douchen in het zonlicht? of lekker douchen met de deuren openquote:Op woensdag 23 januari 2008 17:03 schreef Via_Garibaldi het volgende:
Wat moet je híer nou met een douche?
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 23 januari 2008 17:57 schreef DuchessX het volgende:
[ afbeelding ]
Badkamermodel doodskist
Er staan duizenden huizen te koop, toch komen steeds dezelfde foto's weer langsquote:Op woensdag 23 januari 2008 17:40 schreef DuchessX het volgende:
Ook leuk:
Hee, dat dekbedovertrek heb ik ook. Nee, dit is niet mijn slaapkamerquote:Op woensdag 23 januari 2008 14:50 schreef Via_Garibaldi het volgende:
Ehhh juist
[ afbeelding ]
Vraag me af of ze elke maand een andere tekst nemen, een beetje zoals bij een scheurkalender.
Welke foto is het? Misschien kan degene die het gepost heeft er nog achter komen.quote:Op woensdag 23 januari 2008 17:23 schreef teamlead het volgende:
btw: hoe kom ik als ik de foto heb bij het betreffende huis uit? In deel 5 stond een interieur waar ik helemaal verliefd op ben
Deze vier heb ik volgens mij allemaal vandaag al gepostquote:Op woensdag 23 januari 2008 17:40 schreef DuchessX het volgende:
Badkamertegelfoto:
[ afbeelding ]
Gek van ruitjes:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooi man. Dit is een beetje mijn stijlquote:Op woensdag 23 januari 2008 15:42 schreef DuchessX het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alles strak design, kom je op de badkamer:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |