Maar ben ik nu gek dat ik stel dat je een normaal mens toch niet hoeft te vertellen dat het verstandig is je huis op te ruimen als er foto´s gemaakt moeten worden ter bevordering van de verkoop van je huis ?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 09:08 schreef Rewimo het volgende:
Mijn makelaar heeft me heel duidelijke aanwijzingen gegeven over opruimen en presenteren. Dat het uiteindelijk met de foto's heeft geduurd tot ik al verhuisd was deed daar niks aan afHet was evengoed binnen een week verkocht trouwens.
Maar ze vertelde me dus echt trucjes over opruimen, dingen anders neerzetten, waardoor het ruimtelijker leek en dergelijke.
Da's de douche(stang)quote:Op vrijdag 25 januari 2008 00:46 schreef Zitzak het volgende:
Da's pas een goeie plek voor je handdoekrekje!
[ afbeelding ]
Je bent zeker niet gek.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 09:25 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Maar ben ik nu gek dat ik stel dat je een normaal mens toch niet hoeft te vertellen dat het verstandig is je huis op te ruimen als er foto´s gemaakt moeten worden ter bevordering van de verkoop van je huis ?
Nee, zeker nietquote:Op vrijdag 25 januari 2008 09:25 schreef LangeTabbetje het volgende:
Maar ben ik nu gek dat ik stel dat je een normaal mens toch niet hoeft te vertellen dat het verstandig is je huis op te ruimen als er foto´s gemaakt moeten worden ter bevordering van de verkoop van je huis ?
Jammer van die witte wc-brilquote:
Mijn god, ik zou echt knetter worden in dat huis!quote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:55 schreef Rewimo het volgende:
Over Amerikaans gesproken: hier ben je voorlopig niet uitgekeken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het gaat door tot in de garage
[ afbeelding ]
Ik vind het op zich best leuk om eens rond te kijken maar ik zou op den duur gillend gek worden van de drukte. Je ogen krijgen nergens rust.
Heb je je huis voor weetikveel hoeveel geld ingericht, word je in een 'kijk eens wat een rariteiten op funda-topic' geplaatst door mensen die niet verder komen dan Ikeaquote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:53 schreef k_man het volgende:
Tof meubilair ook. Ik zie stoelen ontworpen door Mies van der Rohe, Arne Jacobsen. Charles Rennie Macintosh... het hele huis staat vol met design.
Nu woon ik zelf in Manila, en alle huizen hebben hier 2 keukens. Eentje waarin gekookt wordt, en eentje waarin de afwas wordt gedaan (dirty kitchen).quote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:16 schreef Esraa het volgende:
Voor de liefhebbers van koken: twee keukens ()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gek, net zag ik ze nog. En ik werd hier via Funda heen geleid.... Vond 't wel een buitenkansje.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 15:42 schreef k_man het volgende:
Kruisjes... en niet van funda...
Waarschijnlijk omdat ze bij jou nog in de cache stonden.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 15:43 schreef Zitzak het volgende:
[..]
Gek, net zag ik ze nog. En ik werd hier via Funda heen geleid.... Vond 't wel een buitenkansje.
In m'n watte?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 15:46 schreef k_man het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat ze bij jou nog in de cache stonden.
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:16 schreef Esraa het volgende:
"Laten we ons dekbedovertrek op de muur plakken!"
[ afbeelding ]
Hahaha!
Die pleeborstel!![]()
[ afbeelding ]
ieuw!
Doet me denken aan "In holland staat een huis" van een hééle poos geleden. Toen lagen er alleen pindadoppen ofzo op de grond...quote:
Kun je tenminste je schoonfamilie kwijt op een verjaardag.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 16:22 schreef Zitzak het volgende:
Op zolder is waar het gebeurt![]()
[ afbeelding ]
Dat lijkt me een garagedeur met een automatosche garagedeuropener.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:37 schreef Rewimo het volgende:
Okee, je hebt natuurlijk de ruimte in een huis van 2 miljoen. Maar wat is de functie van deze ruimte hier? En wat hangt er aan het plafond?
[ afbeelding ]
Garage: deuropener...quote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:37 schreef Rewimo het volgende:
Okee, je hebt natuurlijk de ruimte in een huis van 2 miljoen. Maar wat is de functie van deze ruimte hier? En wat hangt er aan het plafond?
[ afbeelding ]
Best eng...een of andere sekte ofzo?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 16:22 schreef Zitzak het volgende:
Op zolder is waar het gebeurt![]()
[ afbeelding ]
ik moet je zeggen, ik vind het niet eens lelijkquote:Op vrijdag 25 januari 2008 15:29 schreef Ripley het volgende:
Wie wil er nu niet zo'n scherm in zijn badkamer
[ afbeelding ]
Lijkt wel een gynaecologenstoelquote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:37 schreef Rewimo het volgende:
Wat is dat voor stoel met die beer erop? Eén of ander martelwerktuig zo te zien})
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |