Het lijkt wel of die gordijnen van vuilniszakken gemaakt zijnquote:
Maar mij krijg je die trap niet op! Brrrr...quote:
Ik vind ze ook niet allemaal even lelijk hoor. En ja, die ooms en tantes, er zit heel veel tussen met veel bruin, hout, nog meer bruin, nog meer hout....quote:Op woensdag 23 januari 2008 21:24 schreef Minnie_ het volgende:
[..]
Maar mij krijg je die trap niet op! Brrrr...
Is het raar als ik sommige interieurs helemaal niet zo lelijk vind?
Anderen daarentegen zijn wel spuug- en spuuglelijk. En er zijn er ook bij die me doen denken aan verjaardagen bij oude ooms en tantes
Maar jij hebt geen giraffenhok in de tuinquote:Op woensdag 23 januari 2008 21:58 schreef lady-wrb het volgende:
wat is er mis met giraffen in de woonkamer?![]()
![]()
ik heb er ook 3
telt een kippenhok ook?quote:Op woensdag 23 januari 2008 22:04 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Maar jij hebt geen giraffenhok in de tuin
Het woord 'pompeus' schiet me te binnen.quote:Op woensdag 23 januari 2008 22:25 schreef Rewimo het volgende:
Voor 4 ton leven we ons natuurlijk wel helemaal uit![]()
[ afbeelding ]
Let op de klompjes
[ afbeelding ]
Even opgeruimd... Leg maar op de stoel joh, ziet niemand
[ afbeelding ]
The red bedroom
[ afbeelding ]
The blue bedroom
[ afbeelding ]
En de blingbling badkamer
[ afbeelding ]
De voortuin mag er ook zijn
[ afbeelding ]
Nu word ik héél nieuwsgierig.quote:Op woensdag 23 januari 2008 22:31 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb er nou toch eentje gevonden
even uitvogelen hoe ik dat moet posten, want dit MOETEN julllie zien
welke foto?quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:27 schreef ToT het volgende:
Tjezus, als je wat naar boven en weer naar beneden scrollt met Rewimo's bovenste badkamertegeltjesfoto (leuk Scrabble-woord trouwens) met dat klapraam, heeft het een heel psychadelisch effect!
Interessant voor de party-animals onder ons: koop dat huis en je hoeft nooit meer aan de pillen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |