[ afbeelding ]
Weer zo een typisch gevalletje ´we stoppen opa of oma lekker in het verzorgingstehuis´quote:Op vrijdag 25 januari 2008 00:53 schreef Zitzak het volgende:
Dit vind ik echt zielig! Helemaal alleen in je ups aan je tafeltje. En maar hopen dat er iemand door die deur naar binnen komt![]()
[ afbeelding ]
Ja! En bij deze is de mevrouw/meneer helemaal uit de rolstoel gekropen, heeft zich opgehesen en heeft deze foto gemaakt.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 00:57 schreef Via_Garibaldi het volgende:
[..]
Weer zo een typisch gevalletje ´we stoppen opa of oma lekker in het verzorgingstehuis´
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 01:03 schreef Zitzak het volgende:
[..]
Ja! En bij deze is de mevrouw/meneer helemaal uit de rolstoel gekropen, heeft zich opgehesen en heeft deze foto gemaakt.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 00:38 schreef Terpentin07 het volgende:
Hhmmm, sinds ik morbus crohn heb is mijn papiergebruik exorbitant gestegen.[ afbeelding ]
WTFquote:Op vrijdag 25 januari 2008 00:38 schreef Terpentin07 het volgende:
Maar ben ik nu gek dat ik stel dat je een normaal mens toch niet hoeft te vertellen dat het verstandig is je huis op te ruimen als er foto´s gemaakt moeten worden ter bevordering van de verkoop van je huis ?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 09:08 schreef Rewimo het volgende:
Mijn makelaar heeft me heel duidelijke aanwijzingen gegeven over opruimen en presenteren. Dat het uiteindelijk met de foto's heeft geduurd tot ik al verhuisd was deed daar niks aan afHet was evengoed binnen een week verkocht trouwens.
Maar ze vertelde me dus echt trucjes over opruimen, dingen anders neerzetten, waardoor het ruimtelijker leek en dergelijke.
Da's de douche(stang)quote:Op vrijdag 25 januari 2008 00:46 schreef Zitzak het volgende:
Da's pas een goeie plek voor je handdoekrekje!
[ afbeelding ]
Je bent zeker niet gek.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 09:25 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Maar ben ik nu gek dat ik stel dat je een normaal mens toch niet hoeft te vertellen dat het verstandig is je huis op te ruimen als er foto´s gemaakt moeten worden ter bevordering van de verkoop van je huis ?
Nee, zeker nietquote:Op vrijdag 25 januari 2008 09:25 schreef LangeTabbetje het volgende:
Maar ben ik nu gek dat ik stel dat je een normaal mens toch niet hoeft te vertellen dat het verstandig is je huis op te ruimen als er foto´s gemaakt moeten worden ter bevordering van de verkoop van je huis ?
Jammer van die witte wc-brilquote:
Mijn god, ik zou echt knetter worden in dat huis!quote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:55 schreef Rewimo het volgende:
Over Amerikaans gesproken: hier ben je voorlopig niet uitgekeken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het gaat door tot in de garage
[ afbeelding ]
Ik vind het op zich best leuk om eens rond te kijken maar ik zou op den duur gillend gek worden van de drukte. Je ogen krijgen nergens rust.
Heb je je huis voor weetikveel hoeveel geld ingericht, word je in een 'kijk eens wat een rariteiten op funda-topic' geplaatst door mensen die niet verder komen dan Ikeaquote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:53 schreef k_man het volgende:
Tof meubilair ook. Ik zie stoelen ontworpen door Mies van der Rohe, Arne Jacobsen. Charles Rennie Macintosh... het hele huis staat vol met design.
Nu woon ik zelf in Manila, en alle huizen hebben hier 2 keukens. Eentje waarin gekookt wordt, en eentje waarin de afwas wordt gedaan (dirty kitchen).quote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:16 schreef Esraa het volgende:
Voor de liefhebbers van koken: twee keukens ()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gek, net zag ik ze nog. En ik werd hier via Funda heen geleid.... Vond 't wel een buitenkansje.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 15:42 schreef k_man het volgende:
Kruisjes... en niet van funda...
Waarschijnlijk omdat ze bij jou nog in de cache stonden.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 15:43 schreef Zitzak het volgende:
[..]
Gek, net zag ik ze nog. En ik werd hier via Funda heen geleid.... Vond 't wel een buitenkansje.
In m'n watte?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 15:46 schreef k_man het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat ze bij jou nog in de cache stonden.
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:16 schreef Esraa het volgende:
"Laten we ons dekbedovertrek op de muur plakken!"
[ afbeelding ]
Hahaha!
Die pleeborstel!![]()
[ afbeelding ]
ieuw!
Doet me denken aan "In holland staat een huis" van een hééle poos geleden. Toen lagen er alleen pindadoppen ofzo op de grond...quote:
Kun je tenminste je schoonfamilie kwijt op een verjaardag.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 16:22 schreef Zitzak het volgende:
Op zolder is waar het gebeurt![]()
[ afbeelding ]
Dat lijkt me een garagedeur met een automatosche garagedeuropener.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:37 schreef Rewimo het volgende:
Okee, je hebt natuurlijk de ruimte in een huis van 2 miljoen. Maar wat is de functie van deze ruimte hier? En wat hangt er aan het plafond?
[ afbeelding ]
Garage: deuropener...quote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:37 schreef Rewimo het volgende:
Okee, je hebt natuurlijk de ruimte in een huis van 2 miljoen. Maar wat is de functie van deze ruimte hier? En wat hangt er aan het plafond?
[ afbeelding ]
Best eng...een of andere sekte ofzo?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 16:22 schreef Zitzak het volgende:
Op zolder is waar het gebeurt![]()
[ afbeelding ]
ik moet je zeggen, ik vind het niet eens lelijkquote:Op vrijdag 25 januari 2008 15:29 schreef Ripley het volgende:
Wie wil er nu niet zo'n scherm in zijn badkamer
[ afbeelding ]
Lijkt wel een gynaecologenstoelquote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:37 schreef Rewimo het volgende:
Wat is dat voor stoel met die beer erop? Eén of ander martelwerktuig zo te zien})
[ afbeelding ]
Dan mogen de leden wel wat meer geld storten in de sektekas, want 't is een beetje armoeïg zo.quote:
Een vogelnestje!quote:Op vrijdag 25 januari 2008 19:26 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Nee, da's duidelijk zo.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 19:26 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Nee, da's duidelijk zo.
[ afbeelding ]
Die heeft antiquiteitswaarde. Misschien nog verkoopbaar aan een TV-serie die in de jaren 60 speelt.?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 19:43 schreef Rewimo het volgende:
De woning is in 1964 gerealiseerd en wordt bewoond door de eerste bewoner.
Die keukens zijn weer helemaal in!quote:Op vrijdag 25 januari 2008 19:43 schreef Rewimo het volgende:
Met de originele keuken dus
[ afbeelding ]
En zo te zien het originele bed. Zo'n sprei herken ik nog wel van vroeger
[ afbeelding ]
gadverdammequote:Op vrijdag 25 januari 2008 19:38 schreef Cootjecarton het volgende:
en morgen lekker Fris weer op
[ afbeelding ]
En iedereen hier maar gniffelen om de inrichting en gebruikte materialen. Maar ondertussen beurt de verkoper 10x zoveel euro's als het destijds guldens heeft gekost. Wie het laatst lacht.....................quote:Op vrijdag 25 januari 2008 19:43 schreef Rewimo het volgende:
Met de originele keuken dus
[ afbeelding ]
En zo te zien het originele bed. Zo'n sprei herken ik nog wel van vroeger
[ afbeelding ]
Lijkt op de kamer hiernaast (onze woonkamerquote:
Die lamp is overigens ook heel leuk!! Toch?? Minimalisme...quote:Op vrijdag 25 januari 2008 20:05 schreef Rewimo het volgende:
Snoer was te kort om het langs de plint te leggen. Dan maar dwars door de kamer. En de was kan best op de bank blijven liggen toch?
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:16 schreef Esraa het volgende:
"Laten we ons dekbedovertrek op de muur plakken!"
[ afbeelding ]
Dat is echt ranzig.quote:
Een klasgenoot van mij had dat als kaftpapierquote:
[bekentenismodus]Ik had precies hetzelfde tapijt in m'n kamer heeeeeel groot Ajax-fan destijds Overigens met vloekende terracotta gordijnen, want knalrood was in die tijd nergens te vindenquote:
Ze staan wel ergens online? Dan is hetquote:Op vrijdag 25 januari 2008 23:06 schreef MadameEnglish het volgende:
Even een offtopic vraag, ik heb echt geweldige foto's, maar hoe kan ik ze invoeren?
1 |
Rechter muisknop op foto dan eigenschappen en dan url kopierenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 23:06 schreef MadameEnglish het volgende:
Even een offtopic vraag, ik heb echt geweldige foto's, maar hoe kan ik ze invoeren?
Laat me raden Belgie!quote:Op vrijdag 25 januari 2008 23:33 schreef MadameEnglish het volgende:
http://pictures.immoweb.be/photos/12/42/1242930_7.jpg
Nog eens een keer de geweldige intieme cour......
Ik vergat te vertellen na kopieren niet ok drukken maar gewoon wegklikken, dan komt de foto ook meteen in beeldquote:Op vrijdag 25 januari 2008 23:06 schreef MadameEnglish het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |