Hahaha, neverending reeksquote:Op woensdag 23 januari 2008 12:12 schreef teamlead het volgende:
een van de betere reeksen van de laatste tijd
En het mooie is: zolang er mensen hun huis verkopen is er nieuw materiaal
Nou idd, dit is wel heel sneu zoquote:Op woensdag 23 januari 2008 12:24 schreef E.T. het volgende:
Echt een waanzinnig mooie verbouwde boerderij en dan kan je geen mooiere/betere/logischere oplossing verzinnen voor je douche??
[ afbeelding ]
Hehehehe was me niet eens opgevallen. Ik werd afgeleid door die muur....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 42% gewijzigd door massy op 23-01-2008 18:25:05 ]
Ik krijg meteen een kotssmaak in m'n mondquote:Op woensdag 23 januari 2008 12:48 schreef Via_Garibaldi het volgende:
Kunnen ze bij de verfspeciaalzaak nou geen goed advies geven?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:De tuin is netjes aangelegd en heeft een besloten ligging.
Dat is een touwtje van de lichtschakelaar die bijna tegen het plafond hangt.quote:Op woensdag 23 januari 2008 13:05 schreef Via_Garibaldi het volgende:
Dé trend van 2008
Contrasterende electriciteitsdraad
Volgens mij kwam die 14 tegeltjes te kort voor het bovenstuie..quote:Op woensdag 23 januari 2008 13:08 schreef Zephyrus het volgende:
Weer zo'n geval van buitendeur in je douche...
[ afbeelding ]
dat zijn toch de kleuren van de praxis?quote:Op woensdag 23 januari 2008 12:48 schreef Via_Garibaldi het volgende:
Kunnen ze bij de verfspeciaalzaak nou geen goed advies geven?
[ afbeelding ]
Ow ok, maar dan vraag ik me nog steeds af waarom niet dezelfde kleur (ongeveer) als de muurquote:Op woensdag 23 januari 2008 13:10 schreef _Arthur het volgende:
[..]
Dat is een touwtje van de lichtschakelaar die bijna tegen het plafond hangt.
Kan je, als je in bed ligt, het licht uit doen.
Die gast in die hangmat!quote:Op woensdag 23 januari 2008 12:38 schreef Rewimo het volgende:
Die tevens fungeert als slaapkamer. Niet dat je er een bed in kwijt kunt trouwens
*Juk* Deed me denken aan de 'boomschorsman'...quote:Op woensdag 23 januari 2008 13:25 schreef Via_Garibaldi het volgende:
Echt ik ga me schamen dat ik uit deze stad kom, wat een smaken zeg..
[ afbeelding ]
Enne is dat nou een camouflagenet over de open haard?
Ieewww, wil je dat niet meer doen aub?quote:Op woensdag 23 januari 2008 13:32 schreef Principessa het volgende:
[..]
*Juk* Deed me denken aan de 'boomschorsman'...![]()
[ afbeelding ]
Hey, die herken ik! Vlinderplein in Eindhoven he? de rest van die woning was best leuk!quote:Op woensdag 23 januari 2008 13:06 schreef Via_Garibaldi het volgende:
Weer een in de categorie "Altijd handig om de...... in de gaten te houden"
[ afbeelding ]
Ja klopt en is idd een leuke woningquote:Op woensdag 23 januari 2008 13:41 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Hey, die herken ik! Vlinderplein in Eindhoven he? de rest van die woning was best leuk!
Eindhoven, Jeroen Boschlaan zo te zien.quote:Op woensdag 23 januari 2008 12:31 schreef Via_Garibaldi het volgende:
Weer een kleurrijke verzameling
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar gelukkig zorgt het uitzicht voor enige kleurloze tegenhang
[ afbeelding ]
U bent van strak-doorgetrokken-stoeptegels? Ik vind het een best nette tuin, wat groene tegels wellicht, maar niet echt storend ofzo...quote:Op woensdag 23 januari 2008 13:02 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
.quote:LUXE WONEN TEMIDDEN VAN HET GROEN VAN HET REMBRANDTPARK !!!
2-kamer appartement met eigen parkeerplaats in de afgesloten parkeergarage en ruim balkon op het westen, gelegen op de 8e verdieping in appartementencomplex met lift.
Rembrandtpark Residences is een wooncomplex op een unieke locatie, waar de dynamiek van de grote stad en de voordelen van wonen in een park prachtig bij elkaar komen. Op de fiets is het centrum van Amsterdam in slechts enkele minuten te bereiken. Terwijl een lekkere wandeling door een rustige groene omgeving al begint voor de deur in het aangrenzende Rembrandtpark.
Met het World Fashion Centre en diverse horeca- en winkelgelegenheden op korte afstand is er in de buurt zelf van alles te beleven. Rembrandtpark Residences is gesitueerd binnen de ring van Amsterdam. De bereikbaarheid is dan ook optimaal. Elk appartement heeft bovendien een bijbehorende parkeerplek in de ondergelegen afgesloten parkeergarage.
De ligging aan de binnenzijde van de Ring maakt dat alle verbindingen naar locaties binnen en buiten de stad binnen handbereik zijn. Openbaar vervoer als trams, treinen en bussen bevinden zich op loopafstand.
Indeling:
Entree, hal met (garderobe)kast, toilet met fonteintje, badkamer met douche, wastafel en wasmachineaansluiting. Er is 1 ruime slaapkamer met toegang tot het balkon. De woonkamer met geeft eveneens toegang tot het ruime, zonnige balkon op het westen.
Bij de woning behoren een privé-parkeerplaats in de ondergelegen parkeergarage en een ruime berging.
Het appartement is voorzien van dubbel glas.
De erfpacht is afgekocht tot 2094
Dit lijkt me typisch een geval van een aanbieding van de Gamma, en dan bij thuiskomst bedenken........oei ! Het Dakquote:Op woensdag 23 januari 2008 12:24 schreef E.T. het volgende:
Echt een waanzinnig mooie verbouwde boerderij en dan kan je geen mooiere/betere/logischere oplossing verzinnen voor je douche??
[ afbeelding ]
Hehehe, die salontafel lijkt wel zo'n TELL SELL opblaasmatras voor op de camping. Hoe verzin je het om dit in je WK te zetten!quote:Op woensdag 23 januari 2008 12:31 schreef Via_Garibaldi het volgende:
Weer een kleurrijke verzameling
[ afbeelding ]
een langsloop kastquote:Op woensdag 23 januari 2008 13:00 schreef Via_Garibaldi het volgende:
Met originele langsloopkast...
Keuken is mooi hoor! Praktisch, gezellig en schoon.quote:Op woensdag 23 januari 2008 13:07 schreef OA het volgende:
Verder beschikt dit huis over een keuken waarin de zachte gele en mintgroene kleuren u uitnodigend toestralen!![]()
[ afbeelding ]
Op de een of andere manier heb ik nu zin in pistache-meloenijs.quote:Op woensdag 23 januari 2008 13:07 schreef OA het volgende:
Verder beschikt dit huis over een keuken waarin de zachte gele en mintgroene kleuren u uitnodigend toestralen!![]()
Zitzak! Heb je die gemist!!quote:
En dat touwtje komt dan ook rechts onder de matras uit zetten; da's handig als je net op je zij ligt!...quote:Op woensdag 23 januari 2008 13:10 schreef _Arthur het volgende:
Dat is een touwtje van de lichtschakelaar die bijna tegen het plafond hangt.
Kan je, als je in bed ligt, het licht uit doen.
Die is vast ook ter overname.quote:Op woensdag 23 januari 2008 14:36 schreef Via_Garibaldi het volgende:
Tja heb ik altijd al willen hebben zo een zeekamer?
[ afbeelding ]
Dit is de enige foto die erbij staat?![]()
![]()
advertentie:
http://www.funda.nl/WoningAanbod/Koop/Detail/Fotos/?id=b4d1d4d9-4ad9-4fd8-a662-84c615ae5179&objecttype=DetailKoopObject
Mega-verkoopfoto's!quote:Op woensdag 23 januari 2008 14:45 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik vind dit huis heel erg leuk
Alleen moet er nog vanalles gebeuren
Vooral de keuken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit is dus de HELE keuken.
En ze hebben heel mooie deurklinken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en een leuk plankje:
[ afbeelding ]
Heel wazig.
Je vergeet de donkerblauwe rolgordijnen te noemenquote:Op woensdag 23 januari 2008 14:53 schreef k_man het volgende:
Weet je wat, we doen de muren roze van boven en dan blauw en groen van onderen. Daartussen doen we dan een strip met wat rood. De kzoijnen en radiatoren doen we knalblauw, de deuren geel. en als symbool voor onze bonte smaak plakken we een papagaai op het raam.
[ afbeelding ]
Kapitale villa in Blaricum.
quote:Op woensdag 23 januari 2008 14:53 schreef k_man het volgende:
Weet je wat, we doen de muren roze van boven en dan blauw en groen van onderen. Daartussen doen we dan een strip met wat rood. De kzoijnen en radiatoren doen we knalblauw, de deuren geel. en als symbool voor onze bonte smaak plakken we een papagaai op het raam.
[ afbeelding ]
Huis is aardig om de hoek bij Gordon. Geen wonder dat je daar weg wiltquote:Op woensdag 23 januari 2008 14:53 schreef k_man het volgende:
[ afbeelding ]
Er is een lijst met standaardtermen en de vertaling daarvan. Voorbeelden zijn:quote:Op woensdag 23 januari 2008 15:15 schreef Frezer het volgende:
Het valt me wel op hoe veel makelaars baggerfoto's maken zeg... En dan in combinatie met van die aalgladde omschrijvingen,.
Waar betaal je die lui ook al weer voor
De foto's kun je ook gewoon zelf aanleveren.quote:Op woensdag 23 januari 2008 15:15 schreef Frezer het volgende:
Het valt me wel op hoe veel makelaars baggerfoto's maken zeg... En dan in combinatie met van die aalgladde omschrijvingen,.
Waar betaal je die lui ook al weer voor
Kleedje schuin lijkt een trend te worden. In een ander huis (vorige topics) lagen alle kleedjes ook opzettelijk diagonaal over tafel.quote:Op woensdag 23 januari 2008 15:28 schreef HolleJos het volgende:
Allemaal gevonden in 1 Brabants dorp..... afbeelding ]
Lijkt wel een bejaardenhuisquote:Op woensdag 23 januari 2008 14:31 schreef Rewimo het volgende:
Twee Zaanse klokken, een voor zomer- en een voor wintertijd? Of een voor hem en een voor haar?
Ach vooruit, ook nog een klok voor als we de andere kant opkijken
Ook in de slaapkamer mag een Zaanse klok niet ontbreken!
quote:Op woensdag 23 januari 2008 15:45 schreef Bluezz het volgende:
Dit is toch wel een toppertje hoor![]()
My god
[ afbeelding ]
Dat groene IS de vloerbedekking...quote:Op woensdag 23 januari 2008 15:42 schreef DuchessX het volgende:
[ afbeelding ]
Gevalletje vloerbedekking was te duur![]()
Wat een afschuwelijke stijl!! Vooral die trap!quote:Op woensdag 23 januari 2008 15:42 schreef DuchessX het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alles strak design, kom je op de badkamer:
[ afbeelding ]
Super hé??quote:
Ik klikte op de link en was er van overtuigd dat ik nog in het "lach hier om Funda foto's" topic zat... (op een enkele uitzondering na dan).quote:Op woensdag 23 januari 2008 16:11 schreef Bass-Miss het volgende:
Niemand die zijn eigen interieur meer durft te posten na al die commentaar hier?
quote:
Wat dat betreft vind ik deze omschrijving wel geinig:quote:Op woensdag 23 januari 2008 15:18 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Er is een lijst met standaardtermen en de vertaling daarvan. Voorbeelden zijn:
Cottage tuin -> Tuin is een grote hoop soorten planten die door elkaar gegroeid zijn en heeft dringend aandacht nodig
half vrijstaande villa -> 2 onder 1 kap woning
quote:Zou het niet heerlijk zijn, zo’n ruime woning uit die mooie vervlogen tijden, waar de gevels sfeer ademen, de percelen ruim zijn en waar er nog gelet werd op privacy? Deze hoekwoning uit dit tijdperk biedt dit alles aan in optima forma en de locatie draagt zeker haar steentje bij, want winkels, scholen, openbaar vervoer, uitvalswegen en het bos, alles bevind zich binnen handbereik. Nou denkt u waarschijnlijk, is er ook een maar? Eigenlijk wel, want u moet wel even de handen uit de mouwen steken voor wat betreft het interieur, maar hoe vaak krijgt u de kans om een woning uit deze mooie jaren naar eigen smaak en inzicht te maken? Precies.
De woning
De voortuin zorgt voor een warm welkom en eenmaal binnen voelt u meteen waar het hier om draait. De grote hal met de rechte trap naar boven en een keus aan deuren, die allemaal iets herbergen. De kamer-en-suite mag dan wel niet meer aanwezig zijn, maar de twee deuren vanuit de hal geven u nog wel de mogelijkheid. De voorkamer is bij uitstek geschikt voor de eettafel, want mede dankzij de erker en het vrije zicht, is dit een heerlijke plek in het huis en niet alleen voor de warme hap. Het zitgedeelte is ruim van opzet, mede dankzij de goede plafondhoogte u heeft hier meerdere opties voor wat betreft de indeling. Vanuit de hal heeft u eveneens toegang tot de keuken die symbool staat voor de functionaliteit en eenvoud van vroegere tijden.
De eerste verdieping
Zoals het een dergelijke woning betaamt, wordt u op deze verdieping aangenaam verrast met de ruimte. Uiteraard is ook hier een kleine slaapkamer, maar de overige twee bieden u volop ruimte en mogelijkheden. Natuurlijk zijn deze slaapkamers voorzien van inbouwkasten en heeft zelfs de ouderslaapkamer, naast een vrij uitzicht en goede afmeting, ook nog een wastafel. De badkamer is van een ruime afmeting en het bad en de kast zijn twee bijzondere details. Voor luxe en aangenaam badderen, zult u wel even aan de slag moeten, maar aan de ruimte zal het niet liggen.
De zolder
Een ruime zolder met mogelijkheden, zo kunnen we deze ruimte het beste typeren. De rechte steile trap leidt u naar boven en hier wordt u aangenaam verrast door de open ruimte die u hier treft. De huidige eigenaren hebben onder een deel van de schuine kap een werkruimte gecreëerd en u kunt op uw beurt een kamer realiseren met enige aanpassingen.
De tuin
Is zoals u mag verwachten, een ruim bemeten achtertuin, met vrij zicht, veel privacy én een goede zonligging. Wat wenst u nog meer?
Als u nou ook wilt weten hoe de sfeer van dit huis voelt en u heeft wel zin in een “uitdaging”, bel dan voor een vrijblijvende bezichtiging, want u bent van harte welkom.
Idem!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
Er komen er hiervan nu een aantal voor de vierde keer voorbij, lees de topicreeks ff door ofzo.....quote:Op woensdag 23 januari 2008 15:28 schreef HolleJos het volgende:
Allemaal gevonden in 1 Brabants dorp.....
[ afbeelding ]
"Vrijstaande bungalow gelegen aan een rustige weg aan de rand van het dorp"
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier krijg je Lassie er gratis bij![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze kwam ik daar ook tegen... is een bekende!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En overal staat die fuckin' senseoquote:
quote:Op woensdag 23 januari 2008 17:01 schreef boterhoofd het volgende:
Maar geen senseo
Heeft ze al gedaan, ergens in # 5 ! inclusief de smurfen badkamer, zoals het sinds dit topic wordt genoemd.quote:Op woensdag 23 januari 2008 16:11 schreef Bass-Miss het volgende:
Niemand die zijn eigen interieur meer durft te posten na al die commentaar hier?
douchen in het zonlicht? of lekker douchen met de deuren openquote:Op woensdag 23 januari 2008 17:03 schreef Via_Garibaldi het volgende:
Wat moet je híer nou met een douche?
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 23 januari 2008 17:57 schreef DuchessX het volgende:
[ afbeelding ]
Badkamermodel doodskist
Er staan duizenden huizen te koop, toch komen steeds dezelfde foto's weer langsquote:Op woensdag 23 januari 2008 17:40 schreef DuchessX het volgende:
Ook leuk:
Hee, dat dekbedovertrek heb ik ook. Nee, dit is niet mijn slaapkamerquote:Op woensdag 23 januari 2008 14:50 schreef Via_Garibaldi het volgende:
Ehhh juist
[ afbeelding ]
Vraag me af of ze elke maand een andere tekst nemen, een beetje zoals bij een scheurkalender.
Welke foto is het? Misschien kan degene die het gepost heeft er nog achter komen.quote:Op woensdag 23 januari 2008 17:23 schreef teamlead het volgende:
btw: hoe kom ik als ik de foto heb bij het betreffende huis uit? In deel 5 stond een interieur waar ik helemaal verliefd op ben
Deze vier heb ik volgens mij allemaal vandaag al gepostquote:Op woensdag 23 januari 2008 17:40 schreef DuchessX het volgende:
Badkamertegelfoto:
[ afbeelding ]
Gek van ruitjes:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooi man. Dit is een beetje mijn stijlquote:Op woensdag 23 januari 2008 15:42 schreef DuchessX het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Djiezus, sommige prijzen zijn echt idioot.quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:58 schreef Tha_Flash het volgende:
Mooie woonkamer met authentieke details :
[ afbeelding ]
Sfeervolle keuken :
[ afbeelding ]
Slaapkamer met mooi uitzicht :
[ afbeelding ]
Moderne badkamer :
[ afbeelding ]
En al dit moois voor : ¤ 498.000 k.k.
wel netjes voor een gezin met 6 kinderen...quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:59 schreef Zitzak het volgende:
Zaandam: gezelligheid kent geen tijd. Ik wil ook zo'n vloer! En zo'n tafel!![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 23 januari 2008 17:03 schreef Via_Garibaldi het volgende:
Wat moet je híer nou met een douche?
[ afbeelding ]
De prijs van een huis wordt door drie dingen bepaald.quote:Op woensdag 23 januari 2008 21:00 schreef Zitzak het volgende:
Djiezus, sommige prijzen zijn echt idioot.
Wat is daar zo erg aan? Ziet er misschien iets minde modern uit dan de rest van het huis, en of het mooi is of niet hangt van de smaak af, maar verder is er niet zo veel op aan te merken. Die andere foto's zijn haast allemaal belachelijk, deze is hooguit 'een beetje donker'.quote:Op woensdag 23 januari 2008 15:42 schreef DuchessX het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het lijkt wel of die gordijnen van vuilniszakken gemaakt zijnquote:
Maar mij krijg je die trap niet op! Brrrr...quote:
Ik vind ze ook niet allemaal even lelijk hoor. En ja, die ooms en tantes, er zit heel veel tussen met veel bruin, hout, nog meer bruin, nog meer hout....quote:Op woensdag 23 januari 2008 21:24 schreef Minnie_ het volgende:
[..]
Maar mij krijg je die trap niet op! Brrrr...
Is het raar als ik sommige interieurs helemaal niet zo lelijk vind?
Anderen daarentegen zijn wel spuug- en spuuglelijk. En er zijn er ook bij die me doen denken aan verjaardagen bij oude ooms en tantes
Maar jij hebt geen giraffenhok in de tuinquote:Op woensdag 23 januari 2008 21:58 schreef lady-wrb het volgende:
wat is er mis met giraffen in de woonkamer?![]()
![]()
ik heb er ook 3
telt een kippenhok ook?quote:Op woensdag 23 januari 2008 22:04 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Maar jij hebt geen giraffenhok in de tuin
Het woord 'pompeus' schiet me te binnen.quote:Op woensdag 23 januari 2008 22:25 schreef Rewimo het volgende:
Voor 4 ton leven we ons natuurlijk wel helemaal uit![]()
[ afbeelding ]
Let op de klompjes
[ afbeelding ]
Even opgeruimd... Leg maar op de stoel joh, ziet niemand
[ afbeelding ]
The red bedroom
[ afbeelding ]
The blue bedroom
[ afbeelding ]
En de blingbling badkamer
[ afbeelding ]
De voortuin mag er ook zijn
[ afbeelding ]
Nu word ik héél nieuwsgierig.quote:Op woensdag 23 januari 2008 22:31 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb er nou toch eentje gevonden
even uitvogelen hoe ik dat moet posten, want dit MOETEN julllie zien
welke foto?quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:27 schreef ToT het volgende:
Tjezus, als je wat naar boven en weer naar beneden scrollt met Rewimo's bovenste badkamertegeltjesfoto (leuk Scrabble-woord trouwens) met dat klapraam, heeft het een heel psychadelisch effect!
Interessant voor de party-animals onder ons: koop dat huis en je hoeft nooit meer aan de pillen!
dat is een koelkast.quote:Op woensdag 23 januari 2008 16:49 schreef Via_Garibaldi het volgende:
altijd handig een wasmachine / droger naast je bed voor de nachtelijke noodwasjes
[ afbeelding ]
ergens vind ik dit toch wel heel sfeervol (al is het niet mijn smaak, het ziet er wel heel harmonieus uit)quote:Op woensdag 23 januari 2008 23:08 schreef Zitzak het volgende:
En dit is een pandje van bijna 5 miljoen. En wáár zet je de eettafel neer......?
[ afbeelding ]
Maar ik vind 't zo'n rare plek om een tafel neer te zetten. Maarja, ik ben dan ook geen miljonair. Ik snap dat nietquote:Op woensdag 23 januari 2008 23:10 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ergens vind ik dit toch wel heel sfeervol (al is het niet mijn smaak, het ziet er wel heel harmonieus uit)
Dat je niet alle 6 delen doorleest is begrijpelijk. Maar een paar postst hierboven is dezelfde foto te zien.quote:Op woensdag 23 januari 2008 23:36 schreef Via_Garibaldi het volgende:
Nog ééntje voor t slapen gaan
Hoeveel kussens wil je?
Mwa hoeveel heb je er?
[ afbeelding ]
what are the odds, dat je hetzelfde tegenkomt???quote:Op woensdag 23 januari 2008 23:46 schreef Zitzak het volgende:
Verhip. Dezelfde tuin met kussens.
erg jammer dat er gewoon vinyl op de vloeren ligt in plaats van een echte houten vloer, dat is dan toch wel weer lelijk...quote:Op woensdag 23 januari 2008 22:53 schreef lady-wrb het volgende:
hier om de hoek te koop: leuk zaans huisje
[ afbeelding ]
herstel: leuk OUD zaans huisje
[ afbeelding ]
volgens mij is sinds de bouw de inrichting niet meer veranderd
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en als de vrachtwagens van de kringloopwinkel weggereden zijn, hou je dit dus over:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
de badkamer ter grootte van een postzegel
[ afbeelding ]
stoot je hoofd niet in de slaapkamer (het plafond is nog geen 2 meter hoog)
[ afbeelding ]
een kijkje achter
[ afbeelding ]
kennelijk moest het rolletje vol
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
moeten we dit opvatten als een waarschuwing? de buren:
[ afbeelding ]
Die locatie ook.... tig meter slaapkamer en je bed in de hoekquote:Op woensdag 23 januari 2008 23:32 schreef Zitzak het volgende:
Een van de duurste huizen op Funda. Bijna 7 miljoen! En dan zo'n vreselijke slaapkamer met intens lelijk bed. Rechts aan de muur een portret van de Vrouw des Huizes. Zo'n blond Gooische Vrouwen-typje met dikke tieten.
[ afbeelding ]
Dat zal op de Wallen in Amsterdam wel een stuk duurder zijn.quote:Op donderdag 24 januari 2008 01:36 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Geen foto, wel een blik van verbazing:
[..]
Heb geen research gedaan naar de vorige topicsquote:Op woensdag 23 januari 2008 20:05 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Deze vier heb ik volgens mij allemaal vandaag al gepost
Ik vind het huis ook mooi, maar als je het doet, doe het dan goedquote:Op woensdag 23 januari 2008 21:20 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Wat is daar zo erg aan? Ziet er misschien iets minde modern uit dan de rest van het huis, en of het mooi is of niet hangt van de smaak af, maar verder is er niet zo veel op aan te merken. Die andere foto's zijn haast allemaal belachelijk, deze is hooguit 'een beetje donker'.
En de rest van de foto's van dat huis zou ik zo willen gebruiken om later ideeën op te doen.
Maar die kamer heeft meer hoeken dan een gemiddelde kamer en dat bed kan toch moeilijk voor de deur of de schouw?quote:Op donderdag 24 januari 2008 01:33 schreef miss_dynastie het volgende:
Die locatie ook.... tig meter slaapkamer en je bed in de hoek
Verf was in de aanbieding zeker?quote:Op woensdag 23 januari 2008 22:19 schreef Rewimo het volgende:
Leuk, ze hebben de keuken blauw gesmurft!
[ afbeelding ]
De voordeur ook trouwens
[ afbeelding ]
OMGquote:Op woensdag 23 januari 2008 22:30 schreef Zitzak het volgende:
Mijn tweede hoerenkast/parenclub in twee dagen!Edoch, slecht nieuws: het is al verkocht.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bij Protestanten (en dan voornamelijk de zwartekousen) is een harmonium of een orgel in de kamer heel gebruikelijk hoor.quote:Op woensdag 23 januari 2008 21:15 schreef Tha_Flash het volgende:
WTF !! een kerkorgel in de woonkamer ????
[ afbeelding ]
voor maar ¤ 625.000 k.k. ....![]()
Heel even nog over dit huis he...ga je kijken bij aantal kamers : 3quote:Op maandag 21 januari 2008 20:57 schreef Murd0ck het volgende:
[..]
Het ging inderdaad om de box in de fitnessruimte.
Het is overigens dit huis:
http://www.funda.nl/WoningAanbod/Koop/Detail/?id=9cb4f71a-d809-4e24-a58a-5c3445d9914e&objecttype=DetailKoopObject
Deze dan? 6 ton voor 2 (ja 2!) kamers.quote:Op donderdag 24 januari 2008 09:57 schreef ivetje het volgende:
Heel even nog over dit huis he...ga je kijken bij aantal kamers : 3Ik heb in mijn huurflat al 4 kamers!!! Wat is er gebeurt met die ruimte
Overigens wel hele toffe keuken met miele-inbouw appartatuur
Dat wil ik later ook, alleen is zo duur.
maja, de woon oppervlakte is wel groter dan de woonoppervlakte in mijn twee onder een kap woning. maar ik zou dan ook absoluut niet in een apartement willen wonen.. Maar het ziet er wel mooi uit dat zeker..quote:Op donderdag 24 januari 2008 09:57 schreef ivetje het volgende:
[..]
Heel even nog over dit huis he...ga je kijken bij aantal kamers : 3Ik heb in mijn huurflat al 4 kamers!!! Wat is er gebeurt met die ruimte
Oh, ik was in de veronderstelling dat ze die nodig hadden omdat ze met de hele familie de hele dag werkeloos thuis op de bank tv aan het kijken warenquote:Op donderdag 24 januari 2008 10:12 schreef Noway666 het volgende:
Die 34 zits kamer indelingen zijn van voornamelijk allochtone families, ben wel eens in zo'n huis geweest voor me werk destijds en ik viel ook zowat van de hoeveelheid banken.
Maj, ies zuigkerfees dussz veel vamily en iek dusszz veel sthoel moet heb.
Kan ook maar dan is de makelaar duurder, die moet dan wat muntgeld in het toilet strooien, dan duikt de hele familie even van de bank af, kan de foto genomen worden.quote:Op donderdag 24 januari 2008 10:17 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Oh, ik was in de veronderstelling dat ze die nodig hadden omdat ze met de hele familie de hele dag werkeloos thuis op de bank tv aan het kijken waren.
Het kleedje wat nu in de woonkamer ligt hoort eigenlijk in de badkamer, maar is tevoorschijn gehaald omdat het anders te kaal was, en dan moest in de badkamer maar even het oude badkamer kleedje voor de dag gehaald voor het idee.. opgelostquote:Op donderdag 24 januari 2008 10:01 schreef Rewimo het volgende:
Ooooooooooooooooooooranje! Check het kleedje
[ afbeelding ]
En waarom nou een rood kleedje in deze badkamer?
[ afbeelding ]
6 ton voor 2 kamers!quote:Op donderdag 24 januari 2008 10:04 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Deze dan? 6 ton voor 2 (ja 2!) kamers.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geen keuken te ontdekkenWel een badkamer
[ afbeelding ]
Drie kamers, maar wel een oppervlakte van 190 m2. Da's een fors appartement hoor! Bovendien ziet het er erg strak uit.quote:Op donderdag 24 januari 2008 09:57 schreef ivetje het volgende:
Wat hangt daar in godesnaam linksboven in de hoek!quote:Op donderdag 24 januari 2008 10:53 schreef cinnamongirl het volgende:
Zeer avontuurlijke inrichting:
[ afbeelding ]
Een toilet met de deksel is, naast dat ik het persoonlijk minder mooi vindt, weinig uitnodigendquote:Op donderdag 24 januari 2008 11:16 schreef Rewimo het volgende:
Ook bij een huis van 1,6 miljoen nemen ze niet even de moeite om de wc-deksel naar beneden te doen
[ afbeelding ]
Oeh, dat is dat ultrahippe zwarte wc papier dat laatst nog op tv was!quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:24 schreef Rewimo het volgende:
Zo'n nisje is erg handig voor de wc-rollen
[ afbeelding ]
En achterlijk duur is.quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:32 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Oeh, dat is dat ultrahippe zwarte wc papier dat laatst nog op tv was!
Ik zie ook een bad. Het lijkt eerder of er een tafel in de badkamer staat.quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:58 schreef Rewimo het volgende:
Nee, ik hou wel van blauw. Maar niet van een wc in mijn eetkamer.
Maar wat moet je met een slaapkamer die zo ongelooflijk groot is dat je bed in het niet valt bij de ruimte...dan krijg je van die rare, lege grote kamers waar ni9ks in staat. Dat snap ik dan gewoon niet...deel dan een grote kamer op in 2en. Dan hoeven je kids iig niet in de fitnesruimte te slapenquote:Op donderdag 24 januari 2008 10:46 schreef k_man het volgende:
[..]
Drie kamers, maar wel een oppervlakte van 190 m2. Da's een fors appartement hoor! Bovendien ziet het er erg strak uit.
Ik ben zelf ook op zoek naar een appartement en ik wil helemaal geen vier kamers. Wat moet je in je eentje met vier kamers? Ik heb leiver drie ruime kamers, dan vier kleine hokjes.
ik dacht toch echt de makelaar.. maar goed ik heb nog nooit een huis verkochtd, maar mag toch hopen dat dt bij de prijs is inbegrepen die foto's. Als ik m'n huis zou verkopen zou ik anders ook nog eens ergens een fatsoenlijk fototoestel moeten lenen, want ik heb maar een ouwetje (0,3 megapixel) aangezien ik toch zelden foto's maak..quote:Op donderdag 24 januari 2008 12:12 schreef JamesBrownie het volgende:
Hee, corrigeer me even als ik fout zit hoor, maar het zijn toch vaak de mensen die in de huizen WONEN die de foto's maken?
Niet de makelaar?
Normaal gesproken doet de makelaar dat hoor. Als het goed is hebben die ervaring in het zo gunstig mogelijk op de foto zetten van je woning.quote:Op donderdag 24 januari 2008 12:25 schreef hilliebillie het volgende:
ik dacht toch echt de makelaar.. maar goed ik heb nog nooit een huis verkochtd, maar mag toch hopen dat dt bij de prijs is inbegrepen die foto's. Als ik m'n huis zou verkopen zou ik anders ook nog eens ergens een fatsoenlijk fototoestel moeten lenen, want ik heb maar een ouwetje (0,3 megapixel) aangezien ik toch zelden foto's maak..
De makelaar verzorgt meestal de foto's, maar mocht de eigenaar zelf goede foto's hebben is dat ook mogelijk. Maar ook al zou je het van veel foto's niet zeggen, in veel gevallen wordt er toch een professionele fotograaf ingehuurd.quote:Op donderdag 24 januari 2008 12:12 schreef JamesBrownie het volgende:
Hee, corrigeer me even als ik fout zit hoor, maar het zijn toch vaak de mensen die in de huizen WONEN die de foto's maken?
Niet de makelaar?
Dan ga ik me laten inhuren door makelaars om huizen te fotograferen.quote:Op donderdag 24 januari 2008 12:49 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
De makelaar verzorgt meestal de foto's, maar mocht de eigenaar zelf goede foto's hebben is dat ook mogelijk. Maar ook al zou je het van veel foto's niet zeggen, in veel gevallen wordt er toch een professionele fotograaf ingehuurd.
Ik wou net zeggen, ik heb met verbazing jouw 'smurfenposts' gelezen. Jouw oude vloer kan er zo bij hoorquote:Op donderdag 24 januari 2008 11:58 schreef Rewimo het volgende:
Nee, ik hou wel van blauw.
M'n oude keuken ookquote:Op donderdag 24 januari 2008 12:59 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik wou net zeggen, ik heb met verbazing jouw 'smurfenposts' gelezen. Jouw oude vloer kan er zo bij hoor![]()
Zo leeg is die slaapkamer niet. Ik vind 'm mooi.quote:Op donderdag 24 januari 2008 12:23 schreef ivetje het volgende:
Maar wat moet je met een slaapkamer die zo ongelooflijk groot is dat je bed in het niet valt bij de ruimte...dan krijg je van die rare, lege grote kamers waar ni9ks in staat. Dat snap ik dan gewoon niet...deel dan een grote kamer op in 2en. Dan hoeven je kids iig niet in de fitnesruimte te slapen
Ja, echt idioot; een heksenpop vermoed ikquote:Op donderdag 24 januari 2008 11:06 schreef JJH het volgende:
[..]
Wat hangt daar in godesnaam linksboven in de hoek!
Nee, maar 2 miljoen voor een 2 kamer woningquote:Op donderdag 24 januari 2008 12:51 schreef Longmen het volgende:
Mensen die de prijzen erbij zetten: je betaalt voor de lokatie, niet voor de inrichting van de (oude) bewoners...