Nu woon ik zelf in Manila, en alle huizen hebben hier 2 keukens. Eentje waarin gekookt wordt, en eentje waarin de afwas wordt gedaan (dirty kitchen).quote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:16 schreef Esraa het volgende:
Voor de liefhebbers van koken: twee keukens ()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gek, net zag ik ze nog. En ik werd hier via Funda heen geleid.... Vond 't wel een buitenkansje.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 15:42 schreef k_man het volgende:
Kruisjes... en niet van funda...
Waarschijnlijk omdat ze bij jou nog in de cache stonden.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 15:43 schreef Zitzak het volgende:
[..]
Gek, net zag ik ze nog. En ik werd hier via Funda heen geleid.... Vond 't wel een buitenkansje.
In m'n watte?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 15:46 schreef k_man het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat ze bij jou nog in de cache stonden.
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:16 schreef Esraa het volgende:
"Laten we ons dekbedovertrek op de muur plakken!"
[ afbeelding ]
Hahaha!
Die pleeborstel!![]()
[ afbeelding ]
ieuw!
Doet me denken aan "In holland staat een huis" van een hééle poos geleden. Toen lagen er alleen pindadoppen ofzo op de grond...quote:
Kun je tenminste je schoonfamilie kwijt op een verjaardag.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 16:22 schreef Zitzak het volgende:
Op zolder is waar het gebeurt![]()
[ afbeelding ]
Dat lijkt me een garagedeur met een automatosche garagedeuropener.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:37 schreef Rewimo het volgende:
Okee, je hebt natuurlijk de ruimte in een huis van 2 miljoen. Maar wat is de functie van deze ruimte hier? En wat hangt er aan het plafond?
[ afbeelding ]
Garage: deuropener...quote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:37 schreef Rewimo het volgende:
Okee, je hebt natuurlijk de ruimte in een huis van 2 miljoen. Maar wat is de functie van deze ruimte hier? En wat hangt er aan het plafond?
[ afbeelding ]
Best eng...een of andere sekte ofzo?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 16:22 schreef Zitzak het volgende:
Op zolder is waar het gebeurt![]()
[ afbeelding ]
ik moet je zeggen, ik vind het niet eens lelijkquote:Op vrijdag 25 januari 2008 15:29 schreef Ripley het volgende:
Wie wil er nu niet zo'n scherm in zijn badkamer
[ afbeelding ]
Lijkt wel een gynaecologenstoelquote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:37 schreef Rewimo het volgende:
Wat is dat voor stoel met die beer erop? Eén of ander martelwerktuig zo te zien})
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |